Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B06101 Информатика в Абай атындағы Қазақ Ұлттық педагогикалық университеті

  • Web қосымшасын дамыту
    Несиелер: 4

    Бұл пәннің мақсаты веб-қосымшаның дизайнын жасау болып табылады. Қойылған мақсатқа жету үшін келесі міндеттерді шешу қажет:пәндік салаға талдау жүргізу;веб-қосымшаға қойылатын талаптарды талдау;веб-қосымшаның құрылымы мен дизайнын әзірлеу;әзірленген макеттерді іске асыруды орындау;пайдаланушы интерфейсін тестілеу жүргізу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Бағдарламалық жасақтама сапасын қамтамасыз ету
    Несиелер: 5

    Пәнді оқытудың мақсаты студенттерде бағдарламалау дағдыларын қалыптастыру, бағдарламалық қамтамасыз етудің сапасын және оны бақылау әдістерін түсіну және талдау болып табылады. Сондай-ақ мына сұрақтар қарастырылады: жасақтама сапасы және оны басқару әдістері. Бағдарламалық жасақтаманы тексеру әдістері. Бағдарламалық жасақтаманы тестілеудің мақсаты мен міндеттері. Сынақ жиынтықтарын ұйымдастыру. Бағдарламалық жасақтама модельдері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Физикалык процестерді компьютерлік моделдеу
    Несиелер: 6

    Пәннің негізгі мақсаты компьютерлік физикалық үрдістердің модельдеу негіздерін үйрену. Сонымен қатар мына тақырыптар қарастырылады: Молекулалық динамика әдісі.Молекулалық динамиканы моделдеу бойынша визуализация және пакеттермен жұмыс істеу негіздері. Физикадағы ақпараттық Моделдер және компьютерлік эксперименттер.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Компьютерлік жүйелер архитектурасы
    Несиелер: 5

    Бұл пәннің мақсаты студенттердің компьютердің аппараттық бөлігі және оның техникалық сипаттамалары мен функционалдық мүмкіндіктері туралы білім алуы, сонымен қатар тыңдаушыларды келесі бөлімдермен таныстыру болып табылады:ДК аппараттық құралдарының маңызды компоненті құрылғысымен танысу.Ақпаратты жіберу және басқару механизмдері.Логикалық жобалаудың негізгі ережелері.Есептеу жүйесінде алмасуды ұйымдастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Алгоритмдер, мәліметтер құрылымы және программалау
    Несиелер: 4

    C # программалау тілінің қарапайым операторлары. Есептеу процесінің қосқыштары. Циклдік процестердің алгоритмдері. C # бір өлшемді массивтер. Деректерді сұрыптау және іздеу.С тілінің кластары мен әдістері (функциялары) туралы түсінік. Бағаналар, кезектер сияқты құрылымдарды қолдана отырып, сызбаның алгоритмдері

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ақпарат және кодтау теориясы
    Несиелер: 5

    Пәнді меңгерудің мақсаты: ақпарат теориясының және кодтаудың негізгі ұғымдарымен танысу (дискретті және үздіксіз хабар көздерінің ақпараттық сипаттамаларымен және ақпаратты сақтау және байланыс арналары бойынша ақпараттық хабарламаларды таратудың негізгі принциптерімен).

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Бағдарламалық қамтамасыз етуді тестілеу және верификациялау
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты дұрыс және бас тартуға төзімді бағдарламалық жүйелерді құру үшін бағдарламалық қамтамасыз етуді тестілеу және верификациялау процестерін жүзеге асыру қабілетін қалыптастырудан тұрады.Пән келесі тақырыптарды зерттеуге бағытталған: тізбекті жүйелерді өтпелі жүйелермен (Крипке құрылымы) белгі ретінде модельдеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Алгоритмді талдау және дизайн
    Несиелер: 5

    Бұл пәннің мақсаты программалау дамуының ықтимал жолдарын түсіну, талдау және бағалау қабілеті мен дайындығы, дизайындық мүмкіншіліктерді меңгеру болып табылады. Сондай-ақ қаралатын тақырыптар: Алгоритмді талдаудың негіздері, негізгі алгоритмдер және деректер құрылымдары, массивтермен жұмыс істеудің қарапайым алгоритмдері, сұрыптау, ішкі сұрыптау алгоритмдері

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Модельдер мен әдістер
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты - студенттерді ақпараттық технологияларда қолданылатын математикалық әдістер мен модельдерді қолдану алгоритмдеріне үйрету, пәнді меңгеру міндеттері: модельдердің әртүрлі типтерін салыстырмалы талдау және математикалық моделдеу тәсілдерін егжей-тегжейлі талдау жолымен тыңдаушылардың жүйелік ойлауын дамыту;тыңдаушыларды математикалық қасиеттерімен және оптимизациялау әдістерімен таныстыру, оларды талдау және кең ауқымды есептерді шешу кезінде қолдануға болады; студенттерде логикалық және алгоритмдік ойлаудың терең дамуына қол жеткізу; студенттерге нақты экономикалық және басқарушылық есептерді шешу үшін қолданылатын оңтайлы басқару теориясы әдістерінің артықшылықтары мен шектеулілігін түсіну.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Веб-бағдарламалау
    Несиелер: 5

    Бұл пәннің мақсаты веб-қосымшаның бағдарламалау жобасын, дизайнын жасау болып табылады. Қойылған мақсатқа жету үшін келесі міндеттерді шешу қажет:пәндік салаға талдау жүргізу;веб-қосымшаға қойылатын талаптарды талдау;веб-қосымшаның құрылымы мен дизайнын әзірлеу;әзірленген макеттерді іске асыруды орындау;пайдаланушы интерфейсін тестілеу жүргізу.Сонымен қатар веб-қосымшаларды жобалаудың және әзірлеудің сәулеттік ерекшеліктері қарастырылады. Әзірлеу ASP.NET ескерту. MasterPage, динамикалық компоненттер, AJAX, ASP.NET MVC. Деректер қорын жобалау және олармен веб-қосымшалармен жұмыс істеу. ДБ енгізу, SQL Server, ADO.NET ескерту. JavaScript негіздері және Comet технологиясы. Веб-әдістерді қолдану. Jasp Rich Internet application технологиясы. Веб-әзірлеудегі қауіпсіздік. Веб-қосымшаларды тестілеу және жөндеу негіздері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Білім берудегі робототехника және мехатроника
    Несиелер: 4

    "Білім беру робот техникасы және мехатроника" пәнін оқытудың мақсаты - робототехникаға тікелей қатысы бар көптеген мәселелерді оқып үйрену, кез келген робототехникалық жүйенің негізін құрайтын техникалық элементтер мен құрылғыларға аса көңіл бөлінген. Сонымен қатар, роботтар үшін жетектер мен атқарушы жүйелерді құру ерекшеліктерін меңгеру, роботтардың кеңістіктегі қозғалу механизмдері мен манипуляциялық механизмдерін жобалау және талдау негіздері, роботтардың қозғалу механизмдері мен манипуляциялық механизмдерін басқару алгоритмдерін әзірлеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Білім беру мекемесінің ақпараттық ақпараттық ортасын жобалау
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты ақпараттық-білім беру ортасын құрудың мақсаттары, міндеттері мен тәсілдері; білім беру ортасын қолданудың педагогикалық стратегиясы мен үрдістері; оқыту мен оқытудың маңызды аспектілері, оқытушылардың міндеттері, оқытудың заманауи стратегиясы; білім берудің қазіргі мақсаттары және ақпараттық-білім беру ортасы жағдайында оқыту арқылы педагогикалық мақсаттарға қол жеткізу жолдары.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Ықтималдықтар теориясы және математикалық статистика
    Несиелер: 4

    Пәннің мақсаты: белгісіздік жағдайында құбылыстар мен процестерді талдаудың негізгі түсініктері мен дағдыларын қалыптастыру болып табылады. Пәнді меңгеру болжайды: - ықтималдық объектілермен жұмыс жасаудың негізгі ұғымдарын, әдістерін, тәсілдері мен құралдарын оқып үйрену; - ықтималдық бағалауды, болжауды, талдаудың оңтайлы (барынша ықтимал) нәтижелерін іріктеуді алу дағдыларын меңгеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Экономика және кәсіпкерлік негіздері
    Несиелер: 5

    Мақсаты: білім алушыларды игерілетін мамандыққа бағдарлай отырып, экономикалық біліммен қамтамасыз ету; әртүрлі экономикалық ақпаратты талдау үшін қабілеттілікті дамыту; экономикалық сауатты және негізделген шешімдерді қабылдау кезінде студенттердің шығармашылық бастамасын ашу. Мазмұны:қоғамдық өндіріс. Капиталдың мәні, формалары, құрылымы. Өндіріс шығындары. Нарықтық экономикадағы өндіріс кірістері. Бизнес түсінігі. Кәсіпкерлік қызмет түрлері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Ғылым мен өндірістегі компьютерлік технологиялар
    Несиелер: 5

    "Ғылым мен өндірістегі компьютерлік технологиялар" пәнін игерудің мақсаты өндірісте жұмыс істеу және ғылыми зерттеулер жүргізу үшін қазіргі заманғы компьютерлік және ақпараттық технологиялар білімін қалыптастыру болып табылады. Қарастырылатын тақырыптар: ғылыми зерттеулер мен әзірлемелердегі Ақпараттық технологиялар. Office пакетінде деректерді өңдеуді автоматтандыру. Ғылыми зерттеулердегі компьютерлік графика.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Пәнді оқыту әдістемесі және есептеу әдістері
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты PascalABC бағдарламалау тілінде анықталған интегралды жуықтап есептеу бағдарламасын жасау болып табылады.Меншікті интегралдың жақындық мәнін есептеу үшін сол тіктөртбұрыштардың адаптивті әдісі. Эйлер әдісі, оның негіздемесі. Ломан Эйлер. Коши есебін шешудің жақындық әдістерінің жергілікті және жаһандық қателері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Деректерді зияткерлік талдау
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты-мәліметтердің үлкен массивінде айқын емес заңдылықтарды табу есептерін шешуде интеллектуалды талдау әдістері мен алгоритмдерін қолдана білуді дамыту. Пән келесі тақырыптарға бағытталған: деректерді интеллектуалды талдау технологиясы, деректерді интеллектуалды талдау әдістері, құралдары және қосымшалары. Веб-Майнинг. OLTP, OLAP, ROLAP, MOLAP.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Жасанды интеллект негіздері және сараптамалық жүйелер
    Несиелер: 5

    Пәнді игерудің мақсаты: информатиканың заманауи әдістері, оның ғылым жүйесіндегі орны мен рөлі туралы жүйелі білімді қалыптастыру; теориялық информатика, жасанды интеллект ұғымдарын кеңейту және тереңдету; абстрактілі ойлауды, кеңістіктік түсініктерді, есептеу, алгоритмдік мәдениетті және жалпы математикалық және ақпараттық мәдениетті дамыту.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Бағдарламалау технологиясы
    Несиелер: 6

    "Программалау технологиясы" пәнінің мақсаты - Программалау технологиясы туралы түсінік қалыптастыру, студенттерді қазіргі заманғы Бағдарламалау технологиялары негізінде бағдарламалар жасауға үйрету. Бағдарламалау тілдерінің негізгі технологиялары; қазіргі заманғы бағдарламалау тілдерінің базалық құрылымдары; функциялары мен әдістері; деректерді тиімді сақтау және өңдеу тәсілдері

    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Информатикадағы стандартты емес тапсырмаларды шешу әдістемесі
    Несиелер: 5

    Пәнді оқып-үйренудің мақсаты - студенттердің информатикадағы стандартты емес есептерді шешу әдістері, сонымен қатар оларды шешудің негізгі кезеңдері, әдістері мен әдістері туралы білімдерін тереңдету және кеңейту; Информатика және математика бойынша мектеп оқулықтарынан, олимпиадалар жиынтығынан және университеттердегі бәсекелік проблемалардан туындаған қиындықтарды шешуге және әдістемелік талдауға басты назар аударылатын болады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Оқу тәжірибесі
    Несиелер: 2

    Оқу практикасының мақсаты студенттердің пәндерді теориялық даярлауда алған білімдерін жинақтау және тереңдету; ақпаратты жинау, өңдеу, функционалдық және есептеу есептерін шешу, техникалық құжаттаманы дайындау және инженерлік және ғылыми міндеттерді шешу үшін бағдарламалық қамтамасыз етуді қолдану үшін компьютерлік технологияны қолдану саласындағы мәселелерді шешу үшін қажетті білім деңгейін қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Есептеу әдістері
    Несиелер: 5

    Пәнді оқу мақсаты студенттерде функциялардың интерполяция есептерін, сандық дифференциалдау және интегралдау есептерін, функцияларды жақындату үшін әртүрлі сандық әдістер мен алгоритмдерді жүзеге асыруда туындайтын теориялық және практикалық мәселелер бойынша кәсіби дағдылар мен білімді қалыптастыруға арналған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Операцияларды зерттеу және оңтайландыру әдістері
    Несиелер: 5

    "Операцияларды зерттеу және оңтайландыру әдістері" пәнін игерудің мақсаты-оңтайландырудың негізгі категориялары мен әдістерін қазіргі ғылыми бағыт ретінде, оңтайлы басқарудың практикалық есептерін шешуде оңтайландырудың әдістерін қолдану мүмкіндіктері мен ерекшеліктерін зерттеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Қазақ (Орыс) тілі
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты - сөйлеу мәдениетін анықтау. Сөйлеу дұрыстығын зерттеу. Сөзді дұрыс таңдау, сөздің формалары. Сөздің дәлдігі. Ұсыныстарды дұрыс құру. Сөйлеу мәнерлілігі. Экспрессивті синтаксис. Сөйлеу байлығы, тазалығы, логикасы. Практикалық стилистиканы анықтау. Кәсіби салада тілдік мінез-құлық мәдениетін ашу. Белгілі бір коммуникативтік жағдайлардағы сөйлеу жаттығулары. Тілдік мінез-құлық этикасы. Іскерлік қарым-қатынас түрлері.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Білім беру жүйесін басқаруды ақпараттандыру
    Несиелер: 5

    Пәнді игерудің мақсаты: білім беру жүйесін басқару нақыштарын қалыптастыру.Білім беру жүйесіндегі процестер. Білім беру жүйесінің даму тенденциялары. Білім беру үдерісін жобалауға құзыреттілік тәсіл. Мақсат білім беру саласында.Білім беру бағдарламасы білім сапасын басқару құралы ретінде.Білім беру мекемесін дамыту бағдарламасы.Білім беру мекемесін дамыту бағдарламасын кадрлық қамтамасыз ету

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Операциялық жүйелер
    Несиелер: 3

    "Операциялық жүйелер" пәнін оқыту мақсаты операциялық жүйелер туралы негізгі теориялық және практикалық ережелерді, олардың архитектуралары мен құрамдас бөліктерін оқып үйрену, операциялық жүйелерді қолдану саласындағы дағдыларды қалыптастыру болып табылады. ОЖ-ны оқу кезінде олардың құрылу және жұмыс істеу принциптеріне, пайдаланушылық интерфейстің негізгі сипаттарына ерекше назар аударылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Менеджмент теориясының негіздері
    Несиелер: 5

    Пәнді игерудің мақсаты студенттердің басқару жүйелерін талдау және синтездеу бойынша білім алуы болып табылады. Бұл мақсатқа жету үшін келесі міндеттер шешіледі: студент басқару жүйелерін талдау мен синтездеудің теориялық негіздерін меңгереді

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Сандық лингвистика
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты – қазіргі семантикалық технологиялар, семантикалық кезең және бір жағынан өзекті интернет-кеңістіктегі құрылымдалған семантикалық деректердің орны және екінші жағынан табиғи тілді Автоматты талдау бойынша лингвистикалық әзірлемелер туралы түсінік беру. Қарастырылатын тақырыптар: сандық (компьютерлік) қолданбалы лингвистикалық пән ретінде. Қарым-қатынасты модельдеу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Үлкен деректерді визуализациялау
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты әртүрлі пәндік салалардағы деректерді талдау және шешім қабылдау сапасын арттыру үшін үлкен деректерді визуализациялау құралдары мен қосымшаларын құру қабілетін қалыптастырудан тұрады. Пән мына тақырыптарды зерттеуге бағытталған: үлкен деректерге кіріспе.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Басқрудағы интернет технологиялар
    Несиелер: 3

    Пәнді игерудің мақсаты студенттердің негізгі релевантты ұғымдар мен терминдерді білу, клиент пен сервердің өзара әрекеттесуінің негізгі принциптерін түсіну, Интернет-қосымшаларды әзірлеу және пайдалану үшін бағдарламалық қамтамасыз ету нарығында бағдарлануы, химиялық Интернет-ресурстар саласында жалпы және арнайы ой-өрісін кеңейту болып табылады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Бұлтты жүйелерді модельдеу
    Несиелер: 5

    "Бұлтты жүйелерді моделдеу" пәнін игерудің мақсаты студенттердің есептеуіш ресурстарға барлық жерде және ыңғайлы желілік қол жетімділікті ұсынудың заманауи құралы ретінде бұлтты технологиялар туралы түсінігін қалыптастыру болып табылады. Онда студент таратылған есептеулердің негізгі түсініктерін, әдістерін, алгоритмдерін және құралдарын, бұлтты есептеулердің түрлерін, бұлтты есептеулердің платформаларын білуі тиіс;практикалық есептерді шешу үшін әдістерді, алгоритмдерді және бағдарламалық құралдарды қолдана білуі тиіс; әртүрлі пәндік салалардан есептерді шешу үшін теория, әдістер, алгоритмдер және технологиялар білімдерін меңгеруі тиіс.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Адам-компьютерлік өзара қатынас
    Несиелер: 4

    "Адам-компьютерлік өзара қатынас" пәнін оқыту мақсаты-бағдарламалық өнімді әзірлеу процесінде адам-машиналық интерфейстерді жобалау, іске асыру және тестілеу саласында студенттердің кәсіби құзыреттілігін дамыту. Адам-компьютерлік өзара әрекеттесудің парадигмалары. Өзара іс-қимылды жобалау үдерісі мен кезеңдері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Информатиканы оқыту әдістемесі
    Несиелер: 3

    Оқу пәнінің мақсаты студенттердің информатика курсын меңгеруде оқу іс-әрекетін ұйымдастыру кезінде құралдарды, әдістерді, технологияларды тиімді және мағыналы қолдана білуін қамтитын кәсіби құзыреттілігін дамыту болып табылады. Мақсатқа қол жеткізу мынадай жалпы және кәсіби құзыреттерді қалыптастыру арқылы жоспарлануда: - кәсіби қызметті оның мақсаттарын, мазмұнын жаңарту, технологияларды ауыстыру жағдайында жүзеге асыру қабілеті; - технологиялық тәсіл негізінде оқу қызметін жобалау, мақсат қою, білім алушылардың қызметін ынталандыру, олардың жұмысын ұйымдастыру және бақылау қабілеті; - кәсіби міндеттерді қою және шешу үшін қажетті ақпаратты іздеу, талдау және бағалау қабілеті.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Информатикадағы бағдарламалық және аппараттық құралдар
    Несиелер: 5

    "Информатиканың бағдарламалық және аппараттық құралдары"пәні студенттерді ақпараттық ресурстарды, бағдарламалық қамтамасыз етуді және заманауи компьютерлерді және есептеуіш жүйелерді аппараттық іске асыру мен әзірлеудің негізгі бағыттарымен таныстыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Арт білім беру
    Несиелер: 5

    Мақсаты: студенттерді өнер туындыларымен, бейнелеу өнерінің әртүрлі бағыттарымен, оның стильдік және жанрлық ерекшеліктерімен таныстыру.Мазмұны: Отандық өнер мен көркем мәдениеттің ежелгі дәуірден қазіргі уақытқа дейінгі қалыптасуы мен дамуының негізгі кезеңдері туралы базалық білім. Курс өнердің барлық түрлерін қамтиды, бұл қазақтардың адамгершілік-эстетикалық әлемі эволюциясының жалпы көрінісін.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Объектілі-бағытталған талдау және жобалау
    Несиелер: 4

    Курстың мақсаты-студенттерді объектілі-бағытталған бағдарламалаудың негізгі ұғымдарымен таныстыру. Курс үлкен бағдарламалық жүйелерді модельдеуге, талдауға және жобалауға арналған объектілі-бағытталған әдісті қамтиды. Қарастырылып отырған аймақтың негізгі ұғымдары, UML модельдеу тілінің базалық нотациясы және IBM Rational Rose ортасында UML қолдану мысалдары қарастырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Ілгермелі шетел тілі
    Несиелер: 5

    Мақсаты: кәсіби қызметті табысты жүргізу үшін қажетті негізгі құзыреттілікті пысықтау. Мазмұны: Тақырып бойынша толық баяндамалар. Жаңалықтар, репортаждар. Қазіргі заманғы проблема бойынша мақалалар мен хабарламалар, қазіргі заманғы көркем проза. Таныс мәселе бойынша пікірталасқа белсенді қатысу. Құзыреттіліктер: кәсіби және жеке тұлғалық білім алуды жүзеге асыру, болашақ білім беру бағыттарын, кәсіби мансабын жобалау.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Сандық әдістер
    Несиелер: 4

    "Сандық әдістер" оқу пәнінің мақсаты студенттердің әртүрлі математикалық есептерді сандық әдістермен шешу үшін қажетті біліктілікті алуы болып табылады. Сонымен қатар, оның пәнімен әдісінің мазмұны мен ерекшелігімен анықталады және математикалық есептерді сандық әдістермен, яғни компьютерде есептеулерді қолдана отырып шешу тәсілдерін құруды үйрену.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Математикалық және компьютерлік модельдеу
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты математикалық модельдеудің негізгі принциптерін үйрету. Келесі тақырыптар қарастырылады: ғылыми зерттеулердегі математикалық модельдер. Әлеуметтік және экономикалық жүйелерде басқару үшін ғылыми зерттеулерде қолданылатын математикалық және компьютерлік модельдеудің принциптері, модельдері, әдістері мен құралдары MATLAB бағдарламалық ортасын қолдана отырып математикалық бағдарламалау есептерін шешу

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Python-да бағдарламалау
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты Python бағдарламалау тілі мысалында объектілі-бағытталған және функционалдық бағдарламалау тәсілдерін қолдану қабілетін қалыптастырудан тұрады. Пән келесі тақырыптарды зерттеуге бағытталған: Python тілінде бағдарламалауға кіріспе.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Білім беру кеңістігін педагогикалық модельдеу
    Несиелер: 4

    Пәннің мақсаты студенттердің білім беру мекемелерінің қызметін басқаруды қамтамасыз ететін теориялық және практикалық негіздерді меңгеруі, сондай-ақ болашақ педагогтарда білім беру кеңістігінде жұмыс істеу үшін білім мен іскерлікті кәсіби оқытуды қалыптастыру болып табылады. Пәннің міндеттері: - Білім беру саласындағы басқару заңдылықтарын анықтау және басқару ғылымы тұрғысынан білім беру үдерісін ұғыну; - болашақ педагогтарда білім беру кеңістігінде жұмыс істеу үшін білім мен дағдыларды қалыптастыру; - ғылыми қызметте зерттеудің жаңа әдістері мен модельдерін қолдану және оларды өзінің кәсіби-педагогикалық қызметінде қолдану қабілетін қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • LAN және WAN жобалау
    Несиелер: 4

    Пәннің мақсаты компьютерлік желілер мен ақпаратты өңдеудің үлестірілген жүйелері үшін жалпылама техникалық шешімдерді әзірлеу, таратылған компьютерлік жүйелердің аппараттық, бағдарламалық және ұйымдастырушылық қамтамасыз ету мәселелерін шешу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Компьютержүйелерінің қауіпсіздігі
    Несиелер: 4

    Пәннің мақсаты - есептеу жүйелері мен компьютерлік желілердің қауіпсіздігін басқарудың практикалық ережелерін қалыптастыру, қауіпсіздікті қамтамасыз етуге кешенді тәсілдемені үйрету, қауіпсіздік қатерлеріне талдау жүргізуді үйрету, қауіпсіздік тәуекелдерін талдау дағдыларын меңгеру; есептеу жүйелері мен компьютерлік желілердің қауіпсіздігін қамтамасыз ету әдістері мен құралдарын оқып үйрену. Студенттер ақпаратқа рұқсатсыз қол жеткізуден корпоративтік ақпараттық жүйелерді және олардың компоненттерін қорғауға ақпараттық қауіпсіздіктің нормативтік - құқықтық базасының негізгі талаптары, жасырын ақпараттық әсер етудің бағдарламалық құралдары, Техникалық арналар бойынша ақпараттың жылыстауы, ақпараттық қауіпсіздікті бағалауды жүргізу тәртібі мен әдістері бойынша білім алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Компьютерлік графика және визуализация
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты-студенттерді екі өлшемді және үш өлшемді бейнелерді түрлендірудің" ашық " графикалық жүйелерін құрудың заманауи принциптерімен таныстыру.Тақырыптар қарастырылады:Растрлық графика. Векторлық графика. Графикалық деректер форматтары. Үшөлшемді графика. Фракталдық графика. Автоматты жобалау. Жарық және түс табиғаты туралы. Бейнелерді өңдеу және талдау. Сигналдарды цифрлық өңдеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 8
  • Ақпараттық қауіпсіздіктің негіздері
    Несиелер: 5

    "Ақпараттық қауіпсіздік негіздері" пәнінің мақсаты студенттердің терминологиялық іргетас базасында Ақпараттық қауіпсіздікті қамтамасыз етудің қазіргі заманғы әдістері туралы тұтас түсінік алу, ақпараттық қауіпсіздік қатерлеріне сауатты талдау жүргізу, ақпараттың қол жетімділігін, құпиялылығын және тұтастығын бұзу әдістерімен танысу, ақпараттық қауіпсіздік теориясының жалпы методологиялық принциптері болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 8
  • Код ON1

    Бұл бағдарлама сәтті аяқталғаннан кейін бакалаврлардан күтілетін нәтижелер: ОН1-тілдік қабілеттерді жетілдіру әдістерін және білім беру жүйесінің жұмыс технологиясын білу; отандық мәдениет пен тарихтың әр түрлі салаларында кәсіби және жеке тұлғалық білім алуды жүзеге асыру; оларды өмір бойы тиімді пайдалану, дене шынықтыру әдістері мен құралдары арқылы толыққанды әлеуметтік және кәсіби қызметті қамтамасыз ету үшін салауатты өмір салтына бағдарлау.

  • Код ON2

    ОН2-ақпарат теориясының және компьютерлік үлгілеудің базалық негіздерін түсіну; әртүрлі практикалық тапсырмаларды шешу кезінде математикалық әдістер мен модельдерді қолдану дағдыларын меңгеру; заманауи ақпараттық коммуникациялық технологияларды қолдану арқылы бағдарламалық қамтамасыз етуді тестілеу процестерін жүзеге асыру.

  • Код ON3

    ОН3-компьютерлік және ақпараттық технология саласындағы функционалдық және техникалық білімді көрсету және осы дағдыларды бағдарламалау мен дизайнда қолдану; бағдарламалық қамтамасыз етудің сапасын талдау.

  • Код ON4

    ОН4-заманауи АКТ-ны практикалық оқытуды қалыптастыру арқылы өз білімі мен түсінігін қолдану; робототехника және білім беру ортасын ақпараттандыру мәселелерінде жоғары кәсіби құзыреттілікті қамтамасыз ету; сонымен қатар адам-машина интерфейстерін жобалау және тестілеу.

  • Код ON5

    ОН5 - математикалық модельдеудің және болжаудың алынған дағдыларын генерациялау, талдаудың оңтайлы нәтижелерін іріктеу; әртүрлі стандартты есептерді шешу әдіснамасын, сондай-ақ сандық әдістермен шешілетін міндеттерді зерделеу.

  • Код ON6

    ОН6 - жуықтап есептеу бағдарламаларын әзірлеу; жасанды интеллект білімін қалыптастыру; есептерді шешуде интеллектуалды талдау әдістері мен алгоритмдерін қолдану.

  • Код ON7

    ОН7-қазіргі заманғы бағдарламалау технологиясы негізінде бағдарламалар құру; дизайнерлік міндеттерді шешуге негізделген жобалау идеясын әзірлеу кезінде Web және дизаин қосымшаларын әзірлеу және жобалау.

  • Код ON8

    ОН8 - жоғары дербестік дәрежесімен оқуды жалғастыру үшін қажетті басқару жүйелерін талдау және синтездеу бойынша білім саласындағы теориялық білімдерді дамыту; Интернет-қосымшаны әзірлеу үшін бағдарламалық қамтамасыз ету нарығына бағдар ала отырып, білім беру процесін жобалау; ғылым тұрғысынан білім беруді басқару заңдылықтарын анықтау.

  • Код ON9

    ОН9-математикалық және компьютерлік моделдеу әдістерін пайдалана отырып, есептерді шеше білуді көрсету арқылы өз білімі мен түсінігін қолдана алады; бейнені екі өлшемді және үш өлшемді түрлендірудің графикалық жүйелерін құрастыра алады; компьютерлік жүйелердің жұмысын аппараттық-бағдарламалық және ұйымдастырушылық қамтамасыз ету мәселелерін шеше алады.

  • Код ON10

    ОН10-ақпараттық қауіпсіздікті қамтамасыз етудің заманауи әдістері туралы білу; есептеу жүйелерінің қауіпсіздігін басқарудың практикалық ережелерін синтездеу; қауіпсіздікті қамтамасыз етуге кешенді көзқарасты үйрену.

  • Код ON11

    ОН11-үлкен деректерді визуалдау құралдары мен қосымшаларын жасай білу; бейнені өңдеу және талдау; бұлтты технологиялар туралы түсініктерді қалыптастыру.

  • Код ON12

    ОН12-Компьютерлік желілер және ақпаратты өңдеу жүйелері бойынша техникалық шешімдерді жасай білу; үлкен бағдарламалық жүйелерді талдау және жобалау; обьектілі-бағытталған және функционалдық бағдарламалау тәсілдерін қолдану

6B06101 Информатика
Бакалавриат

Ғұмарбек Дәукеев атындағы Алматы энергетика және байланыс университеті (АЭжБУ)

БББТ: B057 Ақпараттық технологиялар

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B06101 Информатика
Бакалавриат

Е.А. Бөкетов атындағы Қарағанды мемлекеттік университеті (ҚарМУ Е.А.Бөкетов)

БББТ: B057 Ақпараттық технологиялар

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B06101 Информатика
Бакалавриат

Қазақстан инженерлік-технологиялық университеті

БББТ: B057 Ақпараттық технологиялар

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B06101 Информатика
Бакалавриат

Ө.Сұлтанғазин атындағы педагогикалық институты (А.Байтұрсынов атындағы Қостанай өңірлік университеті)

БББТ: B057 Ақпараттық технологиялар

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B06101 Информатика
Бакалавриат

Батыс Қазақстан инновациялық-технологиялық университеті

БББТ: B057 Ақпараттық технологиялар

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B06101 Информатика
Бакалавриат

Тараз инновациялық-гуманитарлық университеті

БББТ: B057 Ақпараттық технологиялар

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B06101 Информатика және ақпараттық қауіпсіздік жүйесі
Бакалавриат

Махамбет Өтемісов атындағы Батыс Қазақстан университеті

БББТ: B057 Ақпараттық технологиялар

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B06101 Информатика
Бакалавриат

Халықаралық гуманитарлық-техникалық университеті

БББТ: B057 Ақпараттық технологиялар

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B06101 Информатика
Бакалавриат

Абай атындағы Қазақ Ұлттық педагогикалық университеті

БББТ: B057 Ақпараттық технологиялар

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B06101 Информатика
Бакалавриат

Инновациялық Еуразия университеті

БББТ: B057 Ақпараттық технологиялар

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B06101 Информатика
Бакалавриат

Сәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан мемлекеттік университеті

БББТ: B057 Ақпараттық технологиялар

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский
6B06101 Дизайндағы қолданбалы информатика
Бакалавриат

Х.Досмұхамедов атындағы Атырау университеті

БББТ: B057 Ақпараттық технологиялар

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
6B06101 Информатика
Бакалавриат

Қарағанды техникалық университеті (Қарағанды мемлекеттік техникалық университеті)

БББТ: B057 Ақпараттық технологиялар

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
6B06101 Информатика
Бакалавриат

Торайгыров университеті

БББТ: B057 Ақпараттық технологиялар

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B06101 Информатика
Бакалавриат

Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті

БББТ: B057 Ақпараттық технологиялар

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B06101 Информатика
Бакалавриат

Алматы экономика және статистика академиясы

БББТ: B057 Ақпараттық технологиялар

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
6B06101 Информатика
Бакалавриат

Атырау инженерлік-гуманитарлық институты

БББТ: B057 Ақпараттық технологиялар

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B06101 Информатика
Бакалавриат

Ілияс Жансүгіров атындағы Жетісу университеті

БББТ: B057 Ақпараттық технологиялар

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B06101 Информатика
Бакалавриат

Семей қаласының Шәкәрім атындағы университеті

БББТ: B057 Ақпараттық технологиялар

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B06101 Информатика
Бакалавриат

Орталық-Азия Университеті

БББТ: B057 Ақпараттық технологиялар

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
6B06101 Информатика және Web-дизайн
Бакалавриат

Абай атындағы Қазақ Ұлттық педагогикалық университеті

БББТ: B057 Ақпараттық технологиялар

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B06101 Қолданбалы информатика
Бакалавриат

Қазақ инновациялық гуманитарлық - заң университеті

БББТ: B057 Ақпараттық технологиялар

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B06101 Агроинформатика
Бакалавриат

Жәңгір хан атындағы Батыс Қазақстан аграрлық-техникалық университеті

БББТ: B057 Ақпараттық технологиялар

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
Top