Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B01510 Физика - Информатика (көптілді білім беру) в Ш.Уәлиханов атындағы Көкшетау университетi

Пәндер

  • Механика

    Мақсаты: механикалық қозғалыстың негізгі заңдылықтарын оқыту. Студенттер механикалық құбылыстарға бағынатын заңдарды білуі және түсінуі керек, оларды практикалық есептеулер мен физикалық және эксперименттік есептерді шешуде, сондай-ақ зертханалық жұмыстар кезінде қолдана білуі қажет. Оқу үрдісінде біріктірілген бағдарламалар пакетін қолдану. Сонымен қатар оқытуда топтық және жеке жұмыс әдісін және проблемалық оқыту әдістерін қолдану.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Педагогика

    Пəнді оқытудың мақсаты – жаңартылған білім беру және 12 жылдық білім беру жүйесінде интербелсенді әдістерді қолдану арқылы педагогикалық іс-əрекетті жүзеге асырудың кəсіби-педагогикалық бағыттылығы мен кəсіби құзыреттілігін қалыптастыру. Оқу курсы білім берудің қазіргі парадигмасына сəйкес жүйелілік, тұлғалық-бағдарлық, тұлғалық-іс-əрекеттік, құзыреттілік, сонымен бірге əлеуметтік-педагогикалық құбылыс ретінде тəрбиеге тарихи-педагогикалық, тарихи-жүйелілік жəне аксиологиялық тұрғыдағы жетекші идеялар негізінде эмоционалды интеллектісін басқаруды меңгертеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Жоғары математика

    Пәннің мазмұны келесі тақырыптарды қамтиды: Сызықтық алгебра және аналитикалық геометрия элементтері; Кеңістіктегі координаталар жүйесі; Математикалық талдауға кіріспе; Бір айнымалы функцияны дифференциалдық есептеу; Функцияны туынды көмегімен зерттеу; Кешенді сандар; Белгісіз интеграл; Белгілі интеграл; Қолдану меншіксіз интегралдар; Бірнеше айнымалы функциялар; Еселік интегралдар (қос және үштік интегралдар); Қисық сызықты интегралдар; Қатарлар; Дифференциалдық теңдеулер; Жоғары ретті дифференциалдық теңдеулер. Оқытудың инновациялық әдістерін қолдану.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қаржылық сауаттылық негіздері

    Мақсаты: ұтымды экономикалық мінез-құлық тәжірибесін қалыптастыру, қаржылық сауаттылық бойынша білімді игеру. Қысқаша мазмұны: Пән жеке қаржыны басқару, қаржылық жоспарлау саласында арнайы құзыреттерді қалыптастырады. Несиелердің түрлерін, жедел несиелердің оң және теріс жақтарын, Банктік карталар мен тәуекелдерді, оларды басқаруды, интернет-банкингті пайдалану кезіндегі тәуекелдерді зерттейді. Қаржылық алаяқтықты, қаржылық пирамидаларды және алаяқтық әрекеттерден қорғауды қарастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Ғылыми зерттеу негіздері

    Пәнді оқытудың мақсаты студенттердің ғылыми-зерттеу дағдыларын дамыту; ғылыми білімге баулу, оларды ғылыми-зерттеу жұмыстарын жүргізуге дайындау және қабілетін шыңдау. Пәнді оқытудың міндеттері: студенттердің ғылыми зерттеулер жүргізудегі практикалық дағдыларын дамыту; ақпарат көздерімен өз бетінше жұмыс істеу дағдыларын жетілдіру. Компьютерлік презентацияларды пайдалана отырып, интерактивті дәрістер, белсенді практикалық сабақтар және/немесе зертханалық жұмыстар өткізу, білім беру процесіндегі ғылыми зерттеулердің АКТ-мен өзара байланыстыру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Молекулалық физика

    Мақсаты: заттың молекулалық-кинетикалық теориясының негіздері, молекулалық физиканың негізгі үлгілері, термодинамика және тепе-теңдік емес термодинамика туралы білімдерін қалыптастыру. Молекулярлық физика негіздерін ғылымда, техникада және өндірісте тәжірибеде қолдануды үйрену. Сызықты емес физика негіздерін меңгеру үшін білімді қолдану, әсіресе зерттелетін жүйе тепе-теңдік күйінен қатты ауытқыған кезде. Нақты физикалық процестерді зерттеу үшін ғаламның өзін-өзі ұйымдастыру заңдарын қолданыңыз. Әдіс-тәсілдері: зерттелетін құбылыстарды эксперименттік көрсету арқылы проблемалық дәрістер.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Тіршілік қауіпсіздік негіздері

    Пәннің мақсаты-адамның тіршілік ету ортасымен (өндірістік, тұрмыстық, қалалық, Табиғи) қауіпсіз өзара әрекеттесуінің негіздерін қарастыру. Техногендік және табиғи сипаттағы теріс әсер ететін факторлардан қорғаудың негізгі әдістері зерттелуде. Тиімді кәсіби қызмет және салауатты және қауіпсіз өмір салтын ұйымдастыру дағдылары қалыптасады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Экология және тұрақты даму

    Пәннің мақсаты экологияның мақсаттары, міндеттері және әдістерімен таныстыру. Экологиялық білімнің қалыптасуы мен дамуының қысқаша тарихы. Табиғат пен қоғамның тұрақты дамуының негізгі заңдылықтарын беру. Экологиялық проблемалар, олардың қазіргі экономикалық және саяси тенденциялардағы орны мен рөлі. Экология бойынша практикалық міндеттерді шешу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Экономика және кәсіпкерлік негіздері

    Пәннің мақсаты пәннің мазмұны Қазақстан экономикасының даму кезеңдері, монополия және нақтылау, Ұлттық экономика, жұмыс істемейтін және инфляция деңгейі, алдын – ала кәсіпкерлікті ұйымдастырудың дәлдігі мен нысандары, әлеуметтік кәсіпкерлік, кәсіпкерлік тәуекел, кәсіпорындағы жаңа идеялар, тиімді бизнес-жоспарды дамыту, Қазақстан Республикасындағы шағын және орта кәсіпкерлікті мемлекеттік қолдау сияқты тақырыптарды қамтитынын түсіндіру. Бизнес-жобалардың тұсаукесерлерін ұйымдастыру және өткізу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Құқық негіздері және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет

    Пәннің мақсаты еңбек, азаматтық, отбасылық және қылмыстық құқықта мемлекеттің түрлері мен нысандары туралы түсінік пен құзыреттілікті қалыптастыруды қарастыру, студенттерге сыбайлас жемқорлыққа жол бермеу бойынша жұмысты басқарудың негізгі технологиялары туралы Сыбайлас жемқорлық туралы түсінік беру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Шоқантану

    Мақсаты: студенттердің Шоқановатану минимумын меңгеруі, Ш.Уалихановтың өмірбаяны мен өмірі саласындағы орыс тарихының негізгі мәселелерін білуі. Аннотация: Бұл пән Ш.Уалихановтың тұқымын, Ш.Уалихановтың жеке басының қалыптасуының тарихи алғышарттарын, оның қызметін зерттейді. Ғылымды насихаттауды, шығыстану мәселелерін оның еңбектерінде, этнографиялық мұраны және Ш.Уалихановтың тарих ғылымына қосқан үлесін қарастырады. Ш.Уалихановтың қоғамдық-саяси және ғылыми көзқарастарымен таныстырады. Эссе жазу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Компьютерлік жүйелерді жобалау негіздері

    Ендірілген жүйелерге кіріспе. Енгізілген кіріс / шығыс сәулетіне кіріспе. Сыртқы құрылғыларға арналған интерфейс стандарттары. Желілік интерфейс стандарттары. Нақты уақыттағы ендірілген OС Architecture - CE 6.0. CE 6.0 ядросын орнату. CE-де бағдарламалау. Кіріс / шығыс құрылғыларының драйверлеріне кіріспе. Қосымша OС мүмкіндіктері.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Электр жүйесі және магнетизм

    Мақсаты: Табиғаттағы денелердің өзара әрекеттесуінің электромагниттік түрлерін оқыту. Студенттерге денелердің электромагниттік әрекеттесуінің негізгі заңдылықтары мен ережелерін, электромагниттік толқындардың табиғатын және олардың таралу механизмдерін түсіне білуі керек. Алған білімдерін теориялық және эксперименттік есептерді шешуде қолданып, физикалық процестерді көрсету үшін қолданбалы бағдарламалар пакетін пайдалану, компьютерлік эксперименттерді қолдану. Проблемалық оқыту әдістері мен интерактивті әдістерді қолдану.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Компьютерлік сәулет және компьютерлік желілер

    Қол қойылған және қол қойылмаған нөмірлерді ПК-да көрсету. Логикалық негіздері. Логикалық өрнектердің формалары. Логикалық сұлбалар мен шындық кестелеріне негізделген логикалық сұлбаларды синтездеу. Логикалық өрнектерді оңайлатыңыз. Карнот карталары. Триггерлер. Шындық кестелері, уақыт диаграммалары. Біріктірілген логикалық сұлбалар. Жарты адъюттар, толтырғыштар, мультипликаторлар, декодерлер, кодерлер. Кездейсоқ логикалық схемалар. Процессордың сипаттамасы. Жад модельдері.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Оптика

    Мақсаты: студенттерге оптиканың негізгі заңдарын және жарық пен электромагниттік толқындардың таралу заңдарымен және олардың затпен өзара әрекеттесуімен байланысты физикалық құбылыстарды оқыту. Оптика саласында студенттердің жалпы мәдени және кәсіби құзыреттілігін қалыптастыру. Практикалық есептерді шешу, сондай-ақ зертханалық тәжірибелерді орындау. Жарықтың табиғатын түсіндіретін дидактикалық және әдістемелік көзқарастардың қалыптасуы. Оқытудың көрнекі, репродуктивті және іздеу әдістерін қолдану.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Білім берудегі цифрлық технологиялар

    Студенттерді цифрлық технологиялардың мәнімен және оларды қолдану тәсілдерімен таныстыру. Заманауи цифрлық технологиялар және оларды білім беруде пайдалану. Мультимедиа технологиялары. Білім берудегі 3D-технологиялар. Сапалы цифрлық білім беру ресурстарын әзірлеу. Виртуалды шындық. Оқыту үдерісінде цифрлық білім беру ресурстарын қолдану әдістемесі. Қалыптастырылатын құзыреттер: өзінің кәсіби қызметінде цифрлық технологияларды қолдану тәсілдерін меңгерген

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Робототехника негіздері

    Роботтардың негізгі механизмі. Өнеркәсіптік және өнеркәсіптік емес роботтар мен робототехникалық жүйелерді құру және жасау. Робототехникалық жүйелерді басқаруға арналған алгоритмдер мен бағдарламалық жасақтаманы әзірлеу. Робототехникалық жүйелерді жобалау және пайдалану. Робототехникалық және мехатрондық жүйелердегі жасанды интеллект. Роботтың атқарушы, басқарушы және ақпараттық ішкі жүйелері элементтерінің әрекет ету принциптері. Манипуляциялық құрылғылардың негізгі кинематикалық сипаттамалары.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Сандық электрониканың негіздері

    Сандық электроника негіздері пәні студенттерге сандық электрониканың негізгі түсініктерін білуге мүмкіндік береді. Мектептегі білім беруде цифрлық электроника негіздерін енгізу бойынша тиімді ғылыми, ақпараттық және әдістемелік қолдауды ұйымдастыруға дайын болу; студенттер арасында инженерлік мәдениет саласындағы негізгі идеяларды қалыптастырудың жетекші құралы ретінде сандық электрониканың мүмкіндіктерін пайдалану. Проблемалық жағдаяттарда топтық және жеке жұмыс әдісін қолдану.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Радиоэлектроника

    Бұл пәннің мақсаты - студенттерді әртүрлі электронды құрылғылар негізінде сигналдарды қабылдауға, беруге, өңдеуге және түрлендіруге байланысты негізгі заңдармен таныстыру. Радио схема мен сигналдардың қасиеттерін түсіндіріңіз. Тізбектер мен параллель тізбектердегі тербелістерді қарастырыңыз. Резонанс құбылыстарын көрсетіңіз. Бір -бірімен байланысты тізбектер.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Оқушылардың физиологиялық дамуы

    Мақсаты - болашақ мұғалімге балалар мен жасөспірімдер ағзасының анатомиялық және физиологиялық ерекшеліктері, оның қоршаған ортамен қарым-қатынасы туралы қазіргі заманғы ақпарат беру, оқушылардың денсаулығын сақтау мен нығайтуға, әртүрлі оқу іс-әрекеттерінде олардың жоғары өнімділігін сақтауға негізделген заңдылықтар туралы біліммен қамтамасыз ету. Онтогенездің заңдылықтарын, дененің жасына байланысты анатомиялық және физиологиялық ерекшеліктерін зерттеу. Әдістері: әңгіме, пікірталас, проблемалық дәріс, кейс әдісі және т. б.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Физика және астрономияны оқыту әдістемесі

    Мақсаты: физика мен астрономияны оқытудың заманауи формаларымен, құралдарымен және әдістерімен таныстыру; студенттерде білім беру, тәрбие және практикалық міндеттерді шешуге шығармашылық көзқарасты, сабақты жоспарлау қабілетін қалыптастыру; сараланған және жеке тәсілді ескере отырып, оқытудың мазмұнын, әдістерін, тәсілдері мен құралдарын, жұмыс нысандарын таңдау; міндеттерді тұжырымдау, жоспарлар, конспектер, өзіндік талдау жасау. Белсенді әдістер: дәріс-пікірталас, топтық және жеке жұмыс әдісі, проблемалық жағдай.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Информатиканы оқыту әдістемесі

    Мектептегі информатиканы оқытудың мазмұны, мақсаттары мен міндеттері. Информатика бойынша бағдарламалар, жоспарлар, оқулықтар. Бастауыш мектептегі информатика негіздері. Орта мектептегі негізгі және мамандандырылған информатика курстары. Жалпы білім беру ұйымдарында информатика бойынша жаңартылған бағдарлама бойынша оқытуды ұйымдастыру. Оқу нәтижелерін тексеруді және бағалауды ұйымдастыру. Информатика курсы бойынша бағдарламалық қамтамасыз ету. Оқу процесінде веб-сайттар мен білім беру платформаларын пайдалану ерекшеліктері.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Классикалық механика

    Пәннің мақсаты - классикалық механика туралы толық түсінік беру. Классикалық механика пәні импульстің, энергияның сақталуының негізгі заңдарын және олардың өзара байланысын қарастырады. Курстың мақсаты - студенттердің классикалық механиканың негізгі заңдарын нақты физикалық есептерді шешуде қолдану дағдыларын дамыту. Ланграж, Гамильтон және Гамильтон - Якоби әдістерін меңгеру. Қатты дененің негізгі қозғалыс теңдеулері келтірілген. Кеплер мәселесін білу және түсіну.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Электродинамика және ТОҚ

    Арнайы салыстырмалылық теориясының негіздері. Релятивистік кинематика және динамика. Электр заряды және электрмагниттік өріс. Электродинамиканың эксперименталды негіздері. Вакуумдағы электромагниттік өрістің жалпы қасиеттері. Вакуумдағы электростатикалық өріс. Вакуумдағы тұрақты магнит өрісі. Еркін электромагниттік толқындар. Электрмагниттік өріс еркін қозғалатын зарядтардың электромагниттік өрісі. 4-өлшемді формуладағы электромагниттік өріс. Тұтас ортаның электродинамикасы. Проблемалық жағдаяттарда топтық және жеке жұмыс әдісін қолдану.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Бағалаудың өлшемдік технологиялары

    Білім алушылар жаңартылған білім мазмұны бағдарламасының нормативтік-базалық құжаттарымен, үлгілік оқу бағдарламасының өзіндік ерекшеліктерімен танысады. Критериалды бағалау түрлері мен ұстанымдары, қалыптастырушы бағалаудың әдіс-тәсілдері, жиынтық бағалаудың спецификациясы, бағалаудың негізгі мақсаттары, Блум таксономиясы боынша ойлау дағдыларының деңгейі туралы білім беріледі. Оқу жоспарының түрлері, олардың өзара байланысы, қысқа мерзімді сабақ жоспарын құрудың қадамдары үйретіледі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Python бағдарламалау

    Python бағдарламалау тілінің синтаксистік негіздері. Математикалық функциялар қолдану, күн және уақытпен жұмыс жасау, массивтер, Python-да объектіге бағытталған бағдарламалау. Python-да нысандармен және пішін элементтерімен жұмыс жасау. Python кодын жөндеу және профильдеу. Python сыныптары. Деректерді, әдістерді, операцияларды анықтау. Мұрагерлік. Бірнеше мұрагерлік. Сыныпты әзірлеу кезіндегі Композиция. Сыныптар арасындағы қатынастар: мұрагерлік, ассоциация және агрегация.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Класикалық және релятивисттік электродинамика

    "Классикалық және релятивистік электр динамикасы" пәні электромагниттік өрістің қасиеттерін және оның зарядтау жүйелерімен байланысын және нақты ортада таралуын, оның ішінде сызықты емес таралуын зерттейді. Классикалық және релятивистік электродинамиканы қарастырады. Сонымен қатар динамика мен статиканы зерттейді. Классикалық және релятивистік электродинамика бойынша есепті шешу әдістемесін қарастырады. Топтық және жеке жұмыс әдісін, проблемалық жағдайды қолдану.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Объектілі-бағытталған бағдарламалау (Borland C ++ Builder)

    C ++ алфавиті. BORLAND C ++ тіліндегі бағдарламаның құрылымы. Сызықты алгоритм Деректер түрлері. Операциялар Шартты мәлімдеме Көптеген таңдамалы оператор қосқышы, goto. Циклдар Массивтер Функциялар. Жолдардың түрлері. Файлдармен жұмыс істеу. Көрсеткіштер. Application Development IDE Borland C ++. Пішіндермен жұмыс істеу. VCL компоненттік палитрасы. Класс ұғымы. Borland C ++-те дерекқорлармен жұмыс істеу. Зертханалық жұмыста виртуалды зертханаларды қолдану.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Физикалық есептерді шығарудың әдістемелік негіздері

    Физикалық есептерді шешудің әдістемелік негіздері есептерді шығарудың әдістемесін қарастырады. Физикалық есептерді құрастыру, шешу және тексеру әдістері. Физикалық есептердің классификациясы. Мәселелерді шешудің әдістемелік негіздері. Физика курсының есептерін практикалық шешу. Механика, молекулалық физика, электродинамика, электр, оптика, магнетизм, атом физикасы, ядролық физика салаларындағы физикалық есептерді шешу. Мәселелерді шешу үшін зерттеу әдісін қолданыңыз.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Объектілі-бағытталған бағдарламалау (Visual C #)

    Visual Studio .Net, Framework .Net. C # деректер түрлері. Түрлендіруді теріңіз Айнымалылар және өрнектер. Беру және кіріктірілген функциялар. C # тіл операторлары. Процедуралар мен функциялар - сыныптық әдістер. C # массивтері. C # жолдары. Сыныптар. Интерфейстер Терезенің нысандарына кіріспе. Басқару элементтерімен жұмыс істеу. Деректермен жұмыс істеу. Windows-пішіндерінде код кітапханаларын пайдалану.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Информатикадан мектеп оқулығы

    Информатика курсы бойынша негізгі оқулықтар мен әдістемелік құралдар. Мектеп бағдарламаларының, оқулықтардың және басқа дидактикалық материалдардың мазмұны мен құрылымы. Мектеп оқулықтарына қойылатын негізгі талаптар: жаңартылған білім мазмұнын ескере отырып, дидактикалық, әдістемелік, психологиялық, гигиеналық. Информатика саласында оқушылардың білім мазмұнын қалыптастырудың жалпыдидактикалық принциптері. Курс бағдарламасын талдау. Информатика курсын оқу-әдістемелік және бағдарламалық қамтамасыз ету.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Жобалы-зерттеу қызметінің негіздері

    Зерттеу және жобалық қызмет әдіснамасының негіздері. Ғылыми зерттеу және оның мәні. Жобалардың түрлері мен типтері. Зерттеу және жобалау жұмыстарын жобалау құрылымына қойылатын жалпы талаптар. Жобаны әзірлеу үшін ақпараттық-коммуникациялық технологияны қолдану. Жобаны аудио-бейне сүйемелдеуді дайындау. Жобаны қорғауға қойылатын талаптар. Ақпарат көздері және олармен жұмыс. Көпшілік алдында сөйлеу және оның негізгі ережелері. Жобалау-зерттеу қызметін бағалау критерийлері.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Физикадан есептер шығару практикумы

    Мақсаты: студенттерді теориялық біліммен қатар практикалық дағдыларға үйрету және олардың физика есептерін шығаруда шығармашылық дағдыларын қалыптастыру. Студенттер мектеп физика курсының сапалық, графиктік және сандық есептерін, сондай-ақ олимпиадалық және стандартты емес есептерін шығару әдістемесін білуі және қолдана білуі керек. Осы мақсатқа жету үшін эвристикалық әдістер мен практикалық оқыту әдістерін белсенді қолдану маңызды.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Атомдық және ядролық физика

    Мақсаты: студенттерді пәннің терминологиясымен, атом және ядролық физика заңдарымен таныстыру; микроәлемнің негізгі заңдылықтары мен құбылыстарымен; ядролық физиканы зерттеудің негізгі әдістерін; ядролық реакциялардың түрлері және олардың заңдылықтары; сәулеленудің зат арқылы өту заңдылықтарымен; ядролық сәулелену көздерімен және детекторларымен. Физикалық процестерді көрсету үшін қолданбалы пакетті пайдалану, компьютер көмегімен виртуалды модельдерді пайдалану. Оқытудың көрнекі, практикалық және ізденіс әдістерін қолдану.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Инклюзивті білім беру

    Мақсаты: студенттерде арнайы мүмкіндіктері бар тұлғаларды инклюзивті білім беру заңдылықтары туралы базалық білім жүйесін қалыптастыру. Пән шеңберінде ерекше білім беру қажеттіліктері бар балалардың даму ерекшеліктері ашылады; Жеке оқу жоспарын әзірлеу және іске асыру әдістемесі қаралады, даму ерекшеліктері бар балалар санаттарын психологиялық-педагогикалық қолдауды ұйымдастыру бойынша практикалық ұсынымдар беріледі. Әдістер: әңгімелесу, пікірталас, проблемалық лекция, кейс әдісі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Академиялық жазу

    Мақсаты: оқу және зерттеу академиялық мәтіндерін жазудың практикалық дағдыларын қалыптастыру. Академиялық жанрлардың ерекшеліктерімен таныстыру; дереккөздермен және интернет ресурстармен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастыру; ғылыми деректер базасында ақпарат іздеумен, мәтіндерді талдаумен және рефераттаумен байланысты кәсіби тақырып бойынша мәтіндерді талдауға үйрету; плагиат мәселелерін талқылау. Оқу үрдісінде белсенді және интерактивті әдістерді қолдану: зерттеу; BarCamp; жобалар әдісі; Баскет-әдіс.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Кванттық механика

    Пәннің мақсаты – кванттық механиканың барлық негізгі заңдарын түсіндіру. Пән кванттық механиканың математикалық негізін және ол туралы ең негізгі заңдылықтарды зерттейді. Әр түрлі потенциалдық айырмашылықтар үшін бір өлшемді стационарлық Шредингер теңдеуінің ең нақты есептерін түсіндіреді. Сонымен қатар есептерді шешу кезінде Шредингер теңдеуін үш өлшемді жағдайда қалай қолдануға болатынын көрсетеді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Электронды білім беру қорын құру

    Электрондық ресурстардың түрлері. Электронды оқу материалдарын жасау. Электронды білім беру ресурстарын дамыту тәртібі. Оқу үрдісінде электрондық ресурстармен жұмыс істеуді ұйымдастыру. Camtasia Studio-мен жұмыс істеу негіздері. Жобаны дайындау және жазу. Жобаны құру. Клиптермен жұмыс. Жобаға іріктеу әсерлерін пайдаланыңыз. Шақыруды пайдалану. Субтитрлерді қосыңыз. Сынақ сұрақтары қосыңыз. Бейне материалдарын жазу.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Ақпараттық қауіпсіздік және ақпаратты қорғау

    Ұлттық қауіпсіздік ұғымы. Ақпараттық қауіпсіздікті құқықтық және ұйымдастырушылық қамтамасыз ету. Объектінің ақпараттық қауіпсіздік қатерін талдау және бағалау. Ақпараттық қауіпсіздікті қамтамасыз етудің техникалық құралдары. Рұқсат етілмеген қол жеткізуді болдырмау. Пайдаланушыларды идентификациялау. Компьютерлік вирустардан қорғау. Ақпаратты криптографиялық жабу. Криптографияға кіріспе. Шифрлау стандарттары. Ақпаратты жоғалтудан және бағдарламалық-аппараттық құралдардың істен шығуынан қорғау. Ақпаратты қорғаудың заманауи құралдары

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Java Script

    JavaScript синтаксистік негіздері. Математикалық функциялар, күндер мен уақыттармен жұмыс, массивтер, JavaScript-те объектіге бағытталған бағдарламалау. JavaScript-те нысандармен және пішін элементтерімен жұмыс. JavaSsript-те күйін келтіру. Веб-сайттарды қолдауға арналған сценарийлер. JavaScript бағдарламалау тілін қолдана отырып интерактивті құжаттарды әзірлеу. Клиенттің технологиясы. Сценарий және оқиғаны өңдеу. Оқиғаларды өңдеу. Броузер мен құжаттың Объектілік моделі. Броузер нысандарының иерархиясы.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Компьютерлік графика (CorelDraw, AutoCad)

    Компьютерлік графика түрлері. Растр графикасының ерекшеліктері. Векторлық графиканың ерекшеліктері. Фракталдық графика. Түс теориясының негізгі түсініктері. CorelDraw жұмысының негізгі принциптері. AutoCAD-да жұмыс істеудің негізгі принциптері. Жұмыс ортасын дайындау, прототип үлгісін жасау. Сурет салу құралдары. Жолдар, тік және полигондар, шеңберлер, эллиптер, доғалар салу үшін пәрмендер. Толтыру түрлері. Үшөлшемді модельдеу.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Arduino негізінде құрылғыларды әзірлеу

    Arduino-да бағдарламалауға кіріспе. Уақытпен жұмыс. Математикалық функциялар. Екінші ретті әдістер. Деректерді жүйелі түрде беру. Үзіліс. Кітапхана құру. Сандық енгізу, батырма. Аналогты енгізу және шығару, потенциометр және Осциллограф. Дыбыс генерациясы, пьезо шығарғыш. Фоторезистор. Жарықдиодты сенсор. Arduino-мен байланыста com-портымен жұмысты бағдарламалау. Аналогтық температура сенсоры. Arduino және серво машина. HD44780 және Arduino негізіндегі LCD дисплейі. Arduino-ға арналған фототрансисторға негізделген ИК кедергі сенсоры

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Сандық бейнелерді өңдеу

    PhotoShop Интерфейсі. Бөлу, сурет салу құралдары. PhotoShop - та каналдар мен бетперделермен, мәтінмен жұмыс. Суреттердің жоғалған фрагменттерін қалпына келтіру құралдары мен әдістемелері. Дуплекстер. Тондау. Арналарды микширлеу. Сүзгілермен жұмыс. PhotoShop арқылы Интернетке графика жасау. GIF-анимация жасау. Суретті аналогтық өңдеу. Екі өлшемді сигналдарды өңдеу. Суретті цифрландыру. Суретті қалпына келтіру. Суретті түрлендіру. Суретті түрлендіру.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Таңдаулы бөлімдері мектеп физика курсының

    Пән бойынша мектеп физикасы курсының таңдалған бөлімдері келесі физика бөлімдерін қарастырады. Кинематика. Динамика. Статика. Гидростатика. Импульс. Жұмыс, күш, қуат. Молекулалық физика. Термодинамика. Электростатика. Электр тоғы. Әр түрлі ортадағы электр тогы. Магнетизм. Тербелістер мен толқындар. Оптика. Салыстырмалылықтың арнайы теориясы. Атомдық физика. Ядролық физика. Элементар бөлшектер физикасы.Проблемалық жағдаяттарда топтық және жеке жұмыс әдісін қолдану.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Мектептегі физикалық эксперимент

    Мақсаты: Зертханалық жұмыстарды орындау және эксперименттік өлшеулердің қателіктерін есептеу дағдыларын қалыптастыру. Студенттер мектеп физикасы курсының барлық негізгі бөлімдері бойынша зертханалық жұмыстарды жүргізу әдістемесін білуі және қолдана білуі, мектептегі дене шынықтыру кабинетінің жабдықтарын қолдана білуі, фронтальды зертханалық жұмыстар мен демонстрациялық эксперимент жүргізу әдістемесі мен техникасын қолдана білуі керек. Түсіндірмелі-иллюстрациялық және жобалық оқыту әдісін қолдану.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Жасанды интеллект негіздері

    Жасанды интеллект түсінігі. Жасанды интеллект жүйесінің негізгі кезеңдері. Эвристикалық бағдарламалау. Бағалау функцияларын қолдану. Граф теориясымен байланыс. Ойындар. Ойын ағаштары. Міндеттерді күрделілік дәрежесі бойынша жіктеу. Үлгіні тану міндеті. Тану және оқыту. Анық емес жиындар және лингвистикалық айнымалылар. Декларативті және процедуралық білім. Сараптамалық жүйелерді дамыту кезеңдері. Лингвистикалық ақпараттық ресурстар және оларды міндеттер үшін қолдану табиғи тіл конструкцияларын компьютерлік өңдеу.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Web-бағдарламалау

    Web-бағдарламалауға кіріспе: үлестірілген ақпаратты өңдеу. Қарапайым және күрделі PHP операторлары. Айнымалылар. Деректер түрлері. Сандарға арналған операциялар қолдану. Операторды таңдау. Циклдік өрнектер. Массивтер. Массивтермен және жолдармен жұмыс істеуге арналған функциялар. Файлдар. Тұрақты өрнектер. PHP-де мәліметтер базасымен жұмыс. Сайт құрылысы. Статикалық және динамикалық веб-беттерді әзірлеу және құру. Бағдарламалық өнімді жөндеу және тестілеу

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6

Профессии

Оқыту нәтижелері

  • Физика мен информатика саласындағы физикалық зерттеулер мен зерттеулердің әдістері мен әдістерін практикада қолдану дағдыларына ие болу;
  • Физика және ғылыми зерттеулер саласында үш тілде білім беру саясатын іске асыру үшін тілдерді академиялық кәсіби мақсаттар үшін, мәдениетаралық коммуникация және академиялық жазу үшін қолданады;
  • Практикалық қызметте теориялық пәндік білім, білік және дағдылар жүйесін қолдану
  • Мектептің оқу жоспарымен қамтамасыз етілген физика, информатика пәндері бойынша олимпиада есептерін шешудің міндеттері мен әдістерін меңгеру;
  • Экономика мен құқық, сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл негіздері, қоршаған орта және тіршілік қауіпсіздігі негіздері, сонымен қатар кәсіпкерлік дағдылар, көшбасшылық, жаңашылдыққа бейімділік, инклюзивті білім беру саласында өзінің жеке кәсіби қызметін сәтті құру үшін білімдерін жаңғырту;
  • Физика және информатика пәндеріндегі фактілерді, құбылыстарды, теорияларды және олардың арасындағы күрделі тәуелділіктерді әртүрлі физикалық есептерді шешуде және қазіргі бағдарламалау тілдерінде қолданбалы есептерді бағдарламалауда қолдану үшін қажетті білім мен түсінікті қолдану;
  • Сөйлеу және қарым -қатынас қызметінің барлық аспектілерінде меншікті кәсіби және пәндік терминология; жаңартылған білім беру жағдайында қазіргі қоғамдағы мұғалім мамандығының рөлі туралы идеялар жүйесін иелену;
  • Бірегей білім беру стратегияларын құру үшін мектеп оқушыларының жас ерекшеліктеріне байланысты анатомиялық-физиологиялық ерекшеліктерін ескере отырып, инклюзивті білім беру жағдайында оқу-тәрбие жұмыстарын жобалау және жүзеге асыру; өз тәжірибесі туралы ойлана білу.
  • Кәсіби қызметте ақпараттық және телекоммуникациялық технологияларды қолдану; заманауи ақпараттық, коммуникациялық және цифрлық технологияларды пайдалана отырып, жобалық қызметті жүзеге асыру; академиялық адалдық принциптері мен мәдениеті туралы білімді түсіну;
Top