Жаңа білім беру бағдарламасы

7M02303 Шетел филологиясы в Торайгыров университеті

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты Әлемдік және аймақтық сынақтарға дайын шетел филологиясы саласында бәсекеге қабілетті және жоғары білікті ғылыми және педагогикалық кадрларды даярлауды қамтамасыз ететін жаңа технологияларды енгізу арқылы оқу үрдісін ұйымдастыру.
  • Академиялық дәреже Магистратура
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша
  • Оқу мерзімі 2 года
  • Кредиттер көлемі 120
  • Білім беру бағдарламаларының тобы M059 Шетел филологиясы
  • Дайындық бағыты 7M023 Тілдер және әдебиет
  • Жоғары мектеп педагогикасы
    Несиелер: 4

    Педагогика ғылымының әдістемесі. Педагогиканың тарихи табиғаты. Жаһандану жағдайында жоғары білімнің дамуы. Болон процесі. Қазіргі педагогикалық парадигмалар. Педагогикалық процесс жүйе ретінде. Білім мазмұнының элементтерінің негізгі теориялары, сипаттамалары. Магистранттың ғылыми-зерттеу жұмысы. Қазіргі білім беру технологиялары, университеттегі оқыту формалары. Университетте кредиттік оқыту жүйесі. Эдвайзер, тьютор, регистратордың қызметі. Білім берудегі менеджмент.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Лингвомәдениеттану
    Несиелер: 5

    Мәдениеттің негізгі бөлігі, әлеуметтік-мәдени ақпаратты беру және дүниенің ұлттық суреттерін қалыптастыру тәсілі ретінде тіл туралы антропоцентристік бағдарлы білімді қалыптастыру, көркем шығарманы көркемдік тұтастығында талдаудың әртүрлі ғылыми тәсілдері мен принциптерін меңгеру. магистрдің ғылыми және сыни қызметі. Лингвокультурологияның теориялық негіздері. Лингвокультурологияның негізгі ұғымдары. Мәдениет концептосферасы және дискурстары. Мәдениет пен тіл кеңістігіндегі адам. мультимедиялық презентация.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жоғары мектептің лингводидактикасы
    Несиелер: 5

    Лингводидактиканың теориялық білімін меңгеру негізінде кәсіби қызметте заманауи әдістемелерді, ұйымдастырушылық формалар мен технологияларды қолдануға дайын болу. Жоғары білім беру жүйесінің лингвистикалық пәндерін оқыту саласындағы кәсіби құзыреттілігін қалыптастыру. Жоғары білімнің дидактикалық ұғымдары: дәстүрлер мен инновациялар. Филологияның адам теориясымен, семиотикамен, герменевтикамен, коммуникация теориясымен, когнитивтік ғылымдармен өзара байланысы қазіргі филология парадигмасының негізі ретінде. Оқытудың инновациялық формалары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Шeтeл тілі (кәcіби)
    Несиелер: 5

    Білім берудің алдыңғы сатысында қол жеткізілген шет тілін меңгерудің бастапқы деңгейін арттыру және шетелдік серіктестермен, ана тілінде сөйлейтіндермен қарым-қатынас жасау кезінде кәсіби қызметтің әртүрлі салаларындағы әлеуметтік-коммуникативтік міндеттерді шешу үшін қажетті және жеткілікті коммуникативті және лингвистикалық және аймақтық құзыреттілік деңгейін меңгеру. , сондай-ақ одан әрі өзін-өзі тәрбиелеу үшін. Әдіс-тәсілдері: берілген тақырып бойынша диалог, монолог, полилог көрсету.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Филологиядағы сын тұрғысынан ойлау технологиясы
    Несиелер: 5

    Магистранттардың сыни тұрғыдан ойлау, пайымдауларды талдау және синтездеу принциптерін меңгеруі, ғылыми мәтінге, баяндамаға аналитикалық сын айту және ойды қорғау және дәлелдеу дағдыларын қалыптастыру. «Сын тұрғысынан ойлау» ұғымының мазмұны. Сыни тұрғыдан ойлаудың белгілері. Сыни тұрғыдан ойлауды қалыптастыру әдістері. Сыни тұрғыдан ойлау әрекет принципі ретінде. Шешім қабылдау теориясының философиялық негіздері. Сыни талдау және шешім қабылдау. Шешім қабылдау процесіне адам факторының әсері. Мидың шабуылы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ғылымның тарихы мен философиясы
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты – арнайы философиялық талдау пәні ретінде ғылым құбылысының проблематикасымен таныстыру. Ғылыми танымның жалпы заңдылықтары мен тенденцияларын ғылыми білімді өндіру бойынша қызметтің ерекше түрі ретінде олардың дамуында қабылданатын және тарихи өзгеретін әлеуметтік-мәдени жағдайда қарастырылатын зерттеу. Сыни тұрғыдан ойлау дағдылары, рефлексия дағдылары, іс-әрекетке шығармашылық көзқарас. Оқытудың белсенді әдістерін қолданды: дебат, пікірталас.і

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Заманауи гуманитарлық білім жүйесіндегі филология
    Несиелер: 4

    Қазіргі филология мен гуманитарлық ғылымдардың арақатынасы туралы тұтас көзқарасты қалыптастыру, филология саласындағы қазіргі гуманитарлық концепциялар, филологиялық зерттеулердің әдіснамалық принциптері мен әдіснамалық әдістемелері туралы білім алу; қазіргі гуманитарлық білім жүйесіндегі филологиялық пәндердің рөліне қатысты негізгі ұғымдарды зерттеу. Филологиялық зерттеулердің әдістемесі. Тіл филологияның объектісі ретінде. Гуманитарлық зерттеулердің антропоцентристік бағыты. Қазіргі филологиядағы пәнаралық, қолданбалы зерттеулерді дамыту. Кейс технологиялары.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Дискурс теориясы
    Несиелер: 5

    Қарым-қатынастың әртүрлі салаларындағы дискурстың ерекшеліктері туралы түсініктерді қалыптастыру, коммуникацияны зерттеу тәжірибесінде дискурсивті және мәтіндік талдау дағдыларын дамыту. «Дискурс» түсінігі. Дискурс және мәтін. Дискурс типологиясы. Дискурс және коммуникация. Дискурс және ақпарат. Дискурстағы мағына. Сөйлеу әрекеттерінің теориясы. Қазіргі дискурс зерттеулері. Дискурс теориясы мен дискурсты талдау әдісінің байланысы. Дискурстық талдау әдісін зерттеуде қолданудағы вариациялар. Дискурсты сыни талдау. Ақпараттық технологиялар, презентациялар.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Заманауи бизнес үрдістердің логистикасы
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты-нарықтық бәсекелестік жағдайында бизнесті ұйымдастырудың теориялық негіздері мен практикалық дағдыларына оқыту. Пән шеңберінде теориялық және практикалық мәселелер қарастырылады: кәсіпкерлік және бизнес ұғымдық аппараты; бизнесті ресурстық қамтамасыз ету; маркетингтік қызмет; бизнес-жоспарлау; кәсіпкерлік құпия, тәуекелдер және кадрлық қамтамасыз ету; кәсіпкерлік мәмілелерді ұйымдастыру; кәсіпкерлік мәдениеті; бизнес тиімділігін бағалау. Пән аясында кейс-оқыту әдістері, гипотезаларды қою әдістері, бизнес-модельдеу әдісі қолданылады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Герман тілдерін салыстырмалы-тарихи зерттеу
    Несиелер: 5

    Оқушылардың тілдік деректерді салыстырмалы тарихи аспектіде талдау дағдыларын қалыптастыру. Салыстырмалы-тарихи тіл білімі ғылым ретінде, оның принциптері. Әртүрлі тілдік семьяларды салыстырмалы-тарихи әдіспен зерттеу дәрежесі. Тарихи-мәдени тілдік салыстырулардың алғы шарттары. Тілдік реконструкциялар. Типологиялық лингвистика. Тілдік жүйелерді морфологиялық, синтаксистік және морфологиялық деңгейде типологиялық салыстыру. Туыстас тілдердегі типологиялық ұқсастықтар. Герман тілдерінің типологиялық ерекшеліктері. Үндіеуропалық тілдер семьясының ерекшеліктері. Жобалар.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Лингвистикадағы заманауи ғылыми зерттеулердің әдіснамасы
    Несиелер: 4

    Қалыптасқан ғылыми парадигмалар аясында лингвистикалық зерттеу дағдыларын қалыптастыру.Тілдік зерттеу әдістемесі. «Әдіс», «техника» ұғымдары. Қазіргі тіл білімінің ғылыми парадигмалары. Антропоцентристік парадигманың алғышарттары мен мәні. Қазіргі тіл білімінің интегративтілігі. Ішкі және сыртқы тіл білімінің әдістері. Тіл білімінің қолданбалы аспектілері. Ана және шет тілдерін оқыту әдістемесі. Ғылыми прозаның стилі мен тілі. Ғылыми дискурс және мәтін: ғалымның еңбек этикасы. Ғылыми жұмысты дайындау. Баяндамалар, рефераттар.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Билингвизм мен полилингвизмнің теориялық және әдістемелік негіздері
    Несиелер: 5

    Қостілділік және көптілділік теориясы мен әдістемесі саласында тілдік құзыреттілікті қалыптастыру. Қостілділік пен көптілділіктің теориялық негіздері. Диахрондық және синхрондық зерттеулердегі қостілділік. Қостілділіктің түрлері. «Көптілділік», «көптілділік» ұғымдары. Қазіргі тіл білімі теориясындағы қостілділік және көптілділік мәселелері. Әлеуметтік-мәдени аспектідегі тіл. Қостілділік пен көптілділіктің әдістемелік негіздері. Қазақстан Республикасындағы тіл саясаты. «Көптілді білім беру», «үш тілді білім беру» ұғымдары. Үш тілді оқытудың бірыңғай стандарты. Жобалардың тұсаукесері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Басқару психологиясы
    Несиелер: 4

    Мақсаты – басқарушылық қатынастарды жүзеге асыру жағдайында жеке тұлғаның және топтың мінез-құлқының психологиялық үлгілері туралы білімді қалыптастыру. Басқару қызметінің құрылымы, динамикасы мен ерекшеліктері, ұйымдық-басқару жүйелері мен қатынастарының әртүрлі түрлеріне кірген кездегі адамдардың мінез-құлқын психикалық реттеудің заңдылықтары мен механизмдері, осы жүйелер мен қатынастардың психологиялық сипаттамалары. Қолданылған белсенді оқыту әдістері: команда құру, кейс-стади.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Мәтінді филологиялық талдау
    Несиелер: 4

    Көркем мәтінді оқытудың теориялық және прагматикалық аспектілерін меңгеру. Филологиялық мәтінді талдаудың принциптері мен әдістері. Көркем мәтінді түсіндірудің әдістері мен тәсілдері. Көркем мәтіннің құрамы. Мәтіннің бейнелі сюжеті және құрылымы. Әңгімелеу және баяндау құрылымы. Көркем уақыт пен кеңістік. Көркем мәтіндегі автор позициясын білдіру жолдары. Мәтіннің жанрлық ерекшелігі. Көркем мәтін құрылымындағы мәтінаралық байланыстар. Көркем мәтінді кешенді талдау. Миға шабуыл.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Start up жобалардың инвестициялық экономикалық модельдері
    Несиелер: 5

    Start Up жобаларының инвестициялық және экономикалық негізделуі үшін қажетті білім, дағдылар мен құзыреттер жинағын қалыптастыру. Пән мына мәселелерді зерттейді: Start Up жобаларының тұжырымдамалық аппараты; Start Up жобасын әзірлеу алгоритмі; негізгі капиталға, айналым капиталына және адам ресурстарына салынған инвестицияларды бағалау; баға және қаржылық жоспарлау; техникалық-экономикалық көрсеткіштерді есептеу. Белсенді оқыту әдістері: кейс әдістері; гипотезаларды орнату; есептеу-аналитикалық әдіс; қорғалған Start Up жобасы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Академиялық мақсаттарға арналған шетел тілі
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты – академиялық мақсатта тілдік құзыреттілікті дамытуға ықпал ету. Курс академиялық құзыреттіліктерді дамытуға бағытталған: бастапқы дереккөздермен тиімді жұмыс (мәтін, аудио және бейне); қосымша құжаттарды және академиялық ортада сұранысқа ие құжаттарды (рефераттар, аннотациялар, конспектілер), соның ішінде халықаралық құжаттарды дайындау; көпшілік алдында сөз сөйлеуді дайындау және өткізу, талқылаулар мен дөңгелек үстелдерге қатысу. Ақпараттық технологиялар, презентациялар.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Мәтін лингвистикасы және дискурс теориясы
    Несиелер: 4

    Дискурс теориясының теориялық ережелерін, мәтін мен дискурсты зерттеудің негізгі тәсілдерін, мәтіндер мен дискурстардың құрылымдық-функционалдық қасиеттерін, дискурсты құру үлгілерін, ауызша және жазбаша қарым-қатынастың дискурсивтік стратегияларын зерттеу; мәтінді және дискурсты түсіндіру дағдыларын қалыптастыру. Мәтін мен дискурстың мәні, олардың ұғымдары мен категориялары. Мәтіндер мен дискурстардың типологиясы. Интертексттілік және мәтінді сығу. Мәтін мен дискурстың жанрлары мен стилі. Ақпараттық технологиялар, презентациялар.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Лингвистиканың өзекті мәселелері
    Несиелер: 4

    Отандық және шетел тіл білімінің негізгі даму тенденцияларымен, тіл ғылымының қазіргі тенденцияларымен, тілді эксперименттік оқыту әдістерімен таныстыру. Қазіргі тіл білімі ғылыми парадигмалар теориясы тұрғысынан. Психолингвистика тіл білімінің интегративті парадигмасы ретінде. Лингвомәдениеттану: тіл және мәдениет. Мәдениетаралық қарым-қатынас теориясы. Когнитивтік лингвистика. Концептуалды метафора теориясы. Дүниенің тілдік суретінің концептоцентристік сипаттамасы. Әлеуметтік лингвистика: тілдік ахуал және тіл саясаты. Мидың шабуылы.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Жазба тарихы және жазба мәдениеті
    Несиелер: 5

    Ежелгі өркениеттердегі жазудың дамуы туралы тұтас көзқарас қалыптастыру, оның Ежелгі Шығыста, Грекия мен Римде дамуының жалпы заңдылықтары мен ерекше белгілерін көрсету.Жазудың өркениеттер тарихындағы орны; кезеңге бөлу және дамыту. Жазу, жазу, жазу мәдениеті, «жазба өркениеті». Ежелгі Египет жазба өркениеті. Таяу Шығыс халықтарының жазба мәдениеттері. Ежелгі Греция мен Рим жазба мәдениетінің шығу тегі мен эволюциясы. мультимедиялық презентация

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Контрастивная лингвистика
    Несиелер: 5

    Қарама-қарсы тілді оқыту саласындағы теориялық білімді меңгеру және кәсіби салада қажетті әртүрлі тілдерді контрастивті талдаудың практикалық дағдылары Контрастивті лингвистиканың теориялық тұжырымдамалары. Негізгі контрастты салыстырулар. Контрастивті лингвистиканың құрылымы. Көптілділік және делдалдық тілдер. Этносаралық қатынас тілдері, делдалдық тілдер және лингвистика. Қостілділік теориясының жалпы сұрақтары. Тіл типологиясының жалпы сұрақтары. Дүние суреті, дүниенің тілдік суреті, тілдік тұлға. Топтық тренинг.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Салғастырмалы-типологиялық тіл білімі
    Несиелер: 5

    Тілдердің өзара әрекеттесу заңдылықтарын белгілеу, олардың қарым-қатынас дәрежесіне қарамастан тілдердің ұқсастықтары мен айырмашылықтарын анықтау, лингвистикалық әмбебаптар мен нақты тілдердің өзіндік ерекшеліктерін зерттеу. Салыстырмалы тіл білімі қазіргі тіл білімінің бағыты ретінде. Тілдердің типологиялық классификациялары. Тілдерді типологиялық талдау әдістері. Лингвистикалық типология және ареалдық лингвистика. Типология және салыстырмалы тіл білімі. Салыстырмалы, қарама-қарсы және конфронтациялық тіл білімінің өзара байланысы. Контрастивті зерттеулердің қолданбалы аспектілері. мультимедиялық презентация.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Теориялық тіл білімінің өзекті мәселелері
    Несиелер: 5

    Тіл білімінің қазіргі жағдайы, лингвистикалық зерттеудің қазіргі әдістері, оларды кәсіби мәселелерді шешуге қолдану жолдары туралы түсініктерін қалыптастыру. Тіл білімі ғылыми пән ретінде. Табиғи тілдің табиғаты. Табиғи және жасанды тілдер. Тілдің таңбалық табиғаты. Тіл, сөйлеу, сөйлеу әрекеті. Тіл және ойлау, олардың өзара әрекеттесуі. Қазіргі тіл біліміндегі когнитивтік көзқарас. Формальды грамматика және трансформациялық генеративті модельдің шығу тегі. Типологиялық лингвистика. Интернет технологиялары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Лингвистикалық семиотика
    Несиелер: 5

    Тілдік бірліктерге семиотикалық талдау жасау дағдыларын жетілдіру. жартылай лингвистика пәні. Коммуникация түсінігі және семиотика шекарасы. Белгілер мен белгілер жүйесі. Тіл және мәдениет кодекстері. Белгілердің классификациясы. Белгілер жүйесінің парадигматикасы мен синтагматикасы. Вербалды және вербалды емес қарым-қатынас. Мәтін: кодтау және декодтау процестері. Дүниенің лингвистикалық суреті. Мәдениеттің символдық жүйелері. Салттық-діни семиотикалық жүйелер. Өнер семиотикасы. Тіл бірліктерін семиотикалық талдау. «Музыка, кескіндеме, сәулет және т.б. семиотикасы» жобасы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Гендерлік лингвистика
    Несиелер: 5

    Гендерлік лингвистиканың ғылыми негіздері туралы мағлұматтарды меңгеру, гендертану тұрғысынан тіл, сөйлеу, мәтін саласындағы білімдерін тереңдету.Гендерлік лингвистиканың пәні, ұғымдық аппараты және зерттеу әдістері. Қазіргі тіл біліміндегі гендерлік зерттеулер. Тіл жынысты құру құралы ретінде; әлемнің тілдік суретіндегі әйелдік пен еркектік, гендерлік стереотиптер және олардың сөздік бейнеленуі. Ерлер мен әйелдердің сөйлеу мәнерлеріндегі гендерлік айырмашылықтар; дискурсивті айырмашылықтар. Презентациялар.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Тілдің философиялық мәселелері
    Несиелер: 5

    Тіл білімінің философиялық мәселелері туралы, тіл мен ойлаудың байланысы туралы лингвистикалық білімнің даму тенденциялары туралы түсініктерін қалыптастыру, филология пәндерін өз бетінше зерттеу мен оқытуды қамтамасыз ету. Тіл білімі мен философияның өзара байланысының тарихы. Тілдің философиялық мәні. ХІХ-ХХ ғасырлардағы антикалық, ортағасырлық және лингвофилософиялық концепциялар. Тілдің мәні және гносеологиялық-онтологиялық ұғымдардың философиялық ерекшелігі мәселесі; тіл антропологиясы; натурализм мен психологизм, социологизм және тілдің екі жақты табиғаты. Кейс технологиялары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Код ON3

    Бизнес, кәсіби, ғылыми әлемдегі органикалық қоғамды құрудағы көшбасшылықты көрсетеді.

  • Код ON2

    Кəсіби қызметтің мақсаттарына, оларға қол жеткізудің тиісті əдістері мен құралдарын анықтайды, жаңа білім алу үшін ғылыми, инновациялық қызметті жүзеге асырады, бірлік деңгейінде шешімдер мен жауапкершіліктерді қабылдайды.

  • Код ON7

    Шетел филологиясы және оған байланысты салалардағы инновацияларды дамытады.

  • Код ON1

    Ғылым мен кәсіби қызмет саласындағы тұжырымдамалық білімдерге ие.

  • Код ON5

    Ғылыми және инновациялық қызметті жүзеге асыру барысында әзірленген шешімдердің ұйымдық және басқарушылық бағалауын қамтамасыз етеді.

  • Код ON6

    Шетел филологиясы саласында тәжірибелік зерттеулер жүргізеді.

  • Код ON4

    Мемлекеттік, орыс және шетел тілдерінде (B1, B2, C1 деңгейлері) кәсіби және ғылыми қарым-қатынастың негізгі дағдыларына ие.

  • Код ON8

    Жоғары білім беру саласында оқытушылық қызметті жүзеге асырады.

  • Код ON9

    Ол өзінің ғылыми зерттеулеріне негізделген стартап жобаларын жүзеге асырады.

7M02303 Шетел филологиясы (ағылшын тілі)
Магистратура

А.Байтұрсынов атындағы Қостанай мемлекеттік университеті

БББТ: M059 Шетел филологиясы

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M02303 Шетел филологиясы
Магистратура

Орталық- Қазақстан Академиясы

БББТ: M059 Шетел филологиясы

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский
7M02303 Шетел филологиясы
Магистратура

Қ. Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік мемлекеттік университеті

БББТ: M059 Шетел филологиясы

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M02303 Шетел филологиясы
Магистратура

Торайгыров университеті

БББТ: M059 Шетел филологиясы

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M02303 Шетел филологиясы: ағылшын тілі
Магистратура

Абай атындағы Қазақ Ұлттық педагогикалық университеті

БББТ: M059 Шетел филологиясы

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Ағылшын тілі
7M02303 Шетел филологиясы
Магистратура

Қазақстан-Американдық еркін университеті

БББТ: M059 Шетел филологиясы

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
Top