Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7M02303 Шетел филологиясы в Орталық Қазақстан академиясы

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты Білім беру бағдарламасы шетел филология саласы мен педагогикалық қызметтегі жоғары жалпы және кәсіби мәдениетті, қазіргі заман гуманитарлық білім беру талабына сай бәсекеге қабілетті мамандарды дайындауға, қоғамның, мемлекеттің және жеке тұлғаның қызығушылығына қанағаттандыруға бағытталған
  • Академиялық дәреже Магистратура
  • Оқыту тілі Русский
  • Оқу мерзімі 2 года
  • Кредиттер көлемі 120
  • Білім беру бағдарламаларының тобы M059 Шетел филологиясы
  • Дайындық бағыты 7M023 Тілдер және әдебиет

Пәндер

Оқыту нәтижелері

  • Жазбаша және ауызша нысандағы шет тіліндегі ғылыми және жазбаша мәліметтерді еркін және сенімді түрде айқындай алады; шет тілдеріндегі кәсіби пікірталастарға, дебаттарға қатыса алады; тікелей және жанама қарым-қатынас жасау арқылы жалпыға ортақ сөйлеуді тыңдап түсіне алады, шет тілінде мамандықтың жалпы ғылыми терминологиясын және терминологиялық шеберлігін көрсете алады, халықаралық ынтымақтастық аясында іскерлік хат алмасу негіздерін біледі
  • шетел филологиясы саласындағы практикалық тапсырмаларды шешудің тиімді әдістерін және лингвистикалық ғылымның әдіснамасын таңдау арқылы ғылыми зерттеулерді дайындау мен жүргізудің негіздерін біледі. Сонымен бірге ғылыми зерттеулерді жүргізгенде және әр түрлі басқа ғылыми жұмыстарды дайындаған кезде (мақалаларда, баяндамаларда, жобаларда, симпозиумдардағы, конференцияларда сөйлеген сөздері мен т.б.) әдістемелік білімдерді пайдалану арқылы алынған зерттеу нәтижелерін дұрыс орындап ұсына алады
  • әр түрлі лингвистикалық тұжырымдамаларда ұсынылған лингвистиканың негізгі мәселелерін анықтау барысында лингвистикалық терминологияны дұрыс таңдау арқылы лингвистикалық тұжырымдамалық жүйеден хабардар, сондай-ақ тілдік құбылыстарды зерттеудің негізгі аспектілерін сипаттай алады
  • гуманитарлық ғылымдар саласындағы теориялық және практикалық білімдерін өздігінен толтырып, сыни талдау үшін гуманитарлық білімінің жалпы және жеке филологиясы салаларының бөлімдері мен бағыттарын анықтай алып, салыстырып, ажырата алады
  • қол жеткізілген нәтижелерге баға береді, оларға қойылған мақсаттар мен міндеттерді салыстырады, кәсіби өсу, білімдердің кеңейуі, әлеуметтік және кәсіби жағдайларға бейімделу үшін алынған білімдер кешенін қолдана алады
  • Әлеуметтік-гуманитарлық білімдердің әдіснамасы негізінде жаңа білім алу үшін заманауи теория мен тәжірибенің шынайылығын талдау, түсіну үшін алдын-ала ғылыми және ғылыми-танымдық білімнің нысандары мен әдістерін, қазіргі заманғы білім беру әдістерін білуінің қалыптасуын көрсетеді
  • теориялық білімді тілдік тәжірибесімен ұштастыруға қабілетті, атап айтқанда, теориялық білімді қолдану арқылы тілдің фактілерін сипаттай алады, яғни тілдік жүйенің әр түрлі деңгейлеріндегі бірліктерді сондай-ақ сөйлеудің тілдесім бірліктерін іріктеп, топтастырып талдай алады
  • Заманауи басқару коммуникациясына қойылатын талаптарды талдай алады; психологиялық-педагогикалық әсердің мазмұны мен ерекшелігін бағалап анықтай алады; Сонымен бірге белсенді қабылдау, қарым-қатынас және белсенді іс-әрекеттердің психологиясын ажырата алады, сондай-ақ білім беру үдерісіндегі оқу, тәрбиелеу, оқу және тәжірибелік міндеттерді шешу үшін заманауи технологиялар мен оқыту әдістерін таңдап пайдана алады
  • Басқарушылық қарым-қатынастың жоғары тиімділігі үшін жұмыс барысында психологиялық білімдердің практикалық дағдыларын қолдана алады, сондай-ақ қызмет көрсету келіспеушіліктерін шешудің ең жақсы тәсілдерін таба алады
Top