7M02303 Шетел филологиясы в Қ.Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Қазіргі тіл білімі мен әдебиеттану саласында жүйелі білімі бар, кәсіби деңгейде шет тілді, коммуникативті құзыреттіліктерге ие, кәсіби және педагогикалық қызметті жетілдіруге және дамытуға қабілетті, мәдениетаралық байланысты жүзеге асыра алатын, салыстырмалы аспектте әдебиет пен мәдениет, тілдік объектілерді талдауда қазіргі заманғы тиімді әдістерге ие филолог-зерттеушілерді дайындау.
-
Академиялық дәреже Магистратура
-
Оқыту тілі Ағылшын тілі
-
Оқу мерзімі 2 года
-
Кредиттер көлемі 120
-
Білім беру бағдарламаларының тобы M059 Шетел филологиясы
-
Білім беру саласы 7M02 Өнер және гуманитарлық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 7M023 Тілдер және әдебиет
Пәндер
-
Шетел тілі (кәсіби)
Пәннің мақсаты: халықаралық деңгейде кәсіби салаға кірігу үшін шет тілін меңгеру дағдыларын қалыптастыру, ағылшын тілін мәдениетаралық және кәсіби қарым-қатынас құралы ретінде пайдалану, сонымен қатар шетел ғалымдарының ғылыми еңбектерін аудару үшін, аударматану және мәдениетаралық коммуникация саласындағы шетелдік тәжірибені дамыту, кәсіби қызметте қолданылатын ақпаратты ауызша және жазбаша түрде аудару дағдыларын жетілдіру.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Жоғары мектеп педагогикасы
Бұл пәнді оқудың мақсаты жоғары кәсіби білім берудің теориялық және практикалық мәселелері болып табылады. Жоғары оқу орындарының педагогикасы білім беру заңдылықтары мен принциптері, жоғары кәсіби білім беру құралдары мен әдістері туралы білімнің дамуын зерттейді. Пәнді меңгеру нәтижесінде магистранттар Қазақстан Республикасының жоғары білім беру жүйесінің дамуын, оның негізгі міндеттерін біледі. Сонымен қатар педагогикалық процесті басқарудың ғылыми аспектілері және заманауи педагогикалық технологияларды қолдану туралы білімдері қалыптасады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Ғылым тарихы мен философиясы
Пән ғылыми ойлаудың тарихы мен философиясы, ғылымның философиялық негіздері, эмпирикалық және ғылыми танымның генезисі, мәні, болашағы туралы білімді қалыптастырады, білімгерлердің ғылыми-зерттеу жұмыстарын жүргізуіне қажетті әдістемелік аппаратты дамытады. Проблемалық оқыту, тақырыптық талқылау, жоба әдісі сияқты оқытудың белсенді әдістері қазіргі заманғы ғылым жетістіктерін сыни тұрғыдан бағалау дағдыларын меңгеруге, өзіндік этикалық ұстанымын қалыптастыруға бағытталған.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру және жоспарлау
Пән зерттеу әдіснамасын, инновациялық экономиканы, ҒЗТКЖ-ны, зерттеу әдістемесін, ғылыми-зерттеу жұмысының негізгі компоненттерін, авторлық құқықты, патент пен авторлық куәлікті, жобаның ҒЗЖ-дан айырмашылығын, жобаның өмірлік циклін, жоба құнын бағалауды, оңтайлы идеяларды іріктеу критерийлерін зерделейді. Зерттеу жоспарының инновациялылығы. Зерттеудің сапасы мен іске асырылуы ғылыми, ғылыми-техникалық, инновациялық жобалар мен бағдарламаларды іске асыру нәтижелерінің салдарын болжау саласы.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Басқару психологиясы
Пәннің мақсаты - басқарушылық іс-әрекеттің заңдылықтарын, принциптерін, әдістерін зерттеу: басқарушылық іс-әрекеттің ерекшеліктері мен психологиялық жағдайларын талдау, осы процесте адамдар арасында пайда болатын басқару процесі мен қатынастарды ұйымдастырудың психологиялық заңдылықтарын зерттеу. Курс психологиялық білім мен теорияларға негізделген басқарушылық қызмет мәселелерін анықтау және шешу дағдыларын қалыптастырады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Лингвистикалық ғылыми зерттеу әдіснамасы
Пән лингвистикалық зерттеу әдістерін қалыптастырумен байланысты мәселелерді зерттеуге және тіл білімінің осы саласындағы магистрантардің білімін байытуға; тіл білімі әдіснамасының және тұжырымдамалары туралы белгілі бір түсінік қалыптастыруға көмектесуге бағытталған. Пән сонымен қатар ғылыми зерттеудің өзекті мәселелерін жариялауға бағытталған. Магистранттар тіл білімінің осы бөлімінде пәнді оқу барысында білімдері мен түсініктерін көрсетуі тиіс.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Дискурс теориясы және сөйлеу жанрларының негіздері
Пән кез-келген мәтіндік материалдың стильдік түрлерін дамытуға бағытталған, атап айтқанда : кітап, газет, академиялық, бизнес, жоғарыда аталған түрлердің материалдарын талдау дағдыларын игеру, соның ішінде дискурстың құрылымын зерттеу және тіл тұрғысынан сөйлеу актілерінің кез-келген түрін ұйымдастыру, алынған мәліметтерді келесі түрлерде қолдану үшін жинау, түсіндіру : қоғамдық ,мәдени,академиялық.Сондай-ақ, мәтіннің ғылыми дискурсын тар және кең ауқымда зерттеу қарастырылған.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Лингвистикалық типология
Пән магистранттарды лингвистикалық сипаттағы басқа пәндермен , оның ішінде типологиялық зерттеулермен байланысты қазіргі типологияның ережелерімен таныстыруға, магистрантқа өз тілінің типологиясының ерекшеліктерін ескере отырып, дұрыс бағдарлауға, зерттелетін тілдің барлық салаларының бөлімдерін зерттеу сипаттамасын анықтауға, алған білімдерін жинақтауға, талдауға бағытталған.идеяларды келесі бағыттар бойынша түсіну және білдіру: қоғамдық, мәдени, ғылыми.Оқыту әдістері дәстүрлі және инновациялық.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Лингвомәдениеттану аспектісіндегі шетел филологиясының заманауи тұжырымдамалары
Пән білім алушылардың білімін, іскерлігін меңгеруге, қазіргі тіл білімінің базалық парадигмаларын кеңейтуге, шетелдік лингвистика саласындағы зерттеу жұмысының қазіргі заманғы аспектілеріне, шетелдік лингвистика тәжірибесінің аспектілеріне, тілдің адам қызметінің әлеуметтік саласы ретіндегі ерекшеліктеріне, тіл білімі мен бағыттары саласындағы танымал мектептердің оқуларына, осы саладағы білімді, түсініктерді, оның ішінде осы бағыт бойынша лингвистикадағы жетекші жұмыстар мен білімдердің элементтері мен аспектілерін көрсетуге бағытталған.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Әлемнің тілдік бейнесінің тұжырымдамалық негіздері
Пән тіл білімінің осы саласы бойынша білімді меңгеруге бағытталған. Мақсаты-қазіргі әлемнің лингвистикалық бейнесінің негізгі ережелерін , мәселелерін, тіл мен мәдениеттің өзара байланысын қарастыру, қазіргі әлем картинасының тіл, тұжырымдама тұрғысынан байланысын орнату. Пәнді оқыту бағыты мәдениеттер арасындағы алмасудың әртүрлі сипатындағы жағдайларда ана тілінде, оқытылатын тілдерде мәтіндік материалды талдау, талдау қабілеттерін дамытуға бағытталған.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Көп ұлтты және көп мәдениетті ортада шетел тілдерін оқытудың лингводидактикалық негіздері
Бұл пән болашақта студенттерге олардың ғылыми және практикалық қызметінде қажет негізгі теориялық білімді игеруге және кеңейтуге, заманауи жаңа әдістемелік технологияларды зерттеуге бағытталған. Сондай-ақ, шет тілдерін оқытудың лингводидактикалық негіздері саласындағы білім мен дағдыларды келесі ортада игеру болжанады: этникалық және мәдени. Осы саладағы танымал лингвистер мен әдіскерлердің Заманауи педагогикалық тәжірибесін зерттеуге баса назар аударылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Герменевтика теориясы және лингвистикалық гендерология
Бұл пән қазіргі герменевтика тарихының маңызды кезеңдері және оның дамуы, пәннің осы курсының негізгі сипаттамалары туралы идеяларды қалыптастыруға бағытталған; осы саладағы әлеуметтік құбылыстардың әртүрлі мәселелерін қарастыратын герменевтикалық зерттеулер саласындағы зерттеулерді жариялау , болашақ қызметте қажет жаңа ұғымдар мен дағдыларды игеру және осы саладағы білімді одан әрі кеңейту. Оқыту әдістері классикалық және инновациялық.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Лингвистикадағы мәтін герменевтикасы
Пән лингвистиканың осы саласындағы көкжиекті зерттеуге және мәтіндік материал арқылы ойлардың, тілдің, сөйлеудің танымдық және негізгі өзара әрекеттесуін зерттеу дағдыларын одан әрі арттыруға , ғылыми және лингвистикалық ұғымдарды ескере отырып, тұжырымдарды қалыптастыруды жақсарту үшін мәліметтер жинауды және түсіндіруді жүзеге асыруға бағытталған. Пәнді оқытудың осы бағытының ерекшелігі-бұл элементті әртүрлі мәтіндерде анықтау.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Қазіргі шетел тіл білімінің іргелі мәселелері
Пән студенттердің шетелдік лингвистика саласындағы сабақтар кезінде алған білімдерін игеруге, осы саладағы жетекші ғылым ретінде тіл білімінің негізгі ұғымдарын және осы ғылымдағы зерттеу жұмысының қазіргі ережелерін зерттеуге, шетелде зерттеушілерді қабылдауға, сонымен қатар жеке лингвистиканың ережелерін бағалай білуге, білімді жинай білуге, түсіндіре білуге бағытталған.тіл білімінің негізгі түрлері тұрғысынан идеяларды өз бетінше қалыптастыру.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Компаративистика тарихы мен теориясы
Пән ғылымдағы парадигма туралы алынған ақпаратты, тарихи тіл білімінің әдіснамасы мен әдістемелік әдістеріндегі негізгі ережелерді меңгеруге, зерттелетін тілдер арасындағы туыстық дәрежесін анықтау үшін ақпаратты жинау мен түсіндіруді жүзеге асыруға, ғылымда зерттеу мақсатында дәл емес ғылымдар саласындағы теория мен практикадағы білімді талдау және қолдану дағдыларын игеруге бағытталған; шет тілін сәтті меңгеру және оны белсенді пайдалану.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Мәдениетаралық қатынас аспектісіндегі аударма мәселелері
Бұл пән білім алушыларды теориялық және практикалық бөлімдердегі аударманың маңызды мәселелерімен таныстырады. Сондай-ақ, мұнда мәдениетаралық қатынас аспектісінде тілдік пән ретінде аударманың өзекті мәселелері қамтылады. Мақсаты-мәдениетаралық қарым-қатынас ерекшеліктерін ескере отырып, лексикалық, грамматикалық, стилистикалық дағдыларды үйрету. Меңгерілген оқу материалы магистранттарға магистрлік диссертация жазуға көмектеседі. Оқыту әдістері жаңа технологияларды қолдана отырып дәстүрлі, инновациялық және жасанды интеллектің көмегімен жүргізіледі.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Гендерлік лингвистика негіздері
Пәнні мақсаты – магистранттарды диахрониядағы және қазіргі кезеңдегі гендерлік лингвистиканың негізгі ережелері мен мәселелерімен таныстыру; гендерлік зерттеулердің қалыптасуының әлеуметтік-мәдени және психологиялық алғышарттарын қарастыру; тіл мен гендерлік фактордың өзара байланысын дәлелдеу; тілдің коммуникативті мақсаттарда қолданылуын, сөйлеу мінез-құлқын ер немесе әйелдерге тән мәлімдеме құрудың оңтайлы нұсқасын таңдау процесі ретінде талдау; филогенез және онтогенездегі гендерлік сөйлеу мінез-құлқының ережелері мен заңдылықтарымен таныстыру; тілдік санада көрініс тапқан және бірлестіктерде іске асырылған гендерлік стереотиптер мен көзқарастарды анықтау; коммуникациядағы гендерлік факторды талдау критерийлерін белгілеу.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Тіл және лингвистика
Бұл пәннің мақсаты-лингвистика теориясы ретінде жалпы лингвистика тіл ғылымының ең негізгі, өзекті мәселелеріне назар аударады, тілге қатысты негізгі және негізгі мәселелерді қарастырады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Тілдегі корпустық зерттеулер
Пән тіл білімінің осы бөлімінің әдістері мен әдістерін зерттеуге бағытталған. Сондай-ақ, пән тілдік мәселелерді қарастыру үшін корпустың әртүрлі түрлерін талдау, өңдеуді қоса алғанда, корпус мәтінін әзірлемелермен, құрылыстармен, қолданумен байланысты саладағы корпустық технологиялар арқылы тілді зерттеуді жарықтандыруға бағытталған. Бұған әртүрлі сөздіктердің дамуы кіреді. Тілдегі корпустық зерттеулерді қолдана отырып, теориялық, практикалық сипаттағы мәселелерді одан әрі қарастыру.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Когнитивті лингвистика негіздері
Пән білім алушылардың тіл білімінің осы бөлімінің әдістері мен құбылыстарын зерделеуге бағытталған. Бұл пән әлемдік көріністі тану және түсіну процестерін, тілдік қарым-қатынас модельдерін білім алмасудың негізі ретінде түсінудегі тілдік рөл, заңдылықтарды талдау, тіл құрылғыларын зерттеу сияқты құбылыстарды қарастырады.тұжырымдамалар және т. б. бұл құбылыстардың барлығы тіл білімінің танымдық негізі арқылы қарастырылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Заманауи әлеуметтік лингвистика
Бұл пән тіл білімінің осы саласындағы негізгі ұғымдарды ,әдістер мен құбылыстарды қарастырады. Ол тіл құрылымдары мен қоғам арасындағы байланысты, өмірдің әлеуметтік саласындағы құбылыстармен анықталатын тілдік жағдайдың ерекшеліктерін қарастырады. Пән сонымен қатар оқытушыларды сөйлеу әрекеті мен актілеріне талдау жасауға, лингвистикалық сипаттағы зерттеулерде әртүрлі әдістерді қолдануға, болашақ кәсіби қызметте алған білімдерін көрсетуге үйретудің мақсаты бар.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Психолингвистикалық зерттеулердің теориясы мен әдіснамасы
Бұл пән теориялық және психолингвистикалық зерттеулер саласындағы негізгі білімді тереңдетуге бағытталған. Психолингвистика ауызша іс-әрекеттің ерекшеліктерін қарастырумен байланысты тіл білімінің саласы болғандықтан, бұл пән психолингвистикалық зерттеулердің теориясы мен тұжырымдамасы туралы білімді тереңдетуге және оларды болашақ кәсіби қызметте қолдануға бағытталған. Бұған тілдің, сөйлеудің және прагматиканың дамуын, оның ішінде олардың байланысын, талдауы мен ерекшеліктерін зерттеу ықпал етеді
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Қоғамда болып жатқан дүниетанымдық, әлеуметтік және жеке басына қатысты маңызды философиялық мәселелер мен процестерді талдай алады және түсінеді және олардың болашақта дамуын болжай алады;
- Ғылым мен білімнің қоғамдық өмірдегі рөлі туралы түсінікке ие, ғылыми таным әдіснамасына ие; қолданыстағы тұжырымдамаларды, теорияларды және тәсілдерді сыни тұрғыда бағалай алады және жаңа идеяларды талдай, синтездей және бағалай біледі; гендерлік лингвистика теориясына қатысты ұғымдарды түсінеді; жалпы тіл біліміндегі гендерлік зерттеулер мен гендерлік бағыттың даму жолдарын біледі;
- Қарым-қатынас пен кәсіби қарым-қатынас психологиясын біледі, әр түрлі тілдерде сәтті және жағымды іскери қарым-қатынас жасай алады; өзінің зияткерлік және жалпымәдени деңгейлерін жақсарта және дамыта алады, жаңа проблемалар мен жағдайларға шығармашылықпен қарайды;
- Өз жұмысын ғылыми негізде ұйымдастыра біледі, кәсіби қызметке қажетті жаңа білімді өз бетінше ала алады, кәсіби өсуге ұмтылады; кәсіби қарым-қатынас және мәдениетаралық коммуникация дағдыларына ие болады; мәдениетаралық коммуникация барысында аударманы жаңа технологияларды қолдана отырып дәстүрлі, инновациялық және жасанды интеллектің көмегімен жүргізуді үйренеді.
- Қазақстан Республикасының білім және ғылым саласындағы заңнамалық негізін біледі, нормативтік құқықтық құжаттарды өз қызметінде қалай қолдануды біледі; кәсіби этика, жауапкершілік және ғылыми-зерттеу қызметінің нормалары кодексін ұстанады; заманауи лингвистикалық бағыттағы шетел филологиясы саласында негізгі білімге ие болады;
- Ғылыми зерттеу әдістемесі саласында құзыретті, арнайы саладағы ғылыми зерттеулердің теориялық және әдіснамалық негіздерін біледі, ғылыми сенімділік өлшемдерімен зерттеуді жоспарлай, жүзеге асыра және қолдана алады; ғылыми нәтижелерді нақты негізделген тұжырымдар түрінде ұсына біледі;
- Филология ғылымының қазіргі даму тарихы, ғылыми зерттеулердің перспективалық бағыттары, соңғы жетістіктер, гуманитарлық ғылымдардың қазіргі әдістемелік және философиялық мәселелері туралы түсініктері болады;
- Жоғары білім педагогикасы мен психологиясының теориялық және әдіснамалық негіздеріне ие болады; жоғары және басқа білім беру орындарының оқытушысының ғылыми-педагогикалық қызметін жобалауға және жүзеге асыруға қабілетті болады.