Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7M01502 Биология в Шымкент университеті

  • Геохимия
    Несиелер: 5

    Ғылымның даму және қалыптасу тарихын, геохимияның физика-химиялық және кристаллохимиялық негіздерін, табиғи жүйелердің химиялық құрылымы туралы қазіргі түсініктерді, химиялық элементтердің геохимиялық жіктелуінің негізгі түрлерін, табиғаттағы химиялық элементтердің таралуын және магмалық, метаморфтық мен шөгінді әртүрлі геологиялық процестердегі химиялық элементтердің жүріс-тұрыс принциптерін зерттейді.Изотоптық геохронология принциптерін , жер қыртысы мен биосфераның химиялық құрылымын, антропогендік қызметтің экожүйелерге әсер ету ерекшеліктерін қарастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Қазақстан экологиясы
    Несиелер: 4

    Тірі организмдердің тіршілік ету ортасымен өзара әрекеттесуін анықтайтын негізгі заңдылықтарды зерттейді. Биосфераның даму заңдылықтарын және экологиялық тепе-теңдікті сақтау және қоршаған ортаның экологиялық қауіпсіздігін қамтамасыз ету шарттарын ашады; жануарлар мен өсімдіктер әлемінің экологиялық жағдайы,табиғатты қорғау мен табиғатты ұтымды пайдаланудың негізгі принциптері.Қазақстандағы өндіріс және тұтыну қалдықтарының экологиялық проблемаларын, сондай-ақ Қазақстан Республикасындағы қоршаған ортаның экологиялық жай-күйі мен проблемаларын және оларды шешу жолдарын баяндайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Жоғары мектепте биологияны оқытудың инновациялық технологиялары
    Несиелер: 5

    Педагогикалық технологияларды, білім беру қызметін ұйымдастыруды, диагностикалауды, білім беру процесінің сапасын бағалауды, оқу үдерісін, ғылыми-зерттеу әдістерін меңгеруді қарастырады. Жаңа технологияларды, оқу бағдарламаларды әзірлеуді, жаңа педагогикалық жүйелерді модельдеп, авторлық жобаларды білім беру ұйымдарында пайдалануды, одан әрі оқуын жалғастыру үшін түсінігі мен шығармашылық қабілетін анықтауда өз қабілетін пайдалана білуді көздейді.

    Оқу жылы - 1
  • Орнитология
    Несиелер: 5

    Қазіргі орнитологияның теориялық негіздерін, құстардың пайда болуы мен эволюциясын, құстар класының систематикасын ұсынады. Құстардың морфологиясын, анатомиялық құрылымын , физиологиясын, экологиясын және мінез-құлқын, оларды ұтымды пайдалану мен қорғауды зерттейді. Ол құстардың денесін өзара әрекеттесетін жасушалардың, ұлпалардың және органдардың тұтас жүйесі ретінде қарастырады, сонымен қатар олардың қазіргі таксономиялық әртүрлілігі, географиялық таралуы және құстардың экожүйелердегі маңызы туралы идеялар.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Ақпараттық биология
    Несиелер: 5

    Ақпараттық биология негіздерін, биологиялық және экологиялық жүйелердегі ақпараттық процестердің ерекшеліктерін, биологиялық объектілерді, процестер мен жүйелерді талдауға ақпараттық тәсілдерді зерттейді. Ғылыми ақпаратты тиімді іздеу және заманауи компьютерлік техника мен бағдарламалық қамтамасыз етуді, желілік технологияларды пайдалануды, қазіргі биологияның негізгі бөлімдерінде ақпараттық тәсілдерді пайдалану туралы негізгі білім беру үшін алуды қарастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Динамикалық және структуралық фитоценология
    Несиелер: 5

    Фитоценоздар, өсімдіктер қауымдастықтары (фитоценоздар) туралы ілімнің қысқаша даму тарихын, олардың құрамын, құрылымын, экологиясын, географиялық таралуын,жұмыс істеуін, өсімдіктер арасындағы олардың бірлескен өсу жағдайындағы қарым-қатынасын зерттейді. Өсімдіктер қауымдастықтарының таксономиялық, биологиялық және экологиялық жіктелуі, өсімдік жамылғысын зерттеудің сипаттамалық, стационарлық және эксперименттік әдістері қарастырылады. Организмдер арасындағы қатынастардың заңдылықтарын, қауымдастықтардың құрылымы мен динамикасын, санын реттеу тетіктерін, фитоценоздардың қалыптасуы мен өмір сүру жағдайларын ашады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Биотехнологияның заманауи жетістіктері
    Несиелер: 5

    Ғылым мен өндірістің пәнаралық саласы ретінде биотехнологияның даму тарихын баяндайды.Биотехнологияның молекулалық биология, жасушалық және молекулалық биофизика, биохимия, жасушалық және молекулалық иммунология саласындағы жетістіктерін, биотехнологияның қазіргі әлемдегі маңызы мен рөлін (медицинада, ауыл шаруашылығында, қоршаған ортаны қорғауда, жемшөп қоспаларын, тамақ өнімдерін өндіруде және т.б.) қарастырады. Гендік инженерия, жасушалық инженерия, технологиялық биоэнергетика, ақуыз инженериясы саласындағы дамуды сипаттайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Өсімдік молекулалық тіршілігінің негіздері
    Несиелер: 5

    Өсімдіктердің пайда болуын, жүйелілігін, жіктелуін,организмдердің құрылымын, өсуіне және дамуына әсер ететін қоршаған орта факторларын зерттейді. Зат алмасу процестерін, өсімдік ағзаларындағы фотосинтезді, молекулалық атом деңгейіндегі биологиялық процестерді, олардың құрылымы мен қасиеттерін білу негізінде осы макромолекулалардың рөлі мен жұмыс істеу механизмдерін түсіндіреді. Тұқым қуалайтын ақпаратты көбейту, сақтау және оларды жаңа жасушаларға беру әдістері мен тәсілдерін қарастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Альгология
    Несиелер: 5

    Альгологияның ғылым ретінде адамзат қоғамының дамуының әртүрлі кезеңдерінде, балдырлардың систематикасын, К. Линнейдің жіктелуінен бастап, тірі организмдер жүйесіндегі балдырлардың жағдайы туралы қазіргі заманғы тұжырымдамаларға дейін, балдырларды ұйымдастырудың әртүрлі деңгейлерін зерттейді. Балдырлардың морфологиясын, анатомиясын, биохимиясын, физиологиясын, генетикасын, экологиясын, географиялық таралуын баяндайды, эволюциясын мен филогенезін, әртүрлі аймақтардың флористикасын және олардың таралу заңдылықтары мен олардың органикалық заттарды өндіруші ретіндегі рөлін қарастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Жүйелік биология және биоинформатика
    Несиелер: 3

    Әр түрлі деңгейдегі күрделі биологиялық жүйелерді - жасуша мен деңгейлерінен бастап организмдер мен бүкіл экожүйелердің популяция деңгейіне дейін зерттейді. Аминқышқылдары мен нуклеотидтер тізбегінің ұқсастығын талдау, компьютерлік модельдеу және ақуыздардың үш өлшемді құрылымын визуализациялау әдістерін баяндайды. Салыстырмалы геномикадағы компьютерлік талдаудың математикалық әдістерін сипаттайды (геномдық биоинформатика). Биоинформатиканың молекулалық биологияның, молекулалық генетиканың, жасушалық биологияның, биомедицинаның және фармакологияның іргелі және қолданбалы мәселелерін шешудегі маңызын қарастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Ғылыми зерттеу жұмыстарын жобалау және ұйымдастыру
    Несиелер: 3

    Ғылыми зерттеуді жүргізудің әдіснамалық қағидаттары мен технологияларын зерделейді.Болашақ кәсіби қызмет үшін қажетті ғылыми және педагогикалық жұмыстың педагогикалық тәжірибесін алу мақсатында ғылыми зерттеу жүргізудің практикалық және әдістемелік тәсілдерімен таныстырады. Зерттеу қабілеттерін анықтау, ашу және дамыту мақсатында биологиядағы ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру саласындағы проблемалар мен жетістіктерді қарастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Қоршаған орта және биоалуантүрлілікті сақтау
    Несиелер: 4

    Биологиялық жүйенің күрделілігін және оның компоненттерінің әртүрлілігін зерттейді. Биоәртүрлілік ұйымның үш деңгейінде қарастырылады: генетикалық, түрлер және экожүйе. Экожүйелер ішіндегі биоценотикалық қатынастардың теориялық негіздерін, биологиялық әртүрлілікті сақтауды, экожүйелердің тұрақтылығын зерттеу бойынша мониторингтік зерттеулер жүргізу принциптерін баяндайды. Биоәртүрлілікті теңгерімді пайдаланудың ұлттық стратегиясымен, биоәртүрлілікті сақтау туралы конвенциямен таныстырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Фитопатология негіздерімен микология
    Несиелер: 3

    Саңырауқұлақтар мен саңырауқұлақ тәрізді организмдердің морфологиялық және анатомиялық құрылымының ерекшеліктерін, олардың өсуі мен даму заңдылықтарын, табиғатта көбеюі мен таралу ерекшеліктерін, саңырауқұлақтар мен саңырауқұлақ тәрізді организмдердің маңызды жүйелі топтарының негізгі өкілдерінің биологиясы мен экологиясын, олардың продуценттер, релуценттер; сапрофиттер, паразиттер, симбиондар ретіндегі рөлін; биологиялық белсенді заттардың көзі ретінде зерттейді. Фитопатогендік организмдер қарастырылады-олардың даму циклдері, таралуы, зияндылығы және бақылау шаралары .

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Экологиялық биология
    Несиелер: 4

    Тірі организмдердің тіршілік ету ортасымен өзара әрекеттесуін, организмдер санының таралуы мен динамикасын, қауымдастықтардың құрылымын және олардың динамикасын, табиғаттағы заттардың айналымын анықтайтын негізгі заңдылықтарды сипаттайды. Антропогендік қызметтің әлеуметтік-экологиялық салдарын, табиғатты қорғаудың және табиғатты ұтымды пайдаланудың негізгі принциптерін зерттейді. Популяция, биоценоз, биогеоценоз (экожүйе) және биосфералық деңгейде организмдердің бір-бірімен және қоршаған ортамен байланысын қарастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Салыстырмалы генетика негіздері
    Несиелер: 5

    Генетикалық құрылымдардың эволюциясындағы гомология мен ұқсастықты, тұқым қуалаушылықтың дискретті бірліктері — гендердің өзгеруінің, рекомбинацияның және іске асырылуының негізгі механизмдерін, жануарлар мен өсімдіктердегі әртүрлі таксономиялық категориялардағы өзгергіштіктің параллелизм негіздерін зерттейді. Генетикалық талдау әдісін қарастырады.Белгінің генетикалық детерминациясын (оның қалыптасуын бақылайтын гендердің саны), жеке гендердің әсер ету ерекшеліктерін және олардың арасындағы өзара әрекеттесу сипатын, байланыс топтарындағы гендердің локализациясын анықтайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Адам генетикасы
    Несиелер: 5

    Адамдағы белгілердің тұқымқуалаушылық және өзгергіштік заңдылықтарын, адам популяцияларындағы аллельді мутантты гендердің таралуына әсер ететін факторларды, гендер мен адам патологиясының белгілі бір түрлері арасындағы байланысты (генетикалық маркерлер мәселесі) зерттейді. Адам генетикасын зерттеудің негізгі әдістерін қарастырады (генеалогиялық, цитогенетикалық, биохимиялық, егіз, популяциялық-статистикалық, дерматоглифтік, соматикалық жасушалардың генетикасы және т.б.). Тұқым қуалайтын патологияның алдын-алудың генетикалық негіздерін анықтайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Жоғары мектептің педагогикасы
    Несиелер: 3

    Жоғары мектеп педагогикасының теориялық негіздерін үйренуге бағыттайды. Оқу-тәрбие үдерісінде жүзеге асырылу барысын, оқу-тәрбие жұмысын ұйымдастыруда білім алушылардың жас және дербес ерекшеліктерін көрсетуді және талдауды, баға беруді меңгертеді. Педагогтің кәсіби абыройы мен қадір-қасиетін қорғау және педагогикалық этика нормаларын сақтауға байланысты, кәсіби талаптарға сай бағдарламалар мен түрлі нұсқаулықтар дайындауға дағдыландырады.Педагогикалық ғылымның әдістемесін, жоғары білім беру мұғалімінің кәсіби құзіреттілігін қарастырады. Оқытудың кредиттік жүйесін болашақ мамандарды даярлаудағы оқытудың жаңа әдістері мен формаларын, білімді және көшбасшылық қасиеттері бар маманның жеке басын қалыптастыруды меңгеруге мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Шетел тілі (кәсіби)
    Несиелер: 5

    Шетел тілінде биология мамандығы бойынша ғылыми ақпараттық дереккөздерінен (интернет желісі,онлайн жүйесі) алынған ақпаратты, ғылыми зерттеуін ұсынуға, келісімдер жүргізуге бағыттайды. Мамандық бойынша ғылыми тақырыптар бойынша жазбаша хабарламалар даярлауға мүмкіндік береді. Биологиядан алған білімін ғылым, кәсіби және әлеуметтік салаларда ауызша және жазбаша қарым қатынас құралы ретінде ағылшын тілінде өз көзқарасын дәлелдеуді меңгертеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Теориялық биология
    Несиелер: 5

    Теориялық биологияны қалыптастырудың заманауи әдіснамалық тұжырымдамалары мен тәсілдерін, тіршіліктің жүйелік танымын зерттейді. Биологиялық объектілерді теориялық қайта құру жолдары, қазіргі биологиядағы гносеологиялық жағдай қарастырылады. Органикалық әлем жүйесінің заңдылықтарын, биологиялық эволюция заңдылықтарын, организмнің жеке дамуы үшін қазіргі теориялық заңдылықтарды, қазіргі өмірдің физиологиялық, биохимиялық және генетикалық-кибернетикалық мәнін түсіндіреді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Басқару психологиясы
    Несиелер: 3

    Жоғары білікті мамандардың кәсіби іс-әрекетінде қажетті заманауи психология ғылымының негізгі принциптерін қарастырады. Тұлғаны психологиялық зерттеудің іргелі психологиялық концепциялары, іскерліктері мен дағдылары бойынша ғылыми-теориялық дүниетанымды тұжырымдайды. Эксперименттік психологиялық зерттеудің негізгі әдістерімен және психокоррекциялық жұмыстың бағыттарымен, ұжымдағы конфликттерді шешуді үйретеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Биологияда компьютерлік технологиялар
    Несиелер: 5

    Ақпаратты жинау, өңдеу, талдау және беру кезінде қазіргі заманғы компьютерлік технологиялардың негіздерін зерделейді. Биомолекулалық нысандар мен жүйелер динамикасын компьютерлік модельдеу саласындағы заманауи жетістіктермен таныстырады. Молекулааралық өзара әрекеттесуді табудың және молекулалық жүйенің қозғалыс теңдеулерінің сандық интеграциясының негізгі алгоритмдерін қарастырады. Ақуыздармен биоструктуралармен есептеу эксперименттерінің технологияларын және әртүрлі бағдарламалық құралдарды қолдана отырып, модельдік молекулалық жүйелер үшін есептеулерді сипаттайды. Биологиядағы биоструктураларды молекулалық модельдеудің орны мен рөлін көрсетеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ғылым тарихы мен философиясы
    Несиелер: 3

    Ғылым тарихы мен философиясындағы маңызды оқиғаларды аналитикалық түрде көрсете білуді қалыптастыру, көрнекті ғалымдар мен инженерлердің рөлі мен маңызы. Әртүрлі мәдени-тарихи жағдайларда ұтымды және баламалы білімнің арақатынасына білікті баға беру, ғылым тарихының жекелеген фактілері мен құбылыстарын ұтымды қайта жаңартуды жүргізу, ғылыми теориялар мен негіз қалаушы ғылыми-тұжырымдамалық модельдердің негізгі мазмұнын сауатты түсіндіру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Геобиотехнология негіздері
    Несиелер: 5

    Биотехнологиялық әдістер мен қоршаған ортаны қорғау құралдарын, биологиялық агенттер мен экологиялық биотехнология процестерін, ферменттік технологияларды, мұнай және газ өнеркәсібіндегі биотехнологияларды зерделейді; биотехнологияны биосфераның барлық компоненттерін тазарту мақсатында қолдану, адамның антропогендік іс-әрекеті нәтижесінде қоршаған ортаның физикалық, химиялық және биологиялық қасиеттерінің өзгеруін қарастырады. Мұнай және газ кен орындарының пайда болу гипотезаларын, мұнай және газ өнеркәсібінің биотехнологиялық дамуының қазіргі жағдайы мен перспективаларын қарастырылады. Мұнайдың пайда болуы мен деградациясына микроорганизмдердің әртүрлі топтарының қатысуы талданады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Техникалық оқыту құралдары
    Несиелер: 5

    Оқу процесінде ақпаратты беру және сақтау, оның игерілуін бақылау, дағдылар мен дағдыларды қалыптастыру үшін қолданылатын техникалық құрылғылар мен оқу құралдарын (магнитофондар, радиоқабылдағыштар, диапроекторлар, бейнемагнитофондар, Компьютерлер және т.б.) қолданудың дидактикалық негіздері зерттеледі. Техникалық оқыту құралдарымен жұмыс істеу, зертханалық жабдықтарды зерттеу және пайдалану принциптері қарастырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Биология бойынша көрнекі құралдар дайындау
    Несиелер: 5

    Биологиядағы көрнекі құралдардың негізгі түрлерін сипаттайды.Көрнекілікті қолданудың теориялық негіздерімен таныстырады. Оқытуды ұйымдастырудың әр түрлі формаларында оқытудың табиғи көрнекіліктерін пайдалану әдістерін талдайды. Биология бойынша көрнекі құралдардың жіктелуін қарастырады. Гербарий, діңдерді кесу, жемістер мен тұқымдар коллекциясын дайындау әдістемесі және сақтау шарттары, әйнектің астына орнатылған көрнекі құралдарды дайындау, зоология бойынша құралдарды ( ылғалды және остеологиялық препараттар, сондай-ақ микропрепараттар) жинау және дайындау әдістемесі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Психофизиологиялық негіздер
    Несиелер: 5

    Қазіргі психофизиологияның негізгі ережелерін, олардың міндеттерін, әдістерін, құрылымын және басқа ғылымдар жүйесіндегі орнын зерттейді. Психофизиологиялық зерттеудің заманауи әдістерімен және психофизиология саласындағы қолданбалы бағыттармен таныстырады. Жаратылыстану парадигмасына негізделген нейрондық белсенділігі бар психикалық процестердің модельдерін, сенсорлық процестердің психофизиологиясының физиологиялық механизмдерін , психикалық белсенділік пен адам мінез-құлқының заңдылықтарын қарастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
  • Антропологияның әлеуметтік-биологиялық аспектілері
    Несиелер: 4

    Әлеуметтік-биологиялық антропологияның пайда болу және даму тарихын, оның проблемалық салаларын, адам мен қоғамның дамуы туралы қазіргі заманғы идеяларды зерттейді. Қазіргі кезеңдегі әлеуметтік-биологиялық антропологияны зерттеудің негізгі бағыттарын анықтайды. Адамның филогенетикалық дамуын, адам эволюциясының факторлары мен тікелей себептерін түсіндіреді. Адамның өздері орналасқан аумақтардың табиғи жағдайларына әлеуметтік және биологиялық бейімделуінің механизмдері мен нәтижелерін талдайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
  • Жоғары нерв жүйесінің физиологиясы
    Несиелер: 5

    Физиологиядағы әдіснамалық принциптерді, физиологиялық функцияны, оның параметрлері мен нормасын, функция мен құрылымның өзара байланысын, физиологиялық функцияларды зерттеу әдістерін (электрофизиологиялық, биохимиялық, гистохимиялық және биофизикалық әдістер) зерделейді, жасуша, тін, орган, организм функцияларының жалпы сипаттамасы, организм мен сыртқы ортаның бірлігі, гомеостаз принципін зерделейді. Физиологиялық және функционалдық жүйелердің қызметін талдауды бағалауға қатысты қазіргі ғылыми жетістіктерді қарастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
  • Биофизика
    Несиелер: 4

    Биологиялық объектілердің жасушалық, тіндік деңгейлерде, органдар мен организм деңгейінде ұйымдастырылуы мен жұмыс істеуінің биофизикалық мәні сипатталады. Ион алмасуының, биоэлектрогенездің, бұлшықет жиырылуының биомеханикасының және қанайналым жүйесінің табиғатын ашады. Биожүйелерді зерттеу әдістерін, биологиялық процестердің кинетикасы мен термодинамикасын, биологиялық мембраналардың қызметі мен зерттеу әдістерін сипаттайды. Биополимерлер мен биомембраналардағы фотохимиялық реакцияларды, сондай-ақ иондаушы радиацияның әртүрлі биожүйелерге әсер ету заңдылықтары мен механизмдерін талдайды. Биосфера мен әлемнің физикалық өрістерінің өзара әрекеттесу мәселелерін қарастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
  • Палеонтология
    Несиелер: 4

    Палеонтология тарихын және оның жаратылыстану ғылымдары арасындағы орнын, палеонтологияның теориялық негіздерін, қазба ағзаларын зерттеудің негізгі әдістерін зерттейді. Қазба организмдердің негізгі топтарымен, олардың жүйеленуімен, морфологиясымен, экологиясымен, геологиялық тарихымен, тау жыныстарын құраушы және стратиграфиялық маңыздылығымен, сондай-ақ органикалық әлемнің эволюциясымен таныстырады. Биотаның дамуындағы жаһандық экологиялық дағдарыстардың рөлін, палеонтологиялық номенклатура принциптерін, жануарлардың негізгі түрлері мен кластарының жүйелі белгілерін, қазба ағзалары қаңқаларының химиялық және минералды құрамын қарастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
  • Клетка физиологиясының негіздері
    Несиелер: 5

    Физиологияның дамуының негізгі кезеңдерін және оның құрылуы мен дамуындағы отандық ғалымдардың рөлін, жасушалар мен тіндердің қызметін реттеудің қызмет ету заңдылықтары мен механизмдерін зерттейді. Негізгі жасушілік құрылымдардың молекулалық ұйымдастырылуы мен физиологиялық функцияларын, жасушілік сигнал беру жүйесінің жұмысының жалпы принциптері мен молекулалық механизмдерін, жасушаларда биорадикалдардың шамадан тыс түзілуінің физиологиялық маңызы мен патофизиологиялық салдарын, биорадикалдардың жасуша физиологиясы мен патофизиологиясындағы рөлі, дененің физиологиялық жүйелерінің жас ерекшеліктерін қарастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
  • Эволюциялық биология
    Несиелер: 3

    Ғылымның даму және қалыптасу тарихын, эволюциялық теорияның негізгі кезеңдерін, бағыттарын, тұжырымдамаларын, оны зерттеу әдістерін; қазіргі эволюциялық биологияның негізгі жетістіктері мен даму үрдістерін; тірі Әлем эволюциясының іргелі заңдылықтарын; эволюциялық процестің механизмдерін, оның қозғаушы күштерін; ғылымның осы саласындағы әлемдік жетістіктерді зерделейді. Адамның биосоциалдық мәнін, табиғат пен қоғам дамуының жалпы заңдылықтарын; антропогендік әсердің салдарын қарастырады.

    Оқу жылы - 2
  • Жоғары оқу орнынан кейінгі білім беруде биологияны оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Оқыту әдістерінің жіктелуін(сөздік, көрнекілік, практикалық, мультимедиялық оқыту әдістері) жалпы білім беру және тәрбиелеу жүйесіндегі биологияның рөлі мен орнын зерделейді. Биология негіздерін оқыту мазмұнын әзірлеу және айқындау жөніндегі мәселелерді және оны іске асырудың дәйектілігін қарастырады. Оқытудың әдістерін, тәсілдерін және ұйымдастырушылық нысандарын әзірлейді. Оқу процесін оқытудың техникалық құралдарымен, көрнекі құралдармен, оқулықтармен қамтамасыз етеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Клеткалық инженерия
    Несиелер: 5

    Жасуша мен тіннің культурасын, стерильді жағдайда (in vitro) жасанды қоректік ортада оқшауланған жасушалар мен тіндерді өсіруді зерттейді. Қоректік ортаның түрлері, олардың құрамы және оларды дайындау әдістері, сондай-ақ өсімдік тіндерінің in vitro өсуіне және дамуына әсер ететін физикалық факторлар (жарық, температура, аэрация, ылғалдылық) қарастырылады. Өсімдіктер мен жануарлар жасушаларын будандастыру әдістерін (гибрид құру), өсімдіктерді клондау әдістерін сипаттайды. Жасушалық инженерия перспективалары, ауыл шаруашылығы мен медицинадағы өнеркәсіптегі рөлі мен маңызы қарастырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Код ON1

    Зерттеу контексінде идеяларды әзірлеу және қолдану кезінде оқытылып отырған саланың озық білімдеріне негізделген осы саладағы дамытылатын білімдер мен түсініктерді көрсете білу.

  • Код ON2

    Жаңа ортада, барынша кең пәнаралық контексте проблемаларды шешу үшін өз білімін, түсінігі мен қабілетін кәсіби деңгейде пайдалана білу және зерделеніп отырған салада одан әрі оқуды өз бетінше жалғастыру үшін қажетті оқу дағдыларының болу қабілетін сипаттайтын оқыту нәтижелерін көрсетеді.

  • Код ON3

    Әлеуметтік, этикалық және ғылыми ойларды ескере отырып, пайымдауларды қалыптастыру үшін ақпаратты жинау және түсіндіру, халықаралық кәсіби орта және кәсіби шет тілін мәдениетаралық, ғылыми және кәсіби қарым-қатынас құралы ретінде пайдалану.

  • Код ON4

    Ғылыми қызметті ұйымдастырудың принциптері мен құрылымын , концепцияларын, теориялар мен тәсілдерін сыни тұрғыдан талдау, мақсатқа жетудің формалары мен әдістерін өз бетінше таңдай алу; Мамандарға, сондай-ақ маман еместерге ақпараттты, идеяны, қорытындыларды, проблемаларды және шешімдерді нақты және тиянақты түрде хабарлайды.

  • Код ON5

    Білім берудің тиімділігі мен сапасын арттыруға бағытталған пәндік, психологиялық-педагогикалық және әдістемелік білімдер, әлеуметтік, этикалық және ғылыми ойларды ескере отырып, пікір қалыптастыру үшін ақпарат жинайды және түсінік беруді жүзеге асыру.

  • Код ON6

    Биология саласындағы экологиялық, өндірістік және кәсіби міндеттерді шешу үшін биологиялық эксперименттер мен зерттеу әдістерін қолдана алады.

  • Код ON7

    Оқу процесінде және биологияны электронды оқытуда ақпаратты іздеудің заманауи технологияларын, компьютерлік техниканы қолдануға негізделген биологияны оқытудың заманауи әдістерін көрсету.

  • Код ON8

    Биол огия және сабақтас ғылымдар саласындағы тұжырымдамалық және әдістемелік білімді әртүрлі деңгейдегі стандартты емес міндеттерді орындау үшін, сондай-ақ оқу, әдістемелік, ғылыми және өндірістік қызметтегі проблемалық жағдайларды шығармашылық түрде шешу үшін қолдану.

  • Код ON9

    Биология үшін маңызды жаңа ғылыми фактілерді алуға мүмкіндік беретін биология саласындағы ғылыми және эксперименттік зерттеулерді жоспарлаудың, ұйымдастырудың және жүргізудің заманауи әдістерін меңгергендігін көрсету.

  • Код ON10

    Әлемде және Қазақстанда биологияны дамытудың қазіргі заманғы үрдістерін қолдану дағдыларын меңгеру, биология ғылымының тиімді бағыттарын анықтау, биология саласындағы негізгі проблемаларды өз бетінше бағалау.

  • Код ON11

    Педагогика саласындағы әдістемелік білімді , оқытудың заманауи инновациялық әдістерін, көрнекі құралдарды, заманауи жабдықтар мен қолданбалы компьютерлік ақпараттық бағдарламаларды пайдалана отырып, табиғи және зертханалық жағдайларда ғылыми зерттеулерді қолдану.

  • Код ON12

    Пәнаралық коммуникация саласындағы мәселелерді талдау, эксперименттік зерттеулерді өз бетінше орындау, зерттеу нәтижелерін мамандармен талқылау .

  • Код ON13

    Биологияның тұжырымдамалық жүйелерін және олардың даму заңдылықтарын, биологияның негізгі заңдары мен теорияларының философиялық мәселелерін талдау.

  • Код ON14

    Қазіргі заманғы психологиялық ғылымның принциптерін, оқу-тәрбие жұмысын ұйымдастыруда білім алушылардың жас және жеке ерекшеліктерін бағалау мен бейнелеуді талдау дағдыларын меңгеру.

Top