Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7M01504 Биология в Ш. Уәлиханов атындағы Көкшетау университетi

  • Биологиядағы физика-химиялық зерттеу әдістері
    Несиелер: 5

    Мақсаты: биологиядағы негізгі физикалық-химиялық зерттеу әдістерін білу. Мазмұны: Химиялық заттардың маңызды кластарының, биологиялық мембраналардың қасиеттері мен функцияларын, тірі жүйелер жұмысының физика-химиялық негіздерін, биологиялық процестердің кинетикасын зерттеу үшін заманауи физика-химиялық әдістерді қолдану. Микроскоптау, рентгенқұрылымдық талдау, таңбаланған атомдар әдістері. Спектрлік әдістер. Молекулалық биология әдістері. Жобалық технологияларды пайдалана отырып оқыту. Топтық жұмыс.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Басқару психологиясы
    Несиелер: 3

    Мақсаты – магистранттардың басқару психологиясы бойынша білімдерін және стратегиялық, жобалық және басқа да басқару түрлеріндегі негізгі психологиялық механизмдерді меңгеру негізінде басқарушылық шешімдерді қабылдаудың практикалық дағдыларын дамыту. Мазмұны: Басқару қызметінің тиімділігінің психологиялық факторлары. Жанжал психологиясы, медиация, кәсіби қызмет, іскерлік қарым-қатынас және команда құру. Психодиагностика және персоналды бағалау әдістері. Психологиялық тренингті әзірлеу және өткізу әдістемесі. Сабақ беру әдістері: тамыр әдісі, жобалық әдіс, кейс-стади.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ғылыми зерттеуді жоспарлау мен ұйымдастыру
    Несиелер: 5

    Мақсаты: магистранттарды ғылыми зерттеулер мен инновациялық қызметті ұйымдастыру және жоспарлау негіздері мен практикалық дағдыларына дайындау. Мазмұны: ҚР қазіргі ғылыми-технологиялық саясатын дамыту контексінде ғылыми-зерттеу қызметін ұйымдастырудың теориялық-әдіснамалық және практикалық негіздерін оқу. ҒЗЖ жоспарлау және ұйымдастыру кезеңдері. Халықаралық ғылыми-техникалық ынтымақтастық. Жобаларды дайындау бойынша негізгі ережелер мен әдістемелік нұсқаулар. Жобалау әдісін қолдану. Жеке зерттеу схемасын жоспарлау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Зерттеудің қазіргі әдістері
    Несиелер: 5

    Мақсаты: ғылыми-зерттеу қызметінің барлық кезеңдерінде жүйелі кіші бағыт ұстанымымен биологиядағы эксперименталды және іргелі міндеттерді шеше алатын мамандарды дайындау. Мазмұны: Биологиялық зерттеулердің заманауи әдістері. Эксперименталды зерттеулердің әдіснамалық негіздері. Биологиядағы математикалық әдістер. Клеткалық биология әдістері. Биологиядағы физика-химиялық әдістер. Экологиялық зерттеу әдістері. Заманауи зерттеу әдістерін өз бетінше зерттеу жүргізуде қолдану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жоғары мектеп педагогикасы
    Несиелер: 3

    Курсты оқытудың мақсаты-жоғары мектеп оқытушысының кәсіби педагогикалық мәдениетінің негіздерін меңгеру, болашақ оқытушыларды жоғары мектеп педагогикасының жалпы проблемаларымен, әдіснамалық және теориялық негіздерімен, оқыту мен тәрбиелеуді талдаудың, жоспарлаудың және ұйымдастырудың қазіргі заманғы технологияларымен, оқытушы мен студенттің ЖОО-ның білім беру процесіндегі субъектілік-субъектілік өзара іс-қимылының коммуникативтік технологияларымен таныстыру, Мультимедиялық презентациялар мен бейнематериалдарды көрсету, әдістемелік материалдарды пайдалана отырып практикалық сабақтар өткізу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Зерттеу мәдениеті және ғылыми этика
    Несиелер: 5

    Мақсаты: Зерттеу тақырыбы бойынша қажетті ғылыми әдебиеттерді іздестіру, оларды ғылыми-педагогикалық іс-әрекетте практикалық қолдану бойынша негізгі білім мен дағдыларды қалыптастыру. Мазмұны: Ғылыми зерттеудің әдістемесі және әдістері туралы түсініктер. Зерттеу этикасының принциптері. Зерттеушінің ғылыми саналылығы және плагиат мәселесі. Ғылыми дәйексөздің принциптері мен мәдениеті. Зерттеу этикасының нормалары мен механизмі. Зерттеу қызметін этикалық реттеудің халықаралық мойындалған стандарттары. Оқытудың белсенді әдістері: ризома әдісі, жобалық әдіс, кейс-стади.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Шетел тілі (Кәсіби)
    Несиелер: 3

    Курстың мақсаты: сөйлеу әрекетінің әр түрлі аспектілерін үйрету: оқу дағдыларын жетілдіру, монологтық және диалогтік сөйлеу, дыбысты сөйлеуді тыңдау арқылы түсіну. Курс барысында магистранттар кәсіби сөздік қорын кеңейтеді, әр түрлі электронды сөздіктермен және анықтамалықтармен жұмыс жасауды үйренеді. Оқыту процесінде коммуникативті, интерактивті әдістер, жеке және топтық жұмыс түрлері қолданылады, интернет -ресурстар белсенді қолданылады. Материалдар мен дереккөздер әр түрлі мамандықтардың ерекшеліктерін ескере отырып таңдалады

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Биологиялық статистика
    Несиелер: 5

    Мақсаты: ғылыми-зерттеу және педагогикалық қызметті жүзеге асыру үшін қажетті биологиялық статистика бойынша білім, білік және дағды деңгейін қалыптастыру. Мазмұны: Ғылыми зерттеу кезеңдері. Вариациялық статистика. Нәтижелерді ұсынудың графикалық және кестелік тәсілі. Сапалық және сандық белгілер арасындағы байланысты талдау әдістері. Корреляциялық және регрессивті талдау. Зерттеу нәтижелерінің дұрыстығын бағалау. Статистикалық деректерді өңдеудің компьютерлік пакеттері. Интерактивті сабақтар. Топтық жұмыс.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ғылым тарихы мен философиясы
    Несиелер: 3

    Курстың мақсаты: ғылыми ойлау мәдениетін қалыптастыру. Мазмұны: қазіргі ғылым философиясының негізгі мәселелерін, оның тарихи эволюциясының негізгі кезеңдерін, ғылыми танымның, дәстүр мен дүниетанымның дамуын зерттеу; ғылым философиясының негізгі ұғымдары: логикалық-гносеологиялық, позитивизм, постпозитивизм; қазіргі өркениет мәдениетіндегі тарих ғылымы; қазіргі білім берудегі, тұлға мен қоғамдық сананы қалыптастырудағы ғылымның рөлі. Оқыту технологиялары мен әдістері: топтық жұмыс, жобалық жұмыс.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Эволюциялық биология
    Несиелер: 5

    Мақсаты: магистранттардың эволюциялық биологияның теориялық және әдістемелік негіздерін меңгеруі. Мазмұны: Дәстүрлі эволюциялық теориялар және осы саладағы пікірталас тұжырымдамалары. Эволюцияның қазіргі концепциялары мен теориялары, олардың жаратылыстану-ғылыми мазмұны және философиялық негіздемесі. Эволюцияның синтетикалық теориясы. Нейтральды эволюция теориясы. Үздікті тепе-теңдік теориясы. Эволюциялық даму биологиясы. Палеонтологиялық және биогеографиялық әдістер. Эволюциялық биологияның морфологиялық және молекулалық-генетикалық әдістері. Пәнаралық байланыстар. Шағын жобалар. Эволюциялық биологияның өзекті мәселелерін талқылау.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Өсімдіктердің экологиялық анатомиясы
    Несиелер: 5

    Мақсаты: өсімдіктердің экологиялық анатомиясы және өсімдік құрылысы мен қоршаған орта арасындағы байланыс туралы білімдерін қалыптастыру. . Мазмұны: Өсімдіктерді экологиялық-анатомиялық зерттеу әдістері. Гигрофиттер, гидрофиттер, мезофиттердің анатомиялық ерекшеліктері. В.П.Заленскийдің ксероморфтық құрылым заңы. Ксерофиттердің классификациясы (П.А. Генкель бойынша). Галофиттердің морфологиялық-анатомиялық ұйымдасу ерекшеліктері. Литофиттердің (петрофиттердің) анатомиясының ерекшеліктері. Сциофиттер мен гелиофиттердің морфологиясы мен анатомиясының ерекшеліктері. Оксилофиттер мен психрофиттердің сыртқы ортаға бейімделуі. Топтық жұмыс. Жеке жобалар.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Теориялық биология
    Несиелер: 5

    Мақсаты: теориялық биологияның негізгі ережелерімен және заңдылықтарымен таныстыру. Мазмұны: Дүниенің физикалық және биологиялық бейнесі. Ұйымдастыру және тірі материя деңгейлерін зерттеу. Тіршіліктің физиологиялық және биохимиялық мәні. Тірі жүйелер термодинамикасының заңдары. Тірі организмдердің ашық термодинамикалық жүйе ретіндегі қызметі. Эволюция теориясы. Биологиялық эволюция. Адамның шығу тегі. Қазіргі заманғы биосфера түсінігі. Тірі жүйелердегі ақпарат. Теориялық биологияның өзекті мәселелерін талқылау. Топтық жұмыс әдістері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Жануарлардың салыстырмалы анатомиясы
    Несиелер: 5

    Мақсаты: әртүрлі таксономиялық топтағы жануарлардың мүшелері мен мүшелер жүйесінің құрылысына жүйелі түрде шолу жасау. Мазмұны: Жануарлардың ұйымдасу деңгейлері. Омыртқасыздарға жүйелі шолу. Бірклеткалы және көпклеткалы жануарлар. қозғалыс органдары. Асқорыту жүйесінің эволюциясы. Омыртқасыздарда жүйке жүйесінің қалыптасуы. Омыртқалыларға жүйелі шолу жасау. Омыртқалылардың терісі. Қаңқаның ерекшеліктері. Бұлшық ет. Ас қорыту жүйесі. Тыныс алу жүйесі. шығару жүйесі. Омыртқалы жануарлардың жүйке жүйесі. Топтық жұмыс.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Онтогенез
    Несиелер: 5

    Мақсаты: магистранттарда адам мен жануарлардың табиғат бөлшектері ретіндегі дұрыс табиғи-тарихи түсінігін қалыптастыру. Мазмұны: Жануарлардың онтогенезінің түрлері. Ұрықтану. Партеногенез. Бластогенез. Бластула. Гаструляция түрлері. Гаструляция процестеріне салыстырмалы шолу. Нейруляция. Эмбриональды мембраналар. Эктодерма, энтодерма, мезодерма туындыларының дамуы. ұрық қабатының теориясы. Регенерация. Сүтқоректілердің көбеюі және дамуының алғашқы кезеңдері. Постэмбриональды даму. Адамның құрсақішілік дамуы. Онтогенез және эволюция. Интерактивті оқыту әдістері. Шағын топтарда жұмыс.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Жоғары оқу орнындағы биологияны оқыту әдістемесі
    Несиелер: 6

    Мақсаты: ЖОО-да биологиялық пәндерді оқытудың әдістемелік тәсілдерін меңгеру, өзіндік педагогикалық қызметті табысты жүзеге асыруға дайындық және ерекшелігін білу және түсіну Мазмұны: университеттегі биологиялық пәндердің құрылымы және оларды жоспарлау. Биологиялық пәндер бойынша сабақтарды өткізу әдістемесі. Биологиялық пәндерді оқытуда оқытудың дәстүрлі және инновациялық технологияларын қолдану. Педагогикалық бақылау. Проблемалық талқылаулар, талқылау және оқу жағдайлары.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Биологиядағы ғылыми ақпаратты іздеу және талдау әдістері
    Несиелер: 5

    Мақсаты: ғылыми ақпаратты іздеу, іріктеу, талдау және тұтыну мәдениетін қамтамасыз ететін білім мен дағдыларды қалыптастыру. Мазмұны: Ақпараттық ресурстар. Ғылыми кітапханалардың ресурстары. Электронды кітапханалар. Ғылыми мәліметтер базасы. Ғалымдардың жарияланымдық белсенділігінің көрсеткіштері. Библиографиялық іздеу (үздіксіз және таңдамалы). Электрондық ресурстардағы іздеу технологиялары. Ақпарат көздерін іріктеу критерийлері. Ғылыми жұмыстың библиографиялық аппаратын ресімдеу. Ғылыми әдебиеттермен жұмыс.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Ғылыми зерттеулердегі ақпараттандыру және компьютерлендіру
    Несиелер: 5

    Зерттеу қызметін ақпараттандыру пәнінің мақсаты ғылыми жұмыстардың барлық кезеңдерінде ҰАТ қолдану арқылы табиғаттағы, техникадағы және қоғамдағы құбылыстар мен заңдылықтар туралы ғылыми білімдерді алу мен тереңдетуге бағытталған. Перспективалы бағдарламалық және аппараттық құралдар бойынша зерттеулер жүргізу. Топтық және жеке жұмыс әдісін қолдану, проблемалық жағдай тудыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Биологиялық білім берудің қазіргі заманғы концепциялары
    Несиелер: 6

    Мақсаты: магистранттардың кәсіби іс-әрекетінде биологиялық білім берудің заманауи тұжырымдамаларын қолдану дағдыларын қалыптастыру. Мазмұны: Іргелі білім мен кәсіптік дайындықты оңтайлы үйлестіру мәселесі. Қазіргі тұжырымдамалар жалпы білім берудің стратегиялары ретінде. Биологиялық білім берудің негізгі концепциялары. Білім алушыларға биологиялық білім беруде тұлғаға бағытталған білім беру және құзіреттілік. Биологиялық білім беру тұжырымдамаларын талқылау. Топтық жұмыс. Интерактивті оқыту.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Биофизика
    Несиелер: 6

    Мақсаты: студенттердің тірі жүйелерді ұйымдастырудың әртүрлі деңгейлеріндегі физикалық заңдардың әрекеті туралы түсініктерін қалыптастыру. Мазмұны: Биоэнергетикалық процестер. Фотобиологиялық процестердің биофизикасы. Гемодинамика. Иондаушы сәулеленудің ағзаға әсері. Оптикалық сәулелердің биологиялық әсері. Биоакустика. Әртүрлі орталарда орналасуы. Биомеханика. Биожүйелердің тірек-қимыл аппаратының қызметі мен құрылымы. Ұйымдастырудың әртүрлі деңгейдегі биологиялық жүйелерінің бейімделуі, тұрақтылығы және сенімділігі. Оқытудың интерактивті формалары. проблемалық талқылаулар.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Биоритмология
    Несиелер: 6

    Мақсаты: биологиялық ритм және олардың адамның физикалық және психикалық денсаулығына және интеллектуалдық қабілеттеріне әсері туралы түсінік беру. Мазмұны: Биологиялық ритм биологиялық процестер мен құбылыстардың мезгіл-мезгіл қайталанатын өзгерістері ретінде. Биоритмдердің сипаттамасы. Биоритмдердің классификациясы. адамның биоритмдері. Адам ағзасы әртүрлі сипаттамалары бар көптеген ритмдер жиынтығы ретінде. күнделікті ырғақтар. Физиологиялық және экологиялық биоритмдер. Тірі ағзалардың биоритмі туралы білімнің практикалық маңызы. Жобалау әдісі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Биологияны оқытудағы жаңа тәсілдер
    Несиелер: 6

    Мақсаты: кәсіби іс-әрекетте заманауи педагогикалық технологияларды қолдану дағдылары мен дағдыларын меңгеру. Мазмұны: Биологияны оқытудағы жаңа технологиялар. Оқыту нәтижелерін бағалаудың заманауи тәсілдері. Тұлғаға бағытталған оқыту. Биологияны оқытудағы құзыреттілік әдіс. Коммуникативті әрекетті педагогикалық ынталандыру және дамыту әдістері. Жобалық оқыту технологиясы. Оқытуда ынталандыру-мотивациялық әдісті қолдану. Білім алушылардың ақпараттық-коммуникациялық құзыреттілігі. Қашықтықтан оқытудың ерекшеліктері. Оқытудың белсенді және интерактивті әдістерін қолдану. проблемалық талқылаулар.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Тұқымқуалаушылық пен өзгергіштіктің молекулалық механизмдері
    Несиелер: 6

    Мақсаты: организмдердің тұқымқуалаушылық және өзгергіштік механизмдері туралы ғылыми көзқарасты қалыптастыру. Мазмұны: Репликация мен транскрипцияның молекулалық механизмдері туралы заманауи идеялар. Прокариоттардағы транскрипциялық реттелу. Генетикалық ақпаратты аудару. Эукариоттық хромосомалардың генетикалық ұйымдасуы. Генетикалық кодтың пайда болуы және эволюциясы. Мутациялардың молекулалық негіздері. Нуклеин қышқылдарының эволюциясы. бактериялық плазмидалар. Гендік инженерияның мәселелері. Ағзалардың тұқым қуалаушылық және өзгергіштік құбылыстарының практикалық маңызы. Интерактивті сабақтар. Шағын жобалар.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Код ON3

    Қазақстан Республикасындағы биологияның өзекті мәселелерін шешу үшін белгілі бір үлеске әкелетін ғылыми-зерттеу жұмыстарын жоспарлау және жүргізу

  • Код ON1

    қазіргі заманғы ғылым мен білім беру әдістемесінің озық жетістіктеріне негізделген білімін кәсіби деңгейде көрсету және қолдану

  • Код ON5

    докторантурада білімін жалғастыру мақсатында кәсіби өсу үшін қажетті жаңа білім алу процесінде сыни ойлау тәсілдерін көрсету

  • Код ON4

    зерттеу этикасын сақтай отырып, ғылыми ақпаратты жинауды және нәтижелерді түсіндіруді жүзеге асыру

  • Код ON2

    педагогикалық және ғылыми-зерттеу қызметінде тілдік және ақпараттық-коммуникативтік құзыреттіліктерді пайдалану

7M01504 Биология (бейіндік бағыт)
Магистратура

Тараз инновациялық-гуманитарлық университеті

БББТ: M014 Биология педагогтерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01504 Биология
Магистратура

Әл-Фараби атындағы Қазақ ұлттық университеті

БББТ: M014 Биология педагогтерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01504 Биология
Магистратура

Ш. Уәлиханов атындағы Көкшетау университетi

БББТ: M014 Биология педагогтерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01504 Биология мұғалімдерін даярлау
Магистратура

"Сырдария" университеті

БББТ: M014 Биология педагогтерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
7M01504 Биология
Магистратура

Шымкент университеті

БББТ: M014 Биология педагогтерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
Top