Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7M01504 Биология в әл-Фараби атындағы Қазақ Ұлттық университеті

Пәндер

  • Жоғары мектептің педагогикасы

    Пәннің мақсаты: жоғары мектептің дидактикасы, білім беру теориясы мен менеджменті, оқытушылық қызметті талдау және өзін-өзі бағалау негізінде жоғары оқу орындары мен колледждерде педагогикалық қызметке қабілеттілікті қалыптастыру. Оқу курсы білім беру мен Болон процесінің даму тенденцияларын зерттеуге бағытталған. Курс оқытушылық және кураторлық шеберлікті, оқыту мен тәрбиелеудің әртүрлі стратегиялары мен әдістерін меңгеруге көмектеседі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Биологияның таңдамалы тараулары

    Пәннің мақсаты – биологияның әртүрлі тарауларынан алынған іргелі білімдерді практикалық есептерді құрастыру және шешу үшін пайдалану қабілетін қалыптастыру. Нәтижелер: биологияның таңдалған тараулары бойынша өзекті ақпаратқа ие болу, биология тараулары бойынша алған білімдерін әлемнің жаратылыстану-ғылыми бейнесін қалыптастыру және оларды практикада қолдану, өз бетінше зерттеудің мақсаты мен міндеттерін тұжырымдау. Пән қазіргі заманғы жетістіктерді, биология тарауларындағы даму бағыттарын, теориялық және практикалық негіздерін, іргелі биологиялық білімдерді қарастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Ғылым тарихы мен философиясы

    Пәннің мақсаты: философия жайлы әлемді танудың ерекше формасы ретінде, оның негізгі бөлімдерін, проблемалары мен олардың болашақ кәсіби қызмет аясында зерттеу әдістері туралы тұтас жүйелі көзқарас қалыптастыру. Оқу курсы ғылыми-зерттеу жұмысының теориялық және әдіснамалық негізін қалыптастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Теориялық және практикалық биологияның заманауи проблемалары

    Пәннің мақсаты - биологиялық негізіне кіретін өмір мен тірі табиғатты тану теория ұғымын қалыптастыру және ілеспе практикалық шеңбермен көрсету. Нәтижелер: тиісті практикалық биологияны көрсету үшін тірі, теориялық биология заңдарының тірі жүйелерге қолданылуын және ілеспе практикалық негіздерін жүйелей алады; биологиялық құбылыстар мен процестердің, олардың физикалық-химиялық негіздерінің тұтас көрінісін дәлелдеу; сендіру, дәлелдеу, қорытынды жасау, өз бетімен жұмысқа дайын болу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 9
  • Биологияны оқытудың пәнаралық аспектілері

    Пәннің мақсаты: білім жүйесі туралы тұтас жүйелі түсінік қалыптастыру, биологияның басқа ғылымдармен пәнаралық байланысын қолдану және есепке алу. Магистрант пәнаралық аспектіні анықтай отырып, зерттеу жүргізе алады; биологияны оқытудағы әдістемелік, тәрбиелік, психологиялық аспектілердің байланысын талдау; пәнаралық есептерді шешу; биологияны оқытуға пәнаралық білімді кіріктіру, бағалау және түсіндіру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 9
  • Биологиялық білімнің концепциясы

    Пәннің мақсаты: зерттеу жүргізу үшін заманауи биология теориялары мен әдістерін қолданудың орындылығын бағалау қабілетін қалыптастыру. Нәтижелер: биологияның тұжырымдамалар, негізгі заңдары мен теориялық постулаттарының терең заманауи білімін көрсету; қазіргі биология саласындағы заманауи ғылыми білімді интерпретациялау және жалпылау; теориялық биология заңдарының тірі жүйелерге қолданылуын жүйелеу және басқалар.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Инклюзивті және коммуникативті өзара әрекеттесу теориясы мен әдістемесі

    Пәннің мақсаты: инклюзивті өзара іс-қимыл жағдайында білім алушылардың денсаулығын сақтаудағы даму қажеттілігіне жауап беретін мүмкіндіктері шектеулі инклюзивті өзара мәдениетаралық қарым-қатынасын түзетуде психологиялық ғылыми-теориялық білім жүйесін қалыптастыру. Курс білім алушының ерекшеліктеріне, ақаулық тереңдігіне және мүмкіндіктеріне байланысты жеке білім беру бағытын когнитивті жобалауда мәдени қарым-қатынас құру әрекетін жүзеге асыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Шетел тілі (кәсіби)

    Пәннің мақсаты: шетел тіліндегі сөйлеу мәнерінің әртүрлі түрлерінде практикалық дағдыларды қалыптастыру. Оқу курсы қазіргі жаһандық кеңістіктегі ақпаратты қабылдау, түсіну және аудару, өз зерттеулерін сынақтан өткізу үшін ғылыми іс-шараларға қатысу қабілетін қалыптастырады. Пән шетел тілін білім берудің халықаралық стандарттарына сәйкес құзыреттерді жетілдіруге бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Биологиялық білім беруде сандық контент

    Пәннің мақсаты: ақпараттық-коммуникациялық технологияларды (АКТ) пайдалана отырып, цифрлық мазмұн негізінде биобелсенділік мәселелерін шешу, оқу үдерісінде электрондық ресурстарды пайдалану дағдыларын қалыптастыру. Нәтижелер: оқу процесіне АКТ енгізу және қолдану, заманауи жабдықтарды, ақпаратты жинау, сақтау, өңдеу, талдау үшін компьютерлік жүйелерді пайдалана отырып, жобалау, далалық және зертханалық зерттеулер жүргізу; DOT-оқыту технологиялары; ғаламдық желілерде ақпаратты іздеу; Эксперимент нәтижелерін компьютермен өңдеу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 9
  • Басқару психологиясы

    Пәннің мақсаты: басқару психологиясының іргелі ұғымдарын зерделеу негізінде жоғары білікті мамандарды ғылыми даярлауды қамтамасыз ету, кәсіби қалыптасу процесінде басқару саласының маңызды аспектілерін теориялық түсіну және практикалық қолдану үшін алғышарттар жасау. Курс психикалық процестердің дамуы мен жұмыс істеу заңдылықтарын, тиімді өзара әрекеттесу және қақтығыстарды жеңу, өзін-өзі дамыту және өзін-өзі таныстыру негіздерін зерттеуге бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру және жоспарлау

    Пәннің мақсаты: ғылыми-зерттеу міндеттерін қою және шешу үшін теориялық және практикалық білімдерін пайдалана білуді және биологиялық білім беру саласында студенттердің оқу-зерттеу іс-әрекетін бақылауды қалыптастыру. Келесі мәселелер қарастырылады: оқу және ғылыми-зерттеу қызметі; дағдылар мен құзыреттілік; биологияны оқытуда студенттердің зерттеушілік дағдыларын дамыту әдістемесінің үлгілері; студенттердің ғылыми-әдістемелік жұмысын ұйымдастыру және жоспарлау ерекшеліктері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Оқу үдерісінің әдістері және басқару

    Пәннің мақсаты: басқару технологияларын пайдалана отырып, оқу-тәрбие процесін зерттеу, ұйымдастыру, бағалау қабілеттерін қалыптастыру, оқу үдерісін басқаруда әдістерді, технологияларды және оқыту әдістерін әзірлеу. Нәтижелер: педагог білім берудегі заманауи менеджмент концепциялары; ғылыми-зерттеу/конструкторлық жұмыстарды ұйымдастыру, ұжымды, оқу процесін басқару дағдылары; іс жүргізу, педагогикалық менеджменттегі ойлау.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 6
  • Биологиядағы заманауи білім беру технологиялары

    Пәннің міндеттері: студенттердің инициативасы мен дербестігін қамтамасыз ету, биологияны оқытуда шығармашылық қабілеттерін дамыту үшін білім беру технологияларын пайдалана отырып, биология сабағының әдістемесін қолдану және тәжірибе жүзінде тексеру қабілеттерін қалыптастыру. Магистрант: оқу процесінің мақсатына сәйкес биологияны оқыту процесінде қолданылатын заманауи білім беру технологияларын талдау, көрсету және талдауды қолдана алады; білім беру технологияларын жобалау әдістемесін қолдану.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 9
  • Биологияны оқытудың материалдық базасы

    Пәннің мақсаты: биология пәніне танымдық қызығушылығын арттыруға қажетті биология кабинеті, оқу-тәжірибе алаңы, жануарлар дүниесінің бұрышы: материалдық базаны ұйымдастыра білуді қалыптастыру. Нәтижесі: биология кабинетін, мектептің экологиялық-биологиялық кешенін ұйымдастыру; биомузей, мектептегі оқу-тәжірибе алаңы; биологиялық объектілерді бақылау, сипаттау, анықтау, жіктеу, өсіру, оқу-зерттеу жұмыстары әдістері арқылы оқушылардың танымдық іс-әрекетін белсендіру; биология кабинетін заманауи аудиовизуалды оқу құралдарымен жабдықтау.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 9
  • Жаңартылған бағдарлама бойынша биологияны оқыту әдістемесі

    Пәннің мақсаты: биологияны оқытудағы жаңа стандарттар мен оқу бағдарламалары туралы тұтас жүйелі түсінік қалыптастыру. Жаңартылған бағдарлама бойынша биологияны оқытуда тәсілдер қолдану, жаңартылған бағдарлама бойынша тиімді бағалау жүйесін құру. Нәтижесі: орта мектептегі биологиядан жаңа стандарттар мен оқу бағдарламаларының мазмұнын білу; жалпыға міндетті орта білім берудің мемлекеттік жалпыға міндетті стандартына міндетті оқуға енгізілген пәндердің жиынтығын білу; критериалды бағалау, қалыптастырушы және жиынтық бағалау принциптерін қолдану.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 9
  • Биологиялық білім беруде виртуалдық лабораторияны қолдану

    Пәннің мақсаты: биологияны оқытуда виртуалды зертханаларды пайдалану кезінде тәжірибелер жүргізу дағдыларын, аспаптар туралы білімдерін қалыптастыру, теориялық материалдарды тереңірек және толық меңгеру. Нәтижелері: ақпараттық-коммуникациялық технологиялар саласындағы терең білімдерін көрсету; виртуалды зертханалық технологияларды енгізу және қолдану, виртуалды зертхана үшін/кейін жаңа идеяларды генерациялау; виртуалды зертханамен танысу кезінде технологиялық шешімдерді табу, виртуалды ғылыми зерттеулерді жүзеге асыру және кейіннен нақты.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 9

Оқыту нәтижелері

  • Биология саласындағы алған білімдерін білім беру биологиясының жаңа мәселелерін тұжырымдау және шешу үшін пайдалану.
  • Қазіргі педагогикалық теорияларды, биологияны оқытудың дидактикалық принциптерін қолдану.
  • Білім беру процесінде биологиялық пәндерді оқытуды ұйымдастырудың инновациялық және интерактивті технологияларын, әдістерін, құралдары мен нысандарын пайдалану
  • Инклюзивті білім беруді ұйымдастыру ерекше білім беру қажеттіліктері бар (ББҚ) студенттерге арналған биология пәнінен; ерекше білім беру қажеттіліктері бар студенттер үшін, оның ішінде жаратылыстану ғылымдарын оқыту кезінде жеке білім беру бағытын/ұйымдастыру технологияларын әзірлеу.
  • Білім беру саласындағы ұйымдарда биологиялық пәндер бойынша оқу сабақтарының жекелеген түрлері (зертханалық, практикалық және семинарлық сабақтар) бойынша білім беру қызметін жоспарлау, ұйымдастыру және практикалық жүзеге асыру бағдарламаларын жүйелі түрде ұсыну.
  • Білім берудің сапа көрсеткіштерін бағалай отырып, білікті педагогикалық кадрларды іріктеу, білім беру саласындағы ұжымды басқару; жоғары және жоғары оқу орнынан кейінгі білім беру ұйымдарының корпоративтік басқару жүйесіне қатысу және олардың мүдделі тараптарымен өзара әрекеттесу.
  • Білім алушылардың ғылыми-зерттеу жұмыстарына жетекшілік ету, ғылыми зерттеудің мақсаттары мен міндеттерін тұжырымдау, тиісті әдіснаманы таңдау, қолда бар ақпаратты өз бетінше талдау, іргелі мәселелерді шешу немесе жаңа іргелі проблемаларды анықтау, кабинеттер мен зертханаларды заманауи жабдықтармен жарақтандыру.
  • Ғылыми-педагогикалық дүниетанымды қалыптастыру үшін биология ғылымдарының тұжырымдамаларын қолдану.
  • Жаңа ақпараттық технологияларды өз бетінше меңгере отырып, биология саласындағы мәселелерді шешу үшін тәжірибелік биологиялық ақпаратты жинақтау, сақтау, өңдеу, талдау және білім беру үшін қазіргі заманғы компьютерлік технологияларды (IТ) оқуда, білімді бақылауда қолдану; жасанды интеллектті меңгеру және оны тек білім беруде рұқсат етілген салаларда қолдану: оқушының мінез-құлқын талдау, оқу үдерісін жекелендіру, прокторинг (онлайн емтиханды немесе тестілеуді бақылау), студенттердің білімі мен жұмысын тексеру, зерттеу жұмыстарын жүргізу және т.б.
  • Нақты міндеттерді шешу кезінде тәжірибелік биологиялық зерттеулерді, оның ішінде алдыңғы қатарлы педагогикалық тәжірибені пайдалана отырып жүргізу жұмыс сапасына және алынған нәтижелердің ғылыми сенімділігіне жауап бере отырып, заманауи жабдықты пайдалану; ғылыми зерттеулер жүргізу кезінде этикалық нормаларды сақтау.
  • Кәсіптік мақсаттар үшін байланысты ғылымдардың деректерін қолдана отырып, ғылымдарды іс жүзінде интеграциялауды жүзеге асыру.
  • Жұмыста туындайтын стандартты емес жағдайларға икемді бейімделе отырып, адамдар арасындағы әлеуметтік-мәдени айырмашылықтарды ескере отырып, әріптестермен және басшылықпен кәсіби қарым-қатынастарды құру; кәсібилік, жаңашылдық, шығармашылық, меритократия, адалдық сияқты құндылықтарды басшылыққа алады.
Top