Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7M05201 Қоршаған ортаны қорғау в Ш. Уәлиханов атындағы Көкшетау университетi

  • Қалдықтарды өңдеудің биотехнологиялық әдістері
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: қалдықтарды өңдеу үшін биотехнологиялық әдістерді пайдалану саласында білім мен құзыреттілікті қалыптастыру. Қалдықтардың органикалық фракциясын компосттау процесін зерттеу және компосттарды қолдану. Қалдықтардың органикалық фракциясын анаэробты ашытудың биологиялық негіздері. Қалдықтарды анаэробты ашытуға арналған өнеркәсіптік аппараттар. Қалдықтарды термиялық өңдеу. Органикалық қалдықтарды залалсыздандырудың және қайта өңдеудің биотехнологиялық тәсілдері; қалдықтарды қайта өңдеудің микробиологиялық процестері; биологиялық қайта өңдеу тәсілдері. Қалдықтарды қайта өңдеу өнімдерінің сапасы мен қауіпсіздігін бақылау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Қоршаған ортаны қорғау нормативті-құқықтық актілері
    Несиелер: 5

    Зерттеудің мақсаты: экологиялық заңнаманың негізгі нормаларымен таныстыру, нормативтік-құқықтық құжаттаманың ережелерін талдау және сауатты қолдану қабілетін қалыптастыру. Курс барысында магистранттар экологиялық құқықтың қазіргі заманғы халықаралық және Ұлттық жүйелерімен, экологиялық құқықтық қатынастар саласындағы нормативтік құқықтық актілердің мазмұны мен механизмдерімен танысады. Жоспарланатын және жобаланатын шаруашылық қызмет жобаларының әртүрлі типтері үшін нормативтік-құқықтық актілерді пайдалана отырып, қоршаған ортаға әсерді кешенді бағалауды жүргізу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ғылым тарихы мен философиясы
    Несиелер: 3

    Курстың мақсаты: ғылыми ойлау мәдениетін қалыптастыру. Мазмұны: қазіргі ғылым философиясының негізгі мәселелерін, оның тарихи эволюциясының негізгі кезеңдерін, ғылыми танымның, дәстүр мен дүниетанымның дамуын зерттеу; ғылым философиясының негізгі ұғымдары: логикалық-гносеологиялық, позитивизм, постпозитивизм; қазіргі өркениет мәдениетіндегі тарих ғылымы; қазіргі білім берудегі, тұлға мен қоғамдық сананы қалыптастырудағы ғылымның рөлі. Оқыту технологиялары мен әдістері: топтық жұмыс, жобалық жұмыс.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Зерттеу мәдениеті және ғылыми этика
    Несиелер: 5

    Мақсаты: Зерттеу тақырыбы бойынша қажетті ғылыми әдебиеттерді іздестіру, оларды ғылыми-педагогикалық іс-әрекетте практикалық қолдану бойынша негізгі білім мен дағдыларды қалыптастыру. Мазмұны: Ғылыми зерттеудің әдістемесі және әдістері туралы түсініктер. Зерттеу этикасының принциптері. Зерттеушінің ғылыми саналылығы және плагиат мәселесі. Ғылыми дәйексөздің принциптері мен мәдениеті. Зерттеу этикасының нормалары мен механизмі. Зерттеу қызметін этикалық реттеудің халықаралық мойындалған стандарттары. Оқытудың белсенді әдістері: ризома әдісі, жобалық әдіс, кейс-стади.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Басқару психологиясы
    Несиелер: 3

    Мақсаты – магистранттардың басқару психологиясы бойынша білімдерін және стратегиялық, жобалық және басқа да басқару түрлеріндегі негізгі психологиялық механизмдерді меңгеру негізінде басқарушылық шешімдерді қабылдаудың практикалық дағдыларын дамыту. Мазмұны: Басқару қызметінің тиімділігінің психологиялық факторлары. Жанжал психологиясы, медиация, кәсіби қызмет, іскерлік қарым-қатынас және команда құру. Психодиагностика және персоналды бағалау әдістері. Психологиялық тренингті әзірлеу және өткізу әдістемесі. Сабақ беру әдістері: тамыр әдісі, жобалық әдіс, кейс-стади.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Экологияда ғылыми-зерттеу әдістері
    Несиелер: 5

    Ғылыми ойлауды қалыптастыру және әлемнің жаратылыстану бейнесін қабылдау. Ғылыми зерттеулер мен әзірлемелер процесінің негізгі құрамдастары туралы түсінікті дамыту, экологиядағы ғылыми жұмысты жоспарлау және ұйымдастыру, ғылыми зерттеулер нәтижелерін өңдеу және түсіндіру қағидаттарын негіздеу; экологиялық зерттеудің тиімді қызметін қамтамасыз ету мақсатында болжау. Табиғи компоненттерді зерттеудің химиялық, физикалық, биологиялық және басқа да әдістерін меңгеру және табиғатты тұрақты пайдалану үшін қоршаған ортаға жүйелі талдау жүргізу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Шетел тілі (Кәсіби)
    Несиелер: 3

    Курстың мақсаты: сөйлеу әрекетінің әр түрлі аспектілерін үйрету: оқу дағдыларын жетілдіру, монологтық және диалогтік сөйлеу, дыбысты сөйлеуді тыңдау арқылы түсіну. Курс барысында магистранттар кәсіби сөздік қорын кеңейтеді, әр түрлі электронды сөздіктермен және анықтамалықтармен жұмыс жасауды үйренеді. Оқыту процесінде коммуникативті, интерактивті әдістер, жеке және топтық жұмыс түрлері қолданылады, интернет -ресурстар белсенді қолданылады. Материалдар мен дереккөздер әр түрлі мамандықтардың ерекшеліктерін ескере отырып таңдалады

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Табиғатты қорғау саласындағы халықаралық ынтымақтастық
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: қоршаған ортаны қорғау саласындағы халықаралық ұйымдар мен келісімдер және экологиялық халықаралық заңнама туралы түсінік қалыптастыру, сондай-ақ қоршаған ортаны қорғау саласындағы халықаралық қызметтің ғылыми, өндірістік және әлеуметтік-қоғамдық салаларында тиімді кәсіби қарым-қатынасты және белсенді әлеуметтік ұтқырлық қабілетін үйрену.Конвенциялар Қазақстанда ратификацияланған. Жаһандық экологиялық проблемалардың шешімін іздеу саласындағы халықаралық ынтымақтастық. Экологиялық болжам және перспективалар.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жоғары мектеп педагогикасы
    Несиелер: 3

    Курсты оқытудың мақсаты-жоғары мектеп оқытушысының кәсіби педагогикалық мәдениетінің негіздерін меңгеру, болашақ оқытушыларды жоғары мектеп педагогикасының жалпы проблемаларымен, әдіснамалық және теориялық негіздерімен, оқыту мен тәрбиелеуді талдаудың, жоспарлаудың және ұйымдастырудың қазіргі заманғы технологияларымен, оқытушы мен студенттің ЖОО-ның білім беру процесіндегі субъектілік-субъектілік өзара іс-қимылының коммуникативтік технологияларымен таныстыру, Мультимедиялық презентациялар мен бейнематериалдарды көрсету, әдістемелік материалдарды пайдалана отырып практикалық сабақтар өткізу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Табиғи ресурстарды ұтымды пайдалану
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты: табиғи ресурстарды ұтымды пайдаланудың негізгі принциптерін талдай білу. Табиғат пайдаланудың мазмұны мен құрылымы, табиғат пайдалануды адам қызметі мен ғылым жүйесі ретінде дамыту ерекшеліктері, табиғат пайдаланудың негізгі тұжырымдамалары, заңдары, қағидаттары мен жалпы проблемалары, ұтымды табиғат пайдалану қағидаттары; салалық және аумақтық табиғат пайдаланудың мәні мен қағидаттары. Қоршаған ортаға техногендік әсер ету нәтижелері, олардың сипаты мен әсер ету бағытын бағалау. Қоршаған ортаны қорғау жөніндегі іс-шаралар жүйесі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Экологиялық білім беру мен ағартудың әдістері мен құралдары
    Несиелер: 5

    Адамның қоршаған орта жағдайы үшін моральдық жауапкершілігін тәрбиелеуге бағытталған ғылыми білім, көзқарастар мен сенімдер жүйесін қалыптастырудың нысандарын, әдістерін, технологиялары мен құралдарын зерттеу. Қоршаған ортаның тұрақты сапасын, экологиялық қауіпсіздікті және табиғи ресурстарды ұтымды пайдалануды қамтамасыз ететін жеке, моральдық-саяси көзқарастарды, әлеуметтік-адамгершілік құндылықтарды, нормалар мен талаптарды зерттеу. Экологиялық білім беру мен ағартудың тұжырымдамалық негіздері, принциптері мен әдістемелік тәсілдері. Қазақстан Республикасында оқу процесін экологияландыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Экологияда тәуекелдіктің бағалауының замануи әдістері
    Несиелер: 5

    Экологиялық тәуекелдерді бағалау саласындағы негізгі үрдістер, тәуекелдер қолайлылығының әдістері, қағидаттары, критерийлері туралы білімді қалыптастыру; қоршаған ортаның ластануынан туындайтын қауіптерді бағалау тәсілдері; кәсіпорын табиғи ресурстарға құратын тәуекелдер деңгейін есептей білу; аумақтардың радиоактивті қалдықтармен ластану тәуекелін нормалау; экологиялық тәуекелдерді төмендету үшін табиғат қорғау іс-шаралары кешенін және ұсынымдарды әзірлеу. Қоршаған ортаның химиялық ластану қаупін санитарлық-гигиеналық бағалау. Экологиялық қатерді басқару әдістері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • ЖОО-да экологияны оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Университетте экологияны оқыту кезінде экологиялық білімді қалыптастыру. Білім беру мен тәрбиелеудегі экологияның рөлі, экологиялық білім беру жүйесін құру принциптері, оқу процесін ұйымдастыруда экологиялық психологиялық-педагогикалық білімнің әдістері мен тәсілдері; жаратылыстану пәндерін оқытудың теориялық негіздері, сабақ технологиясы, оқыту әдістері мен құралдары туралы түсінік заңдылықтары мен жүйесі. Акт қолданумен экологиялық цикл пәндерін оқытудың заманауи интерактивті әдістері. Оқытуда онлайн құралдарды пайдалану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Өндіріс және тұтыну өнімдерінің өмірлік циклін бағалау
    Несиелер: 5

    Магистранттардың LCA өмірлік циклінің әртүрлі кезеңдерінде ISO 14040 сериясының халықаралық стандарттарын қолдана отырып, өнімдердің экологиялық сипаттамаларын талдау және жақсарту дағдыларын қалыптастыру; шикізаттан бастап қалдықтарға дейінгі әр кезеңде олардың қоршаған ортаға әсерін бағалау әдістері. Стратегиялық менеджмент, маркетинг және экологиялық өнімдерді сату. Өмірлік циклдің схемасы және инвентаризациясы. ISO халықаралық стандарттары және өмірлік циклды бағалау хаттамалары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Жабық цикл экономикасы (дөңгелек экономика)
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: тұйық цикл экономикасы саласында білім мен дағдыларды қалыптастыру. Жабық цикл экономикасының тұжырымдамалары, ерекшеліктері, құрылымы, деңгейлері және принциптері. ҚР циркулярлық экономикасының нормативтік-құқықтық базасы. Жабық цикл экономикасының Микро және макро деңгейі. Дөңгелек экономиканың бизнес-модельдерінің сипаттамасы. Макроэкономикалық индикаторлар және айналымдағы экономиканың даму деңгейін бағалау индекстері. Қазақстанда тұйық циклді экономиканы іске асырудың проблемалары, перспективалары және мүмкіндігі. Тұйық циклді экономиканың басым секторлары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Ағынды суларды тазартуы
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: Ағынды суларды тазарту жүйелерінің есебін жүргізу қабілетін қалыптастыру; Ағынды суларды тазарту жүйелерінің құрылымдары мен жекелеген элементтерін түсіну; Ағынды суларды тазарту әдістерін негіздеу; нормативтік, ғылыми-техникалық әдебиеттерді, ақпараттық технологияларды пайдалану қабілеті. Сүзу суларын тазарту технологиялары. Ағынды суларды тазартудың заманауи химиялық, физикалық, физика-химиялық және биологиялық әдістерін қолдану. Әр түрлі салалардағы Ағынды суларды тазартудың инновациялық әдістері: Химиялық, энергетикалық және т. б.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Қалдықтарды жинау, сұрыптау және қайта өңдеу әдістері
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: қалдықтарды жоюдың экологиялық қауіпсіз тәсілдері, оларды қайта өңдеу және халық шаруашылығында қайта пайдалану технологиялары туралы практикалық білім алу. Атмосфераны, гидросфераны және литосфераны ауыл шаруашылығы шығарындыларынан қорғау технологиялары; өндіріс және тұтыну қалдықтарын кәдеге жарату және ауыл шаруашылығы қалдықтарын экологиялық қауіпсіз жою және көму бағыттары, қалдықсыз (қалдығы аз) өндірістер мен табиғат қорғау жабдығын құрудың қазіргі заманғы үрдістері. Қалдықтарды өңдеудің шетелдік және отандық ең озық қолжетімді технологиялары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Қазіргі заманғы ҚТҚ полигондарын жобалау (оқытудың жобалық әдісі)
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: магистранттардың өңірлік ерекшеліктерді ескере отырып, қатты тұрмыстық қалдықтар (ҚТҚ) полигондарын жобалау бойынша білімі мен іскерлігін қалыптастыру. Полигонды салу үшін орынды таңдаудан бастап, жер учаскесінің қажетті алаңын есептеуден, полигонның қоршаған ортаға әсер етуінен, қорғаныш экрандарын жобалаудан, санитариялық-қорғаныш аймағымен және т.б. бастап рекультивация мен мониторингке дейінгі полигонды жобалау кезеңдерін зерделеу. Барлық нормативтерді ескере отырып, экологиялық жобаны жасау тәжірибесі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Қоршаған орта және биоәртүрлілікті сақтау
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты: дүние танымдық түсініктерді қалыптастыру, экологиялық мониторинг саласында практикалық қолдану үшін биосфераны ұйымдастырудың әртүрлі деңгейлерінде Биоәртүрлілікті талдау және бағалау әдістерін меңгеру. Қалпына келтірудің негізгі стратегияларын, қауіпсіздікті қамтамасыз етуді және адамның табиғи ортамен және қоғаммен тұрақты өзара әрекеттесуін ескере отырып, биоәртүрлілік тұжырымдамасы және оны сақтау мәселелері. Биоәртүрлілікті сақтау саласындағы халықаралық нормативтік құжаттар. Өсімдіктер, жануарлар мен микроорганизмдердің биоалуантүрлілігін сақтаудың заманауи әдістері.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Дене және қоршаған орта
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты: организм мен тіршілік ету ортасының, сондай-ақ тірі организмдердің өзара және жансыз табиғат компоненттерінің өзара байланысын, қоршаған орта факторларын, адам денсаулығы мен қоршаған ортаны, қоршаған орта сапасын сипаттайтын көрсеткіштерді, судың, ауаның және топырақтың экологиялық жағдайын кешенді бағалауды, қоршаған орта сапасын нормалауды зерттеу. Ксенобиотиктердің тірі организмдерге әсері. Қоршаған орта компоненттеріндегі Биогеохимиялық циклдер. Қоршаған ортаға техногендік әсердің сипаты, бағыты.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Қатты қалдықтарды басқару
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: қалдықтарды басқарудың ұйымдастырушылық-экономикалық аспектілерін зерттеу. Еуропалық Одақ елдерінде қалдықтарды басқару саласындағы құқықтық реттеу. Қазақстандағы қалдықтарды басқару саласындағы қызметті құқықтық реттеу. Қатты тұрмыстық қалдықтарды жинау жүйесін ұйымдастыру. Өндіріс және тұтыну қалдықтарын қайталама ресурстар ретінде пайдалану.Қалдықтарды қайта өңдеу, қайта өңдеу және кәдеге жарату. Қалдықтарды тұрақты басқару жүйесі. Қалдықтарды басқару саласындағы отандық және шетелдік тәжірибені салыстырмалы талдау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Қоршаған ортадағы улы элементтер
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты: қоршаған ортаның жағдайын зерттеу және бағалау, химиялық элементтердің антропогендік көші-қонын экологиялық-геохимиялық талдау. Қоршаған ортаны ластау көздерін, табиғи жүйелердегі элементтердің таралуының көші-қон тізбектерін сипаттау; табиғи және табиғи-антропогендік жүйелердің құрылымы туралы, «ландшафтық қабық», «биосфера», «техносфера» ұғымдарының арақатынасы, объектінің геожүйелік мәні,организм мен тіршілік ету ортасының өзара байланысы туралы түсінік. Қоршаған ортаның сапасы, судың, ауаның және топырақтың экологиялық жағдайын кешенді бағалау.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Код ON5

    Ғылыми қызметті ұйымдастырудың принциптері мен құрылымына талдау жүргізу, қазіргі жағдайда кәсіби - зерттеу міндеттерін шешу үшін экология саласындағы арнайы пәндер шеңберінде алынған білімді синтездеу және біріктіру; ғылыми идеяны кейіннен жобалау және коммерцияландыру арқылы ғылыми-зерттеу , талдау қызметінің нәтижелерін диссертациялық жұмыс, ғылыми мақала, есеп, талдамалық жазба түрінде қорыту; қазіргі ғылым мен білімнің қоғамдық өмірдегі рөлі, ғылыми танымның даму тенденциялары мен әдіснамасы туралы пікірталас

  • Код ON1

    Заманауи ақпараттық технологияларды тарта отырып, ақпараттық-талдау және ақпараттық-библиографиялық жұмыстарды жүргізу;

  • Код ON7

    Елдің, өңірдің орнықты дамуына бағытталған табиғатты ұтымды пайдаланудың аса маңызды қағидаттарын дәлелдеу және ұсыну, су және жер ресурстарын кешенді пайдалануды ескере отырып, қоршаған ортаны сарқылудан және ластанудан қорғау жөніндегі іс-шараларды іске асыру бойынша жұмыс істеу

  • Код ON2

    Кәсіби қарым-қатынас және оқыту процесінде мемлекеттік, орыс және шетел тілдерінде ауызша және жазбаша нысанда өз ойларын логикалық реттілікпен ресімдеу үшін жұмыс істеу; жаратылыстану, әлеуметтік, гуманитарлық, экономикалық ғылымдардың өзекті әдіснамалық және философиялық мәселелерін талдау және саралау

  • Код ON6

    Қоршаған орта мен биотаның жай-күйіне экологиялық, Биогеохимиялық, нормативтік баға беру, мониторинг нәтижелері бойынша қоршаған ортаға техногендік әсер ету сипатын және оның сапасын сыни бағалау, экологиялық жағдайды болжай және модельдей білу, Экологиялық тәуекелдерді есептеу

  • Код ON4

    Кредиттік технология жағдайында білім беру үдерісінде заманауи ақпараттық формалар мен әдістерді қолдану

  • Код ON3

    Қоршаған ортаны қорғау саласындағы заңнамалық негіздерді, халықаралық шарттарды, стандарттар мен келісімдерді қоса алғанда, Қазақстан Республикасында қолданылатын құқықтық актілер мен нормаларды, техникалық нормативтерді жинақтау және қорыту, мемлекеттік экологиялық инспекция мен табиғат пайдаланудың әртүрлі деңгейлеріндегі басқарушылық шешімдерді талдау және зерделеу

  • Код ON8

    Табиғи ландшафтар мен урбандалған аумақтарға ластаушы заттардың (ксенобиотиктердің) әсер ету дәрежесін талдау және мониторингілеу, өңірлік ерекшеліктерді ескере отырып, өмірді ұйымдастырудың әртүрлі иерархиялық деңгейлерінде биоалуантүрлілікті сақтаудың өзекті әдістерін әзірлеу және ғылыми негіздеу

Top