Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B01102 Психология және білім беру менеджменті в Қ. Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік мемлекеттік университеті

  • Педагогика және психологияны басқаруға кіріспе
    Несиелер: 5

    Педагогикаға кіріспе және басқару психологиясы болашақ мамандардың кез келген кәсіп саласында әлеуметтік-тұлғалық және кәсіби міндеттердің кең ауқымын тиімді шешуді қамтамасыз ететін әмбебап психологиялық-педагогикалық құзыреттерді қалыптастырады. Кәсіби сала субъектісі ретінде маманның тұлғааралық қарым-қатынасы мен коммуникациясының құзыреттілігі мен үздіксіз өздігінен білім алу және кәсіби өзін-өзі жетілдіру құзыреттілігін қарастырады

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Бағалаудың өлшемдік технологиялары
    Несиелер: 6

    Критериалды бағалау технологиясы курсы теориялық негіздерді, сондай-ақ студенттердің оқу жетістіктерін бағалаудың практикалық ережелері мен әдістерін қарастырады. Бұл курс оқу-тәрбие процесінің практикасына критериалды бағалау әдістерін енгізу тетіктерін пайдалана отырып, қазіргі педагогикалық қоғамдастықта қолданылатын білім, білік және дағдыларды бағалаудың негізгі әдістемелерімен таныстырады. Оқушылардың өзіндік оқу іс-әрекетін жүзеге асыру қабілеттерін қалыптастыру, сыни тұрғыдан ойлау, өзін-өзі бағалау және өзара бағалау.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Экономика, бизнес және кәсіпкерлік негіздері
    Несиелер: 5

    Пән студенттерді экономика мен бизнестің теориялық негіздерімен, елдің экономикалық дамуындағы кәсіпкерліктің үрдістерімен және рөлімен, мемлекеттік реттеу принциптерімен және қолдау әдістерімен таныстырады; нарықтық экономикада қолданылатын білім алушылардың ұғымдық аппаратты игеруіне және иеленуіне, бизнесті жүргізудің негізгі нысандарымен, бизнес-жоспарды әзірлеу дағдыларымен, қазіргі экономикалық жағдайларда компания қызметіндегі тәуекелдерді бағалаумен ықпал етеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Ғылыми зерттеу негіздері
    Несиелер: 5

    Оқу курсы ғылыми зерттеудің мазмұны мен әдістері, академиялық жазу және академиялық адалдық туралы жүйелі түсініктерді қалыптастыруға, түрлі салаларда зерттеулер жүргізуге мүмкіндік беретін білім, дағды, технологиялар мен әдістерді игеруге бағытталған. Пән бағдарламасы ғылыми зерттеу тақырыбын, мақсаттары мен міндеттерін тұжырымдау жөніндегі әдістемелік ұсынымдарды; теориялық және эксперименттік зерттеулердің әдіснамасын зерделеу; зерттеулерді талдау және тұжырымдар мен ұсыныстар беруді қамтиды. Ғылыми зерттеулердің енгізілуі мен тиімділігіне, сондай-ақ ғылыми-зерттеу және оқуды бітіру жұмыстарын рәсімдеу ережелеріне көп көңіл бөлінеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Педагогика
    Несиелер: 4

    Пәнді оқу барысында адам туралы ғылымдар жүйесіндегі педагогиканың алатын орны, оның зерттеу пәні және негізгі ұғымдары туралы айтылады. Педагогикалық үдерістің құрамды компоненттері, мәні мен оларды жүзеге асыру заңдылықтары, қағидалары, формалары және әдіс-тәсілдері, құралдары, ерекшелігі баяндалады. Бүгінгі педагогика ғылымындағы адам капиталын қалыптастырудағы басты талаптар мен мәселелер, инновациялық технологиялар, білім беру жүйесін басқару қағидалары меңгертіледі.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Қазақ жазуы және латын әліпбиі
    Несиелер: 5

    Пәнді оқыту аясында білім алушылар жазу тарихы, графика және лингвистика, қазақ жазуының зерттелуі, әліпбиі мен жазу ерекшеліктері туралы, Көне түркі жазба ескерткіштері, араб, латын алфавитіне негізделген қазақ әліпбиі, графикалық таңба мен фонема арасындағы заңдылықтар, орфография мәселелері туралы ақпарат алады. Лингвистиканың салалары, көне түркі жазба ескерткіштері, орфоэпия мен орфография мәселелері және қазіргі орфографияның теориялық мәселелерінің шешімдері туралы негіздей алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет және құқық негіздері
    Несиелер: 5

    Курс мемлекет және құқық туралы негізгі түсініктерімен танысуға бағытталған, білім алушылар қазақстандық құқық жүйесі, жеке және заңды тұлғалардың құқықтық мәртебесі, азаматтардың құқықтары мен мүдделерін қорғау тетіктері, заңды жауапкершілік негіздері туралы білім алады. Курсты оқу барысында білім алушыларда сыбайлас жемқорлыққа қарсы сана мен мінез-құлық негіздерімен қатар қоғам мен мемлекетте сыбайлас жемқорлықтың кез келген көріністеріне төзбеушілік қалыптасады, білім алушылар сыбайлас жемқорлық құбылыстарына заңды түрде қарсы әрекет ету қабілетін меңгереді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Қазіргі заманғы білім беру технологиясы
    Несиелер: 6

    Пәнді оқудың мақсаты студенттерді педагогикалық технологияларды дамытудың қазіргі кезеңдерімен және оларды оқу процесінде пайдалану жолдарымен, қазіргі ақпараттық технологияларды пайдалана отырып, педагогикалық мәселелерді шешу әдістерімен таныстыру. Пәнді оқу нәтижесінде студенттерде инновациялық білім беру технологияларының негізгі тенденциялары туралы түсінік қалыптасады, студенттер" алған білімдерін практикалық жұмыс процесінде қолданады, бұл білім беру әлеуметтік желілеріндегі жұмыс жағдайында олардың бойында терең ойлаудың қалыптасуына ықпал етеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Экология және өмір қауіпсіздігі
    Несиелер: 5

    Бұл курс адам мен тірі ағзалардың қоршаған ортамен қарым-қатынасы, адамның өмір сүру ортасына әсер етудің ауқымы мен рұқсат етілген шектері, теріс әсерлерді азайту және қауіпсіз өмірді қамтамасыз ету мүмкіндігі туралы білім алуға бағытталған. Пән төтенше жағдайлар туындаған кезде адамның қоршаған ортамен өзара байланысының қауіпсіз тәсілдерін, өндірістік сала объектілерінің тұрақты жұмысын, теріс факторлардан қорғау және мониторинг жүргізу, техногендік және табиғи сипаттағы қауіпті жағдайлардың алдын алу және олардың салдарын жою мәселелерін зерттейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Жасерекшелік физиологиясы және мектеп гигиенасы
    Несиелер: 3

    Пән әр түрлі жастағы оқушылардың ағза жүйелерінің анатомиялық және физиологиялық ерекшеліктері, сондай-ақ мектеп гигиенасы туралы заманауи ақпарат; адам ағзаларының құрылымы мен функциясының бірлігі, олардың филогенез және онтогенез процесінде өзгеруі, қоршаған орта жағдайларының өзгеруі, еңбек жағдайлары, әлеуметтік жағдайлар және физикалық жаттығулар құрылымы мен дамуына гигиеналық талаптар мен нормативтерді есепке алу туралы білімді қалыптастыру мақсатында оқытылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Этнопедагогика
    Несиелер: 5

    Адамзаттың даму тарихындағы этнопедагогикалық идеялардың генезисі. Этнопедагогикадағы тәрбиенің мақсаты. Этнопедагогикадағы тәрбиенің әдістері мен құралдары. Қазақстан Республикасы халықтарының ұлттық салт-дәстүрлері халық тәрбиесінің негізі ретінде. Халық педагогикасындағы рухани-адамгершілік және азаматтық-патриоттық тәрбие. Халық педагогикасындағы еңбек және дене тәрбиесі. Халық педагогикасындағы эстетикалық және интеллектуалдық тәрбие. Халық педагогикасының қазіргі заманғы қызметі. Оқу орындарының оқу-тәрбие үрдісінде халықтық педагогиканың прогрессивті элементтерін пайдалану.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Психологиялық денсаулық және суицид превенциясының алдын алу
    Несиелер: 5

    Бұл курстың мақсаты жасөспірімдер мен жастардағы суицидтік мінез-құлық саласындағы профилактикалық бағдарламаларды әзірлеу мен қолданудың заманауи тенденцияларын зерттеу болып табылады. Бейімделудің, психологиялық ауытқулардың, суицидтік мінез-құлықтың ерте алдын алу мәселелері бойынша қолда бар ақпаратты талдау психологиялық-педагогикалық көмек көрсетудің әдістері мен әдістерін меңгеруге мүмкіндік береді. Болашақ мамандар психологиялық қауіпсіз және жайлы ортаны құру маңызды орын алатын барабар оқу процесін ұйымдастыру туралы білім алады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Инклюзивті білім беру
    Несиелер: 3

    Пән студенттерге инклюзивті білім берудің негізгі міндеттері, ерекшеліктері мен принциптері ұғымдарын меңгеруге, жинақталған халықаралық тәжірибені жинақтауға, инклюзивті білім берудің даму деңгейін анықтауға мүмкіндік береді. Пәннің мазмұнында "Білім баршаға" бағдарламалары, Қазақстандағы инклюзивті білім беру мәселелері, мемлекеттік бағдарлама негізінде инклюзивті білім беруде инновациялық тәсілдерді іске асыру жолдары қарастырылған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Білім беру процесін және мектепішілік бақылауды ұйымдастыру
    Несиелер: 5

    Бұл пәнді оқу үдерісінде білім беру ұйымдарының белсенділік деңгейлері жетілдірілуде, студенттер білім беру ұйымдарындағы білім сапасын арттыру саласындағы білімдерін, оқу үдерісін жетілдіру туралы ойларын, еңбек ұжымының қызметі туралы хабардарлығын, мұғалімдер мен оқушылар арасындағы әлеуметтік қарым -қатынас, сындарлы шешімдердің қабылдануын бағалау, білім беруді басқаруды оңтайландыру, жалпы мектептің психологиялық -педагогикалық мәселелері.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Ұлттық руханият
    Несиелер: 3

    Курс рухани құндылықтар жүйесін, қазақтың ұлттық болмысын, руханияттың этномәдени бастауларын, ұлттық сананы, салт-дәстүрлерді, әдет-ғұрыптарды, дүниетанымды, діни шыдамдылықты, салт-дәстүрлерді, өнерді, әдебиетті, ұлттық тәрбиені, дәстүрлі мәдениетті, жоғары сананы тәрбиелейтін рухани мұраны зерттейді. Пән әлемдік және жалпыадамзаттық құндылықтарды, халықтық дәстүрлерді, ата-баба мұрасын құрметтеу рухында тәрбиеленген рухани-адамгершілік тұлғаны қалыптастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Психология
    Несиелер: 5

    Бұл курсты оқу барысында студенттерге психикалық процестердің теориялық негіздері, психикалық күйлер мен олардың реттелуі, тұлғаның, оның бағыттылығы мен әрекет мотивтерінің, қабілеттерінің, темпераменті мен мінезінің теориялық және эксперименттік тәсілдері ұсынылады. Оқыту нәтижесінде студент жалпы психология саласындағы теориялық білімді өз бетінше талдайды және қорытындылайды..

    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Практикалық психология
    Несиелер: 5

    Бұл курсты оқу процесінде студенттерге психикалық процестердің практикалық негіздері, психикалық күйлер мен оларды реттеу, тұлғаны, оның бағыттылығы мен белсенділік мотивтерін, қабілеттерін, темпераментін және мінезін зерттеудің қолданбалы және эксперименттік тәсілдері ұсынылады. Оқыту нәтижесінде студент практикалық психология саласындағы қолданбалы дағдылар мен білімдерді өз бетінше талдап, жалпылайды.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Психодиагностика негіздері
    Несиелер: 5

    Психодиагностика диагноз қою үшін арнайы әдістер мен құралдардың көмегімен адам психикасын зерттейді. Психодиагностика сонымен қатар әр түрлі қасиеттерді, жеке қасиеттерді, психофизиологиялық және психикалық ерекшеліктерді анықтау үшін психологтың жұмысын білдіреді. Студенттер психодиагностика негіздері мен оның қажеттілігі туралы білім алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Этнопсихология
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты - адамдар психикасының этномәдени ерекшеліктерін, этникалық топтардың психологиялық ерекшеліктерін, сонымен қатар ұлтаралық қатынастардың психологиялық аспектілерін зерттеу. Игеру барысында әр түрлі этникалық топтардың психикасының көрінуі мен қызмет етуінің өзіндік ерекшелігі баса айтылады. Нәтижесінде студент психологиялық әдістерді этнопсихологиялық зерттеулерде қолдана алады, этникалық ерекшеліктер туа ма, әлде әлеуметтену процесінде алынған ба, біледі, көпұлтты қазақ қоғамындағы күрделі мәселелерге кәсіби көзқарасты жүзеге асырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Интеллектуалдық меншік құқығы (MINOR)
    Несиелер: 5

    Пәнді оқытудың мақсаты интеллектуалды меншік мәселелерін реттеу бойынша құқықтық нормаларды қолдану дағдыларын қалыптастыру болып табылады. Білім алушылар интеллектуалды меншік объектілерінің құқықтарын құру, пайдалану және қорғау бойынша жеке мүліктік емес және мүліктік қатынастарды реттейтін нормаларды зерделеу бойынша теориялық-әдіснамалық мәселелерді қарайды. Пәнді зерделеу нәтижесінде ҚР азаматының интеллектуалды, шығармашылық қызметінің нәтижелерін пайдалану үшін маңызды зияткерлік меншіктің авторлық құқықтарын, нормаларын пайдалану бойынша ЗУН жүйесі қалыптасады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Педагогика мен психологияны оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Пәнді оқытудың мақсаты-студенттерді теориялық және әдіснамалық негіздер, қағидаттар туралы ғылыми білім мен идеялар жүйесіне дайындау. Жоғары оқу орындарында педагогика мен психологияны оқытудың материалдарын, әдістерін, нысандары мен құралдарын, сондай-ақ оқу практикасына психоло-гиялық-педагогикалық пәндерді оқытудың материалдарын, әдістерін, нысандары мен құралдарын қолдану қабілеті мен қабілетін арттыруға жеке көзқарас қалыптастыру

    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Педагогтың ІТ құзіреттілігін арттыру (MINOR)
    Несиелер: 5

    Бұл пәнді оқытудың мақсаты білім беруді ақпараттандыру жағдайында маманның кәсіби және жеке дайындығы болып табылады. Білім алушылар білім беруді ақпараттандыру мұғалімнің рөлін түбегейлі өзгертетінін, атап айтқанда ІТ-құзыретті мұғалім ақпараттық-білім беру ортасын құратынын, оқу факторын байыту үшін ақпараттық-коммуникациялық технологияларды қолданудың жаңа тәсілдерін жасайтындығын біледі. Педагог деңгейі заманауи білім беру қажеттіліктеріне сәйкес келетін ІТ бойынша біліктілігін арттыруға мүмкіндігі бар.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Киберпедагогикаға кіріспе (MINOR)
    Несиелер: 5

    Киберпедагогика - компьютерлерді оқытуда қолдану ғылымы. Мақсаты-компьютерді қолдана отырып және киберкеңістіктің ерекшелігін ескере отырып, оқытуды автоматты бағдарламалық басқару әдіснамасын түсінетін және ұсынатын маман дайындау. Курс аясында киберпедагогиканың теориялық негіздері, ақпараттық-коммуникациялық киберкеңістіктің пайда болу мен даму тарихы, интернет мүмкіндіктері туралы білім қалыптасады. Осы курсты игеру нәтижесінде студенттер оқу процесінің алгоритмделген бөлігін басқаруды автоматтандыру мүмкіндігін қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Жеке тұлғаны зерттеудің жобалау әдістері
    Несиелер: 5

    Бұл пәнді оқытудың мақсаты-жеке өсуді жақсарту үшін объективті және теориялық дағдыларды құру, сонымен қатар объективті зерттеу әдістерінің толық жүйесі, проективтік оқуды құру кезінде білім беру мен негізгі әдістерді қалыптастыру және, әрине, оның нәтижелерін талдау. Пәнді оқу нәтижесінде студенттер проективтік әдістерді, ТАТ әдістемесін, Роршах тестін, "Адам суретін" және т.б. жалпы психология және қолданбалы психология тұрғысынан толық талдауды, олардың практикалық психология саласына ерекше әсерін меңгереді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Киберпедагогикамен педагогикалық менеджмент негіздерін оқыту әдістемесі (MINOR)
    Несиелер: 5

    Киберпедагогика – оқытуда компьютерді пайдалану туралы ғылым. Мақсаты – компьютердің көмегімен және киберкеңістіктің ерекшеліктерін ескере отырып, оқытуды автоматты бағдарламалық басқару әдістемесін түсінетін және түсіндіретін маман даярлау. Курс аясында киберпедагогиканың теориялық негіздері, ақпараттық-коммуникациялық киберкеңістіктің пайда болу және даму тарихы және Интернеттің мүмкіндіктері туралы білім қалыптасады. Бұл курсты меңгеру нәтижесінде студенттер педагогикалық менеджмент саласында оқыту процесінің алгоритмделген бөлігін басқаруды автоматтандыруға мүмкіндік алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Қазіргі педагогикадағы киберәлеуметтенудің негіздері мен теориялары (MINOR)
    Несиелер: 5

    Бұл пәннің мақсаты қазіргі заманғы ақпараттық-коммуникациялық, цифрлық және интернет-технологиялардың әсерінен тұлғаның өзін - өзі тану құрылымындағы сапалы өзгерістерді, сондай-ақ оның мотивациялық-қажеттілік саласын зерттеу болып табылады. Оқу барысында студенттер киберкеңістіктің ерекшеліктерімен танысады, бұл әлеуметтік санаттарға, анықтамалық топқа сілтеме жасауға және жеке басын салыстырмалы түрде қауіпсіз тәжірибе жасауға мүмкіндік береді. Болашақ киберпедагогтар АКТ-ның қазіргі заманғы әлеуметтендіру, оқыту және тәрбиелеу мүмкіндіктерінің әлеуетін пайдалануды үйренеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Педагогикалық имиджелогия және корпоративті мәдениет
    Несиелер: 5

    Педагогикалық имиджология және корпоративтік мәдениет педагогикалық қызметкерлердің, педагогикалық мекемелердің (мысалы, мектептер) имиджін, елдегі білім беру жүйесінің имиджін қалыптастыру теориясы мен практикасын әзірлеуге және пайдалануға арналған ғылыми бағытты қарастырады. Бір ұйым ішіндегі қатынастарға және басқа ұйымдармен өзара іс-қимылға реттеуші әсер ететін моральдық қағидаттар жүйесін, адамгершілік мінез-құлық нормаларын зерделейді, корпоративтік этика субъектілері: ұйымның иелері, басшылары және қызметкерлері болып табылады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Психологиялық практикум
    Несиелер: 5

    Бұл курсты оқу процесінде студенттерге психикалық процестердің практикалық негіздері, психикалық күйлер мен оларды реттеу, тұлғаны, оның бағыттылығы мен белсенділік мотивтерін, қабілеттерін, темпераментін және мінезін зерттеудің қолданбалы және эксперименттік тәсілдері ұсынылады. Оқыту нәтижесінде студент практикалық психология саласындағы қолданбалы дағдылар мен білімдерді өз бетінше талдап, жалпылайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Эксперименталды психология
    Несиелер: 5

    Эксперименттік психология-бұл ғылыми-зерттеу жұмыстарының барлық түрлерін біріктіретін психология бөлімі. Оны психологияның әдіснамалық бөлігіне жатқызуға болады. Эксперименттік психология әртүрлі жағдайларға тап болған адамның мінез-құлқын зерттейді. Студенттер тақырыптың психологияның қалған бөліктерінен ерекшеліктері мен айырмашылықтарын үйренеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Мектептегі медиация
    Несиелер: 4

    Бұл пәнді оқытудың мақсаты Мектеп медиациясы саласындағы құзыреттілік жүйесін меңгеру процесінде білім алушыларды ақпараттандыру болып табылады. Бұл пәнмен танысу "мектептегі Медиация" пәнінің курсы бойынша оқу материалын тиімді түсінуді қамтамасыз етуді, Мектеп медиациясы бойынша категориялық аппаратты меңгеруді, өз бетінше оқуға ұсынылған тақырыпты дайындауға көмек көрсетуді, Мектеп медиациясы саласындағы психологиялық білімді практикада қолданудың әртүрлі тәсілдерін зерделеуді көздейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Дифференциалды психология және психогенетика негіздері
    Несиелер: 5

    Психогенетика (мінез-құлық генетикасы) – организм генетикасының адам мінез-құлқына әсерін зерттейтін ғылым саласы. Студенттер пәнмен, сонымен қатар психогенетиканың міндетімен танысады, ол: психологиялық ерекшеліктеріне қарай адамдардың бір-бірінен айырмашылығын табу. Дифференциалды психологияны зерттеудің мақсаты – жеке адам мен топтың қандай да бір белгілеріне қарай біріккен психологиялық айырмашылықтарын, сондай-ақ осы айырмашылықтардың себептері мен салдарын, сондай-ақ жеке тұлға мен топтың пайда болу және даму заңдылықтарын зерттеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Педагогикалық қызмет
    Несиелер: 5

    Бұл пәнді оқытудың мақсаты студенттерді кәсіпкерліктің этикалық негіздерін, психологиялық-этикалық аспектілердің негізгі принциптерін, этикалық нормаларды, Тарихи практика негізінде қалыптасқан және нормативтік құжаттарда бекітілген этикет талаптарын дамыту болып табылады. Осы пәннің курсын зерделеу нәтижесінде қолданбалы және кәсіптік этиканың ерекшеліктері, корпоративтік этиканың құрылымы мен мазмұны, менеджмент этикасының қағидаттары, іскерлік этикеттің нормалары, корпоративтік әлеуметтік жауапкершілікті жүзеге асыру нысандары туралы білім қалыптасады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Арнайы педагогика негіздері
    Несиелер: 5

    «Арнайы педагогика негіздері» курсын оқу барысында арнайы педагогиканың тарихы мен теориясы, дамуында ауытқулары бар және ерекше білім беру қажеттіліктері бар тұлғалар қарастырылады. Оның салаларының қалыптасуына байланысты арнайы педагогикалық ғылымның дамуының маңызды кезеңдері анықталды. Арнайы педагогика мен оның салаларының дамуына айтарлықтай әсер еткен негізгі ғылыми идеялар ұсынылған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Білім берудегі менеджмент және көшбасшылық
    Несиелер: 5

    "Білім берудегі менеджмент және көшбасшылық" пәні білім беру жүйесіндегі негізделген қажеттілік ретінде еңбек нарығының заманауи талаптарына жауап береді, нақты жағдайларды талдау және диагностикалау дағдыларын дамытады. Пәнді оқытудың мақсаты білім берудегі көшбасшылықты ұйымды басқару құралы ретінде қолдану аясында қарастыруға негізделген және болашақ мамандардың көшбасшылық әлеуетін психологиялық-педагогикалық құрал ретінде дамытуға, болашақ білім беру көшбасшысы ретіндегі білім алушының рефлексивті құзыреттілігін дамытуға бағытталған. Пәнді оқу барысында білім алушы ұйымдастырушылық-басқарушылық шешімдер қабылдау дағдыларын меңгереді, білім берудегі барлық мүдделі тараптармен өзара қарым-қатынас жасау дағдылары қалыптасады және жетілдіріледі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Психологтың кәсіби шеберлігі мен этикасы
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты педагогқа, педагог-психологқа, әлеуметтік педагогқа өзінің кәсіби қызметін жүзеге асыру үшін қажетті білім беру мекемесіндегі психологиялық-педагогикалық қызметтің қызметін ұйымдастыру саласындағы құзыреттілікті игеру және дамыту болып табылады. Пән іргелі педагогикалық білімі бар және алған білімдерін тікелей өзінің кәсіби қызметінде қолдана алатын мамандарды даярлауға бағытталған, студенттердің тәжірибелік-эксперименттік жұмыстың негізінде жатқан әлеуметтік-педагогикалық бағдарламаларды модельдеуге қажетті құзыреттіліктерін қалыптастыруға ықпал етеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Корпоративті этика
    Несиелер: 5

    Осы пәнді оқу барысында білім алушылар тұлғааралық қарым-қатынас негіздерін, кәсіпкерліктің психологиялық-этикалық мәселелерін, нормативтік құжаттардың талаптарына сәйкес этикалық нормалар мен этикет талаптарын меңгереді. Осы курсты игеру нәтижесінде студенттер ұжымда дұрыс қарым-қатынас орнатуы тиіс қолданбалы және кәсіби этика, корпоративтік этика, менеджмент этикасының қағидаттары, іскерлік этикет нормалары, корпоративтік әлеуметтік жауапкершілікті жүзеге асыру нысандары саласында білім қалыптастырады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі
    Несиелер: 4

    Тәрбие жұмысының әдістемесі мен теориясы - тәрбие теориясының қолданбалы саласы, тәрбие теориясының дербес бөлімі, білім беру, тәрбиелеу мекемелері мен балалар ұйымдарында тәрбие процесін ұйымдастыру ерекшелігін зерттеумен айналысады және тәрбие жұмысын тиімді іске асырға бағытталады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Коучинг незіздері
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты кәсіптік қызмет үдерісінде білім алушы қажетті білімді өзі тауып және меңгеруі үшін өзін-өзі оқытуды ынталандыруға бағытталған. Курсты игеру нәтижесінде студент ұжымдағы тұлғаның дамуын диагностикалау және болжау туралы білімге ие болуы керек, топты басқару дағдыларын, сонымен қатар өзін-өзі таныстыру және аудиториямен байланыс орнату дағдыларын игеруі керек.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Қолданбалы конфликтология және эмоционалды интеллект
    Несиелер: 5

    Қолданбалы конфликтология және эмоциялық интеллект дау-дамайды, олардың пайда болу себептерін, реттелетін ситуациялық манипуляцияларды, қақтығыстардың негізгі объектілерін (тараптарын), одан әрі теріс және оң әрекеттерді, қоғамдық әсерді, оларды хабарлаудың түрлері мен әдістерін, орналасқан жерін, азайту және мақұлдауды, адамның эмоцияларды тануға, мақсаттар мен ниеттерді тануға қабілеттілігін , басқа адамдардың іс-әрекеті мен тілектерін және, әрине, олардың жеке қасиеттері мен, кейіннен белсенді тапсырмаларды шешуді жоспарлауда басқа адамдардың эмоциялары мен эмоцияларынан бас тарту немесе көрсету мүмкіндігі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Педагогтың кәсіби өзін өзі дамытудың негіздері
    Несиелер: 5

    Пәнді игерудің мақсаты студенттердің психологиялық-педагогикалық іс-әрекеттегі кәсіби этика нормалары мен ережелерін игеруі, осы нормаларға сәйкес кәсіби міндеттерді орындау үшін жауапкершілікті қалыптастыру; студенттердің болашақ кәсіби іс-әрекеттегі этиканың рөлін түсінуі болып табылады. Нәтижесінде студент білуі керек: тұлға психологиясының негізгі теорияларын, заманауи педагогикалық ғылымның тұжырымдамалық ережелерін; өзін-өзі диагностикалау және сараптамалық диагностика әдістерін; өзін-өзі дамыту мен өзін-өзі жүзеге асырудың теориялық және практикалық жолдарын меңгереді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Топ және тұлға әлеуметтік психологиясы
    Несиелер: 5

    Бұл ғылымды пән ретінде зерттегенде әлеуметтік психологияның ғылым ретінде пайда болуы туралы мәліметтер болады. Бұл жерде басқа ғылым салаларымен қосылу ерекшеліктері байқалады. Кейбір идеялар мектепке дейінгі және мектеп жасындағы балалардың психикалық ерекшеліктерін бөлуде қалыптасады. Әлеуметтанулық зерттеулер барысында балаларды зерттеудің заңдылықтары мен тәсілдерінің психологиялық ерекшеліктері қарастырылады, жеке адам мен топтың әлеуметтену ерекшеліктері, олардың қарым -қатынасы, сонымен қатар жалпы қоғамның әлеуметтік мәселелері қарастырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Арттерапия
    Несиелер: 5

    Арт-терапияны зерттеудің мақсаты арт-терапия саласындағы теориялық негіздер мен практикалық дағдыларды үйрету болып табылады. Пәнді игеру нәтижесінде студенттер арт-терапия жұмысының негізгі теориялық тұжырымдамалары мен тетіктерін; арт-терапиялық жұмыстың түрлері мен формаларын, нақты арт-терапия әдістерінің орындалу ерекшеліктері мен механизмдерін, халықтың әртүрлі топтарымен жұмыс істеу ерекшеліктерін, кеңес беруде арт-терапияны қолдану мүмкіндіктерін, психодиагностика мен түзету жұмыстарын игеруі керек.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Мектептегі ғылыми жұмыстарды ұйымдастыру
    Несиелер: 5

    Бұл пәнді оқу барысында білім беру ұйымдарының қызмет деңгейлері жетілдіріліп, студенттердің оқу орындарында ғылым саласындағы білімдері, оқу үдерісін жетілдіру туралы идеялары, ғылыми қызметтен хабардар болуы, оқытушы мен студенттер арасындағы ғылыми қарым-қатынас, бағалау конструктивті шешімдер қабылдау, ғылыми еңбектер жазу, мектептегі ғылымның психологиялық педагогикалық мәселелері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Коррекциялық психология
    Несиелер: 6

    Пән студенттердің психокоррекциялық қызметтің ерекшеліктері, оны жүзеге асыру принциптері, түрлері мен әдістері туралы білімдерін қалыптастыруға бағытталған; жеке және топтық психокоррекция, маманға қойылатын талаптар мен әр түрлі жұмыс әдістері мен тәсілдерінің шектеулері сияқты психологиялық практиканың аспектілері туралы түсінік қалыптастыру. Курстың мазмұны психологиялық түзетудің маңызды мәселелерінің біріне, психологиялық деректерді талдауға, психокоррекциялық тарихты дамытуға және клиентпен жұмыс істеу стратегиясына арналған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Педагогика мен психологияда ІТ және цифрлық ресурстар
    Несиелер: 4

    Пәннің мақсаты - білім беру ІТ және цифрлық ресурстардың қолжетімділігін қамтамасыз ету, оның икемділігін, ұтқырлығын және жылдам жаңаруын ескере отырып, оқу үдерісіне цифрлық технологияларды енгізу арқылы теория мен практиканың кірігуіне қол жеткізу. Игеру нәтижесінде студент педагогика мен психология саласында қолданылатын АТ -ның негізгі құралдарын және цифрлық ресурстарды, негізгі интернет -ресурстарды меңгереді. Маман тиімді оқытудың бірыңғай критерийлерімен цифрландыру процесін басқаруды біледі.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Педагогикалық акмеология
    Несиелер: 3

    Пәнді оқып үйренудің мақсаты - мұғалімнің іс -әрекетінде шеберлік пен кәсіби шеберлікке жету жолдары туралы білімді қалыптастыру. Пәнді оқу барысында оқытушының кәсіби шеберлігі мен біліктілігін арттырудың теориялық және әдістемелік негіздері қарастырылады; педагогикалық қызметте жоғары деңгей мен оң нәтижеге жетудің жолдары мен нұсқалары ашылды. Пәнді игеру нәтижесінде студенттерде мұғалімнің «акме» көптеген объективті және субъективті факторларды қамтамасыз ететіні туралы түсінік қалыптасады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Әлеуметтік-психологиялық тренинг
    Несиелер: 5

    Әлеуметтік психологиялық тренинг–арнайы ұйымдастырылған қарым-қатынас формасын, онда психологиялық көмек және қолдау, араласушылық дағдыларының қалыптасуы, жеке тұлғаның дамуының ерекшеліктері жайлы сұрақтар шешіледі. Тренинг–қалыптасқан стереотиптерді және жекелей мәселелрді шешеді. ӘПТ–адамдық потенциалды ашады және ары қарай дамытады, өзінің эмоциялық және сезімдік қалпын вербальдық және вербальдық емес білдіру. Бұнда «тренинг» термині Ю.Н. Емельянованың ойынша, оқытудың әдістерін белгілеу үшін қолданылмауы керек, ал оқыту мен қабілеттіліктің даму әдістерін белгілейді немесе күрделі іс-әрекет түрін игеру, мысалы, оқыту.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Тұлғаның өсу тренингі
    Несиелер: 5

    Пәнді оқытудың мақсаттары: студенттердің әлеуметтік-психологиялық тренингтер мен жеке өсу тренингтерін өткізу теориясы мен практикасының негізгі ережелерін игеруі, тренингтерді дайындау, өткізу және өткізу тиімділігін бағалау принциптерін игеру. Пәнді игеру нәтижесінде студент: қабілеті мен дайындығын көрсетуі керек - тренингтің ерекшелігін психологиялық жұмыс түрі ретінде түсіну керек: қатысушылардың психодинамикасы, топтың жалпы психодинамикасы, кіші топтың даму заңдылықтарына сәйкес топпен жұмысты ұйымдастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Психологиялық-педагогикалық зерттеулер әдіснамасы мен әдістері
    Несиелер: 3

    Пәннің мақсаты - психологиялық -педагогикалық зерттеулердің мазмұны, оны ұйымдастыру тәртібі, әдістемесі мен іске асыру әдістері, әдістемелік сауаттылығы туралы білім жүйесін қалыптастыру. Пәнді оқу барысында студенттер әдістемелік мәдениеттің өзіндік дамуын, әдістемелік білімді терең және шығармашылықпен меңгеруді қамтамасыз етуді, ғылыми ойлауды дамытуды басшылыққа алады. Пәнді игеру нәтижесінде студент психологиялық -педагогикалық зерттеулердің әр түрін ажыратуға және орындауға, эмпирикалық зерттеу мәліметтерін өңдеуге, талдауға және түсіндіруге үйренеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Еңбек психологиясы
    Несиелер: 6

    Еңбек психологиясының объектісі - индивидтің өндірістік жағдайларындағы және оның жұмыс күшін ұдайы өндіру жағдайындағы әрекеті. Қазіргі заманғы еңбек психологиясы өндіру және тұтыну деген ажырамас екі цикл болады, адам оларда кезекпен және тәуелсіз түрде әуелі өндіруші, одан кейін тұтынушы ретінде көрінеді. Еңбек психологиясының тұрғысынан индивидтің жұмыс уақыты мен бос уақыты еңбек және жұмыс күшін ұдайы өндіру жағдайларымен тығыз байланысты. Еңбек психологиясының негіздері медицинаның, физиологияның, техниканың, социология мен саяси экономиканың ықпал-әсерімен қалыптасты. Қайсыбір пәннің еңбекті жетілдіру мәселелерін шешуге қатыстырылуы үшін бастау-негіз мынадай қағиданың танылуы болды: еңбектің ұйымдастырылуы оның өнімділігін еңбекті қарқындатудан гөрі көбірек арттырады. ал жұмыскерге жұмсалатын (оның білім алуына, медициналық қызметпен қамтуға, тұрғын үй-тұрмыстық және экологиялық жағдайларын жақсартуға) экономикалық шығындар өндіріс саласындағы пайда түрінде қайтады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Код ON5

    Жаңартылған білім беру мазмұнының қойылған мақсаттары мен міндеттеріне сәйкес оқытудың стандартты, қолданбалы, қазіргі заманғы әдістерін, ІТ технологияларды, психологиялық-педагогикалық пәндердің креативті технологияларын пайдалану біліктері мен дағдыларын көрсетеді;

  • Код ON1

    Гуманитарлық және әлеуметтік ғылымдар саласындағы, бизнес және кәсіпкерлік, экономика саласындағы іргелі білімдерін, психология және білім беруді басқару саласындағы табиғат пен қоғамның өзара әрекеттесуінің Қазақстан мәдениетінің негізгі заңдылықтарын көрсетеді, негізгі құндылықтар туралы білімді қолданады;

  • Код ON10

    Білім алушылардың жас және жеке ерекшеліктерін ескере отырып, психологиялық түзету және диагностикалық жұмыс практикасында жаңа әдістерді, практикалық психология саласында тренингтер өткізу техникасы мен технологияларын дербес меңгереді;

  • Код ON11

    Өз қызметінің нәтижелерін, идеялар мен философиялық қорытындыларды рефлексиялайды және бағалайды; ғылыми-зерттеу жұмыстарына, Гуманитарлық, әлеуметтік және саяси ғылымдар саласындағы жаңа білімдерге шолу жасауға бейімділік танытады; өзін-өзі дамытуға, өзін-өзі жүзеге асыруға, шығармашылық әлеуетті пайдалануға дайын екендігін көрсетеді.

  • Код ON7

    Психолог-консультанттың, психолог-менеджердің оқу-тәрбие қызметін ұйымдастыруда Құзыретті басқарушылық шешімдерді, көшбасшылық қасиеттерді әзірлеу үшін практикалық қызметте білім беру саласындағы іргелі білім мен дағдыларды ажыратады және таңдайды;

  • Код ON8

    Критериалды бағалауды қолдану мүмкіндіктерін, киберәлеуметтену негіздерін, Психология және менеджмент саласындағы кәсіби педагогикалық білім беру жүйесінде инклюзивті ортаны ұйымдастыруды бағалайды;

  • Код ON9

    Білім беру жүйесінде заманауи ақпараттық-коммуникациялық технологияларды кәсіби қызметте пайдалану білімдері мен дағдыларын көрсетеді; білім беру психологиясы мен менеджментінің қойылған мақсаттары мен міндеттеріне сәйкес Академиялық адалдық дағдыларын, киберпедагогика негіздерін пайдаланады;

  • Код ON4

    Нормативтік және құқықтық құжаттардың, оқу-Нұсқаулық құжаттаманың құрылымы мен мазмұнын пайдаланады, Психология және білім беру менеджменті саласында ағымдағы оқу-ұйымдастыру құжаттамасын (дидактикалық, бақылау-өлшеу материалдары және т. б.) әзірлеу мәселелерін түсіндіреді;

  • Код ON6

    Пәндік және әдістемелік Білім саласындағы білімді, психотерапия мен психокоррекцияның жалпы негіздерін, психологиялық және педагогикалық ғылымның эксперименттік зерттеулерін дамыту мен өлшеулерді саралайды;

  • Код ON3

    Әр түрлі қызмет салаларында сыбайлас жемқорлыққа қарсы саясаттың тиімділігін талдай және қолдай отырып, тұрақты азаматтық ұстанымды, іскерлік және құқықтық мәдениетті танытады;

  • Код ON2

    Психология және білім беру менеджменті саласындағы ғылыми мәтіндермен жұмыста қазақ (орыс) (қазақ жазуы мен латын әліпбиін пайдалана отырып), шет тілдерінде ауызша және жазбаша сөйлеуде ойларды дәйектілікпен және сауатты тұжырымдай және айта білу қабілетін көрсетеді;

Top