Жаңа білім беру бағдарламасы

6B01102 Балалар педагогикасы және психологиясы в М.Х.Дулати атындағы Тараз өңірлік университеті

  • Педагогика
    Несиелер: 5

    Қазіргі жағдайдағы білім берудің басымдылық рөлі. Педагогикалық кәсіп пен іс-әрекеттің жалпы сипаттамасы.Педагогтың тұлғасы және оның кәсіби құзыреттілігі. Тұтас педагогикалық үдерістің мәні мен кұрылымы, мақсаты, оның әлеуметтік тұрғыдан негізделуі.Ғылыми дүннетаным-оқушының интеллектуалды дамуының негізі.Тұтас педагогикалық үдерістегі тәрбиенің мәні мен мазмұны.Тәрбиенің формалары мен құралдары, әдістері.Оқыту үдерісінің маңызы. Мұғалімнің кәсіби іс-әрекетіндегі оқыту технологиялары.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Білім ортасы мен білім алушының үндесуі (Құқық негіздері, Коррупцияға қарсы мәдениет, Ұлтаралық келісім, 1 курс семинары).
    Несиелер: 5

    Мемлекет, құқық және мемлекеттік-құқықтық құбылыстардың негізгі түсінігі. Құқық салалары. Сыбайлас жемқорлық түсінігінің теориялық-методологиялық негіздері. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениеттін қалыптасуы. Мәдениаралық коммуникацияның негізгі аксиомалары. Ұлтаралық коммуникациянын құрылымы мен детерминанттары. Ұлтаралық коммуникация саласындағы заманауи иновациялық үрдістер. Кредиттік оқыту технологиясынын негіздері

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Мектеп жасына дейінгі педагогика және психология
    Несиелер: 4

    Мектепке дейінгі педагогика және психология ғылым ретінде. Мектепке дейінгі мекемеде білім беру процесін модельдеу. Балаларға жеке тұрғыдан қатынас жасау және оның бала тұлғасының қалыптасуында маңызы. Мектепке дейінгі кезеңде тұлғалық мәдениет негізін қалыптастыру. Балабақша мен мектептің сабақтастығы. Мектепке дейінгі білім беру мекемесінде тұтас педагогикалық процесті ұйымдастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Психологиялық-педагогикалық мамандыққа кіріспе
    Несиелер: 5

    Психологиялық-педагогикалық іс-әрекетке дайындау жүйесі, мәні және ерекшелігі. Психологиялық-педагогикалық қызметтің гуманистік табиғаты, әлеуметтік рөлі, білім беру функциялары. Педагог-психолог тұлғасының кәсіби маңызды қасиеттері. Білім беру саласы педагог-психологының профессиограммасы. Психологиялық-педагогикалық қызметтегі негізгі іс-әрекет түрлері. Кәсіби құзыреттілік түрлері: арнайы, әлеуметтік, тұлғалық, даралық. Студенттік жастағы даралану процестері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Психология негіздері
    Несиелер: 5

    Психология ғылымының негізгі түсініктері мен заманауи мәселелері. Психологияның қалыптасу кезеңдері. Психологияның міндеттері мен әдістері. Психика, сана және өзіндік сана. Жоғары психикалық функциялар. Психикалық танымдық процестер: түйсік, қабылдау, ойлау, ес, қиял. Психикалық күйлер және реттеушілік процестер: зейін, эмоция, сезім, ерік. Психикалық қасиеттер: бағыттылық, темперамент, мінез, қабілет.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Көшбасшы психологиясы
    Несиелер: 5

    Көшбасшы психологиясының зерттеу пәні. Көшбасшылық мәселесінің пәнаралық байланысы және міндеттері. Ғылымның даму тарихы. Көшбасшылық психологиясының зерттеу әдістері. Көшбасшылық қасиеттердің психодиагностикасы және психокоррекциялық жұмыс. Әр түрлі топтардағы көшбасшылықтың ерекшелігі және оның теориясы. Гендерлік психология мен көшбасшылық стильдері. Көшбасшылық қасиеттердің дамуы. Көшбасшылық теориясын қолданудың практикалық аясы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Мотивация және жетістік психологиясы
    Несиелер: 5

    Мотивация туралы түсінік. Мотивациялық құрылымдардың түрлері. Құндылық-мотивациялық бағыттылық. Мамандық таңдау мотивтері. Кәсіби қызметтегі мотивация және жетістік теориялары. Мотивация және іс-әрекеттің тиімділігі. Тиімді мінез-құлықтың негізгі түрлері. Табысты тұлғаның мотивациясы, міндеттері мен мақсаттарының арақатынасы. Қазіргі кезеңдегі жетістік ұғымы. Табысты адам өмірінің психологиялық координаттары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Рухани сабақтастық
    Несиелер: 3

    Қазақ руханиятының қалыптасуының алғышарттары мен бастаулары. Түркілер өркениетінің ислам өркение-тімен байланысы және сабақтастығы. Әл-Фараби мен Абайдың шығармашылық мұрасының басты салалары және олардың рухани құндылығы мен маңызы. Орта ғасырлардағы түркілік мұсылман ойшылдары және олардың ілімдеріндегі рухани құндылықтар. М.Х.Дулатидың тарих философиясындағы рухани-адамгершілік бағдарлар. Қазақ хандығы дәуіріндегі әлеуметтік және рухани-адамгершілік құндылықтар. Қазақ ағартушылығы дәуірі қазақ халқының руханилығының даму кезеңі ретінде.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Эксперименттік педагогика және психология
    Несиелер: 5

    Әдіс және әдістеме ұғымдары. Деректер түрлері және психологиялық-педагогикалық әдістерді жіктеу негіздері. Педагогика мен психологиядағы эксперименттік әдістің қалыптасу кезеңдері. Эксперимент гипотетикалық-дедуктивті әдіс ретінде. Пассивті-бақылаушы және белсенді зерттеу әдісін ажырату критерийі. Психологиялық өлшем айнымалыларды бөлу шарты ретінде. Психологиялық шкалалар. Бастапқы және туынды шкалалар. Психологиялық өлшем – сандық функционалдық тәуелділіктерді белгілеу ретінде.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Ұлт дәстүрлері
    Несиелер: 3

    Ұлт дәстүрлерінің тәлімдік, тәрбиелік мәні мен маңызы. Ұлт дәстүрлерінің зерттелу жайы. Ұлт дәстүрлерінің қоғамдағы рөлі мен әлеуметтік қатынастарды реттеуге тигізетін ықпалы. Салт-дәстүрлердің түрлері. Дәстүрдің ұлттық дүниетанымдағы орны. Дәстүр және ұлт, ұлыс, адам түсініктерінің байланысы. Салт-дәстүрлердің ұлттық әдебиеттегі көрінісі. Түркілік өркениеттің ұлттық дәстүрдегі интеграциялық әлеуеті. Ұлттық дәстүр құқық және заң аясында.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Өзін-өзі тану
    Несиелер: 3

    «Өзін-өзі тану» рухани-адамгершілік білім беру Бағдарламасының философиялық негіздері. «Өзін-өзі тану» рухани-адамгершілік білім беру Бағдарламасының психологиялықнегіздері. Рухани-адамгершілік білім беру Бағдарламасының қағидалары. Жалпыадамзаттық құндылықтар «Өзін-өзі тану» мазмұнының негізі. Ақиқат, Дұрыс әрекет, Тыныштық, өзін-өзі танудың мақсаты. Сүйіспеншілік – өзін-өзі танудың негізін қалаушы қағидасы. Қиянат жасамау – тұлғаның үйлесімді дамуының нәтижесі. Өзін-өзі тану мен басқа пәндердің интеграциясы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Жасерекшелік психологиясы
    Несиелер: 5

    Жас және жас кезеңдерінің тарихи және теориялық түсіндірмелері. Даму концепциялары. Жасерекшелік психологиясын зерттеу әдістері. Адамның онтогенезде дамуы: өзекті психологиялық тұжырымдар. Онтогенезде тұлғаның психикалық дамуының заңдылықтары мен динамикасы. Дамуды түсінудің мәдени-тарихи бағыты. Даму факторлары мен механизмдері. Әр түрлі жас кезеңдерінде тұлғаның даму ерекшеліктері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Қарым-қатынас психологиясы
    Несиелер: 5

    Қарым-қатынастың мақсаты, қызметі, түрлері және деңгейлері. Қарым-қатынас пен іс-әрекеттің өзара байланысы. Қарым-қатынастағы рөлдер мен рөлдік күтулер. Әлеуметтік өзара әрекет түрлері. Қарым-қатынастағы өзара түсіністік механизмдері. Қарым-қатынас техникасы мен тәсілдері. Тыңдау, әңгімелесу, сенім арттыру ережелері. Қарым-қатынастың этикалық принциптері. Қарым-қатынастағы тұлғааралық өзара әрекеттесу. «конструктивті қарым-қатынас», «психологиялық байланыс» ұғымдары. Қарым-қатынас түрлері, деңгейлері және функциялары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Қазақстанның сакралды географиясы
    Несиелер: 3

    Қазақстанның қасиетті жерлерінің мәдени-географиялық белдеуін зерттеу және қазақстандық мәдениетті танымал ету, оның рөлін анықтау; негізгі түсініктер; Қазақстандағы қасиетті орындардың орналасуы; Қазақстандағы қалыптан тыс және жұмбақ орындар; археологиялық және сәулет ескерткіштері; діни және табынушылық нысандар; тарихи тұлғалармен байланысты қасиетті орындар. Қазақстанның тарихи-мәдени, қасиетті, туристік жерлеріне экспедициялар ұйымдастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Өлкетану
    Несиелер: 3

    Өз аймағының табиғаты, халқы, экономикасы, тарихы мен мәдениетін зерттеу және жан-жақты білу; оның табиғи, экономикалық және мәдени ресурстарын, географиялық, этнографиялық және демографиялық сипаттамаларын, тарихын, әлеуметтік өмірі мен даму перспективаларын ескеру; туған жер тұрғындарының өмір сүру деңгейі мен үй тұрмысы; аймақтағы археологиялық орындар; өлкетанудың мәні мен маңызы, өлкетану жұмысының негізгі формалары мен әдістерін меңгеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Дулатитану
    Несиелер: 3

    Тарихшы, дипломат, қоғам қайраткері Мұхаммед Хайдар Дулатидің өмір жолын, қызметі мен шығармашылығын, оның мемлекеттік және қоғамдық қызметінің прогрессивті, ізгілікті табиғатын зерттеу. Тарих-и-Рашидидің тәрбиелік рөлі; ұлы ғалымның шығармашылық мұрасы мен рухани құндылығының негізгі аспектілерін талдау; М.Х.Дулатидің "Тарих - и – Рашиди" еңбегінің Қазақ хандығының құрылу тарихындағы тарихи маңызы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Педагогика және психология тарихы
    Несиелер: 5

    Педагогика және психология тарихының пәндік саласы . Орта ғасыр кезеңінде педагогикалық-психологиялық ойдың дамуы. Қайта өрлеу кезеңіндегі педагогикалық-психологиялық көзқарас. Жаңа дәуірдің философиялық-психологиялық ой толғаулары. Педагогика және психологияның ғылым ретінде дамуын анықтайтын негізгі факторлар. Педагогика және психология дамуының принциптері. ХХ ғасырдағы педагогика және психологияның эксперименттік-теориялық даму кезеңі. Заманауи ғылыми теориялар.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Бауыржантану
    Несиелер: 3

    Б.Момышұлының өмірі, қаламгер ретінде қалыптасу жолдары. Б.Момышұлы шығармалары. Б.Момышұлының күнделіктері мен естеліктері, мақал-мәтелдері мен афоризмдері, публицистикасы мен әңгімелері, хаттарының өзі қазақ сөз арнау тарихындағы ерекше соны жаңалық екендігі. Баласы Б.Момышұлының «Восхождение к отцу», «Во имя отца» еңбектері бала тәрбиесіне аса қажет құрал бола алатындығы. Б.Момышұлы туралы шығармалар мен ондағы батыр бейнесі

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Мектеп педагогикасы және психологиясы
    Несиелер: 5

    Бастауыш мектеп жасындағы балалардың психикалық дамуы. Мектепте оқуға дайындық туралы түсінік. Оқу іс-әрекеті – бастауыш мектеп жасындағы жетекші әрекет. Бастауыш сынып оқушысының танымдық іс-әрекетін дамыту. Бастауыш сынып оқушысының тұлғасын қалыптастыру. Жеткіншек және жасөспірім кезеңде психикалық даму мен тұлғалық қалыптасу. Жеткіншектердің танымдық дамуындағы сапалы өзгерістер.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Педагогикалық этика негіздері
    Несиелер: 4

    Психологиялық-педагогикалық қызметтегі кәсіби этика, оның мәні құрылымы және рөлі. Адамгершіліктің классикалық теориялары – жоғары құндылықтарды тұжырымдау ретінде. Кәсібилік – тұлғаның адамгершілік қасиеті ретінде. Кәсіби этика түрлері. Педагог-психологтың кәсіби этикасы және оның мәні. Педагог-психолог әрекетін реттеудің нормативтік-құқықтық деңгейі. Педагогикалық мәдениет және оның іскерлік қарым-қатынастағы орны. Педагог-психологтың сөйлеу этикеті.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі
    Несиелер: 3

    Тәрбие үдерісі – тұтас педагогикалық үдерістің құрамды бөлігі. Мектеп пен сыныптың тәрбиелік жүйесі. Сынып жетекшісінің тәрбиелік іс-әрекетінің жүйесі. Оқушылар ұжымын қалыптастырудағы тәрбие жұмысының ерекшеліктері. Қазіргі таңдағы мектептің тәрбие үдерісіне педагогикалық қолдау. Қазіргі таңдағы оқу-тәрбие үдерісіндегі тәрбие технологиясы. Оқушылармен жүргізілетін кәсіптік бағдар беру жұмыстарының әдістемесі. Оқушылардың ата-аналарымен педагогикалық әрекеттестік технологиясы. Тәрбие жұмыстарының нәтижесі мен тиімділігінің диагностикасы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Педагогикалық имиджеология негіздері
    Несиелер: 4

    «Имидж» терминінің қазіргі мағынасы. Имидж субьектілері. Педагогикалық имидждің атрибуттары, факторлары және компоненттері. Педагогикалық имидждің тұжырымдамалық сипаттамасы. Имидж түрлері. Тұлға имиджі: жетекші түрлері мен элементтері. Педагогикалық имиджді құру технологиялары. Имиджелогияның тәжірибеге бағдарланған бағыттары. Харизма және тартымдылық – педагог имиджінің құрамдас бөлігі. Педагогтың жеке имиджінің оқу процесіне әсері. Заманауи педагогтың имиджі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Әлеуметтік педагогика және психология
    Несиелер: 5

    Әлеуметтік педагогика және психология ғылым ретінде: түсінігі, мәні, мазмұны және теориялық-әдіснамалық негіздері. Әлеуметтік психологиялық-педагогикалық іс-әрекеттің әдістері мен технологиялары. Тұлғаның әлеуметтік дамуы: ерекшелігі, негізгі категориялары. Әлеуметтену тұлғаның қоғамға бейімделуінің шарты ретінде. Әлеуметтенудің психологиялық-педагогикалық механизмдері. Әлеуметтік ортадағы психологиялық-педагогикалық процестер. Тұлғаның өзара әрекеттесу заңдылықтары мен ерекшеліктері. Іс-әрекет процесіндегі тұлғааралық қатынас.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Балалар мен отбасын психологиялық диагностикалау
    Несиелер: 5

    Балалар мен ата-аналар қатынастарының модельдері. Отбасылық қатынастарды диагностикалау әдістері. Ерлі-зайыптылардың қарым-қатынас ерекшеліктерін зерттеу. Ерлі-зайыптылардың даралығын анықтау. Неке қатынастарының адамгершіліктік-психологиялық негіздерін бағалау. Ата-ана көзімен «ата-ана-бала» жүйесіндегі тұлғааралық қатынастарды талдау. Бала көзімен «ата-ана-бала» жүйесіндегі тұлғааралық қатынастар бойынша ұсыныстар әзірлеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Тәрбие жұмысының технологиясы
    Несиелер: 4

    Тәрбие – оқушылардың тұтас оқу процесінің құрамдас бөлігі ретінде. Тәрбие әдістемесі мен технологиясы педагогикалық іс-әрекетті жүзеге асыру тәсілі ретінде. Мектеп оқушысын тәрбиелеудің педагогикалық бағдарламасы. Балалар ұжымы тәрбие объектісі және субъектісі ретінде. Отбасы мен мектептің сабақтастығын ұйымдастыру әдістемесі. Тәрбие әрекетінің нәтижесін бағалау мен талдау әдістемесі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Білім берудегі психологиялық қызмет (курстық жұмыс)
    Несиелер: 5

    Білім беру мекемелеріндегі педагог-психолог қызметінің мазмұны. Әр түрлі типтегі білім беру мекемелерінде педагог-психолог қызметінің негізгі бағыттары. Психологиялық қызмет тұжырымдамасы. Педагог-психологтың жұмыс жоспары. Педагог-психологтың этикалық кодексі. Білім берудегі психологиялық қызметтің мониторингі. Профессиограмма және педагог-психологтың жеке басына қойылатын талаптар.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Тәрбиені педагогикалық қолдау
    Несиелер: 4

    Тәрбиені педагогикалық қолдаудың принциптері, міндеттері, деңгейлері, негізгі бағыттары. Білім алушыларды психологиялық-педагогикалық қолдау моделі. Педагогикалық қолдау түрлері және кезеңдері. Психологиялық-педагогикалық қолдау технологиясы. Тәрбие процесін жүзеге асыруда педагогикалық қолдау. Тәрбиенің мазмұны мен ерекшеліктері. Педагогикалық мәдениет және оның тәрбиені педагогикалық қолдаудағы маңызы. Әлеуметтік бейімделмеген балаларды психологиялық қолдау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Мектепке дейінгі мекемелердегі психологиялық қызмет
    Несиелер: 5

    Мектепке дейінгі мекемелердегі психологиялық қызметтің тарихы мен қазіргі жағдайы. Мектепке дейінгі психологиялық қызметтің мақсаттары, міндеттері және тұжырымдамасы. Педагог-психолог қызметінің нормативтік-құқықтық негізі және принциптері. Этикалық кодекс. Педагог-психологтың мектеп жасына дейінгі балалармен жұмысының негізгі бағыттары. Мектеп жасына дейінгі балаларды диагностикалаудың ерекшеліктері. Түзету-дамыту бағыты. Педагог-психологтың жұмысын ұйымдастыру. Мектеп жасына дейінгі балалардың ата-аналарына кеңес беру. Педагог-психологтың педагогикалық ұжыммен жұмысы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Білім берудегі менеджмент
    Несиелер: 4

    Менеджмент басқару туралы ғылым. Педагогикалық кәсіп пен іс-әрекеттің жалпы сипаттамасы. Педагогикалық менеджменттің заңдылықтары. Педагогикалық менеджменттің ұстанымдары. Мектеп басқарудың педагогикалық жүйесі және нысаны ретінде. Мектептің тұтас педагогикалық үдерісін диагностикалау. Мектептің тұтас педагогикалық үдерісін жоспарлау. Әдістемелік қызмет және мұғалімдерді аттестациялау. Педагогикалық ұжым басқарудың обьектісі және субьектісі ретінде. Педагогикалық қарым-қатынас және басқару этикасы. Білім беру менеджерлерінің көшбасшылығы және көшбасшылық қасиет.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Отбасы психологиясы және педагогикасы
    Несиелер: 5

    Отбасы психологиясы мен педагогикасы педагогика ғылымының саласы ретінде. Отбасы мен отбасылық қатынастарды зерттеу әдістері. Отбасы мен отбасылық қатынастардың даму тарихы. Қазіргі отбасылардың түрлері. Отбасылық тәрбие стильдері және олардың баланың жеке басының қалыптасуына әсері. Отбасылық тәрбиенің мазмұны. Отбасылық тәрбие әдістері. Отбасындағы қарым-қатынас мәдениеті. Психологиялық климат. Некедегі қақтығыстарының алдын алу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Педагогикалық психология (курстық жұмыс)
    Несиелер: 5

    Педагогикалық психология: қалыптасуы, қазіргі жағдайы. Педагог тұлғасы мен қызметінің психологиясы. Білім беру процесін тиімді ұйымдастыру тетіктері туралы психологиялық-педагогикалық білімді интеграциялау және жүйелеу. Оқушылардың жекелік қасиеттерін дамыту шарттары. Педагогикалық іс-әрекетте педагогтың өзін-өзі тұлғалық және кәсіби жетілдіруі. Білім беру процесін психологиялық-педагогикалық қолдау саласында кәсіби құзыреттілікті қалыптастыру. Білім беру процесіндегі практикалық психология.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Интернет психологиясы
    Несиелер: 5

    Киберкеңістік және психика: теориялар, тұжырымдар, мәселелер. Сандық сәйкестік. Виртуалды «Менді» құрастыру. Желіде өзін-өзі таныстыру стратегиялары. Интернеттің әлеуметтік өлшемі: байланыс және топтық динамика. Ақпаратты тарату және тұтыну сипаты. Интернет-технологиялардың патологиялық әсері. Интернетке тәуелділік, агрессия, жеке өзгерістер. Виртуалды және кеңейтілген шындық. Кибермәдениет және оның құбылыстары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Мінез-құлқы бұзылған балалардың психологиясы
    Несиелер: 4

    Әлеуметтік ауытқу, ауытқушылық және девиантты мінез-құлық ұғымы. Девиантты, деликвентті, қылмыстық мінез-құлық туралы түсінік. Девиантты мінез-құлықтың биологиялық және психологиялық теориялары. Девиантты дамудың сипаттамасы. Мінез акцентуациясы жеткіншектердің девиантты даму факторы ретінде. Балалар мен жеткіншектердің девиантты мінез-құлқының формалары, диагностикасы және түзету. Девиантты мінез-құлықтың алдын-алу және түзетудің, алдын-алу бағдарламаларын әзірлеудің жалпы принциптері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Дарынды балалар психологиясы
    Несиелер: 5

    Дарынды балалар. Психологиялық ерекшеліктері. Балалардың дарындылығы: дарынды баланың белгілері, түрлері, тұлғалық ерекшеліктері. Дамыту, оқыту және тәрбиелеудің психологиялық мәселелері. Дарындылықтың түрлері. Балалармен жұмыс жүргізудің ерекшеліктері. Құрдастарымен және педагогтармен қарым-қатынас. Дарынды балаларды анықтау, олардың қабілетін жетілдіру. Диагностикалау әдістері. Дарынды баланың мінез-құлқының мотивациялық аспектісі. Тұлғалық қасиеттері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Кәсіби педагогикалық қарым-қатынас
    Несиелер: 5

    Қарым-қатынас байланыстарды құру және дамыту процесі ретінде. Педагогикалық қарым-қатынас – кәсіби қарым-қатынас түрі ретінде. Кәсіби-педагогикалық қарым-қатынастың ерекшелігі. Әлеуметтік-психологиялық тренинг – кәсіби-педагогикалық қарым-қатынастың тиімділігін арттыру әдісі ретінде. Коммуникативтік құзыреттілік. Коммуникативтілік, қақтығыс деңгейін анықтаудың диагностикалық әдістемелері. Оқу процесіне қатысушылардың психологиялық-педагогикалық өзара әрекеті. «Педагог-бала» жүйесінде қарым-қатынасты ұйымдастыру. Ата-аналармен педагогикалық қарым-қатынас. «Педагог-педагог» жүйесіндегі қатынастар.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Балалар педагогикасы мен психологиясының негіздері бойынша ата-аналармен жұмыс әдістемесі
    Несиелер: 5

    Ата-аналармен жұмыс жасаудың мазмұны, формалары мен әдістері және принциптері. Ата-аналармен жұмысты ұйымдастыру бойынша педагогикалық ұжымның қызметі. Сынып жетекшісінің отбасымен жұмыс бағыттары. Ата-аналар жиналысы. Ата-аналарға психологиялық кеңес беру. Оқушының үйіне бару. Ата-аналармен жұмыс істеудің дәстүрлі және дәстүрлі емес түрлері. Отбасылық тәрбиенің негізгі әдістері. Ата-аналармен жұмысты жоспарлау ерекшеліктері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Тіршілік қауіпсіздігі негіздері
    Несиелер: 3

    Адам мен қоршаған ортаны техносферадағы жағымсыз факторлардың әсерінен қорғау; адамның өмірлік циклінің барлық кезеңдерінде оның қауіпсіздігі мен қолайлы жағдайларын қамтамасыз ету саласындағы күрделі оқиғаларды, төтенше жағдайларды, процестерді, құбылыстарды жіктеу және жүйелеу, сондай-ақ сүмкін болатын қауіптер мен қатерлердің алдын алу, оқшаулау және жою бойынша шараларды әзірлеу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Еңбекті қорғау
    Несиелер: 3

    Құқықтық, әлеуметтік-экономикалық, ұйымдастырушылық, техникалық, санитарлық-гигиеналық, емдеу-профилактикалық, оңалту және өзге де іс-шараларды қамтитын еңбек қызметі процесінде қызметкерлердің өмірін, денсаулығын және жұмыс қабілеттілігін сақтау жүйесін қамтамасыз ету; персоналдың әртүрлі санаттары үшін психофизиология, эргономика және еңбек эстетикасы талаптарын ескере отырып, еңбек өнімділігін арттыру және демалыс режимдерін оңтайландыру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Қазақ тілі (Латынша жазу)
    Несиелер: 2

    Латын әліпбилі қазақ жазуының тарихы. Латынша жазуды меңгертудің теориялық және практикалық мақсаттары. Латын әліпбилі қазақ жазуын меңгертудің әдіснамасы мен теориялық қағидаттары. Латын әліпбилі қазақ жазуын меңгертудің педагогикалық, психологиялық негіздері. Латын әліпбилі қазақ жазуының лингвистикалық негіздері. Латын әліпбилі қазақ жазуын сөйлесім әрекетінің түрлері арқылы меңгерту. Латын әліпбилі ұлттық жазудың әдістемелік жүйесі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Бағалаудың өлшемдік технологиялары'
    Несиелер: 3

    Бағалау критерийлері. Қалыптастырушы бағалау. Қалыптастырушы бағалау әдістері. Бағалау құралдары. Дескрипторлар. Жалпы ішкі балл. Бөлімнің жалпы бағасы. Жалпы сыртқы бағалау. Оқушылардың үлгерімі туралы есеп. Портфолио. Модерация. Ата-анаңызбен жұмыс жасаңыз. Студенттің жеке жұмысы. Оқушы дамуының жеке траекториясын түзету. Оқушылардың ынтасы. Рефлексия. Рефлексиялық есеп. Қашықтықтан оқытуда бағалау құралдарын жасау және қолдану

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Қашықтықтан оқытуды ұйымдастыру: құралдары мен технологиялары
    Несиелер: 5

    Қолданбалы программалық қамтамасыздандыру түсінігі, олардың түрлері мен классификациясы. Қашықтықтан оқытудағы оқытушының жұмысының ерекшеліктері. Интерактивті тақта мен панельдерде сабақ әзірлеуге арналған бағдарлама. Сызықтық емес презентация құру. Электрондық оқытуды қолданып білім беру бағдарламаларын іске асыру. Жаппай ашық онлайн курстары. Оқу нәтижелерін бағалау. Видео дәрістер құру концепциясы, видеоөңдеу элементтері. Архиваторлар және түрлендіргіштер.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Компьютерлік графика
    Несиелер: 5

    Конструкторлық құжаттардың графикалық бөлімін AutoCAD бағдарламасында орындау негіздерін игеру; кеңістіктік және логикалық ойлауды дамыту және жетілдіру; бұйымдардың сызбаларын және олардың үшөлшемді үлгілерін әзірлеуге машықтану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Аномальды дамуы бар балалар психологиясы
    Несиелер: 5

    Аномальды психофизиологиялық даму. Психикалық дизонтогенездің факторлары мен заңдылықтары: педагогикалық және медициналық-психологиялық аспектілері. Балалардың психикалық дизонтогенезінің типологиясы, феноменологиясы және диагностикасы. Балалардың аномальды дамуы психологиясының жеке мәселелері. Балалық шақтағы психосоматикалық бұзылулар және ауытқулар. Балалар жасындағы психогенді реакциялар. Жеткіншек жастағы депрессия.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Психологиядағы телімелі әдістер
    Несиелер: 5

    Телімелі психологияның теориялық негіздері. Телімелі әдістердің психодиагностикалық және психокоррекциялық қызметі. Телімелі әдістердің міндеттері мен қолдану аясы. Тұлғалық ұйымдасуды зерттеу мақсатында телімелі әдістемелерді апробациялау. Импрессивті телімелі әдістер. М. Люшер тесті, Сонди тесті. И.Л. Соломиннің түстік метафоралар әдістемесі. Телімелі диагностика және ертегі терапиясы. Экспрессивті телімелі әдістер. Түсіндірмелі телімелі әдістер.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Экология және тұрақты даму
    Несиелер: 3

    Ғылым ретінде экологияның даму тарихын және экологияның басқа ғылым салаларымен байланысын айқындау. Мәселелерді зерттеуге кешенді көзқарас негізінде ғаламшардың экологиялық дағдарысы және адамзаттың тұрақты даму болашағы туралы білімді игеру. Курс студенттердің адамзаттың тұрақты дамуының геологиялық, биологиялық, технологиялық, құқықтық, әлеуметтік, экономикалық, этикалық және саяси факторларын жан-жақты талдау дағдыларын игеруге бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Қолданбалы экономика
    Несиелер: 3

    Шаруашылық жүргізуші субъектілер экономикасының тұжырымдамалық негіздері, микро және макродеңгейлердегі экономиканың жұмысының негізгі категориялары мен заңдылықтары, бизнес құрылымдарының жұмыс істеуінің экономикалық механизмі, сұраныс пен ұсыныс, икемділік, бәсекелестік және нарық түрлері, үкімет нарыққа араласу, өндірістің экономикалық негіздері мен кәсіпорынның ресурстары, өндіріс пен шығындар, экономикалық тиімділік.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Балалар психологиясындағы арттерапиялық әдістер
    Несиелер: 5

    Артерапиялық әдістердің негізі ретіндегі тәсілдер мен тұжырымдамалар. Балалар психологиясындағы психотерапиялық модельдер. Артерапиялық әдістер – изо-терапиясы, құм терапиясы, сазбалшық терапиясы, қуыршақ терапиясы. Заманауи арттерапиялық әдістердің инновациялық контенті және диагностикалық аспектісі. Сурет салу – балалардың анализдік-синтездік ойлауының түрі ретінде. Бастауыш мектеп жасы, жеткіншектер және жоғары сынып оқушыларының эмоциялық және мінез-құлықтық бұзылыстарында арттерапия әдістерін қолдану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Климаттың өзгеруі және "жасыл" экономика
    Несиелер: 3

    Климаттың негізгі ұғымдарын, климаттың ерекшеліктерін, климаттың өзгерісімен «жасыл» экономикамен өзара байланысын, ҚР мен әлемде климаттың өзгерісіне бейімделуін, парникті газдардың сипаттамасы мен климаттың өзгерісіне ролін, экожүйеге климаттың өзгерісінің салдарларын, «жасыл» экономика ұсынатын қалдықтар мәселесін шешудің жолдарын үйрену

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Балалардың мінез-құлқын талдаудың қолданбалы негіздері
    Несиелер: 4

    Дамуында бұзылысы бар балаларға педагогикалық түзету әдістерін қолдану ерекшелігі. Мінез-құлықты талдаудың негізгі принциптері. Негізгі оқыту әдістері – мадақтау, ынталандыру, икемдеу, мінез-құлық үлгілерін қалыптастыру, стихиялық оқытуды қолдану әдістемесі. Проблемалық мінез-құлықты талдау және түзету әдістерін таңдау негіздері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Кәсіпкерлік құқық
    Несиелер: 4

    Кәсіпкерлік құқық - құқықтың кешенді интеграцияланған саласы. Пәнді оқу нәтижесінде студенттер экономика саласындағы құқықтық білімдерін жетілдіруге,кеңейтуге және кәсіби қызметінде қолдануға мүмкіндікті иеленеді. Мақсаты - студенттерге кәсіпкерлік қызметті құқықтық реттеудің негізгі теориялық ережелерін түсіндіру, кәсіпкерлік қызметті реттейтін азаматтық, салықтық, басқа да заңнамалық және нормативтік құқықтық актілердің мәнін ашып көрсету, студенттерде әр түрлі кәсіпкерлік қатынастардағы жағдайларда құқық нормаларын дұрыс қолдану дағдыларын қалыптастыру

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • ҒЗЖ, коммерцияландыру негіздері және академиялық хат
    Несиелер: 4

    Академиялық мәтіндерді, ғылыми мақалаларды, дайындау бағыты бойынша есептерді, ғылыми жобалар мен конкурстарға өтінімдерді құру мен олардың жұмыс істеуінің негізгі қағидаттары; авторлық куәлік алу; жоғары мектепте ғылыми зерттеулерді ұйымдастырудың негізгі ережелері; стартап құру; ҒЗЖ коммерцияландыру

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Мамандану практикумы
    Несиелер: 5

    Педагог-психологтың кәсіби іс-әрекетін психологиялық зерттеу. Кәсіби іс-әрекет саласы мен тұлға түрінің байланысы. Клиенттің МЕН-тұжырымдамасы. Кәсіби іс-әрекеттегіпсиходиагностика. Салыстырмалы және интегралды көрсеткіштер арқылы сенсомоторлы реттеу сапасын бағалау, функционалды жағдайды бағалау. Психологиялық кәсіби бейімделу. Кәсіби қызметтің қауіпсіздігін психологиялық қамтамасыз ету. Педагог-психологтың құқықтық мәртебесі және рөлдік мәселелері. Педагог-психолог іс-әрекетінің мазмұны.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Қазақстандық құқық
    Несиелер: 3

    Конституциялық құқығы, ҚР Әкімшлік құқығы, ҚР Азаматтық құқығы, ҚР Кылмыстық құқығы, ҚР Азаматттық іс жүргізу және Қылмыстық іс жүргізу құқығы, ҚР Еңбек құқығы және ҚР Экологиялық құқығы, ҚР Қаржы және салық құқығы, ҚР отбасы құқығының негізгі ережелері мен институттары

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Балалар практикалық психологиясы
    Несиелер: 4

    Мектеп жасына дейінгі балалардың психикалық мен психологиялық денсаулығы. Мектепке дейінгі жастағы психологиялық қолдау. Мектепке дейінгі жастағы балаларды психодиагностикалық тексеруді ұйымдастыру. Мектеп жасына дейінгі балалармен педагог-психологтың түзету-дамыту жұмысы. Педагог-психолог қызметі жүйесіндегі психологиялық кеңес беру. Практикалық психологтың "тәуекел тобының" мектеп жасына дейінгі балалармен жұмысы. Практикалық психологтың ата-аналармен және педагогикалық қызметкерлермен жұмысын ұйымдастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Кәсіпкерлік құқық
    Несиелер: 3

    Кәсіпкерлік құқықтың түсінігі , жүйесі, принциптері; кәсіпкерлік субъектілерінің санаттары мен нысандары; іскерлік қатынастар; мемлекеттік және мемлекеттік емес заңды тұлғалардың кәсіпкерлік қызметінің негіздері; заңды тұлға түсінігі, кәсіпкерлік субъектілерінің банкроттығы; іскерлік міндеттемелер; кәсіпкерлікті техникалық реттеу; кәсіпкерлікті лицензиялау; кәсіпкерлікті монополияға қарсы реттеу; кәсіпкерлікті валюталық реттеудің құқықтық негіздері; кәсіпкерлікті салықтық реттеу негіздері; тұтынушылардың құқықтарын қорғау; кәсіпкерлердің заңды жауапкершілігі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Балалар психокоррекциясы бойынша практикум
    Несиелер: 5

    Балалар және жеткіншектермен жүргізілетін психокоррекциялық жұмыстың мақсаттары, міндеттері және принциптері. Түзету жұмыстарының әдістері. Психокоррекциялық жұмыстың жеке және топтық формалары. Балалармен және жеткіншектермен топтық жұмысты ұйымдастыру. Жүргізілген психокоррекциялық жұмыстың тиімділігін бағалау. Психикалық дамудағы ауытқуларды түзету. Тұлғалық және интеллектуалдық даму тенденцияларының алдын-алу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Коррекциялық психология
    Несиелер: 4

    Коррекциялық психология пәні, мақсаты және міндеттері туралы түсінік. Психологиялық коррекцияның негізгі бағыттары, түрлері және концепциялары. Коррекциялық жұмыс жүргізу принциптері. Жеке және топтық психокоррекция. Мүмкіндігі шектеулі балалардың дамуының жалпы заңдылықтары. Аномалды даму формалары. Астеникалық күйдегі балалар. Практикалық түзету әдістері. Психологиялық қызметтегі коррекцияның тиімділігі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Мұғалімнің кәсіби бағдарлары
    Несиелер: 5

    Педагогикалық кәсібилік. Педагогтың кәсіби құзыреттілігі. Мұғалімнің педагогикалық қызметінің міндеттері мен деңгейлері. Мұғалімнің педагогикалық шеберлігі. Педагогтың өзін-өзі дамытуы. Мұғалімнің жобалау-конструкторлық және зерттеуішілік жұмысы. Мұғалімнің кешенді оқыту және бағалау-түзету бағдарлары (ұйымдастырушылық, коммуникативті-ынталандырушылық және ақпараттық).

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Инклюзивті білім беру
    Несиелер: 3

    ҚР инклюзивті білім берудің құқықтық негізі. Инклюзивті сыныптарға арналған типтік бағдарламалардың ерекшеліктері. Ерекше білім берілуіне қажеттілігі бар балаларды жалпы білім беру процесіне қосудың шетелдік тәжірибесі. Инклюзивті білім беру модельдері. Қазіргі мектепте инклюзивті процесті ұйымдастыру әдістері. Инклюзияны қолданатын мекемелердегі жабдықтарға қойылатын әдістемелік талаптар. Инклюзивті сыныптағы педагогтардың функционалдық міндеттері. Білім беру ортасын модельдеу ерекшеліктері. Инклюзивті білім беру жағдайында отбасымен жұмыс.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Сала экономикасы
    Несиелер: 3

    Саланың ұлттық экономика жүйесіндегі орны мен рөлі, негізгі және айналым капиталының ерекшелігі негізгі буыны ретінде кәсіпорынның мәні мен түрлері; саланың экономикалық ресурстары және оларды пайдалану көрсеткіштері, өндіріс тиімділігінің өсуінің негізгі бағыттары мен саланың техникалық, экономикалық және әлеуметтік даму перспективалары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Педагогика мен психологиядағы ойын технологиялары (курстық жұмыс)
    Несиелер: 4

    Ойын технологиялары білім беру процесіндегі заманауи инновациялар ретінде. Білім алушылармен жұмыс жасаудағы ойын технологиялары. Ойынның психологиялық маңызы. Педагог-психологтарды даярлаудағы ойын технологиялары. Ұйымдастырушылық-әрекеттік ойындар. Ойын технологиялары оқытудың белсенді әдістері ретінде. Ойын жаттығуларының пайда болу тарихы. Білім беру процесіндегі ойын жаттығуларының негізгі сипаттамалары. Ойын технологиясының құрылымы. Педагогикалық ойындар. Педагогикалық ойындардың жіктелуі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Балалармен тренингтік жұмыс
    Несиелер: 5

    Топтық психологиялық тренингтің терапиядан, түзетуден және оқытудан негізгі айырмашылықтары. Тренердің әр түрлі жастағы балалармен жұмыс ерекшеліктері. Тренингтің ұйымдастырушылық принциптері. Тренинг ортасын құру принциптері. Қатысушылардың мінез-құлық принциптері. Этикалық қағидалар. Балалармен тренингтік жұмыстың негізгі әдістері мен техникалары. Бастауыш мектеп жасындағы балалармен тренингтік жұмыс. Жеткіншектер мен жоғары сынып оқушыларымен тренингтік жұмыс.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Дифференциалды оқыту
    Несиелер: 3

    Білім беру ұйымдарында саралап оқытуды ұйымдастырудың технологиясы мен принциптері. Дифференциалды оқыту түрлері. Білім алушыларды топтарға бөлу критерийлері: зияткерлік даму деңгейі бойынша; ойлау түрі бойынша; темперамент бойынша; қызығушылықтары мен бейімділігі бойынша. Саралап оқыту сабағында топтық және жеке жұмыс түрлері. Мұғалімнің рөлі. Оқушылар мен мұғалім үшін артықшылық және негізгі қиындықтар. Саралап оқыту сабағының құрылымы. Дидактикалық материалдың деңгейлері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Код ON1

    Қазақстан халқының және оның ұлттық бейнесінің негізгі этикалық бағдарлары мен құндылықтарын түсіну, мәдениетаралық диалог пен рухани мұраға ұқыпты қараудың практикалық әлеуетін анықтау; университеттің құрылымын, ЖОО-ның академиялық саясатын, сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениеттің негіздерін, ҚР негізгі заңдарын білу.

  • Код ON2

    Лексиканы, грамматикалық білім жүйесін түсіну негізінде тілдік және сөйлеу құралдарын пайдалануды көрсету; мәтіндердегі оқиғалардың себептері мен салдарын сипаттау және талдау тәсілдерін меңгеру. Қазақ тілінің латын әліпбиін пайдалана отырып жазу және оқу дағдыларын меңгеру.

  • Код ON3

    Түрлі қызмет үшін деректерді талдау және басқару құралдарын әзірлеу; деректерді жинау, беру, өңдеу және сақтау үшін компьютерлік жүйелер мен желілердің бағдарламалық және аппараттық қамтылуын қолдану, ақпаратты жинау, сақтау және өңдеу әдістерін, ақпараттық және коммуникациялық процестерді іске асыру тәсілдерін талдау.

  • Код ON4

    Өнеркәсіптік объектінің қоршаған ортаға әсерін бағалау, техникалық және экологиялық сараптама мен аудит жүргізу, қызметкерлер үшін жұмыс орындарындағы қауіпсіз жағдайлар мен еңбекті қорғау туралы, денсаулыққа зиян келтіру қаупі, оларға берілетін кепілдіктер, оларға тиісті өтемақылар және жеке қорғаныс құралдары туралы ақпарат жасау

  • Код ON5

    Кәсіпкерлік іс, экономика пәндері жоғары мектепте ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру және ҒЗЖ коммерцияландыру саласында теориялық білімді, практикалық дағдыларды меңгеру, басқару саласында, оның ішінде білім беруде, бизнесті ұйымдастыруда, экономикалық есептеулерді орындауда және стартап құруда soft-skills дамыту.

  • Код ON6

    Психологиялық-педагогикалық ғылым саласындағы білімді көрсету, психикалық даму заңдылықтарын саралау, білімді кәсіби қызметте қолдану, өзінің кәсіби және жеке дамуын жобалау.

  • Код ON7

    Психологиялық зерттеуді ұйымдастыру әдістерін өз бетінше қолдану, оқытудың педагогикалық технологияларын қолдану мүмкіндіктерін, психологиялық-педагогикалық білім беру саласындағы зерттеулер нәтижелерін талдау, кәсіби-педагогикалық диалог дағдыларын меңгеру, оқыту үшін қолайлы орта құру.

  • Код ON8

    Түзету және дамыту бағдарламаларын қолдана отырып, білім беру процесінің барлық деңгейлерінде психологиялық-педагогикалық бақылаулардың, диагностиканың және психологиялық-педагогикалық көмекті жүйелі ұйымдастырудың нәтижелері туралы ақпаратты жинау және алғашқы өңдеу әдістерін қолдану, білім беру және тәрбие процестерін жобалау және жүзеге асыру.

  • Код ON9

    Білім берудің қазіргі парадигмасы контекстінде психологиялық-педагогикалық ғылымды дамытудың теориялық-әдіснамалық ұстанымдарының тұжырымдамалық идеялары негізінде психологиялық-педагогикалық ұсыныстар әзірлеу, жеке кәсіби және жеке дамуын жобалау.

  • Код ON10

    Диагностикалық, түзету-дамыту, консультативтік және алдын алу іс-шараларын, оның ішінде ерекше білім беру қажеттілігі бар балалар үшін қолдана отырып, білім беру мекемелерінің оқу-тәрбие процесін психологиялық-педагогикалық қолдау жұмыстарын жоспарлау, инклюзивті білім беру құндылығын түсіну.

  • Код ON11

    Оқу-тәрбие іс-шараларының және психологиялық-педагогикалық қолдаудың бағдарламаларын, жобаларын, жоспарларын әзірлеу және іске асыру бойынша білім беру қызметін ұйымдастыруды дәлелдеу.

  • Код ON12

    Гносеологияның, әдіснаманың, педагогика мен психологияның өзекті мәселелерін шешу, ақпаратты басқару, психологиялық-педагогикалық диагностика негізінде кешенді мониторингті жүзеге асыру, педагогикалық рефлексияға қабілетті болу, зерттеу мәдениетін үнемі жетілдіруге ұмтылу.

6B01102 Педагогика және психология
Бакалавриат

Еуразия гуманитарлық институты

БББТ: B001 Педагогика және психология

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01102 6B01102 -Практикалық психолог және колледждің оқытушысы
Бакалавриат

Е.А. Бөкетов атындағы Қарағанды мемлекеттік университеті (ҚарМУ Е.А.Бөкетов)

БББТ: B001 Педагогика және психология

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01102 Психология және білім беру менеджменті
Бакалавриат

Қ. Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік мемлекеттік университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01102 Этнопсихология
Бакалавриат

Тараз инновациялық-гуманитарлық университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01102 Педагогика және практикалық психология
Бакалавриат

Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01102 Қосымша білім беру педагогикасы
Бакалавриат

Е.А. Бөкетов атындағы Қарағанды мемлекеттік университеті (ҚарМУ Е.А.Бөкетов)

БББТ: B001 Педагогика және психология

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
Top