Жаңа білім беру бағдарламасы

6B01102 Балалар педагогикасы және психологиясы в Мұхаммед Хайдар Дулати атындағы Тараз өңірлік университеті

Пәндер

Оқыту нәтижелері

  • Қазақстан халқының және оның ұлттық бейнесінің негізгі этикалық бағдарлары мен құндылықтарын түсіну, мәдениетаралық диалог пен рухани мұраға ұқыпты қараудың практикалық әлеуетін анықтау; университеттің құрылымын, ЖОО-ның академиялық саясатын, сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениеттің негіздерін, ҚР негізгі заңдарын білу.
  • Лексиканы, грамматикалық білім жүйесін түсіну негізінде тілдік және сөйлеу құралдарын пайдалануды көрсету; мәтіндердегі оқиғалардың себептері мен салдарын сипаттау және талдау тәсілдерін меңгеру. Қазақ тілінің латын әліпбиін пайдалана отырып жазу және оқу дағдыларын меңгеру.
  • Түрлі қызмет үшін деректерді талдау және басқару құралдарын әзірлеу; деректерді жинау, беру, өңдеу және сақтау үшін компьютерлік жүйелер мен желілердің бағдарламалық және аппараттық қамтылуын қолдану, ақпаратты жинау, сақтау және өңдеу әдістерін, ақпараттық және коммуникациялық процестерді іске асыру тәсілдерін талдау.
  • Өнеркәсіптік объектінің қоршаған ортаға әсерін бағалау, техникалық және экологиялық сараптама мен аудит жүргізу, қызметкерлер үшін жұмыс орындарындағы қауіпсіз жағдайлар мен еңбекті қорғау туралы, денсаулыққа зиян келтіру қаупі, оларға берілетін кепілдіктер, оларға тиісті өтемақылар және жеке қорғаныс құралдары туралы ақпарат жасау
  • Кәсіпкерлік іс, экономика пәндері жоғары мектепте ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру және ҒЗЖ коммерцияландыру саласында теориялық білімді, практикалық дағдыларды меңгеру, басқару саласында, оның ішінде білім беруде, бизнесті ұйымдастыруда, экономикалық есептеулерді орындауда және стартап құруда soft-skills дамыту.
  • Психологиялық-педагогикалық ғылым саласындағы білімді көрсету, психикалық даму заңдылықтарын саралау, білімді кәсіби қызметте қолдану, өзінің кәсіби және жеке дамуын жобалау.
  • Психологиялық зерттеуді ұйымдастыру әдістерін өз бетінше қолдану, оқытудың педагогикалық технологияларын қолдану мүмкіндіктерін, психологиялық-педагогикалық білім беру саласындағы зерттеулер нәтижелерін талдау, кәсіби-педагогикалық диалог дағдыларын меңгеру, оқыту үшін қолайлы орта құру.
  • Түзету және дамыту бағдарламаларын қолдана отырып, білім беру процесінің барлық деңгейлерінде психологиялық-педагогикалық бақылаулардың, диагностиканың және психологиялық-педагогикалық көмекті жүйелі ұйымдастырудың нәтижелері туралы ақпаратты жинау және алғашқы өңдеу әдістерін қолдану, білім беру және тәрбие процестерін жобалау және жүзеге асыру.
  • Білім берудің қазіргі парадигмасы контекстінде психологиялық-педагогикалық ғылымды дамытудың теориялық-әдіснамалық ұстанымдарының тұжырымдамалық идеялары негізінде психологиялық-педагогикалық ұсыныстар әзірлеу, жеке кәсіби және жеке дамуын жобалау.
  • Диагностикалық, түзету-дамыту, консультативтік және алдын алу іс-шараларын, оның ішінде ерекше білім беру қажеттілігі бар балалар үшін қолдана отырып, білім беру мекемелерінің оқу-тәрбие процесін психологиялық-педагогикалық қолдау жұмыстарын жоспарлау, инклюзивті білім беру құндылығын түсіну.
  • Оқу-тәрбие іс-шараларының және психологиялық-педагогикалық қолдаудың бағдарламаларын, жобаларын, жоспарларын әзірлеу және іске асыру бойынша білім беру қызметін ұйымдастыруды дәлелдеу.
  • Гносеологияның, әдіснаманың, педагогика мен психологияның өзекті мәселелерін шешу, ақпаратты басқару, психологиялық-педагогикалық диагностика негізінде кешенді мониторингті жүзеге асыру, педагогикалық рефлексияға қабілетті болу, зерттеу мәдениетін үнемі жетілдіруге ұмтылу.
Top