Біздің инстаграмға жазылыңыз, гранттық байқаудың нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
6B01102 Балалар педагогикасы және психологиясы в Мұхаммед Хайдар Дулати атындағы Тараз өңірлік университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Балалар педагогикасы мен психологиясы саласындағы психология-педагогика ғылымдарының негіздерін, заманауи инновациялық технологияларды меңгерген, білім беру саласын психологиялық-педагогикалық қамтамасыз етуге және үйлестіруге бағытталған кәсіби қызметті жүзеге асыруға қабілетті білікті педагог-психологтарды даярлау.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 248
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B001 Педагогика және психология
-
ҰБТ-дағы пәндер Биология және География
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B011 Педагогика және психология
Пәндер
-
1 Оқу жылы
Педагогика
Білім ортасы мен білім алушының үндесуі (Құқық негіздері, Коррупцияға қарсы мәдениет, Ұлтаралық келісім, 1 курс семинары).
Мектеп жасына дейінгі педагогика және психология
Психологиялық-педагогикалық мамандыққа кіріспе
Психология негіздері
Көшбасшы психологиясы
Мотивация және жетістік психологиясы
-
2 Оқу жылы
Рухани сабақтастық
Эксперименттік педагогика және психология
Ұлт дәстүрлері
Өзін-өзі тану
Жасерекшелік психологиясы
Қарым-қатынас психологиясы
Қазақстанның сакралды географиясы
Өлкетану
Дулатитану
Педагогика және психология тарихы
Бауыржантану
Мектеп педагогикасы және психологиясы
Педагогикалық этика негіздері
Тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі
Педагогикалық имиджеология негіздері
Әлеуметтік педагогика және психология
Балалар мен отбасын психологиялық диагностикалау
Тәрбие жұмысының технологиясы
Білім берудегі психологиялық қызмет (курстық жұмыс)
Тәрбиені педагогикалық қолдау
Мектепке дейінгі мекемелердегі психологиялық қызмет
Білім берудегі менеджмент
Отбасы психологиясы және педагогикасы
-
3 Оқу жылы
Педагогикалық психология (курстық жұмыс)
Интернет психологиясы
Мінез-құлқы бұзылған балалардың психологиясы
Дарынды балалар психологиясы
Кәсіби педагогикалық қарым-қатынас
Балалар педагогикасы мен психологиясының негіздері бойынша ата-аналармен жұмыс әдістемесі
Тіршілік қауіпсіздігі негіздері
Еңбекті қорғау
Қазақ тілі (Латынша жазу)
Бағалаудың өлшемдік технологиялары'
Қашықтықтан оқытуды ұйымдастыру: құралдары мен технологиялары
Компьютерлік графика
Аномальды дамуы бар балалар психологиясы
Психологиядағы телімелі әдістер
Экология және тұрақты даму
Қолданбалы экономика
Балалар психологиясындағы арттерапиялық әдістер
Климаттың өзгеруі және "жасыл" экономика
Балалардың мінез-құлқын талдаудың қолданбалы негіздері
-
4 Оқу жылы
Кәсіпкерлік құқық
ҒЗЖ, коммерцияландыру негіздері және академиялық хат
Мамандану практикумы
Қазақстандық құқық
Балалар практикалық психологиясы
Кәсіпкерлік құқық
Балалар психокоррекциясы бойынша практикум
Коррекциялық психология
Мұғалімнің кәсіби бағдарлары
Инклюзивті білім беру
Сала экономикасы
Педагогика мен психологиядағы ойын технологиялары (курстық жұмыс)
Балалармен тренингтік жұмыс
Дифференциалды оқыту
Оқыту нәтижелері
- Қазақстан халқының және оның ұлттық бейнесінің негізгі этикалық бағдарлары мен құндылықтарын түсіну, мәдениетаралық диалог пен рухани мұраға ұқыпты қараудың практикалық әлеуетін анықтау; университеттің құрылымын, ЖОО-ның академиялық саясатын, сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениеттің негіздерін, ҚР негізгі заңдарын білу.
- Лексиканы, грамматикалық білім жүйесін түсіну негізінде тілдік және сөйлеу құралдарын пайдалануды көрсету; мәтіндердегі оқиғалардың себептері мен салдарын сипаттау және талдау тәсілдерін меңгеру. Қазақ тілінің латын әліпбиін пайдалана отырып жазу және оқу дағдыларын меңгеру.
- Түрлі қызмет үшін деректерді талдау және басқару құралдарын әзірлеу; деректерді жинау, беру, өңдеу және сақтау үшін компьютерлік жүйелер мен желілердің бағдарламалық және аппараттық қамтылуын қолдану, ақпаратты жинау, сақтау және өңдеу әдістерін, ақпараттық және коммуникациялық процестерді іске асыру тәсілдерін талдау.
- Өнеркәсіптік объектінің қоршаған ортаға әсерін бағалау, техникалық және экологиялық сараптама мен аудит жүргізу, қызметкерлер үшін жұмыс орындарындағы қауіпсіз жағдайлар мен еңбекті қорғау туралы, денсаулыққа зиян келтіру қаупі, оларға берілетін кепілдіктер, оларға тиісті өтемақылар және жеке қорғаныс құралдары туралы ақпарат жасау
- Кәсіпкерлік іс, экономика пәндері жоғары мектепте ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру және ҒЗЖ коммерцияландыру саласында теориялық білімді, практикалық дағдыларды меңгеру, басқару саласында, оның ішінде білім беруде, бизнесті ұйымдастыруда, экономикалық есептеулерді орындауда және стартап құруда soft-skills дамыту.
- Психологиялық-педагогикалық ғылым саласындағы білімді көрсету, психикалық даму заңдылықтарын саралау, білімді кәсіби қызметте қолдану, өзінің кәсіби және жеке дамуын жобалау.
- Психологиялық зерттеуді ұйымдастыру әдістерін өз бетінше қолдану, оқытудың педагогикалық технологияларын қолдану мүмкіндіктерін, психологиялық-педагогикалық білім беру саласындағы зерттеулер нәтижелерін талдау, кәсіби-педагогикалық диалог дағдыларын меңгеру, оқыту үшін қолайлы орта құру.
- Түзету және дамыту бағдарламаларын қолдана отырып, білім беру процесінің барлық деңгейлерінде психологиялық-педагогикалық бақылаулардың, диагностиканың және психологиялық-педагогикалық көмекті жүйелі ұйымдастырудың нәтижелері туралы ақпаратты жинау және алғашқы өңдеу әдістерін қолдану, білім беру және тәрбие процестерін жобалау және жүзеге асыру.
- Білім берудің қазіргі парадигмасы контекстінде психологиялық-педагогикалық ғылымды дамытудың теориялық-әдіснамалық ұстанымдарының тұжырымдамалық идеялары негізінде психологиялық-педагогикалық ұсыныстар әзірлеу, жеке кәсіби және жеке дамуын жобалау.
- Диагностикалық, түзету-дамыту, консультативтік және алдын алу іс-шараларын, оның ішінде ерекше білім беру қажеттілігі бар балалар үшін қолдана отырып, білім беру мекемелерінің оқу-тәрбие процесін психологиялық-педагогикалық қолдау жұмыстарын жоспарлау, инклюзивті білім беру құндылығын түсіну.
- Оқу-тәрбие іс-шараларының және психологиялық-педагогикалық қолдаудың бағдарламаларын, жобаларын, жоспарларын әзірлеу және іске асыру бойынша білім беру қызметін ұйымдастыруды дәлелдеу.
- Гносеологияның, әдіснаманың, педагогика мен психологияның өзекті мәселелерін шешу, ақпаратты басқару, психологиялық-педагогикалық диагностика негізінде кешенді мониторингті жүзеге асыру, педагогикалық рефлексияға қабілетті болу, зерттеу мәдениетін үнемі жетілдіруге ұмтылу.
Ұқсас БББ
6B01102 Қосымша білім беру педагогикасы
Академик Ебіней Арыстанұлы Бөкетов атындағы Қарағанды университеті (ҚарУ Е.А.Бөкетов)
6B01102 Психология (IP)
Халел Досмұхамедов атындағы Атырау университеті
6B01102 Педагогика және психология
Асқарбек Қабыкенұлы Құсайынов атындағы Еуразия гуманитарлық институты
6B01102 Психология және білім беру менеджменті
Құдайберген Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік университеті
6B01102 Педагогикалық коучинг және психология
«Bolashaq» академиясы (Болашақ)
6B01102 Психология (IP)
Ахмет Байтұрсынов атындағы Қостанай өңірлік университеті
6B01102 Психология (IP)
Сәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан университеті
6B01102 Психология (IP)
Ілияс Жансүгіров атындағы Жетісу университеті