Жаңа білім беру бағдарламасы

7M01505 Білім берудегі биология в Х.Досмұхамедов атындағы Атырау университеті

  • Молекулалық және клеткалық биология
    Несиелер: 8

    Мақсаты - молекулалық биология пәнінің жасушалық биологиямен байланысы және молекулалық биологияның басқа биологиялық ғылыми пәндер арасындағы өзара байланысы мен өзара әсер туралы идеяларды қалыптастыру. Пәннің мазмұны: Құрылымдық иерархия және жасушаның молекулалық ұйымдастырылуы; жасуша мембраналарының құрылымы мен молекулалық динамикасы; хроматин құрылымы, ДНҚ репликациясының, репарациясының және рекомбинациясының молекулалық механизмдері; транскрипция; ген экспрессиясын реттеу; генетикалық код; аударма механизмі; цитоскелет; жасушааралық байланыс, сигнал беру жолдары, жасушалардың көбеюі мен саралануын басқару.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ғылымның тарихы мен философиясы
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты тарихи динамикада қабылданған және тарихи өзгеріп жатқан әлеуметтік-мәдени контексте қарастырылған заманауи ғылыми жаңалықтарды салыстыру және жалпылау қабілетін қалыптастыру. Оқу курсы ғылымның дамуы мен ғылыми білімнің құрылымы, қоғамның дамуындағы ғылымның рөлі туралы түсінік қалыптастырады. Пән: Ғылым тарихы мен философиясын, жаратылыстану-ғылыми әдіснамасын, әлеуметтік-гуманитарлық және техникалық білімді зерделеуге бағытталған. Курсты оқу кезінде магистранттар Ғылым тарихы мен философиясы саласындағы білімді пайдалана отырып, тұтас жүйелі ғылыми дүниетаным негізінде кешенді зерттеулерді жобалап, жүзеге асыруы тиіс.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Геномның ұйымдасуы мен құрылымы
    Несиелер: 8

    Мақсаты - білім алушыларда прокариоттар мен эукариоттардың генетикалық аппаратын ұйымдастыру және оның жұмыс істеу ерекшеліктері, олардың тіршілік ету процестерін молекулалық және жасушалық деңгейде реттеудің негізгі тетіктері, алынған білім мен дағдыларды кәсіби міндеттерді шешуде қолдану түсінігін қалыптастыру болып табылады. Пәннің мазмұны: Геномика; геномды зерттеу әдістері; прокариоттардың геномы; эукариоттардың ядролық геномы ; органоид – хлоропласттар мен митохондриялардың геномдары; вирустардың геномдары; геномдардың эволюциясы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Шет тілі (кәсіби)
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: шет тілі курсы магистранттардың мәдениетаралық, коммуникативтік және функционалдық құзыреттілігін қалыптастыруды, ағылшын тілінде лексикалық және тілдік ерекшеліктерді дамытуды, шет тілін меңгеруді және ағылшын тілінде сөйлейтін елдердің мәдени ерекшеліктерін түсінуді көздейді. Мыналарды: грамматиканы шолуды, оқу әдістемесін және жазбаша жұмысқа дайындықты, эссе жазуды, тыңдалым мен айтылым әдістемесін пайдалану көзделеді. Мазмұнға ағылшын тілінің фонологиялық, лексикалық, грамматикалық құбылыстарын белгілі бір бағдарламада коммуникативті және кәсіби іс-әрекетте қолдана білу және қолдану мүмкіндігі кіреді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жоғары мектеп педагогикасы
    Несиелер: 3

    Пәннің мақсаты: магистранттарда жоғары мектеп оқытушысының кәсіби-педагогикалық мәдениетін, қазіргі педагогикалық ғылымның теориялық негіздерін қалыптастыру. Практикалық тапсырмаларды орындай отырып, ЖОО-дағы педагогикалық идеялардың, педагогикалық үдерістің дәстүрлі және инновациялық технологияларының талдауын жүргізеді; жоғары білімнің дамуын болжайды, педагогикалық үдерісті ұйымдастырудың түрлі нысандарын қолданады. Пәннің мазмұны: жоғары білім берудің заманауи парадигмасы, Қазақстандағы жоғары кәсіптік білім беру жүйесі, педагогикалық ғылымның әдіснамасы, Педагогикалық зерттеудің әдіснамалық аппараты, Жоғары мектеп оқытушысының кәсіби құзыреттілігі, жоғары білімнің мазмұны, жоғары мектептегі жаңа білім беру технологиялары.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Басқару психологиясы
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты: магистранттарды жоғары мектеп психологиясының негіздеріне оқыту, педагогикалық қызмет саласында психологиялық білімді қолдану тұрғысынан олардың кәсіби мүмкіндіктерін кеңейту. Пәнді оқу кезінде магистранттар келесі аспектілерді зерттейді: жеке тұлға және оның басқару жүйесіндегі әлеуеті, ұйымдастыру және әлеуметтік топ басқару объектілері ретінде, ұйымның мотивациясы мен тиімділігі, жанжал психологиясы және оны шешу әдістері, тиімді қарым-қатынас әдістері мен әдістері, ұйымдағы Көшбасшылық, психологиялық тұрғыдан басқару шешімдерін қабылдау негіздері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Биотехнологияның заманауи әдістері мен мәселелері
    Несиелер: 5

    Мақсаты-білім алушыларға іргелі және қолданбалы биотехнологиялық ғылым саласындағы қазіргі заманғы әдістер мен жетістіктер туралы білім беру, магистранттарда жасушалық және молекулалық биотехнология саласындағы қазіргі заманғы проблемалар туралы түсініктердің қалыптасуын қамтамасыз ету. Магистранттарда ұлттық және халықаралық сапа стандарттарын сақтай отырып, инженерлік Биотехнология және биотехнологиялық өнімді өндірудің жаңа технологиялары саласындағы құзыреттерді ашуда білім мен дағдыларды қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Молекулалық генетиканың негіздері
    Несиелер: 5

    Мақсаты - магистранттарда молекулярлық генетика туралы түсінік қалыптастыру және жер бетіндегі барлық тірі организмдер туралы мұрагерлік және өзгергіштік заңдары туралы іргелі білім беру. Болашақ биология мұғалімінің жаратылыстану-ғылыми білімінде молекулалық генетиканың маңыздылығын түсіну, магистранттарды молекулалық генетиканың заманауи әдістерімен таныстыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Геномика
    Несиелер: 7

    Мақсаты - магистранттарды геномдық зерттеулердің қазіргі жағдайымен таныстыру, оларға осы саладағы іргелі ұғымдар және олардың организм үшін маңызы туралы білім беру, геномдық зерттеу әдістерін практикада қолдану қабілеті, генетикалық зерттеулердің берілу және іске асырылу тетіктерін білу негізінде магистранттарда қазіргі заманғы жаратылыстану-ғылыми дүниетанымды қалыптастыру ақпарат.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Эукариот геномы
    Несиелер: 7

    Мақсаты- магистранттарға про - және эукариотты организмдердің геномдарының құрылымы мен қызметі туралы заманауи білім беруге арналған. Про - және эукариоттардың ДНҚ құрылымының ұқсастықтары мен айырмашылықтары, реттеуші тізбектің түрлері және олардың жұмыс істеу ерекшеліктері, қайталанатын тізбектің түрлері және олардың эукариоттардың эволюциясындағы рөлі туралы идеялар берілген.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Иммунология
    Несиелер: 5

    Мақсаты - биологтардың мамандануына қарамастан иммунология негіздерімен, оның әдістемелік базасымен, осы пәннің бірқатар биологиялық ғылымдарда алатын орнымен таныстыру. Пәннің мазмұны: иммунологияның міндеттері мен даму тарихы; адам ағзасын қорғаудың спецификалық емес факторлары; антигендер; адам ағзасының иммундық жүйесі және оның негізгі функциялары; иммундық жауаптың ерекше нысандары аллергиялық реакциялар; адамның иммундық мәртебесі; иммунобиологиялық препараттар; инфекциялық және инфекциялық емес аурулар диагностикасындағы иммунологиялық реакциялар.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Микробиологияның қазіргі әдістері
    Несиелер: 5

    Мақсаты - магистранттарды микроорганизмдерді зерттеудің заманауи биохимиялық, генетикалық, иммунологиялық әдістерімен теориялық және практикалық таныстыру. Пәннің мазмұны: әдіснаманың пәні мен құрылымы; микробиологияның әдіснамалық дамуы; микробиологияның дамуының физиологиялық кезеңі және оны зерттеу әдістері; микробиологияның дамуындағы экологиялық кезең және оны зерттеу әдістері; микробиологияның дамуының қазіргі молекулалық-генетикалық кезеңі; міндеттері мен перспективалары қоршаған ортаның жай-күйін зерттеудің микробиологиялық әдістері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру және жоспарлау
    Несиелер: 5

    Мақсаты -магистранттарды ғылыми қызметтің негізгі түрлерімен және азық-түлік өндірісі саласындағы ғылыми зерттеу жобаларын іске асыру ерекшеліктерімен таныстыру. Пәннің мазмұны: Қазақстанның жоғары оқу орындары мен ғылыми-зерттеу мекемелерінде ғылыми-зерттеу жұмыстарын ұйымдастыру; ғылыми зерттеудің әдістемесі мен әдістемесі; ғылым және ғылыми зерттеу; ғылыми-зерттеу жұмысының дайындық кезеңі; ғылыми жұмыстардың нәтижелерін ресімдеу; зияткерлік меншік объектілерін қорғау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Микроорганизмдер биогеохимиясы
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты магистранттардың биогеохимияның теориялық негіздерін игеруі, микроорганизмдердің химиялық құрамын, сондай-ақ масса алмасу процестерін және тірі организмдер мен қоршаған орта арасындағы химиялық элементтердің геохимиялық және экологиялық мәселелерді шешу үшін биогеохимия туралы білімді іс жүзінде қолдана алатын мамандарды даярлау. Негізгі биогендік элементтердің циклдеріндегі микроорганизмдердің рөлі, мамандандырылған микробтық қауымдастықтардың, доминантты түрлердің құрамы мен құрылымы және олардың биогеохимиялық өзгерістердің әртүрлі кезеңдеріндегі қызметі туралы білімді меңгерудің үлкен маңызы бар.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Ғылыми зерттеу әдістемесі
    Несиелер: 5

    Мақсаты - нақты ғылыми зерттеу міндеттерін шешуде зерттеу әдістерінің кешенін қолдану арқылы жаратылыстану саласындағы ғылыми зерттеулердің нәтижелерін талдау, жүйелеу және жалпылау негізінде ғылыми-зерттеу қызметін жүргізу қабілетін қалыптастыру. Пәннің мазмұны: Қазақстанда және шетелде ғылыми зерттеулерді дамыту; ғылымды саралау және ықпалдастыру; Қазақстанда ғылымды ұйымдастыру; бағдарлар мен шектеулер; зерттеулердің құралдары мен әдістері; гипотезаны және зерттеу тұжырымдамасын әзірлеу; гипотезаларды құрудың негізгі кезеңдері; зерттеу тұжырымдамасы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Қоршаған орта және биологиялық алуантүрлілікті сақтау
    Несиелер: 5

    Мақсаты-қоршаған ортаның биологиялық әртүрлілігін зерттеу, оны қорғау және ұтымды пайдалану. Қоршаған ортаның биоалуантүрлілігін зерделеу жөніндегі мамандардың білімін тереңдету, экожүйелердің орнықтылығын зерделеу және биоәртүрлілікті сақтау бойынша мониторинг жүргізу, Биоәртүрлілікті теңгерімді пайдаланудың Ұлттық стратегиясын зерделеу, заңнамалық құқықтың теориялық негіздерін нығайту негізгі міндеттері болып табылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Топырақ, су, өсімдіктерді зерттеудің химиялық және биохимиялық тәсілдері
    Несиелер: 5

    Мақсаты - өсімдіктерді зерттеудің биохимиялық әдістерінің теориялық негіздерін және өсімдік шикізаты мен оны қайта өңдеу өнімдерінің сапасын бағалаудың биохимиялық әдістерін меңгеру. Биохимиялық негіздерді, атап айтқанда өсімдік шикізатын өңдеу және сақтау негіздерін білу әр түрлі салалар үшін ғылыми негіз болып табылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Биологияны оқытудағы технологиялар
    Несиелер: 8

    Мақсаты - магистранттарды педагогикалық технологиялардың әртүрлілігі, оларды биология сабақтарында қолдану әдістері туралы білім жүйесімен қамтамасыз ету, сонымен қатар технологияны пәнге бейімдеу әдісімен жақсарту. Пәннің мазмұны: оқыту технологиясы мен теориясы; қазіргі заманғы дәстүрлі оқыту; проблемалық оқыту технологиясы; модульдік оқыту технологиясы; ақпараттық-коммуникациялық технологиялар; жобалық оқыту технологиясы; оқытудың интерактивті технологиялары; кейс-стади технологиясы; сыни ойлауды дамыту технологиясы; қамыр технологиясы.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Биологиялық білім берудің әдіснамалық мәселелері
    Несиелер: 5

    Мақсаты - білім алушыларды биологиялық пәндерді оқытудың және оқытудың педагогикалық процесін талдаудың жүйелі тәсілдемесімен, дәрістік және практикалық сабақтар үшін материалдарды дайындаудың әдістемелік заңдылықтарымен, дидактикалық міндеттерді және оларды шешу жолдарымен таныстыру; жоғары мектепте дербес кәсіби педагогикалық қызметті табысты жүзеге асыруға дайындау болып табылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Код ON1

    зерттеу контекстінде идеяларды әзірлеу және (немесе) қолдану кезінде осы саладағы озық білімге негізделген биология саласындағы білімді қолдану

  • Код ON2

    жоғары оқу орындарында ғылыми зерттеулер жүргізуге және арнайы пәндерді оқытуды жүзеге асыруға мүмкіндік беретін кәсіби деңгейде шет тілін еркін меңгеру

  • Код ON3

    өзінің ғылыми-педагогикалық қызметінде жоғары мектепті басқару педагогикасы мен психологиясын кәсіби деңгейде қолданады

  • Код ON4

    докторантурада білім алуды жалғастыру және күнделікті кәсіби қызмет үшін қажетті дамып келе жатқан білімдерін көрсету

  • Код ON5

    заманауи педагогикалық технологияларды меңгеру және коммуникативтік қабілеттерге ие болу

  • Код ON6

    биологиялық объектілердің құрылымдық және функционалдық ұйымдастырылуы, гомеостатикалық реттеу тетіктері, тірі жүйелердің жай-күйін талдау мен бағалаудың негізгі физиологиялық әдістері, микробиологияның, иммунологияның қазіргі жетістіктері мен проблемалары, микроорганизмдерді алу, культивациялау және пайдалану әдістері туралы білімді кәсіби деңгейде қолдану

  • Код ON7

    зерттеу әдістерінің кең спектрін меңгеру; медициналық, ветеринарлық биохимия және биофизика, биотехнология; қоршаған ортаны биологиялық бақылау (РО7) міндеттерін білу және дағдылану

  • Код ON8

    қазіргі заманғы аппаратурада биологиялық объектілермен жұмыс істеудің заманауи эксперименттік әдістерін қолдану, сондай-ақ далалық және зертханалық биологиялық зерттеулер жүргізу кезінде

  • Код ON9

    өңірдің ерекшеліктері мен қажеттіліктеріне сәйкес тірі табиғатты қорғау және биоресурстарды қалпына келтіру жөніндегі іс-шараларды талдау және жүзеге асыру

7M01505 Биология
Магистратура

Аймақтық әлеуметтік-инновациялық университеті

БББТ: M014 Биология педагогтерін даярлау

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
7M01505 Биология
Магистратура

Қ. Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік мемлекеттік университеті

БББТ: M014 Биология педагогтерін даярлау

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
7M01505 Биология (бейіндік)
Магистратура

Қорқыт Ата атындағы Қызылорда университеті

БББТ: M014 Биология педагогтерін даярлау

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
7M01505 Биология (1)
Магистратура

Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті

БББТ: M014 Биология педагогтерін даярлау

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01505 Биология педагогін даярлау
Магистратура

Оңтүстік Қазақстан мемлекеттік педагогикалық университеті

БББТ: M014 Биология педагогтерін даярлау

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01505 Биология (1.5)
Магистратура

Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті

БББТ: M014 Биология педагогтерін даярлау

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01505 Биология педагогтарын даярлау 2
Магистратура

Тараз мемлекеттік педагогикалық университеті

БББТ: M014 Биология педагогтерін даярлау

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
7M01505 Биология
Магистратура

Сәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан мемлекеттік университеті

БББТ: M014 Биология педагогтерін даярлау

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01505 Биология
Магистратура

Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті

БББТ: M014 Биология педагогтерін даярлау

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
7M01505 Биология
Магистратура

Ілияс Жансүгіров атындағы Жетісу университеті

БББТ: M014 Биология педагогтерін даярлау

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01505 Биология
Магистратура

Ілияс Жансүгіров атындағы Жетісу университеті

БББТ: M014 Биология педагогтерін даярлау

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01505 Биология
Магистратура

Семей қаласының Шәкәрім атындағы университеті

БББТ: M014 Биология педагогтерін даярлау

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01505 Биология педагогтарын даярлау 2
Магистратура

М.Х.Дулати атындағы Тараз өңірлік университеті

БББТ: M014 Биология педагогтерін даярлау

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
Top