Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B01706 Шетел тілі: екі шетел тілі в Қ. Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік мемлекеттік университеті

  • Екінші шетел тілі
    Несиелер: 5

    Неміс тілін екінші шетел тілі ретінде оқыту процесінде коммуникативтік құзыреттілік қалыптасады. Шетел тілдерін меңгерудің еуропалық деңгейінің талаптарына сәйкес студенттерді мәдениетаралық деңгейде шетел тілдерімен араласуға дайындау қажет. Бұл пән студенттердің сөйлеу әрекетінің барлық түрлерін игеруде B2 шекті деңгейіне қол жеткізуін қамтамасыз етеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Шетел тілі (екінші)
    Несиелер: 6

    Пән базалық грамматиканы одан әрі зерттеуге, бекітуге және неміс тілінің грамматикалық негіздеріне дәйекті бағдарлауды қамтамасыз етуге бағытталған. Оқу барысында тиісті грамматикалық құбылыстың құрылымдары мен ережелері қорытындыланады, неміс тілінің негізгі және жетілдірілген лексикасына негізделген жаттығулардың кең спектрі орындалады, бұл бір уақытта белсенді вокабулярды кеңейтуге мүмкіндік береді, неміс тілі грамматикасын ана тіліндегі функционалды сәйкестіктерімен салыстыру дәйекті түрде жүзеге асырылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Педагогика
    Несиелер: 4

    Педагогика пәні оқытуда педагогика түсінігі, мақсат, міндеттері, мәні, адам туралы ғылымдар жүйесіндегі орны мәселесі қарастырылады. Педагогиканың әдіснамалық негіздерін, басты ерекшеліктерін, функцияларын, негізгі ұғымдарын оқытады. Педагогика ғылымының салалары, оның басқа ғылымдармен байланысы, ғылыми педагогикалық зерттеу әдістері туралы түсініктерін қалыптастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Мәдениетаралық қарым-қатынас мәнмәтініндегі базалық шет тілі
    Несиелер: 6

    Мәдениетаралық деңгейде өзге тілді қарым-қатынас қабілеті ретінде коммуникативтік құзыреттілікті қалыптастыру. Осы саладағы ең алдыңғы қатарлы білім элементтерін қоса алғанда, оқылатын саладағы білім мен түсініктерді көрсету; дәлелдерді тұжырымдау және оқылатын саладағы мәселелерді шешу; әлеуметтік, этикалық және ғылыми пайымдауларды ескере отырып, пікірлерді қалыптастыру үшін ақпаратты түсіндіре білу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Экономика, бизнес және кәсіпкерлік негіздері
    Несиелер: 5

    Пән студенттерді экономика мен бизнестің теориялық негіздерімен, елдің экономикалық дамуындағы кәсіпкерліктің үрдістерімен және рөлімен, мемлекеттік реттеу принциптерімен және қолдау әдістерімен таныстырады; нарықтық экономикада қолданылатын білім алушылардың ұғымдық аппаратты игеруіне және иеленуіне, бизнесті жүргізудің негізгі нысандарымен, бизнес-жоспарды әзірлеу дағдыларымен, қазіргі экономикалық жағдайларда компания қызметіндегі тәуекелдерді бағалаумен ықпал етеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Қазақ жазуы және латын әліпбиі
    Несиелер: 5

    Пәнді оқыту аясында білім алушылар жазу тарихы, графика және лингвистика, қазақ жазуының зерттелуі, әліпбиі мен жазу ерекшеліктері туралы, Көне түркі жазба ескерткіштері, араб, латын алфавитіне негізделген қазақ әліпбиі, графикалық таңба мен фонема арасындағы заңдылықтар, орфография мәселелері туралы ақпарат алады. Лингвистиканың салалары, Көне түркі жазба ескерткіштері, орфоэпия мен орфография мәселелері және қазіргі орфографияның теориялық мәселелерінің шешімдері туралы негіздей алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Ұлттық руханият
    Несиелер: 5

    Курс рухани құндылықтар жүйесін, қазақтың ұлттық болмысын, руханияттың этномәдени бастауларын, ұлттық сананы, салт-дәстүрлерді, әдет-ғұрыптарды, дүниетанымды, діни шыдамдылықты, салт-дәстүрлерді, өнерді, әдебиетті, ұлттық тәрбиені, дәстүрлі мәдениетті, жоғары сананы тәрбиелейтін рухани мұраны зерттейді. Пән әлемдік және жалпыадамзаттық құндылықтарды, халықтық дәстүрлерді, ата-баба мұрасын құрметтеу рухында тәрбиеленген рухани-адамгершілік тұлғаны қалыптастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет және құқық негіздері
    Несиелер: 5

    Курс мемлекет және құқық туралы негізгі түсініктерімен танысуға бағытталған, білім алушылар қазақстандық құқық жүйесі, жеке және заңды тұлғалардың құқықтық мәртебесі, азаматтардың құқықтары мен мүдделерін қорғау тетіктері, заңды жауапкершілік негіздері туралы білім алады. Курсты оқу барысында білім алушыларда сыбайлас жемқорлыққа қарсы сана мен мінез-құлық негіздерімен қатар қоғам мен мемлекетте сыбайлас жемқорлықтың кез келген көріністеріне төзбеушілік қалыптасады, білім алушылар сыбайлас жемқорлық құбылыстарына заңды түрде қарсы әрекет ету қабілетін меңгереді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Экология және өмір қауіпсіздігі
    Несиелер: 5

    Бұл курс адам мен тірі ағзалардың қоршаған ортамен қарым-қатынасы, адамның өмір сүру ортасына әсер етудің ауқымы мен рұқсат етілген шектері, теріс әсерлерді азайту және қауіпсіз өмірді қамтамасыз ету мүмкіндігі туралы білім алуға бағытталған. Пән төтенше жағдайлар туындаған кезде адамның қоршаған ортамен өзара байланысының қауіпсіз тәсілдерін, өндірістік сала объектілерінің тұрақты жұмысын, теріс факторлардан қорғау және мониторинг жүргізу, техногендік және табиғи сипаттағы қауіпті жағдайлардың алдын алу және олардың салдарын жою мәселелерін зерттейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Инклюзивті білім беру
    Несиелер: 3

    Инклюзивті білім беру пәнін оқытуда жалпы инклюзивті білім беру, негізгі міндеттері, ерекшелігі, халықаралық тәжірибесі, принциптері оқытылады. «Білім баршаға» бағдарламасы, Қазақстандағы инклюзивті білім беру мәселелері көрсетілген. Инклюзивті білім беру деңгейінің дамуы, мемлекеттік бағдарлама негізінде инклюзивті білім берудің мазмұны мен инновациялық жолдарын жүзеге асыру туралы қарастырылған, баланың түзеу - педагогикалық және әлеуметтік қажеттіліктерін арнайы қолдау, қоршаған ортаның балаларды жас ерекшеліктеріне және білімдік қажеттіліктеріне бейімделуіне жағдай қалыптастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Екінші шетел тілінің ауызша және жазбаша сөйлеу тәжірбиесі
    Несиелер: 5

    Бұл пән ауызша және жазбаша түрде тілдегі тәжірибеге бағытталған. Тақырып қазіргі оқыту жүйесімен салыстырғанда неміс университеттерінің тарихын қамтиды. Мәтіндерде шет тілін үйренудің шарттары және университеттер ұсынатын мүмкіндіктер сипатталған. Германиядағы жастар топтары мен жастар өмірі туралы тақырып грамматикалық құралдармен бірге берілген.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Елтану
    Несиелер: 6

    Курс студенттерге тарихи, географиялық, экономикалық, әлеуметтік-саяси, мәдени және әлеуметтік ақпаратты қоса алғанда, Оқытылатын тіл елі туралы жалпы түсінік алуға мүмкіндік береді. Студенттер осы елдердің табиғаты, саяси құрылымның негіздері, демократияның дамуының негізгі тенденциялары, мемлекеттің конституциялық негіздері, қарастырылып отырған елдердің әртүрлі мәдени дәстүрлері туралы білімдерін кеңейтеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Екінші шетел тілінің коммуникативтік грамматикасы
    Несиелер: 6

    Пән неміс тілінің негізгі грамматикалық құрылымдары мен құбылыстарын одан әрі дамытуға, академиялық және кәсіби тұрғыда сауатты пайдалану үшін ауызша және жазбаша сөйлеуді дамытуға және үйретуге бағытталған. Қарым-қатынас барысында студенттер грамматикалық құрылымдар, грамматикалық құбылыстар есебінен естігендерін немесе оқығандарын ұғынуы; болып жатқан оқиғалардың уақытын айыруы; сұрақтар қоюы; өз пікірлерін айтуы тиіс.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Ғылыми зерттеу негіздері
    Несиелер: 5

    Оқу курсы ғылыми зерттеудің мазмұны мен әдістері, академиялық жазу және академиялық адалдық туралы жүйелі түсініктерді қалыптастыруға, түрлі салаларда зерттеулер жүргізуге мүмкіндік беретін білім, дағды, технологиялар мен әдістерді игеруге бағытталған. Пән бағдарламасы ғылыми зерттеу тақырыбын, мақсаттары мен міндеттерін тұжырымдау жөніндегі әдістемелік ұсынымдарды; теориялық және эксперименттік зерттеулердің әдіснамасын зерделеу; зерттеулерді талдау және тұжырымдар мен ұсыныстар беруді қамтиды. Ғылыми зерттеулердің енгізілуі мен тиімділігіне, сондай-ақ ғылыми-зерттеу және оқуды бітіру жұмыстарын рәсімдеу ережелеріне көп көңіл бөлінеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Базалық негізгі шетел тілі (В2)
    Несиелер: 6

    Бұл курс студенттердің шет тіліндегі қарым-қатынасын қалыптастыруды жалғастыруда. Студенттер ауызша және жазбаша сөйлеудің практикалық дағдыларын игереді. Қазіргі мәтіндерге елдің шындықтары мен алынған ақпаратты түсінуге және сыни бағалауға, оқиғалар мен фактілерге деген көзқарасты танып-білуге, контекстік және тілдік болжамды қолдануға мүмкіндік беретін заманауи тіркестер кіреді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Жас ерекшелік физиологиясы және мектеп гигиенасы
    Несиелер: 3

    Жас ерекшелік физиологиясы және мектеп гигиенасы курсын оқытудағы мақсат педагогикалық бағыттағы білім алушылардың білімін профильдеу. Әртүрлі жастағы оқушылардың анатомо-физиологиялық жүйелерінің даму заңдылықтары туралы білімді қалыптастырады. Физиологиялық дамудың жас ерекшелік заңдылықтарын білу, даму заңдылықтарының заманауи проблемаларына сүйене отырып, оқу процесін, оқыту гигиенасын ұйымдастыру, оқытуда психологиялық мәселені қалыптастыру мәселелерін үйретеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Ағылшын тілі С1 деңгейі
    Несиелер: 5

    Курс барысында студенттер коммуникативтік және кәсіби құзыреттіліктерін дамытады. Бұл пән студенттердің білімін, іскерлігін және жеке қасиеттерін кеңейте отырып, студенттердің мәдениетаралық деңгейде шет тілдесуге дайындығын қалыптастыруға ықпал етеді. Өнімді және рецептивті тілдік материалды тереңдете отырып, студенттердің шет тілінде мәдениетаралық деңгейде тілдесу қабілетін одан әрі дамыту жұмысын жалғастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Іскерлік шетел тілі
    Несиелер: 5

    Курс білім алушының шет тіліндегі коммуникативтік құзыреттілігін кеңейтуге бағытталған, кәсіби академиялық және іскерлік қарым-қатынас құралы ретінде шет тілін тиімді пайдалану дағдысын дамытады. Сондай-ақ ауызша және жазбаша түрде іскерлік диалог жүргізу білігін қалыптастырады; жалпы мәдени салада да, шетелдік әріптестермен және әріптестермен кәсіби және академиялық ортада да еркін қарым-қатынас дағдысы қалыптасады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Білім берудегі менеджмент және көшбасшылық
    Несиелер: 5

    "Білім берудегі менеджмент және көшбасшылық" пәні білім беру жүйесіндегі негізделген қажеттілік ретінде еңбек нарығының заманауи талаптарына жауап береді, нақты жағдайларды талдау және диагностикалау дағдыларын дамытады. Пәнді оқытудың мақсаты білім берудегі көшбасшылықты ұйымды басқару құралы ретінде қолдану аясында қарастыруға негізделген және болашақ мамандардың көшбасшылық әлеуетін психологиялық-педагогикалық құрал ретінде дамытуға, болашақ білім беру көшбасшысы ретіндегі білім алушының рефлексивті құзыреттілігін дамытуға бағытталған. Пәнді оқу барысында білім алушы ұйымдастырушылық-басқарушылық шешімдер қабылдау дағдыларын меңгереді, білім берудегі барлық мүдделі тараптармен өзара қарым-қатынас жасау дағдылары қалыптасады және жетілдіріледі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Шетелдік білім берудің әдістемесі
    Несиелер: 5

    Курс студенттердің шет тілін оқытудың пәндері, заңдары, нысандары мен әдістері туралы түсініктерін қалыптастыруға, әдістемелік ғылымның негізгі үрдістерімен және қазіргі даму жағдайымен танысуға, шет тілін оқыту үшін қажетті теориялық білімді практикалық тұрғыда қолдану дағдыларын қалыптастыруға, инновациялық технологияларды қолдануға бағытталған. Курс дуальді оқыту элементтерін пайдалана отырып, болашақ шет тілдері мұғалімінің кәсіби - әдістемелік даярлығының сапасын қамтамасыз етуі тиіс.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Шетел тіліндегі бұқаралық ақпарат құралдары
    Несиелер: 5

    Пән Британиядағы, АҚШ-тағы және Қазақстандағы баспасөздің даму тарихынан алынған мәліметтерді, газеттер мен журналдардың түрлерін, функцияларын, олардың ел мен әлем мәдениетіне әсерін; публицистикалық сөйлеу стилінің сипаттамасын, газет-публицистикалық подстильдің ерекшелігін, осы сөйлеу стилінің шет тіліндегі рөлі мен орнын қамтиды. Студенттер соңғы жылдардағы "білім беру", "Медицина", "Экологияның дамуы", "Әлемдік саясат және экономика"атты бірегей газет мақалаларын оқиды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Шетел тілін арнайы мақсатта оқыту С1
    Несиелер: 5

    Пәннің мазмұны қазіргі заманғы оқытудың ерекшеліктерін ескере отырып, оқытылатын тілді тереңдетіп түсінуге; оқытылатын тіл елінің және Қазақстандағы саясат, экономика, мәдениет, Адам құқықтары интермәдени блогының сөйлеу тақырыбын дамытуға; шетел тілін кәсіби салада қолдануға (білім беру, тіл мен әдебиеттің даму тарихы) бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Неміс тілі
    Несиелер: 5

    Пән келесі құзыреттіліктерді қалыптастыруға бағытталған: есту арқылы сөйлеуді түсіну, эссе жазу, ауызша мәтіндермен жұмыс істей білу, күнделікті өмірге қатысты тақырыптар бойынша әңгімелеу және сөйлеу жаттығулары. Сөйлеудің тақырыптық мазмұнына қарым-қатынас, адамның сыртқы келбеті мен сипаты, бос уақыт пен хобби, сән, сатып алу, шетел тілінің рөлі кіреді. Елтану компоненті оқытылатын тіл елі мен туған елін, мәдени ерекшеліктерін, ұлттық мерекелерін салыстыруда ұсынылған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Шетел тіліндегі газет мақалаларын талқылау
    Несиелер: 5

    Студенттер түпнұсқа мәтіннің мазмұнын негізгі фактілерге ерекше назар аудара отырып, түпнұсқа тілінің құрылымын өзгерту арқылы қысқа түрде жеткізеді. Реферат мәтіннің негізгі мағынасын қорытындылауды ғана емес, сонымен қатар жазбаша сөйлеу қабілетін жетілдіруді де қамтиды. Оқу барысында студенттер түпнұсқа ағылшын тіліндегі баспасөзбен жұмыс істей алады, сонымен қатар реферат жасау және мақалаға жазбаша аннотация жасау дағдыларын дамытады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Екінші шетел тілінің практикалық курсы
    Несиелер: 5

    Пән неміс тілі білімін жетілдіруге бағытталған. Неміс тілін бүкіл әлемге танымал етуге байланысты академиялық қарым-қатынас тақырыбын қамтиды. Диалогтарда студенттер неміс тілін үйрену мақсаттарымен бөліседі және неміс университеттерінде оқу тәжірибесін сипаттайды. Неміс университеттерінің сипаттамасы туған елдегі оқыту жүйесін неміс тілді елдермен салыстыруға мүмкіндік береді. Грамматика деңгейі іскери хаттар мен ғылыми әдебиеттерді оқуға мүмкіндік береді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Мамандандырылған ағылшын тілі
    Несиелер: 4

    Бұл курс сөздік қор мен ережелерді, лексикалық және грамматикалық материалдарды қолдана отырып, сөйлеу әрекетінің әртүрлі түрлерін меңгеруді, сондай-ақ кәсіби қызметте қажетті білім беру және кәсіби міндеттерді шешу үшін шет тілінде ақпарат алу, бағалау және пайдалану үшін шет тілін пайдалануға дайын болуды; ағылшын тілі мұғалімдерінің болашақ мансабы аясында Кәсіби-бағытталған коммуникативтік және арнайы құзыреттілікті мақсатты қалыптастыруды көздейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Екінші шетел тілі практикумы
    Несиелер: 5

    Пән заманауи, түпнұсқалық материалдар негізінде оқыту арқылы неміс тілінің сөздік қорын одан әрі байытуға бағытталған. Сөйлеу әрекетінің негізгі түрлерін дамытуда шетелдік дереккөздерді, оқытудың инновациялық әдістерін, заманауи білім беру платформалары мен ақпараттық ресурстарды қолдану студенттерді мәдениетаралық қарым -қатынасқа табысты дайындайды. Пән әр түрлі сөйлеу әрекетінде тілді меңгерудің практикалық деңгейін жоғарылатады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Тіл теориясы
    Несиелер: 5

    Фонетика пәні мен нысаны және тіл тарихы, берілген пәндердің қоғамдық ғылымдар шеңберіндегі орны туралы, шетел тілінде айтылу дамуының қазіргі тенденциялары және олардың тарихи дамуы туралы, тілдің дыбыстық құрылысын зерттеу әдістері туралы, даму тарихымен байланысты оқытылатын тілдің фонетикалық құрылымы туралы, зерделенетін саладағы мәселелерді шешу және аргументтерді тұжырымдау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Лингвистикалық оқытудың теориясы мен практикасы

    Пән тілдің формалды-мағыналық құрылымын және сөйлеудегі грамматикалық бірліктердің қызметін ғылыми түсінуді қалыптастыруды; ғылыми ақпаратты өз бетінше өңдей білуді дамытуды; тіл жүйесінің даму үрдісін; студенттердің теориялық жалпылау дағдыларын дамытуды қамтамасыз етеді. Студенттер курстың негізгі бөлімдері туралы түсінік алады, лингвистиканың теориялық мәселелерін жүйелі түрде ұсынады, олардың тіл қызметіндегі прагматикалық маңыздылығын көрсетеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Шетел тілінің стилистикасы
    Несиелер: 5

    Курс лингвистиканың бөлімі ретінде стилистиканың тұжырымдамасы мен сипаттамаларын, оның негізгі категорияларын, функционалды стилін, стилистикалық техникасын, мәтінді стилистикалық талдаудың негізгі әдістерін және әртүрлі стильдердің үлгілерін қамтиды. Курс Шет тіліндегі фонетикалық, лексикалық және синтаксистік жолдарды, оларды түпнұсқа мәтіндерде қолдану мысалдарын қарастырады; оларды іздеу, мәтіннен оқшаулау және талдау дағдыларын дамытады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Кәсіби мәтіндерді талдау
    Несиелер: 5

    Пән мәтіннің экстралингвистикалық сипаттамаларын зерттеуді, фразеологиялық бұрылыстарды қолдана отырып жаттығуды, сондай-ақ лексикографиялық материалдармен сәтті жұмысты қамтиды. Бұл пәннің негізгі мақсаты студенттерді ғылыми мәтіндерді сауатты талдауға, маңызды ақпаратты бөліп көрсетуге және материалдың мазмұнын қысқаша ақпаратпен жеткізе білуге үйрету. Кәсіби мәтіндерді талдау туралы білім әр түрлі жұмыстарды- курстық жұмыстар, баяндамалар, дипломдық және магистрлік диссертацияларды.жазуға көмектеседі:

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Бағалаудың өлшемдік технологиялары
    Несиелер: 5

    Критериалды бағалау технологиясы курсы теориялық негіздерді, сондай-ақ студенттердің оқу жетістіктерін бағалаудың практикалық ережелері мен әдістерін қарастырады. Бұл курс оқу-тәрбие процесінің практикасына критериалды бағалау әдістерін енгізу тетіктерін пайдалана отырып, қазіргі педагогикалық қоғамдастықта қолданылатын білім, білік және дағдыларды бағалаудың негізгі әдістемелерімен таныстырады. Оқушылардың өзіндік оқу іс-әрекетін жүзеге асыру қабілеттерін қалыптастыру, сыни тұрғыдан ойлау, өзін-өзі бағалау және өзара бағалау.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Аналитикалық оқу
    Несиелер: 6

    Курс шет тіліндегі мәтіннің әртүрлі түрлерін оқу, түсіну және талдау дағдыларын дамытуға бағытталған. Пән оқылған мәтіннен семантикалық, стилистикалық, эмоционалды ақпаратты, негізгі идеяны, құрылымды түсінікті немесе анық емес түрде шығаруды, оны кейіннен өңдеуді және синтездеуді қамтиды. Курс лексикологиямен, стилистикамен, әдебиеттанумен, түсіндірумен (интерпретациялаумен), тіл теориясымен тығыз байланысты.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Кәсіби мақсаттағы ағылшын тілі
    Несиелер: 3

    Курс ғылыми, іскерлік, өндірістік және академиялық мәселелерді шешуде кәсіби қызметте белсенді қолдану үшін ағылшын тілін практикалық білу дағдыларын арттыруға бағытталған. Ағылшын тілін кәсіби оқыту болашақ мұғалім мамандығының ерекшеліктеріне байланысты білім алушылардың қажеттіліктерін ескереді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Оқытылатын шетел тілі елінің әдебиеті
    Несиелер: 5

    Студенттердің әдеби-елтану, мәдениетаралық-коммуникативтік, аударма және лингво-тілтану құзыреттіліктерін оқытылатын тіл елінің әдебиетін, ірі жазушылардың шығармаларын және аудармаларының нұсқаларын оқыту арқылы қалыптастыру. Осы саладағы ең озық білім элементтерін көрсете білу. Игерген білім мен түсінігін кәсіби деңгейде қолдану және Шетел филологиясы мен әдебиеттану саласындағы проблемалаларды шешу деректерді қалыптастыру.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Бірінші шетел тілін үйден оқу
    Несиелер: 5

    Бұл курс шығарма туралы өз пікірін білдіруге; кейіпкерлер мен оқиғаларға субъективті баға беруге; жақсы түсіну үшін мәтінмен жұмыс істеуге және жаңа тілдік құбылыстарды ашуға мүмкіндік береді.Оқытылатын тілдегі түпнұсқа көркем әдебиет лексикалық қорды байытатын, ауызша сөйлеуді, аналитикалық ойлауды дамытатын, студенттерді Оқытылатын тіл елінің мәдениеті мен әдебиетімен таныстыратын негізгі оқу құралы ретінде әрекет етеді; студенттердің тірі тілмен байланысы бар.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Екінші шетел тілін критикалық оқыту
    Несиелер: 5

    Пән аясында неміс тіліндегі түпнұсқа көркем әдебиетті талдау жүзеге асырылады. Студенттер бұрын алған білімдеріне сүйене отырып және оқудың әртүрлі түрлерін қолдана отырып, ұсынылған материалды сыни тұрғыдан талдайды. Пән студенттерге оқудың негізгі және екінші ойларын табуға, автордың негізгі тақырыбы мен позициясын анықтауға, сөйлеу жоспарын құруға, пікірталастар жүргізуге және дәйексөздерді қолдана отырып, өз көзқарастарын қорғауға үйретеді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Арнайы және академиялық мақсаттағы шетел тілі С1-С2
    Несиелер: 3

    Курс мәдениетаралық қарым-қатынасты одан әрі дамытуға және студенттердің кәсіби шет тілдік құзыреттілігін қалыптастыруға бағытталған. Арнайы және академиялық мақсаттар үшін шет тілін оқыту болашақ мамандықтың ерекшелігіне байланысты студенттердің оқытылатын тілдегі қажеттіліктерін ескеруді көздейді. Бұл мәселені шешудің нәтижесі білім алушының кәсіби ортада шет тіліндегі коммуникативтік құзыреттілігін қалыптастыру болып табылады. Пән кәсіби контекстті қолдануды қамтиды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Академиялық тыңдау және сөйлеу
    Несиелер: 5

    Бұл курс тыңдалым және ауызекі сөйлеу дағдыларын дамытуға және жақсартуға; студенттердің ағылшын тілі бойынша білімін кеңейтуге және тереңдетуге; оқу, тыңдалым және ауызекі сөйлеу дағдыларын жетілдіруге; ағылшын тілі білімін практикада қолдану қабілеттерін көрсетуге, әлеуметтік-мәдени құзыреттілік дағдыларын дамытуға, еңбек нарығында түлектердің әлеуметтік бейімделуі үшін қажетті мінез-құлық стереотиптері мен кәсіби дағдыларды қалыптастыруға мүмкіндік береді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Академиялық оқу, тыңдау және жазу
    Несиелер: 5

    Пән шектеулі тілдік орта жағдайында ағылшын тілінде оқытудан өткен кезеңде алынған білімді жүйелеуді көздейді. Курс барысында түпнұсқалық мәтіндер, жазуды жетілдіру, ақпараттық оқу және дәлелдерді дәлелдеу үшін өзекті тақырыптар пайдаланылады; тіл мен мәдениетті оқытуда танымдық белсенділікті өзектендіру тәсілдері ретінде тыңдау, сөйлеу бойынша белсенді жұмыс жүргізіледе.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Шетел тілін оқытудағы IT және цифрлық ресурстар
    Несиелер: 4

    Бұл курс шет тілін оқытуда цифрлық білім беру технологияларын қолдану мәселелерін қарастырады; сөйлеу әрекетінің әртүрлі түрлерін үйрену және оқыту үшін осы технологиялардың дидактикалық әлеуетін ұсынады. Жаңа технологиялар шет тілін оқытуға тікелей әсер етті және әртүрлі бағдарламаларды, платформаларды, жаңа әдістерді енгізуге мүмкіндік берді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Код ON7

    Инклюзивті білім беру принциптерін қолданады, жинақталған халықаралық тәжірибені қорытындылайды; инклюзивті білім берудің даму деңгейін зерттейді; инклюзивті білім беру мазмұнын реттейтін мемлекеттік бағдарлама мен халықаралық құжаттар негізінде инновациялық әдістерді енгізу тәсілдерін табады.

  • Код ON11

    Ауызша және жазбаша қарым-қатынас негіздерін практикалық меңгеруді қамтамасыз етуге арналған ең көп қолданылатын фонетикалық, лексикалық және грамматикалық құбылыстарды меңгереді; монологтік және диалогтік сөйлеудің грамматикалық дизайнының ерекшеліктерін түсінеді; ана тілімен салыстырады; шет тілінің грамматикалық құрылымын, оның ішінде теориялық тіл білімінің тарауларын біледі.

  • Код ON4

    Академиялық мәтінді құру логикасына қатысты базалық дағдыларды, тезистер мен аргументтерді құруға, оларды параграфтарға рәсімдеуге қойылатын талаптарды біледі; параграфтардың типтері мен құрылымын анықтайды; мәтінді логикалық ретке келтіруді және оның элементтерін жүйелеуді біледі; түрлі дереккөздерден алынған ақпаратты сыни бағалайды, жинақтайды және пайдаланады.

  • Код ON9

    Мұғалімнің білім беру жүйесіндегі педагогикалық үдерістегі критериалды бағалау, инклюзивті орта және цифрландыру мүмкіндіктерін болжайды; өзін-өзі бағалау, интроспекция, өзін-өзі бақылау мүмкіндіктерін көрсетеді.

  • Код ON13

    Тарихи, географиялық, экономикалық, қоғамдық -саяси, мәдени және әлеуметтік сипаттағы ақпаратты қамтитын оқытылып жатқан тілдің елі туралы біртұтас түсінікке ие; саяси мәдениеттің негіздерін, демократияның дамуының негізгі тенденцияларын, мемлекеттің конституциялық негіздерін, мәдени дәстүрлерді біледі.

  • Код ON2

    Тұлғаның даму бағытын және оның шығармашылық қызметтегі бірегей рөлін айқындайды; сол халықтың басқа этникалық топтармен қарым-қатынасын зерделеу арқылы ұлттық руханияттың қажетті құрамдас бөлігі ретінде ұлттық сипаттағы руханилықты сипаттайды; қоғамдық пікірге, дәстүрлерге, әдет-ғұрыптарға, қоғамдық нормаларға негізделген әлеуметтік-этикалық құндылықтарды талдайды және өзінің кәсіби қызметінде оларға бағдарланады. Шет тілдері арқылы оқыту және тәрбиелеу үрдісінде өзіндік тәсілдерді іздеу мен құру қабілетін көрсетеді.

  • Код ON3

    Академиялық адалдық қағидаттары мен мәдениетінің мәнін түсінеді; құқықтық және этикалық нормалар білімін байланыстырады және оларды кәсіби қызметте қолданады.

  • Код ON8

    Қарым-қатынастың әртүрлі салаларында қабылданған қарым-қатынас стратегиялары мен тактикаларын, риторикалық, стилистикалық және лингвистикалық нормалары мен тәсілдерін меңгереді; әртүрлі мәтіндердің үлгілерімен жұмыс істей алады: оқу, ғылыми, ақпараттық ғылыми, іскерлік, өндірістік және академиялық мәселелерді кәсіби қызметте шешуде шет тілін белсенді қолданады.

  • Код ON12

    Ауызша сөйлеу барысында оқиғаларды, құбылыстарды суреттеу, оқылған шығарманың негізгі мазмұнын, негізгі идеясын жеткізу, өз көзқарасын білдіру, ауызша қарым-қатынас процесінде синонимдік құралдарды табу қабілеттерін көрсетеді; лингвистикалық болжамды пайдалана отырып, әртүрлі жанрдағы түпнұсқа мәтіндерді оқу дағдыларын меңгереді; көне заманнан бүгінгі күнге дейінгі ағылшын және американ прозашылары мен ақындарының шығармаларын біледі; БАҚ мақалаларын жинақтап, талдайды, олардың мәдениетке әсерін сыни бағалайды.

  • Код ON10

    Педагогикалық процестің мәнін, құрылымын, функцияларын түсінеді; білім алушыларды оқыту мен тәрбиелеу процесінің заңдылықтарын анықтайды және принциптерін тұжырымдайды; педагогикалық процесті ұйымдастырудың тиімді нысандарын және оны жүзеге асыру әдістерін әзірлейді; өздігінен білім алу және өзін-өзі тәрбиелеу әдістемесін көрсетеді.

  • Код ON1

    Оқытылатын салада озық білімді көрсетеді; педагогикалық және ақпараттық технологияларды ұтымды пайдаланады; шет тілдері арқылы оқыту және тәрбиелеу процесіне өзіндік тәсілдерді іздеу және құру қабілетін көрсетеді; қазіргі заманғы ақпараттық-коммуникациялық технологияларды, әдістер мен тәсілдерді меңгергеді.

  • Код ON6

    Мәдениетаралық деңгейде шет тілдерімен қарым-қатынас жасау қабілеті мен дайындығын көрсетеді; сөйлеу әрекетінің төрт түрі бойынша (сөйлеу, жазу, тыңдау, оқу) қоғамдық, жалпы кәсіби және күнделікті қарым-қатынас сферасының аясында сөйлеу тақырыптарын меңгереді; бағдарламада айқындалған салаларда тұлғааралық және мәдениетаралық қарым-қатынас үшін шет тілін жеткілікті түрде еркін пайдаланады.

  • Код ON5

    Ол заманауи ақпараттық ағындарға бағдарланады; әлемдік экономикадағы динамикалық өзгеретін құбылыстар мен процестерді талдайды; көпмәдениетті, көпэтносты және көпконфессиялы қоғамда сындарлы диалог, әлеуметтік серіктестік, қарым-қатынас жүргізу дағдыларын меңгереді.

Top