Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B01510 Физика-Информатика в Қ. Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік мемлекеттік университеті

  • Жоғары математика
    Несиелер: 5

    Курс студенттерді осындай математикалық ұғымдармен таныстыру, сондай-ақ болашақ маманға өз кәсіптік саласында математикадан белгілі көлемде білім бере алатын әдістермен таныстыру. Бұл курс сызықтық және векторлық алгебраның негіздері, сондай-ақ аналитикалық геометрия элементтері және есептеудің басталуы сияқты тақырыптарды қамтиды. Студенттер дифференциалдық және интегралдық есептеулер саласында да білім алады. Сонымен қатар, олар математиканы кәсіби қызметте қолдануды меңгереді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Механика
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты: денелердің жалпы қозғалысының тәртібін (белгілі бір уақыт аралығында екі немесе одан да көп дененің немесе бір дененің кеңістіктегі әр түрлі бөліктерінің орналасуын өзгерту), олардың тепе-теңдігін, сондай-ақ олардың арасындағы дәл осы сәтте болатын өзара әрекеттесулері оқып үйрену. Қаралатын тақырыптар: Кинематика. Динамика. Жұмыс пен энергия. Арнайы салыстырмалылық теориясының механикасы. Қатты дене механикасы. Гидростатика және аэростатика. Жүйелердің табиғи тербелістері. Толқындар.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет және құқық негіздері
    Несиелер: 5

    Курс мемлекет және құқық туралы негізгі түсініктерімен танысуға бағытталған, білім алушылар қазақстандық құқық жүйесі, жеке және заңды тұлғалардың құқықтық мәртебесі, азаматтардың құқықтары мен мүдделерін қорғау тетіктері, заңды жауапкершілік негіздері туралы білім алады. Курсты оқу барысында білім алушыларда сыбайлас жемқорлыққа қарсы сана мен мінез-құлық негіздерімен қатар қоғам мен мемлекетте сыбайлас жемқорлықтың кез келген көріністеріне төзбеушілік қалыптасады, білім алушылар сыбайлас жемқорлық құбылыстарына заңды түрде қарсы әрекет ету қабілетін меңгереді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Жоғары математиканың қосымша тараулары
    Несиелер: 5

    Пән шеңберінде жоғары математиканың базалық курсына кірмеген, физиканың түрлі қосымшаларында, сондай-ақ информатика мен бағдарламалауды зерттеу үшін қажетті білімді қамтитын жоғары математиканың бөлімдері оқытылады. Қатарлар теориясы, Дифференциалдық теңдеулер, Ықтималдық теориясы мен математикалық статистика элементтері зерттеледі. Курс "Векторлық талдау","Математикалық физика теңдеулері" бөлімдерінен таңдалған тақырыптарды қамтиды.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Қазақ жазуы және латын әліпбиі
    Несиелер: 5

    Пәнді оқыту аясында білім алушылар жазу тарихы, графика және лингвистика, қазақ жазуының зерттелуі, әліпбиі мен жазу ерекшеліктері туралы, Көне түркі жазба ескерткіштері, араб, латын алфавитіне негізделген қазақ әліпбиі, графикалық таңба мен фонема арасындағы заңдылықтар, орфография мәселелері туралы ақпарат алады. Лингвистиканың салалары, көне түркі жазба ескерткіштері, орфоэпия мен орфография мәселелері және қазіргі орфографияның теориялық мәселелерінің шешімдері туралы негіздей алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Жас ерекшелік физиологиясы және мектеп гигиенасы
    Несиелер: 3

    Жас ерекшелік физиологиясы және мектеп гигиенасы курсын оқытудағы мақсат педагогикалық бағыттағы білім алушылардың білімін профильдеу. Әртүрлі жастағы оқушылардың анатомо-физиологиялық жүйелерінің даму заңдылықтары туралы білімді қалыптастырады. Физиологиялық дамудың жас ерекшелік заңдылықтарын білу, даму заңдылықтарының заманауи проблемаларына сүйене отырып, оқу процесін, оқыту гигиенасын ұйымдастыру, оқытуда психологиялық мәселені қалыптастыру мәселелерін үйретеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Экономика, бизнес және кәсіпкерлік негіздері
    Несиелер: 5

    Пән студенттерді экономика мен бизнестің теориялық негіздерімен, елдің экономикалық дамуындағы кәсіпкерліктің үрдістерімен және рөлімен, мемлекеттік реттеу принциптерімен және қолдау әдістерімен таныстырады; нарықтық экономикада қолданылатын білім алушылардың ұғымдық аппаратты игеруіне және иеленуіне, бизнесті жүргізудің негізгі нысандарымен, бизнес-жоспарды әзірлеу дағдыларымен, қазіргі экономикалық жағдайларда компания қызметіндегі тәуекелдерді бағалаумен ықпал етеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Педагогика
    Несиелер: 4

    Адам туралы ғылымдар жүйесіндегі педагогиканың алатын орны, оның зерттеу пәні және негізгі ұғымдары туралы айтылады. Педагогикалық үдерістің құрамды компоненттері, мәні мен оларды жүзеге асыру заңдылықтары, қағидалары, формалары және әдіс-тәсілдері, құралдары, ерекшелігі баяндалады. Бүгінгі педагогика ғылымындағы адам капиталын қалыптастырудағы басты талаптар мен мәселелер, инновациялық технологиялар, білім беру жүйесін басқару қағидалары меңгертіледі

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Молекулалық физика
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты: әр түрлі агрегаттық күйдегі заттардың физикалық қасиеттерін олардың молекулалық құрылысына қарай зерттеу. Курста келесі мәселелер қарастырылады: Заттың агрегаттық күйлері, Газдардың молекула-кинетикалық теориясының негізгі теңдеулері мен негізгі күйлері, Идеал газ күйінің теңдеуі, Молекулалардың таралу жылдамдығы, Газдың ұлғаю жұмысы, Жылу сыйымдылығы, Термодинамиканың бірінші, екінші және үшінші заңдары, Адиабатикалық және политропты процестер, Карно циклы, энтропия.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Экология және өмір қауіпсіздігі
    Несиелер: 5

    Бұл курс адам мен тірі ағзалардың қоршаған ортамен қарым-қатынасы, адамның өмір сүру ортасына әсер етудің ауқымы мен рұқсат етілген шектері, теріс әсерлерді азайту және қауіпсіз өмірді қамтамасыз ету мүмкіндігі туралы білім алуға бағытталған. Пән төтенше жағдайлар туындаған кезде адамның қоршаған ортамен өзара байланысының қауіпсіз тәсілдерін, өндірістік сала объектілерінің тұрақты жұмысын, теріс факторлардан қорғау және мониторинг жүргізу, техногендік және табиғи сипаттағы қауіпті жағдайлардың алдын алу және олардың салдарын жою мәселелерін зерттейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Ғылыми зерттеу негіздері
    Несиелер: 5

    Оқу курсы ғылыми зерттеудің мазмұны мен әдістері, академиялық жазу туралы жүйелі түсініктерді қалыптастыруға, түрлі салаларда зерттеулер жүргізуге мүмкіндік беретін білім, дағды, технологиялар мен әдістерді игеруге бағытталған. Пән бағдарламасы ғылыми зерттеу тақырыбын, мақсаттары мен міндеттерін тұжырымдау жөніндегі әдістемелік ұсынымдарды, теориялық және эксперименттік зерттеулердің әдіснамасын зерделеу, зерттеулерді талдау және тұжырымдар мен ұсыныстар беруді қамтиды. Ғылыми зерттеулердің енгізілуі мен тиімділігіне, сондай-ақ ғылыми-зерттеу және оқуды бітіру жұмыстарын рәсімдеу ережелеріне көп көңіл бөлінеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Ұлттық руханият
    Несиелер: 3

    Курс рухани құндылықтар жүйесін, қазақтың ұлттық болмысын, руханияттың этномәдени бастауларын, ұлттық сананы, салт-дәстүрлерді, әдет-ғұрыптарды, дүниетанымды, діни шыдамдылықты, салт-дәстүрлерді, өнерді, әдебиетті, ұлттық тәрбиені, дәстүрлі мәдениетті, жоғары сананы тәрбиелейтін рухани мұраны зерттейді. Пән әлемдік және жалпыадамзаттық құндылықтарды, халықтық дәстүрлерді, ата-баба мұрасын құрметтеу рухында тәрбиеленген рухани-адамгершілік тұлғаны қалыптастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Дискретті математика
    Несиелер: 5

    Дискретті математика - бұл ақпараттық технологиялар, автоматтандырылған жүйелер мен ақпаратты өңдеу құралдары саласында дамып келе жатқан жас ғылым. Курс білім беруді іргелендіруді қамтамасыз етеді, студенттердің ғылыми көзқарасын қалыптастырады және логикалық ойлаудың дамуына ықпал етеді. Курсты оқыту жиын, функция, амалдар, көрсету сияқты ұғымдарға негізделген; іргелі алгебралар; қатынас; модель; алгебралық жүйе; логикалық функциялар; өлшенген график және оның матрицалық тағайындалуы; байланыс; цикломатика; жазықтық; Эйлер мен Гамильтон графиктері

    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Классикалық механика
    Несиелер: 5

    Курсты оқытудың мақсаты - студенттерге классикалық механика болжамдарының физикалық негізін қамтитын теориялық механиканың негізгі идеяларын және кеңістік пен уақыт туралы қазіргі идеяларды, сақтау заңдарының маңызды рөлін және олардың кеңістік пен уақыт қасиеттерімен және күш өрістерінің симметриясымен байланысын көрсету және аналитикалық механиканың әр түрлі әдістерін игерту арқылы студенттерге материалдық нүкте мен қатты дененің қозғалысындағы әртүрлі мәселелерді шешуге үйрету.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Электр және магнетизм
    Несиелер: 5

    "Электр және магнетизм" пәнін оқытуда студенттер электр физикасы мен магнетизмнің негізгі ережелерін зерттеу; оның дамуы туралы тарихи мәліметтермен танысу; зерттелетін құбылыстар мен заңдылықтарды физикалық түсіндіруге баса назар аудару; электр мен магнетизмнің халық шаруашылығындағы рөлі және оның басқа білім салаларымен байланысы туралы идеяларды қалыптастыру сияқты мәселелерді қарастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Информатиканың теориялық негіздері
    Несиелер: 5

    Бұл пәнді оқудың мақсаты - студенттердің информатиканың теориялық негіздерін меңгеруін және оларды кәсіби қызметтің әр түрлі саласында қолдануға дайындығын қалыптастыру. Информатика және тақырыптар. Ақпарат туралы түсінік. Ақпараттық трансформация. Ақпаратты өрнектеу формалары. Ақпаратты өлшеу. Ақпараттық процесс туралы түсінік. Ақпараттық процесті жүзеге асыру мүмкіндіктері. Санау жүйелері. Сандарды бір жүйеден екіншісіне ауыстыру әдістері.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Инклюзивті білім беру
    Несиелер: 3

    Инклюзивті білім беру пәнін оқытуда жалпы инклюзивті білім беру, негізгі міндеттері, ерекшелігі, халықаралық тәжірибесі, принциптері оқытылады. «Білім баршаға» бағдарламасы, Қазақстандағы инклюзивті білім беру мәселелері көрсетілген. Инклюзивті білім беру деңгейінің дамуы, мемлекеттік бағдарлама негізінде инклюзивті білім берудің мазмұны мен инновациялық жолдарын жүзеге асыру туралы қарастырылған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Атом және атом ядросының физикасы
    Несиелер: 5

    Пәнді оқудың мақсаты - атом ядросы физикасының негізгі түсініктері мен атом ядросында жүретін процестер, элементар бөлшектердің жіктелуі және олардың негізгі қасиеттері туралы білімді қалыптастыру. Курста атом ядросының қасиеттері, негізгі ұғымдар, радиоактивтілік құбылысы, ядроның құрылымы мен қасиеттері, бөлшектердің шығарылуымен ядролық ыдырау, ядролық реакциялар, ауыр ядролардың бөлінуі, жасанды радиоактивтілік, Күнде жүретін негізгі процестер, ядролық реакторлардың жұмыс принциптері баяндалады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Атом ядросы және элементар бөлшектер физикасы
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: микро-әлем құбылыстары және осы құбылыстардың қазіргі физикалық теориясы туралы түсінік қалыптастыру. Ядро құрылымының физикасы. Атом ядросының моделі. α-ыдырау теориясының элементтері. β-ыдырау. γ-сәулелену. Ядролық изомерлер. Ядролық реакциялар физикасы. Нуклон-нуклонды өзара әрекеттесу. Қолданбалы ядролық физиканың физикалық негіздері. Нейтрондардың затпен өзара әрекеттесуі. Жоғары энергия және элементар бөлшектер физикасы. Элементар бөлшектердің жіктелуі. Ғарыштық сәулелер.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Оптика
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: ғылым мен техникада оптикалық құбылыстар мен заңдылықтарды қолдану бойынша теориялық білім мен практикалық дағдыларды қалыптастыру. Пәннің қысқаша мазмұны: Жарықтың табиғатын, оның таралу заңдылықтарын, жарық пен заттың өзара әсерлесуін, жарықтың шашырауы мен жұтылуын, жарық сәулелерінің пайда болуын және оптикалық құрылғылардың мүмкіндіктерін зерттеу. Фотометрия. Жарық интерференциясы. Жарықтың дифракциясы. Геометриялық оптика негіздері. Жарықтың таралуы, жұтылуы және шашырауы. Сәулелену түрлері.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Физиканы оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Аталған пәнді оқу барысында физиканы оқыту теориясы мен әдістемесі мәселелері, педагогикалық зерттеу әдіснамасының негізі, оқу пәнінің рөлінде физиканы оқыту әдістемесінің міндеттері, физикалық курстың жалпы мазмұны мен құрылымы, физиканы оқытудағы маңызды әдістер, физиканы оқыту әдістемесінің мәселелері, оқу сабақтарын ұйымдастыру формалары, «Механика», «Молекулалық физика және термодинамика», «Электродинамика», «Оптика», «Атом және ядролық физика», «Кванттық физика» бөлімдерін оқып-үйрену әдістемесі қарастырылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Операциялық жүйелер және әкімшілік ету
    Несиелер: 5

    Операциялық жүйелердің (ОЖ) пайда болу тарихы. Операциялық жүйелердің негізгі принциптері мен функциялары. Процестер мен ағындар. Есте сақтауды басқару. Файлдық жүйелер. Енгізу-шығарудыбасқару. Операциялық жүйелердің мысалдары: UNIX, Linux, Windows. Операциялық жүйе ұғымдары, операциялық жүйе тарихы, ОЖ түрлері, ОЖ бөлісу, процестер, олардың орындалуы, BIOS параметрлері мен мақсаттары, жадты басқару, ақпараттық қауіпсіздік әдістері туралы білу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Физикалық есептерді шығару әдістемесі
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: физиканың әр түрлі есептерімен танысу, әр түрлі деңгейдегі есептерді шығаруды үйрену, есептердің шарттарын өз бетінше құрастыру. Кинематика. Динамика. Статика. Сұйықтықтардың механикасы. Молекула. Молекула-кинетикалық теория. Изопроцестер. Адиабаталық процесс. Менделеев-Клапейрон теңдеуі. Электр заряды. Кулон заңы. Тәзбек бөлігі үшін және толық тізбек үшін Ом заңы. Электр қуаты. Электромагниттік индукция. Геометриялық оптиканың негізгі формулалары. Толқындық оптика. Фотоэффект. Эйнштейн формуласы. Атом моделі. Атомдардың ыдырауы.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • С++ программалау тілі
    Несиелер: 5

    C ++ бағдарламалау негіздері. Тіл туралы негізгі түсініктер: алфавит, идентификаторлар, қызметші сөздер, тұрақтылық, айнымалылар, әрекеттер, ажыратқыштар, өрнектер. Мәліметтер түрлері. Стандартты кітапханаларға шолу. Функциялармен жұмыс. Енгізу-шығаруды форматтау. Енгізу -шығару жолдары. Шартты басқару құрылымдары, goto, if, switch. Қайталау құрылымы: do, for, while. Break, continue, return операторлары. Массивтер. Символдар массиві. C / C ++ тіліндегі графика. Файлдық енгізу-шығару. Объектілер жүйелерінің (UML) құрылымын жобалау мен модельдеу негіздері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Python программалау тілі
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты - Python бағдарламалау тілінің негізгі дағдыларын дамыту. Python бағдарламалауға кіріспе. Python тілінің негізгі стандартты модульдері. Мәліметтердің негізгі құрылымдары мен құрылымының операторлары (тізімдер, жиындар, кортеж, сөздік). Функционалды программалау элементтері. Объектіге бағытталған бағдарламалау. Сандық алгоритмдер. Матрицалық есептеулер. Жоғары деңгейлі типтік және типтік емес есептерді шешу әдістері. PyGame модулі. Жобаны құру және басқару

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Есептеу желілерін жобалау және қызмет ету
    Несиелер: 5

    Желіні құрудың негізгі принциптері мен желіні жобалауға қойылатын талаптар; Жол құру кезінде қолданылатын негізгі түсініктер; жергілікті желілердің негізгі технологиялары; компьютерлік желілер туралы қазіргі түсініктерді білу; желіні алу, физикалық мәліметтерді беру; желідегі орталықтандырылған жүйе туралы білім; компьютерлік желінің дамуы. Жүйенің компьютерлік желіде кездейсоқ таралуын; желілік топологияны білу; компьютерлік желілерге қызмет көрсету.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Информатиканы оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Курста орта мектепте информатиканы оқыту әдістемесі, оның қазіргі жағдайы мен даму болашағы, информатиканы мектеп пәні ретінде оқыту қарастырылады. Орта мектепте информатиканы оқытудың жеке әдістемесі. Ақпараттық білім беруді ұйымдастыру. Информатика кабинетімен танысу. Жергілікті желіде жұмыс жасау. Қазіргі мектепте информатика бойынша оқу сабақтарын ұйымдастырудың негізгі формалары. Орта мектепте информатиканы оқытудың заманауи әдісі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Білім берудегі менеджмент және көшбасшылық
    Несиелер: 5

    "Білім берудегі менеджмент және көшбасшылық" пәні білім беру жүйесіндегі негізделген қажеттілік ретінде еңбек нарығының заманауи талаптарына жауап береді, нақты жағдайларды талдау және диагностикалау дағдыларын дамытады. Пәнді оқытудың мақсаты білім берудегі көшбасшылықты ұйымды басқару құралы ретінде қолдану аясында қарастыруға негізделген және болашақ мамандардың көшбасшылық әлеуетін психологиялық-педагогикалық құрал ретінде дамытуға, болашақ білім беру көшбасшысы ретіндегі білім алушының рефлексивті құзыреттілігін дамытуға бағытталған. Пәнді оқу барысында білім алушы ұйымдастырушылық-басқарушылық шешімдер қабылдау дағдыларын меңгереді, білім берудегі барлық мүдделі тараптармен өзара қарым-қатынас жасау дағдылары қалыптасады және жетілдіріледі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Астрономия
    Несиелер: 4

    Студенттерді астрономияның негізгі принциптерімен, заңдарымен, міндеттерімен таныстыру; астрономияда қолданылатын әр түрлі зерттеу әдістерін меңгеру; астрономияның астронавтика дамуындағы рөлі мен маңызы, аспан денелерінің сипаттамасы мен эволюциясы туралы түсінік беру; астрономиялық шамаларды өлшеу әдістерін үйрету, өлшеу құралдарымен жұмыс істеуді, процесті өлшеу нәтижелерін үйрету, физикалық экспериментті автоматтандыру принциптерімен таныстыру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Педагогикалық информатика
    Несиелер: 5

    Ақпараттық жүйелердің дамуы. Тест жүйесі. Педагогикалық тестілеу жүйесі. Тест тапсырмаларының түрлеріне мысал. Интерактивті тақта. Интерактивті тақта қалай жұмыс істейді. Маршруттау процесінің маңыздылығы. SMART тақтасымен жұмыс. Интерактивті тақтаның дәлдігін талдау. Панельді бағдарлаудағы максималды дәлдік. Автоматтандырылған жүйені қолдану. Электронды оқулықтар. Білім беруде электронды оқулықтарды қолдану. Оқу үдерісіне мультимедиялық интерактивті оқу материалдарын құрудың электрондық технологиялары

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Кванттық механика
    Несиелер: 5

    Мақсаты: релятивистік емес кванттық механиканың түсініктері мен көріністерін қалыптастыру. Курстың негізін кванттық механикадағы динамикалық айнымалылар мен бейнелеу теориясының элементтері құрайды. Кванттық механиканың жуықталған әдістері бар кванттық механиканың динамикалық теңдеулері қарастырылады. Бөлшектер жүйесінің кванттық механикасы мәселелеріне ерекше назар аударылады; пәндік және әдістемелік білім, дағдылар мен дағдылар жүйесіне ие болу, кәсіби дамуды жүзеге асыру қабілеті; ақпаратты талдау, іріктеу; психикалық операциялардың жоғары деңгейінің болуы.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Физикалық процесстерді компьютерлік модельдеу
    Несиелер: 5

    Пән курсының мақсаты - физикалық процестердің компьютерлік модельдерін енгізу және физикалық заңдарды қолдана отырып сипатталған есептерді шешу. Сонымен қатар келесі мәселелер қарастырылады: физикалық есептерді шешуде компьютерлерді қолдану, әр түрлі дәрежедегі есептерді компьютерлік шешуді қамтитын бағдарламалық пакеттер, физикалық есептерді шешу әдістерінің жіктелуі, графикалық құралдардың көмегімен және физикалық құбылыстарды компьютерлік модельдеу көмегімен аралас типті есептерді шешу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Бағдарламалау есептерін шығару әдістері
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты - бағдарламалық қамтамасыз етуді әзірлеу саласында қолдану үшін бағдарламалаудың негізгі әдістерін үйрету. Пәннің курсы бағдарламалау технологиясына, әр түрлі есептерді шешу үшін бағдарламалау әдістерін қолдануға бағытталған. Көптеген қосымшаларды әзірлеудің ең кең тараған әдістері ретінде құрылымдық және объектілі бағдарламалау тәсілдеріне кіріспе. Әр түрлі салаларда қосымшаларды әзірлеу мысалдары көрсетілген.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Еңбекті қорғау
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты келесі білімдерді меңгеру болып табылады: еңбекті қорғау және өнеркәсіптік қауіпсіздік бойынша негізгі нұсқаулықтар. Еңбектің қауіпсіз жағдайларын жасау және оның орындалуын бақылау. Қызметкерлердің жұмысын ұйымдастыру. Технологиялық процестердің қауіпсіздігін қамтамасыз ету және қауіпті өндірістік факторлардың локализациясы. Өндірістік жарақаттар және талдау әдістері. Қауіпті өндірістік объектілерді пайдалану ережелері. Зиянды сәулеленуден қорғау. Еңбек гигиенасы, еңбек гигиенасы негіздері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Физика бойынша күрделілігі жоғары есептерді шешу
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты: физикадағы әртүрлі есептермен танысу, қиындығы әр түрлі деңгейдегі есептерді шешуді, есеп шарттарын өз бетінше құруды үйрену. Гидростатика бойынша есептерді шешу әдістері, кинематикадағы күштерді есептеу, молекулалық физика және термодинамикадағы сақталу заңдары, электростатика, тұрақты ток, Электромагнетизм, тербелістер мен толқындар, оптика және атом құрылымы мәселелері бойынша есептерді шешу әдістері қарастырылады. Деректерді өңдеудің математикалық әдістерін практикада қолдану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Олимпиадалық есептер шығару практикумы
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты: дарынды балалардың қабілеттерін дамыту, олардың ойлау қабілетін дамыту, өз пәніне деген қызығушылығын ояту, шығармашылық қабілеттерін дамыту. Сонымен қатар қиындығы әр түрлі дәрежедегі олимпиадалық есептерді таңдау, оларды шешу жолдары, тиімді әдістерді игеру. Бақылаудың негізгі әдістерін, физикалық шамалардың өлшем бірліктерін және эксперименттерін қарастыру, физикалық шамаларды қарапайым берілген шамалардың көмегімен анықтай білу, логикалық ойлауды дамыту.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Мәліметтер қоры жобалау және өңдеу
    Несиелер: 3

    Деректерді модельдеу тұжырымдамалары, мәліметтер қорын ұйымдастыру принциптері мен оларды жобалау технологиялары бойынша негізгі деректерді алу; дерекқорды басқарудың қазіргі заманғы жүйелерінің мақсатын, функционалдығы мен архитектурасын, сондай -ақ мәліметтер базасын жобалау мен өңдеуде ақпараттық технологияларды дамытудың қазіргі заманғы жағдайында олардың даму тенденциясын сипаттау; Құрылымдық сұраныс тілін қолдана отырып, мәліметтерді құру мен басқарудың негізгі білімдерін алу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Физика-информатикадағы ІТ және цифрлық ресурстар
    Несиелер: 4

    Цифрлық сауаттылық арқылы студенттер заманауи цифрлық технологияларды қауіпсіз қолдану қабілетін дамытады және жетілдіреді. Цифрландыру өнімді жобалаудан басталатын және оны тұтынушыға жеткізумен аяқталатын өндіріс процесі мен сатыларының толық автоматтандырылуын зерттеуге бағытталған, кейіннен өнімге техникалық қызмет көрсету; оқу үдерісін жаңғырту мектептерде, колледждерде және жоғары оқу орындарында цифрлық технологияларды қолдану дағдыларын қалыптастырады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Білімдік робототехника
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты - робототехниканың негізгі принциптері мен физикалық негіздерімен танысу. Роботтар. Роботтардың түрлері. Роботтардың адам өміріндегі маңызы. Роботтарды қолданудың негізгі бағыттары. Жасанды интеллект. LEGO дизайны бойынша нұсқаулық. Роботты басқару. Роботтар арасындағы байланыс әдістері. Визуалды программалау тілдері. Олардың негізгі мақсаты мен мүмкіндіктері. Роботты басқару командалары. Қоршаған ортаны программалау модулі, негізгі блоктар. LEGO MINDSTORMS EV3 EDU роботтарына кіріспе.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Физиканы оқытудағы жаңа тәсілдер мен технологиялар
    Несиелер: 5

    Пәнді оқудың мақсаты - физиканы оқытудың жаңа әдістері мен технологияларын қолдануды меңгеру, жаңа білім алу, гипотезаны растау, эмпирикалық фактілерді жинау, жағдайды жақсартуға байланысты практикалық есептерді шешу. Физиканы оқытудағы инновациялық технологиялардың озық әдістері, оқу үрдісіндегі ойын элементтері қарастырылады. Физиканы оқытуда ақпараттық -коммуникациялық технологияларды қолдану. Сын тұрғысынан ойлау технологиясын қолдану

    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Web-дизайн
    Несиелер: 5

    Интернет-технологиялар, ұйымдастыру принциптері мен қызметі, Интернет ортасында қолдану үшін қосымшаларды жобалау әдістері. Веб -дизайнның заманауи дизайнын меңгеру мүмкіндігі; веб -дизайн мен интернет технологиясының негіздерін білу; қосымшаларды әзірлеу және енгізу; ақпараттық жүйелерді білу; веб формадағы қосымшаларды әзірлеу және енгізу. Курсты аяқтағаннан кейін студент веб-қолданушылардың интерфейстерін және веб-беттердің логикалық құрылымын құра білуі, сонымен қатар веб-жобаларды безендіруі керек.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Операциялық жүйелер
    Несиелер: 3

    Пәннің мақсаты - операциялық жүйелердің (ОЖ) негізгі және қосалқы функцияларын қарастыру, келесі түсініктермен танысу: файлдар мен каталогтар, қатынау құқықтарын басқару принциптері, операциялық жүйелерді құру. Процесс пен ағындардың жалпы көрінісін қамтамасыз ету, процестерді басқару, операциялық жүйелерді басқару. Желілермен және желілік құрылымдармен танысу. Операциялық жүйелерге қызмет көрсету. Операциялық жүйелердің қызмет көрсету құралдары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Электротехника
    Несиелер: 5

    Пәнді оқудың мақсаты - студенттерді электр қондырғылары мен электр энергетикалық жүйелерде қолданылатын құрылғылардың теориялық негіздерімен таныстыру, оларда болатын электромагниттік процестерді модельдеуді, талдауды және есептеуді үйрету. Пән тұрақты, ауыспалы, үш фазалы токтың сызықтық және сызықты емес электр тізбектерінің теориясын, трансформатор мен электр машиналарының жұмыс принципін меңгеруге мүмкіндік береді; қазіргі заманғы электронды құрылғылардың элементтік базасын меңгеру, электр жетегінің, электрмен жабдықтаудың негіздерін меңгеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Код ON5

    физика және информатика пәндерінде пәндік саланың мүмкіншіліктерін өз бетінше анықтау, түсіну және бағалау дағдыларын меңгеру

  • Код ON3

    физика және информатикада оқыту мен тәрбиелеудің заманауи әдістемелері мен технологияларын меңгеру

  • Код ON6

    физикада және информатикада базалық теориялық білімді, ұйымдастыру-басқару есептерін шешу үшін іс жүзінде дағды мен іскерлікті қолдану

  • Код ON7

    Физика, информатиканың теориялық және эксперименттік негіздері мен физика және информатиканы оқыту технологиясын қолдану

  • Код ON9

    мектеп оқушыларының пәндік дағдылары мен іскерліктерін қалыптастыру әдістерін, физикаға және информатикаға қызығушылығын қалыптастыру мен физика және информатика саласындағы білімдерін күнделікті өмірде пайдалану тәсілдерін игеру

  • Код ON2

    математикалық білімдер және практикалық-бейімделген есептерді шығаруға арналған әдістерді пайдалану, графиктер, диаграммалар түрінде берілген сандық мәліметтерді талдау, статистикалық сипаттағы ақпаратты талдау, физикалық процестерді, деректерді және құбылыстарды талдау және жинақтау барысында математикалық әдістерді қолдану

  • Код ON1

    физика және информатика саласында пәндік, психологиялық-педагогикалық, әдістемелік және әлеуметтік-гуманитарлық, экологиялық, экономикалық және құқықтық білімдер, кәсіпкерлік және бизнес негіздері, физиологиялық даму заңдылықтары мен академиялық адалдық, іскерлік және дағдылар жүйесін игеру, одан әрі өзінің кәсіби дамуын жүзеге асыру

  • Код ON4

    білім алушылардың оқу-зерттеу жұмысын және академиялық жазу дағдыларын қалыптастыру, физикалық экспериментті әдістемелік сауатты орындауды үйрету.

  • Код ON8

    жалпы физикада және информатикада абстракциядан нақтыға өту қисынында нақты оқу пәнінің құрылымы мен мазмұнын білу.

6B01510 Физика - Информатика (көптілді білім беру)
Бакалавриат

Ш. Уәлиханов атындағы Көкшетау университетi

БББТ: B010 Физика мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
6B01510 Физика - Информатика
Бакалавриат

Аймақтық әлеуметтік-инновациялық университеті

БББТ: B010 Физика мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
6B01510 Физика-Информатика
Бакалавриат

Қ. Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік мемлекеттік университеті

БББТ: B010 Физика мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
6B01510 Физика-Информатика мұғалімін даярлау
Бакалавриат

Оңтүстік Қазақстан мемлекеттік педагогикалық университеті

БББТ: B010 Физика мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
6B01510 Физика-Информатика
Бакалавриат

Манаш Қозыбаев атындағы Солтүстік Қазақстан мемлекеттік университеті

БББТ: B010 Физика мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01510 Физика және информатика мұғалімдерін оқыту
Бакалавриат

Тараз мемлекеттік педагогикалық университеті

БББТ: B010 Физика мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
Top