Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B01404 Дене шынықтыру және спорт в Қ. Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік мемлекеттік университеті

  • Жеңіл атлетика оқыту әдістемесімен
    Несиелер: 5

    Бұл курстың мазмұны жеңіл атлетиканың пайда болу тарихын қарастырады , жеңіл атлетиканың негізгі бөлімдерінің сипаттамаларын ұсынады, мысалы : серуендеу, жүгіру, секіру, лақтыру, көпсайыстың түрлері мен мазмұны. Студенттер жүргізілетін жаттығуларды орындау техникасы және жеңіл атлетикада қозғалыс дағдыларын оқыту әдістемесінің негіздері бойынша дағдыларға ие болады. Студенттер жеңіл атлетикадағы спорттық дайындық түрлерімен; жеңіл атлетика түрлеріндегі техникалық дайындық негіздеріне оқыту әдістемесімен танысады. Оқушыларға жеңіл атлетикада қимылдарды орындау техникасын үйрету кезінде қолданылатын негізгі топтарға, құралдар мен әдістерге сипаттама беріледі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Гимнастика оқыту әдістемесімен
    Несиелер: 6

    Бұл курстың мазмұны гимнастиканың пайда болу тарихын қарастырады , оның негізгі бөлімдерінің сипаттамаларын береді, мысалы: гимнастика теориясы мен әдістемесінің жалпы негіздері, гимнастикалық терминология. Студенттер гимнастикадағы спорттық дайындық түрлерімен; гимнастика түрлеріндегі техникалық дайындық негіздеріне оқыту әдістемесімен танысады. Студенттер саптық және жалпы дамыту жаттығуларын өткізу дағдыларын, мектепте гимнастикалық жаттығуларды оқыту әдістемесін меңгереді. Курсты оқу барысында оқытудың заманауи білім беру технологиялары қолданылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Кәсіпкерлік және бизнес негіздері
    Несиелер: 5

    «Кәсіпкерлік және бизнес негіздері» курсы кәсіпкерлік және бизнес туралы түсінікті қалыптастыруға, білім алушының санасына іскерлік ойлауды енгізуге, дағдыларды бекітуге және кәсіпкерлікке оқытудың инновациялық тәсілдерін пайдалануға арналған. Осындай курс аясында шығармашылық ойлау және іскерлік жобалар арқылы идеяларды жүзеге асыруды пысықтау дағдылары қалыптасады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Туризм оқыту әдістемесімен
    Несиелер: 5

    Бұл пәннің мазмұнында туризм техникасы мен тактикасының негіздері, балалар мен мектеп туризмін ұйымдастырудың ерекшеліктері қарастырылады. Студенттер спорттық туризмнің жіктелуімен, техникасы мен тактикасының мазмұнымен, туристік қызметті ұйымдастырудың ерекшеліктерімен, туристік спорттық іс-шараларды ұйымдастырудың ерекшеліктерімен танысады. Осы курсты оқу барысында студенттер іздестіру-құтқару және авариялық жұмыстар мен медициналық көмек көрсету дағдыларын меңгереді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Жас ерекшелік физиологиясы және мектеп гигиенасы
    Несиелер: 3

    Жас ерекшелік физиологиясы және мектеп гигиенасы курсын оқытудағы мақсат педагогикалық бағыттағы білім алушылардың білімін профильдеу. Әртүрлі жастағы оқушылардың анатомо-физиологиялық жүйелерінің даму заңдылықтары туралы білімді қалыптастырады. Физиологиялық дамудың жас ерекшелік заңдылықтарын білу, даму заңдылықтарының заманауи проблемаларына сүйене отырып, оқу процесін, оқыту гигиенасын ұйымдастыру, оқытуда психологиялық мәселені қалыптастыру мәселелерін үйретеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Ғылыми зерттеу негіздері
    Несиелер: 5

    Оқу курсы ғылыми зерттеудің мазмұны мен әдістері, академиялық жазу және академиялық адалдық туралы жүйелі түсініктерді қалыптастыруға, түрлі салаларда зерттеулер жүргізуге мүмкіндік беретін білім, дағды, технологиялар мен әдістерді игеруге бағытталған. Пән бағдарламасы ғылыми зерттеу тақырыбын, мақсаттары мен міндеттерін тұжырымдау жөніндегі әдістемелік ұсынымдарды; теориялық және эксперименттік зерттеулердің әдіснамасын зерделеу; зерттеулерді талдау және тұжырымдар мен ұсыныстар беруді қамтиды. Ғылыми зерттеулердің енгізілуі мен тиімділігіне, сондай-ақ ғылыми-зерттеу және оқуды бітіру жұмыстарын рәсімдеу ережелеріне көп көңіл бөлінеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Педагогика
    Несиелер: 4

    Педагогика ғылымының алдында тұрған мiндеттердің күрделiлiгi бiздің қоғамымыздың барлық саласында жүрiп жатқан қайта құру процесi туындайды. Педагогика ғылымы алдындағы басты мiндеттердің бiрi - үздiксiз бiлiм берудің бiрыңғай жүйесiн жасайды, негiзгi бағыттар халық ағарту жүйесiн, оқу-тәрбие процесiн интеграциялау, гуманитарландыру, интеллектуаландыру, индивидуализациялау және демократиялан¬дырудың ғылыми теориялық принциптерiн ашады, тәрбиенің ролi мен жеке адамның қалыптасуы туралы, теориялық мәселелердi айқындайды. Бiлiм беру мазмұнының ғылыми негiздерiн жасау, жалпы политехникалық және кәсiптiк бiлiм берудің арасындағы қатынасты анықтау, оқу тәрбие процесiн оптималдандырудың тиiмдi әдiстерiн ашу, ғылыми практикалық мәнiн көрсетеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Құқық негіздері
    Несиелер: 5

    «Құқық негіздері» оқу пәні студенттердің құқықтық қатынастардың табиғаты мен мәні туралы, құқықтық жүйенің пайда болуының, дамуының және қызмет етуінің негізгі заңдылықтары туралы түсініктерін қалыптастыруға бағытталған. Студент практикалық жағдайда дағдыларды қалыптастыратын құқықтық білім алады. Курс құқықтық дүниетанымды, көзқарасты және құқыққа деген оң көзқарасты қалыптастырады. Проблемалық жағдайды модельдеу, проблемалық тапсырмаларды анықтайтын кейс-стади әдісі, модельдеу әдістері сияқты оқытудың белсенді әдістері қолданылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Баскетбол оқыту әдістемесімен
    Несиелер: 6

    Бұл пәннің мазмұны баскетболдың спорт түрі ретінде қалыптасу тарихын қарастырады. Баскетболдың оқушылардың дене тәрбиесіндегі маңызылығын қарастырады. Студенттер ойынның мазмұнымен, оның ережелерімен танысады. Техникалық-тактикалық әрекеттердің жіктелуі және алаңдағы ойыншылардың функциялары туралы түсінік беріледі. Студенттер баскетболшылардың физикалық, техникалық және тактикалық дайындық құралдарымен және әдістерімен танысады. Бұл пән мектепте баскетболдан сабақтар мен жарыстарды ұйымдастыру және өткізу бойынша практикалық дағдыларды алуға мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Шағын кешенді мектептегі дене тәрбиесі
    Несиелер: 5

    Шағын кешенді мектептерде дене шынықтыру сабақтарын ұйымдастыру және өткізу әдістемесінің объектісі, құралы және міндеттері. Шағын кешенді мектептерде дене шынықтыру сабақтарының дамуының құқықтық-нормативтік негіздері. Шағын кешенді мектептерде приоритеттік бағыттарының дамуы және іске асырылу механизмі. Шағын орталау мектептерде білім беру мазмұны шеңберінде қолданылатын жаңартылған технологияларды тиімді жүзеге асырылуы. Үзілістегі дене тәрбиесі шаралары. Күн тәртібі ішіндегі сауықтыру жұмыстары. Мектептерде сыныптан тыс дене тәрбиесі және спорт жұмыстары.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Қозғалмалы ойындар оқыту әдістемесімен
    Несиелер: 5

    Бұл курстың мазмұны ашық ойындардың тарихымен, олардың эволюциясы мен дамуымен танысуды қамтиды. Мектеп жасындағы балалардың ашық ойындарына педагогикалық сипаттама берілді. Студенттер мектепке дейінгі және бастауыш мектеп жасындағы балалармен ашық ойындарды ұйымдастыру және өткізу нысандарымен және ашық ойындардың сыныптамасымен танысады. Бұл пән мынадай бөлімдерді ұсынады: ашық ойындардың сауықтыру, білім беру және тәрбиелік мәні; ашық ойындарды өткізу және қолдану әдістемесі; кіші, орта және жоғары мектеп буынындағы дене шынықтыру сабақтарындағы ашық ойындар.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Ұлттық руханият
    Несиелер: 3

    Пән ұлттық болмысты құрайтын, ұлттық сана, салт-дәстүр, әдет-ғұрып, дүниетаным, наным-сенім, ырым-жоралғы, мәдениет пен өнер, тіл мен әдебиет, ұлттық тәрбие, дәстүрлі мәдениет сияқты ұлттық руханияттың өзекті категориялары мен компоненттерін оқып білуге арналған. Пән қазіргі заман тұлғасын рухани-адамгершілік жағынан қалыптастырып, ұлттық және жалпы адамзаттық құндылықтарды, халықтық дәстүрлерді, ата-бабалар мұрасын құрметтеу рухында тәрбиелейді

    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Инклюзивті білім беру
    Несиелер: 3

    Инклюзивті білім беру пәнін оқытуда жалпы инклюзивті білім беру, негізгі міндеттері, ерекшелігі, халықаралық тәжірибесі, принциптері оқытылады. «Білім баршаға» бағдарламасы, Қазақстандағы инклюзивті білім беру мәселелері көрсетілген. Инклюзивті білім беру деңгейінің дамуы, мемлекеттік бағдарлама негізінде инклюзивті білім берудің мазмұны мен инновациялық жолдарын жүзеге асыру туралы қарастырылған, баланың түзеу - педагогикалық және әлеуметтік қажеттіліктерін арнайы қолдау, қоршаған ортаның балаларды жас ерекшеліктеріне және білімдік қажеттіліктеріне бейімделуіне жағдай қалыптастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Жүзу оқыту әдістемесімен
    Несиелер: 5

    Курсты оқу барысында жүзудің спорт түрі ретіндегі ерекшелігі және мектеп оқушыларын жүзуді үйретудің өмірлік қажеттілігі ашылады. Қолданбалы, сауықтыру және спорттық жүзу туралы идеялар қалыптасады. Студенттер С жүзу бойынша жұмыстың заманауи бағыттары мен әдістерін көрсететін материалды игереді және барлық жастағы адамдармен гигиеналық - сауықтыру сабақтарын және шынықтыру рәсімдерін ұйымдастыру; арнайы жабдықтың көмегімен суға батушыларды құтқару бойынша білім, білік және дағдыларды алады. Осы пән материалының мазмұны жүзу техникасын оқыту әдістемесі , биомеханикалық заңдылықтар және спорттық және қолданбалы жүзу әдістері техникасының ұтымды нұсқаларына қойылатын талаптар туралы ақпарат алуға мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Дене шынықтыру және спорттың психологиясы және педагогикасы
    Несиелер: 5

    Бұл пән дене шынықтыру және спорт педагогикасының теориялық-әдіснамалық негіздері сияқты бөлімдерді зерттеуді қарастырады. Дене шынықтыру және спорт саласындағы мамандардың кәсіби-педагогикалық құзыреттілігі. Тұтас педагогикалық процесс жүйесіндегі дене шынықтыру мен спорттың орны. Тұтас педагогикалық процесті жүзеге асыру жағдайында оқыту. Дене шынықтыру және спорт саласындағы педагогикалық процесті ұйымдастыру формалары. Оқыту әдістері. Тұтас педагогикалық процесс жүйесіндегі тәрбие. Спорт командасындағы тұлғаны тәрбиелеудің педагогикалық негіздері. Педагогикалық шеберлік негіздері.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • "Дене шынықтыру және спорт" пәнін оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Бұл курсты оқу барысында «жаңартылған бағдарлама», «педагогикалық білім», «дене тәрбиесі» сияқты ұғымдар қарастырылады. Студенттер дене шынықтырудың міндеттері, мазмұнының формалары және жағдайы туралы ақпарат алады. Дене шынықтыру сабағында дене шынықтыру және критериалды бағалаудың құралдары мен әдістері туралы білім қалыптасады. Студенттер жаңартылған білім беру платформасының талаптарына сәйкес келетін «Дене шынықтыру» пәнін ұйымдастыру және өткізу үшін оқу құжаттамасын дайындау және әзірлеу дағдыларын меңгереді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Волейбол оқыту әдістемесімен
    Несиелер: 5

    Бұл пәнді оқу жалпы білім беретін мектепте волейболдан сабақ ұйымдастыру және өткізу үшін студенттерді теориялық және практикалық біліммен қаруландыруға мүмкіндік береді. Студенттер арасында волейболдың пайда болу және даму тарихы, ойын әдістерін жіктеу, волейбол ережелері және жарыстарды төрешілік әдістемесі туралы жалпы түсінік қалыптастыру. Курс мазмұнында келесі бөлімдер қарастырылады: дене тәрбиесі және халықты сауықтыру жүйесіндегі волейбол; техникалық әдістердің жіктелуі және ойын тактикасының негіздері. Студенттер оқу барысында қолданылатын педагогикалық принциптер мен ережелермен танысады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Спорт ғимараттарын қазіргі заманауи жоспарлау және салу
    Несиелер: 5

    Бұл пәнді оқу қазіргі заманғы жоспарлау және спорт ғимараттарын салу туралы ақпаратты қамтиды. Спорт ғимараттарының жіктелуі мен категориясы келтірілген. Пән спорт нысандарын салу кезінде қажетті нормативтік мәліметтермен және талаптармен таныстырады. Спорт ғимараттарын ұйымдастыру және пайдалану негіздері туралы білім қалыптасады. Спорт ғимараттарын жарықтандыру және температуралық режимі бойынша СЭС нормалары бойынша ақпарат берілетін болады. Студенттер қарапайым спорт ғимараттарын салу саласындағы білімді меңгереді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Үстел ойындары және оқыту әдістері (дойбы,шахмат,үстел теннисі)
    Несиелер: 5

    Бұл пәннің мазмұны оның мақсаты мен міндеттерін ашады. Оқушылар үстел ойындарының мазмұнымен танысады. Ойын әрекеті туралы түсінік беріледі. Мектеп оқушыларының дене тәрбиесіндегі үстел ойындарының маңызы қарастырылады. Бұл курста студенттерге әртүрлі жастағы балалармен дене шынықтыру сабақтарында ойын жүргізу әдістемесі ұсынылады. Студенттер дене шынықтыру сабағында сыныптан және мектептен тыс жұмыстарда үстел ойындарын қолдану бойынша білім мен дағдыларды меңгереді. Бұл пән студенттерге үстел ойындары бойынша жарыстарды ұйымдастыру және өткізу бойынша практикалық дағдыларды меңгеруге мүмкіндік береді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Мектептегі спорт ойындары (футбол, гандбол)
    Несиелер: 5

    Осы пәннің мазмұнында мыналар қарастырылады "футбол", "гандбол", "спорттық ойындар", "дене шынықтыру сабағы"ұғымдары. Ойын әрекеті туралы түсінік беріледі. Спорттық ойындар (футбол, гандбол) бойынша сабақтарды өткізу әдістемесі туралы түсінік қалыптасады. Орта және жоғары сынып оқушылары. Бұл пән спорттық ойындар бойынша жарыстарды ұйымдастыру және өткізу бойынша практикалық дағдыларды алуға мүмкіндік береді. Осы курсты оқу барысында студенттер балалардағы қателіктерді анықтау және түзетуде және оларды түзету дағдыларын дамытады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Бағалаудың өлшемдік технологиялары
    Несиелер: 5

    Бұл пән жаңартылған білім беру тұғырнамасының талаптарына сәйкес келетін «бағалау», «бағалау жүйесі», «бағалау критерийлері» ұғымдарымен танысып, студенттердің кәсіби дайындығын арттыруға бағытталған. Пән оқу-танымдық құзыреттілікті қалыптастыруға ықпал ететін оқу жетістіктерін критериалды бағалау технологиясының ұйымдастырушылық-педагогикалық негіздерін анықтауға, осы технологияларды оқу үрдісінде қолдану мәселелерін зерделеуге бағытталған. Пән бағалаудың қалыптастырушы және жалпылаушы механизмін қарастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Спорттық құрылыстар
    Несиелер: 5

    Осы пәннің мазмұнында: спорт түрлері бойынша спорт құрылыстарының қысқаша сипаттамасы. Бұл курстың мазмұны студенттерге барлық типтегі спорт ғимараттарының жіктелуімен және құрылыс нормаларымен танысуға мүмкіндік береді. Студенттер әр түрлі спорт ғимараттарының мөлшері, ерекшеліктері мен негізгі жабдықтары және оны пайдалану шарттары туралы ақпарат алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Жалпы білім және спорт мекемелеріндегі дене шынықтыру жұмыстары бойынша жоспарлау құжаттары
    Несиелер: 5

    Курсты оқу студенттерге жалпы білім беретін және спорт мекемелеріндегі дене шынықтыру бойынша негізгі құжаттарды жоспарлауға қойылатын талаптар туралы ақпарат алуға мүмкіндік береді. Студенттер жоспарлаудың түрлерімен және жоспарлау құжаттарын әзірлеу технологиясымен танысады. Студенттер дене шынықтыру сабақтарын өткізу үшін оқу құжаттамасын құрастыруға қажетті жоспарлаудың әдістемелік реттілігі туралы белгілі бір дағдылар мен дағдыларды алады. Студенттер жоспарлауда талап етілетін міндеттерді шешу үшін сабақтардың әдістері мен формаларын талдап, таңдай алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Балалар-жасөспірімдер спортының теориясы мен әдістемесі
    Несиелер: 5

    Курс барысында студенттер "спорт", "балалар мен жасөспірімдер спорты", "спорттық жаттығу", "спорт теориясы"ұғымдарын меңгереді. Принциптер туралы түсініктер қалыптасады спорттық жаттығуды жоспарлау және педагогикалық бақылау әдістері. Студенттер балалардың спорттық қабілеттері мен дарындылығын анықтау дағдыларын игереді. Курс студенттерді оқу жүктемелерінің жас кезеңділігі сияқты ұғымдармен таныстырады. жас спортшының сабақтары мен өмір сүру тәртібін ұйымдастыру; спортшыны даярлаудың негізгі бөлімдері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • «ЖОО-да дене шынықтыру» пәні сабағында электрондық оқулықты қолдану әдістемесі
    Несиелер: 5

    Студенттерде компьютерлік модельдеуді қолдануда күрделі Үйлестірілген қозғалыс әрекеттерін орындау, спорттық нәтижелерді модельдеу және болжау техникасын жүйелі түрде ұсыну. Спорттық жаттығулар техникасын оқытуда қолданылатын бейне үзінділері: қозғалыс техникасы, қозғалыс құрылымының заңдылықтарын іздеу және таңдау, қимылдарды қайталау, бейне сурет. Электрондық оқулықтарды құрастыру алгоритмінің педагогикалық технологиясының құрылымы. Электрондық тасымалдағыштардағы ақпараттық-әдістемелік материалдарды оқытудың жаңа технологиясының тұжырымдамалық элементтері мен жіктеу параметрлерін әзірлеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Шаңғы спорты оқыту әдістемесімен
    Несиелер: 5

    Бұл пәнді оқу студенттерді мектепте шаңғы дайындау сабақтарын ұйымдастыру және өткізу үшін теориялық және практикалық біліммен қаруландыруға мүмкіндік береді.Студенттерде шаңғы спортының пайда болу және даму тарихы, оның жіктелуі және әртүрлі жарыстарды төрешілік әдістемесі туралы жалпы түсінік қалыптастыру. Студенттер судьялардың құқықтары мен міндеттерімен, құрал-жабдықтармен және шаңғы сабақтарын өткізу кезінде қолданылатын жабдықты дайындау ерекшеліктерімен танысады. Студенттерде шаңғы дайындығы бойынша сабақтар мен жарыстар өткізу үшін практикалық дағдылар қалыптасады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Футбол оқыту әдістемесімен
    Несиелер: 5

    Бұл пәнді оқу жалпы білім беретін мектепте футбол сабақтарын ұйымдастыру және өткізу үшін студенттерді теориялық және практикалық біліммен қаруландыруға мүмкіндік береді. Студенттерде футболдың пайда болу және даму тарихы, ойын әдістерінің жіктелуі, футбол ойынының ережелері және жарыстарды төрешілік әдістемесі туралы жалпы түсінік қалыптастыру. Курстың мазмұнында келесі бөлімдер қарастырылады: дене тәрбиесі және халықты сауықтыру жүйесіндегі футбол; техникалық әдістердің жіктелуі және ойын тактикасының негіздері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Дене шынықтыру және спорт менеджменті
    Несиелер: 5

    Курсты оқу барысында студенттер "менеджмент", "спорт менеджері", "басқару қызметі", "мемлекеттік басқару органдары"ұғымдарын меңгереді. Басқарудың функциялары, принциптері мен әдістері, дене шынықтыру және спорт менеджменті органдарының жүйесі және менеджменттің қоғамдық органдары туралы түсініктер қалыптасады. Спорт менеджментінің отандық және шетелдік тәжірибесі зерттелуде. Курс студенттерді дене шынықтыру және спорт саласындағы мемлекеттік саясатпен таныстырады. Оқытудың интерактивті әдістері қолданылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Білім берудегі менеджмент және көшбасшылық
    Несиелер: 5

    "Білім берудегі менеджмент және көшбасшылық" пәні білім беру жүйесіндегі негізделген қажеттілік ретінде еңбек нарығының заманауи талаптарына жауап береді, нақты жағдайларды талдау және диагностикалау дағдыларын дамытады. Пәнді оқытудың мақсаты білім берудегі көшбасшылықты ұйымды басқару құралы ретінде қолдану аясында қарастыруға негізделген және болашақ мамандардың көшбасшылық әлеуетін психологиялық-педагогикалық құрал ретінде дамытуға, болашақ білім беру көшбасшысы ретіндегі білім алушының рефлексивті құзыреттілігін дамытуға бағытталған.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Адам анатомиясы
    Несиелер: 4

    «Адам анатомиясы» пәнінің мазмұны адам организмінің құрылысы, морфологиясы,топографиясы, шығу тегі және онтогенездік,филогенездік дамуы туралы білімге негізделген. Бағдарламаны игеру барысында адам организмін құрайтын мүшелер мен тіндердің құрылысын, жеке, жыныстық және жастық ерекшеліктеріне сәйкес мүшелердің өзара анатомо-топографиялық қатынастары туралы түсініктер жинақталып, адамның дене құрылысына сыртқы ортаның, еңбектің, әлеуметтік жағдайларының тигізетін әсерлерін де сипаттайды

    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Таңдаған спорт түріндегі спорттық-педагогикалық жетілдіру
    Несиелер: 5

    Курсты оқу барысында студенттер "дене шынықтыру", "спорт", "дене тәрбиесі жүйесі", "дене шынықтыру теориясы"ұғымдарын меңгереді. Студенттерге физикалық жаттығулардың техникасын және спортшының денесіне жаттығу әсерінің бағытын білуге кеңес беріледі. Студенттер дене шынықтыру және спорт қызметінің негізгі және жаңа түрлерімен танысады. Студенттер таңдаған спорт түрі бойынша жарыстарды ұйымдастыру және өткізу дағдыларына ие болады, сондай-ақ қала, облыс, республика ауқымындағы жарыстарда практикалық төрешілікті жүзеге асыра алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Футболдағы жаттығу үрдісінің негіздері
    Несиелер: 5

    Бұл пәннің мазмұнында футболдағы жаттығу процесін жоспарлау және ұйымдастыру негіздері, оқу-жаттығу сабақтарын өткізудің әдістемелік негіздері және оқытудың қазіргі заманғы техникалық құралдарын пайдалана отырып жаттығулар өткізу қарастырылады. Студенттер спортшыларды іріктеу мен команда қызметінің дұрыс ұйымдастырылуымен танысады. Студенттер спортшыларды даярлауды басқару, жаттығу процесін жоспарлау және ұйымдастыру, футбол жарыстарында команданы басқару ерекшеліктері туралы білім алады. Бұл курстың мазмұны студенттерге спорттық дайындықты болжау және модельдеу әдістерімен, спортшылардың дайындығын бақылау әдістерімен танысуға мүмкіндік береді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Дене шынықтыру теориясы мен әдістемесі
    Несиелер: 5

    Дене шынықтыру теориясының оқу және ғылыми пәнінің құрылымы. Дене тәрбиесі процесінде тұлғаның бағытталған дамуы. Негізгі түсініктерді анықтау: дене дамуы, дене жаттығулары, дене бітімі, дене дайындығы, дененің жетілуі, дене тәрбиесі жүйесі, дене мәдениеті, спорт. Дене шынықтыру және спорт саласындағы маманның өзіндік кәсіби дайындығы және қоғамдағы орны.Дене шынықтыру теориясындағы әдістер мен әдістемелік негіздер және теориялық зерттеулерді қорытындылау логикасы, ғылыми-зерттеулерге деген жалпы ғылыми және интеграциялық көзқарастары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Спорттық ұжымда қорым-қатынастық психологиясын және шиеліністерді басқару
    Несиелер: 5

    Бұл пән курсының мазмұны спорттық ұжымдағы қарым-қатынас пен белсенділік арасындағы байланыс туралы негізгі мәліметтерден тұрады. Студенттер спорттағы жанжалдардың алдын алу мәселелерін шешудің теориялық және әдістемелік тәсілдері туралы білім алады және конфликттік жағдайларды басқару әдістерін, өзгерістер жағдайында олардың алдын алу ерекшеліктерін меңгереді. Студенттер проблемалық кәсіптік және білім беру жағдайларын талдау, конфликтісіз кәсіби қарым-қатынас пен өзара әрекетті ұйымдастыру, жеке және бірлескен шешімдер қабылдау тәжірибесін алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Дене шынықтыру және спорттағы ІТ және цифрлық ресурстар
    Несиелер: 4

    Бұл пәннің мазмұны дене шынықтыру сабағында электронды оқу құралдарын қолдануды қарастырады, білімді меңгеруді жақсартатын, ой-өрісін кеңейтетін жағдайларды талдайды. Студенттер университетте және мектептерде дене шынықтырудың қазіргі кезеңінде заманауи компьютерлік технологияларды қолдану негіздері бойынша білім, білік және дағдыларды меңгереді. Студенттер дене шынықтыру мен кәсіптік спортты басқару саласындағы заманауи ақпараттық-коммуникациялық технологиялар туралы ақпарат алады және дене дайындығы деңгейін түзету және динамикасына арналған дене өнімділігін тексеруді дербестендіру негіздерімен танысады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Мектептегі спорттық ойындар (волейбол,баскетбол)
    Несиелер: 5

    Бұл пәннің мазмұны оның мақсаттары мен міндеттерін ашады. Студенттер мектептегі спорттық ойындардың (волейбол, баскетбол мысалында) мазмұнымен танысады. Ойын әрекеті туралы түсінік беріледі. Спорттық ойындардың оқушылардың дене тәрбиесіндегі маңызы қарастырылады. Бұл курста студенттерге әр түрлі жастағы Оқушылармен дене шынықтыру сабақтарында волейбол және баскетбол әдістерін қолдану ұсынылады. Студенттер дене шынықтыру бойынша мектептен тыс және сыныптан тыс жұмыстарда спорттық ойындарды қолдану бойынша білім мен дағдыларға ие болады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Спорттық медицина
    Несиелер: 5

    Осы курсты оқу кезінде студенттер "диагностика", "дәрігерлік бақылау", "дәрігерлік бақылау әдістері", "медициналық қамтамасыз ету"деген негізгі ұғымдармен танысады. Жаттығулар мен жарыстарда медициналық бақылау зерттеледі, дене шынықтырумен және спортпен айналысатын адамдардың денесінің функционалды жағдайына сипаттама беріледі. Физикалық жұмысқа қабілеттілікті тестілеу, санитариялық-ағарту жұмысы, аурулар мен жарақаттардың алдын алу дағдылары алынады. Студенттер жарысты медициналық қамтамасыз етуге қойылатын талаптармен танысады. Курсты оқу барысында оқытудың интерактивті әдістері қолданылады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Дене тәрбиесі құралдарымен бейімдеу және инклюзивті білім беру
    Несиелер: 3

    Бұл курсты оқу барысында "бейімделген білім беру", "инклюзивті білім беру", "дене тәрбиесі"сияқты ұғымдар қарастырылады. Студенттер бейімделгіш және инклюзивті білім берудің міндеттері, нысандары мен мазмұны мен жай-күйі, дене шынықтыру құралдары туралы ақпарат алады. Бейімделгіш дене шынықтырудың құралдары мен әдістері туралы ақпарат қалыптасады. Студенттер мүмкіндігі шектеулі оқушылармен сабақ өткізу дағдыларын игереді. Пән оқушылардың денсаулық жағдайын ескере отырып, сабақ өткізу әдістемесімен таныстырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Массаж негіздері және спорттық жарақаттану
    Несиелер: 5

    Бұл пәннің курсы студенттерді массаж ұғымымен, оның түрлерімен, өткізу ережелерімен және спорттық іс-әрекеттегі маңыздылығымен таныстырады. Студенттер балаларға массаж жасаудың практикалық дағдылары мен ерекшеліктерін, оны одан әрі талдай отырып және оларды мөлшерлеу әдістерін меңгереді. Студенттер дағдыларға ие болады және спорттық жарақат саласындағы Білім және спорттық жарақат кезінде алғашқы көмек көрсету. Осы пәннің мазмұнында дене шынықтыру және спорт сабақтарында жарақаттанудың пайда болу проблемаларына қатысты бөлімдер және олардың алдын алу жөніндегі шаралар қаралатын болады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Спорттық жаттығудың физиологиялық негіздері
    Несиелер: 5

    Курсты оқу барысында студенттер негізгі спорт түрлерінің физиологиялық ерекшеліктерімен және спорттық жаттығулардың физиологиясымен, Бәсекелестік және жаттығу іс-әрекеттерімен, физикалық белсенділікті энергиямен қамтамасыз ету көздерімен, физиологиялық және педагогикалық процесс ретінде жаттығу тұжырымдамасымен танысады. Студенттер білім алушылардың бейімделу қабілеті мен бейімделуін анықтау және бағалау әдістерін меңгереді. Оқушылардың жеке ерекшеліктерін ескере отырып, олардың жағдайын түзету үшін бейімделу процесін басқарудың құралдарымен және әдістерімен танысады. Рекреациялық-сауықтыру қызметі туралы бақылау мен түзетудің, сондай-ақ спортшының жағдайын басқарудың бейімделген технологиялары туралы білім алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Гандбол оқыту әдістемесімен
    Несиелер: 3

    Бұл пәннің мазмұны гандболдың спорт түрі ретінде қалыптасу тарихын қарастырады. Гандбол ойынының мектеп оқушыларының дене тәрбиесіндегі маңызы қарастырылады.Оқушылар ойынның мазмұнымен, оның ережесімен танысады. Техникалық-тактикалық әрекеттердің классификациясы және ойыншылардың алаңдағы функциялары туралы түсінік берілген. Студенттер гандболшылардың физикалық, техникалық және тактикалық дайындығының құралдары мен әдістерімен танысады. Бұл пән студенттерге мектепте гандбол сабақтары мен жарыстарды ұйымдастыру және өткізу бойынша практикалық дағдыларды меңгеруге мүмкіндік береді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Тандаған спорт түріндегі кәсіби жетілдіру (Теннис)
    Несиелер: 4

    Бұл пәннің курсы таңдалған спорт түрі (теннис) бойынша бәсекеге қабілеттілік және жеке спорттық жетілдіру мәселелерін, сондай-ақ спортшылардың оқу-жаттығу процесін және жарыс қызметін қамтамасыз ететін құжаттаманы жүргізуді қарастырады. Студенттер теннис жаттығуларын ұйымдастырудың әртүрлі әдістері мен әдістерін қолдану дағдылары мен дағдыларын игереді. Студенттер оқу-жаттығу жиындарын жоспарлау және өткізу және спортшылардың жарыстық қызметін басқару процесімен және таңдаған спорт түрінен (теннис) төрешілік етумен танысады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Спорт негіздері және кәсіби-қолданбалы дене дайындығы
    Несиелер: 6

    Спорттық дайындық процесін құру негіздері. Спорттық қозғалысты дамытудағы негізгі бағыттар. Кәсіби-қолданбалы дене дайындығының құрылымы мен әдістемесі. Спорттық жаттықтыру негіздері спорттық жаттықтыру әдістері. Спорттық жаттығудың принциптері. Спорттық жаттығудың негізгі жақтары. Жаттығу-жарыстық дайындық жүйесінің сипаттамасы. Спортшыларды даярлауда кешенді бақылау және есепке алу. Сауықтыру-рекреациялық және оңалту дене дайындығының теориясы мен әдістемесі. Жаттығу және жарыс жүктемелері.Курсты оқыту барысында интерактивті әдістер қолданылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Дене тәрбиесі және спорт физиологиясы
    Несиелер: 5

    Бұл пәннің мазмұны спорттық іс-әрекеттегі ағзаның физиологиялық сипаттамаларын қарастырады. Студенттер физиологиялық негіздер бойынша дағдыларды меңгереді спорттық жаттығулар. Физиологиялық механизмдер мен физикалық қасиеттердің даму заңдылықтары туралы білім алынады. Бұл курсты оқу барысында студенттер физикалық жаттығулардың физиологиялық жіктелуі мен сипаттамасымен, спортшылардың шаршауының физиологиялық негіздерімен танысады. Қалпына келтіру процестеріне сипаттама беріледі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Жаттықтырушы-оқытушының педагогикалық шеберлігі
    Несиелер: 6

    Бұл пәннің мазмұны баскетболдың спорт түрі ретінде қалыптасу тарихын қарастырады. Баскетболдың оқушылардың дене тәрбиесіндегі маңызы қарастырылады. Студенттер ойынның мазмұнымен, оның ережелерімен танысады. Туралы түсінік беріледі техникалық-тактикалық әрекеттердің жіктелуі және алаңдағы ойыншылардың функциялары. Студенттер А құралдарымен және баскетболшылардың физикалық, техникалық және тактикалық дайындық әдістерімен танысады. Бұл пән мектепте баскетболдан сабақтар мен жарыстарды ұйымдастыру және өткізу бойынша практикалық дағдыларды алуға мүмкіндік береді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Гандболдағы жаттығу процесінің негіздері
    Несиелер: 5

    Бұл пәннің мазмұнында гандболда жаттығу процесін жоспарлау және ұйымдастыру негіздері, оқу-жаттығу сабақтарын өткізудің және оқытудың заманауи техникалық құралдарын пайдалана отырып жаттығулар өткізудің әдістемелік негіздері қарастырылады. Студенттер спортшыларды іріктеу мен команда қызметінің дұрыс ұйымдастырылуымен танысады. Студенттер спортшылардың дайындығын басқару, жаттығу процесін жоспарлау және ұйымдастыру, гандбол жарыстарында команданы басқару ерекшеліктері туралы білім алады. Бұл курстың мазмұны студенттерге спорттық дайындықты болжау және модельдеу әдістерімен, спортшылардың дайындығын бақылау әдістерімен танысуға мүмкіндік береді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Дене шынықтыру және спорт гигиенасы
    Несиелер: 5

    Бұл курсты оқу кезінде студенттер "гигиена", "гигиеналық факторлар", "тамақтану", "дене белсенділігі"деген негізгі ұғымдармен танысады. Келесі бөлімдер зерттеледі: мотор белсенділігі гигиеналық фактор ретінде, спортшыларды дайындаудағы гигиеналық факторлар жүйесі. Дене шынықтырумен және спортпен шұғылдану кезінде дене жүктемелерін нормалау дағдылары алынады. Мектепте және жекелеген спорт түрлерінде дене тәрбиесін гигиеналық қамтамасыз ету негіздері қарастырылады Курсты оқу барысында оқытудың интерактивті әдістері қолданылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Код ON3

    Спорттық жаттықтыру теориясының пайда болуы мен эволюциясын, таңдаған спорт түріндегі жаттығудың медициналық-биологиялық және психологиялық негіздері мен технологиясын, денешынықтыру және спорт саласындағы қызметтің санитарлық-гигиеналық негіздерін түсінеді.

  • Код ON2

    Дене шынықтыру және спортты басқарудың әртүрлі деңгейлерінде менеджмент пен маркетингті ғылыми ұйымдастыру саласындағы мәселелерді шешу үшін қажетті компьютерлік технологиялардың көмегімен ақпаратты жинау және түсіндіру дағдыларын көрсетеді, сонымен қатар отандық тарихтың негізгі мәселелерін талдауды жүзеге асыру, қазіргі тарихи кеңістікте бағдарлану; басқа халықтардың салт-дәстүрлеріне, мәдениетіне және әдет-ғұрпына, қоғамдық нормаларға төзімді болу және оларды өзінің кәсіби қызметімен байланыстыру.

  • Код ON6

    Дене шынықтыру мен спортты дамытудың ғылыми-теориялық және әдістемелік негіздерін байыту мақсатында оқушылардың дене тәрбиесі саласындағы педагогикалық зерттеулер нәтижелерін талдау және өлшеу жүйесін таңдау дағдыларын көрсетеді.

  • Код ON7

    Өзекті дидактикалық технологияларды ескере отырып, білім беру қызметінде және күнделікті өмірде дене шынықтыру және спорт бойынша теориялық білімді қолданады, білім берудің әртүрлі деңгейлерінде оқу-тәрбие, сауықтыру, жаттығу процестерін жоспарлайды және жүзеге асырады.

  • Код ON4

    Спорттық және теориялық іргетастар, құрылыс қағидаттарын, жоспарлау және спорттық әртүрлі және дене мәдени құрылымдары үшін орналастыру және орналастыру, заманауи спорт түрлерін дамытудың ерекшеліктерін салады және жинақтайды.

  • Код ON1

    Орта білім беру бағдарламасы және әртүрлі деңгейдегі спорт түрлері бойынша спорттық іс-шаралар бойынша дене шынықтыру бойынша оқу сабақтарын ұйымдастыру және өткізу әдістерін практикалық қызметте таңдайды және қолданады, сондай-ақ практикада дене шынықтыру психологиясы мен педагогикасының әдіснамалық негіздерін меңгеру дағдыларын көрсетеді.

  • Код ON5

    Дене шынықтыру және спорт бойынша білім берудің жаңартылған мазмұны саласындағы міндеттерді шешу үшін балалардың анатомиялық-физиологиялық ерекшеліктері мен гигиенасы, психология және спорт түрлері бойынша оқыту әдістемесі интегралдық білімді қолданады.

  • Код ON9

    Дене жүктемелерінің жасына, жынысына, спорттық біліктілік деңгейіне байланысты ағзаның физиологиялық мүмкіндіктеріне сәйкестігін айқындайды, дене шынықтыру мен спортта спорттық іріктеу, болжау, модельдеу және мониторинг әдістемелерін пайдалану дағдыларын көрсетеді.

  • Код ON8

    Аударма саласындағы ой-пікірлерді, сезімдерді, фактілер мен пікірлерді жазбаша және ауызша түрде (тыңдау, сөйлеу, оқу және жазу) түсіну және түсіндіру, сондай-ақ негізгі композициялық-сөйлеу түрлерін дамыту және кәсіби педагогикалық және жаттықтырушылық қызметте әдістемелік, спорттық дайындықпен және жаттығумен, дене шынықтыру-сауықтыру іс-шараларымен, сауықтыру мен және функционалдық диагностика мен байланысты инновациялық технологиялар білімін пайдаланады.

  • Код ON11

    Орындалатын қозғалыс әрекеттерінің күрделілік деңгейін және дене даярлығының әртүрлі сатыларында әртүрлі дене жүктемелерінің талап етілетін қарқындылығына қол жеткізу қажеттілігін ескере отырып, сабақтардың рекреациялық нысандары процесінде шұғылданушылардың жеке басын қалыптастыруға ықпал етеді.

  • Код ON10

    Дене шынықтыру мен тұрақты сабақтар арқылы физикалық жұмыс қабілетін қалыптастыру мүмкіндігі арқылы дене жаттығуларының адамның физикалық және энергетикалық жүйесіне әсерету дәрежесін бағалау арқылы қозғалыс құзыреттілігі мен дене дамуының жақсаруын болжайды.

  • Код ON12

    Білімалушыларды әлеуметтік-тұлғалық қасиеттерді тәрбиелеу қабілеті мен іскерлігін көрсетеді: мақсаткерлік, ұйымшылдық, еңбекқорлық, жауапкершілік, азаматтық, коммуникативтік, төзімділік, жалпы адамзаттық құндылықтарға баулу және тарихи мұра мен мәдени дәстүрлерге құрметпен және ұқыптылық пен қарау, әлеуметтік, этноұлттық, діни және мәдени айырмашылықтарды толерантты қабылдау іскерлігін көрсетеді.

6B01404 Дене шынықтыру және спорт
Бакалавриат

Қазақ инновациялық гуманитарлық - заң университеті

БББТ: B005 Дене шынықтыру мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01404 Дене шынықтыру және спорт
Бакалавриат

Қ. Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік мемлекеттік университеті

БББТ: B005 Дене шынықтыру мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01404 Дене шынықтыру және спорт
Бакалавриат

Абай атындағы Қазақ Ұлттық педагогикалық университеті

БББТ: B005 Дене шынықтыру мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01404 Дене шынықтыру және спорт-Бастапқы әскери дайындық
Бакалавриат

Абай атындағы Қазақ Ұлттық педагогикалық университеті

БББТ: B005 Дене шынықтыру мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
Top