Жаңалықтарды бақылап, талқылауға қатысыңыз!
Инстаграмымызға,
Telegram-арнаға жазылып,
қауымдастық чатына қосылыңыз — грант байқауының нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
6B01404 Дене шынықтыру және спорт в ABU
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты «Дене шынықтыру және спорт» білім беру бағдарламасы бойынша облыстың педагогикалық ұжымының сұранысын қанағаттандыруға бағытталған кәсіби құзыреттіліктері бар, білікті педагогикалық кадрларды даярлау. Кез келген әлеуметтік-экономикалық жағдайларда кәсіби қызметін жоғары ғылыми-педагогикалық деңгейде жүзеге асыруға қабілетті, келесі бағыттар бойынша кәсіби қызметті жүзеге асыруға бейімделген: патриоттық рухында отансүйгіштік пен Қазақстан Республикасы халықтарының достастығына тәрбиелеу; түрлі мәдениеттер, дәстүрлер мен әдет-ғұрыптарға деген сыйластықты; жалпыадамзаттық және әлеуметтік және жеке құндылықтарды қалыптасты
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
ЖОО атауы Alikhan Bokeikhan University
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B005 Дене шынықтыру мұғалімдерін даярлау
-
ҰБТ-дағы пәндер Шығармашылық емтихан және Шығармашылық емтихан
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B014 Жалпы дамудың пәндік мамандандырылған мұғалімдерін даярлау
Пәндер
-
1 Оқу жылы
Педагогика
Психология және адам дамуы
Жас ерекшеліктік физиологиясы және мектеп гигиенасы
Экономикалық-құқықтық білім негіздері
Тұрақты даму және тіршілік қауіпсіздігі негіздері
-
2 Оқу жылы
Базалық спорт түрлерін оқыту теориясы мен әдістемесі (мектеп бағдарламасы бойынша)
Ауыр атлетика спортының теориясы мен әдістемесі
Білім берудегі менеджмент
Таңдап алынған спорт түрінің теориясы мен әдістемесі
Тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі
Адам анатомиясы
Анатомия, спорттық морфология негіздерімен және биомеханика
Жеңіл атлетика оқыту негіздері
Дене шынықтыру және спорт тарихы
Инклюзивті білім беру
Критериалды бағалау
Жеңіл атлетика оқыту әдістемесімен
Гимнастика теориясы мен әдістемесі
Баскетбол теориясы мен әдістемесі
Гимнастика оқыту әдістемесімен
Баскетбол оқыту әдістемесімен
Олимпиадалық спорт
-
3 Оқу жылы
Балалар мен жасөспірімдер және кәсіби спорттың теориясы мен әдістемесі
Дене шынықтыру теориясы мен әдістемесі
ТСТ қызметпен кәсіби жаттықтырушылық жетілдіру
Қозғалмалы ойындар оқыту әдістемесімен
Дене шынықтырудың гигиенасы
Оқытуды жоспарлау және оқытуды дербестендіру
Спорттық ойын түрлерінің теориясы мен әдістемесі
Күрес оқыту әдістемесімен (Дзюдо, самбо)
Таңдап алынған спорт түрлерін кәсіби жетілдіру
Дене тәрбиесінің физиологиялық негіздері
Кәсіби қазақ (орыс) тілі
Жүзудің теориясы мен оқыту әдістемесі
Шаңғы спорты оқыту әдістемесімен
Шаңғы теориясы мен әдістемесі
Гандбол теориясы мен әдістемесі
Жүзу оқыту әдістемесімен
Кәсіби бағытталған шетел тілі
Ғылыми зерттеулердің негіздері
Гандбол оқыту әдістемесімен
-
4 Оқу жылы
Спорттық медицина негіздері
Волейбол оқыту әдістемесімен
Ұлттық спорт түрлері (тоғыз құмалақ, күрес)
Футбол теориясы мен әдістемесі
Үстел тенисін оқыту әдістемесімен
Спорттық тәжірибедегі биохимия
Дене шынықтыру және спорт биохимиясы
Емдік дене шынықтыру және массаж
Зерттеулер, даму және инновация
Футбол оқыту әдістемесімен
Волейбол теориясы мен әдістемесі
Туризмнің әртүрлі түрлерінде бағдарлау
Оқытудағы инновациялық және цифрлық технологиялар
Дене шынықтыру және спорт менеджменті
Туризм және жергілікті жерді бағдарлау
Профессии
Оқыту нәтижелері
- бұлшық ет және спорттық жаттығулар кезінде адам ағзасында болатын анатомиялық және физиологиялық процестерді талдау, бұл білімді әртүрлі спорт түрлері бойынша дене жаттығуларын орындау кезінде қолдану.
- білім мен түсініктерді кәсіби деңгейде қолдану, дәлелдер тұжырымдау және таңдалған спорт түрінің теориясы мен әдістемесі саласындағы мәселелерді шешу, жасанды интеллект көмегімен жеке жаттығулар мен тамақтану бағдарламаларын құру; дене жаттығуларына жүйелердің реакциясын ескере отырып, дене функциялары, оның жеке бейімделу мүмкіндіктері мен резервтері туралы білім негізінде ағзаның жаттығуларын басқару қабілетіне ие болу.
- дене шынықтыру тарихы саласындағы білімі мен түсінігін, оның ішінде ең озық білім элементтерін көрсете алу; білім алушылардың антропометриялық, физикалық және психикалық ерекшеліктерін анықтаудың заманауи әдістерін қолдана отырып, таңдалған спорт түрі бойынша іріктеу және спорттық бағдарлау жүйесін енгізу; оқу іс-әрекетінде ғылыми зерттеулерді жүзеге асыру және олардың нәтижелерін дене шынықтыру және спорт теориясы мен практикасында қолдана білу дағдысын қалыптастыру.
- таңдап алынған кәсіби қызметтегі ғылыми-әдістемелік және зерттеушілік тәжірибені талдау және жалпылау; спорт саласындағы инновациялық технологияларды меңгеру және оларды кәсіби қызметке енгізу; оқу іс-әрекетінің сапасын арттыру мақсатында педагогикалық қызметте оқыту мен тәрбиелеудің заманауи технологияларын, ұйымдастыру формаларын, әдістерін, тәсілдерін, құралдарын қолдана білу.
- тіл білімі, информатика саласындағы арнайы білім мен түсінікті, оның ішінде кәсіби деңгейдегі ең озық білім элементтерін көрсету.
- әлеуметтік - мәдени, сервистік, туристік қызметті, әлеуметтік - мәдени және туристік қызметтердің халықаралық нарықтарын талдау және бағалау, қызметтерді тұтынушыларға жылжыту және жеткізу; әлеуметтік-мәдени және туристік қызметтің нәтижелерін болжау.
- дене шынықтыру мен спорттың жалпы гигиенасы мен гигиенасының негізгі ережелерін, дене шынықтыру және спорт саласындағы қызметтің санитарлық-гигиеналық негіздерін, әртүрлі қуат пен ұзақтықтағы бұлшықет жұмысына биохимиялық және физиологиялық бейімделу заңдылықтарын, спортшылардың ұтымды тамақтануының биохимиялық негіздерін пайдалану, әр түрлі жастағы спортшылардың тамақтануына гигиеналық және химиялық баға беру.
- әртүрлі спорттық ғимараттарда жұмыс істеу кезінде дербес педагогикалық қызмет үшін қажетті теориялық және әдістемелік білімді, практикалық дағдылар мен қабілеттерді көрсету; спорт саласындағы инновациялық технологияларды практикада қолдану, жаттығу сабақтары процесінде кәсіби шеберлікті жетілдіру; қозғалмалы ойындарда техникалық және тактикалық әрекеттерді көрсету.
- дене шынықтыру мен спорт саласында оқу үдерісін жоспарлау және жүзеге асыру, оқушылардың жас ерекшеліктері мен жеке қабілеттерін, оның ішінде ерекше білім беру қажеттіліктері бар тұлғаларды ескере отырып жүргізу; қозғалыс дағдылары мен физикалық қасиеттерді қалыптастыру үшін заманауи әдістемелерді, инновациялық технологиялар мен құралдарды, соның ішінде жасанды интеллект элементтерін қолдану; психологиялық тәсілдер арқылы оқушылардың ынтасын арттыру және білім беру мен спорттық ортада тиімді өзара әрекеттесуді қамтамасыз ету; дене жүктемесін жас ерекшелігі мен дайындық деңгейіне қарай бөлу; спорттық іс-шараларды ұйымдастыру және төрелік ету, оқу-әдістемелік материалдар мен цифрлық контент әзірлеу; білім алушылардың жетістіктеріне мониторинг жүргізу, бағалау жүйесін және талдау нәтижелерін оқыту сапасын арттыру үшін пайдалану; білім беру және цифрлық ортада өмір мен денсаулықты қорғау талаптары мен нормативтік-құқықтық актілерді сақтау.
- халықтың әртүрлі топтарымен дене шынықтыру-спорттық сауықтыру сабақтарын өткізудің практикалық тәсілдерін және әдістемесін қолдану; әртүрлі жыныстағы және жастағы адамдарда дене шынықтырумен ұтымды емес жаттығулар кезінде ықтимал аурулар мен жарақаттардың алдын алудың жаттығу әсерін арттыруға мүмкіндік беретін оқу-жаттығу процестерін басқару дағдылары мен біліктерін көрсету.
- балалар-жасөспірімдер спорты саласында және бұқаралық разрядты спортшылармен нақты сабақтардың перспективалық және жедел жоспарлары мен бағдарламаларын әзірлеу және талдау; балалар-жасөспірімдер спортында және бұқаралық разрядты спортшылармен таңдалған спорт түрі бойынша жаттығу сабақтарын өз бетінше өткізу, жарақаттанудың алдын алуды жүзеге асыру.
- қазіргі психология-педагогика ғылымының негізгі ұстанымдары мен категориялары, жас ерекшеліктер физиологиясы және мектеп гигиенасы бойынша білімді меңгеру; тәжірибелік педагогикалық қызметте білім алушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес тәрбие қызметі мен инклюзивті білім беру әдістемесі мен технологиясын қолдану, сондай-ақ мектептің тұтас педагогикалық процесін басқару дағдыларын қолдану; мұғалімнің жеке және кәсіби сапаларына қойылатын заманауи талаптарды сақтау; білім алышылардың тәртібін басқару, олардың оқу-танымдық іс-әрекетіне ынталандыру арқылы жеке тұлғалық дамуына қолдау көрсету.
- дене тәрбиесі мен спорт саласындағы кәсіби-педагогикалық және ұйымдастырушылық-басқарушылық құзыреттерді меңгеру; ерекше білім беру қажеттіліктері бар тұлғаларды қоса алғанда, білім алушылардың жеке ерекшеліктерін ескеру; білім беру мақсаттарын құрастыру, оқу бағдарламаларын жоспарлау және жүзеге асыру; заманауи оқыту әдістері мен цифрлық технологияларды қолдану; оқу-әдістемелік материалдар мен бағалау құралдарын әзірлеу, оқу жетістіктерін критериалды бағалау және мониторинг жүйесін пайдалану; озық педагогикалық тәжірибені трансляциялау және цифрлық этикетті сақтау.
- тұрақты даму мен тыныс-тіршілік қауіпсіздігінің, құқықтық және экономикалық сауаттылықтың негізгі тұжырымдамаларын саналы түрде қабылдауға және түсіндіруге, кәсіби және әлеуметтік қызметте нормативтік-құқықтық, экономикалық және экологиялық құралдарды қолдануға, қабылданатын шешімдердің салдарын талдауға және сыни бағалауға, сондай-ақ тәуекелдерді төмендетуге, тұрақтылықты арттыруға және этикалық және құқықтық стандарттарды сақтауға бағытталған мінез-құлықтың кешенді стратегияларын әзірлеуге қабілетті.
Ұқсас БББ
6B01404 Дене шынықтыру және спорт (IP)
Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті
6B01404 Дене шынықтыру және спорт
Қызылорда "Болашақ" университеті
6B01404 Дене шынықтыру және спорт
Қ.Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік университеті
6B01404 Дене шынықтыру және спорт
Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті
6B01404 Дене шынықтыру және спорт
Alikhan Bokeikhan University (ABU)
6B01404 Дене шынықтыру және спорт
Орталық Азия Инновациялық Университеті (ОАИУ)
6B01404 Дене шынықтыру және спорт
Қызылорда "Болашақ" университеті
6B01404 Дене шынықтыру және спорт (IP)
Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті