Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7M01503 Информатика в Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті

  • Білім берудегі цифрлық мәдениет
    Несиелер: 5

    Пәнде цифрлық мәдениетті зерттеу бағыттары, виртуалды кеңістік, желіні әлеуметтендіру, Интернет-контент, әлеуметтік желілер қарастырылады. Пән кәсіби қызметте, цифрлық ортада цифрлық міндеттерді шешуде ақпараттық-коммуникациялық технологияларды пайдалануға, түрлі әдістер мен стратегияларды (кейс-стадиялар, визуалды, салыстырмалы зерттеулер) қолдану арқылы цифрлық ресурстарды талдауға дағдыландыруды қалыптастырады

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ғылыми зерттеу семинары
    Несиелер: 5

    Математикалық білім берудегі зерттеу ерекшеліктері. Әдістемелік зерттеуді ұйымдастыру және өткізу. Зерттеу жұмысының жоспарын әзірлеу. Ғылыми, оқу-әдістемелік және анықтамалық әдебиеттермен жұмыс. Зерттеу анықтамалары. Міндетті тұжырымдау (зерттеу объектісі мен нысанасын анықтау). Болжам мен зерттеу тұжырымдамасын әзірлеу. Әдістер мен олардың үйлесімін таңдау. Әртүрлі әдістер арқылы нақты деректерді жинау. Сандық және сапалық талдау. Деректерді түсіндіру және тұжырымдарды тұжырымдау. Ғылыми жұмыстың тілі мен стилі. Терминге қойылатын талаптар. Диаграммалар, кестелер, графиктер. Библиографиялық аппарат. Сілтемелі аппарат. Цитата келтіру. Сапалы талдау әдістері. Ғылым дамуының этикалық аспектілері. Плагиат құбылысын этикалық талдау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Білім берудегі AR және VR
    Несиелер: 5

    Виртуалды шындық. Толықтырылған шындық. Білім берудің пәндік саласын көп өлшемді жүйеде ұсыну. Виртуалды шындықты білім беруде қолдану. Толықтырылған шындықты білім беруде қолдану. Білім беруде виртуалды шындық пен толықтырылған шындықты қолданудың қауіпсіздігі. Виртуалды және толықтырылған шындық (VR және AR) технологияларын қолдану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ғылым тарихы мен философиясы
    Несиелер: 4

    Курс ғылымның пайда болуы мен қалыптасуын, көзқарастық негіздерін, ғылымның қызметтерін қарастырады. Ғылым дамуының бейклассикалық, постбейклассикалық кезеңдерінің және постпозитивистік, постклассикалық емес кезеңдерінің негізгі концепциялары мен бағыттарының ерекшелеліктерін меңгеру барысында дүниенің ғылыми бейнесі жайлы тұжырым қалыптасады және ғылыми білімнің құрылымы мен деңгейлері, ғылымның идеалдары мен нормалары негізінде ғылымның философиялық негіздемелеріне жете мән беріліп, ғылыми дәстүрлер, ғылымның мамандық ретінде қалыптасуы мәселесіне толық талдау жасалады. Мақсат - ғылымның аксиологиялық аспектілері негізінде қазіргі заманғы жаһандық өркениет мәселелерді шешудегі ғылымның атқаратын рөлін анықтау. Міндет - жаратылыстану және техникалық ғылымдардың тарихы мен философиясын; әлеуметтік және гуманитарлық ғылымдардың тарихы мен философиясын жан-жақты қарастыру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Шетел тілі (кәсіби)
    Несиелер: 4

    Курс шет тілін практикалық меңгеруді қамтамасыз етуге, шетелдік білім беру процесінде тілдік емес мамандықтар магистранттарының мәдениетаралық-коммуникативтік құзыреттілігін Базалық Стандарт (С1) деңгейінде қалыптастыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Python тілінде Web-жобалау
    Несиелер: 5

    Web 2.0 қосымшаларының негіздері. HTML және CSS негіздері. Django үшін Python программалау тіліне практикалық кіріспе. Django көмегімен Python программалау тілінде заманауи веб-қосымшаларды әзірлеу. Django - дағы веб-формалар. Валидация. JavaScript. Django әкімшілік бөлімі. Django-да аутентификация және авторизация. Django-да мәліметтер қорын пайдалану. SQLite. Django-дағы модельдер. Онлайн-жобаны әзірлеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ғылыми зерттеулердің сапалы әдістері
    Несиелер: 5

    Ғылыми зерттеулерді жүргізу әдістемесі. Зерттеу әдістерінің жалпы сипаттамасы. Ғылыми зерттеулерді жүргізу кезеңдері мен деңгейлері. Ұғымдардың анықтамасы: сапалы әдістеме, сапалы зерттеу әдістері, сапалы талдау. Ғылыми зерттеу әдістерінің жіктелуі. Сапалы әдістердің зерттеу әлеуеті. Сапалы зерттеулердің көмегімен шешілетін практикалық міндеттер. Зерттеудің сапалы әдістерінің артықшылықтары мен шектеулері. Ғылыми-техникалық қызметті ұйымдастырудың принциптері мен нысандары, оның нәтижелері. Педагогикалық эксперимент жүргізу. Қолжазба бойынша жұмыс. Диссертациялық зерттеуді апробациялау және оның нәтижелерін жариялау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Педагогикалық технологиялардың заманауи мәселелері
    Несиелер: 5

    Педагогикалық технологиялардың мәні. Оқу жоспарлары мен жобаларын енгізу және басқару. Оқу бағдарламалары мен жобаларын бағалау. Ақпаратты басқару және оқыту. Ұйымның оқу процесін қамтамасыз етудің автоматтандырылған және электрондық жүйелері. Бастауыш білім берудегі қазіргі тенденциялар мен проблемалар. Орта білім берудегі қазіргі тенденциялар мен проблемалар. Жоғары білім берудегі заманауи тенденциялар мен проблемалар. Педагогикалық технологияларды енгізудің негізгі мәселелері. Өзіндік жұмысты ұйымдастыру. Шығармашылықты дамыту. Коммуникативтік мәдениетті қалыптастыру. Оқытушының қызметін сүйемелдеу. Педагогикалық технологияларды дамыту.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жоғары деңгейлі программалау
    Несиелер: 5

    Тілдердің негізгі синтаксисі. Программалаудың заманауи әдістері мен технологиялары. Программалау тілін қолдана отырып программа құру. Әзірленген программалық өнімді баптау және тестілеу. Алынған нәтижелерді талдау. Жоғары деңгейлі программалау тілдерінде программа құру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Басқару психологиясы
    Несиелер: 4

    Курста басқарудың ғылыми-әдістемелік негіздері және басқару психологиясы, басқарудың психологиялық теориялары қарастырылады. Басқару психологиясының жалпы теориялық мәселелері, менеджердің тұлғалық ерекшеліктері, кәсіби іс-әрекеті, қызметтері жалпы басқарушылық қарым-қатынас психологиясы. жан-жақты талданады. Мақсат – басқару үдерісіндегі басқару субъектісінің, объектісінің мінез-құлық стратегиясы арқылы тұлғаның кәсіби деформациясының алдын алу технологияларын игеру. Міндет - ұйымның кадрлық саясатын психологиялық қолдау; басқару міндеттерінің психологиялық ерекшеліктерін анықтау.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Ғылым мен білім берудегі көшбасшылық
    Несиелер: 5

    Білім мен ғылымдағы көшбасшылықтың теориялық және практикалық мәселелері. Мұғалім мен зерттеушінің жеке даму құралы ретінде көшбасшылық тәсілдерін талдау. Білім берудегі көшбасшылық көшбасшылықтың әлеуметтік түрінің бір түрі ретінде. Білім беру басшысының көшбасшылық функциялары. Білім беру саласындағы көшбасшылардың қызмет стильдері. Білім беру практикасындағы ресми және бейресми көшбасшылық. Білім беру жүйесінің, білім беру мекемесінің басшысы көшбасшы ретінде. Білім және ғылым саласындағы көшбасшыларға қойылатын талаптар. Білім мен ғылымдағы тұлғаның көшбасшылық әлеуетін дамыту және іске асыру шарттары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Деректерді интеллектуалды талдау
    Несиелер: 5

    Құрылымдық мәліметтердің үлкен массивтерінен білім алуға байланысты жүйелік талдау саласы. Деректер қорында сақталған ақпараттан білім алуға байланысты модельдеу және жүйелік талдау мәселелері. Деректерді талдаудың статистикалық әдістері. Мәліметтерді талдаудың өздігінен дамитын алгоритмдерімен байланысты компьютерлік математика алгоритмдері – нейрожелілік, эволюциялық, генетикалық және т. б.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Білім алушылардың ғылыми-зерттеу жұмысын ұйымдастыру технологиясы
    Несиелер: 5

    Білім алушылардың ғылыми-зерттеу қызметін ұйымдастыру және өткізу. Жеке тұлғаға бағытталған оқыту тәсіліндегі зерттеу жұмысының рөлі. Мемлекеттік стандарттарды іске асыру шеңберінде білім алушылардың зерттеу жұмысы. Зерттеу қызметін ұйымдастыру. Зерттеу қызметінің кезеңдері. Зерттеу тақырыбын таңдау. Зерттеу жұмысы. Есеп беру - таныстыру кезеңі. Оқушылардың шығармашылық белсенділігінің төмендеу себептері. Білім алушыларды ғылыми-зерттеу қызметімен айналысуға тарту мәселесі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Қолданбалы есептерді компьютерлік модельдеу
    Несиелер: 5

    Модель және модельдеу ұғымдары. Абстрактілі модельдердің жіктелуі. Компьютерлік модель түсінігі. Модельдердің негізгі анықтамалары мен түрлері. Сандық-математикалық модельдеу түсінігі. Компьютерлік модельдеуді қолдану салалары. Компьютерлік модельдеудің кезеңдері мен мақсаттары. Компьютерлік модельдерді формализациялау және Алгоритмдеу. Автоматтандырылған жобалау жүйесінің негіздері. Компьютерлік эксперименттерді ұйымдастыру. Модельдеудегі кейбір программалау әдістері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Педагогикалық басқару және білім беру маркетингі
    Несиелер: 5

    Маркетинг басқару қызметінің бағыты ретінде. Білім беру маркетингінің тұжырымдамасы. Білім беру саласындағы маркетингтің мәні мен ерекшеліктері. Білім беру ұйымының маркетинг субъектілері мен объектілері, олардың функциялары. Білім беру ұйымдарының маркетингтік ортасы. Білім беру ұйымындағы маркетингтік қызметті басқару. Білім беру ұйымдарының білім беру қызметтері нарығындағы бәсекелестік ұстанымы. Педагогикалық кадрлардың еңбек нарығының маркетингтік мониторингінің моделі. ЖОО-дағы білім сапасын тұтынушылық мониторингілеу бағдарламасы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Ғылыми-педагогикалық эксперимент нәтижелерін математикалық өңдеу
    Несиелер: 5

    Сипаттамалық статистика және оның әдістері. Статистикалық мәліметтерді ұсыну тәсілдері. Деректерді статистикалық өңдеу. Статистикалық гипотезалар мен критерийлер. Зерттеу міндеттерінің жіктелуі. Зерттелетін атрибут деңгейіндегі айырмашылықтарды анықтау. Зерттеу деректерін нормативтік мәліметтермен салыстыру. Келісім критерийлері. критерийі. Сенімділікті бағалау. Өлшеулерді зерттеу есебінің негіздемесі. Екі тәуелсіз популяцияны салыстыру. Тәуелсіз популяция ұғымы. Лаплас функциясы мен t-стюдент статистикасын қолдану. Корреляциялық талдау. Айнымалылар арасындағы тәуелділікті зерттеу. Корреляциялық және регрессиялық талдау. Ғылымда қолданылатын тәуелділік түрлері. Тәуелділіктерді статистикалық талдау шеңберіндегі қолданбалы мақсаттардың түрлері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Жоғары мектептің педагогикасы
    Несиелер: 4

    Жоғары мектептің педагогикасының теориялық-әдіснамалық негіздері. Педагогикалық қызметтің мазмұны мен құрылымы. Жоғары мектептің педагогының кәсіби құзыреттілігі және коммуникативтік білімі. Жоғары мектептегі оқыту теориясы. Жоғары мектептегі оқытудың дидактикалық негіздері. ЖОО-да оқу үдерісін ұйымдастыру. Кәсіптік білім берудегі инновациялық үрдістер. ЖОО жүйесіндегі білім беру үрдісін басқару менеджменті. ЖОО-дағы тәрбие жұмысы. ЖОО-дағы заманауи педагогикалық технологиялар.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Цифрлық білім беру және интернет ресурстарды жасау мен пайдалану
    Несиелер: 6

    Цифрлық білім беру ресурстарының түсінігі және түрлері. Жалпы білім беретін мектеп оқушыларын информатиканы оқыту кезінде цифрлық білім беру ресурстарын қолдану мақсаттары. Цифрлық білім беру ресурстарын дамытудың негізгі педагогикалық құралдары. Цифрлық мазмұнды дамытудың дидактикалық және мультимедиялық принциптері. ҚР жалпы білім беретін мектептері үшін информатика бойынша қолданыстағы цифрлық білім беру ресурстарын талдау - iMektep.kz, Bilimland.kz, daryn.online, Openu.kz және т. б. платформалар. Негізгі орта мектеп үшін информатика бойынша электрондық білім беру ресурсын әзірлеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Информатиканы оқытуда CLIL әдісі
    Несиелер: 5

    CLIL технологиясының теориялық негіздері. Интеграцияланған оқыту мен диагностиканың заманауи әдістері мен технологиялары. Интеграцияланған оқу процесінде пәндік-тілдік қызметті дамытуға бағытталған білім алушылардың ынтымақтастығын ұйымдастыру мәселелері. Диагностика, оқу процесінің сапасын бағалау үшін шығармашылық қабілеттер. Білім беру ортасын қалыптастыру, инновациялық білім беру саясатының міндеттерін іске асыру. Зерттеу мәселелерін шешу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Ғылыми зерттеудегі цифрлық технологиялар
    Несиелер: 6

    Ғылыми қызметте пайдаланылатын цифрлық технологиялардың негізгі құралдары. Интернет желісінің халықаралық ресурстарынан ғылыми ақпарат іздеу. Ғылыми мәтінді дайындаудың негізгі ережелері. Зерттеу нәтижелерін өңдеудің негізгі құралдары мен әдістері. Ғылыми ақпараттармен (Web of science, Scopus және т.б.), ақпараттық-білім беру кеңістігінде жұмыс істеу. Зерттеу нәтижелерін өңдеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Информатика бойынша элективті курстарды жасау
    Несиелер: 6

    Педагогикалық дизайн түсінігі. Мақсатты аудиторияның қажеттіліктерін, оның құзыреттерін және күтілетін оқу нәтижелерін талдау. Оқу материалының мақсаттары мен міндеттерін анықтау. Мақсаттарға сәйкес материалдарды талдау және құрылымдау. Оқу жұмысының құралдары мен әдістерін таңдау. Курстың элементтерін, стилін және визуалды дизайнын жасау. Тесттер мен тапсырмаларды, бақылау және ақпарат жинау құралдарын әзірлеу. Тиісті құралдарды қолдана отырып курс құру немесе нақты элементтерді жасау үшін топ мүшелеріне тапсырмалар беру. Курсты оқытуды басқару жүйесіне жүктеу (LMS). Материалдардың нәтижелері мен тиімділігін бағалау әдістерін әзірлеу. Оқу мазмұнын одан әрі жетілдіру үшін шешім әзірлеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Инклюзивті білім берудегі цифрлық технологиялар
    Несиелер: 5

    Инклюзивті білім беруде қолданылатын цифрлық технологиялардың түрлері. Инклюзивті білім беруді қолдау үшін цифрлық технологияны қолданудың артықшылықтары. Инклюзивті білім беруде цифрлық технологияларды қолдану саясатын талдау. Халықаралық заңнама. Мемлекеттік деңгейде цифрлық технологияларды қолдану саясатын іске асыру. Инклюзивті білім беруді қолдау үшін цифрлық технологияларды қолдану саясаты бойынша ұсыныстар. Мұғалімдер мен оқушыларды қолдау. Инклюзивті білім беру үшін оқу бағдарламаларын әзірлеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Үйретуші Smart қосымшаларды жасау
    Несиелер: 6

    Мобильді оқыту ұғымы және оны қолдану ерекшеліктері. Мобильді платформаларда оқыту қосымшаларын құрудың пәндік саласын талдау. Оқу процесінде оқу қосымшаларын қолданудың қазіргі тәсілдерін зерттеу. Мобильді платформада оқыту қосымшаларын қолдана отырып, бұрын алған білімдерін бекіту әдістемесі. Мобильді платформада оқыту қосымшасының жобасын әзірлеу және іске асыру. Бұрын алған білімдерін бекіту бойынша оқыту қосымшаларына қойылатын талаптар. Оқу қосымшасы мен оқу процесінің сипаттамасы. Қосымшаны әзірлеу кезеңдері. Қосымшаларды тестілеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Білім берудегі онлайн-платформалар
    Несиелер: 6

    Білім берудегі онлайн оқыту платформалары мен қызметтеріне шолу және олардың мүмкіндіктері. Онлайн курстарды құру құралдары. Мазмұнды қолдау, Онлайн курстар құру. Пайдаланушыларды басқару. Оқытудың Онлайн-платформалары: Coursera, Khanacademy, Bilim media Group, Daryn Online, Opiq, NIS Play, Atameken Academy, Blended learning. Оқу курсын құру үшін онлайн қызметтерді пайдалану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Білім берудің цифрлық трансформациясы
    Несиелер: 6

    Білім беруді цифрлық түрлендіру: болашағы мен міндеттері. Білім беру мазмұнын жаңарту. Білім беруді цифрлық түрлендірудің негізгі аспектілері. Білім берудің цифрлық трасформациясы: әлемдік және отандық тәжірибе. Білім беру ұйымының цифрлық трансформация моделі. Әмбебап принциптер мен сұлбалар. «Жаппай дербес» білім беру. Мектептегі трансформациялық қызмет. Цифрлық білім беру ортасы. Цифрлық трансформация кезеңдері. Цифрлық үзілістер.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Код ON2

    Педагогика және психология ғылымының дамуының теориялық және әдіснамалық негіздерін, оқу үдерістерін және оқыту әдістерін біледі, психологиялық-педагогикалық зерттеулердің мәнін және мазмұнын ұсынады;

  • Код ON6

    кәсіби және практикалық қызметте пайдаланылатын программалық өнімдерді, мобильді және веб қосымшаларды әзірлейді

  • Код ON4

    жеке немесе топтық жұмыс арқылы аралас (blended) және онлайн оқыту үшін жоғары деңгейлі программалау тілдерінде цифрлық білім беру ресурстарын әзірлейді

  • Код ON1

    Қазіргі заманғы ғылым философиясының өзекті мәселелерін басшылыққа алуға және іскерлік хат алмасу (жазу, электрондық пошта және басқалар) бойынша сөйлесудің (тыңдау, оқу, сөйлеу, жазу) кәсібилік негіздерін меңгереді;

  • Код ON3

    Цифрлық технологиялар, компьютерлік модельдеу және деректерді талдаудың әртүрлі әдістерін қолдана отырып, ғылыми-зерттеу қызметін жүзеге асырады

  • Код ON5

    озық педагогикалық технологияларды және инновациялық жүйе өнімдерін пайдалана отырып, білім алушылардың оқу және шығармашылық қызметін ұйымдастырады

  • Код ON7

    деректерді интеллектуалды талдау арқылы компьютерлік технология саласындағы ғылыми жұмыстардың нәтижелерін сыни тұрғыда бағалай отырып осы саладағы қолданбалы есептерді модельдейді

7M01503 Информатика 1 г.о.
Магистратура

Алматы менеджмент университеті (AlmaU)

БББТ: M012 Информатика педагогтерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
7M01503 Информатика
Магистратура

Қ. Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік мемлекеттік университеті

БББТ: M012 Информатика педагогтерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01503 Информатика педагогін даярлау
Магистратура

Оңтүстік Қазақстан мемлекеттік педагогикалық университеті

БББТ: M012 Информатика педагогтерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01503 Информатика (бейіндік)
Магистратура

Қорқыт Ата атындағы Қызылорда университеті

БББТ: M012 Информатика педагогтерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
7M01503 Информатика (1.5)
Магистратура

Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті

БББТ: M012 Информатика педагогтерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01503 Информатика (1)
Магистратура

Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті

БББТ: M012 Информатика педагогтерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01503 Информатика педагогтарын даярлау
Магистратура

Тараз мемлекеттік педагогикалық университеті

БББТ: M012 Информатика педагогтерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01503 Информатика
Магистратура

Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті

БББТ: M012 Информатика педагогтерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
7M01503 Информатика
Магистратура

Ілияс Жансүгіров атындағы Жетісу университеті

БББТ: M012 Информатика педагогтерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01503 Информатика
Магистратура

Ілияс Жансүгіров атындағы Жетісу университеті

БББТ: M012 Информатика педагогтерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01503 Информатика
Магистратура

Семей қаласының Шәкәрім атындағы университеті

БББТ: M012 Информатика педагогтерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01503. Информатика
Магистратура

Ш.Есенов атындағы Каспий мемлекеттік технологиялар және инжиниринг университеті (Yessenov University)

БББТ: M012 Информатика педагогтерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01503 Информатика педагогтарын даярлау
Магистратура

М.Х.Дулати атындағы Тараз өңірлік университеті

БББТ: M012 Информатика педагогтерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
Top