Жаңа білім беру бағдарламасы

8D01703 Шетел тілі: екі шетел тілі в Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті

  • Академиялық хат
    Несиелер: 4

    Пәнде ғылыми мәтіннің құрылу принциптері мен тәсілдері, әр түрлі жанрдағы (ғылыми, ғылыми-оқу және т.б.) ғылыми мәтіндерді құру ережелері, ғылыми мәтіндерді жариялау үшін құру және редакциялау, белгілі бір ғылыми қызмет саласындағы академиялық дәстүрдің ерекшеліктері қарастырылады. Докторанттардың өзіндік идеяларын құрылымдық түрде жеткізе білу, академиялық дискурстың ерекшелігін ескере отырып, түрлі ғылыми және ғылыми-ақпараттық мәтіндеді құру дағдыларын қалыптастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ғылыми зерттеу әдістері
    Несиелер: 5

    Пән ғылыми әдістің мәнін терең түсінуді қамтамасыз етудің үш аспектісін қарастырады: таным әдістері туралы білім, таным ғылыми білімнің құралы және тексеру құралы ретінде. Философиялық және әдіснамалық тәсілдерін жүйелейді. болашақтағы іргелі және әлемнің қолданбалы зерттеу әдістері; рефлексия мен сын тұрғысынан ойлау ғылыми нәтижелерді өңдеу дағдыларын дамытады

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ғылыми зерттеулер мен әзірлемелерді коммерцияландыру
    Несиелер: 5

    Пән іске асыруға ұсынылған жобалардың экономикалық тиімділігін бағалаудың әдістемелік негіздерін, зерттеу нәтижелерін коммерцияландыру кезеңдерінің мазмұнын, бизнес-жоспарлаудың техникалық ерекшеліктерін: маркетингтік жоспар, өндірістік жоспар, ұйымдастыру жоспары, қаржылық жоспар, принциптері мен формаларын зерттеу, негізгі ғылыми-техникалық қызметті ұйымдастыру; зияткерлік меншікті қорғауға және оларды процесте пайдалану құқығына байланысты мәселелерді зерттейді

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Білім берудегі эмпирикалық зерттеу әдістері
    Несиелер: 5

    Пән эмпирикалық зерттеу әдістерінің ең маңызды бағыттары туралы түсінік береді. Эмпирикалық зерттеулердің, зерттеуді жобалаудың, деректерді қалыптастырудың және талдаудың қиындықтары қарастырылады. Сондай ақ, ең көп қолданылатын эмпирикалық зерттеу әдістері туралы түсінік береді. Мысалы: case study, жобалау, сауалнамалар және эксперименттер және т.б.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Шет тілді білім берудегі мәдениетаралық коммуникация және лингвомәдениеттану
    Несиелер: 6

    Лингвомәдениеттану және мәдениетаралық коммуникация ғылымның пәнаралық салалары және олардың теориялық негіздері ретінде. Тілдік тұлға мәдениеттің көрінісі мен қалыптасу деңгейі ретінде. Концепт лингвоменттік Айдар және мәдениеттің репрезентанты ретінде. Мәдениеттің коммуникативтік модельдері. Әлемнің тілдік бейнесі. Лингвомәдениеттану әдістемесі мен әдістері. Шетел тілі мұғалімдерін даярлаудағы лингвомәдениеттану және мәдениетаралық коммуникацияның мәдениет медиаторлары ретінде рөлі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Жаһандану дәуіріндегі көптілді білім беру
    Несиелер: 5

    Осы курста докторанттар тілді меңгеруді дұрыс бағалау қағидалары туралы біледі; әртүрлі тестілеу түрлерін әзірлеу кезінде терең ойларды және оларды қолдану тәсілдерін түсінуді дамытады; тестерді тәжірибелі әзірлеушілер мен халықаралық сарапшылардың басшылығымен сыныпта қолдануға болатын тіл мен дағдыларды бағалаудың тәжірибелік тәсілдерін үйренеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Пәнаралық оқыту: теория және практика
    Несиелер: 5

    Бұл курс пәнаралық оқыту туралы білім мен түсінік береді, әртүрлі пәндер өздерінің жеке әдістемелері мен тілдік байланыстарын қалай жасайды, пәндер әртүрлі білім түрлерін қалай жасайды және бағалайды, пәнаралық ортада жұмыс істеу үшін стратегияларды қалай табуға болады; пәнаралық жұмысты тиімді пайдалануға және тәжірибесін өз салаларында тиімді ынтымақтасуға үйренеді. Тақырыптар мыналарды қамтиды: негізгі тіл мен терминологияны қолдану мен түсіндірудің әр түрлі тәсілдері; пәндермен қалайтын әр түрлі әдіснамалар; білімнің әр түрлі түрлерін құру және бағалау тәсілдері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Код ON6

    Шет тілді білім беру әдістемесі саласындағы ғылыми-зерттеу және қолданбалы қызметтің заманауи әдістерін және тілді оқыту саласындағы инновациялық технологияларды меңгерген.

  • Код ON3

    Бастапқы (ғылыми мақала, академиялық рецензия, монография, диссертация) және екінші (аннотация, тезистер, автореферат, мамандандырылған энциклопедиялық мақала, ғылыми пікірталас, ғылыми жобаның сипаттамасы) жанрларын меңгерген.

  • Код ON7

    Зерттеу және практикалық міндеттерді шешу кезінде, оның ішінде пәнаралық салаларда жаңа идеяларды генерациялайды.

  • Код ON1

    Мамандықтың жоғары әлеуметтік маңыздылығын, кәсіби этика принциптерін, пәндік білімді кәсіби қызметте пайдалануды, оқытудың бақылау-өлшеу құралдарын түсінеді;

  • Код ON5

    Педагогтың кәсіби этикасының қағидалары мен нормаларын сақтай отырып, түрлі тәсілдерді қолдану негізінде ғылыми ақпаратты жинақтайды, қорытындылайды.

  • Код ON2

    Коммуникацияның қазіргі заманғы теорияларын және зерттеу міндеттерін шешу кезінде шет тілді білім берудің қазіргі концепцияларын талдау жүйесін жіктейді.

  • Код ON4

    Мәдениетаралық коммуникация субъектісі дамуының негізгі заңдылықтарын зерттеу үшін аналитикалық, сараптамалық және болжамдық қызмет іскерліктерін қолданады.

Top