Жаңалықтарды бақылап, талқылауға қатысыңыз!
Инстаграмымызға,
Telegram-арнаға жазылып,
қауымдастық чатына қосылыңыз — грант байқауының нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
8D01703 Шетел тілі: екі шетел тілі в QYZPU
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Білім мен ғылымды жетілдіру мәселелерін шешуге қабілетті, еңбек нарығының талаптарына сәйкес кәсіби құзыреттілікті және шет тілдерін оқытудың инновациялық технологияларын меңгерген «8D01703-Шетел тілі: екі шетел тілі» БББ бойынша философия (PhD) докторларын даярлау.
-
Академиялық дәреже Докторантура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
-
Оқу мерзімі 3 года
-
Кредиттер көлемі 180
-
Білім беру бағдарламаларының тобы D019 Шет тілдері педагогтерін даярлау
-
Білім беру саласы 8D01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 8D017 Тілдер және әдебиет бойынша педагогтарды даярлау
Пәндер
-
Ғылыми зерттеу әдістері
Білім алушының ғылыми зерттеу жұмысын тиімді жазуына қажетті ақпараттармен қамтамасыз ету мақсатында жүргізілетін Ғылыми зерттеу әдістері пәні зерттеу туралы түсініктен бастап, әртүрлі ғылыми мәтіндерге жан-жақты талдауды жүзеге асырады. Зерттеу жұмыстарына талдау жүргізіліп, олардың әдіснама бөлімінің жазылуына тоқталады. Докторантқа өз зерттеу саласына байланысты осы кезеңге дейінгі жинақтаған тәжірибесі мен білімін ұштастыра отырып, өзіне қолайлы деп санайтын зерттеу жоспарын құруға мүмкіндік жасалынады. Сонымен қатар зерттеу жұмысының дизайнында қамтылатын зерттеулер жиынтығы жөнінде жан-жақты мағлұмат беріледі. Осы арқылы докторанттың зерттеу жұмысының жүйелі жазылып шығуына ықпал етіледі және өзге де ғылыми зерттеу әдістері туралы мағлұматтардан хабардар болады.Сондай-ақ сандық, сапалық, аралас зерттеу әдістерінің қолданылуы, деректерді жиналу жолдары, зерттеу әдебі, деректерді талдау сияқты зерттеу үдерісі барысына қажетті ақпараттар туралы білімдерін жетілдіретін болады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Академиялық хат
Пән ғылыми бағыттағы түрлі мәтіндерді (ғылыми мақала, баяндама,пікірлер, әдеби шолу, эмпирикалық мақала және т.б.) жазу дағдыларын қалыптастыруға, олардың ерекшеліктері мен құрылымдарынжан - жақты меңгертуге бағытталады. Сондай-ақ ғылыми мәтіндер жазу үшін тақырып таңдаудан бастап, оны жариялау барысындағы барлық жазылым үдерісінде кездестін мәселелерді қамтиды. Докторанттар пәнді оқу арқылы сыни ойлау, жүйелі жазу, ғылыми дискурс құра алу, сыни оқылым, талдау, бағалау сияқты қабілеттерін арттырады. Халықаралық деңгейдегі рейтінгісі жоғары журналдардағы ғылыми мақалалардың құрылымымен, стильдерімен танысады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Талдаудың статистикалық әдістерін тереңдетіп зерттеу
Статистика әртүрлі салалардағы түрлі міндеттерді шешу үшін пайдаланылуы мүмкін қуатты құрал болып табылады. Статистикалық әдістер іріктемеден алынған деректер негізінде объектілердің жиынтығы туралы қорытынды жасауға мүмкіндік береді. Олар объектілердің жиынтығын сипаттау, ауыспалылар арасындағы өзара байланыстарды талдау, болжау және шешім қабылдау үшін пайдаланылады. Деректерді статистикалық талдаудың заманауи әдістерін және оларды ғылыми зерттеулерде пайдалануды қарастырады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Пәнаралық оқыту: теория және практика
Бұл курс пәнаралық оқыту туралы білім мен түсінік береді, әртүрлі пәндер өздерінің жеке әдістемелері мен тілдік байланыстарын қалай жасайды, пәндер әртүрлі білім түрлерін қалай жасайды және бағалайды, пәнаралық ортада жұмыс істеу үшін стратегияларды қалай табуға болады; пәнаралық жұмысты тиімді пайдалануға және тәжірибесін өз салаларында тиімді ынтымақтасуға үйренеді. Тақырыптар мыналарды қамтиды: негізгі тіл мен терминологияны қолдану мен түсіндірудің әр түрлі тәсілдері; пәндермен қалайтын әр түрлі әдіснамалар; білімнің әр түрлі түрлерін құру және бағалау тәсілдері.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Шет тілді білім берудегі мәдениетаралық коммуникация және лингвомәдениеттану
Лингвомәдениеттану және мәдениетаралық коммуникация ғылымның пәнаралық салалары және олардың теориялық негіздері ретінде. Тілдік тұлға мәдениеттің көрінісі мен қалыптасу деңгейі ретінде. Концепт лингвоменттік Айдар және мәдениеттің репрезентанты ретінде. Мәдениеттің коммуникативтік модельдері. Әлемнің тілдік бейнесі. Лингвомәдениеттану әдістемесі мен әдістері. Шетел тілі мұғалімдерін даярлаудағы лингвомәдениеттану және мәдениетаралық коммуникацияның мәдениет медиаторлары ретінде рөлі.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Мәдени антропология және тіл
Бұл курс тіл мен мәдениеттің антропологиялық тұрғыдан өзара байланысын зерттейді. Ол тілдің мәдени құндылықтар, нанымдар және тәжірибелерді қалай бейнелейтінін және қалыптастыратынын зерттейді. Докторанттар әртүрлі мәдени контекстерде тілдің қалай жұмыс істейтінін және мәдени тәжірибелердің тілдің қолданылуы мен дамуына қалай әсер ететінін түсіну үшін негізгі антропологиялық теориялар мен әдістерді үйренеді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Глобализация және көптілді білім: Мәселелер мен стратегиялар
Бұл курс глобализация мен көптілді білімнің қиылысуын зерттейді, бірнеше тілдерді оқыту мен үйренудің мәселелері мен стратегияларына назар аударады. Докторанттар глобализацияның тілдік саясаттарға, практикаға және оқыту нәтижелеріне қалай әсер ететінін талдайды және осы мәселелерді тиімді шешу үшін стратегиялар жасайды.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Шет тілді білім беру әдістемесі саласындағы ғылыми-зерттеу және қолданбалы қызметтің заманауи әдістерін және тілді оқыту саласындағы инновациялық технологияларды меңгерген.
- Коммуникацияның қазіргі заманғы теорияларын және зерттеу міндеттерін шешу кезінде шет тілді білім берудің қазіргі концепцияларын талдау жүйесін жіктейді.
- Мәдениетаралық коммуникация субъектісі дамуының негізгі заңдылықтарын зерттеу үшін аналитикалық, сараптамалық және болжамдық қызмет іскерліктерін қолданады.
- Бастапқы (ғылыми мақала, академиялық рецензия, монография, диссертация) және екінші (аннотация, тезистер, автореферат, мамандандырылған энциклопедиялық мақала, ғылыми пікірталас, ғылыми жобаның сипаттамасы) жанрларын меңгерген.
- Күрделі деректер жиынын талдау үшін статистикалық бағдарламалық құралды тиімді пайдалана отырып, олардың нәтижелері мен нәтижелерін нақты жеткізе отырып, нақты әлемдегі зерттеу сценарийлерінде озық статистикалық талдау әдістерін сыни тұрғыдан бағалайды, қолданады және түсіндіреді.
- Мәдени антропология және лингвистикалық антропология салаларындағы негізгі теориялар мен әдістемелерді сыни тұрғыдан талдайды және синтездейді, мәдениет пен тілдің байланысын зерттейтін тәуелсіз зерттеулер жүргізеді және осы салалардағы қазіргі академиялық пікірталастарға ықпал ететін ғылыми еңбектер шығарады.
- Жаһанданудың көптілді білім беруге әсерін сыни тұрғыдан бағалайды, көптілді білім беру контекстінде туындайтын мәселелерді шешуге арналған стратегияларды әзірлейді және жүзеге асырады және жаһандану және білім берудегі тіл саясаты туралы дискурсты ілгерілететін түпнұсқа зерттеулерге үлес қосады.