Жаңа білім беру бағдарламасы

6B01508 Химия-Биология в Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті

  • Экономика және кәсіпкерлік негіздері
    Несиелер: 5

    Пән студенттердің кәсіпкерлік дағдылары мен іскерлік ойлауын қалыптастыруға бағытталған. Студенттер экономиканың, кәсіпкерлік қызметті жүзеге асыру шарттарын, оның ішкі және сыртқы ортасының заңдылықтарымен жан-жақты танысу арқылы бизнес-жоспар, жеке бизнесті құру және өз бизнесін сәтті жүргізу дағдыларына ие болады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Эмоционалды интеллект
    Несиелер: 5

    Эмоционалды интеллект және ұйымдастыру мәдениеті. Эмоционалды интеллекттің топтық көрсеткішітері. Эмоционалды менеджмент. Эмоционалды интеллект және тиімді команда құру. Жеке адамның эмоционалды интеллектін дамыту. Отандық және шет елдік ұйымдарда эмоционалды интеллект енгізудің жүйелі амалдары: жеке адамның мотивациясын орайластыру, топты қалыптастыру тәсілдері, даудамайларды шешу, кері байланыс орнату.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Экология және тіршілік қауіпсіздігі негіздері
    Несиелер: 5

    Пән студенттердің заманауи экологиялық білімі мен мәдениетін қалыптастырады, өмір қауіпсіздігі үшін техникалық құралдар мен технологиялық процестердің қауіпсіздігін арттыру әдістерін қолдану дағдыларын дамытады Пән әртүрлі деңгейдегі ұйымның экожүйелері қызметінің, тұтастай биосфераның негізгі заңдылықтарын, адам мен табиғаттың өзара қарым-қатынасында туындайтын қайшылықтарды, сондай-ақ табиғат пен экологияға ұқыпты қарау қажеттігін айқындайды

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Қоғамға қызмет көрсету
    Несиелер: 5

    Пән тұлғаның жеке әлеуметтік жауапкершілігін дамытуға және адамның жеке әлеуетін жандандыруға, ерікті және өтеусіз көмек көрсетуге және өзара көмек көрсетуге, азаматтық қоғамның игілігі үшін кең ауқымды қызмет көрсету, басқа да азаматтық шараларды орындауға үйретуге бағытталған. Пән еріктілер қызметінің маңыздылығын аша отырып, бұл қызметтің Қазақстандағы мәселелері мен даму перспективаларын айқындайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Құқықтық сауаттылық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
    Несиелер: 5

    Курс өз құқықтары мен міндеттерін білетін, сыбайлас жемқорлықтың кез келген көріністеріне төзбейтін заңды сауатты, заңға бағынатын адамды қалыптастыруға бағытталған.Құқықтық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет Қазақстан Республикасының заңдарын, сондай-ақ сыбайлас жемқорлыққа қарсы заңнаманы және сыбайлас жемқорлық әрекеттері үшін заңдық жауапкершілік мәселелерін зерделеу арқылы дараланады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Бейорганикалық химия
    Несиелер: 6

    Бейорганикалық химия саласындағы кәсіби құзіреттілікті арттыру, жаңа бейорганикалық қосылыстар туралы қазіргі заманғы ақпаратты түсіндіру және синтездеу, бейорганикалық химия саласындағы міндеттерді тұжырымдау және ғылыми зерттеулер жүргізу қабілеттерін қалыптастыр, периодтық заң, гомоатомды қосылыстар сияқты қарапайым заттар, радиоактивті және синтезделген элементтер, металлохимия саласы, күрделі химиялық қосылыстар.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Көшбасшылық негіздері және инновацияларға бейімделу
    Несиелер: 5

    Пәнді игеру арқылы әрбір студент жеке тұлға ретінде көшбасшылық қасиеттерін ашу және дамыту, инновациялық үдерістерден туындаған жаңалықтарға бейімделу дағдыларын дамыту, сонымен бірге ғылыми-техникалық үдерістер нәтижелерін кәсіби қызметінде қолдана алу мүмкіндіктеріне үйренеді. Басқарудағы көшбасшылық қасиеттер мен адами фактордың қазіргі жағдайы мен даму перспективаларын оқып біледі

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ботаника
    Несиелер: 5

    «Ботаника» ғылымы өсімдік органдарының ішкі құрылысын микроскопиялық деңгейде зерттей отырып, өсімдік жасушасының, содан кейін өсімдік ұлпаларының сипаттамасынан бастап, олардың әртүрлі мүшелерге орналасу заңдылықтарын зерттейді. Ботаника мәдени өсімдіктердің сорттарының арасындағы айырмашылықты олардың экономикалық құнды белгілері бойынша анықтауға мүмкіндік береді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Құрылымдық ботаника
    Несиелер: 5

    Құрылымдық ботаника дегеніміз өсімдіктердің алуан түрлілігі, морфологиялық құрылым деңгейі, бір клеткалы, клеткаланбаған, колониальды, көп клеткалы өсімдіктердің құрылысы туралы жалпы түсінік. Өсімдіктер қоректену түріне қарай автотрофты және гетеротрофты, бейімделу түріне қарай төменгі және жоғары сатыдағылар, талломдылар, өркенділердеп бөлінеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Энтомология
    Несиелер: 6

    Энтомология насекомдардың шығу тегін, систематикасын, құрылысының морфологиялық-анатомиялық ерекшеліктерін, биологиясын, өсу және дамуының экологиялық ерекшеліктерін, практикалық маңызын, пайдалы және зиянды насекомдар түрлері мен оларды шаруашылықта қолдану жолдарын зерттеуге мүмкіндік беретін ғылым сала.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Қоршаған орта туралы ілім
    Несиелер: 5

    Қоршаған ортаның экологиялық ахуалы. Жер тірі материяның тіршілік ету орны. Биосфера компоненттері мен эволюциясы. Биосфера туралы ілім. Тірі зат концепциясы мен тіршіліктің тұрақтылығы және тұрақты даму концепцияларын қарастырытын пән.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Экофизиология
    Несиелер: 5

    Пән экофизиология өсімдіктер физиологиясы мен экологиясын біріктіретін (интеграцияланған) іргелі пән. Экофизиология - экологиялық факторлардың өзгеруі кезінде өсімдіктердің өмір сүруінің физиологиялық және биохимиялық негіздерін зерттеу. Экофизиология өсімдік қызметінің физиологиялық процестері, абиотикалық стерсс жағдайында құрғақшылық, температура, жаһандық өзгерістер қоршаған ортаның өзара әрекеттесуін талдауға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Сапалық және сандық анализ
    Несиелер: 6

    Студенттерге қазіргі заманғы сандық және сапалық талдаудың теориялық негіздерін беру, оларды аналитикалық химияда қолданылатын химиялық реакциялар механизмдерінің жалпы негіздерімен, бөлу әдістерімен, химиялық әдіспен және элементтер мен олардың қосылыстарын анықтауда бірқатар физика-химиялық әдістермен таныстыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Оқушылардың жас ерекшелік физиологиясы
    Несиелер: 5

    «Оқушылардың жас ерекшелік физиологиясы» курсы әр түрлі жас кезеңдеріндегі адам ағзасының мүшелері мен мүшелер жүйесінің қызметін, организмнің даму динамикасы мен механизмдерін, ерекшеліктерін зерттейді. Курсты меңгеру барысында студенттің алған білімдері болашақ мамандардың ғылыми ой-өрісін кеңейтуге, педагогикалық іс-әрекетке дайындығының теориялық және тәжірбиелік білімдерін қалыптастыруға мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Аналитикалық химия
    Несиелер: 6

    Химиялық талдаудың негізгі әдістерін (титриметриялық, гравиметриялық), бөлу және концентрациялау әдістерін, метрологиялық аспектілерді және химиялық талдау объектілерін зерттейді; Заманауи аспаптық талдау әдістерін қолданудың теориялық негіздері мен бағыттары қарастырылады: спектроскопиялық, электрохимиялық, хроматографиялық, физикалық. Тәжірибелік сабақтар студенттерді аналитикалық эксперимент техникасымен таныстыруға, химиялық талдаудың әртүрлі әдістеріндегі заманауи аналитикалық жабдықтарда тәжірибелік жұмыс дағдыларын игеруге бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Зоология
    Несиелер: 6

    «Омыртқасыздар зоологиясы» курсы жануарлар әлемінің алуан түрлілігін, филогениясын, ұйымдасуын, экологиясын және омыртқасыздардың негізгі таксондарының практикада маңызын көрсететін биологиялық білім беру пәндерінің циклінің бөлігі болып табылады. «Омыртқалы жануарлар зоологиясы» курсы ғылыми пән ретінде биологиялық білімнің ажырамас бөлігі болып табылады. Бұл ғылым омыртқалылар туралы жан-жақты ақпаратты қамтиды - олардың әртүрлілігі, ұйымдық ерекшеліктері, өмір салты, шығу тегі мен эволюциясы, табиғатта және адам өміріндегі маңызын зерттейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Химияны оқыту әдістемесі
    Несиелер: 6

    Курс барысында студенттер жалпы білім беретін мектептегі негізгі химия курсының құрылымы мен мазмұнын, жаңартылған пәндік мазмұнын МББС іске асыру контекстінде орта мектепте химияны оқытудың заманауи мақсаттары мен міндеттерін және жаңа білім нәтижесін алуды ескере отырып, химия пәнінен жұмыс бағдарламаларының мазмұнын қалыптастыру принциптерін зерттейді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Педагогика
    Несиелер: 5

    Пән студенттердің болашақ педагог мамандығына қызығушылықтарын дамытуға және кейін өзін-өзі жетілдіру мақсатында кәсіби өз бетінше білім алуға ынталандыруға бағытталған. Курс студенттердің педагогикалық үдерісті жоспарлау, болжау, ұйымдастыру, басқару және талдау дағдыларын дамытуға; орта білімнің жаңартылған мазмұны аясында тәрбиелеу мен оқытудың технологиялары мен әртүрлі әдістемелерін меңгеруге бағытталған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Цитология, гистология және эмбриология
    Несиелер: 6

    Пәнді игеру барысында студенттер организмдердің ядросын және жасушаның бөліну типтерін, клетка қосындыларын, ядро қабықшасын, протоплазмасын, жасуша құрылымындағы жалпы заңдылықтарды меңгереді. Гистологияның анатомия, биохимия және физиология ғылымдары арасындағы органикалық байланысын анықтайды, ұлпалар жасушасының және мүшелердің құрылымдарының функционалдық маңыздылығын меңгереді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Білім берудегі цифрлық технологиялар
    Несиелер: 5

    Оқу үдерісін ұйымдастыру және әдістемелік материалдарды әзірлеуге арналған цифрлық технологияларды қолдану дағдыларын қалыптастыруға бағытталған практикалық курс. Курс білім беруді цифрландырудың барлық бағыттарында: білім беру басқармасы мен мекемелерінде компьютерлік бағдарламалар, оқытудың цифрлық технологиясы; АКТ дидактикалық мүмкіндіктері; виртуальды орта және қашықтықтан оқыту технологияларында цифрлық бағдарламалар мен техникалық құралдарды меңгеру дағдыларын қалыптастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Инклюзивті білім беру
    Несиелер: 5

    Инклюзивті білім беру тұжырымдамасы. Шетелде және Қазақстан Республикасында инклюзивті білім беруді дамыту. Ерекше білім беруді қажет ететін жандар үшін оқу іс-әрекетін ұйымдастыру және жоспарлау. Ерекше білім беруді қажет ететін жандарды психологиялық-педагогикалық қолдау бойынша жағдай жасау үшін әртүрлі профильдегі мамандар тобында жұмыс істеу дағдылары. Оқу жоспарларын бейімдеу және инклюзивті оқыту жағдайында репетиторлық практиканы ұйымдастыру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Клеткалық патология
    Несиелер: 6

    Жасушалық немесе целлюлярлы патология Р.Вирховтың тірі жасушада аурудың материалдық субстраты ретіндегі ілімдері негізінде пайда болды. Жасушалық патология Шлейден және Шванн организмдерінің жасушалық теориясына негізделген және медицинада микроскопиялық технологияны кеңінен енгізуге сүйенеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Ғылыми зерттеулер негіздері
    Несиелер: 5

    Курс болашақ маманның кәсіби қызығушылықтары саласында ғылыми-зерттеу компоненттерін дамытуға бағытталған. Пән студенттердің ғылыми әдебиеттермен жұмыс істеу, зерттеуді ұйымдастыру және жүргізу (таңдалған облысқа сәйкес), ғылыми эксперименттер жасау, зерттеу нәтижелерін академиялық сипатта сауатты рәсімдеу және оларды көпшілік алдында таныстыра білу дағдыларын қалыптастырады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Органикалық химия 1
    Несиелер: 5

    Органикалық химия - іргелі ғылым және органикалық қосылыстардың құрылымы мен қасиеттерін олардың синтезі және халық шаруашылығында қолдану арқылы байланыстыратын жалпы заңдылықтар мен заңдылықтарды зерттейді. Органикалық химияның теориялық негіздері - бұл органикалық қосылыстардың құрылымы және органикалық реакциялар механизмдері туралы біліммен толықтырылған реактивтілік теориясы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Биологияны оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Курс барысында студенттер ГОСО іске асыру контекстінде орта мектепте биологияныны оқытудың заманауи мақсаттары мен міндеттерін жалпы білім беретін мектептегі негізгі биология курсының құрылымы мен мазмұнын, жаңартылған пәндік мазмұнын зерттейді; мәліметтер базасымен, кестелік процессорлармен, IT-технологиялармен, Smart және бұлтты технологиялармен жұмыс істеу дағдыларын дамытады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Академиялық мақсаттағы ағылшын тілі
    Несиелер: 5

    Пән ғылыми стильдің жанрлық түрлері туралы білімді, кәсіби қызмет саласындағы ақпарат пен материалдарды жинау, сақтау және өңдеудің заманауи әдістерін меңгеруді, сондай-ақ сөйлеу қызметінің төрт түрін (оқу, сөйлеу, жазу, тыңдау) академиялық қарым-қатынас жасау мақсатында білігі мен дағдыларын қалыптастырады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Химия есептері
    Несиелер: 5

    Курсты оқу барысында студенттердің шығармашылық қабілеттерін дамытып, оларға күрделілігі жоғарлаған тәжірибелік, сандық есептер және басқа химиялық есептерді шешуде бейорганикалық химияның негізгі заңдылықтары мен түсініктерін қолдануға үйрету, студенттерге химиялық есептерді бірнеше балама тәсілдермен шешуге үйрету, оларды шешудің бірнеше тәсілдерін таңдауға үйрету. Студенттердің химиялық есептерді шешуге үйрету бойынша білімі мен дағдысын қалыптастыру

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Химиядан есеп шығару әдістері
    Несиелер: 5

    Бұл курстың маңызды құрамдас бөлігі химия пәні бойынша есептер мен жаттығуларды, күрделілігі жоғары есептерді шешу мүмкіндігін арттыру. Химия пәні бойынша есептерді, жаттығуларды шеше білу оқушылардың зейінділігі, логикалық ойлау қабілеті, сұрақтар қою және есептер шығаруда әртүрлі әдістер, шешімдер іздестіру қабілеттерінің қалыптасуына ықпал етеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Критериалды бағалаудың технологиясы
    Несиелер: 5

    Пән технологияны оқу үдерісінде практикалық қолдануды оқытады. Курс білім беру мақсатындағы таксономияның негізінде және білім алушының білім деңгейіне сәйкес оқыту нәтижелерін бағалаудың критерийлері мен формативтік және жиынтық тапсырмаларды әзірлеу дағдыларын қалыптастыра отырып, оқыту нәтижелері мен әдістерінің өзара талаптары мен мақсаттарын үйретеді және бақылаудың рейтингтік жүйесінің тұжырымдамасын ашады

    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Органикалық химияның теориялық негіздері
    Несиелер: 5

    Курс ғылымның қазіргі жағдайын, оның басқа жаратылыстану пәндеріндегі ролі мен орнын ескере отырып, органикалық химия негіздері бойынша теориялық және практикалық білімнің негізін құруға бағытталған. Курста органикалық реакциялардың негізгі түрлері және олардың механизмдері, органикалық заттардың реактивтілік заңдылықтары, олардың құрылымы мен қасиеттері арасындағы байланыс көрсетілген.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Генетика және селекция
    Несиелер: 5

    Генетика - организмдердің өзгергіштігі мен тұқым қуалаушылық туралы селекцияның теориялық негізі. Селекция-өсімдіктердің жаңа сорттарын, жануарлар тұқымдары мен микроорганизмдер штамдарын құру және қолданыстағы сорттарын жақсарту жолдарын қарастыратын ғылым. Курсты игеру кезінде студент өсімдіктер мен жануарларды өсірудің заманауи әдістерімен және бағыттарымен танысады. Жануарлар мен өсімдіктерді өсірудің негізгі әдістері будандастыру және іріктеу болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Органикалық химияның күрделі қосылыстары
    Несиелер: 4

    Курс химия саласындағы білімді игерудің ғылыми, теориялық және тәжірибелік негізін құрайтын іргелі пәндердің бірі болып табылады. Курс барысында студенттер негізгі кластардағы органикалық заттардың реакцияларына және олардың жекелеген өкілдерінің қасиеттеріне зертханалық жұмыстар жүргізу дағдыларын игереді. Теориялық материал органикалық қосылыстардың әр класына, оның ішінде жалпы сипаттамаға, негізгі реакцияларға және олардың механизмдеріне арналған

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Өсімдіктер және жануарлар селекциясы
    Несиелер: 5

    Курсты игеру барысында студент өсімдіктерді өсірудің заманауи әдістері мен бағыттарымен, селекциялық ғылымның проблемаларымен, өсімдіктердің генетикалық және селекциялық жетілу әдістерімен танысады. Фенотиптің қалыптасуындағы тұқым қуалаушылық пен қоршаған ортаның арақатынасын, адамзаттың әл-ауқатын жақсартудағы селекцияның рөлін зерттейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Зат құрылысы
    Несиелер: 5

    Пән молекулалық құрылым саласындағы теорияларды зерттейді; студенттерді молекулалық жүйелердің симметриясымен таныстыру; нақты ғылымдарды, басқа жалпы кәсіптік және арнайы пәндерді оқу барысында алған білімдерін нақты мақсаттар үшін пайдалану дағдыларын қалыптастырады, әртүрлі табиғи факторлардың көп деңгейлі байланысын байқай алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Физикалық химия
    Несиелер: 5

    Курс физикалық құбылыстармен бірге жүретін химиялық реакциялардың заңдылықтарын қарастырады. Пән заттардың құрылымын, жүйеде болатын химиялық процестердің тепе-теңдік күйін және оның бір күйден екінші күйге өту мүмкіндігін, химиялық реакция жылдамдығының өзгеруін және электрлік және химиялық энергияның өзара алмасу заңдылықтарын зерттейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Энзимология негіздері
    Несиелер: 5

    Энзимология негіздері пәнін оқу барысында студенттер ферменттер туралы (функциональды белоктар) білімдерін жетілдіреді. Биохимиялық процестерге негізделген және әртүрлі өндірістерде, ауыл шаруашылығында және медицинада қолданылатын биохимиялық реакциялар үшін протеин катализаторларының жұмыс істеу принциптерін зерделейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Адам анатомиясы
    Несиелер: 5

    Адам анатомиясы пәнін меңгеру барысында студенттер - адам денесінің формасы мен құрылымы, пайда болуы және дамуы туралы мағлұматтарды игереді. Анатомия - жасы, жынысы және жеке ерекшеліктерін ескере отырып, организмнің бөліктері мен мүшелерінің пішінін, құрылымын, орналасуын және типографиялық байланыстарын жүйелі түрде сипаттайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Жеке даму биологиясы
    Несиелер: 5

    Курсты игеру барысында студенттер ағзалардың онтогенетикалық даму заңдылықтарын меңгереді. Курста организмдерде өтетін макро - және микроморфологиялық, физиологиялық-биохимиялық, молекулалық және генетикалық процестер туралы, сондай-ақ жануарлар мен өсімдік организмдерінің онтогенезінің барлық кезеңдерінде даму процесін басқаратын факторлар мен механизмдер туралы түсінік беріледі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Биохимия
    Несиелер: 5

    Курсты игеру барысында студент тірі организмдердің химиялық құрамын және олардағы химиялық процестер мен реакциялар туралы білім алады. Ең маңызды биологиялық қосылыстардың - ақуыздардың, нуклеин қышқылдарының, көмірсулардың, липидтердің құрылымы мен қасиеттерін; олардың ағзадағы химиялық өзгерістері және тіршіліктің физика-химиялық негіздерін түсіну үшін осы түрлендірулердің маңызын меңгереді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Органикалық химия 2
    Несиелер: 4

    Пән химиялық пәндерді сәтті игеру үшін органикалық химияның жалпы теориялық негіздерін зерделеу үшін маңызды; заттардың органикалық қасиеттерін, олардың тірі және жансыз табиғатта әртүрлі функцияларды орындау қабілетін анықтайтын сипаттамаларын зерттеу; алған білімдерін жабайы табиғатта болып жатқан органикалық процестерді зерттеу мен түсіндіруде қолдана алады; тәжірибелік жұмыс дағдыларын үйренеді, әр түрлі есептерді шығарады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Антропология
    Несиелер: 5

    Бұл курста адамның және адамның нәсілінің эволюциясы, адамның физикалық құрылымы, этникалық және басқа да халықтардың морфологиялық және физиологиялық ерекшеліктерін меңгереді. Студенттер адам мәдениеті мен өркениетін қалыптастыру, әр түрлі тарихи кезеңдерде және әртүрлі аумақтарда адамзат қоғамының құрылымын зерттейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Химиялық технология
    Несиелер: 5

    Осы курстың аясында химиялық термодинамика мен кинетиканың негіздерін бейорганикалық синтезде қолдану, шикізатты дайындаудың негізгі әдістері және тазарту, зертханалық және өндірістік жағдайда периодтық жүйенің элементтерінен қарапайым және күрделі заттарды алудың тиімді әдістері қарастырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Анализдің заманауи әдістері
    Несиелер: 5

    Қазіргі химияның ерекшелігі зерттеудің жаңа физикалық әдістерін қолдану. Бұл курста эксперимент техникасы, масс - спектроскопия, ИК, УК – спектроскопия әдістері, рентгендік-құрылымдық талдау қарастырылады. Алынған теориялық білімдер мен талдау әдістерін практикалық меңгеру негізінде меңгеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Нуклеин қышқылдарының биологиясы
    Несиелер: 5

    «Нуклеин қышқылдарының биологиясы» курсы нуклеин қышқылдарының құрылымы мен қызметін, тұқым қуалайтын ақпараттарды жүзеге асырудың принциптері мен механизмдерін, жасушалардың құрылымы мен функцияларының молекулалық негізін, өсу, даму, бөліну, ісіктердің өзгеруі және жасуша өлімін меңгеруге бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Синтезді элементтер химиясы және радиохимия
    Несиелер: 5

    Студенттер химия ғылымының фундаменталды заңдылықтарын, теориялық және қолданбалы химияның негізгі бөлімдерін, элементтер мен олардың қосылыстарының химиясы туралы білімді, тәжірибелік зерттеу дағдыларын, есеп айырысу операцияларын еркін меңгереді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Мұғалімнің кәсіби бағдарлары
    Несиелер: 5

    Пән сабақтың 7 модульге сәйкестігін кешенді бағалауға бағытталған. Ол келесі дағдыларды қалыптастырады: - оқытудың жаңа тәсілдерін қолдану; - сыни ойлау; - оқытуды бағалау; - дарынды және талантты балаларды оқыту; - білім беру ақпараттық-коммуникациялық технологияларын қолдану; - оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқу қызметін модельдеу; - білім берудегі басқару және көшбасшылық.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Молекулалық биология
    Несиелер: 5

    Пән ең алдымен генетикалық ақпаратты сақтау мен білдіру механизмдеріне бағытталған. Молекулярлық биологияның негізгі мақсаты гендер құрылымын және көбеюін зерттеу, сондай-ақ оларда кодталған ақпарат негізінде РНҚ мен ақуыздарды синтездеу туралы білімді қалыптастыруға бағытталған. Молекулярлық биология сонымен қатар РНҚ мен белоктың құрылымын, өзара әрекетін және физиологиялық функцияларын зерттейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Зерттеудің физика-химиялық әдістері
    Несиелер: 5

    Пән химиялық мәселелерді сипаттауға және шешуге арналған заманауи физикалық зерттеу әдістерінің теориялық негіздері мен эксперименттік әдістерін игеруге бағытталған. Пәнді игеру барысында студенттерде химиялық зерттеулер жүргізуде физико-химиялық әдістердің мүмкіндіктерін, сонымен қатар молекулалардың физикалық параметрлері мен заттардың қасиеттері туралы мәліметтер алу үшін қолдануға мүмкіндік беретін білім мен дағды қалыптасуы керек

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Химиялық синтез
    Несиелер: 5

    Заттардың құрылысы мен қасиеттері туралы қазіргі заманғы түсініктер негізінде химиялық қосылыстарды синтездеу, тазалау және талдау әдістерін таңдау принциптерін, өнеркәсіптің әртүрлі салаларында қолданылатын жаңа химиялық қосылыстардың дизайны мен синтезіне фундаментальды тәсілдерді зерттеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Эволюциялық ілім
    Несиелер: 5

    Курс заманауи эволюциялық теорияның қалыптасу тарихын және оның негізгі ережелерін, микро- және макроэволюция процестерінің ерекшеліктерін, түртүзілу концепциясын, популяцияның генетикалық құрылымын, модификация мен мутациялық өзгергіштіктің себептерін, абиотикалық, биотикалық және антропогендік факторлардың тірі организмдердің тұқым қуалаушылық пен өзгергіштікке әсерін зерттеуге бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Бейорганикалық заттардың химиялық технологиясы
    Несиелер: 5

    Бейорганикалық технология өнімдері, оларды қолдану аймағы; бейорганикалық технологияның дамуының негізгі бағыты; технологиялық процестердің жіктелуі, олардың экономикалық тиімділігі; бейорганикалық технология өнімдерін алудың шикізат көздері; бейорганикалық өнімдерді алу үшін минералды шикізаттарды қайтаөңдеудің негізгі принциптері және жалпы заңдылықтары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Код ON5

    Химиялық және биологиялық пәндер саласында оқытудың инновациялық әдістері мен жаңа технологияларды қолдануда білімдері мен түсініктерді қолданады

  • Код ON6

    Химия мен биологияны оқытуда инновациялық технологиялардың теориялық және эксперименттік негіздері туралы білімді қолданады, мектеп оқушыларының пәндік біліктіліктері мен дағдыларын қалыптастыру әдістеріне ие болады

  • Код ON8

    Табиғи құбылыстар мен процестердің, заңдар мен заңдылықтардың және олардың түсініктерінің мәнін ашу үшін зерттеу және эксперименттік-зерттеу жұмыстарын жүргізуді біледі; жаратылыстану ғылымының ақпараттық-тұжырымдамалық бағытында басшылыққа алады, ғылыми, зертханалық және білім беру сипатындағы тәжірибеге бағытталған әртүрлі міндеттерді шешу үшін оларды қалай қолдануды біледі

  • Код ON4

    Зертханалық жұмыстар барысында алынған тәжірибелік мәліметтерді тәуелсіз бағалау, түсіндіру және синтездеу кезінде пайымдауларды қалыптастырады және оларды тиісті теориямен байланыстыра алады.

  • Код ON7

    Білім алушылардың арасында ақпараттық мәдениетті қалыптастырады; өздігінен білім алу дағдыларын; мақсат қою, өз қызметін жоспарлау және түпкілікті нәтижені бағалайды

  • Код ON3

    Пәндік салада зерттеу нәтижелері мен академиялық жазбаны, оның ішінде шетел тілінде, таныстыра алатын, ғылыми-зерттеу жұмыстарын жүргізе алатын дағдыларды меңгерген

  • Код ON1

    Жаһандық мәселелерге бей-жай қарай алмайтын, еріктілік және инновациялық қызметке дайын, құқықтық және іскерлік мәселелер тұрғысынан білімді, ұлттық рухта тәрбиеленген және икемді дағдыларды (Soft skills) меңгерген көшбасшы-қыз

  • Код ON10

    Мектепішілік және пәнаралық байланыстарды ескере отырып, мектептің химия және биология пәндерінің теориялық бөлімдері туралы базалық білімді игереді

  • Код ON2

    Білім алушылардың жас кезеңдері ерекшеліктерін ескере отырып, жаңартылған жүйедегі педагогикалық процессті жүзеге асыра алатын негізгі білім мен дағдыларды, сонымен қатар цифрлық білім беру технологиясын қолдану дағдыларын меңгерген

  • Код ON11

    Орта білімнің жаңартылған мазмұны аясында химия мен биологияны оқытудың заманауи әдістерін қолдана отырып жұмысты тиімді үйлестіре отырып химия мен биологияны оқытудың оңтайлы формалары мен әдістерін қолданады

  • Код ON9

    Білім берудегі жаңа үрдістерді талқылай және талдай алады; критериалды бағалау жүйесінің тұжырымдамасы мен механизмі; оқуға интегралды көзқарас, ақыл-ой дағдыларын дамытуға бағытталған оқу процесіндегі жаңа сабақтың форматын қалыптастырады

6B01508 6B01508-Химия-Биология
Бакалавриат

Е.А. Бөкетов атындағы Қарағанды мемлекеттік университеті (ҚарМУ Е.А.Бөкетов)

БББТ: B012 Химия мұғалімдерін даярлау

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
6B01508 Химия-Биология
Бакалавриат

Махамбет Өтемісов атындағы Батыс Қазақстан университеті

БББТ: B012 Химия мұғалімдерін даярлау

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01508 Химия-Биология
Бакалавриат

Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті

БББТ: B012 Химия мұғалімдерін даярлау

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
6B015088(4 Химия-Биология
Бакалавриат

Ш.Есенов атындағы Каспий мемлекеттік технологиялар және инжиниринг университеті (Yessenov University)

БББТ: B012 Химия мұғалімдерін даярлау

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
Top