Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7M04105 Маркетинг (2 о.ж.) в AlmaU

  • Маркетингтік жобалар дизайны
    Несиелер: 5

    Пән әр түрлі қызмет салалары үшін қойылған мақсаттарды ескере отырып, маркетингтік жобаны құру және жүзеге асырудың тәжірибелік дағдыларын қалыптастыруға мүмкіндік береді; қойылған міндеттерді ескере отырып, спецификациялар мен брифингтерді интеграциялауға; маркетингтік жобаларды ұйымдастыру және жүргізу алгоритмін синтездеуге мүмкіндік береді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Біріктірілген маркетингтік коммуникациялар
    Несиелер: 5

    Пән магистранттардың біріктірілген маркетингтік коммуникациялар бойынша білім мен дағдыларды алуға және оларды компанияның практикалық қызметінде қолдануға бағытталған. Пән біріктірілген маркетингтік коммуникациялар бойынша білімдер мен дағдыларды жинақтауға және оларды компанияның практикалық қызметінде қолдануға мүмкіндік береді; біріктірілген маркетингтік коммуникациялардың стратегиясын әзірлеуге; біріктірілген маркетингтік коммуникациялардың (БМК) тұжырымдамасын синтездеуге; іскерлік нарықта сатып алу туралы шешім қабылдау кезеңдерін бағалауға; БМК тиімділігін бағалауды анықтауға мүмкіндік береді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Академиялық жазу және зерттеу
    Несиелер: 5

    Пән сізге literature review орындау дағдыларын, шет тіліндегі дереккөздердегі ақпаратты жинау және өңдеуді, ғылыми зерттеулер тақырыптарын таңдау және бағалау әдістерін зерделеуге; зерттеу дизайнын әзірлеуге; зерттеу міндеттерін құрылымдауға; ғылыми зерттеуден күтілетін нәтижелерді сипаттауға; мәселенің өзектілігін анықтау дағдыларын меңгеруге, яғни оның ғылым үшін құндылығын көрсетуге мүмкіндік береді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Бренд-менеджмент
    Несиелер: 5

    Бренд стратегияларын жоспарлау және бағалау саласында, тиісті тұжырымдамалар мен стратегиялардың брендтерінің ұзақ мерзімді рентабельділігін арттыру әдістеріне сәйкес білім алу. Пән бренд стратегиясын жоспарлау және бағалау саласындағы білімді жинақтауға мүмкіндік береді; брендті әзірлеу кезінде маркетингтік зерттеулерді ұйымдастыру және жүргізу әдістемесін синтездеуге; брендтің құрылымы мен түрлерін қайта қарауға; брендті Басқару стратегиясы мен менеджмент брендінің адалдығын бағалауға мүмкіндік береді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Шет тілі (кәсіби)
    Несиелер: 2

    Кәсіби қызметте тілді белсенді меңгерудің дағдылары мен біліктерін одан әрі дамыту негізінде коммуникативтік құзыреттілікті жүйелі түрде тереңдету. Пән алдыңғы қатарлы шетел көздерінен кәсіби салада білім алуға; шетелдік дереккөздерден мәліметтерді жинау және өңдеу; WoS, Scopus және т. б. сияқты базалардың өзекті тақырыптарына мақалаларды зерттеу; халықаралық ғылыми қоғамдастыққа ықпалдасу мақсатында шетелдік университеттермен, зерттеушілермен, ғылыми жетекшілермен кәсіби деңгейде коммунициялар құруға мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Стратегиялық маркетинг (ілгері курс)
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты - стратегиялық маркетингтің мәнін және компанияның маркетингтік стратегиясын әзірлеу ерекшеліктерін ашу. Пән стратегиялық маркетингтің мәнін және компания қызметінде маркетингтік стратегияларды қолдану ерекшеліктерін зерттеуге мүмкіндік береді; Кәсіпорынның сыртқы және ішкі маркетингтік ортасын талдауға; маркетингтік стратегиялардың түрлерін ажыратуға; кәсіпорын нарығының жағдайын диагностикалауға және бағалауға; кәсіпорын үшін маркетинг

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Маркетингтік зерттеулер (ілгері курс)
    Несиелер: 5

    Пән маркетингтік зерттеулердің толық циклын зерттеуге мүмкіндік береді: зерттеудің мақсаттары мен ауқымын анықтаудан бастап жүргізу тәжірибесіне дейін; зерттеулердің сандық және сапалық әдістерін және олардың ерекше ерекшеліктерін таңдау; олардың бас жиынтығының іріктеуін жоспарлау және анықтау; маркетингтік зерттеулерді жүргізу әдістерін ажырату және оларды мақсаты бойынша қолдану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ғылым тарихы мен философиясы
    Несиелер: 3

    Курстың мақсаты – болашақ мамандардың, ғалымдардың, педагогтардың ғылыми және ғылыми-педагогикалық іс-әрекетіне жалпы ғылыми, философиялық, әдістемелік, философиялық және пәндік-теориялық негіздерді беру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ғылыми зерттеулер әдіснамасы
    Несиелер: 5

    Пән ғылыми зерттеулерді ұйымдастырудың негізгі әдістерін қолдануға; ғылыми зерттеулердің қазіргі әдістемесінің мәні мен сипатын түсіндіруге және негіздеуге; ғылыми зерттеулердің тақырыптарын таңдау және бағалау әдістерін; ғылыми ақпаратты іздеу, жинақтау және өңдеуді жүргізуге, сондай-ақ ғылыми зерттеулерді өңдеу және ресімдеуге; зерттеудің ықтимал-статистикалық әдістерін, жүйелік талдау әдістерін қолдануға; ғылыми зерттеулердің қазіргі заманғы әдістерінің мәні мен сипатын түсіндіруге және негіздеуге мүмкіндік береді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Басқару психологиясы
    Несиелер: 2

    Пән кросс-мәдени орта жағдайында басқару қызметінде психологиялық әдіснаманы қолдануға мүмкіндік береді; бағыныштыларға әсер ету және ықпал ету әдістерін меңгеру, ұйымда топты басқара білу; басқарушылық қарым-қатынас ерекшеліктерін білу, басқару жүйесінде тиімді коммуникацияларды құру үшін ұйымдағы жеке адам, топтаррдың мінез-құлқын және өз мінез-құлқын талдау.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Математикалық модельдер және экономикалық талдау
    Несиелер: 5

    Бұл пән экономикалық есептерді шешу үшін заманауи математикалық құралдарды қолдану дағдыларын; бағалау үшін математикалық модельдерді құру, талдау және қолдану әдістемесін меңгеруге мүмкіндік береді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Қолданбалы маркетинг
    Несиелер: 5

    Маркетинг және сату технологиясы, кәсіпорында маркетингтік қызметті ұйымдастыру саласында практикалық дағдыларды меңгеру. Пән кәсіпорындағы маркетингтік шешімдерді қабылдауға; маркетингтік талдау жүргізу әдістемесін қолдануға; компанияның мүмкіндіктері мен нәтижелілігін ескере отырып, маркетинг құралдарын қолдану дағдыларын меңгеруге мүмкіндік береді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Болжамдық талдау және деректерді модельдеу
    Несиелер: 5

    Пән магистранттардың ғылыми зерттеулері үшін қажетті деректерді жинау, өңдеу, талдау әдістерін түсіну мен қолдану дағдыларын қалыптастыруға; тиімді бизнес-шешімдер қабылдау үшін әлеуметтік және экономикалық құбылыстар мен процестердің жай-күйін, дамуын, модельдеуін және болжауын сандық бағалау үшін пайдаланылатын әдістер жиынтығын игеруге бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Тауарлар мен қызметтердің бәсекеге қабілеттілігін маркетингтік басқару
    Несиелер: 5

    Пән бәсекеге қабілеттілікті маркетингтік реттеу әдістемесін түсінуді қалыптастыруға, компаниялардың тұрақты бәсекелестік артықшылықтарын қалыптастыру мен дамытуды стратегиялық маркетингтік басқаруды әзірлеуге мүмкіндік береді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Нейромаркетинг (ілгері курс)
    Несиелер: 5

    Пән нейромаркетингтік зерттеулердің әртүрлі түрлерін, тұтынушылардың әртүрлі маркетингтік ынталандыруларға физиологиялық реакциясын, сезім органдары арқылы тұтынушының шешім қабылдау процесіне әсер ету әдістерін, көздің мобильді трекингінің әдістемесін, ZMET, аромаркетинг және т. б. зерттеуге мүмкіндік береді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Жоғары мектеп педагогикасы
    Несиелер: 3

    Курстың мақсаты - бәсекеге қабілетті мамандарды дайындау үшін оқу үдерісін жобалаудың заңдылықтары мен ерекшеліктерін зерттеу негізінде магистранттар арасында кәсіби-педагогикалық құзыреттіліктерді қалыптастыру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Инновация маркетингі
    Несиелер: 5

    Пән магистранттардың инновациялық тауарды немесе қызметті нарыққа жылжыту бойынша білім мен дағдыларды алуына; стратегияны әзірлеуге; компаниядағы инновациялық әлеуетті, процесті диагностикалауды жүргізуге, сондай-ақ инновациялар нарығында тұтынушылардың мінез-құлық ерекшеліктерін анықтауға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Серіктестік маркетингі
    Несиелер: 5

    Аталған пән магистранттарға серіктестік қатынастар тұжырымдамасын және оның негізгі бағыттарын зерделеуге; серіктестік қатынастар тұжырымдамасының қағидаттарын қарауға; ұйымның компанияның стейкхолдерлерімен өзара іс-қимылына талдау жасауға; клиенттермен және негізгі жеткізушілермен серіктестік қатынастар бағдарламасын әзірлеуге мүмкіндік береді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Графикалық дизайн құралдары
    Несиелер: 5

    Пән маркетинг есептерін шешу үшін ақпараттық технологиялар құралдарымен графикалық материалдарды құру дағдыларын жеткізуге мүмкіндік береді. Дағды негізгі қызметте ақпаратты өңдеу және ұсыну (жоспарлау) үшін бейнелерді, сұлбаларды құру үшін компьютерлік құралдарды қолдану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Digital жарнама
    Несиелер: 4

    Мақсаты-интернет-жарнама құралдарымен және оларды практикалық қызметте қолдану мүмкіндіктерімен таныстыру. Пән интернет-жарнама құралдарын және оларды практикалық қызметте қолдану мүмкіндіктерін ажыратуға мүмкіндік береді; - B2C-нарықтың әртүрлі сегменттері үшін Интернет-стратегияларды әзірлеу; контекстік жарнаманы жоспарлау және ұйымдастыру, SEO-оңтайландыру, SMM-жарнама; интернет-жарнаманың тиімділігін бағалау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Жаһандық маркетинг
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: халықаралық компаниялар маркетингі теориясын оқу, сонымен қатар әлемдік тауар нарықтарында бәсекелестік позицияларды қалыптастыру мен нығайтуға бағытталған олардың маркетингтік қызметінің тәжірибесін игеру. Пән тиісті категориялық аппаратты меңгеруге, маркетингтік қызметтің заманауи түрлері мен әдістерін білуге мүмкіндік береді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Кәсіпкерлік заңнама
    Несиелер: 5

    Мақсаты: кәсіпкерлік қызмет саласында іс жүзінде бағдарланған құқықтық білім мен дағдыларды қалыптастыру. Пән бизнес деңгейлері бойынша құқықтық тетіктерді зерделеуге және пайдалануға, кәсіпкерлік қызмет саласындағы заңнаманы қолдануға мүмкіндік береді. Стартаптарға олардың елеулі белгілерін айқындай отырып және қолданыстағы заңнаманың негізгі ережелерін қолдана отырып, құқықтық реттеуге ерекше назар аударылатын болады. Магистранттар кәсіпкерлік қызметтің өзекті мәселелерін шешу үшін бизнес - заңнаманы қолдану дағдыларын игереді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Маркетингтегі ақпараттық технологиялар
    Несиелер: 4

    Пән маркетингтік есептерді шешудің ақпараттық технологияларын; маркетингтік мәліметтер базасын; маркетинг пен жарнамадағы ақпарат құрылымын; маркетинг пен жарнама міндеттерін іске асырудың компьютерлік технологиялары туралы; маркетингтік есептерді шешуде деректер қорын пайдалану және құрылымы туралы; маркетингтік және жарнамалық ақпаратты құрылымдау және өңдеу; пәндік саладағы тиімді АЖ мен АКТ-ны таңдау; жарнамалық және маркетингтік зерттеулерде компьютерлік технологияларды пайдалану; маркетингтік міндеттерді шешуде деректер базасын пайдалану.; маркетингте ат пайдалану дағдыларын меңгеру және қойылған міндеттерді ескере отырып, олардың таңдауы мен басымдығын анықтау; жарнамалық және маркетингтік зерттеулерде стандартты және арнайы ақпараттық технологияларды қолдану; бағдарламалық қамтамасыз ету бойынша ғылыми-техникалық әдебиетпен және техникалық құжаттамамен жұмыс істеу; мәтіндік редакторлармен, электрондық кестелермен, деректер қорымен, электрондық почтамен, мультмедиа құралдарымен жұмыс істеу; интернет-ресурстармен және интернет-сервистермен жұмыс істеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Маркетинг менеджмент
    Несиелер: 5

    Пән маркетингті басқару саласындағы кәсіби білімдерді тереңдетуге, маркетингті басқару әдістері мен тәсілдерін сауатты қолдану арқылы компанияның тиімді дамуына қол жеткізе отырып, сатып алушының қазіргі қажеттіліктерін қанағаттандыруға және жаңаларын қалыптастыруға ықпал ету туралы түсінік қалыптастыруға мүмкіндік береді; корпоративтік, функционалдық, аспаптық деңгейлерде маркетингті басқару дағдыларын, кәсіпорынның тауарлық, бағалық, өткізу және коммуникациялық саясатын басқару дағдыларын, компания өнімдерін сегменттеу, таргеттеу және позициялау бойынша жұмыс жүргізу дағдыларын, компания клиенттерімен тиімді қарым-қатынас құру технологиясын меңгеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Эмоциялық интеллект
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты – тиімді қарым-қатынас жасау үшін (тұлғааралық және кәсіби кесінді) өз эмоцияларын және басқа адамдардың эмоцияларын басқаруда теориялық білім мен практикалық дағдыларды қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Код ON5

    Қазіргі концепцияларды, теорияларды және үрдістер мен құбылыстарды талдау тәсілдерін сын тұрғысынан талдау, жаңа таныс емес жағдайларда зерттеу есептерін шешу үшін әртүрлі пәндер шеңберінде алынған білімді интеграциялау қабілеті

  • Код ON1

    Ғылыми мамандану саласындағы озық білімге негізделген ғылыми қызметті ұйымдастыру принциптері мен құрылымын түсінуді және дамып келе жатқан білімін көрсету

  • Код ON2

    Жоғары мектеп оқытушысының кәсіби құзыреттілігі дағдыларын меңгеру, өзінің педагогикалық қызметінде жоғары мектеп педагогика және психология білімін қолдануға, оқытудың интерактивті әдістерін қолдануға дайын болу

  • Код ON10

    Өзіндік дамуға, өзін-өзі жетілдіруге, шығармашылық әлеуетті пайдалануға, күнделікті кәсіби қызметке қажетті білімді кеңейту мен тереңдетуге және докторантурада білім беруді жалғастыруға дайындық

  • Код ON3

    Жаңа ортадағы проблемаларды шешу үшін кең көлемде пәнаралық контекстте өздерінің білімдерін, түсініктерін және қабілеттерін кәсіби деңгейде қолдану

  • Код ON4

    Cтандартты ғылыми проблемаларды шешу үшін алынған білімді пайдалану, сондай-ақ ғылыми зерттеулер контексінде идеяларды қолдану және қолдану

  • Код ON9

    Кәсіби және мәдениетаралық коммуникацияға, ауызша және жазбаша түрде өз ойларын дұрыс және логикалық ресімдеуге, академиялық адалдық принциптері мен мәдениетін сақтауға дайындық

  • Код ON6

    Қазіргі заманғы ақпараттық технологияларды тарта отырып, ақпараттық-аналитикалық және ақпараттық-библиографиялық жұмыстарды жүргізу және ғылыми-зерттеу және талдау жұмыстарының нәтижелерін диссертация, ғылыми мақала, есеп, аналитикалық жазба және т. б. түрінде қорыту қабілеті

  • Код ON8

    Маркетинг саласындағы мамандарға, сондай-ақ маман емес адамдарға ақпаратты, идеяларды, қорытындыларды, мәселелер мен шешімдерді нақты және бір мәнді түрде жеткізе білу қабілеті

  • Код ON7

    Күнделікті кәсіби қызмет үшін білімді кеңейтуге және тереңдетуге, маркетинг, маркетингтік коммуникация және жарнама және басқару технологиялары саласында кәсіби дағдылар мен іскерлікті кеңейтуге дайындық

Top