Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7M01705 Шетел тілі: екі шетел тілі (1.5) в Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті

  • Менеджмент
    Несиелер: 2

    Курс менеджменттің мазмұнын ашып, қазіргі заманғы басқарудың негізгі принциптері мен әдістерін, сондай ақ ұйымның өмір сүруін және бәсекеге қабілеттілігін қамтамасыз етудегі рөлін, басқарушылық қызметтің әртүрлі түрлерін жүзеге асырудың нақты дағдыларын, басқару жүйелерін және жобалық талдауды қалыптастырады, сондай-ақ басқарудың даму тарихын қарастырады. болашақ менеджерлердің кәсіби біліктілігі мен дағдыларын қалыптастыруға қызмет етеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Сыни ойлау және академиялық сауаттылық
    Несиелер: 6

    Бұл пәнаралық оқыту түрі пәнге негізделген оқудағы шығармашылық пен сыни ойлауды жақсарта отырып, оқытудың инновациялық әдіснамасын енгізуге бағытталған. Магистранттар оқытудың негізгі құралдары мен стратегияларын, оқу ортасын үйренеді және студенттерге белсенді және біртұтас тәжірибе құру үшін әртүрлі әдістерді қолдану арқылы пәндік бағыттарға элементтерді енгізу мүмкіндіктерін кеңейтеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Басқару психологиясы
    Несиелер: 2

    Басқарудың ғылыми-әдістемелік негіздері. Басқарудың психологиялықтеорияларының дамуы. Басқару психологиясының жалпы теориялық мәселелері. Басқарушылық ісәрекетті талдау. Менеджердің тұлғалық ерекшеліктері. Басқару міндеттерінің психологиялық ерекшеліктері. Меншік психологиясы. Басқарушының кәсіби іс-әрекеті. Басқару субъектісінің қызметтері. Басқарушылық қарым-қатынас психологиясы. Қызметкерлердің психологиялық сипаттамалары. Қызметкерлерді ынталандыру психологиясы. Ұйымның адам ресурстарын басқару технологиясы. Ұйымның кадрлық саясатын психологиялық қолдау. Ұйымдағы дау-дамалар психологиясы. Тұлғаның кәсіби деформациясының алдын алу технологиялары.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ғылыми мәтіндерді рефераттау және аннотациялау
    Несиелер: 6

    Педагогикалық кәсіби қызметте алынған білімдер мен дағдылар негізінде қалыптастыру, осы бағыттағы жұмысты орындау мүмкіндігі; зерттеу жұмысының нәтижелерін сөйлеу, баяндама, ақпараттық шолу, аналитикалық есеп, мақала түрінде ұсыну; ғылыми мақалаларды жазудың әдіснамалық негіздерін білу; тақырыптың, өзектілігін, нысанын, мақсаты мен міндеттерін айқындайды; ғылым тілінің ерекшеліктерін білу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ғылыми мақалалардың аннотациясы
    Несиелер: 6

    Педагогикалық кәсіби қызметте алынған білімдер мен дағдылар негізінде қалыптастыру, осы бағыттағы жұмысты орындау мүмкіндігі; зерттеу жұмысының нәтижелерін сөйлеу, баяндама, ақпараттық шолу, аналитикалық есеп, мақала түрінде ұсыну; ғылыми мақалаларды жазудың әдіснамалық негіздерін білу; тақырыптың, өзектілігін, нысанын, мақсаты мен міндеттерін айқындайды; ғылым тілінің ерекшеліктерін білу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Оқыту барысындағы бағалау
    Несиелер: 4

    Бұл пән магистранттарға білім беру саласындағы бағалау туралы терең түсінік береді. Бағалау мен оқытудың тығыз байланысын баса көрсетеді және оқудағы бағалауға қатысты әртүрлі көзқарастарды біріктіруге тырысады және оқыту барысындағы түрлі бағалау формаларын көрсетеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Екінші шетел тілінің практикумы
    Несиелер: 6

    Шет тілінде түрлі жанрдағы сөйлеу жұмыстарын жасау; сөйлеудің тілдік формалары: әңгіме, сипаттама, монолог, диалог - және олардың фонологиялық ерекшеліктері; сөйлеу және оның фонетикалық сипаттамалары: қысқа синтагмалар, кең мелодиялық диапазон, сөйлеу жылдамдығын өзгерту, үзілістердің және дыбыстың кең спектрі. Сөйлеу стилі: бейтарап, толық, аяқталмаған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Оқу жоспарын әзірлеу әдістемесі
    Несиелер: 4

    Пәннің мақсаты – оқу жоспарын жобалау, оқыту нәтижелеріне және оқу жетістіктеріне бағытталған оқыту стратегияларын, процестерін, материалдары мен тәжірибелерін жоспарлау, ұйымдастыру және дамыту жолдарын оқыту. Оқу жоспарын әзірлеу негізіне: білім, дағдылар мен көзқарастарды қамтитын оқытудың нақты нәтижелерін жазу және нәтижелерді, оқыту стратегиясын және бағалау міндеттерін үйлестіру туралы бағыт-бағдар оқытылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Академиялық мақсаттағы шетел тілі (түрік, қытай, парсы, француз)
    Несиелер: 6

    Мамандықтың кәсіби-бағдарланған сөздік құрылымдарын пайдалана отырып, түпнұсқалық ғылыми-техникалық әдеби мәтіндерімен жұмыс істеу; магистранттардың ағылшын (шетел)тіліндегі ғылыми жұмыстардың академиялық типтері туралы білімдерін тереңдету және кеңейту; әртүрлі тақырыптарда эссе жоспарлауды және жазуды үйрету; ғылыми мақалаларды жазуға және оларды шетелдік баспаларға беруге үйрету.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Екінші шетел тілі (түрік, қытай, парсы, француз)
    Несиелер: 6

    Курстың мазмұны қарым-қатынас мәдениетін дамытуға бағытталған: шет тілін қарым-қатынас құралы, білім беру және өзін-өзі тану құралы ретінде пайдалану, қазіргі заманғы әлемдегі ынтымақтастық пен өзара әрекеттесу құралы;коммуникацияның негізгі функциялары: ақпараттық коммуникативтік, тұрақты коммуникативті, аффективті-коммуникативтік; әртүрлі әлеуметтік тұрғыдан анықталған жағдайларда ауызша тілдік қарым-қатынас жасау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Шетел тілі (кәсіби)
    Несиелер: 2

    Курс шет тілін практикалық меңгеруді қамтамасыз етуге, шетелдік білім беру процесінде тілдік емес мамандықтар магистранттарының мәдениетаралық-коммуникативтік құзыреттілігін Базалық Стандарт (С1) деңгейінде қалыптастыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Заманауи шетел тілін оқытудың теориясы мен практикасы
    Несиелер: 5

    Кешенді және пәнаралық «тіл мәдениеті-тұлға» құрылысы жеке тұлғаның жалпы танымдық механизміне шет тілі мен шетел мәдениеті игерілген жаңа когнитивтік-лингвокультурологиялық кешендер түрінде «мәдениетаралық коммуникация субъектісінің» болашақ қызметін қалыптастыру объектісі ретінде енгізілген.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Заманауи онлайн әдістеріне кіріспе
    Несиелер: 5

    Бұл пән шетел тілін оқытудың заманауи технологиялары мен қазіргі тәсілдері туралы білім беруге, шетел тілін оқытудың онлайн әдістері мен технологияларын қолдануға арналған. Сондай-ақ ағылшын тілін заманауи онлайн оқыту және гибридті оқыту үлгілері үшін мүмкіндіктерді цифрлық платформалар арқылы дамытуды үйретеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Шетел тілін оқытуда АКТ қолдану
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты тілдерді оқытуда ақпараттық-коммуникация технологиялары әлеуетін барынша пайдалану. Сондай-ақ, АКТ-ны қолдану тұрақты түрде оқытуға ықпал ететін бірқатар сандық тәсілдерін оқыту. Тілдік білім-бұл ашық қол жетімді ресурстар, онлайн курстар, виртуалды сыныптар және ақпараттық-коммуникациялық технологияларға (акт) негізделген медиа мен түрлі сандық платформалар екендігін түсіндіру және өзара әрекеттесу мен қарым-қатынасты жақсарту негізінде цифрлық сауаттылық дағдыларын оқыту.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Шет тілдерді оқытудағы мәтін қызметі технологиялары
    Несиелер: 6

    Жоғары оқу орындарында ғылыми және ғылыми-педагогикалық қызмет саласындағы ақпараттық, аналитикалық және ақпараттық библиографиялық жұмыстар, заманауи ақпараттық технологиялар; прагма-кәсіби міндеттерді шешу үшін білімді тиімді пайдалану; оқыту әдістерінде аутентті материалдарды пайдалана білу; әртүрлі әдістерді қолдана отырып, тыңдаушылардың өзіндік жұмысын ұйымдастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Шетел тілін оқытудағы заманауи технологиялар
    Несиелер: 6

    Бұл курс оқу курсын, пәнді құру үшін қажетті ақпаратты іздестіруді жүзеге асыруға мүмкіндік беретін, лингвистикалық мамандық оқытушыларының ақпараттық құзыреттілігінің кәсіби-бағытталған компонентін қалыптастырады; құзыреттілік көзқарас және қолданылатын білім беру технологиялары тұрғысынан оқу процесін сипаттайтын терминологияны меңгеру; білім беру технологиясының түріне байланысты сабақта қажетті жұмыс форматын дидактикалық әзірлеу үшін мәліметтерді ақпараттық іздестіруді жүзеге асыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Жобалау және зерттеу әдістері
    Несиелер: 5

    Зерттеу әдістемесі пәні магистранттарды тиімді және этикалық зерттеулерді жобалауға дайындайды. Сіз педагогика ғылымында сапалы және сандық талдаудың тиісті құрылымдары мен құралдарын үйренесіз. Пән студентті зерттеу жобасын әзірлеуге және жобалауға бағыттайды. Эволюцияның білім беру принциптеріне негізделген білім беру жүйелерін жобалау, әзірлеу және қолдану білім беру философиясы мен әдіснамасы берік және терең тамырланған эволюциялық білім беру жүйесімен үндестіреді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Оқу және жазу дағдыларына оқытудың теориясы мен практикасы
    Несиелер: 5

    Когнитивтік психологиялық, лингвистикалық және әлеуметтік-мәдени зерттеулердің парадигмаларына сүйене отырып, бұл модуль түсіну мен құрылымның өзара әрекеттесетін компоненттерінің ерте жастан жасөспірімге дейінгі және одан кейінгі кезеңдері туралы жан-жақты түсінік беруге арналған. Сондай-ақ, ол сауаттылықты

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Заманауи әдістемеде оқыту мәселелері
    Несиелер: 5

    Шет тілін оқытудың заманауи технологиялары мен қазіргі заманғы тәсілдерін білу; шет тілін оқытудың заманауи әдістері мен технологияларын, соның ішінде кез келген білім беру сатысында және кез келген үлгідегі білім беру мекемелерінде ақпараттық технологияларды қолдану; оқу процесінде қазіргі заманғы ақпараттық технологияларды қолдану

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Аралас әдістер және пәнаралық зерттеулер
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты мен міндеттері: ғылыми зерттеулердің әдістемелік саласындағы қазіргі заманғы ұғымдарды, үдерістер мен құбылыстарды сыни талдау, білім беру саласындағы зерттеу белгісіздігі жағдайында зерттеу мәселелерін шешу үшін, әртүрлі пәндер бойынша алынған білімді біріктіру және негізгі зерттеу әдістері, қолданылатын әртүрлі әдістердің артықшылықтары мен кемшіліктерін қарастырады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Код ON2

    Шет тілдік қарым-қатынасты модельдеу, оқыту құрылымын құрайтын теориялар мен тұжырымдамалар туралы кәсіби білімі бар.

  • Код ON3

    Басқарушылық шешімдерді қабылдау және өзге тілді білім беруді ұйымдастыруға, басшылық жасау кезінде кәсіби дағдылардың қалыптасуының жоғары деңгейін көрсетеді.

  • Код ON11

    Инновациялық технологияларды пайдаланудың әртүрлі тәсілдерін ажыратады, ақпараттық-коммуникациялық технологияларға (АКТ) негізделген коммуникативтік жағдайларды жобалайды және талдайды.

  • Код ON1

    Шет тілді білім берудің құрылымын, мақсаттарын, міндеттерін және негізгі бағыттарын анықтайды.

  • Код ON10

    Aлынған білімді ғылыми (публицистикалық және шығармашылық), сауаттылық және түрлі форматтағы шығармашылық хат бойынша ғылыми-техникалық ақпаратпен салыстырады;

  • Код ON5

    Ауызша және жазбаша коммуникацияны оқыту үрдісінің лингводидактикалық заңдылықтары туралы білімді меңгереді.

  • Код ON7

    Заманауи білім берудің инновациялық технологияларын, жоспарлау, қызметті ұйымдастыру және бақылау мен даму стратегияларын іс жүзінде орындай алады.

  • Код ON12

    заманауи білім берудің инновациялық технологиялары, жоспарлау, қызметті ұйымдастыру және бақылау, кадрларды тиімді басқару әдістері және даму стратегиясы туралы біледі;

  • Код ON8

    Шет тілді білім беруде оқу жоспарын жобалау мен әзірлеу, бағалау, оқыту нәтижелеріне мен жетістіктеріне бағытталған оқыту стратегиялары мен алғышарттарын жоспарлай алады.

  • Код ON4

    Кәсіби міндеттерді шешу кезінде ғылым мен тәжірибенің заманауи теориялық, әдістемелік және технологиялық жетістіктерін жіктей алады.

  • Код ON9

    Педагогикалық және ғылыми-зерттеу практикасынан және кәсіби қызметтен өту барысында алынған зерттеу және сандық дағдыларды жетілдіреді.

  • Код ON6

    Педагогикалық және ғылыми-зерттеу практикасынан және кәсіби қызметтен өту барысында алынған зерттеу және сандық дағдыларды жетілдіреді.

7M01705 Шетел тілі: екі шетел тілі
Магистратура

Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті

БББТ: M019 Шет тілдері педагогтерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01705 Шетел тілі: екі шетел тілі (1.5)
Магистратура

Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті

БББТ: M019 Шет тілдері педагогтерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01705 Шетел тілі: екі шетел тілі педагогін даярлау (1 жыл)
Магистратура

Оңтүстік Қазақстан мемлекеттік педагогикалық университеті

БББТ: M019 Шет тілдері педагогтерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Ағылшын тілі
7M01705 Шетел тілі:екі шетел тілі(РХДУ)
Магистратура

Әл-Фараби атындағы Қазақ ұлттық университеті

БББТ: M019 Шет тілдері педагогтерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
Top