Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7M02303 Шетел филологиясы в Қ. Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік мемлекеттік университеті

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты Қазіргі тіл білімі мен әдебиеттану саласында жүйелі білімі бар, кәсіби деңгейде шет тілді, коммуникативті құзыреттіліктерге ие, кәсіби және педагогикалық қызметті жетілдіруге және дамытуға қабілетті, мәдениетаралық байланысты жүзеге асыра алатын, салыстырмалы аспектте әдебиет пен мәдениет, тілдік объектілерді талдауда қазіргі заманғы тиімді әдістерге ие филолог-зерттеушілерді дайындау.
  • Академиялық дәреже Магистратура
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша
  • Оқу мерзімі 2 года
  • Кредиттер көлемі 120
  • Білім беру бағдарламаларының тобы M059 Шетел филологиясы
  • Дайындық бағыты 7M023 Тілдер және әдебиет
  • Лингвистикалық типология
    Несиелер: 5

    Пән магистранттарды лингвистикалық сипаттағы басқа пәндермен , оның ішінде типологиялық зерттеулермен байланысты қазіргі типологияның ережелерімен таныстыруға, магистрантқа өз тілінің типологиясының ерекшеліктерін ескере отырып, дұрыс бағдарлауға, зерттелетін тілдің барлық салаларының бөлімдерін зерттеу сипаттамасын анықтауға, алған білімдерін жинақтауға, талдауға бағытталған.идеяларды келесі бағыттар бойынша түсіну және білдіру: қоғамдық, мәдени, ғылыми.Оқыту әдістері дәстүрлі және инновациялық.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жоғары мектеп педагогикасы (ағылшын тілінде)
    Несиелер: 3

    Жоғары мектеп педагогикасы пәнінің курсы магистранттардың болашақ кәсіби қызметінде жоғары білім беру мәселелерін игеру процесін басқару мәселелерін шешу бағытында ғылыми негіз беруге арналған. Жоғары мектеп педагогикасы заманауи оқу процесіне қойылатын талаптарды ғылыми негіздеуге, дене тәрбиесіндегі өзекті педагогикалық проблемалардың ғылыми-теориялық негіздерін ашуға, кәсіби - педагогикалық қызмет объектісі, оқу-тәрбие процесін басқару негіздері үшін қажетті алғышарттар жасауға мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Лингвистикалық ғылыми зерттеу әдіснамасы
    Несиелер: 5

    Пән лингвистикалық зерттеу әдістерін қалыптастырумен байланысты мәселелерді зерттеуге және тіл білімінің осы саласындағы магистрантардің білімін байытуға; тіл білімі әдіснамасының және тұжырымдамалары туралы белгілі бір түсінік қалыптастыруға көмектесуге бағытталған. Пән сонымен қатар ғылыми зерттеудің өзекті мәселелерін жариялауға бағытталған. Магистранттар тіл білімінің осы бөлімінде пәнді оқу барысында білімдері мен түсініктерін көрсетуі тиіс.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Басқару психологиясы (орыс тілінде)
    Несиелер: 3

    Оқу курсы тиімді басқару мақсатында әлеуметтік-психологиялық принциптерді талдау дағдыларын игеру негізінде менеджер қызметінің құрылымында әлеуметтік-психологиялық білімді қолдану ерекшеліктерін ашу үшін басқарушылық қызметтің психологиялық заңдылықтары туралы жүйелі идеяларды қалыптастыруға бағытталған. Спорттық іс-әрекеттің қиын жағдайларында өз мінез-құлқын және басқа адамдардың мінез-құлқын бақылау. Дене шынықтыру және спорт саласындағы психологиялық зерттеулердің әдістері мен әдістерінің өзгеру ерекшеліктерін білу. Спорттағы қарым-қатынас пен жетілдірудің әлеуметтік-психологиялық негіздерін түсіну.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Шетел тілі (кәсіби) (ағылшын тілінде)
    Несиелер: 3

    Шет тілі пәнінің мазмұны және кәсіби шет тілі вариативтік бөлімі шет тілдік құзыреттіліктің интегративтілігіне байланысты өзара тығыз байланыста болатын үш негізгі компонентті қамтиды: қарым-қатынас салалары және тақырыбы: әлеуметтік-мәдени білім: лингвистикалық білім. Дене шынықтыру және спорт саласындағы болашақ маманның кәсіби-педагогикалық құзыреттілігінде пән бойынша алған білімдерін көрсету. Мамандық пен мамандықты игеруге бағытталған қызығушылықты қалыптастыруды қамтамасыз ету, кәсіби дайындықтың шарттары мен формаларына бейімделуді жеделдету.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру және жоспарлау (ағылшын тілінде)
    Несиелер: 3

    Пән зерттеу әдіснамасын, инновациялық экономиканы, ҒЗТКЖ-ны, зерттеу әдістемесін, ғылыми-зерттеу жұмысының негізгі компоненттерін, авторлық құқықты, патент пен авторлық куәлікті, жобаның ҒЗЖ-дан айырмашылығын, жобаның өмірлік циклін, жоба құнын бағалауды, оңтайлы идеяларды іріктеу критерийлерін зерделейді. Зерттеу жоспарының инновациялылығы. Зерттеудің сапасы мен іске асырылуы ғылыми, ғылыми-техникалық, инновациялық жобалар мен бағдарламаларды іске асыру нәтижелерінің салдарын болжау саласы.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ғылым тарихы мен философиясы (қазақ тілінде)
    Несиелер: 3

    Пәннің негізгі мақсаты-білім алушылардың жалпы ғылыми және әлеуметтік-гуманитарлық ғылыми тұжырымдамаларды философиялық пайымдаумен, қазіргі ғылымның жетістіктері мен өзекті әдіснамалық проблемаларымен және ізденушілік ойлаудың әдіснамалық мәдениетін қалыптастырумен; ғылымды дамытудың ішкі және сыртқы детерминанттарымен байланысты негізгі проблемаларды игеруі. Өркениеттің дәстүрлі және техногендік түрлері-Батыс пен Шығыстың ғылымы. Ғылыми таным теориясы мен практикасы және қазіргі өркениеттің өлшемдері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Дискурс теориясы және сөйлеу жанрларының негіздері
    Несиелер: 5

    Пән кез-келген мәтіндік материалдың стильдік түрлерін дамытуға бағытталған, атап айтқанда : кітап, газет, академиялық, бизнес, жоғарыда аталған түрлердің материалдарын талдау дағдыларын игеру, соның ішінде дискурстың құрылымын зерттеу және тіл тұрғысынан сөйлеу актілерінің кез-келген түрін ұйымдастыру, алынған мәліметтерді келесі түрлерде қолдану үшін жинау, түсіндіру : қоғамдық ,мәдени,академиялық.Сондай-ақ, мәтіннің ғылыми дискурсын тар және кең ауқымда зерттеу қарастырылған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Лингвомәдениеттану аспектісіндегі шетел филологиясының заманауи тұжырымдамалары
    Несиелер: 4

    Пән білім алушылардың білімін, іскерлігін меңгеруге, қазіргі тіл білімінің базалық парадигмаларын кеңейтуге, шетелдік лингвистика саласындағы зерттеу жұмысының қазіргі заманғы аспектілеріне, шетелдік лингвистика тәжірибесінің аспектілеріне, тілдің адам қызметінің әлеуметтік саласы ретіндегі ерекшеліктеріне, тіл білімі мен бағыттары саласындағы танымал мектептердің оқуларына, осы саладағы білімді, түсініктерді, оның ішінде осы бағыт бойынша лингвистикадағы жетекші жұмыстар мен білімдердің элементтері мен аспектілерін көрсетуге бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Көп ұлтты және көп мәдениетті ортада шетел тілдерін оқытудың лингводидактикалық негіздері
    Несиелер: 5

    Бұл пән болашақта студенттерге олардың ғылыми және практикалық қызметінде қажет негізгі теориялық білімді игеруге және кеңейтуге, заманауи жаңа әдістемелік технологияларды зерттеуге бағытталған. Сондай-ақ, шет тілдерін оқытудың лингводидактикалық негіздері саласындағы білім мен дағдыларды келесі ортада игеру болжанады: этникалық және мәдени. Осы саладағы танымал лингвистер мен әдіскерлердің Заманауи педагогикалық тәжірибесін зерттеуге баса назар аударылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Лингвистикадағы мәтін герменевтикасы
    Несиелер: 5

    Пән лингвистиканың осы саласындағы көкжиекті зерттеуге және мәтіндік материал арқылы ойлардың, тілдің, сөйлеудің танымдық және негізгі өзара әрекеттесуін зерттеу дағдыларын одан әрі арттыруға , ғылыми және лингвистикалық ұғымдарды ескере отырып, тұжырымдарды қалыптастыруды жақсарту үшін мәліметтер жинауды және түсіндіруді жүзеге асыруға бағытталған. Пәнді оқытудың осы бағытының ерекшелігі-бұл элементті әртүрлі мәтіндерде анықтау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Компаративистика тарихы мен теориясы
    Несиелер: 5

    Пән ғылымдағы парадигма туралы алынған ақпаратты, тарихи тіл білімінің әдіснамасы мен әдістемелік әдістеріндегі негізгі ережелерді меңгеруге, зерттелетін тілдер арасындағы туыстық дәрежесін анықтау үшін ақпаратты жинау мен түсіндіруді жүзеге асыруға, ғылымда зерттеу мақсатында дәл емес ғылымдар саласындағы теория мен практикадағы білімді талдау және қолдану дағдыларын игеруге бағытталған; шет тілін сәтті меңгеру және оны белсенді пайдалану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Герменевтика теориясы және лингвистикалық гендерология
    Несиелер: 5

    Бұл пән қазіргі герменевтика тарихының маңызды кезеңдері және оның дамуы, пәннің осы курсының негізгі сипаттамалары туралы идеяларды қалыптастыруға бағытталған; осы саладағы әлеуметтік құбылыстардың әртүрлі мәселелерін қарастыратын герменевтикалық зерттеулер саласындағы зерттеулерді жариялау , болашақ қызметте қажет жаңа ұғымдар мен дағдыларды игеру және осы саладағы білімді одан әрі кеңейту. Оқыту әдістері классикалық және инновациялық.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Қазіргі шетел тіл білімінің іргелі мәселелері
    Несиелер: 5

    Пән студенттердің шетелдік лингвистика саласындағы сабақтар кезінде алған білімдерін игеруге, осы саладағы жетекші ғылым ретінде тіл білімінің негізгі ұғымдарын және осы ғылымдағы зерттеу жұмысының қазіргі ережелерін зерттеуге, шетелде зерттеушілерді қабылдауға, сонымен қатар жеке лингвистиканың ережелерін бағалай білуге, білімді жинай білуге, түсіндіре білуге бағытталған.тіл білімінің негізгі түрлері тұрғысынан идеяларды өз бетінше қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Әлемнің тілдік бейнесінің тұжырымдамалық негіздері
    Несиелер: 4

    Пән тіл білімінің осы саласы бойынша білімді меңгеруге бағытталған. Мақсаты-қазіргі әлемнің лингвистикалық бейнесінің негізгі ережелерін , мәселелерін, тіл мен мәдениеттің өзара байланысын қарастыру, қазіргі әлем картинасының тіл, тұжырымдама тұрғысынан байланысын орнату. Пәнді оқыту бағыты мәдениеттер арасындағы алмасудың әртүрлі сипатындағы жағдайларда ана тілінде, оқытылатын тілдерде мәтіндік материалды талдау, талдау қабілеттерін дамытуға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Заманауи әлеуметтік лингвистика
    Несиелер: 5

    Бұл пән тіл білімінің осы саласындағы негізгі ұғымдарды ,әдістер мен құбылыстарды қарастырады. Ол тіл құрылымдары мен қоғам арасындағы байланысты, өмірдің әлеуметтік саласындағы құбылыстармен анықталатын тілдік жағдайдың ерекшеліктерін қарастырады. Пән сонымен қатар оқытушыларды сөйлеу әрекеті мен актілеріне талдау жасауға, лингвистикалық сипаттағы зерттеулерде әртүрлі әдістерді қолдануға, болашақ кәсіби қызметте алған білімдерін көрсетуге үйретудің мақсаты бар.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Мәдениетаралық қатынас аспектісіндегі аударма мәселелері
    Несиелер: 5

    Бұл пән білім алушыларды теориялық және практикалық бөлімдердегі аударманың маңызды мәселелерімен таныстырады. Сондай-ақ, мұнда мәдениетаралық коммуникация аспектісінде тілдік пән ретінде аударманың өзекті мәселелері қамтылады. Мақсаты-мәдениетаралық қарым-қатынас ерекшеліктерін ескере отырып, лексикалық, грамматикалық, стилистикалық дағдыларды үйрету. Меңгерілген оқу материалы магистранттарға магистрлік диссертация жазуға көмектеседі. Оқыту әдістері жаңа технологияларды қолдана отырып дәстүрлі және инновациялық.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Компьютерлік лингвистика
    Несиелер: 5

    Пән компьютерлік лингвистиканың негізгі ұғымдары мен терминдерін, компьютерлік лексикография саласындағы ғалымдардың іргелі еңбектерін, сөздердің тектік - түрлік қатынастарын компьютерлік өңдеуді зерттеуге бағытталған. Сонымен қатар, пәнді оқу барысында магистранттар сөздердің парадигматикалық қатынастарын компьютерлік өңдеу саласындағы зерттеу бағыттарымен танысады. Бұл пән заманауи Лингвистикада өзекті болып табылады және магистранттарды әрі қарай зерттеу жұмыстарына дайындайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Тілдегі корпустық зерттеулер
    Несиелер: 5

    Пән тіл білімінің осы бөлімінің әдістері мен әдістерін зерттеуге бағытталған. Сондай-ақ, пән тілдік мәселелерді қарастыру үшін корпустың әртүрлі түрлерін талдау, өңдеуді қоса алғанда, корпус мәтінін әзірлемелермен, құрылыстармен, қолданумен байланысты саладағы корпустық технологиялар арқылы тілді зерттеуді жарықтандыруға бағытталған. Бұған әртүрлі сөздіктердің дамуы кіреді. Тілдегі корпустық зерттеулерді қолдана отырып, теориялық, практикалық сипаттағы мәселелерді одан әрі қарастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Компьютерлік лексикология және лексикография
    Несиелер: 5

    Пән тіл лексикасын әртүрлі негізде жүйелеуге қабілетті, сөздіктердің әртүрлі түрлері туралы мәліметтерді білетін және лексикографиялық материалды цифрландыруды білетін маман қалыптастыруға бағытталған. Сондай-ақ, магистранттар арасында лексикографиялық құзіреттілікті қалыптастыру, яғни лексикалық құралдарды әртүрлі позициялардан және әртүрлі негіздерден сипаттау, лексикалық материалды әртүрлі мақсаттарда цифрландыру үшін дайындау мүмкіндігі. Бұл пәнді оқыту әдістері жаңа технологияларды қолдана отырып Дәстүрлі және инновациялық болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Когнитивті лингвистика негіздері
    Несиелер: 5

    Пән білім алушылардың тіл білімінің осы бөлімінің әдістері мен құбылыстарын зерделеуге бағытталған. Бұл пән әлемдік көріністі тану және түсіну процестерін, тілдік қарым-қатынас модельдерін білім алмасудың негізі ретінде түсінудегі тілдік рөл, заңдылықтарды талдау, тіл құрылғыларын зерттеу сияқты құбылыстарды қарастырады.тұжырымдамалар және т. б. бұл құбылыстардың барлығы тіл білімінің танымдық негізі арқылы қарастырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Психолингвистикалық зерттеулердің теориясы мен әдіснамасы
    Несиелер: 5

    Бұл пән теориялық және психолингвистикалық зерттеулер саласындағы негізгі білімді тереңдетуге бағытталған. Психолингвистика ауызша іс-әрекеттің ерекшеліктерін қарастырумен байланысты тіл білімінің саласы болғандықтан, бұл пән психолингвистикалық зерттеулердің теориясы мен тұжырымдамасы туралы білімді тереңдетуге және оларды болашақ кәсіби қызметте қолдануға бағытталған. Бұған тілдің, сөйлеудің және прагматиканың дамуын, оның ішінде олардың байланысын, талдауы мен ерекшеліктерін зерттеу ықпал етеді

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Код ON7

    Филология ғылымының тарихы мен қазіргі даму жағдайы, зерттеулердің перспективалық бағыттары, жаңа жетістіктер, гуманитарлық ғылымдардың өзекті әдіснамалық және философиялық мәселелері туралы түсінікке ие болады

  • Код ON2

    Қоғамдық өмірде ғылым мен білімнің рөлі туралы түсінікке ие, ғылыми таным әдіснамасына ие; қазіргі концепцияларды, теорияларды және үрдістерді талдау тәсілдерін сын тұрғысынан бағалайалады және жаңа идеяларды талдауға, синтездеуге және бағалауға қабілетті болады;

  • Код ON8

    Жоғары мектеп педагогикасы мен психологиясының теориялық-әдіснамалық негіздерін меңгереді; жоғары мектеп оқытушысының және білім беру ұйымдарының басқа да түрлерінің ғылыми-педагогикалық қызметін жобалау және жүзеге асыруға қабілетті.

  • Код ON4

    Ғылыми негізде өз жұмысын ұйымдастыра алады, кәсіби қызмет үшін қажетті жаңа білім ала алады, кәсіби дамуға ұмтыла алады; кәсіби қарым-қатынас және мәдениетаралық коммуникация дағдылары болады;

  • Код ON3

    Қарым-қатынас және кәсіби коммуникация психологиясын біледі, әртүрлі тілдерде табысты іскерлік коммуникацияға қабілетті; өзінің интеллектуалдық және жалпы мәдени деңгейін жетілдіру және дамыту, жаңа проблемалар мен жағдайларды шешуге шығармашылықпен қарауға қабілетті болады;

  • Код ON1

    Қоғамда болып жатқан дүниетанымдық, әлеуметтік және тұлғалық маңызды философиялық мәселелер мен үрдістерді түсінеді және талдайалады және болашақта олардың даму мүмкіндігін болжай алады;

  • Код ON6

    Ғылыми зерттеулер әдіснамасы саласында құзыретті, арнайы саладағы ғылыми зерттеулердің теориялық-әдіснамалық негіздерін біледі, ғылыми нақтылық критерийлерімен зерттеуді жоспарлай алады, жүзеге асыра алады және қолдана алады; қатаң негізделген тұжырымдар түрінде ғылыми нәтижелерді ұсына алады;

  • Код ON5

    ҚР білім және ғылым саласындағы заңнамалық базаны біледі, өз қызметінде нормативтік құқықтық құжаттарды қолдана алады; кәсіби этика кодексін, ғылыми-зерттеу қызметі нормалары мен жауапкершілігін сақтай алады; шетел филологиясы және қазіргі лингвистикалық бағыттар саласында базалық білімі болады;

7M02303 Шетел филологиясы (ағылшын тілі)
Магистратура

А.Байтұрсынов атындағы Қостанай мемлекеттік университеті

БББТ: M059 Шетел филологиясы

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M02303 Шетел филологиясы
Магистратура

Орталық- Қазақстан Академиясы

БББТ: M059 Шетел филологиясы

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский
7M02303 Шетел филологиясы
Магистратура

Қ. Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік мемлекеттік университеті

БББТ: M059 Шетел филологиясы

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M02303 Шетел филологиясы
Магистратура

Торайгыров университеті

БББТ: M059 Шетел филологиясы

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M02303 Шетел филологиясы: ағылшын тілі
Магистратура

Абай атындағы Қазақ Ұлттық педагогикалық университеті

БББТ: M059 Шетел филологиясы

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Ағылшын тілі
7M02303 Шетел филологиясы
Магистратура

Қазақстан-Американдық еркін университеті

БББТ: M059 Шетел филологиясы

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
Top