Жаңа білім беру бағдарламасы

7M02303 Шетел филологиясы в Торайгыров университеті

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты Әлемдік және аймақтық сынақтарға дайын шетел филологиясы саласында бәсекеге қабілетті және жоғары білікті ғылыми және педагогикалық кадрларды даярлауды қамтамасыз ететін жаңа технологияларды енгізу арқылы оқу үрдісін ұйымдастыру.
  • Академиялық дәреже Магистратура
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша
  • Оқу мерзімі 2 года
  • Кредиттер көлемі 120
  • Білім беру бағдарламаларының тобы M059 Шетел филологиясы
  • Дайындық бағыты 7M023 Тілдер және әдебиет

Пәндер

  • Салыстырмалы лингвомәдениеттану

    Салыстырмалы лингвомәдениеттанудың негізгі ұғымдары: мәдени семалар, фон, ұғымдар; лингвомәдени парадигма; менталитет; менталитет; лингвомәдениет; лингвистикалық және мәдени әмбебаптар; прецеденттік атаулар; дүниенің тілдік бейнесі. Салыстырмалы лингвомәдениеттанудың теориялық алғышарттары. Тіл және мәдениеттанудағы бағыттар. Салыстырмалы лингвомәдениеттану мен басқа сабақтас ғылымдар арасындағы байланыс. Салыстырмалы лингвомәдениеттанудың әдіснамалық жағдайы, принциптері мен әдістері. Объектіге байланысты салыстырмалы лингвомәдениеттану бағыттары. Ұлттық тілдер ұғымдарын салыстырмалы түрде зерттеу. Қазіргі кезеңдегі лингвокультурологияның өзекті мәселелері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ғылымның тарихы мен философиясы

    Аталмыш пән ғылым феномені проблематикасына арнайы философиялық талдаудың пәні ретінде енгізеді және ғылыми танымның жалпы заңдылықтары мен тенденцияларын, олардың дамуында алынған және тарихи өзгермелі әлеуметтік-мәдени контексте қарастырылған ғылыми білімді өндіру бойынша ерекше іс-әрекет ретінде зерттеуге бағытталған

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Заманауи бизнес үрдістердің логистикасы

    Курстың мақсаты дамыту болып табылады кәсіптік құзыреті; зерттеу, жүйелеу және шоғырландыру логистика теориялық және әдістемелік негіздерін білу бизнес-процестер, кәсіби дағдыларын дамыту логиста - аналитикалық, өндірістік, басқару. ұғымдарды дамыту, мазмұны мен логистикалық бизнес-процестерді бақылау принциптері; оқу логистика бизнес-процестер мен жеткізілім желісі бақылау әдістері

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Жоғары мектептің лингводидактикасы

    Педагогика ғылымының әдістемесі. Педагогиканың тарихи табиғаты. Жаһандану жағдайында жоғары білімнің дамуы. Болон процесі. Қазіргі педагогикалық парадигмалар. Педагогикалық процесс жүйе ретінде. Білім мазмұнының элементтерінің негізгі теориялары, сипаттамалары. Магистранттың ғылыми-зерттеу жұмысы. Қазіргі білім беру технологиялары, университеттегі оқыту формалары. Университетте кредиттік оқыту жүйесі. Эдвайзер, тьютор, регистратордың қызметі. Білім берудегі менеджмент.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Жоғары мектеп педагогикасы

    Ұйымның білімі мен дағдысын қалыптастыру және университетте педагогикалық процесті жүргізу. Педагогиканы білетін магистранттарды қаруландыру орта мектеп Пәннің міндеттері - магистранттарды әдістемемен таныстыру педагогикалық ғылым; - ұйымдастыру формалары, технологиялары мен әдістері туралы білім беру университеттегі оқу процесі; - кәсіби және жеке тұлғаны қалыптастыру магистранттардың сапасы - университеттің болашақ оқытушылары

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Когнитивтік лингвистиканың өзекті мәселелері

    Когнитивтік ғылымдағы адамның интеллектін, ақыл-ойын, ойлау және психикалық процестерді зерттеу. Қазіргі когнитивистиканың пәнаралық сипаты: ғылыми бағыттарды біріктіру-когнитивті психология, Мәдени антропология, жасанды интеллектті модельдеу, Лингвистика және басқалар. Антропоцентрлік парадигма шеңберінде когнитивті ғылымға негізделген когнитивті лингвистиканың қалыптасуы. Тілді жалпы когнитивті механизм және когнитивті құрал ретінде зерттеу – ақпаратты ұсыну мен түрлендірудегі белгілер жүйесі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Филологиялық герменевтиканың теориясы мен практикасы

    Герменевтика мәтінді түсіндіру туралы ғылым ретінде. «Сәуегейлік» түсінігі. Сипаттамалардың көптігі принципі және оның салыстырмалы зерттеулерде қолданылуы. В.Дильтейдің түсіну теориясы. Герменевтикалық шеңбер туралы түсінік. Герменевтиканың рецептивті эстетикаға сәйкес дамуы. П.Рикоердің феноменологиялық герменевтикасы және оның салыстырмалы зерттеулерге әсері. Мимесистің үш кезеңі туралы түсінік. П.Рикоердің герменевтикасындағы символизация мен интерпретация диалогы. Салыстырмалы зерттеулердегі көркем мәтінді түсіндірудің қазіргі әдістері. Түсіну процесс және сана күйі ретінде. Түсіну формалары. Түсіну шегі. Мультимедиялық презентация.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Шeтeл тілі (кәcіби)

    мәдениаралық-коммуникативті қызметтерде тіл жүйесімен оның әдістерін қолдануды меңгеру; - дайындық және қабілеттілік: әр түрлі тақырыптарға тез әңгіме құрастыру жалпы оқу-кәсіптік, сондай-ақ бос уақытқа байланысты, дайындықсыз грамматикалық қате жібермей әңгімелесу; - біреумен дайындықсыз шапшаң әңгімелесу; қандай-да бір іске жеке қызығушылыққа баса назар аудару, қажетті дәлелдердің көмегімен өз көз-қарасын түсіндіру; - студенттер коммуникацияның ауызша және жазбаша түрі бойынша өздерінің дайындығы мен қабілеттіліктерін көрсетеді: - 1. Тілдік тақырыппен оқыған және естіген хабарларды түсініп қабылдау, - 2. Анықтау,дәлілдеу, әңгімелесушінің айтқаның толықтыру, таласты тақырыпқа дәлел, жорамал жасау, серіктесін жұмыс істеуге итермелеу келтіру, мадақтау, көмек ұсыну, серіктесінің араласуына рұқсат ету, ескерту жасау, қатесін түзеу,, бұйыру, әңгімелесушісінің әнгімесін ұзу, қарама-қарсы сұраққа жауап беру, ойнауға жағдай жасау. (жеке қызметке) - 3. Өзінің ойын дәлелдеу; түрлі көз қарастарды салыстыру; қорытынды жасау: мақұлдау, қынжылу, қанағаттандыру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Заманауи гуманитарлық білім жүйесіндегі филология

    Қазіргі филология мен гуманитарлық ғылымдардың арақатынасы туралы тұтас көзқарасты қалыптастыру, филология саласындағы қазіргі гуманитарлық концепциялар, филологиялық зерттеулердің әдіснамалық принциптері мен әдіснамалық әдістемелері туралы білім алу; қазіргі гуманитарлық білім жүйесіндегі филологиялық пәндердің рөліне қатысты негізгі ұғымдарды зерттеу. Филологиялық зерттеулердің әдістемесі. Тіл филологияның объектісі ретінде. Гуманитарлық зерттеулердің антропоцентристік бағыты. Қазіргі филологиядағы пәнаралық, қолданбалы зерттеулерді дамыту. Кейс технологиялары.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Әлеуметтік лингвистиканың теориялық және әдіснамалық негіздері

    Әлеуметтік лингвистиканың теориялық негіздері: "Әлеуметтік лингвистика" ұғымының анықтамасы, мақсаты мен міндеттері, объектісі мен пәні. Пәнаралық сипат, басқа ғылымдармен және тіл білімінің бөлімдерімен байланыс. Социолингвистиканың негізгі бағыттары-макросоциолингвистика және микросоциолингвистика. Негізгі мәселелер-әлеуметтік контекстегі тіл, Тілдің жұмыс істеуі, тілдік байланыстар, тілдік өзгерістер, тілдік процестер, тіл саясаты және т. б. социолингвистиканың әдіснамасы – социолингвистикалық зерттеу әдістері (бақылау, сауалнама, сауалнама, сұхбат, сынау, социолингвистикалық портреттің сипаттамасы және т. б.)

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Лингвистикадағы заманауи ғылыми зерттеулердің әдіснамасы

    Қалыптасқан ғылыми парадигмалар аясында лингвистикалық зерттеу дағдыларын қалыптастыру.Тілдік зерттеу әдістемесі. «Әдіс», «техника» ұғымдары. Қазіргі тіл білімінің ғылыми парадигмалары. Антропоцентристік парадигманың алғышарттары мен мәні. Қазіргі тіл білімінің интегративтілігі. Ішкі және сыртқы тіл білімінің әдістері. Тіл білімінің қолданбалы аспектілері. Ана және шет тілдерін оқыту әдістемесі. Ғылыми прозаның стилі мен тілі. Ғылыми дискурс және мәтін: ғалымның еңбек этикасы. Ғылыми жұмысты дайындау. Баяндамалар, рефераттар.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Басқару психологиясы

    Пән магистранттарды басқару қызметінің психологиялық компонентінің рөлі мен мазмұны туралы заманауи ұғымдармен таныстыруға бағытталған. Пәннің негізгі негізі еңбек ұжымдарын басқару тәсілдері туралы түсінік; еңбектің әлеуметтік процесімен танысу; адам ресурстарын басқарудың негізгі тәсілдерін меңгеру болып табылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Академиялық мақсаттарға арналған шетел тілі

    Пәннің мақсаты – академиялық мақсатта тілдік құзыреттілікті дамытуға ықпал ету. Курс академиялық құзыреттіліктерді дамытуға бағытталған: бастапқы дереккөздермен тиімді жұмыс (мәтін, аудио және бейне); қосымша құжаттарды және академиялық ортада сұранысқа ие құжаттарды (рефераттар, аннотациялар, конспектілер), соның ішінде халықаралық құжаттарды дайындау; көпшілік алдында сөз сөйлеуді дайындау және өткізу, талқылаулар мен дөңгелек үстелдерге қатысу. Ақпараттық технологиялар, презентациялар.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Герман тілдерін салыстырмалы-тарихи зерттеу

    Оқушылардың тілдік деректерді салыстырмалы тарихи аспектіде талдау дағдыларын қалыптастыру. Салыстырмалы-тарихи тіл білімі ғылым ретінде, оның принциптері. Әртүрлі тілдік семьяларды салыстырмалы-тарихи әдіспен зерттеу дәрежесі. Тарихи-мәдени тілдік салыстырулардың алғы шарттары. Тілдік реконструкциялар. Типологиялық лингвистика. Тілдік жүйелерді морфологиялық, синтаксистік және морфологиялық деңгейде типологиялық салыстыру. Туыстас тілдердегі типологиялық ұқсастықтар. Герман тілдерінің типологиялық ерекшеліктері. Үндіеуропалық тілдер семьясының ерекшеліктері. Жобалар.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Start up жобалардың инвестициялық экономикалық модельдеу

    Пәннің мақсаты инвестиция және инновациялық дамыту үшін практикалық дағдыларды алу Start up жобасын іске қосу болып табылады. Қазіргі заманғы бизнес-үрдістер мен өндірістік-шаруашылық қызметінің логистикасы. Жоспарлау және бизнес-идеялар жобалау. Күрделі салымдардың жоспарлау және негіздеу. бизнесте айналым Логистикасы. Адам ресурстарын басқару және өндірістік процессі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Мәтінді филологиялық талдау

    Көркем мәтінді оқытудың теориялық және прагматикалық аспектілерін меңгеру. Филологиялық мәтінді талдаудың принциптері мен әдістері. Көркем мәтінді түсіндірудің әдістері мен тәсілдері. Көркем мәтіннің құрамы. Мәтіннің бейнелі сюжеті және құрылымы. Әңгімелеу және баяндау құрылымы. Көркем уақыт пен кеңістік. Көркем мәтіндегі автор позициясын білдіру жолдары. Мәтіннің жанрлық ерекшелігі. Көркем мәтін құрылымындағы мәтінаралық байланыстар. Көркем мәтінді кешенді талдау. Миға шабуыл.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Функционалдық лингвистика

    Пәнді меңгерудің мақсаты: Функционалдық-когнитивтік лингвистика саласындағы зерттеулердің қазіргі жағдайымен таныстыру, тілдің ғылыми зерттеу нысаны ретіндегі туралы түсініктерін қалыптастыру және тілдік деректерді ғылыми талдау дағдыларымен таныстыру.Функционалдық лингвистиканың анықтамасы. Тілге функционалдық көзқарас. Тіл білімінің ғылым ретіндегі анықтамасы және оның негізгі «тіл», «сөйлеу» ұғымдары. Тілдің құрылымы мен жүйесі. Ғылымдағы функция түсінігі. Функция және мағынасы. Тілдегі қызмет түрлері. Тілдік бірліктердің қызметтері. Қазіргі функционалдық зерттеулердің жалпы сипаттамасы. Тілдік құбылыстарды сипаттауға функционалдық көзқарастың қалыптасу тарихы.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Лингвистиканың өзекті мәселелері

    Отандық және шетел тіл білімінің негізгі даму тенденцияларымен, тіл ғылымының қазіргі тенденцияларымен, тілді эксперименттік оқыту әдістерімен таныстыру. Қазіргі тіл білімі ғылыми парадигмалар теориясы тұрғысынан. Психолингвистика тіл білімінің интегративті парадигмасы ретінде. Лингвомәдениеттану: тіл және мәдениет. Мәдениетаралық қарым-қатынас теориясы. Когнитивтік лингвистика. Концептуалды метафора теориясы. Дүниенің тілдік суретінің концептоцентристік сипаттамасы. Әлеуметтік лингвистика: тілдік ахуал және тіл саясаты. Мидың шабуылы.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 4
  • Салғастырмалы-типологиялық тіл білімі

    Тілдердің өзара әрекеттесу заңдылықтарын белгілеу, олардың қарым-қатынас дәрежесіне қарамастан тілдердің ұқсастықтары мен айырмашылықтарын анықтау, лингвистикалық әмбебаптар мен нақты тілдердің өзіндік ерекшеліктерін зерттеу. Салыстырмалы тіл білімі қазіргі тіл білімінің бағыты ретінде. Тілдердің типологиялық классификациялары. Тілдерді типологиялық талдау әдістері. Лингвистикалық типология және ареалдық лингвистика. Типология және салыстырмалы тіл білімі. Салыстырмалы, қарама-қарсы және конфронтациялық тіл білімінің өзара байланысы. Контрастивті зерттеулердің қолданбалы аспектілері. мультимедиялық презентация.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Мәтін лингвистикасы және дискурс теориясы

    Дискурс теориясының теориялық ережелерін, мәтін мен дискурсты зерттеудің негізгі тәсілдерін, мәтіндер мен дискурстардың құрылымдық-функционалдық қасиеттерін, дискурсты құру үлгілерін, ауызша және жазбаша қарым-қатынастың дискурсивтік стратегияларын зерттеу; мәтінді және дискурсты түсіндіру дағдыларын қалыптастыру. Мәтін мен дискурстың мәні, олардың ұғымдары мен категориялары. Мәтіндер мен дискурстардың типологиясы. Интертексттілік және мәтінді сығу. Мәтін мен дискурстың жанрлары мен стилі. Ақпараттық технологиялар, презентациялар.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 4
  • Жазба тарихы және жазба мәдениеті

    Ежелгі өркениеттердегі жазудың дамуы туралы тұтас көзқарас қалыптастыру, оның Ежелгі Шығыста, Грекия мен Римде дамуының жалпы заңдылықтары мен ерекше белгілерін көрсету.Жазудың өркениеттер тарихындағы орны; кезеңге бөлу және дамыту. Жазу, жазу, жазу мәдениеті, «жазба өркениеті». Ежелгі Египет жазба өркениеті. Таяу Шығыс халықтарының жазба мәдениеттері. Ежелгі Греция мен Рим жазба мәдениетінің шығу тегі мен эволюциясы. мультимедиялық презентация

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Тіл білімінің философиясы мен тарихы

    Тіл білімінің философиялық мәселелері туралы, тіл мен ойлаудың байланысы туралы лингвистикалық білімнің даму тенденциялары туралы түсініктерін қалыптастыру, филология пәндерін өз бетінше зерттеу мен оқытуды қамтамасыз ету. Тіл білімі мен философияның өзара байланысының тарихы. Тілдің философиялық мәні. ХІХ-ХХ ғасырлардағы антикалық, ортағасырлық және лингвофилософиялық концепциялар. Тілдің мәні және гносеологиялық-онтологиялық ұғымдардың философиялық ерекшелігі мәселесі; тіл антропологиясы; натурализм мен психологизм, социологизм және тілдің екі жақты табиғаты. Кейс технологиялары.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Теориялық тіл білімінің өзекті мәселелері

    Тіл білімінің қазіргі жағдайы, лингвистикалық зерттеудің қазіргі әдістері, оларды кәсіби мәселелерді шешуге қолдану жолдары туралы түсініктерін қалыптастыру. Тіл білімі ғылыми пән ретінде. Табиғи тілдің табиғаты. Табиғи және жасанды тілдер. Тілдің таңбалық табиғаты. Тіл, сөйлеу, сөйлеу әрекеті. Тіл және ойлау, олардың өзара әрекеттесуі. Қазіргі тіл біліміндегі когнитивтік көзқарас. Формальды грамматика және трансформациялық генеративті модельдің шығу тегі. Типологиялық лингвистика. Интернет технологиялары.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Қазіргі әдеби процесс және негізгі тенденциялар әлемдік әдебиет

    "Қазіргі әдеби процесс және әлемдік әдебиеттің негізгі тенденциялары" курсының мақсаттары: әдеби процестің негізгі тенденцияларымен танысу қазіргі заманғы әдебиеттегі эстетикалық тенденциялардың көптігінің негізгі заңдылықтары туралы идеяларды қалыптастыру; қазіргі әлемдік әдеби жағдайды ұсыну. ХХ ғасырдың екінші жартысы мен ХХІ ғасырдың басындағы шетел әдебиетінің дамуының негізгі тенденциялары. ХХ ғасырдың екінші жартысы мен ХХІ ғасырдың басындағы шетел әдебиетінің жанрлық ерекшеліктері. Көркем мәтінде ұсынылған презентацияның түрлері, формалары мен әдістері; әдеби-сыни және интерпретациялық талдаудың негізгі принциптері көркем шығарма.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Контрастивная лингвистика

    Қарама-қарсы тілді оқыту саласындағы теориялық білімді меңгеру және кәсіби салада қажетті әртүрлі тілдерді контрастивті талдаудың практикалық дағдылары Контрастивті лингвистиканың теориялық тұжырымдамалары. Негізгі контрастты салыстырулар. Контрастивті лингвистиканың құрылымы. Көптілділік және делдалдық тілдер. Этносаралық қатынас тілдері, делдалдық тілдер және лингвистика. Қостілділік теориясының жалпы сұрақтары. Тіл типологиясының жалпы сұрақтары. Дүние суреті, дүниенің тілдік суреті, тілдік тұлға. Топтық тренинг.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5

Оқыту нәтижелері

  • Бизнес, кәсіби, ғылыми әлемдегі органикалық қоғамды құрудағы көшбасшылықты көрсетеді.
  • Кəсіби қызметтің мақсаттарына, оларға қол жеткізудің тиісті əдістері мен құралдарын анықтайды, жаңа білім алу үшін ғылыми, инновациялық қызметті жүзеге асырады, бірлік деңгейінде шешімдер мен жауапкершіліктерді қабылдайды.
  • Шетел филологиясы және оған байланысты салалардағы инновацияларды дамытады.
  • Ғылым мен кәсіби қызмет саласындағы тұжырымдамалық білімдерге ие.
  • Ғылыми және инновациялық қызметті жүзеге асыру барысында әзірленген шешімдердің ұйымдық және басқарушылық бағалауын қамтамасыз етеді.
  • Шетел филологиясы саласында тәжірибелік зерттеулер жүргізеді.
  • Мемлекеттік, орыс және шетел тілдерінде (B1, B2, C1 деңгейлері) кәсіби және ғылыми қарым-қатынастың негізгі дағдыларына ие.
  • Жоғары білім беру саласында оқытушылық қызметті жүзеге асырады.
  • Ол өзінің ғылыми зерттеулеріне негізделген стартап жобаларын жүзеге асырады.
Top