Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B01401 Музыкалық білім в Қ. Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік мемлекеттік университеті

  • Музыка теориясының негіздерімен сольфеджио
    Несиелер: 6

    Бұл курс болашақ музыкант-педагогты даярлауда білім алушылардың музыкалық есту, музыкалық ойлау және музыкалық есте сақтау қабілеттерін дамытады. Түрлі музыкалық-интонациялық жаттығуларды еркін орындауға үйретеді. Курсты оқу барысында білім алушылар халық музыкасының әртүрлі ладтарын сауатты қолданады, әуендерді тыңдатып музыкалық диктанттарды жазады, қарапайым музыкалық шығармаларды дирижерлайды және импровизациялайды. Оқыту нәтижесінде білім алушылар музыкалық дыбыстарды, олардың физикалық және музыкалық қасиеттерін, регистр, дыбыс қатары, ноталық жазу, ноталар мен Квинт шеңберінің ұзақтығы, модуляция, сондай-ақ хроматизм сияқты ұғымдарды ажыратады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Негізгі музыкалық аспап (фортепиано, баян, домбыра, қобыз) 1
    Несиелер: 5

    Курс негізгі музыкалық аспаптарда жеке оқытуға, меңгеруге бағытталған. Білім алушылар түрлі жанрдағы шығармаларды орындай отырып, негізгі музыкалық аспаптарда орындау дағдыларын дамытады және қалыптастырады. Мектеп репертуарын таңдау мен талдауға кәсіби орындаушылық дағдыларын қалыптастырады. Курс нәтижесінде орындау техникасын, көркем образды беруді, музыкалық шығармалардағы орындаудың динамикалық жарықтығы мен интонациялық мәнерлілігін зерделейді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Гармония және суырып салма
    Несиелер: 5

    Курс аккордтардың құрылысын, үйлесімділік түрлерін (гармоникалық және әуезді), аккордтардың үндестігін: үшдыбыстық және оның үндестігі, септаккорд және оның үндестігі, нонаккорд, әуеннің үндестігі, аккордтың орын ауыстыруы, үндестіру, терция, каденция, септаккордтардың секірулері және т.б. зерттейді. доминантсептаккордтар, сонымен қатар мектеп әндерін бір тональдіктен екінші тональдікке өзгертеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Хор класы және хормен жұмыс жасау практикумы 1
    Несиелер: 3

    Пән ұжымдық ән айтуды, сүйемелдеумен шығармаларды орындауды, акаппеланы, ансамбльдік әнді, дирижерлік әрекеттерді, ауфтактты, дирижерлік аппаратты, өлшемдерді, үлестерді, элементтерді, тактиканы, мимиканы, артикуляцияны, партиялармен жұмысты, сопраноны, альт, тенор, бас, дауыс диапазонын, нота әуенін оқуды, дауыстық аппаратты, концерттік қойылымды, репетицияларды оқытады. Хор ұжымында вокалдық білім беру әдістерін үйретеді. Дирижердің өзіндік қызметке теориялық және әдістемелік дайындығының білімі мен дағдыларын қалыптастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Негізгі музыкалық аспап (фортепиано, баян, домбыра, қобыз) 2
    Несиелер: 3

    Бұл курс аспаптық және жеке орындаушылықты зерттейді және үйретеді. Музыкалық шығармаларды әзірлеуде және орындауда аспаптарда ойнаудың техникалық дағдыларын қалыптастыру және шығармашылықпен қолдануды жалғастырады. Мектеп репертуарын орындауда тәжірибелерді өту барысында практикалық жұмыс жүргізеді. Білім алушылар оқуды жалғастыра отырып техникалық және оқу үлгеріміне қажетті жұмыстарды орындау үшін музыкалық аспаптарда ойнау кезінде кешенді өзіндік жұмыстарды орындайды.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Жас ерекшелік физиологиясы және мектеп гигиенасы
    Несиелер: 3

    Жас ерекшелік физиологиясы және мектеп гигиенасы курсын оқытудағы мақсат педагогикалық бағыттағы білім алушылардың білімін профильдеу. Әртүрлі жастағы оқушылардың анатомо-физиологиялық жүйелерінің даму заңдылықтары туралы білімді қалыптастырады. Физиологиялық дамудың жас ерекшелік заңдылықтарын білу, даму заңдылықтарының заманауи проблемаларына сүйене отырып, оқу процесін, оқыту гигиенасын ұйымдастыру, оқытуда психологиялық мәселені қалыптастыру мәселелерін үйретеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Экология және өмір қауіпсіздігі
    Несиелер: 5

    Бұл курс адам мен тірі ағзалардың қоршаған ортамен қарым-қатынасы, адамның өмір сүру ортасына әсер етудің ауқымы мен рұқсат етілген шектері, теріс әсерлерді азайту және қауіпсіз өмірді қамтамасыз ету мүмкіндігі туралы білім алуға бағытталған. Пән төтенше жағдайлар туындаған кезде адамның қоршаған ортамен өзара байланысының қауіпсіз тәсілдерін, өндірістік сала объектілерінің тұрақты жұмысын, теріс факторлардан қорғау және мониторинг жүргізу, техногендік және табиғи сипаттағы қауіпті жағдайлардың алдын алу және олардың салдарын жою мәселелерін зерттейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Педагогика
    Несиелер: 4

    Педагогика ғылымының алдында тұрған мiндеттердің күрделiлiгi бiздің қоғамымыздың барлық саласында жүрiп жатқан қайта құру процесi туындайды. Педагогика ғылымы алдындағы басты мiндеттердің бiрi - үздiксiз бiлiм берудің бiрыңғай жүйесiн жасайды, негiзгi бағыттар халық ағарту жүйесiн, оқу-тәрбие процесiн интеграциялау, гуманитарландыру, интеллектуаландыру, индивидуализациялау және демократиялан¬дырудың ғылыми теориялық принциптерiн ашады, тәрбиенің ролi мен жеке адамның қалыптасуы туралы, теориялық мәселелердi айқындайды. Бiлiм беру мазмұнының ғылыми негiздерiн жасау, жалпы политехникалық және кәсiптiк бiлiм берудің арасындағы қатынасты анықтау, оқу тәрбие процесiн оптималдандырудың тиiмдi әдiстерiн ашу, ғылыми практикалық мәнiн көрсетеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Ғылыми зерттеу негіздері
    Несиелер: 5

    Оқу курсы ғылыми зерттеудің мазмұны мен әдістері, академиялық жазу туралы жүйелі түсініктерді қалыптастыруға, түрлі салаларда зерттеулер жүргізуге мүмкіндік беретін білім, дағды, технологиялар мен әдістерді игеруге бағытталған. Пән бағдарламасы ғылыми зерттеу тақырыбын, мақсаттары мен міндеттерін тұжырымдау жөніндегі әдістемелік ұсынымдарды, теориялық және эксперименттік зерттеулердің әдіснамасын зерделеу, зерттеулерді талдау және тұжырымдар мен ұсыныстар беруді қамтиды. Ғылыми зерттеулердің енгізілуі мен тиімділігіне, сондай-ақ ғылыми-зерттеу және оқуды бітіру жұмыстарын рәсімдеу ережелеріне көп көңіл бөлінеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Қазақ жазуы және латын әліпбиі
    Несиелер: 5

    Пәнді оқыту аясында білім алушылар жазу тарихы, графика және лингвистика, қазақ жазуының зерттелуі, әліпбиі мен жазу ерекшеліктері туралы, Көне түркі жазба ескерткіштері, араб, латын алфавитіне негізделген қазақ әліпбиі, графикалық таңба мен фонема арасындағы заңдылықтар, орфография мәселелері туралы ақпарат алады. Лингвистиканың салалары, Көне түркі жазба ескерткіштері, орфоэпия мен орфография мәселелері және қазіргі орфографияның теориялық мәселелерінің шешімдері туралы негіздей алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Экономика, бизнес және кәсіпкерлік негіздері
    Несиелер: 5

    Пән студенттерді экономика мен бизнестің теориялық негіздерімен, елдің экономикалық дамуындағы кәсіпкерліктің үрдістерімен және рөлімен, мемлекеттік реттеу принциптерімен және қолдау әдістерімен таныстырады; нарықтық экономикада қолданылатын білім алушылардың ұғымдық аппаратты игеруіне және иеленуіне, бизнесті жүргізудің негізгі нысандарымен, бизнес-жоспарды әзірлеу дағдыларымен, қазіргі экономикалық жағдайларда компания қызметіндегі тәуекелдерді бағалаумен ықпал етеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет және құқық негіздері
    Несиелер: 5

    Курс мемлекет және құқық туралы негізгі түсініктерімен танысуға бағытталған, білім алушылар қазақстандық құқық жүйесі, жеке және заңды тұлғалардың құқықтық мәртебесі, азаматтардың құқықтары мен мүдделерін қорғау тетіктері, заңды жауапкершілік негіздері туралы білім алады. Курсты оқу барысында білім алушыларда сыбайлас жемқорлыққа қарсы сана мен мінез-құлық негіздерімен қатар қоғам мен мемлекетте сыбайлас жемқорлықтың кез келген көріністеріне төзбеушілік қалыптасады, білім алушылар сыбайлас жемқорлық құбылыстарына заңды түрде қарсы әрекет ету қабілетін меңгереді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Қазақ және әлем музыкасы
    Несиелер: 5

    Бұл курс қазақ және әлемдік музыкасының даму кезеңдерін, музыка ерекшеліктерін оқытады. Музыкалық мәдениетті қарастырады. Қазақ хандығы кезеңінің музыкасы. Қазақ және әлемдік мәдениеттегі ежелгі дәуір музыкасының рөлі мен ерекшеліктері туралы түсінікке ие. Қазіргі және кәсіби музыканы сипаттаудағы әлеуметтанулық және мәдениеттанулық тәсілдерге байланысты негізгі терминологияны білуге үйретеді. Білім алушылардың музыкалық ойлауын, музыкалық әдеби шығармаларды қабылдау және талдау дағдыларын қалыптастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Хор класы және хормен жұмыс жасау практикумы 1
    Несиелер: 3

    Пән хор шығармаларын оқып, ән айту мәдениетін дамытуды жалғастырады. Қазақ халық музыкасын және импровизацияны, ерекше ережелер мен ырғақтармен аранжировкаларды оқып үйренеді. Рухани әлемді, дүниетанымды, қабылдауды, дауыстық аппаратты тәрбиелейді. Ерік, қиял және көркемдік талғамды қалыптастырады. Жалпы ансамбльде орындауға, тұтастыққа және үйлесімділікке жету үшін хормен ән айтуға, хор дауыстарын тыңдауға, барлық хор партияларының біртұтас бірге дыбысталуына үйренеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Ұлттық руханият
    Несиелер: 3

    Курс рухани құндылықтар жүйесін, қазақтың ұлттық болмысын, руханияттың этномәдени бастауларын, ұлттық сананы, салт-дәстүрлерді, әдет-ғұрыптарды, дүниетанымды, діни шыдамдылықты, салт-дәстүрлерді, өнерді, әдебиетті, ұлттық тәрбиені, дәстүрлі мәдениетті, жоғары сананы тәрбиелейтін рухани мұраны зерттейді. Пән әлемдік және жалпыадамзаттық құндылықтарды, халықтық дәстүрлерді, ата-баба мұрасын құрметтеу рухында тәрбиеленген рухани-адамгершілік тұлғаны қалыптастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Дауыс қою және вокал
    Несиелер: 5

    Курсты оқу барысында білім алушы дауыс қою және вокал пәнінің негізімен танысады. Дыбыс шығару тәсілдері, нотаны дұрыс дыбыстау, буынға бөлу тәсілдерін меңгереді. Вокал өнерінің әдістерімен қоса, әншілік дауысты сауатты меңгеру шеберлігін, түрлі характердегі халық, қазақ, орыс, шетел композиторларының классикалық шығармалары мен вокализдер айтуға дағдыланады. Оқыту нәтижесінде курс кез-келген күрделіліктегі шығармаларды сауатты таңдау және талдау қабілетіне ықпал етеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Негізгі музыкалық аспап (фортепиано, баян, домбыра, қобыз) 2
    Несиелер: 3

    «Негізгі музыкалық аспап (фортепиано, баян, домбыра, қобыз) 2" пәні орындаудың техникалық дағдыларын қалыптастыруды жалғастырады, логикалық қабілеттерді, зейінді, жадыны, көркемдік талғамды, қол ептілігін, сондай-ақ сыни ойлауды дамытады. Есту, дыбыстық қабылдауды, дағдыларды еркін меңгеру, қозғалыс үнемділігі және көркемдік орындылығы бойынша жұмысты жаттықтыруды жалғастырады. Музыкалық шығармаларды зерделей отырып, білім алушылар дыбысталу мәнерлілігі мен әртістік техникасы, аспаптық партитуралардың музыкалық мәнерлілік құралдарымен мінезді жеткізу бойынша жұмыс істейді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Хорды дирижирлау І
    Несиелер: 4

    Курс хорды дирижерлауға және хормен практикалық жұмыс жасауға жеке оқытуға бағытталған. Білім алушылар дирижерлық техниканы, әртүрлі жанрдағы шығармаларды орындауды жаттығады және дағдыларын қалыптастырады. Мектеп репертуарын іріктеу және талдау үшін кәсіби және орындаушылық дағдыларды қалыптастырады. Мектеп репертуарында хормен жұмысты көрсете отырып, сүйемелдеумен және «капелламен» дирижерлық шығармаларды үйретеді. Курс нәтижесінде музыкалық шығармалардағы дирижерлау техникасын, көркем бейненің берілуін, динамикалық және интонациялық реңктерін, сонымен қатар мәнерлі орындау құралдарын зерттейді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Инклюзивті білім беру
    Несиелер: 3

    Инклюзивті білім беру пәнін оқытуда жалпы инклюзивті білім беру, негізгі міндеттері, ерекшелігі, халықаралық тәжірибесі, принциптері оқытылады. «Білім баршаға» бағдарламасы, Қазақстандағы инклюзивті білім беру мәселелері көрсетілген. Инклюзивті білім беру деңгейінің дамуы, мемлекеттік бағдарлама негізінде инклюзивті білім берудің мазмұны мен инновациялық жолдарын жүзеге асыру туралы қарастырылған, баланың түзеу - педагогикалық және әлеуметтік қажеттіліктерін арнайы қолдау, қоршаған ортаның балаларды жас ерекшеліктеріне және білімдік қажеттіліктеріне бейімделуіне жағдай қалыптастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Хор класы және хормен жұмыс жасау практикумы 2
    Несиелер: 5

    Пән білім алушылардың музыкалық қабілеттері мен шығармашылық қасиеттерін дамытуға тәрбиелейді, жалпы қабілеттерін дамытуды қамтамасыз етеді: есте сақтау, зейін, ерік, қиял, ойлау. Ноталар бойынша ән айту дағдыларын дамытады, музыкалық бейне үшін оның эмоциялық-адамгершілік мазмұнына қарай академиялық дыбыс қалыптастыру дағдыларын саналы түрде қолданады. Хор және вокалдық шығармаларды мәнерлеп орындауға, хорда өз партиясын интонациялық түрде таза орындауға үйретеді, жалпы идеялар, көркем образдар деңгейінде әр түрлі өнер түрлері арасындағы байланысты орнатады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Қазақ фольклорлық ансамблі
    Несиелер: 5

    Бұл курс білім алушыларда жалпы білім беретін мектептерде қазақ фольклорлық ансамбльдерін ұйымдастыруға және басқаруға байланысты кәсіби дағдыларды қалыптастырады. Ұлттық музыканы тәрбиелейді және халықтық музыкалық шығармалар мен әндерге деген қызығушылықты арттырады. Ұлттық өнерді сақтауды және насихаттауды зерттейді. Пән қазақ халқының музыкалық мәдениетін тарихи археология және музыканың теориялық әдіснамасы негізінде қарастырады. Халықтың музыкалық мұрасы мен шығармашылығын оқытады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Музыка пәнін оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Музыка пәнін оқыту әдістемесі курсы болашақ музыка мұғалімдерінің қалыптасуында, кәсіби қызметке дайындауда жетекші роль атқарады. Бұл курс жалпы білім беретін мектепте музыкалық-педагогикалық іс-әрекетке дайындықты қалыптастыруға, теориялық және әдістемелік білімнің багажын, музыка сабақтарын, сыныптан тыс тәрбие жұмыстарын ұйымдастыру мен жүргізу дағдыларын жинақтауға бағытталған. Мектеп әндеріне қарапайым сүйемелдеу жасау, орындау әдістемесін меңгереді. Игерген теориялық және әдістемелік білімдерін практикада қолдануды үйренеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Арнайы музыкалық аспап (фортепиано, баян, домбыра, қобыз)
    Несиелер: 5

    Бұл курста арнайы музыкалық аспаптар (фортепиано, баян, домбыра, қобыз) оқытылады. Музыкалық шығарманы игеру кезінде аспапта жеке орындаудың техникалық дағдыларын қалыптастырады. Көркем репертуарды, оның ішінде әр түрлі жанрдағы, формадағы, стильдегі және бағыттағы шығармаларды меңгеруге, ноталардың музыкалық әуендерін оқуға және әуенді тыңдауға үйретеді. Әр түрлі музыкалық шығармаларды орындаудың динамикалық жарықтығы мен интонациялық мәнерлілігін, көркемдік бейнелерді беру, орындаушылық техникасын зерделейді. Музыкалық әуендердің ноталарын оқуды және оларды тыңдауды, аппаратты, орындаушылық шеберліктің принциптерін қарастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Хорды дирижерлау 2
    Несиелер: 5

    Курс хорды дирижерлаудың техникалық дағдыларын дамыту және музыкалық шығармаларды әзірлеуде шығармашылық пайдалануды жалғастырады. Жалпы білім беретін мектептерде практика кезенінде мектеп репертуарын орындауда, хорда репетиция процесін құру мен жүзеге асыруда және оқушыларды шеберлікке тәрбиелеуде практикалық жұмыстар жүргізеді. Білім алушылар техникалық және оқу көрсеткіштерін меңгеру барысында өз бетінше дирижерлауды, шығармалармен жұмыс жасау және сахнада өнер көрсетуді үйренеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Негізгі музыкалық аспап (фортепиано, баян, домбыра, қобыз) 3
    Несиелер: 5

    Бұл курсты білім алушылар игереді және Музыка сабақтарында және сыныптан тыс жұмыстарда хормен дирижерлау бойынша түрлі бағыттағы аспаптық және репертуарды толыққанды іске асыруға мүмкіндік береді. Қазақ және әлем классиктерінің музыкалық шығармаларына талдау жасайды. Шығармалармен танысу, таныс емес материалдар парағынан оқу кезінде қалыптасқан орындаушылық және әдістемелік шеберлік дағдыларын қолданады, бұл қазақ және әлемдік музыка әдебиетінің кең қабаттарына баулу процесін айтарлықтай жеңілдетеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Вокал және мектеп репертуарының практикумы
    Несиелер: 5

    Бұл курс вокал техникасының негіздерін, вокалистің дауыстық аппаратының құрылымын, вокалды-хорды орындау процесінде мектеп репертуарын дұрыс таңдауды үйретеді. Тыныс алуды дұрыс пайдалану, ән айтуда дыбыс шығару, вокализацияны орындаудың негізгі түрлері, ән айту кезінде музыкалық мәтіннің анық айтылуы, музыкалық мәнерлілік және т.б. дағдыларын қалыптастырады. Вокалдық шығармаларды (репертуарды) орындау кезінде композитордың көркемдік ниетін іске асыра отырып, балалар дауыстарымен жұмыс істеудің дұрыс іскерлігін түсінеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Білім беру мекемелеріндегі хормен ән айту
    Несиелер: 5

    Курс әншілік-есту дағдыларын, оның ішінде линеарлық әуендік дауыс танудағы және аккордтық-гармониялық фактурадағы дәл интонациялауды дамытады. Вокалдық есту қабілетін қалыптастырады. Шығарманы орындау кезінде бейнелі-шығармашылық компоненттерді ашу және анықтау үшін көркемдік-әртістік ерік-жігерді ұйымдастырады. Хор ұжымында вокалдық білім беру әдістерін үйретеді.Білім алушылардың музыкалық және шығармашылық қабілеттерін дамытады. Білім беру мекемелерінде хормен орындау саласында білім мен дағдылардың толық спектрін қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Хорды дирижерлау 3
    Несиелер: 4

    Бұл курс мектеп оқушыларына арналған және музыка сабақтарында және сыныптан тыс жұмыстарда хор дирижерлаудың репертуарлық бағытын толығымен әртараптандыруға мүмкіндік береді. Қазақ және әлем классиктерінің музыкалық шығармаларына талдау жүргізеді. Ол шығармалармен танысу, бейтаныс материалдан оқу барысында орындаушының қалыптасқан шеберлігі мен әдістемелік шеберлігін қолданады, бұл қазақ және әлем музыкасының кең қабатын меңгеру процесін айтарлықтай жеңілдетеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Балалар музыкалық аспаптарында жеке оқытудың ерекшеліктері
    Несиелер: 5

    Бұл курс балаларға музыкалық білім берудің дәстүрлі және заманауи технологияларын зерделеуге, талдауға, бағалауға; балаларды балалардың музыкалық аспаптарында орындаудың әртүрлі тәсілдерімен таныстыру, сондай-ақ олардың музыкалық және жалпы мәдениетін қалыптастыру мақсатында алған білімдерін практикада қолдануға мүмкіндік береді. Курс музыкалық шығармаларды игеру кезінде аспапта ойнаудың және жеке орындаудың техникалық дағдыларын қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Білім беру мекемелеріндегі хормен ән айту
    Несиелер: 5

    Бұл курста музыкалық және шығармашылық кабілеттерді, әншілік, орындаушылық және әртістік дағдыларды дамыту бойынша жұмыстар жалғастырылады, линеарлық әуендік дауыстануда және аккордтық-гармониялық фактурада дәл интонациялау бойынша дағдылар меңгеріледі. Көркемдік қабылдау негіздері, вокалдық есту дағдылары, музыкалық мәдениет, ойлау, талғам және практикалық білім қалыптасады. Білім беру мекемелерінде хормен ән айтуға, өнерге, хор шығармаларын орындау кезінде көркем образ жасауға қызығушылықты дамытады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Хор класы және хормен жұмыс жасау практикумы 2
    Несиелер: 5

    Курста дауыс аппараты: дем алу мүшелері, артикуляциялық аппараты, резонаторлар және регистр жиынтығын оқуды жалғастырады. Балалар дауысының даму физиологиясын оқып біледі. Әншілік дағдыларды дамыта отырып, хорымен жұмыс жасаудың ерекшеліктерін үйренеді. Пәнде әншілік дұрыс дем алу, дауыс атакасы, әншілік дауыстардың негізгі жіктеу түрлері оқытылады. Хор шығармаларының түпкі ойын терең түсіну, ноталар мәтінін дәл оқып білу және дұрыс қабылдау, жетізу дағдыларын жетілдіру жалғасады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Қосымша музыкалық аспап (фортепиано, баян, домбыра, қобыз) және мектеп репертуарын орындау шеберлігі
    Несиелер: 5

    Пән қосымша музыкалық аспапта ойнау дағдыларын қалыптастырады. Оқытылатын музыкалық аспапта орындау ерекшеліктерін, музыкалық шығарманы игерудегі жұмыс әдістерін, әртүрлі стильдердің, жанрлардың, дәуірлердің және әртүрлі бағыттардың қол жетімді аспаптық туындыларын көркем орындауға үйретеді. Білім алушылардың музыкалық аспапта жоғары көркемдік шеберлігін қалыптастырады. Шығармашылық бастаманы және шығармамен өз бетінше жұмыс істеу дағдыларын, ноталық мәтінді мұқият және мұқият зерделеу негізінде өзінің орындаушылық жоспарын құру және іске асыру дағдыларын тәрбиелейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Арнайы музыкалық аспап (фортепиано, баян, домбыра, қобыз)
    Несиелер: 5

    Аталған курс музыкалық аспапта ойнау біліктері мен дағдыларының кешенін дамытуды; музыкалық аспапта ойнауды оқыту процесінде дидактиканы қолдану үшін білім мен біліктер жүйесін қалыптастыруды; концерттік қойылымдардың тәжірибесін байытуды; студенттердің жаңа репертуар іздеу бойынша өз бетінше зерттеу жұмысын ынталандыруды зерделеуді жалғастырады. Орындаушы музыканттың әртістік дайындығына, сондай-ақ Үйретуші музыканттың психологиялық дайындығына практикалық ұсынымдар беріледі. Әдістемелік әдебиеттерге қысқаша шолу жасалады, халық аспаптарына арналған педагогикалық және концерттік репертуарлар талданады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Әуесқой мектеп оркестрі
    Несиелер: 4

    Әуесқой мектеп оркестрінің курсы практикалық түрде жүзеге асырылады. Оркестрде ойнауды үйретеді, түрлі дәуірлерде, стильдерде және жанрларда оркестрлік музыка туындыларын меңгеруді және шеберлігін тәрбиелейді. Оркестрлік сүйемелдеудің ерекшеліктерін, оркестрлік аспаптарды (Ішекті иілген аспаптар: скрипка, виола, виолончель және қос бас), ағаш үрмелі аспаптар тобын, үрмелі аспаптар тобын зерделейді. Композитордың ойы мен дирижердің талаптарына сәйкес оркестр ұжымында өз партиясын орындау дағдысы мен іскерлігін қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Білім берудегі менеджмент және көшбасшылық
    Несиелер: 5

    "Білім берудегі менеджмент және көшбасшылық" пәні білім беру жүйесіндегі негізделген қажеттілік ретінде еңбек нарығының заманауи талаптарына жауап береді, нақты жағдайларды талдау және диагностикалау дағдыларын дамытады. Пәнді оқытудың мақсаты білім берудегі көшбасшылықты ұйымды басқару құралы ретінде қолдану аясында қарастыруға негізделген және болашақ мамандардың көшбасшылық әлеуетін психологиялық-педагогикалық құрал ретінде дамытуға, болашақ білім беру көшбасшысы ретіндегі білім алушының рефлексивті құзыреттілігін дамытуға бағытталған. Пәнді оқу барысында білім алушы ұйымдастырушылық-басқарушылық шешімдер қабылдау дағдыларын меңгереді, білім берудегі барлық мүдделі тараптармен өзара қарым-қатынас жасау дағдылары қалыптасады және жетілдіріледі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Негізгі музыкалық аспап (фортепиано, баян, домбыра, қобыз) 3
    Несиелер: 5

    Ұсынылған курс білім алушылардың шығармашылық ойлау стилін, көркемдік дүниетанымын, орындаушылық өнердің, мәдениеттің және білім берудің негізгі мәселелеріндегі құзыреттілігін қалыптастыру бойынша алдыңғы курстардың жалғасы болып табылады. Өзін-өзі жетілдіру және өзін-өзі тану қабілетін дамытады. Болашақ музыка мұғалімінің ұйымдастырушылық-басқарушылық қызметі мен оқыту әдістемесіндегі заманауи практикалық міндеттерді шешеді. Олар білім беру мекемелерінде педагогикалық практикадан өту барысында ғылыми-педагогикалық міндеттерді орындайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • ІТ және цифрлық ресурстар
    Несиелер: 4

    Курс музыканы оқытуда IT және сандық ресурстарды оқытады. Білім берудің жоғары сапасын қамтамасыз ету мақсатында білім беру процесінде білім алушылардың цифрлық ресурстарын пайдалану музыкалық-педагогикалық қоғамдастықтың өзекті мәселелерін шешеді. Ақпараттық және цифрлық ресурстар мен заманауи технологияларды, колледждерде, сондай-ақ жалпы білім беретін және музыкалық мектептерде оқыту әдістерін қолдана алатын бәсекеге қабілетті музыканттар мен оқытушыларды даярлау. Музыканы тыңдау, үйрену және музыкалық сауаттылық дағдыларын қалыптастырады. Онлайн қарым-қатынас жасау процесін үйретеді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Музыкалық шығармаларды компьютерлік өңдеу
    Несиелер: 5

    Курс музыкалық-компьютерлік аранжировканың стильдік мәселелерін оқытады. Музыкалық шығармаларды, компьютерлік тілдерді және пернетақта терминологиясын ұйымдастырудың компьютерлік бағдарламалармен жұмыс жасауды. Үйретеді. Шығармалардың үйлесімін, ойын техникасын игеруді, орындаушыны сүйемелдеуді қарастырады. Музыкалық-компьютерлік технологиялармен жұмыс істеу кезінде білім алушылардың шығармашылық қиялын дамытады, қазіргі заманғы музыкалық қызметтер нарығының талаптарына сәйкес музыканы ұйымдастыру мүмкіндігі. компьютерлік бағдарламалардың мүмкіндіктерін зерттейді: Band-in-box, Cubase, Nuendo, Wavelab.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Музыкалық педагогика
    Несиелер: 6

    Музыкалық педагогика – білім алушыларға музыкалық білімнің тұтас кешенін, музыкадағы практикалық тәжірибені, сонымен қатар музыкалық өнердің әртүрлі салаларындағы шығармашылық шеберлік пен дағдыларды қарастыратын педагогикалық пән. Курс музыканттың кәсіби даярлық, музыкалық білім беру, тәрбиелеу және жеке тұлғасын қалыптастыру процесіне бағытталған. Пәнді оқу процесінде алынған білім мен дағды оқу-тәрбие процесін жоспарлауға, әдістемелік материалдарды әзірлеуге, музыкалық педагогика саласындағы әртүрлі жүйелер мен әдістерді талдауға, педагогикалық міндеттерді шешудің тиімді жолдарын таңдауға қажетті қадам болып табылады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Музыкалық шығармаларды талдау
    Несиелер: 5

    Бұл курс музыкалық теориялық пәндерді (сольфеджио, музыка теориясы, гармония және т.б.) оқу барысында алынған білім мен дағдыларды біріктіріп, музыкалық шығармаға тұтас көзқарасты қалыптастыратын күрделі пән болып табылады. Музыкалық-теориялық және музыкалық-тарихи білімдер негізінде пән музыкалық қалыптасу заңдылықтарын білуге негізделген талдау дағдыларын қалыптастырады. Пәнді оқу процесінде алынған білім мен дағды ғылыми-зерттеу және әдістемелік жұмыстың әртүрлі формаларына, педагогикалық тәжірибеге қажетті кезең болып табылады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • ХХІ ғасырдың музыкалық жанрлары
    Несиелер: 3

    Бұл курс ХХІ ғасырдың музыкалық жанрларын оқытады. Black MIDI, Kawaii Metal, Shangaan Electro, Seapunk, Wonky, Wizard Rock, Witch house сияқты жанрдың әртүрлі түрлерін орындауға үйретеді., Skweee,Vaporwave, Lowercase. Trance, House, Teschno электронды және джаз музыкасының аспаптарында орындау білімдері мен дағдыларын қалыптастырады. Джаз музыкасының стильдерін тиімді пайдалану формалары мен әдістерін қарастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Заманауи музыкалық мультимедиялық технологиялар
    Несиелер: 5

    Курс музыкалық пәндерді оқу процесінде заманауи мультимедиялық технологиялардың әртүрлі әдістерін, әдістері мен формаларын қолдануды зерттейді. Білім алушыларды мәтіндік, графикалық бейне және дыбыстық ақпаратты өңдеудің компьютерлік технологияларымен таныстырады. "Сибелус", "Финал" музыкалық бағдарламаларын, аспап жасауды, аранжировканы, музыкалық сабақта қарапайым музыкалық әуендерді, ырғақтық модельдерді және т.б. жазуды үйретеді.. Сандық аудио және бейне өңдеуді алудың негізгі технологияларын үйретеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Мерекелік шаралар мен концерттерді ұйымдастыру
    Несиелер: 3

    Бұл курс білім алушылардың түрлі іс-шараларда мерекелік іс-шаралар мен концерттерді кәсіби ұйымдастыру және өткізу мүмкіндігін қалыптастырады. Ауқымды дәстүрлі және дәстүрлі емес ойын-сауық іс-шаралары мен концерттерді жоспарлауды үйренеді. Әртістермен, орындаушылармен, ғалымдармен және көрнекті өнер қайраткерлерімен нақты білім мен келіссөздер жүргізу дағдыларын игереді. Корпоративтік кештерден бастап жалпы қалалық, республикалық және халықаралық ойын – сауық іс-шараларына дейін кез келген күрделі концерттерді ұйымдастыруды, қаламақы, аппаратураны пайдалану, сахнаны безендіру және кейтеринг пен түсірілімді қоса алғанда, басқа да қызметтерге жұмсалатын шығындарды оңтайландыруды үйренеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Мамандық және хорды дирижерлау
    Несиелер: 5

    Бұл курс болашақ музыкалық маманның кәсіби дайындығы мен дағдыларын дамытуды қарастырады, хор партитурасына қажетті практикалық іс-әрекеттің ажырамас бөлігі болып табылады. Жалпы дирижерлік техниканы, көркем образды беру шеберлігіне, шығарманың динамикалық жарықтығы мен интонациялық экспрессивтілігіне, орындаушылық өнерді оқыту әдістемесіне үйретеді., Мектеп репертуарын, хор ұжымының академиялық концерттерге қатысуын т.б.оқытады. Шығармалар бойынша өзіндік жұмыс дағдыларын тәрбиелейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Музыка мұғалімінің орындаушылық шеберлігі (хорды дирижерлау және хормен жұмыс)
    Несиелер: 5

    "Музыка мұғалімінің орындаушылық шеберлігі (хормен дирижерлеу және хормен жұмыс)" курсы болашақ музыка мұғаліміне кәсіби бағдарлануды (коммуникативтілік, сыни ойлау), оқу-тәрбие үдерісін жүзеге асыру үшін мектептегі ұжымдық үйірмелерді, іс-шараларды және басқа да жұмыс түрлерін ұйымдастыруды үйретеді. Дирижерлік техниканың негізгі тәсілдерін (ауфтакт, оң және сол қол функциялары), орындаушылық шеберлікті, мәнерлілік құралдарын (динамика, қарқын, дыбыстану және т.б.) қолданады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Музыка мұғалімінің орындаушылық шеберлігі (фортепиано, баян, домбыра, қобыз)
    Несиелер: 5

    Музыкант-педагог ретінде кәсіби қалыптасуына үйретеді. Пәнді оқыту барысында жинақталған барлық білімді, іскерліктер мен дағдыларды музыка мұғалімінің орындаушылық шеберлігін (негізгі музыкалық аспап) қолданады. Практикадан өту кезінде білім алушылар дипломдық жобаларды жазу үшін (талдау, сұхбаттасу, сауалнама жүргізу, мониторинг және т.б.) зерттеу, орындаушылық және музыкалық-педагогикалық эксперименттер жүргізеді. Іс жүзінде мектеп репертуарын орындау және музыка тыңдау кезінде концертмейстерлік қызметті жүзеге асырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Мамандық (фортепиано, баян, домбра, қобыз)
    Несиелер: 5

    Курс білім алушылардың музыкалық дамуы мен табиғи қабілеттерін ескере отырып, олардың шығармашылық қабілеттерін дамытуды зерттейді. Пән музыкалық сауаттылық негіздерін түсінуге, музыкалық жанрлар мен стильдердің ерекшеліктерін білуге; музыкалық мәтіндермен сауатты және мазмұнды жұмыс жпспуға; ноталарды оқу және тыңдау дағдыларын меңгеруге; түрлі жанрдағы музыкалық шығармаларды үйренуге; ансамбльде ойнау шеберлігін арттыруға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Код ON4

    Музыка сабағының мазмұны мен құрылымын, мектепте, музыка мектептері мен мектепке дейінгі мекемелерде музыка сабағының оқыту әдістемесін, арнайы пәндерді (музыкалық аспаптар, вокал, академиялық ән айту және т. б.) оқыту әдістемесін біледі.

  • Код ON2

    Шығармашылық ұжымды ұйымдастырады, басқарады және академиялық адалдық мәдениетінің маңыздылығын түсіне алады.

  • Код ON6

    Оқытудың инновациялық-педагогикалық технологияларын (АКТ) қолдана біледі, оқу үрдісінде рефлексия, инновациялық идеялар, қолдана алады.

  • Код ON5

    Музыкалық қабілеттерін, оқу-танымдық қызметін дамытады.

  • Код ON3

    Арнайы музыкалық аспаптарды, вокалды, академиялық ән салуды, дирижерлауды меңгереді және хор ұжымдарымен жұмыс жасай алады.

  • Код ON7

    Мектеп дидактикасының классикалық ережелерін, музыкалық-педагогикалық білім берудің тарихын, теориясын және әдіснамасын біледі

  • Код ON11

    Ғылыми зерттеу, академиялық жазу әдістерін біледі және оларды педагогикалық ғылым саласында қолданады.

  • Код ON12

    Музыкалық білім беру саласындағы ғылыми мәтіндермен жұмыс жасау үшін қазақ (орыс) шет тілдеріндегі ауызша және жазбаша сөйлеулерде ойларды дәйекті және сауатты тұжырымдау мен жеткізуді жүзеге асырады.

  • Код ON1

    Гуманитарлық және әлеуметтік ғылымдар саласындағы іргелі білімдерін, музыка саласындағы табиғат пен қоғамның өзара әрекеттесуінің негізгі заңдылықтарын, Қазақстанның құндылықтары мен сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетін білуін көрсетеді. Оқу процесіндегі жасерекшелік физиологиясы мен мектеп гигиенасын, экология және өмір қауіпсіздігі негіздерін, музыкалық-педагогикалық білім беру, бизнес, мәдениет және өнер саласындағы мәселелерді біледі;

  • Код ON8

    Концертмейстерлік және орындаушылық дағдыларын меңгереді.

  • Код ON9

    Жеке оқыту кезінде білім алушылардың психологиялық-педагогикалық сипаттамасын біледі; оқытуды саралау, интеграциялау және инклюзивті білімді біледі.

  • Код ON10

    Әріптестермен қарым-қатынас жасай алады, сын тұрғысынан ойлай біледі және оқыту мен тәрбиелеудегі құзыреттілік тәсілін қолдана алады.

6B01401 Музыкалық білім
Бакалавриат

Ы. Алтынсарин атындағы Арқалық педагогикалық институты

БББТ: B006 Музыка мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01401 Музыкалық білім
Бакалавриат

Халықаралық гуманитарлық-техникалық университеті

БББТ: B006 Музыка мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01401 Музыкалық білім
Бакалавриат

Аймақтық әлеуметтік-инновациялық университеті

БББТ: B006 Музыка мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
6B01401 Музыкалық білім
Бакалавриат

Қ. Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік мемлекеттік университеті

БББТ: B006 Музыка мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01401 Музыкалық білім
Бакалавриат

Торайгыров университеті

БББТ: B006 Музыка мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01401 Музыкалық білім
Бакалавриат

Қазақ ұлттық өнер университеті

БББТ: B006 Музыка мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01401 Музыкалық білім
Бакалавриат

Астана халықаралық университеті

БББТ: B006 Музыка мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
Top