Біздің инстаграмға жазылыңыз, гранттық байқаудың нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
6B01401 Музыкалық білім в Астана халықаралық университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Кәсіби іс-әрекетті эффективті жүзеге асыру үшін өнер және музыкалық білім беру саласында компетентті педагог-музыканттарды кәсіби дайындау.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
-
ЖОО атауы Астана халықаралық университеті
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B006 Музыка мұғалімдерін даярлау
-
ҰБТ-дағы пәндер Шығармашылық емтихан және Шығармашылық емтихан
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B014 Жалпы дамудың пәндік мамандандырылған мұғалімдерін даярлау
Пәндер
-
1 Оқу жылы
Музыкалық аспаптарда ойнау негіздері 1-деңгей (фортепиано, баян)
Музыка теориясы мен сольфеджио 1
Жеке музыкалық орындаушылық 1 деңгей (Дауыс қою)
Педагогика
Музыкалық аспаптарда ойнау негіздері 2-деңгей (фортепиано, баян)
Жеке музыкалық орындаушылық 2 деңгей (Дауыс қою)
Музыка теориясы мен сольфеджио 2
-
2 Оқу жылы
Жеке музыкалық орындаушылық 3 деңгей (Дауыс қою)
Музыкалық аспаптарда ойнау негіздері 3-деңгей (фортепиано, баян)
Ата-аналармен өзара әрекеттестіктің теориялық және әдістемелік негіздері
Шығармашылық ойлау және бизнес-идеяларды қалыптастыру
Білім берудегі сандық технологиялар
Бизнестің құқықтық ортасы және сыбайлас жемқорлыққа қарсы заңнама
Экология және өмір қауіпсіздігі
Білім беру мекемелеріндегі тәрбие жұмысы
Негізгі музыкалық аспап 1-деңгей (фортепиано, баян).
Музыка теориясы мен сольфеджио 3
Жеке музыкалық орындаушылық 1-деңгей (Хорды дирежерлеу)
Вокал класы 1-деңгей
Жас ерекшелік физиологиясы және мектеп гигиенасы
-
3 Оқу жылы
Негізгі музыкалық аспап 2-деңгей (фортепиано, баян).
Музыкалық білім берудің теориясы мен әдістемесі
Әлемдік музыка тарихы
Қазақ музыкасының тарихы
Вокал класы 2-деңгей .
Хор дирижерлеу және хормен жұмыс жасау практикумы 1
Жас ерекшілік және педагогикалық психологиясы
Дарындылық психологиясы
Қосымша музыкалық аспап 1 деңгей (домбыра).
Жеке музыкалық орындаушылық 2-деңгей (Хорды дирежерлеу)
Инклюзивті білім беру
Білім берудегі басқару және көшбасшылық
Вокал класы 3 деңгей.
Негізгі музыкалық аспап 3-деңгей (фортепиано, баян).
Жеке музыкалық орындаушылық 3-деңгей (Хорды дирежерлеу)
Хор дирижерлеу және хормен жұмыс жасау практикумы 2.
Ұжымдық музыкалық шығармашылық 1 (Халық аспаптар оркестрі)
Қосымша музыкалық аспап 2-деңгей (домбыра)
-
4 Оқу жылы
Мәдени-сауығулық қызметті ұйымдастыру
Хормен ән айту
Негізгі музыкалық аспап 4-деңгей (фортепиано, баян).
Синтезаторда ойнау негіздері
Іс-әрекеттегі зерттеу
Жеке музыкалық орындаушылық 4-деңгей (Хорды дирижерлеу).
Электрондық музыкалық аспаптарда ойнау негіздері
Музыка біліміндегі сандық технологиялар
Хор дирижерлеу және хормен жұмыс жасау практикумы 3
Ұжымдық музыкалық шығармашылық 2 (Халық аспаптар оркестрі).
Білім беру: жаһандық көзқарас
Музыка бойынша сыныптан тыс жұмысын ұйымдастыру
Білім берудегі зерттеу және мәліметтерді талдау әдістері
Музыкалық білімдегі инновациялар және мектепте мультимедиялық технологияларды қолдану
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Балаларға арналған музыкалық репертуарларда ойнау, сүйемелдеу және транспозициялау дағдыларын меңгеру.
- Музыкалық-теориялық пәндер бойынша білімін және музыка сабағын өткізу әдістемесін кәсіби іс-әрекетте пайдалану.
- Мектеп жасындағы әртүрлі музыкалық ұжымдармен, сондай-ақ вокалдық ансамбльдермен, мектепке дейінгі жастағы жеке орындаушылармен синтезаторды және электронды музыкалық оқыту құралдарын қолдана отырып жұмыс ұйымдастыру.
- Коммерциялық перспективалы тауашаларды анықтау, бизнес-модель әзірлеу және оларды стартап жобаларға айналдыру мақсатында кәсіби қызметте креативті ойлау, бизнес-модельдеу, команда құру, питч презентация техникасын, нормативтік-құқықтық құжаттарды және ҚР сыбайлас жемқорлыққа қарсы заңнамасы бойынша білімдер негізінде нарықты зерттеу.
- Оқушылардың музыкалық іс-әрекетінің әр түрінде оқыту әдістемесін: хормен ән айту, музыкалық сауат ашу, тыңдау, музыкалық-ырғақтық қозғалыстар, музыкалық-теориялық пәндер бойынша білімдерін көрсете отырып, балаларға арналған музыкалық аспаптарда ойнау анықтау.
- Тәрбие процесін ұйымдастырудың негізгі әдістері, технологиялары мен формалары туралы білімді пайдалана отырып, ата-аналармен және балалармен жұмысты ұйымдастыру, әлеуметтік, жас, психофизикалық және жеке ерекшеліктерін, соның ішінде оқушылардың ерекше білім беру қажеттіліктерін ескере отырып, әртүрлі сыныптан тыс және бос уақытты музыкалық іс-шараларды өткізеді,тәрбие процесін басқарады.
- Педагогикалық менеджментті қолдану арқылы білім беру ортасының субъектілерімен қарым-қатынас жасау, басқару мәселелерін талдауға біртұтас көзқарас дағдыларын, персоналды басқару негіздерін, тұлғааралық және іскерлік қарым-қатынаста өз ойын, пікірін білдіруді меңгеру.
- Әртүрлі дәуірдегі, жанрдағы, стильдегі музыкалық шығармаларды түсіндіру және орындауда қазақ және әлемдік музыка өнерінің дамуындағы тарихи заңдылықтар мен заманауи тенденцияларды талдау жүргізу.
- Білім беру саласындағы жаһандық трендтер мен зерттеулер, білім беру саласындағы халықаралық ұйымдар мен келісімдер туралы білімдерін көрсету, шет тілін кәсіби және тұлғааралық коммуникацияда қолдана отырып, елде және шетелде жүргізіліп жатқан білім беру проблемаларын зерттеу туралы көпшілік алдында сөйлей білу.
- Педагогиканың, психологияның негізгі ережелерін, білім беру процесін ұйымдастыру мен іске асырудың заманауи әдістері мен технологияларын білуді қолдану, жалпы білім беру ұйымдары жағдайында түзету-педагогикалық қызметті жүзеге асыру.
- Ағзаның дамуы мен қызметінің жас ерекшеліктерін ескере отырып, оқу-тәрбие процесін ұйымдастыру, балалардың денсаулығын сақтау мен нығайтуға ықпал ету.
- Заманауи білім беру технологияларын, цифрлық білім беру платформалары мен құралдарын қолдану арқылы оқушылардың оқу жетістіктерін бағалау.
- Әртүрлі жанрдағы музыкалық шығармаларды орындап, мектеп репертуарын сүйемелдеу.
- Білім алушылардың вокалдық-хор, музыкалық-этнографиялық, оркестрлік ұжымдарының қызметін басқару.
- Мектепте вокалдық-хорды оқыту әдістемесінің дағды мен біліктерін көрсете білу.