Біздің инстаграмға жазылыңыз, гранттық байқаудың нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
6B01401 Музыкалық білім в Қазақ ұлттық өнер университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты еңбек нарығындағы әлеуметтік-кәсіби ұтқырлығы мен тұрақтылығына ықпал ететін әмбебап және пәндік-мамандандырылған біліктілігі бар музыка мұғалімін даярлау
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
ЖОО атауы Қазақ ұлттық өнер университеті
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B006 Музыка мұғалімдерін даярлау
-
ҰБТ-дағы пәндер Шығармашылық емтихан және Шығармашылық емтихан
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B014 Жалпы дамудың пәндік мамандандырылған мұғалімдерін даярлау
Пәндер
-
1 Оқу жылы
Дирижерлеу I
Негізгі музыкалық аспап
Музыка теориясы
Хор класы I
Дирижирлеу II
Педагогика және этнопедагогика
Хор класы II
Негізгі музыкалық аспап II
-
2 Оқу жылы
Қазақ музыкасының тарихы
Хор класы III
Дирижерлеу III
Мектептегі білім беру тәжірибесі
Бейне және сәндік өнер саласындағы болашақ музыка мұғалімінің семинары
Болашақ музыка мұғалімінің музыкалық өлкетану негіздері
Негізгі музыкалық аспап III
Мектепке дейіңгі мекемелерде оқу практикасы
Негізгі музыкалық аспап IV
Дирижерлеу IV
Болашақ музыкалық мұғалімнің сыни ойлауын дамыту
Музыка тарихы
Хор класы IV
-
3 Оқу жылы
Мектеп репертуары мен хор аранжировкасы бойынша практикум
Негізгі музыкалық аспап V
Музыкалық акустика
Хор класы V
Дирижерлеу V
Интеграцияланған музыкалық оқытудың және квалиметрияның негіздері
Кәсіби-бағытталған тіл (орыс / қазақ)
Музыкалық шығармаларды талдау II
Кәсіби-бағытталған тіл (шетелдік)
Мектептегі педагогикалық тәжірибе
Мектеп репертуары мен хор аранжировкасы бойынша практикум
Негізгі музыкалық құрал VI
Музыка мұғалімінің сөйлеу мәдениеті
Дирижерлеу VI
Концертмейстер класы және синтезатор I
Хор класы VI
Мектепке дейінгі және мектепке дейінгі музыка білімін оқыту әдістемесі
Кәсіби-бағытталған тіл (шетелдік)
Музыкалық психология және музыкалық білім психологиясы
-
4 Оқу жылы
Хортану және балалар хорымен жұмыс жасау әдістемесі
Хор класы VII
Таңдалған аспапта аспаптық және мектеп материалдары мен әдістерін үйрету бойынша семинар
Өндірістік-педагогикалық тәжірибе
Концертмейстер классы және синтезатор II
Негізгі музыкалық аспап VII
Дирижерлеу VII
Бизнес негіздері
Негізгі музыкалық аспап VIII
Хор класы VIII
Таңдалған аспапта аспаптық және мектеп материалдары мен әдістерін үйрету бойынша семинар
Дирижерлеу VIII
Мәдениет және білім берудегі менеджмент
Музыкалық білім берудегі инновациялар және мектепте мультимедиялық технологияларды қолдану
Оқыту нәтижелері
- Негізгі музыкалық аспапты (фортепиано, баян-аккордеон, домбыра) қолдану ерекшеліктері мен мәнерлі орындаушылық мүмкіндіктерінің ерекшелігін меңгеру. Музыкалық шығармаларды кезең-кезеңмен үйрету әдістемесін меңгеру, әртүрлі стильдегі, жанрдағы, формадағы аспаптық шығармаларда дыбысты, ырғақты, динамиканы таба білу. Аспапта орындаушылық өнерін қолдана отырып (фортепиано, баян, домбыра) музыка сабағын көрсету. Музыкалық шығармаларды салтанатты түрде орындау.Мектеп музыкалық-педагогикалық қызметінде синтезаторды қолдану ерекшеліктері мен мәнерлі мүмкіндіктерін, дыбысталу ерекшелігін анықтау. Музыкалық пьесалардың қарапайым нұсқаларын шығару. Орындаушылық, дыбыс режиссерлігінің дағдыларын меңгеру. Мектеп репертуарының пьесаларын әртүрлі құралдармен көрсету
- Шетелдік және қазақстандық хор өнерінің дамуының негізгі кезеңдерін білу. Балалар хор ұжымымен жұмыс істеудің теориялық және практикалық білімдері мен дағдыларын көрсету. Балаларға арналған хор шығармасының жұмысын ұйымдастырудың дәстүрлі және қазіргі заманғы әдістерін қолдану.Хормен ән айту шарттарын білу. Ән айту тонын білу; тыныс алу, вокалдық хор жаттығуларының қарапайым түрлерін орындау, унисон орындау барысында нақты вокалдық естуді қолдану. Әншілік дыбысты қалыптастыруға вокалдық-хор жаттығуын орындау. Орындалатын жұмыстың бейнелі-мазмұнды мәнін көрсететін дұрыс ырғағын анықтау.Қалыптастасқан диапазонда дауыстық мүмкіндіктерді көрсету, а*cappella жағдайында өзінің есту мүмкіндіктеріне сүйене отырып орындау. Хор шығармасының көркемдік құрамы бар музыкалық материалды талдау. Өтілетін жұмысты орындау. Орындалатын шығармаларды хормейстерлік позициямен талдау.
- Жалпы педагогика және этнопедагогиканың теориялық-әдіснамалық негіздерін білу.Оқыту мен білім беру үдерісінің негізгі ұғымдары, маңызды тұжырымдамалары, мәні, заңдылықтары мен қағидалары туралы түсінікке ие болу және оқыту формаларын, әдістері мен құралдарын анықтау және қолдану әрбір салада (балабақша-мектеп- колледж)
- Музыкалық өнердің, қазақ және шетелдік музыканың, музыкалық акустиканың теориялық негіздерін білу, әр түрлі формадағы, жанрдағы және стильдегі музыкалық шығармаларды талдай білу, менеджменттің теориялық негіздерін болашақ кәсіптік қызмет барысында мәдениет және музыкалық білім беру саласында қолдана білу.
- Оқушылардың музыкалық дамуының заманауи музыкалық-психологиялық концепциялары мен психологиялық ерекшеліктерін білу. Музыкалық қабілеттер мен дарындылықтың психологиялық негіздерін меңгеру. Музыка туралы психикалық үдерістердің ерекше тәсілі ретінде түсінікке ие болу. Музыкалық сана, ойлау және қарым-қатынас ерекшеліктері туралы мәселелерден хабардар болу
- Жалпы білім беретін мектептегі музыка мұғалімінің педагогикалық қызметінің негізгі түрлері туралы түсінікке ие болу. Мектепте музыка мен сыныптан тыс іс-әрекеттің қазіргі заманғы сабағын ұйымдастыру және өткізу ерекшеліктері туралы түсінікке ие болу. Мектептің музыкалық-білім беру үрдісінің қазіргі жағдайын білу: жаңа музыкалық-педагогикалық жүйелер, инновациялық педагогикалық технологиялар, музыка бойынша жаңа бағдарламалар
- Мектепке дейінгі мекемедегі музыкалық-педагогикалық іс-әрекетінің негізгі түрлері туралы түсінікке ие болу. Балабақшада музыкалық сабақтарды, музыкалық ойын-сауықтарды және таңертеңгіліктерді ұйымдастыру және өткізу ерекшеліктері туралы түсінікке ие болу. Балабақшада музыкалық-білім беру үрдісінің саралауын, талдауын, рефлексия мен реттеуін жүргізу. Мектепке дейінгі жастағы балалардың жас ерекшеліктерін ескере отырып, музыкалық-білім беру үдерісін ұйымдастырудың формаларын, әдістерін, құралдарын және технологияларын саналы түрде таңдау
- Мектеп және мектепке дейінгі музыкалық тәрбие әдіснамасының теориялық және практикалық негіздерін білу. Музыкалық сабақтарда және музыкалық сабақтарда музыкалық іс-әрекет түрлерін ұйымдастырудың ерекшеліктерін анықтай білу және музыкалық өнердің дәстүрлі және инновациялық әдістері мен технологияларын қолдану мүмкіндігі мектепте және мектепке дейінгі ұйымдарда білім беру
- Білім беру үдерісінде сыни ойлауды дамыту технологиясын қолдану. Талдау, ұғыну, рефлексия, өзін-өзі бақылау және өзін-өзі реттеу негізінде оқу және болашақ кәсіби қызметтің мазмұнын жобалау. Педагогикалық шешімдерді қабылдау үшін дұрыс және негізделген дәлелдер мен дәлелдемелерді көрсету. Абстрактілі ойлау қабілеті, өзін-өзі жетілдіру, өзін-өзі іске асыру қабілеті.Сөйлеудің нақтылығын, логикалық және мәнерлілігін қадағалай білу, диалогтың дамуын, әңгімелесушінің реакциясын болжау; кәсіби қызметтің мақсаттарына сәйкес диалогты бағыттау. Коммуникативтік міндетке сәйкес вербалды және вербалды емес материалды өзгерту. Музыка мұғалімінің кәсіби қызметінде әдеби тіл нормаларын меңгеру
- Музыкалық сабақтарда балалардың эстетикалық, адамгершілік және көп қырлы суреткерлік шығармашылығын дамыту мақсатында өнер (музыка) сабақтарында оқушылардың бейнелеу қызметінің әртүрлі түрлерін басқара білу.Кәсіби міндеттерді шешуде заманауи музыкалық-педагогикалық ғылымның теориялық және практикалық білімін қолдануға дайын болу. Болашақ кәсіби қызметінде инновациялық білім беру саясатының міндеттерін жүзеге асыруда білім беру ортасын қалыптастыру және кәсіби білім мен біліктерді қолдана білу. Инновациялық технологияларды қолдану арқылы музыкалық білім беру үдерісін зерттеу, ұйымдастыру және бағалау
- Кәсіби міндеттерді шешуде заманауи музыкалық-педагогикалық ғылымның теориялық және практикалық білімін қолдануға дайын болу. Болашақ кәсіби қызметінде инновациялық білім беру саясатының міндеттерін жүзеге асыруда білім беру ортасын қалыптастыру және кәсіби білім мен біліктерді қолдана білу. Инновациялық технологияларды қолдану арқылы музыкалық білім беру үдерісін зерттеу, ұйымдастыру және бағалау. Педагогикалық жобалауды жүзеге асыру
- Қазақстанның жеті аймағындағы музыкалық мәдениеттің, музыкалық өнердің, музыкалық шығармашылықтың және музыкалық білімнің теориялық негіздері мен даму тарихын білу. Дәстүрлі мектептердің даму ерекшеліктерін анықтау. Кәсіби қызметтің әрқилы түрлерінде музыкалық өлкетану туралы білімді қолдану. Әр түрлі өңірлердің музыкалық мәдениеті туралы ақпаратты жинау, талдау, пайдалану және сақтау тәсілдерін меңгеру
- Өзінің кәсіби қызметінің түрлі салаларында әлеуметтік - гуманитарлық, экономикалық және құқықтық ғылымдар әдістерін меңгерген және қолданады, алған білімдерін қазіргі қоғамды талдауға қолданады
- Ғылыми және кәсіптік қызметте мемлекеттік, орыс және шет тілдерін меңгерген (түсінеді, жазады және сөйлейді)