Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B01405 Визуалды өнер, көркем еңбек, графика және жобалау в Қ. Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік мемлекеттік университеті

  • Академиялық сурет (ағылшын тілінде)
    Несиелер: 6

    «Академиялық сурет» курсы өмірде сурет салуды үйретудің негізгі құралы болып табылады, іс -әрекет барысында студенттер қажетті кәсіби дағдыларды, шеберлікті дамытады, визуалды есте сақтау мен қиялды жақсартады. Студенттер сурет салуда қойылымның негізгі үлгісін меңгереді: геометриялық денелердің орналасуы, пропорцияларды (пропорцияларды) шығару, көлеңкелердің шағылысы, штрихтарды қолдану. Сонымен қатар, көп тілді білім - бұл кәсіби бәсекеге қабілеттілікті арттыратын және үлкен сұранысқа ие көп тілді тұлғаны насихаттау.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Академиялық живопись (ағылшын тілінде)
    Несиелер: 5

    Суретті жаңадан бастаушы көптеген практикалық дағдыларды меңгеруі қажет, мысалы: градациялардың пропорциялары, жарықкөлеңке мен түс, сондай-ақ олардың әр түрлі реңктері. Кәсіби көзқарастың тұтастығына назар аударуды үйреніңіз. Студенттердің байқауын, талғамын және композициялық сезімін дамыту. Мұның бәрі күнделікті көптеген жаттығулар арқылы алынады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет және құқық негіздері
    Несиелер: 5

    Курс мемлекет және құқық туралы негізгі түсініктғерімен танысуға бағытталған, білім алушылар қазақстандық құқық жүйесі, жеке және заңды тұлғалардың құқықтық мәртебесі, азаматтардың құқықтары мен мүдделерін қорғау тетіктері, заңды жауапкершілік негіздері туралы білім алады. Курсты оқу барысында білім алушыларда сыбайлас жемқорлыққа қарсы сана мен мінез-құлық негіздерімен қатар қоғам мен мемлекетте сыбайлас жемқорлықтың кез келген көріністеріне төзбеушілік қалыптасады, білім алушылар сыбайлас жемқорлық құбылыстарына заңды түрде қарсы әрекет ету қабілетін меңгереді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Академиялық сурет 1
    Несиелер: 6

    Академиялық сурет текше, шар, цилиндр және тонус сияқты негізгі, көлемді фигуралардың бейнесінен басталады. Сонымен қатар, дыбысты дұрыс көрсету үшін хиароскуро ассимиляцияланады. Суретте жарық пен көлеңкенің түсуі, инкубация мен көлеңкелеудің маңызы зор. Осылайша пәннің реализміне қол жеткізіледі. «Академиялық сурет 1» курсы натюрморттың қойылымдағы конструктивті-графикалық орындалу кезеңдерін, пәннің кеңістіктік орналасуын, материалдық қатынастарды, тұтастық заңдылықтарын зерттейді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Экономика, бизнес және кәсіпкерлік негіздері
    Несиелер: 5

    Пән студенттерді экономика мен бизнестің теориялық негіздерімен, елдің экономикалық дамуындағы кәсіпкерліктің үрдістерімен және рөлімен, мемлекеттік реттеу принциптерімен және қолдау әдістерімен таныстырады; нарықтық экономикада қолданылатын білім алушылардың ұғымдық аппаратты игеруіне және иеленуіне, бизнесті жүргізудің негізгі нысандарымен, бизнес-жоспарды әзірлеу дағдыларымен, қазіргі экономикалық жағдайларда компания қызметіндегі тәуекелдерді бағалаумен ықпал етеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Жас ерекшелік физиологиясы және мектеп гигиенасы
    Несиелер: 3

    Жас ерекшелік физиологиясы және мектеп гигиенасы курсын оқытудағы мақсат педагогикалық бағыттағы білім алушылардың білімін профильдеу. Әртүрлі жастағы оқушылардың анатомо-физиологиялық жүйелерінің даму заңдылықтары туралы білімді қалыптастырады. Физиологиялық дамудың жас ерекшелік заңдылықтарын білу, даму заңдылықтарының заманауи проблемаларына сүйене отырып, оқу процесін, оқыту гигиенасын ұйымдастыру, оқытуда психологиялық мәселені қалыптастыру мәселелерін үйретеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Педагогика
    Несиелер: 4

    Педагогика ғылымының алдында тұрған мiндеттердің күрделiлiгi бiздің қоғамымыздың барлық саласында жүрiп жатқан қайта құру процесi туындайды. Педагогика ғылымы алдындағы басты мiндеттердің бiрi - үздiксiз бiлiм берудің бiрыңғай жүйесiн жасайды, негiзгi бағыттар халық ағарту жүйесiн, оқу-тәрбие процесiн интеграциялау, гуманитарландыру, интеллектуаландыру, индивидуализациялау және демократиялан¬дырудың ғылыми теориялық принциптерiн ашады, тәрбиенің ролi мен жеке адамның қалыптасуы туралы, теориялық мәселелердi айқындайды. Бiлiм беру мазмұнының ғылыми негiздерiн жасау, жалпы политехникалық және кәсiптiк бiлiм берудің арасындағы қатынасты анықтау, оқу тәрбие процесiн оптималдандырудың тиiмдi әдiстерiн ашу, ғылыми практикалық мәнiн көрсетеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Экология және өмір қауіпсіздігі
    Несиелер: 5

    Бұл курс адам мен тірі ағзалардың қоршаған ортамен қарым-қатынасы, адамның өмір сүру ортасына әсер етудің ауқымы мен рұқсат етілген шектері, теріс әсерлерді азайту және қауіпсіз өмірді қамтамасыз ету мүмкіндігі туралы білім алуға бағытталған. Пән төтенше жағдайлар туындаған кезде адамның қоршаған ортамен өзара байланысының қауіпсіз тәсілдерін, өндірістік сала объектілерінің тұрақты жұмысын, теріс факторлардан қорғау және мониторинг жүргізу, техногендік және табиғи сипаттағы қауіпті жағдайлардың алдын алу және олардың салдарын жою мәселелерін зерттейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Ғылыми зерттеу негіздері
    Несиелер: 5

    Оқу курсы ғылыми зерттеудің мазмұны мен әдістері, академиялық жазу және академиялық адалдық туралы жүйелі түсініктерді қалыптастыруға, түрлі салаларда зерттеулер жүргізуге мүмкіндік беретін білім, дағды, технологиялар мен әдістерді игеруге бағытталған. Пән бағдарламасы ғылыми зерттеу тақырыбын, мақсаттары мен міндеттерін тұжырымдау жөніндегі әдістемелік ұсынымдарды; теориялық және эксперименттік зерттеулердің әдіснамасын зерделеу; зерттеулерді талдау және тұжырымдар мен ұсыныстар беруді қамтиды. Ғылыми зерттеулердің енгізілуі мен тиімділігіне, сондай-ақ ғылыми-зерттеу және оқуды бітіру жұмыстарын рәсімдеу ережелеріне көп көңіл бөлінеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Инженерлік графика және жобалау 1
    Несиелер: 5

    Бұл курс нақты әлемнің кеңістіктік формаларын зерттейтін геометрияның бір саласы. Пәнді оқу барысында студенттер геометриялық заңдылықтар, жазықтықтағы бейнелер туралы түсінікке ие. Заттардың геометриялық пішіндерін зерттей отырып, олар кеңістіктік есептердің шешімдерін түсінеді. Графикалық сызбаларды орындау кезінде жазықтықтағы кеңістіктік формаларды бейнелеудің негіздері мен әдістері туралы Білім қолданылады. Инженерлік графикада қолданылатын сызбаларды құру дағдылары.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Қазақ жазуы және латын әліпбиі
    Несиелер: 5

    Пәнді оқыту аясында білім алушылар жазу тарихы, графика және лингвистика, қазақ жазуының зерттелуі, әліпбиі мен жазу ерекшеліктері туралы, Көне түркі жазба ескерткіштері, араб, латын алфавитіне негізделген қазақ әліпбиі, графикалық таңба мен фонема арасындағы заңдылықтар, орфография мәселелері туралы ақпарат алады. Лингвистиканың салалары, Көне түркі жазба ескерткіштері, орфоэпия мен орфография мәселелері және қазіргі орфографияның теориялық мәселелерінің шешімдері туралы негіздей алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Академиялық живопись 1
    Несиелер: 5

    Бұл пәнде (адамның басы, адамның фигурасы және т.б.) үлкен форманың позициясы және мәнерлі және түрлі -түсті суретті өңдеудегі детальдың маңыздылығы туындайды. Субъективті ұқсастыққа жету жолдары мен темперамент беру, көркем форманы құру жүйесін меңгеру қарастырылады. Курсты аяқтағаннан кейін студенттер кескіндеме техникасын меңгереді және өмірде жазу дағдыларына ие болады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Инклюзивті білім беру
    Несиелер: 3

    Инклюзивті білім беру пәнін оқытуда жалпы инклюзивті білім беру, негізгі міндеттері, ерекшелігі, халықаралық тәжірибесі, принциптері оқытылады. «Білім баршаға» бағдарламасы, Қазақстандағы инклюзивті білім беру мәселелері көрсетілген. Инклюзивті білім беру деңгейінің дамуы, мемлекеттік бағдарлама негізінде инклюзивті білім берудің мазмұны мен инновациялық жолдарын жүзеге асыру туралы қарастырылған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Ұлттық руханият
    Несиелер: 3

    Пән ұлттық болмысты құрайтын, ұлттық сана, салт-дәстүр, әдет-ғұрып, дүниетаным, наным-сенім, ырым-жоралғы, мәдениет пен өнер, тіл мен әдебиет, ұлттық тәрбие, дәстүрлі мәдениет сияқты ұлттық руханияттың өзекті категориялары мен компоненттерін оқып білуге арналған. Пән қазіргі заман тұлғасын рухани-адамгершілік жағынан қалыптастырып, ұлттық және жалпы адамзаттық құндылықтарды, халықтық дәстүрлерді, ата-бабалар мұрасын құрметтеу рухында тәрбиелейді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Бағалаудың өлшемдік технологиялары
    Несиелер: 5

    Критериалды бағалау технологиясы курсы теориялық негіздерді, сондай-ақ студенттердің оқу жетістіктерін бағалаудың практикалық ережелері мен әдістерін қарастырады. Бұл курс оқу-тәрбие процесінің практикасына критериалды бағалау әдістерін енгізу тетіктерін пайдалана отырып, қазіргі педагогикалық қоғамдастықта қолданылатын білім, білік және дағдыларды бағалаудың негізгі әдістемелерімен таныстырады. Оқушылардың өзіндік оқу іс-әрекетін жүзеге асыру қабілеттерін қалыптастыру, сыни тұрғыдан ойлау, өзін-өзі бағалау және өзара бағалау.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Инженерлік графика және жобалау 2
    Несиелер: 5

    Пән студенттердің ой-өрісін, олардың ақыл-ой және шығармашылық қабілеттерін дамыту, графикалық тілді түсіну және графикалық құзыреттілігін қалыптастыруды қарастырады. Пәнді оқу барысында студент осы жүйеде сызбалар жасауға арналған Auto CAD компьютерлік бағдарламасына игереді. Мәтінмен, блоктармен, қабаттармен және беттермен және 3D модельдеумен жұмыс істейді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Компьютерлік жобалау
    Несиелер: 5

    Пән дизайндағы модельдеу мен дизайнда қолданылатын заманауи компьютерлік бағдарламалардың негізгі түрлерін зерттейді. Бұл пәнді игеру кезінде студенттер AutoCAD графикалық жобалау жүйесінде жұмыс істеу туралы білімдерін қолдана алады. Олар 3D модельдеуге арналған компьютерлік технологиялармен жұмыс істеу дағдыларын игереді: Autodesk 3D Studio Max, Corel Draf Graphics, Adobe Photoshop және т. б.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Киім дизайнының практикалық түсірілім, фотосуреттерді қарау және талдау
    Несиелер: 5

    Берілген пәнде көркем пәндік фотография жасаудың ерекшеліктерін ашудың, және аналогты түсірілім сериясын жасау тәжірибесін беру қарастырылған. Студент фотосуреттерде ұлттық стильдегі сәнге байланысты заттар мен басқа заттарды қамту және көрсету мақсатында киім мен аксессуарлар топтамасын суретке түсіреді. Фотосуретті визуалды құжат ретінде сипаттауға болады. Баспа бұқаралық ақпарат құралдары фотографиялық құжаттардың көзі бола алады. Сақтау әдісіне қарай фотосурет баспа немесе электронды болуы мүмкін (электронды түрде болуы және Интернетте орналастырылуы мүмкін).

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Көркем еңбек пәнін оқытудың әдістемесі
    Несиелер: 5

    Пәннің теориялық курсы көркем білім берудің тарихы мен әдістемесін қарастырады, оның негізгі бағдарламалары көркем еңбек пәнінің мазұнын қамтиды. Пән теориялық және практикалық бөлімдерден тұрады. Практикалық бөлімде оқыту практикасы, әдіс-тәсілдері оқыта отырып, көркем еңбек сабақтарында оқу процесін жетілдіру қарастырылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Сурет 1
    Несиелер: 5

    Сурет пәні белгілі бір бейненің кескінімен шектелмейді. Ол өзінің көркемдік және эстетикалық қасиеттерін, сонымен қатар оның көркемдік және объективті шындықтың көрінісін береді. Пән арқылы академиялық негізде бейнені орындау, әр түрлі материалдар мен әдістер арқылы образдарды объективті бейнелеу мүмкіндіктері қарастырылған

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Бейнелеу өнерінің тарихы мен теориясы
    Несиелер: 5

    «Бейнелеу өнерінің тарихы мен теориясы» пәні Ежелгі әлемнің, орта ғасырдың, Қайта өрлеу мен ХХ ғасырдың тарихын және сурет салу тарихын зерттеуді қамтиды. Студенттер бейнелеу өнерінің түрлері мен жанрларымен таныс. Оқыту нәтижесінде студенттер станоктық кескіндеме, монументалды кескіндеме ерекшеліктерін түсінеді, сурет пен баспа графикасының айырмашылығын түсінеді, сәулет тілі мен жалпы сәндік -қолданбалы өнердің негізін біледі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Арнайы сурет 1
    Несиелер: 5

    Адам фигурасының бөліктерінің анатомиясын, адам силуэтінің бейнесін білу негіздерден басталады-анатомиялық гипс фигураларының, қаңқаның, позалық емес модельдердің бейнесі. Адамның бас сүйегі (басы) мен бұлшықеттерін салу, дене бөліктерін салу ережелерін қабылдау қолданылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Тігін бұйымдарын өңдеу практикумы
    Несиелер: 5

    Тігін бұйымдарын өңдеу практикумы. Бұл пән Тігін өндірісінің техникасы мен технологиясының негіздерін, сондай-ақ тігін шеберханасында оқу-еңбек процесін ұйымдастыруды зерттейді. Студенттер құрылғының жұмысын және жабдықтың ерекшелігін біледі. Оқыту нәтижесінде олар материалдарды өңдеудің ұтымды әдістерін қолданады, өндіріс техникасының өзара байланысы туралы біледі. Пәнді игеру нәтижесінде студенттер материалдарды технологиялық өңдеуді кәсіби және ұтымды пайдаланады, киім бөлшектерін өңдеуде ылғалды және термиялық өңдеуді қолданады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Живопись 1
    Несиелер: 5

    Живопистің көркемдік дағдылары туралы білімдерін қалыптастыру. Перспектива, түс, тон компоненті және т.б.қолдану арқылы түрлі -түсті және жарқын сурет салу. Ерекше назар объектінің шынайы формасын жасауға және табиғаттың алуан түрлі ортасын беруге, жарықтандыруды есептеуге және қоршаған ортадағы басқа да маңызды факторларға аударылады. Заттың суреті ашық ауа мен түс техникасын қолдана отырып зерттеледі. Композициялық және шығармашылық ойлау қабілеттері жетілдіріледі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Инженерлік графика және жобалауды оқытудың әдістемесі
    Несиелер: 5

    Графика және жобалауды пән ретінде оқыту жүйесіндегі рөлі мен ерекшеліктері. Жалпы орта білім беретін мектептегі графика және жобалау пәнінің оқу бағдарламасының мазмұны мен жаңалығы. Көрнекі құралдардың рөлі және оларды қолдану әдістері. Графикалық жобалау сабағында әртүрлі интерактивті әдістерді қолдана отырып, оқушылардың белсенділігін арттыру. Әр түрлі тақырыптарға сабақты жоспарлау және өткізу: Қималар мен тіліктердің түрлері құрылыс сызбалары туралы жалпы мәліметтер, компьютерлік графиканың негізгі түрлері және графикалық жобалауды оқытудың жаңа технологиялары.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Арнайы живопись 1
    Несиелер: 5

    "Арнайы кескіндеме" курсы бойынша кәсіби жұмыс істеу үшін студенттер кәсіби дағдыларды игеруі керек: материямен, кеңістікпен және түспен жұмыс істеу, көркем материалдарды білу және оларды сауатты пайдалану мүмкіндігі. Кәсіби сауаттылыққа қол жеткізумен қатар, болашақ суретші-мұғалім суретті табиғаттан тез сурет салу әдістерін үйренуі керек.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Компьютерлік графика
    Несиелер: 5

    Бұл пән компьютерлік графика негіздерін, растрлық және векторлық графиканың негізгі ұғымдарын, кескіндерді ұсынудың әртүрлі әдістерінің артықшылықтары мен кемшіліктерін зерттейді. Студенттер түс модельдері, түс кеңістігі, қосымша және субтрактивті түс модельдері туралы біледі. Компьютерлік графиканы оқыту техникалық ерекшеліктер мен бейнелеу құралдары арқылы жүргізіледі. Оқу барысында студенттер кескіндерді жасау мен өңдеудің құралдары мен әдістерін зерттейтін арнайы компьютерлік жүйелер арқылы жұмыс істеу дағдыларын игереді. Оқу нәтижесінде студенттер графиканың екі өлшемді (2D) және үш өлшемді (3D) түрлерін меңгереді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Сурет және живопись
    Несиелер: 5

    Сурет және кескіндеме студенттердің шығармашылық қабілеттерін дамытады. Бұл пән сурет көбінесе стильдендірілген, шығармашылық жұмыстар интерьермен тамаша үйлесімділік табады. Заттың пропорциясы басқа заттармен үйлесімділік табады, перспектива заңдылығы сақталады, заттардың өзіндік жеке формалары үйлеседі. Суреттер унитарлық ою-өрнектің материясының компоненттері мен сызықтарынан жазылған, контурлар ахроматикалық немесе хроматикалық түстерде қолданылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Арнайы сурет және живопись (Курстық жұмыс)

    Арнайы сурет және живопись студенттердің әр түрлі жанрда сурет салу дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Бұл пән көбінесе бағдарламада қарастырылған нақты тақырыптарды ашады. Заттың пропорциясы басқа да заңдылықтарды қатаң сақтай отырып,студенттерге сурет салудың және бояудың үйлесімділігінің этаптарының әдіс-тәсілдерін үйретеді. Түстерді және сурет салудың әр түрлі техникасымен таныстырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Мүсін өнері және пластикалық анатомия
    Несиелер: 4

    Бұл пән мүсіннің даму тарихын, мүсіндердің түрлері, рельефтер, бас-рельефтер, кішігірім мүсіндік формалар, сонымен қатар бейнелеу өнерінің туындыларын сақтау шарттарын оқытады. Білім алушылар мүсін өнері арқылы материалдардың қасиеттері мен сондай-ақ сүйек құрылымы, бұлшықет құрылымы, пропорция және қозғалыс туралы түсінікпен танысады. Оқыту процесінде түрлі мүсіндік көрнекі пластмасса және пластикалық анатомия заңдылықтарын игеру қарастырылған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Орнаменталді композиция
    Несиелер: 5

    Аталмыш пән ою-өрнектер мен олардың конструкцияларының сипаттамаларын түрлі түстер арқылы көрсетуін, сонымен қатар, ою-өрнек санаттары мен элементтерін, ою түрлерін қарастырады. Жұмыс жасау барысында білім алушылар материалдармен жұмыс дағдыларын меңгереді. Эмоциялық семантикалық және бейнелі образдарды көрсету арқылы жұмыстың мазмұн берілетін болады және де сәндік өнер суреттер, өрнектер салу үшін композициялық схемалары жасалады. Сәндік композициямен жұмыс істеген кезде, студенттер, әрине сәндік композиция түрлерін пайдалана отырып сәндік композиция заңдылықтарын қолданады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Сурет және живопись (Курстық жұмыс)

    Сурет және кескіндеме студенттердің шығармашылық қабілеттерін дамытады. Бұл пән сурет көбінесе стильдендірілген, шығармашылық жұмыстар интерьермен тамаша үйлесімділік табады. Заттың пропорциясы басқа заттармен үйлесімділік табады, перспектива заңдылығы сақталады, заттардың өзіндік жеке формалары үйлеседі. Суреттер унитарлық ою-өрнектің материясының компоненттері мен сызықтарынан жазылған, контурлар ахроматикалық немесе хроматикалық түстерде қолданылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Білім берудегі менеджмент және көшбасшылық
    Несиелер: 5

    "Білім берудегі менеджмент және көшбасшылық" пәні білім беру жүйесіндегі негізделген қажеттілік ретінде еңбек нарығының заманауи талаптарына жауап береді, нақты жағдайларды талдау және диагностикалау дағдыларын дамытады. Пәнді оқытудың мақсаты білім берудегі көшбасшылықты ұйымды басқару құралы ретінде қолдану аясында қарастыруға негізделген және болашақ мамандардың көшбасшылық әлеуетін психологиялық-педагогикалық құрал ретінде дамытуға, болашақ білім беру көшбасшысы ретіндегі білім алушының рефлексивті құзыреттілігін дамытуға бағытталған. Пәнді оқу барысында білім алушы ұйымдастырушылық-басқарушылық шешімдер қабылдау дағдыларын меңгереді, білім берудегі барлық мүдделі тараптармен өзара қарым-қатынас жасау дағдылары қалыптасады және жетілдіріледі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Композиция
    Несиелер: 5

    "Композиция" пәнінде композиция ережелері мен әдістері оқытылады. Студенттер көлемді, көлемді-кеңістіктік композиция туралы түсінікке ие, композициядағы бейнелеу. Пәнді оқыту нәтижесінде студент сурет салу қабілетіне ие, сызбаларды практикада қолдана алады. Композиция жасау және конструктивті құру, сондай-ақ суретті орындаудағы техниканы таңдау принциптерін түсіну дағдылары бар. Академиялық кескіндеме негіздерін біле отырып, түрлі-түсті және түрлі-түсті композициялармен жұмыс істей алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Арнайы сурет және живопись
    Несиелер: 5

    Арнайы сурет және живопись студенттердің әр түрлі жанрда сурет салу дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Бұл пән көбінесе бағдарламада қарастырылған нақты тақырыптарды ашады. Заттың пропорциясы басқа да заңдылықтарды қатаң сақтай отырып,студенттерге сурет салудың және бояудың үйлесімділігінің этаптарының әдіс-тәсілдерін үйретеді. Түстерді және сурет салудың әр түрлі техникасымен таныстырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Компьютерлік дизайн
    Несиелер: 5

    Бұл курс жобалау және модельдеу процесін автоматтандыруға, 3D модельдеудің қуатты пакеттерін қолдана отырып, кез-келген үш өлшемді жобаларды, модельдерді, сызбалар мен анимацияларды жүзеге асыруға бағытталған, бұл жобалық қызметте кез-келген шығармашылық күш-жігерді жүзеге асыруға мүмкіндік береді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Шағын пластика мүсіні
    Несиелер: 4

    "Шағын пластикалық мүсін" пәнінде әртүрлі материалдардан жасалған ұсақ пластиканың теориялық негіздері оқытылады. Студенттер мүсіндік материалдардың тиімділігі туралы эстетикалық және экологиялық тұрғыдан біледі, керамикадан жасалған көркем бұйымдары жасау мен пайдаланудың негізгі принциптерін қолдана алады. Қалыптау, мүсіндеу, гипс, саз, металл және т. б. сияқты материалдармен жұмыс жасау әдістерін біледі

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Бейнелеу өнеріндегі түстану
    Несиелер: 3

    .«Бейнелеу өнеріндегі түс туралы ғылым» пәні түстің негізгі сипаттамаларын, сондай -ақ тарихи дамыған түс жүйесін зерттейді. Студент түс контрастын түсінеді. Жұмыс барысында ол бояуды көркем композиция әдісі ретінде қолданады, кескіндеме мен түсті үйренеді. Студент түс қатынастары теориясының ережелерін біледі, текстураланған композиция теориясы ережелерін практикада қолданады, шығармашылық ойлау мен қиялдың, көркемдік талғамның дамуын қалыптастыратын суретті бояуда түрлі -түсті қатынастардың рөлін біледі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Тематикалық сурет
    Несиелер: 5

    «Тақырыптық сурет» пәнінде студент көркем ойлауды дамытады және өз бейнесі мен қиялында көркем бейнелерді бейнелеуге үйренеді. Курс қиялды жақсартады, шығармашылық қиялдың дамуына көмектеседі, тақырыпты, табиғатты зерттеуге және сипаттаманы суреттеуге мәжбүр етеді, сана мен есте сақтауды жаттықтырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Сәндік-қолданбалы өнер негіздері
    Несиелер: 5

    Пән сәндік өнердегі композицияның заңдары мен құралдарын, қазіргі кезеңдегі ғылыми-техникалық прогресс пен мәдениеттің дамуының негізгі принциптерін, сонымен қатар сәндік өнердің тарихы мен теориясы саласындағы басқа да білімді енгізеді. Мақсаты-сәндік-қолданбалы өнер саласындағы білімді қолдану және қолдану негізінде құрылымдық материалдарды көркем өңдеуде практикалық дағдыларды алу.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Тематикалық живопись
    Несиелер: 5

    Тақырыптық кескіндеме шығармашылық қиялды және көркемдік байқаудың, визуалды есте сақтаудың бейнелі ойлауын, әлеуметтік бағыттағы оқиғаларға арналған сюжетті-тақырыптық картиналардың айналасындағы шындықты, нақты көрсетілген көп фигуралық композицияны және іс-әрекеттің динамикасын көре білуді дамытады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Графикалық сурет
    Несиелер: 5

    Бұл пәнде сурет салудың негізгі құралдары, табиғи негізде сурет салу техникасы зерттеледі. Студенттер көркем графика, графика мен материалдар түрлері туралы түсінікке ие болады. Өнер туындысын қарындаш арқылы меңгереді. Олар геометриялық денелердің тоналды суретін және қарапайым фигуралардың айналу денелерінің суретін орындай алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Визуалды өнердегі IT және цифрлық ресурстар
    Несиелер: 4

    Курс оқу процесіне цифрлық білім беру технологияларын енгізуді, ақпараттық кеңістіктегі ақпараттық белсенділікті, ақпараттық және компьютерлік сауаттылықты, компьютерлік графиканы орындауды дамытады. Қазіргі қоғамда ұлттық экономиканы цифрландыру маңызды проблемалардың біріне айналды. Елде цифрландыруды дамыту экономиканың алдына жаңа міндет қойды-цифрлық теория мен практиканың жалпы әдіснамалық және ұйымдастырушылық негіздерін реформалау, салаларды цифрландыруды жақсарту экономика рөлінің өсуімен және цифрлық зерттеулердің ғылыми деңгейінің артуымен үздіксіз байланысты. Бұл мәселелер пән бойынша практикалық сабақтарда және студенттің өзіндік жұмысында арнайы қарастырылады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Техникалық шығармашылық
    Несиелер: 5

    Пән техникалық модельдеу мен құрастырудың теориялық негіздерін қамтиды. Студенттерде оқу сабақтарында техникалық шығармашылықты дамытады және болашақта жобалық қызметпен айналысуға ықпал етеді, болашақ мамандарда техникалық шығармашылықты басқаруға қажетті білім, білік және дағдыларды қалыптастырады. Студент техникалық шығармашылық туралы білім алады. Ойдан тапқан табыстары негізінде техникалық шешімдерді іздеу әдістемесін қолданады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Көркем бұйымдарды жобалау
    Несиелер: 6

    нер туындыларын жобалау- бұл заманауй үрдісіндегі адамның идеялары мен қажеттіліктерін жүзеге асырудың ажырамас бөлігі. Жобаларды Corel, AutoCAD және т.б. бағдарламаларымен компьютерлік жобалау, оларды қол жетімді заманауи материалдардан жасау. Күнделікті өмірде адам қолданатын біртұтас жүйесі бар бұйымдарды жобалаудағы студенттің шығармашылық қызметі, өндірісте реттеу және оны ендіру; көркем бұйымдарды кеңістіктік элемент ретінде жобалау және енгізу мақсаты қазіргі тенденцияларға ену арқылы қол жеткізіледі, ал өндірілетін өнімнің сапалық және эстетикалық сипаттамаларының құрамы маңызды рөл атқарады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Түс қабылдау психологиясы
    Несиелер: 3

    Аталмыш пән жарық пен түстердің қасиеттерін, көздің құрылымы мен жұмысын, түс физиологиясының құрылымын, түсті көру, сезіну психологиясының әр адамға әсер ету ерекшелігін берілген. Оқу процесінде білім алушылар түстердің кеңістіктегі әсерін, түстік Қасиеттер және де түстану теориясы туралы білімдерін арттырады. Түстер символизмінің психологиялық негізіндегі дағдыларына ие болады. Онда «Сәндік түсті гамма» түсінігі туралы түсінік беріледі. Ұлттық киім-кешекте түстерді көрсету жолдары, әлем халқының түсті қолдану процестері қарастырылады. Түстердің физиологиялық және психологиялық ерекшеліктерін білу, түрлі-түсті конструкцияларды орындау үшін көркем материалдар мен әдістерді қолдану қарастырылған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Станоктық живопись
    Несиелер: 5

    Сурет салуға деген құштарлық студенттерге көркемдік әдістермен және кескіндеме құралдарымен шынайы және жанды сурет салу дағдыларын үйретеді. "Станокты кескіндеме" пәнінде білім беру барысында алған ептілік жалпыланады және тереңдетіледі. Өзіне тән шындықты визуалды қабылдау қабілеті және нақты құрылым дағдылары дамиды

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Аспаздық өнер (қызмет көрсету)
    Несиелер: 5

    Бұл пән аспаздық өнердің негіздерін зерттейді. Студенттер дұрыс тамақтану, ұлттық тағамдар, аспаздық тағамдар ассортиментінің ерекшеліктері туралы білім алады. Оқу барысында студенттер минималды шығындармен әртүрлі тағамдарды дайындау, көкөністерді, жартылай фабрикаттарды, ет тағамдарын өңдеу, өнімдерді сақтау, қоректік заттарды барынша сақтау дағдыларын игереді. Студенттер тамақ өнімдерінің есебін және калькуляциясын жүргізе алады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Код ON3

    Ғылыми зерттеу және академиялық жазу әдістерін біледі және оларды оқу саласында қолданады, педагогикалық инновация мен технология, зерттеулер жүргізу, бағалау және талдау саласындағы білімдер мен дағдыларға ие, инновацияларға жылдам бейімделеді, кәсіби шеберлікті жетілдіруге ұмтылады, айналасындағыларды белсенді қызметке ынталандыра алады.

  • Код ON4

    Түрлі материалдардан сәндік-қолданбалы, безендіру өнері, дизайн және халық қолөнері бойынша идеяларды, шығармашылық қызметте көркемдік-шығармашылық композицияларды қолданады.

  • Код ON9

    Академиялық адалдық қағидалары мен мәдениетін сақтай отырып, ғылыми-зерттеу жұмыстарында академиялық жазу жанрының негізгі белгілерін меңгерген.

  • Код ON6

    Кәсіби салада шығармашылық шешім таба алады, көркемдік және шығармашылық қабілеттерін дамыту, олардың эстетикалық қабылдану мәселелерін реттей алады, өнер туындыларын түсінеді және бағалайды, әртүрлі көркемдік-шығармашылық жұмыстарды өз бетінше орындайды, жобалау қызметін біледі.

  • Код ON2

    Көркемдік-педагогикалық, шығармашылық сипаттағы міндеттерді шешу кезінде және цифрлық, көркемдік технологиялар, дизайн, визуалды өнер саласында іргелі білімдер мен дағдыларды қолданады.

  • Код ON7

    Графика, кескіндеме, мүсін, сәндік-қолданбалы өнер саласындағы негізгі көркем материалдарды, графикалық, кескіндеме, сәндік-қолданбалы, дизайнерлік композицияларды құру, бейнелеу құралдарының түрлі техникалары мен тәсілдерін меңгереді.

  • Код ON5

    Этикалық және рухани құндылықтардың мәнін, қазақстандықтардың мәдениетін, билік пен саяси өмірдің, қазақстандық заңнама мен құқықтық жүйенің, қоғамдық дамудың, экономикалық білімнің, жеке тұлғаның қалыптасу мәнін анықтай отырып, негізгі тілді оның әдеби түрінде, мемлекеттік және шетел тілдерін еркін меңгереді.

  • Код ON1

    Көркем еңбек, графика, жобалау, визуалды өнер саласындағы негізгі қағидаттар мен тұжырымдарды білетінін көрсетеді.

  • Код ON8

    Компьютерлік графика және геометриялық модельдеу құралдарын пайдалана отырып, бұйымдардың эскиздік және техникалық жобаларын құру, техникалық шешімдерді ұсыну біліктеріне ие, IT-құзыретті.

Top