Жаңа білім беру бағдарламасы

6B01405 Көркем еңбек және сызу в Шерхан Мұртаза атындағы Халықаралық Тараз инновациялық институты

Пәндер

Профессии

Оқыту нәтижелері

  • Қазіргі заманғы жетістіктерді талдайды және бағалайды, сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл стратегиясын қалыптастырудың негізгі тәсілдерін біледі; қауіпсіз және зиянсыз өмір сүру жағдайларын жасау білімі мен практикалық дағдыларын меңгереді; құқық, экономика, экология негізгі категориялары мен ұғымдарына сүйенеді.
  • Фило-онтогенездегі адам өмірінің жас, анатомиялық және физиологиялық параметрлерін ескеруге қабілетті; салауатты өмір салтын дамыту мен қалыптастыруда оқушылардың жеке өсуіне бағытталған педагогикалық және психологиялық технологияларды іске асыру дағдыларын игереді. Педагогикалық бағыттағы, сыни және шығармашылық ойлау мәселелеріне ойлауды жүзеге асыруда құзыретті.
  • Инклюзивті білім беру процесінде баланың дамуын бақылау мен болжауда құзыретті, әлеуметтік қорғауды қажет ететін түрлі әлеуметтік топтармен, оның ішінде ерекше білім беру қажеттіліктері бар балалармен әлеуметтік-педагогикалық жұмысты жоспарлауды және жобалауды жүзеге асырады.
  • Білім беру процесінің негізгі аспектілерін ұйымдастыру және басқару дағдыларын меңгереді, оқушылардың дербестігін, шығармашылық қабілеттерін қалыптастыруға бағытталған критериалды бағалау жүйесін тиімді іске асыру процесінде дағдыларды пайдаланады. Мектеп жасындағы балалармен сабақ ұйымдастыруда ақпараттық-коммуникациялық және аудиовизуалды технологияларды меңгерген.
  • Штрихтардың әртүрлі түрлерін қолданады, реңктің қанықтылығын, фигураның беткі құрылымын жеткізе алады, графит қарындаштарын дұрыс қолдана алады теориялық білімді іс жүзінде көркем шығармалар жасауда қолданады. эскиздер мен аяқталған көркем шығармаларды орындайды. Графикалық жұмыстарды табиғаттан, есте сақтау және әр түрлі әдістермен орындай алады.
  • Оқушылардың эстетикалық талғамын, пайымдауларын, бағаларын, мәдениет құбылыстарына эстетикалық көзқарасын қалыптастыруға қабілетті, майлы бояуды, акварельді қабылдау техникасын меңгерген. Алған білімдерін көркемдік білім беру саласындағы кәсіби қызметте, оқушыларды шығармашылық қызметке тартуда сыныптан тыс және мектептен тыс жұмыстарды ұйымдастыруда қолданады. Адам денесінің анатомиялық құрылымын, пропорциялары мен үлгілерді біледі.
  • Кескіндеме өнері, графика, мүсін саласындағы өзінің көркемдік – педагогикалық шеберлігінің деңгейін көтере алады, аяқталған көркем шығармаларды жасауға құзыретті және таңдалған мамандыққа сәйкес көркем композициялар, өнер туындылары мен экспрессивтілік құралдарын стиль мен көркемдік тенденциялар тұрғысынан талдай алады.
  • Сызу сабақтарын ұйымдастыра және өткізе алады, оқушылардың бағдарламалық материалды меңгеру дәрежесін анықтай алады, оларға білім мен дағдыларды өз бетінше толықтыру дағдыларын сіңіре алады, оқыту мен дамытудың әртүрлі формалары мен әдістерін қолдана алады. Қол графикасында сызбалар мен эскиздерді оқи және орындай алады, сызбаларды орындау тәсілдерін өз бетінше қолдана алады.
  • Әр түрлі материалдарда, көркем және шығармашылық композицияларда, соның ішінде батикте сәндік-қолданбалы, декоративті өнер, дизайн және халық қолөнері бойынша жұмыстарды орындай алады. Оқушыларды көркемдік шығармашылыққа бағыттай, бағдарлай алады. Сабақтан тыс іс-шараларды, бейнелеу және сәндік-қолданбалы өнер саласында ұйымдастыруға қабілетті.
  • Көркемдік білімнің құндылығы, даму тарихы және қазіргі жағдайы туралы білімі бар. Табиғаттан көлемді-пластикалық жұмыстарды, есте сақтау және бейнелеу бойынша әртүрлі материалдарда эскиздерді, жұмыс сызбаларын, техникалық суреттерді және басқа да көрнекі бейнелерді орындай алады, графикалық және кескіндеме жұмыстарын, пластикалық формаларды (рельефтер, мүсіндер) жасай алады, әр түрлі орындау техникасы мен материалдарын қолдана отырып, композициялық есептерді шеше алады;
  • Заманауи модельдерді жүйелеуге, құруға, практикалық қызметте оқытудың интерактивті әдістерін қолдануға қабілетті. теориялық білім мен практикалық дағдыларды қолданады, Көркем еңбек сабақтарын талдай алады, негізгі құралдар мен әдістерді (олардың жады, ойлауы, зейіні) графикалық кескіндердің негізгі түрлері, жобалау әдістері мен графика құралдары, сызбаны жобалаудың жалпы ережелерді біледі;
  • Интерьердің дизайнерлік жобаларын жасай алады экстерьерлердің, басқа да объектілердің дизайнерлік жобаларын, қолданбалы және өнеркәсіптік графика саласындағы жұмысты (қаптаманы, жапсырмаларды, маркаларды, белгілерді, логотиптерді, жарнаманы, буклеттерді, пошта жиынтықтарын және т. б. әзірлеу) әзірлеуді біледі;көрнекі ақпаратты бекітудің негізгі құралдарын, әдістерін, тәсілдерін; графикалық кескіндердің негізгі түрлерін; жобалаудың және графика құралдары; Геометриялық денелердің қалыптасу заңдарын біледі;
  • Киім мен аксессуарлардың дизайны, стилі мен имиджі, құрылысы, модельдеуі бойынша іргелі білімі бар. Модельдердің эскиздерін жасай алады, композицияның негіздерін біледі. Қойылған оқу-шығармашылық міндеттер мен шығармашылық ойды ескере отырып, модельдерді талдау негізінде жинақ модельдерінің эскиздерін әзірлейді. Композицияның эскизін жасайды, киімді кесуді, модельдеуді, құрастыруды, безендіруді біледі.
  • Тамақтану мәдениетін, азық-түлік мәдениетін тиімді ұйымдастыра алады, өнімдерді толық пайдалана алады, тағамдарды дәмді дайындай алады және дұрыс сақтай алады; ыдыс-аяқты стильде безендіре алады, дастарханды дұрыс дайындай алады, қауіпсіздік ережелерін сақтай алады, практикалық дағдыларға ие болады
Top