6B01405 Көркем еңбек және сызу в Шерхан Мұртаза атындағы Халықаралық Тараз инновациялық институты
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Білім беру бағдарламасының мақсаты көркем еңбек және сызу саласындағы кәсіби құзыреттіліктерді, ұлттық білім беруді дамыту үшін қажетті сәндік-қолданбалы шығармашылық және инновациялық технологиялар дағдыларын меңгерген жоғары білікті педагог кадрларды даярлауға бағытталған.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B007 Көркем еңбек және сызу мұғалімдерін даярлау
-
ҰБТ-дағы пәндер Шығармашылық емтихан және Шығармашылық емтихан
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B014 Жалпы дамудың пәндік мамандандырылған мұғалімдерін даярлау
Пәндер
-
Академиялық сурет
«Академиялық сурет» - бейнелеу өнерінің негізі, оның барлық түрлері. Көркемдік білім беру жүйесінде сурет негізгі оқу пәндері болып табылады. Оқу процесінде "Академиялық сурет", "кескіндеме" және "Композиция" пәндері бірін-бірі толықтырады, өзара байланысты зерттеледі, бұл білім алушылардың пәндік әлемді тұтас қабылдауына ықпал етеді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Декорациялау техникасы
Декорациялау техникасы» курсы-бұл сыртқы әсерлерден қорғау үшін алынған кескіннің басып шығарылған суреттерін қолдану арқылы әр түрлі беттерді безендіру әдісі болып табылатын қолданбалы шығармашылықтың бір түрі. Декупаж жиһазды, қораптарды, қораптарды, матаны және т. б. безендіруге мүмкіндік береді. безендіру техникасы көптеген үлгілердің ішінен ең жақсысын таңдауға, өзіңізге ұнайтын суретті қиып алуға, содан кейін оны безендірілетін затқа бекітуге мүмкіндік береді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Академиялық кескіндеме
«Академиялық кескіндеме» академиялық суреттен бөлінбейді. Академиялық Суреттің негіздері туралы түсінік алу — әлі де әліппені үйрену, тек суретші үшін. Білім алушылар әртүрлі геометриялық фигураларды олардың пропорциялары мен перспективаларын ескере отырып, қалай бейнелеуге, композицияны дұрыс құруға, заттардың көлемін, фактурасын және жарықтандырылуын беруге үйренеді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Көркем кескіндеме
Бұл «Көркем кескіндеме» курсында студенттер өздерінің кәсіби шеберліктерін жетілдіреді, жұмысты орындау барысында фотографиялық жадыны дамытады. Барлық материалдар курстың жұмыс бағдарламасына сәйкес қолданылады. Көркем живопись пәнін оқытудың негізінде студенттер табиғаттан сурет салу дағдылары мен әдістерін үйренеді, олардың түсі, кескіндеме құралдары, техникасы мен материалдары туралы түсініктерін, барлық басқа өнер түрлерін, адам фигурасының құрылымын, сурет салуда әдістер мен қабілеттерін қалыптастырады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Оқушылардың физиологиялық дамуы
"Оқушылардың даму физиологиясы" пәні балалар ағзасының жас ерекшеліктері мен даму заңдылықтарын, функцияларын зерттейді. Ол жалпы гигиена, Педагогика және психология пәндерімен тығыз байланысты. Бұл пән болашақ мұғалімдерге салауатты өмір салтын қалыптастыру жолдары туралы мағлұмат береді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Жүннен бұйымдар жасау технологиясы
«Жүннен бұйымдар жасау технологиясы» пәні- Сәндік қолданбалы өнер түрі – алғашқы жүн өңдеу өнерінің тарихын біледі, жүннен бұйым жасаудың жаңа технологиясының маңыздылығын анықтай алады, халықтың ұлттық қолөнерінің тұрмыста қолдануды,жүннен әшекей бұйымдарды жасау технологиясын меңгереді, жүннен әшекей бұйымдар жасау арқылы шеберлікке, төзімділікке, еңбексүйгіштікке, ұқыптылыққа дағдыларын қалыптастырады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Экономикалық-құқықтық және экологиялық білім модулі (Экономикалық теория және кәсіпкерлік негіздері/ Құқық негіздері және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет/ Экология/ Тіршілік қауіпсіздігі/ Ғылыми зерттеу әдістері)
Бұл модуль студенттердің экономикалық-құқықтық және экологиялық саладағы теориялық білімдерін, студенттердің құқықтық және экологиялық сауаттылығын арттыру дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Тіршілік қауіпсіздігі және экологиялық қауіпсіздік мәселелерін шешуге, сыбайлас жемқорлықтың көріну нысандарын зерделеуге және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті қалыптастыруға бағытталған мәселелері қаралады. Осы модульді зерделеу бағыттарының бірі студенттердің ғылыми ойлау дағдыларын қалыптастыру, кәсіби қызмет саласында ғылыми-зерттеу жұмыстарын ұйымдастыру негіздері мен жүргізу әдістеріне оқыту болып табылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Түстану және колористика
"Түстану және колористика" дизайнердің кәсіби қызметінде түспен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастырады, студенттер түс туралы идеялардың даму тарихын кезеңдеуді үйренеді, адамзаттың материалдық және рухани мәдениетіндегі түстің рөлін түсінеді, негізгі терминдер мен ұғымдармен танысады (түс сипаттамалары, көрнекі қабылдау әсерлері, түстердің аддитивті және субтрактивті араласуы, түстерге бейімделу, хроматикалық стереоскопия және т. б.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Педагогика
«Педагогика» пәні болашақ мұғалімдерде педагогикалық қызмет туралы тұтас түсінікті қалыптастырады. Заманауи педагогикалық ғылымның теориялық негіздерін білу жүйесін, білім беру парадигмасын, білім берудің жаңа стандарттарын өзгерту жағдайында оқу-тәрбие процесін тиімді ұйымдастыру үшін қажетті дағдыларды игеруге бағытталған.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Батик
Батик курсында студенттер резервтік композицияларды қолдана отырып, матаға қолмен сурет салуды үйренеді: жібек, мақта, жүн, синтетика тиісті маталарға бояуды қолдануды, бояулардың түйіскен жерінде нақты сызықтарды, таңдалған техникаға, матаға және бояуларға байланысты суретті арнайы бекітуді қолдануды үйренеді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Монументальды кескіндеме
Монументалды кескіндеме монументалды өнердің алуан түрін, сәулет құрылымдарындағы кескіндемені және басқа да стационарлық негіздерді қабырға суреті, сәндік кескіндеме ретінде зерттейді. Кескіндеме курсы студенттерде түстерді қабылдауды дамытады, оларды түстердің көмегімен дұрыс көбейтуге, көлемді, пішінді және түс контрасттарын ғана емес, сонымен қатар көңіл-күйді немесе идеяны, бейнелерді, кеңістікті жеткізуге көмектеседі.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Түсті графика
«Түсті графика» курсы студенттерге келесі дағдыларды игеруге мүмкіндік береді: тоналды қағазға, картонға бір немесе екі түсті қолдана отырып, сурет салуды, композиция негіздерін, және тушь, қалам, акварель, гуашь және басқа да көптеген түрлермен жұмыс жасауды дағдыларын қалыптастырады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Жалпы психология
«Жалпы психология» пәні студенттерде психикалық қызметтің жалпы заңдылықтары, базалық категориялар, психологиялық ғылымның іргелі теориялары мен негізгі әдістері туралы білімнің тұтас жүйесін дамыту, психологияның негізгі әдіснамалық ұстанымдары, отандық, шетелдік психологиялық теориялар, танымдық процестердің ерекшеліктері, психикалық күйлер, жеке қасиеттерді қалыптастырады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Акварельді живопись
Пән бастапқыда акварельді қолдана отырып, әр түрлі бұрыштардағы геометриялық денелердің құрылымын, құрамын, композициясын зерттейді, біртіндеп натюрмортқа ауысады, содан кейін гипс модельдеріне сәйкес адам фигурасының элементтерін салуға, содан кейін бейнеленушімен жұмыс істеуге көшеді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Бағалаудың өлшемдік технологиялары
«Бағалаудың өлшемдік технологиялары» пәнін оқу барысында критерий, бағалау, білім беру нәтижелері ұғымдарының мәні, бағалау критерийлері негізінде студенттерді оқыту нәтижелері туралы объективті ақпарат алу, білім беру қызметтерінің сапасын арттыруға ықпал ететін объективті, ашық бағалау жүйесін дамыту, өз бетінше оқыту дағдыларын, студенттердің бағалау бойынша жауапкершілігін арттыру үшін жағдайлар жасауды қалыптастырады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Білім берудегі менеджмент
«Білім берудегі менеджмент» пәнінің мақсаты студенттердің білім беру жүйесінің құрылымындағы менеджменттің теориялық негіздерін зерттеу болып табылады. Пәнді оқу студенттің білім беру саласындағы басқарудың негізгі қағидаттарын, әдістері, пайдалану дағдыларын қалыптастыруға ықпал етеді, бұл өз кезегінде болашақ педагогтардың кәсіби қасиеттерін арттыруға мүмкіндік беріп, олардың кәсіби өсуіне көмектеседі.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі
«Тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі» - курсы кәсіби-педагогикалық құзыреттілікті қалыптастыруға бағытталған. Тәрбие процесінің негіздерін, тәрбие қызметінің әдістемесі мен технологиясын, болашақ мұғалімдерге үздіксіз кәсіби жетілуіне қойылатын талаптарды меңгерту, тәрбие жұмысындағы креативтілікті дамыту, студенттерде этикалық және эстетикалық талғамды игерту.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Дизайн негіздері
"Дизайн негіздері" пәні студенттерде эстетикалық мәдениетті оның сақталуы, берілуі, қайта құрылуы және ғылымда, өндірісте, сәулет өнерінде және қоғам өмірінің басқа салаларында қолданылуы туралы білім жиынтығын қалыптастыруды, дизайнерлік дизайнды қоршаған ортаны, гармоникалық заттың критерийлерін, стиль сезімін, заттар әлеміне эстетикалық қатынасты өзгертуге бағытталған шығармашылық процесс ретінде түсінеді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Материалдарды өңдеу технологиясы
Материалдарды өңдеу технологиясы" курсы: студенттерде көркемдік, шығармашылық ойлауды жетілдіруге, әртүрлі материалдарды өңдеуге, ежелгі қазақ қолөнеріне, шеберлігіне, халық қолөнеріне, сәндік-қолданбалы өнер түрлеріне қызығушылықты арттыруға; бұйымдардың өзіне тән ерекшеліктерін және оларды өнерде қолдануға; мінез-құлық мәдениетін қалыптастыруға, шығармашылық заңдылықтарын, кәсіби шеберлікті меңгеруге бағытталған шикізатпен жұмыс жасауды үйретеді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Арт өнері (бейне, фотосурет )
Арт өнері курсы - (видео, фотография)-бейне өнері спектакль, акция, инсталляция түрінде ұсынылған. Бұл бағыт студенттерге бұқаралық ақпарат құралдарының эволюциясымен бірге дамуға мүмкіндік береді, суретші студенттерінің көркемдік кеңістіктегі инновацияларға, гибридтілікке, эклектизмге, модельдеуге қызығушылығын танытады, әртүрлі стильдердің үйлесімін, дәстүрлі және заманауи өнер технологияларын зерттейді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Бұйымдарды көркемдік безендіру
Бұл «Бұйымдарды көркемдік өңдеу» курсында студенттер көркем безендіру мен бұйымдарды жасау ерекшеліктерін, қазақтың ұлттық көркем бұйымдарының түрлерін, оларды жасау технологияларын, дәстүрлі ұлттық сәндік-қолданбалы өнерді, шеберханада кәсіби жұмысқа дайындықты үйренеді. бұйымдарды көркемдік безендіру түрлері, дайындау технологиялары мен материалдары туралы білім алады
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Дизайн және технология
"Дизайн және технология" курсында студенттер тоқыма материалдарының жіктелуі мен сипаттамаларын, материалдардың түрлері мен қасиеттерін, таңдау, қол еңбегімен жұмыс жасау, еңбек технологиясы, (эскиз), тоқыма, табиғи, жасанды және т. б.), ұлттық ою-өрнек элементтерін өнімдерде қолдана отырып, әртүрлі материалдардан жасалған киімдерді макеттеу, киім дизайны, безендіруді үйретеді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Сызу негіздері
«Сызу негіздері» пәні конструкторлық құжаттарды орындау мен оқудың теориялық негіздерін зерттейді. - сызбаларды ресімдеу, бұрыштық және сызықтық өлшемдерді салу Қағидалары, сызба сызықтарының атауы, олардың сызбасы мен қолданылу саласы, (жазық) конъюгацияларды, циркульдік және лекальді қисықтарды салу, қағидалары аксонометриялық проекциялардың түрлері, аксонометриядағы және ортогональді проекциялардағы геометриялық денелерді бейнелеу тәсілдерін оқытады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Арт өнері - (кескіндеме, графика мүсін)
«Арт өнері»: (кескіндеме, графика, мүсін) дизайн, уақытша және синтетикалық, өнер визуалды-кеңістіктік өнердің әртүрлі түрлерінің негіздерін қамтиды, үш әдісті-бейнелеу, сәндік және сындарлы - көркем іс-әрекеттің: сурет, безендіру, құрылыс. Практикалық сабақтар студенттерге өнер әлемімен, ойлауды, байқауды дамытады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Инклюзивті білім беру
«Инклюзивті білім беру» пәні студенттерде инклюзивті білім беру ортасын құрудың теориялық негіздері, практикалық тетіктерін түсінуді қалыптастыру, психологиялық, әлеуметтік ерекше білім беру қажеттіліктері бар тұлғаларды, педагогты, отбасын педагогикалық сүйемелдеу міндеттерін шешуді қамтамасыз ететін құзыреттерді қалыптастыруға бағытталған.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Сызба геометрия және перспектива
Оқу бағдарламасында сызбаларды рәсімдеудің негізгі ережелері, ортогональды, аксонометриялық және перспективалы проекцияларды құру әдістерін меңгеру, әртүрлі объектілерді сызу кезінде геометриялық құрылымдарды орындау, өз бетінше, әртүрлі графикалық жұмыстарды орындау, аксонометриялық және перспективалы проекцияларда көлеңкелер құруды, кеңістіктік формаларға талдау және синтездеу жүргізу, әртүрлі геометриялық есептерді логикалық ойлау және оларды шешу, перспективаны құру әдістерін, макеттеу әдістері және олардың ерекшелігі, педагогикалық практикада және кәсіби қызметте эскиздерді орындау тәсілдерін өз бетінше қолдану дағдысын, әр түрлі сызбаларды оқу және орындау, әр түрлі техникалық және нормативтік әдебиеттермен жұмыс істеуді жүзеге асыра алады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Көркем еңбек оқыту әдістемесі
«Көркем еңбекті оқыту әдістемесі»: кеңістік ойлау дағдыларын дамыту әдістерін меңгеру; Тренинг нәтижесінде студенттер кәсіби дағдыларын жетілдіру үшін түрлі әдістерді қолдануға үйренуі керек. Бағдарламаның мазмұны оқушыларға мектеп және мектептен тыс, балалар білім беру мекемелерінде бейнелеу өнерін оқыту үшін қажетті теориялық және әдістемелік принциптерді үйрету үшін арналған.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Шағын көлемді мүсіндеме
«Шағын көлемді мүсіндеме» пәні сурет салумен, кескіндемемен, композициямен тығыз байланысты. Студенттерге негізгі білімін, машықтығын, дағдысын, шығармашылықты дамытуға көмектесіп, адам анатомиясын зерттеп, шағын көлемді заттардың фигураларын жасауға үйретеді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Бейнелеу өнері тарихы және теориясы
"Бейнелеу өнерінің тарихы мен теориясы" пәнінің мақсаты студенттерді шетелдік бейнелеу өнерінің тарихымен таныстыруға бағытталған. Пәннің мазмұнында: дәуірлер, стильдер, бағыттар, әлемдік өнер шеберлері бұл студенттердің бойында өнер туындыларын қабылдау мәдениетін, жалпы өнер туралы, жанрлар, стильдер мен өнер бағыттары туралы идеяларды қалыптастыруға ықпал етеді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Мүсін және пластикалық анатомия
«Мүсін және пластикалық анатомия» пәні алынған білім мен дағдыларды практикалық сабақ кезінде, сондай-ақ әртүрлі деңгейдегі білім беру мекемелеріндегі кәсіби қызметте одан әрі қолдануға мүмкіндік береді. Мүсін мен пластикалық анатомияны зерттеу адам денесінің пішіні мен құрылымын білуге, болашақ көркемдік мамандардың көркемдік, эстетикалық, педагогикалық және адамгершілік негіздерін қалыптастыруға әсер етеді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Композиция
Композиция Пәнді оқу барысында .Пәнді композицияның негізгі принциптерімен (форма, тепе-теңдік, контраст, нюанс, метрикалық қайталану, композициялық, үйлесімділік және композицияның орталығы, пропорционалдылық, масштаб, статика, динамика, симметрия, ассиметрия) зерттеу барысында графикадағы әртүрлі материалдардан композициялар құрастыру (нүкте, сызық, дақтар, түс), масштабты графикалық композиция, сәндеу, сәндік мүсінде (ағаш, сүйек, саз)., зергерлік бұйымдардың құрылымы, халық костюмінің композициялық құрылымын зерттейді және т. б.қолдана алады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Кескіндеме
«Кескіндеме» пәні түс пен оның қасиеттерін қабылдаудың негізгі заңдылықтарын, кескіндеме бейнесін салуды, түс мәселелерін, түрлі кескіндеме әдістерін қолдана отырып, көркем шығармада жұмыс істеу әдістерін ашатын практикалық сабақтарды қамтиды.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Тағам даярлау технологиясы
«Тағам даярлау технологиясы» пәні тамақтану мәдениетін, денсаулық жағдайын, дұрыс тамақтануды, адам ағзасына қажетті тағамдық заттар, дәрумендер, пайдалы және тағам түрлерін ауыстырып отыру керектігін меңгереді, салат даярлау, бутербродтар түрлерін асханалық ыдыстарды қызметіне қарай: десерт, ыстық сусындарға арналған ыдыстар, бірінші және екінші тағамға арналған ыдыстарды пайдалануды игереді
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Маталарды көркем өңдеу
«Маталарды көркем өңдеу» пәнін оқу барысында маталарды көркем кестелеу, ою-өрнек, түстерді құра білу, бисермен жұмыс істеуге негізгі және қосымша материалдар, матаны көркемдеуде бисермен жұмыс, қазақтың ұлттық киімін әшекейлеуде қолдану, үйдің, пәтердің сәндік бұйымдарын көркемдеу, құралдармен жұмыс істеу кезіндегі қауіпсіздік ережені біліп үйренеді және болашақта оқу үдерісі мен кәсіпкерлік жұмыстарда қолдана алады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Оқу суреті
«Оқу суреті» курсы бастың пластикалық пішінін талдаудың құрылымын, оның ерекшеліктерін (өлшемдері, айналуы, бас және мойын осінің бір-біріне қатысты орналасуы), кеңістіктік орналасуын, оның пропорцияларын, бұрылу бұрышын, жазықтықта пішінді мүсіндеу арқылы пластикалық шешімді, тоналды шешімді, бас пен мойынның айналу осінің қатынасын анықтауды зерттейді бір-біріне, симметрия осін көлемдік формада, сызықтық-конструктивті құрылымды анықтауды үйретеді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Тамақтану мәдениеті және үй мәдениеті
«Тамақтану мәдениеті және үй мәдениеті» пәні асхананың жабдықталуын, тағам әзірлеуге арналған құралдар мен жабдықтарды, аспаптарды, тағам түрлерін, мөлшерін, көкөніс түрлерімен, тағамдық құндылығын, салат даярлау, көкөністерді безендіру, мерекелік және фуршет дастарқанын жасақтау. Дастарқан басында өзін-өзі ұстау мәнері, жеке басының гигиенасын сақтайды. Қазақ және өзге халықтардың тамақтану және дастарқан басында өзін-өзі ұстау ережелерін біледі.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ландшафт дизайнері
Суретші ландшафт дизайнері - Ландшафт дизайны қолданбалы өнер ретінде дизайн, безендіру, бетбелгі, бақша-саябақ аймақтарын орналастыру. Ландшафт дизайнері көркем безендіруші, сәулетші және суретші. Еңбектің негізгі объектлері- көркемдік образ (кеңістік) және табиғат (өсімдіктер), ілеспе — техника (өсімдік және өсімдік емес материалдар техникалық объект ретінде) және белгі жүйесі (схемалар, эскиздер)мен жұмыс жасайды.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Костюм дизайны
«Костюм дизайны» пәні қоғам өміріндегі костюм мен ою-өрнектің функционалдық рөлін, әртүрлі уақыттағы киім бөлшектерін сындарлы шешудің ерекшеліктерін, киімнің заманауи үлгілерінің дизайнын, тарихи және халықтық костюмнің көркемдік-композициялық құрылымының дизайнын, ұлттық киімде қолданылатын зергерлік бұйымдардың дизайнын және т. б. зерттейді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Жүннен бұйымдар жасау технологиясы
«Жүннен бұйымдар жасау технологиясы» пәні- Сәндік қолданбалы өнер түрі – алғашқы жүн өңдеу өнерінің тарихын біледі, жүннен бұйым жасаудың жаңа технологиясының маңыздылығын анықтай алады, халықтың ұлттық қолөнерінің тұрмыста қолдануды,жүннен әшекей бұйымдарды жасау технологиясын меңгереді, жүннен әшекей бұйымдар жасау арқылы шеберлікке, төзімділікке, еңбексүйгіштікке, ұқыптылыққа дағдыларын қалыптастырады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Майлы бояу кескіндемесі
«Майлы бояу кескіндемесі» курсы бейнелеу өнерінде қолданылатын кескіндеме материалдарының негізгі қасиеттерін, олардың құрамы мен қолданудың технологиялық ерекшеліктерін зерттеуді қарастырады. Студенттер майлы бояумен жұмыс жасай отырып, кескіндемедегі әртүрлі материалдар мен техникалық құралдармен жұмыс істеу туралы жалпы ақпарат алады, суретшінің шығармашылық процесінде қолдану әдістерін меңгереді, студенттерге бейнелеу өнерін үйрету дағдыларын игереді, майлы бояуда қолданылатын майлы бояулар, пигменттер, лактар мен еріткіштер алады және т.б. әртүрлі жұмыс техникасын үйренеді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Көркем графика
«Көркем графика» пәнін оқудың мақсаты-әртүрлі графикалық әдістер мен заңдылықтарды ескере отырып, қоршаған ортаны, адам фигурасын бейнелеу негіздері бойынша теориялық білімді игеру, оларды практикалық қызметте қолдану және қажетті құзыреттерді қалыптастыру. Костюм эскизінде, пропорцияларды бере отырып, фигураның қысқа мерзімді эскиздерін орындай білу, сызбаларды әртүрлі тәсілдермен орындау, киімдегі адам бейнесінің ерекшеліктерін игеру, көркем бейнені жасаудыүйретеді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Киімді жобалау, дайындау және көркем әшекейлеу
Пәнді оқу барысында заманауи киім және оған қойылатын талаптар, пішілген бұйымның пішімін дайындау, бұйымның сызба негізін құрастыру, матаны және бұйым әрлеуін таңдау, киімді өлшеп көруге дайындау, көркемдеп безендіру, дәстүрлі әсемдеу және ұлттық талғам, өю-өрнекпен көркемдеп әшекейлеу, жоба дайындау, қорғауды үйрене отырып болашақта оқу үдерісінде және кәсіпкерлік жұмыстарда қолдана алады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Графика және жобалау
"Графика және жобалау" оқу пәнінің мақсаты - мектепте оқушылардың бейнелеу теориясының негіздерін, проекциялау және графикалық үлгілеу әдістерінің заңдылықтарын білу, жобалау, шығармашылық қызметтің дамуына, олардың графикалық мәдениетін қалыптастыруға ықпал ету.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Қазіргі заманғы жетістіктерді талдайды және бағалайды, сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл стратегиясын қалыптастырудың негізгі тәсілдерін біледі; қауіпсіз және зиянсыз өмір сүру жағдайларын жасау білімі мен практикалық дағдыларын меңгереді; құқық, экономика, экология негізгі категориялары мен ұғымдарына сүйенеді.
- Фило-онтогенездегі адам өмірінің жас, анатомиялық және физиологиялық параметрлерін ескеруге қабілетті; салауатты өмір салтын дамыту мен қалыптастыруда оқушылардың жеке өсуіне бағытталған педагогикалық және психологиялық технологияларды іске асыру дағдыларын игереді. Педагогикалық бағыттағы, сыни және шығармашылық ойлау мәселелеріне ойлауды жүзеге асыруда құзыретті.
- Инклюзивті білім беру процесінде баланың дамуын бақылау мен болжауда құзыретті, әлеуметтік қорғауды қажет ететін түрлі әлеуметтік топтармен, оның ішінде ерекше білім беру қажеттіліктері бар балалармен әлеуметтік-педагогикалық жұмысты жоспарлауды және жобалауды жүзеге асырады.
- Білім беру процесінің негізгі аспектілерін ұйымдастыру және басқару дағдыларын меңгереді, оқушылардың дербестігін, шығармашылық қабілеттерін қалыптастыруға бағытталған критериалды бағалау жүйесін тиімді іске асыру процесінде дағдыларды пайдаланады. Мектеп жасындағы балалармен сабақ ұйымдастыруда ақпараттық-коммуникациялық және аудиовизуалды технологияларды меңгерген.
- Штрихтардың әртүрлі түрлерін қолданады, реңктің қанықтылығын, фигураның беткі құрылымын жеткізе алады, графит қарындаштарын дұрыс қолдана алады теориялық білімді іс жүзінде көркем шығармалар жасауда қолданады. эскиздер мен аяқталған көркем шығармаларды орындайды. Графикалық жұмыстарды табиғаттан, есте сақтау және әр түрлі әдістермен орындай алады.
- Оқушылардың эстетикалық талғамын, пайымдауларын, бағаларын, мәдениет құбылыстарына эстетикалық көзқарасын қалыптастыруға қабілетті, майлы бояуды, акварельді қабылдау техникасын меңгерген. Алған білімдерін көркемдік білім беру саласындағы кәсіби қызметте, оқушыларды шығармашылық қызметке тартуда сыныптан тыс және мектептен тыс жұмыстарды ұйымдастыруда қолданады. Адам денесінің анатомиялық құрылымын, пропорциялары мен үлгілерді біледі.
- Кескіндеме өнері, графика, мүсін саласындағы өзінің көркемдік – педагогикалық шеберлігінің деңгейін көтере алады, аяқталған көркем шығармаларды жасауға құзыретті және таңдалған мамандыққа сәйкес көркем композициялар, өнер туындылары мен экспрессивтілік құралдарын стиль мен көркемдік тенденциялар тұрғысынан талдай алады.
- Сызу сабақтарын ұйымдастыра және өткізе алады, оқушылардың бағдарламалық материалды меңгеру дәрежесін анықтай алады, оларға білім мен дағдыларды өз бетінше толықтыру дағдыларын сіңіре алады, оқыту мен дамытудың әртүрлі формалары мен әдістерін қолдана алады. Қол графикасында сызбалар мен эскиздерді оқи және орындай алады, сызбаларды орындау тәсілдерін өз бетінше қолдана алады.
- Әр түрлі материалдарда, көркем және шығармашылық композицияларда, соның ішінде батикте сәндік-қолданбалы, декоративті өнер, дизайн және халық қолөнері бойынша жұмыстарды орындай алады. Оқушыларды көркемдік шығармашылыққа бағыттай, бағдарлай алады. Сабақтан тыс іс-шараларды, бейнелеу және сәндік-қолданбалы өнер саласында ұйымдастыруға қабілетті.
- Көркемдік білімнің құндылығы, даму тарихы және қазіргі жағдайы туралы білімі бар. Табиғаттан көлемді-пластикалық жұмыстарды, есте сақтау және бейнелеу бойынша әртүрлі материалдарда эскиздерді, жұмыс сызбаларын, техникалық суреттерді және басқа да көрнекі бейнелерді орындай алады, графикалық және кескіндеме жұмыстарын, пластикалық формаларды (рельефтер, мүсіндер) жасай алады, әр түрлі орындау техникасы мен материалдарын қолдана отырып, композициялық есептерді шеше алады;
- Заманауи модельдерді жүйелеуге, құруға, практикалық қызметте оқытудың интерактивті әдістерін қолдануға қабілетті. теориялық білім мен практикалық дағдыларды қолданады, Көркем еңбек сабақтарын талдай алады, негізгі құралдар мен әдістерді (олардың жады, ойлауы, зейіні) графикалық кескіндердің негізгі түрлері, жобалау әдістері мен графика құралдары, сызбаны жобалаудың жалпы ережелерді біледі;
- Интерьердің дизайнерлік жобаларын жасай алады экстерьерлердің, басқа да объектілердің дизайнерлік жобаларын, қолданбалы және өнеркәсіптік графика саласындағы жұмысты (қаптаманы, жапсырмаларды, маркаларды, белгілерді, логотиптерді, жарнаманы, буклеттерді, пошта жиынтықтарын және т. б. әзірлеу) әзірлеуді біледі;көрнекі ақпаратты бекітудің негізгі құралдарын, әдістерін, тәсілдерін; графикалық кескіндердің негізгі түрлерін; жобалаудың және графика құралдары; Геометриялық денелердің қалыптасу заңдарын біледі;
- Киім мен аксессуарлардың дизайны, стилі мен имиджі, құрылысы, модельдеуі бойынша іргелі білімі бар. Модельдердің эскиздерін жасай алады, композицияның негіздерін біледі. Қойылған оқу-шығармашылық міндеттер мен шығармашылық ойды ескере отырып, модельдерді талдау негізінде жинақ модельдерінің эскиздерін әзірлейді. Композицияның эскизін жасайды, киімді кесуді, модельдеуді, құрастыруды, безендіруді біледі.
- Тамақтану мәдениетін, азық-түлік мәдениетін тиімді ұйымдастыра алады, өнімдерді толық пайдалана алады, тағамдарды дәмді дайындай алады және дұрыс сақтай алады; ыдыс-аяқты стильде безендіре алады, дастарханды дұрыс дайындай алады, қауіпсіздік ережелерін сақтай алады, практикалық дағдыларға ие болады
Ұқсас БББ
6B01405 Визуалды өнер, көркем еңбек, графика және жобалау
Қ.Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік университеті
6B01405 Көркем еңбек және жобалық графика
Ш.Уәлиханов атындағы Көкшетау университетi
6B01405 Көркем еңбек және жобалау
Шымкент университеті
6B01405 Бейнелеу өнері, көркем еңбек және графика
Семей қаласының Шәкәрім атындағы университеті
6B01405 Көркем еңбек,графика және жобалау
Ы.Алтынсарин атындағы Арқалық педагогикалық институты (Ы.Алтынсарин атындағы АПИ)