Жаңа білім беру бағдарламасы

6B01405 Кәсіптік оқыту (Сәндік өнер) в Абай атындағы Қазақ Ұлттық педагогикалық университеті

  • Абайтану
    Несиелер: 3

    Абайдың гуманистік ілімдеріне бой алдырған толыққанды, адамзатты сүйетін, адамгершілігі мол, толерантты азаматты қалыптастыру. Абайдың мәңгілік құндылықтар туралы ойларына терең махаббат тәрбиелеу: оның өлеңдері мен прозаларында көрсетілген оқу, білім, ғылым, өнер, тәрбие, адамгершілік; ақын-ойшылдың дүниетанымына әсер еткен негізгі көздерді көрсету; Шығыс мәдениетінен, Ислам философиясынан шыққан ар-намыс пен ар-ождан түсінігін игеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Академиялық сурет
    Несиелер: 5

    "Академиялық сурет" курсы құру және құрастыру негіздерін түрлендіруге негізделген. Бұл өндірісті дұрыс құру мүмкіндігі, сонымен қатар дұрыс құрастыру, әртүрлі тоникалық шешімдерді игеру (көлеңке, түс). Сызықтық және әуе перспективасының заңдары. Құрылымды талдау, нақты орта жағдайында қарапайым пішіннің пропорциялары мен көлемін нақты беру және сызықтар, штрихтар арқылы жарықтандыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ұлттық тәрбие
    Несиелер: 3

    Қазақ халқының ұлттық мәдениетінің мәні; қазақ халқының тарихы, тілі, әдет - ғұрыптары мен дәстүрлері, өзіндік ерекшеліктері; ұлттық мүдделердің, ұлттық құндылықтардың, қазақ халқының, бүкіл Қазақстан халқының құндылық бағдарларының мәні; этносаралық, конфессияаралық және мәдениетаралық диалог; Жалпы адамзаттық құндылықтар- «Мәңгі» Мейірімділік, Ақиқат, Сұлулық идеалдарын тіркейтін, бейбітшілікті, тыныштықты сақтауға ықпал ететін өмір.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Жобалау негіздері
    Несиелер: 3

    Керамикалық бұйымдарды жобалаудың негізгі принциптері мен әдістерін, жобаны әзірлеу бойынша негізгі теориялық білімдерді білу. Пәннің негізгі констуктивті құрылымын көре білуді қалыптастыру, кеңістіктік – көлемдік бейнелерді, өлшеуіш ара қатынасты түсіну, дұрыс жобалау. Қарапайым геометриялық пішіндер жасай білу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Академиялық кескіндеме
    Несиелер: 4

    Кескіндеме бейнелеу өнерінің ерекше түрі ретінде. Акварель кескіндеме техникасы, олардың ерекшелігі, қасиеттері, құрамы, сондай-ақ Жұмысқа қажетті материалдар. "A la prima" шикі техникасы жылдам, қысқа мерзімді эскиздерде. Академиялық лессировочный тәсіл. Бояудың мөлдір қабаттарымен кеңістіктің пішіні мен тереңдігін мүсіндеу. Натюрморттың оқу этюдімен жұмыс істеу принциптері мен әдістері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Білім берудегі цифрлық технологиялар
    Несиелер: 5

    Білім беруді ақпараттандыру. Заманауи цифрлық технологиялар және оларды білім беруде пайдалану. Мультимедиа технологиялары. Білім берудегі 3D-технологиялар. Цифрлық білім беру ресурстарын жіктеу. Сапалы цифрлық білім беру ресурстарын әзірлеу. Виртуалды шындық. Цифрлық робототехника. Оқыту үдерісінде цифрлық білім беру ресурстарын қолдану әдістемесі. Оқыту нәтижелерін цифрландыру. Сабақтан тыс және ғылыми-зерттеу қызметін цифрландыру мәселелері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Оқушылардың физиологиялық дамуы
    Несиелер: 3

    Ерте және мектеп жасына дейінгі балалардың дамуының жалпы заңдылықтары Физиология, нерв жүйесінің гигиенасы, жоғарғы нерв қызметінің жас ерекшеліктері. Физиология, сенсорлық жүйелер. Ішкі секреция бездерінің физиологиясы, жыныстық тәрбие. Жас ерекшеліктері, тірек-қимыл аппараты, вегетативтік жүйелердің ерекшеліктері. Балабақша ғимараттарына, топтарына қойылатын гигиеналық талаптар. Салауатты өмір салтын қалыптастыру негіздері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Жобалау
    Несиелер: 3

    Пәннің мақсаты: жобалау бойынша негізгі принциптер мен негізгі ұғымдарды меңгеру. Мазмұны: дизайн негіздері мен кезеңдері. Жобалау түрлері . Қалыптастырылатын дағдылар: оқу процесінде қарапайым дизайн жүйелерін қолдана білу

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Психология
    Несиелер: 3

    Психологиялық ғылымның негізгі іргелі салалары туралы базалық білім. Курс теориялық-әдіснамалық негіздердің қалыптасуы мен дамуының өзекті мәселелерін және адам тұлғасының қалыптасуы мен дамуының қазіргі заманғы әзірлемелерін, барлық психологиялық ғылымның зерттеу тәжірибесін жинақтауды қамтиды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Педагогика
    Несиелер: 5

    Педагогиканың әдіснамалық, аксиологиялық негіздері. Мақсат қою, тұлға, тәрбие. Жас, жеке ерекшеліктері. Білім берудің жаһандануы. Кәсіби қасиеттер. Тәрбиенің заңдылықтары, принциптері, әдістері, құралдары, формалары. Дүниетаным-тұлғаның өзегі. Ұжым тәрбие құралы ретінде. Дидактика. Оқу процесі. Оқыту заңдылықтары, принциптері. Оқытудың мазмұны, әдістері, құралдары, нысандары. Оқу процесінің сапасын педагогикалық бақылау. Оқу себептері. Оқытудың педагогикалық технологиялары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Композиция
    Несиелер: 4

    Пәннің мақсаты: композициялық ойлауды қалыптастыру Мазмұны: композиция аспектісі, Композиция шығармашылық түрлендірудің негізі ретінде, композиция түрлері, композицияның математикалық әдістері. Көркем образ, идея, тақырып, сюжет, өнер туындысындағы мотив. Қалыптастырылатын дағдылар: әр түрлі стильде және жанрда композиция құру

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Көрме экспозициясының дизайнын жобалау
    Несиелер: 4

    Пәннің мақсаты : білім беру бағдарламасын меңгеру-көрме стендінің жобасы. Көрме стендінің элементтері: мобильді стендтер. Жарнамалық беттер. Мазмұны: Компанияның өнімдерін орналастыруға арналған сөрелер мен сөрелер, сөрелер. Клиенттермен жұмыс істеуге арналған үстелдер. POS-материалдар (жарнамалық буклеттер, брошюралар, фирмалық өнімдердің каталогтары және т.б.). Қалыптасасатын дағдылар: көрме стендін безендіруге қойылатын практикалық дағдылар мен талаптар

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Арнайы сурет
    Несиелер: 4

    Арнайы сурет курсы форманың түрлендіруге, стилизациялауға , трансформациялауға негізделеді. Өсімдік мотивтерінің, натюрморттардың графикалық суреттерінен басталады ,олардың негізінде әртүрлі стильдегі эскиздар орындалады, қисық сызықтар, пластикалық, нүктелер, дақтар, зигзаг тәрізді, сызықтық т.б. Натюрморттың сәндік-жазық шешімдегі көрінісі. Дәстүрлі костюмдегі фигураның суреті, ою-өрнекті фонмен үйлесуі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Кескіндеме
    Несиелер: 5

    Материалдағы тақырыптық натюрморттың кескіндемесі: гуашь, темпера, майлы бояу. Жұмыстың техникалық тәсілдері. Майлы кескіндеме технологиясының негіздері. Натюрморт, портрет, пейзаж және т. б. жанрындағы майлы кескіндеме технологиясының негіздері. Кеңістіктің пішіні мен тереңдігін бояудың мөлдір қабаттарымен мүсіндеу. Натюрморттың оқу этюдімен жұмыс істеу принциптері мен әдістері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Сурет
    Несиелер: 4

    Мақсаты: суреттің білім беру бағдарламасын меңгеру, бейнелеу әдісінің түрлерін талдау. Мазмұны: суреттің көру жағынан қабылданатын формасының құрылымы. Суреттің көру бейнесі. Суреттің санасында объектінің құрылымдық бейнесі, рационалды, зияткерлік басы. Қолды қою. Көлеңкелер болашағы. Көлемді геометриялық пішіндерді құру. Сызбалар, суреттер, эскиздер. Қалыптасатын дағдылар: көркем безендірудің ерекшеліктерін меңгеру. Қойылым, композиция және конструктивтік құрылыс. Тоновые арақатынасын, деталировка, қорыту.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Арнайы кескіндеме
    Несиелер: 5

    Сәндік кескіндеменің негізгі принциптері мен тәсілдері. Қара, ашық фондағы натюрморт.Портрет кеудесімен, түрлі гаммалардағы ұлттық костюмдегі фигура. Курстың басты мақсаты болашақ өнер қайраткерлерін білімді және іскерлікті қажетті тиімді ұйымдастыру үшін шығармашылық жұмыс қамтамасыз ету болып табылады. Түсте тонның сезімін дамытуға ықпал ету, түс үйлесімін, колоритті таңдау және көркемдік талғамды қалыптастыру әдісімен таныстыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Түс тану
    Несиелер: 4

    "Түс теориясы" - бұл студенттердің түс туралы теориялық және практикалық білімдерін тереңдету және дамыту. Практикалық іс-әрекетте теориялық негіздерді сауатты пайдалану, атап айтқанда түстермен шебер жұмыс жасау, түстерді дұрыс араластыру, тонмен жұмыс істеу, түстерді дұрыс үйлестіру, жалпы түстерді көру, композицияның түс нұсқаларын жасау, жұмыс процесіне шығармашылық тұрғыдан қарау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Арт білім беру
    Несиелер: 5

    Мақсаты: әлемдік діннің дамуын қалыптастырудағы өнердің рөлін қарастыру. Мазмұны: әлемдік өнер мен көркем мәдениеттің қалыптасуы мен дамуының негізгі кезеңдері туралы базалық білім. Дін қызметіндегі өнер түрлері, сәулет және кескіндеме және типография. Қазақстан аумағындағы исламдық сәулет ескерткіштері. Құзыреттіліктер: әлемдік өнердің эволюциясын және оның қазіргі дінтанудағы рөлін ашу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Өзін-өзі тану
    Несиелер: 3

    Мақсаты: "Өзін-өзі тану"рухани-адамгершілік білім беру бағдарламасының негіздерімен таныстыру. Мазмұны: адамзаттың жаһандық мәселелері және оларды шешу жолдары. Тарихи ретроспективадағы рухани-адамгершілік білім. "Өзін-өзі тану"адамгершілік-рухани білім беру бағдарламасының психологиялық негіздері. Жалпы адамзаттық құндылықтар "Өзін-өзі тану"рухани-адамгершілік білім беру бағдарламасы мазмұнының негізі ретінде.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Білім берудегі менеджмент және электронды құжаттандыру
    Несиелер: 3

    Педагогикалық басқарудың ғылыми-әдістемелік негіздері. Мектептерді басқару. Мектепті басқарудың ұстанымдары мен принциптері. Педагогикалық басқарудың функциялары мен әдістері. Басқарудағы ақпараттық технологиялар. Көшбасшылық стильдері Этика және басқару мәдениеті. Маркетинг. Білім беруді ұйымдастырудың бәсекеге қабілеттілігі. Электронды журналдар,оқытушылар мен студенттерге мониторинг жүргізу және т.б.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Көркем білім беруді оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: көркем білім беру әдістемесі саласындағы кешенді білімді қалыптастыру. Мазмұны: бейнелеу өнерін, көркем еңбекті және жобалауды оқыту әдістемесінің пәні. Мектептегі көркем еңбек және дизайн құрылымы. Қосымша көркемдік білім берудің құрылымы мен мазмұны. Қалыптастырылатын дағдылар: формальды және бейресми көркемдік білім беру жүйесіне арналған сабақтарды әзірлеу және құрастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Компьютерлік графика
    Несиелер: 4

    Пәннің мақсаты: студенттерді екі өлшемді және үш өлшемді бейнелерді түрлендірудің графикалық жүйелерін құрудың заманауи принциптерімен таныстыру. Графиканың алгоритмдерін үйрену. Реалистік үш өлшемді бейнелерді құру әдістерін меңгеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Қазақ (орыс) тілі (В2)
    Несиелер: 5

    Мақсаты: кәсіби тақырыптарға логикалық негізделген мәтіндер мен баяндамаларды қалыптастыру. Сөздің дәлдігі. Экспрессивті синтаксис. Сөйлеу байлығы, тазалығы, логикасы. Айтылу және екпін нормалары. Практикалық стилистиканы анықтау. Кәсіби саладағы сөйлеу мәдениеті. Белгілі бір коммуникативтік жағдайлардағы сөйлеу жаттығулары. Тілдік мінез-құлық этикасы. Кәсіби қызметтегі іскерлік қарым-қатынас түрлері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Компьютерлік дизайн
    Несиелер: 4

    Пәннің мақсаты: компьютерлік дизайн саласында кешенді білім мен практикалық дағдыларды қалыптастыру Мазмұны: графикалық кескіндерді құру және өңдеу әдістері мен құралдары. Дизайндағы векторлық және растрлық графика. Фракталдық графика. Компьютерлік дизайнның қолданбалы бағдарламалық құралдары. Үш өлшемді модельдеу. Мультимедиялық технологиялар негіздері. Қалыптастырылатын дағдылар: компьютерлік дизайн саласында дизайнерлік жұмыстарды орындау

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Педагогикалық өлшемдер
    Несиелер: 3

    Мақсаты: критериалды бағалау жүйесін тиімді игеруге және енгізуге ықпал ету. Мазмұны: Оқу нәтижелерін бағалаудың заманауи құралдары. Бағалау мәселесі. Критериалды бағалау технологиясының моделі. Принциптері Кезеңдер мен құралдар. Қалыптастырушы және жиынтық бағалау. Бағалау нәтижелерінің модерациясы. Өзін-өзі бағалау және өзін-өзі бағалау. Портфолиодың педагогикалық міндеттері. Функциялар, портфолио құрамы. Құзіреттіліктер: критериалды бағалауды және әр пән бойынша бағалауды әдістемелік қамтамасыз етуді енгізу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Графиканы оқыту әдістемесі және жобалау
    Несиелер: 4

    Пәннің мақсаты: графиканы оқыту әдістемесі және жобалау саласында кешенді білімді қалыптастыру. Мазмұны: графика және жобалауды оқыту әдістемесінің пәні. Жалпы білім беретін мектептегі "Графика және жобалау" оқу пәнінің құрылымы мен мазмұны, оның негізгі компоненттері. Графика және жобалау мектеп бағдарламасының вариативті бөлігі ретінде. Қалыптасатын дағдылар: графика және жобалау бойынша сабақтарды құрастыру және құрастыру

    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Инклюзивті білім беру
    Несиелер: 5

    Әлеуметтік және білім беру саясатындағы инклюзивті білім берудің рөлі. Инклюзивті білім берудің нормативтік-құқықтық қамтамасыз етілуі, модельдері, формалары, түрлері. инклюзивті білім берудің педагогикасы мен психологиясы. Инклюзивті білім беру субъектілерін психологиялық-педагогикалық сүйемелдеу. Инклюзивті білім беру жағдайында ерекше білім беруді қажет ететін тұлғаларға арналған жеке білім бағдарламалары мен бағыттарын жобалау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Музыкалық аспаптарды құрастыру
    Несиелер: 4

    Пәннің мақсаты: білімді тереңдету және сынау, музыкалық аспаптарды құрастыру техникасында материалдарды пайдалану. Мазмұны: көркем Мозаика және Материалды өңдеу элементтерімен сәндік-қолданбалы бұйымдарды жасау. Музыкалық өнімді жобалау . Қалыптастырылатын дағдылар: құрастырудың арнайы технологиясын қолдану; бөлшектер мен бүтіннің үйлесімді арақатынасы, элементтердің стильдік бірлігі; тапсырманы орындаудың техникалық мәдениеті

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Құрылыс материалдардың технологиясы
    Несиелер: 5

    Дипломдық жұмыстың практикалық бөлімі орындалатын материалдардың қасиеттері мен декорацияланған мүмкіндіктерін зерттеу бойынша таңдалған технологияны тереңдетіп оқу. Көркем-композициялық міндеттерді шешу үшін осы қасиеттерді әртүрлі техникалық тәсілдерде жетілдіру және еркін пайдалану. Арнайы технологияларды зерделеу және арнайы жабдықтар мен құралдармен жұмыс істеу дағдыларын меңгеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Қолданбалы өнердегі технологиялар
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты:қолданбалы өнердің әртүрлі түрлерін меңгеру. Мазмұны: Ағаш өңдеу негіздері. Дәстүрлі өнер. Зергерлік бұйымдарға арналған техникалық сурет. Қазақ ұлттық ою-өрнек өнері. Қалыптасатын дағдылар: өндіріс негіздерінде технологиялық процестерді игеру және принциптері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Қашықтықтан оқытудың әдістемесі мен технологиялары
    Несиелер: 3

    Мақсаты:студенттерде қашықтан оқытуды ұйымдастыру үшін қажетті құзыреттіліктерді қалыптастыру. Мазмұны:қашықтан оқытудың негізгі ұғымдары мен технологиялары. Интернет-білім беру, виртуалды білім беру. Қашықтан оқыту үшін сандық гаджеттер және сандық құралдар. Оқу сабақтарының типологиясы мен түрлері: Интернет-сабақтар, чат-сабақтар, веб-сабақтар, қашықтан олимпиадалар, жобалар, конкурстар, вебинарлар. Қашықтан оқытудағы диагностика және бағалау. Қалыптасатын құзыреттіліктер:өзінің кәсіби қызметінде қашықтан оқытудың тәсілдерін меңгерген.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Қосымша материалдар композициясы
    Несиелер: 4

    Пәннің мақсаты: керамика арқылы шығармашылық ойлауды қалыптастыру . Мазмұны: керамиканың негізгі заңдары мен ережелері, теориялық негіздері , композиция заңдылықтары, ережелері, әдістері,. Қалыптасқан дағдылар: керамиканың әртүрлі стильдерінде шығармашылық композициялар жасай білу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Педагогикалық практика
    Несиелер: 4

    Мақсаты: Мектептің оқу-тәрбие үдерісіне қатыстыра отырып, кәсіби мамандардың озық тәжірибелерімен таныстыру арқылы оның педагогикалық қабілетін дамыту, кәсіби-педагогикалық дағдыларын шыңдау. Мазмұны: Арнайы оқыту әдістерін оқу барысында қалыптасқан білім, білік және дағдыларды қолдануға үйренеді. Құзыреттіліктері: оқушылардың зерттеу және жобалау қызметін және сыныптан тыс жұмыстарын ұйымдастырудың әдістерін меңгерген

    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Декоративті техникасы
    Несиелер: 4

    Пәннің мақсаты: дәстүрлі түрдегі материалдардан жасалған композицияларды көркем өңдеу және стилизациялау. Мазмұны:текстильные сувенирные композиции. Үш өлшемді объект. Пластика және ритм.Тоқыма көлемді композициялар және олардың функционалдық мақсаты.. Тік , көлденең және көлбеу сызықтармен ырғақтық мүшелер. Тоқыма материалдары. Кеңістіктік композиция заңдары. Қалыптасатын дағдылар: дизайнерлік тәсілді есепке ала отырып қолданбалы өнердегі декорациялау техникасының негіздері мен принциптері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Зергерлік өнер
    Несиелер: 4

    Пәннің мақсаты: зергерлік бұйымдарды өңдеу технологиясы саласында практикалық дағдыларды қалыптастыру. Мазмұны: бұйымдарды дайындаудың дәстүрлі әдістері мен заманауи технологиялары. Жұмыстың сәндік және технологиялық түрлері, материалдардың технологиялық және сәндік ерекшеліктерін пайдалану. Қалыптастыру дағдылары: басқа қосымша материалдардың гармониялық үйлесімімен зергерлік бұйымдар жасай білу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Ағашта көркем сурет салу
    Несиелер: 4

    Пәннің мақсаты: ағашпен жұмыс істеудегі технологиялық процестердің жай-күйі туралы білімді қалыптастыру. Мазмұны: ағаштың көркем суреттерінің әртүрлі түрлері. Бұйымдарды дайындаудың дәстүрлі тәсілдері мен заманауи технологиялары. Инкрустация. Кескіндеменің пайда болу тарихы, оның дамуы, ою-өрнек мотивтері, түс гаммалары, көркем образдар мен сюжеттер, қазақ ою-өрнектерінің дәстүрлі мотивтері .Қалыптасқан дағдылар: практикалық іс-әрекетте ағаш кескіндемесінің құрылымы мен қасиеттері туралы білімді қолдану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Ілгермелі шетел тілі (ағылшын тілі)
    Несиелер: 5

    Мақсаты: Қазіргі мәселелер бойынша мақалалар мен хабарламаларды орындау. Шет тілінде өз пікірін түсіндіре және қорғай отырып, таныс мәселе бойынша пікірталасқа белсенді қатысу. Шет тіліндегі өзекті мәселе бойынша барлық "иә" және "қарсы" дәлелдерді айту. Озық шет тілінде ерекше маңызды оқиғалар мен әсерлерді көрсете отырып, эссе, баяндамалар, хаттар жазу

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Дизайнның заманауи материалдары
    Несиелер: 4

    Пәннің мақсаты: дизайндағы заманауи материалдар саласындағы кешенді білімді қалыптастыру.Мазмұны: дизайндағы заманауи материалдар, интерьер орналасуы. Шығармашылық идеяларды визуализациялау.Қалыптастырылатын дағдылар: заманауи материалдарды пайдалана отырып, шығармашылық идеяларды әзірлеу

    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Костюм дизайнының элементтерін модельдеу және модельдеу
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: костюмді макеттеу және модельдеу,стиль және стильдік бірлік саласындағы кешенді білімді қалыптастыру, Мазмұны: орналасу, модельдеу, стильдік бірлік, ассоциативті композиция (жалпылау және теру, сурет). Қалыптасқан дағдылар: модельдеу стилін, идеяны, тақырыпты, сюжетті, өнер туындысын жасау мүмкіндігі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Шеберхана таңдау
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты: дипломдық жоба бойынша технологиялық жұмысты таңдау. Мазмұны: тақырып бойынша идея іздеу. Дипломдық жобадағы жұмыстың реттілігі. Дипломдық жобаның аналогтарын салыстырмалы талдау. Жобаның эскизден аяқталған сәндік композицияға дейінгі кезеңдері. Материалда қалыптасқан дағдылар: эскизді әзірлеу және олардың жұмыстың композициялық тұтастығындағы орындау әдістерінің масштабты арақатынасын орындау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Өндіріс технологиясы
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: болашақ мамандарды әр түрлі технологияларды меңгерумен қамтамасыз ету. Мазмұны: өндірістегі металл мен ағашты технологиялық өңдеу түрлері. Қалыптастырылатын дағдылар: сипаттамалар мен жіктеуді ескере отырып , материалда, шығармашылықта технология түрлерін білу және қолдану .

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Шығармашылық қыш өңдеу және мүсін
    Несиелер: 5

    Керамика және мүсін материалдары, олардың түрлері. Жабыстыруға арналған жабдық; керамика мен мүсінге қажетті материал мен құрал-сайманды дайындау. Мүсіннің түрлері. Мүсіннің көркем-мәнерлі құралдары. Адамдарды, тұрмыстық заттарды, құстарды, жануарларды натурадан, есте сақтау, ұсыну және бақылау бойынша мүсіндеу. Жазық рельефті мүсіндеу. Көлемді және рельефті бейнелерді мүсіндеу, көлемді пластикада, эскизді әзірлеуден бастап идеяны материалда іске асыруға дейінгі шығармашылық жұмыстарды орындау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Дипломдық жұмыс зерттеу ретінде
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты: дипломдық жұмыстың әдіснамалық, практикалық және теориялық негіздері. Мазмұны: тарихи, композициялық,шығармашылық,экономикалық бөлімдегі дипломдық жұмыс тақырыбы бойынша дербес зерттеу. Дипломдық жұмыстың нақты, дәйекті сипаттамасы. Теориялық бөлімді, дизайнды, композицияны сипаттаудың кәсіби дағдылары. Қалыптастырылатын дағдылар: теориялық білімді игеру және оларды әдіснамалық және практикалық негіздермен ғылымда қолдану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Шағын формадағы мүсін
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: шағын формадағы мүсін әдістері мен тәсілдерін меңгеру. Мазмұны: шағын формадағы мүсін, түрлері мен мазмұны. Шағын формадағы мүсін пластикасы. Кіші формасы және оның ерекшеліктері. Техника және технологиялар, шағын формадағы мүсін материалдары. Қалыптасатын дағдылар: шағын формадағы мүсін әдістерін меңгеру

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Дипломдық жұмысты (жобаны) жазу және қорғау
    Несиелер: 12

    Теориялық және практикалық бөлімді қамтитын, арнайы пәндердің таңдалған тақырыбы бойынша дипломдық жобаны орындау. Бұл ретте білім алушы оқытудың қазіргі заманғы ақпараттық және педагогикалық технологияларын қолдана отырып, мектепке дейінгі педагогика және жеке әдістемелер саласында ғылыми зерттеулерді жүргізу әдістерін меңгереді. Дипломдық жұмыс бөлімдерін орындау кезінде өзінің кәсіби сауаттылығын көрсетеді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 8
  • Код ON1

    көркем білімге қазақстандықтардың жаңа тарихи санасын қалыптастыру саясатының басымдықтарын енгізе отырып, тарихи-саяси сипаттағы қазіргі заманғы процестерді сыныптайды

  • Код ON2

    қазіргі ғылымның философиялық, әлеуметтанулық, саяси, мәдениеттанулық және психологиялық аспектілерін, сондай-ақ мәдениет пен өнер әлеуетін пайдалана отырып, тиімді мәдениетаралық коммуникация техникасын бейімдейді

  • Код ON3

    шығармашылық бірлестіктер мен одақтарды қоса алғанда, жастар ортасындағы көшбасшылардың жұмысын тиімді ұйымдастыру үшін практикалық білімді пайдаланады

  • Код ON4

    мемлекеттік, орыс, шет тілдерінде көркем білім беруді дамыту мәселелері мен болашағы және академиялық жазу бойынша өз пікірін дәлелдейді

  • Код ON5

    жаңа цифрлық технологияларды қолдануға, әртүрлі ақпараттық ресурстардың әлеуетін пайдалануды қоса алғанда, қашықтықтан оқыту әдістемесі мен технологиясының мүмкіндіктеріне негізделген білім беру процесін талдайды

  • Код ON6

    көркем білім беруді жетілдіру мақсатында Экономика және бизнес, кәсіпкерлік және көшбасшылық, өмір қауіпсіздігі және салауатты өмір салты, экология және тұрақты даму, құқықтық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері бойынша материалдарды пайдаланады

  • Код ON7

    ежелгі дәуірден қазіргі уақытқа дейінгі отандық өнер мен көркем мәдениеттің қалыптасуы мен дамуының негізгі кезеңдерін жіктейді

  • Код ON8

    мектеп оқушыларының даму психологиясы мен физиологиясына сүйене отырып, ресми және бейресми көркемдік білім берудің педагогикалық процесін құрастырады

  • Код ON9

    менеджмент, оқушылардың жетістіктерін өлшеу технологиясы, көркем пәндер мен цифрлық мәдениетті оқытудың қазіргі заманғы әдістемесі негізінде, оның ішінде инклюзивті білім беру жағдайында Көркем білім беру шеңберінде педагогикалық процесті құрады

  • Код ON10

    сурет және кескіндеме, сәндік-қолданбалы өнер (түрлері бойынша), жазық және көлемді мүсін, керамика, дизайн, колористика және түстану негізінде қазіргі заманғы өнер нысандары саласында, оның ішінде интерактивті графика құралдары мен медиа-өнердің аудиовизуалды компоненттерінің көмегімен шығармашылық жұмысты модельдейді

  • Код ON11

    Көркем еңбек сабақтарын сапалы жүзеге асыру үшін және әрі қарай оқуды өз бетінше жалғастыру үшін технологияның әртүрлі түрлері саласындағы іргелі білімдерін, іскерліктері мен дағдыларын көрсетеді

  • Код ON12

    қолмен және машинамен қаріптерді қоса алғанда, сызбаларды, өнім сызбаларын және басқа графикалық құрылымдарды модельдейді

Top