Білім беру бағдарламасы өзекті емес

6B01405 Кәсіптік оқыту (Сәндік өнер) в Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті

Пәндер

  • Абайтану

    Абайдың гуманистік ілімдеріне бой алдырған толыққанды, адамзатты сүйетін, адамгершілігі мол, толерантты азаматты қалыптастыру. Абайдың мәңгілік құндылықтар туралы ойларына терең махаббат тәрбиелеу: оның өлеңдері мен прозаларында көрсетілген оқу, білім, ғылым, өнер, тәрбие, адамгершілік; ақын-ойшылдың дүниетанымына әсер еткен негізгі көздерді көрсету; Шығыс мәдениетінен, Ислам философиясынан шыққан ар-намыс пен ар-ождан түсінігін игеру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Академиялық сурет

    "Академиялық сурет" курсы құру және құрастыру негіздерін түрлендіруге негізделген. Бұл өндірісті дұрыс құру мүмкіндігі, сонымен қатар дұрыс құрастыру, әртүрлі тоникалық шешімдерді игеру (көлеңке, түс). Сызықтық және әуе перспективасының заңдары. Құрылымды талдау, нақты орта жағдайында қарапайым пішіннің пропорциялары мен көлемін нақты беру және сызықтар, штрихтар арқылы жарықтандыру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ұлттық тәрбие

    Қазақ халқының ұлттық мәдениетінің мәні; қазақ халқының тарихы, тілі, әдет - ғұрыптары мен дәстүрлері, өзіндік ерекшеліктері; ұлттық мүдделердің, ұлттық құндылықтардың, қазақ халқының, бүкіл Қазақстан халқының құндылық бағдарларының мәні; этносаралық, конфессияаралық және мәдениетаралық диалог; Жалпы адамзаттық құндылықтар- «Мәңгі» Мейірімділік, Ақиқат, Сұлулық идеалдарын тіркейтін, бейбітшілікті, тыныштықты сақтауға ықпал ететін өмір.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Жобалау негіздері

    Керамикалық бұйымдарды жобалаудың негізгі принциптері мен әдістерін, жобаны әзірлеу бойынша негізгі теориялық білімдерді білу. Пәннің негізгі констуктивті құрылымын көре білуді қалыптастыру, кеңістіктік – көлемдік бейнелерді, өлшеуіш ара қатынасты түсіну, дұрыс жобалау. Қарапайым геометриялық пішіндер жасай білу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Академиялық кескіндеме

    Кескіндеме бейнелеу өнерінің ерекше түрі ретінде. Акварель кескіндеме техникасы, олардың ерекшелігі, қасиеттері, құрамы, сондай-ақ Жұмысқа қажетті материалдар. "A la prima" шикі техникасы жылдам, қысқа мерзімді эскиздерде. Академиялық лессировочный тәсіл. Бояудың мөлдір қабаттарымен кеңістіктің пішіні мен тереңдігін мүсіндеу. Натюрморттың оқу этюдімен жұмыс істеу принциптері мен әдістері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Білім берудегі цифрлық технологиялар

    Білім беруді ақпараттандыру. Заманауи цифрлық технологиялар және оларды білім беруде пайдалану. Мультимедиа технологиялары. Білім берудегі 3D-технологиялар. Цифрлық білім беру ресурстарын жіктеу. Сапалы цифрлық білім беру ресурстарын әзірлеу. Виртуалды шындық. Цифрлық робототехника. Оқыту үдерісінде цифрлық білім беру ресурстарын қолдану әдістемесі. Оқыту нәтижелерін цифрландыру. Сабақтан тыс және ғылыми-зерттеу қызметін цифрландыру мәселелері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Оқушылардың физиологиялық дамуы

    Ерте және мектеп жасына дейінгі балалардың дамуының жалпы заңдылықтары Физиология, нерв жүйесінің гигиенасы, жоғарғы нерв қызметінің жас ерекшеліктері. Физиология, сенсорлық жүйелер. Ішкі секреция бездерінің физиологиясы, жыныстық тәрбие. Жас ерекшеліктері, тірек-қимыл аппараты, вегетативтік жүйелердің ерекшеліктері. Балабақша ғимараттарына, топтарына қойылатын гигиеналық талаптар. Салауатты өмір салтын қалыптастыру негіздері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Жобалау

    Пәннің мақсаты: жобалау бойынша негізгі принциптер мен негізгі ұғымдарды меңгеру. Мазмұны: дизайн негіздері мен кезеңдері. Жобалау түрлері . Қалыптастырылатын дағдылар: оқу процесінде қарапайым дизайн жүйелерін қолдана білу

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Психология

    Психологиялық ғылымның негізгі іргелі салалары туралы базалық білім. Курс теориялық-әдіснамалық негіздердің қалыптасуы мен дамуының өзекті мәселелерін және адам тұлғасының қалыптасуы мен дамуының қазіргі заманғы әзірлемелерін, барлық психологиялық ғылымның зерттеу тәжірибесін жинақтауды қамтиды.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 3
  • Педагогика

    Педагогиканың әдіснамалық, аксиологиялық негіздері. Мақсат қою, тұлға, тәрбие. Жас, жеке ерекшеліктері. Білім берудің жаһандануы. Кәсіби қасиеттер. Тәрбиенің заңдылықтары, принциптері, әдістері, құралдары, формалары. Дүниетаным-тұлғаның өзегі. Ұжым тәрбие құралы ретінде. Дидактика. Оқу процесі. Оқыту заңдылықтары, принциптері. Оқытудың мазмұны, әдістері, құралдары, нысандары. Оқу процесінің сапасын педагогикалық бақылау. Оқу себептері. Оқытудың педагогикалық технологиялары.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Композиция

    Пәннің мақсаты: композициялық ойлауды қалыптастыру Мазмұны: композиция аспектісі, Композиция шығармашылық түрлендірудің негізі ретінде, композиция түрлері, композицияның математикалық әдістері. Көркем образ, идея, тақырып, сюжет, өнер туындысындағы мотив. Қалыптастырылатын дағдылар: әр түрлі стильде және жанрда композиция құру

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 4
  • Көрме экспозициясының дизайнын жобалау

    Пәннің мақсаты : білім беру бағдарламасын меңгеру-көрме стендінің жобасы. Көрме стендінің элементтері: мобильді стендтер. Жарнамалық беттер. Мазмұны: Компанияның өнімдерін орналастыруға арналған сөрелер мен сөрелер, сөрелер. Клиенттермен жұмыс істеуге арналған үстелдер. POS-материалдар (жарнамалық буклеттер, брошюралар, фирмалық өнімдердің каталогтары және т.б.). Қалыптасасатын дағдылар: көрме стендін безендіруге қойылатын практикалық дағдылар мен талаптар

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 4
  • Арнайы сурет

    Арнайы сурет курсы форманың түрлендіруге, стилизациялауға , трансформациялауға негізделеді. Өсімдік мотивтерінің, натюрморттардың графикалық суреттерінен басталады ,олардың негізінде әртүрлі стильдегі эскиздар орындалады, қисық сызықтар, пластикалық, нүктелер, дақтар, зигзаг тәрізді, сызықтық т.б. Натюрморттың сәндік-жазық шешімдегі көрінісі. Дәстүрлі костюмдегі фигураның суреті, ою-өрнекті фонмен үйлесуі.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 4
  • Кескіндеме

    Материалдағы тақырыптық натюрморттың кескіндемесі: гуашь, темпера, майлы бояу. Жұмыстың техникалық тәсілдері. Майлы кескіндеме технологиясының негіздері. Натюрморт, портрет, пейзаж және т. б. жанрындағы майлы кескіндеме технологиясының негіздері. Кеңістіктің пішіні мен тереңдігін бояудың мөлдір қабаттарымен мүсіндеу. Натюрморттың оқу этюдімен жұмыс істеу принциптері мен әдістері.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 5
  • Сурет

    Мақсаты: суреттің білім беру бағдарламасын меңгеру, бейнелеу әдісінің түрлерін талдау. Мазмұны: суреттің көру жағынан қабылданатын формасының құрылымы. Суреттің көру бейнесі. Суреттің санасында объектінің құрылымдық бейнесі, рационалды, зияткерлік басы. Қолды қою. Көлеңкелер болашағы. Көлемді геометриялық пішіндерді құру. Сызбалар, суреттер, эскиздер. Қалыптасатын дағдылар: көркем безендірудің ерекшеліктерін меңгеру. Қойылым, композиция және конструктивтік құрылыс. Тоновые арақатынасын, деталировка, қорыту.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 4
  • Арнайы кескіндеме

    Сәндік кескіндеменің негізгі принциптері мен тәсілдері. Қара, ашық фондағы натюрморт.Портрет кеудесімен, түрлі гаммалардағы ұлттық костюмдегі фигура. Курстың басты мақсаты болашақ өнер қайраткерлерін білімді және іскерлікті қажетті тиімді ұйымдастыру үшін шығармашылық жұмыс қамтамасыз ету болып табылады. Түсте тонның сезімін дамытуға ықпал ету, түс үйлесімін, колоритті таңдау және көркемдік талғамды қалыптастыру әдісімен таныстыру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 5
  • Түс тану

    "Түс теориясы" - бұл студенттердің түс туралы теориялық және практикалық білімдерін тереңдету және дамыту. Практикалық іс-әрекетте теориялық негіздерді сауатты пайдалану, атап айтқанда түстермен шебер жұмыс жасау, түстерді дұрыс араластыру, тонмен жұмыс істеу, түстерді дұрыс үйлестіру, жалпы түстерді көру, композицияның түс нұсқаларын жасау, жұмыс процесіне шығармашылық тұрғыдан қарау.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 4
  • Арт білім беру

    Мақсаты: әлемдік діннің дамуын қалыптастырудағы өнердің рөлін қарастыру. Мазмұны: әлемдік өнер мен көркем мәдениеттің қалыптасуы мен дамуының негізгі кезеңдері туралы базалық білім. Дін қызметіндегі өнер түрлері, сәулет және кескіндеме және типография. Қазақстан аумағындағы исламдық сәулет ескерткіштері. Құзыреттіліктер: әлемдік өнердің эволюциясын және оның қазіргі дінтанудағы рөлін ашу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 5
  • Өзін-өзі тану

    Мақсаты: "Өзін-өзі тану"рухани-адамгершілік білім беру бағдарламасының негіздерімен таныстыру. Мазмұны: адамзаттың жаһандық мәселелері және оларды шешу жолдары. Тарихи ретроспективадағы рухани-адамгершілік білім. "Өзін-өзі тану"адамгершілік-рухани білім беру бағдарламасының психологиялық негіздері. Жалпы адамзаттық құндылықтар "Өзін-өзі тану"рухани-адамгершілік білім беру бағдарламасы мазмұнының негізі ретінде.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 3
  • Білім берудегі менеджмент және электронды құжаттандыру

    Педагогикалық басқарудың ғылыми-әдістемелік негіздері. Мектептерді басқару. Мектепті басқарудың ұстанымдары мен принциптері. Педагогикалық басқарудың функциялары мен әдістері. Басқарудағы ақпараттық технологиялар. Көшбасшылық стильдері Этика және басқару мәдениеті. Маркетинг. Білім беруді ұйымдастырудың бәсекеге қабілеттілігі. Электронды журналдар,оқытушылар мен студенттерге мониторинг жүргізу және т.б.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 3
  • Көркем білім беруді оқыту әдістемесі

    Пәннің мақсаты: көркем білім беру әдістемесі саласындағы кешенді білімді қалыптастыру. Мазмұны: бейнелеу өнерін, көркем еңбекті және жобалауды оқыту әдістемесінің пәні. Мектептегі көркем еңбек және дизайн құрылымы. Қосымша көркемдік білім берудің құрылымы мен мазмұны. Қалыптастырылатын дағдылар: формальды және бейресми көркемдік білім беру жүйесіне арналған сабақтарды әзірлеу және құрастыру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 5
  • Компьютерлік графика

    Пәннің мақсаты: студенттерді екі өлшемді және үш өлшемді бейнелерді түрлендірудің графикалық жүйелерін құрудың заманауи принциптерімен таныстыру. Графиканың алгоритмдерін үйрену. Реалистік үш өлшемді бейнелерді құру әдістерін меңгеру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 4
  • Қазақ (орыс) тілі (В2)

    Мақсаты: кәсіби тақырыптарға логикалық негізделген мәтіндер мен баяндамаларды қалыптастыру. Сөздің дәлдігі. Экспрессивті синтаксис. Сөйлеу байлығы, тазалығы, логикасы. Айтылу және екпін нормалары. Практикалық стилистиканы анықтау. Кәсіби саладағы сөйлеу мәдениеті. Белгілі бір коммуникативтік жағдайлардағы сөйлеу жаттығулары. Тілдік мінез-құлық этикасы. Кәсіби қызметтегі іскерлік қарым-қатынас түрлері.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 5
  • Компьютерлік дизайн

    Пәннің мақсаты: компьютерлік дизайн саласында кешенді білім мен практикалық дағдыларды қалыптастыру Мазмұны: графикалық кескіндерді құру және өңдеу әдістері мен құралдары. Дизайндағы векторлық және растрлық графика. Фракталдық графика. Компьютерлік дизайнның қолданбалы бағдарламалық құралдары. Үш өлшемді модельдеу. Мультимедиялық технологиялар негіздері. Қалыптастырылатын дағдылар: компьютерлік дизайн саласында дизайнерлік жұмыстарды орындау

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 4
  • Педагогикалық өлшемдер

    Мақсаты: критериалды бағалау жүйесін тиімді игеруге және енгізуге ықпал ету. Мазмұны: Оқу нәтижелерін бағалаудың заманауи құралдары. Бағалау мәселесі. Критериалды бағалау технологиясының моделі. Принциптері Кезеңдер мен құралдар. Қалыптастырушы және жиынтық бағалау. Бағалау нәтижелерінің модерациясы. Өзін-өзі бағалау және өзін-өзі бағалау. Портфолиодың педагогикалық міндеттері. Функциялар, портфолио құрамы. Құзіреттіліктер: критериалды бағалауды және әр пән бойынша бағалауды әдістемелік қамтамасыз етуді енгізу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 3
  • Графиканы оқыту әдістемесі және жобалау

    Пәннің мақсаты: графиканы оқыту әдістемесі және жобалау саласында кешенді білімді қалыптастыру. Мазмұны: графика және жобалауды оқыту әдістемесінің пәні. Жалпы білім беретін мектептегі "Графика және жобалау" оқу пәнінің құрылымы мен мазмұны, оның негізгі компоненттері. Графика және жобалау мектеп бағдарламасының вариативті бөлігі ретінде. Қалыптасатын дағдылар: графика және жобалау бойынша сабақтарды құрастыру және құрастыру

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 4
  • Инклюзивті білім беру

    Әлеуметтік және білім беру саясатындағы инклюзивті білім берудің рөлі. Инклюзивті білім берудің нормативтік-құқықтық қамтамасыз етілуі, модельдері, формалары, түрлері. инклюзивті білім берудің педагогикасы мен психологиясы. Инклюзивті білім беру субъектілерін психологиялық-педагогикалық сүйемелдеу. Инклюзивті білім беру жағдайында ерекше білім беруді қажет ететін тұлғаларға арналған жеке білім бағдарламалары мен бағыттарын жобалау.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 5
  • Музыкалық аспаптарды құрастыру

    Пәннің мақсаты: білімді тереңдету және сынау, музыкалық аспаптарды құрастыру техникасында материалдарды пайдалану. Мазмұны: көркем Мозаика және Материалды өңдеу элементтерімен сәндік-қолданбалы бұйымдарды жасау. Музыкалық өнімді жобалау . Қалыптастырылатын дағдылар: құрастырудың арнайы технологиясын қолдану; бөлшектер мен бүтіннің үйлесімді арақатынасы, элементтердің стильдік бірлігі; тапсырманы орындаудың техникалық мәдениеті

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 4
  • Құрылыс материалдардың технологиясы

    Дипломдық жұмыстың практикалық бөлімі орындалатын материалдардың қасиеттері мен декорацияланған мүмкіндіктерін зерттеу бойынша таңдалған технологияны тереңдетіп оқу. Көркем-композициялық міндеттерді шешу үшін осы қасиеттерді әртүрлі техникалық тәсілдерде жетілдіру және еркін пайдалану. Арнайы технологияларды зерделеу және арнайы жабдықтар мен құралдармен жұмыс істеу дағдыларын меңгеру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 5
  • Қолданбалы өнердегі технологиялар

    Пәннің мақсаты:қолданбалы өнердің әртүрлі түрлерін меңгеру. Мазмұны: Ағаш өңдеу негіздері. Дәстүрлі өнер. Зергерлік бұйымдарға арналған техникалық сурет. Қазақ ұлттық ою-өрнек өнері. Қалыптасатын дағдылар: өндіріс негіздерінде технологиялық процестерді игеру және принциптері.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 5
  • Қашықтықтан оқытудың әдістемесі мен технологиялары

    Мақсаты:студенттерде қашықтан оқытуды ұйымдастыру үшін қажетті құзыреттіліктерді қалыптастыру. Мазмұны:қашықтан оқытудың негізгі ұғымдары мен технологиялары. Интернет-білім беру, виртуалды білім беру. Қашықтан оқыту үшін сандық гаджеттер және сандық құралдар. Оқу сабақтарының типологиясы мен түрлері: Интернет-сабақтар, чат-сабақтар, веб-сабақтар, қашықтан олимпиадалар, жобалар, конкурстар, вебинарлар. Қашықтан оқытудағы диагностика және бағалау. Қалыптасатын құзыреттіліктер:өзінің кәсіби қызметінде қашықтан оқытудың тәсілдерін меңгерген.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 3
  • Қосымша материалдар композициясы

    Пәннің мақсаты: керамика арқылы шығармашылық ойлауды қалыптастыру . Мазмұны: керамиканың негізгі заңдары мен ережелері, теориялық негіздері , композиция заңдылықтары, ережелері, әдістері,. Қалыптасқан дағдылар: керамиканың әртүрлі стильдерінде шығармашылық композициялар жасай білу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 4
  • Педагогикалық практика

    Мақсаты: Мектептің оқу-тәрбие үдерісіне қатыстыра отырып, кәсіби мамандардың озық тәжірибелерімен таныстыру арқылы оның педагогикалық қабілетін дамыту, кәсіби-педагогикалық дағдыларын шыңдау. Мазмұны: Арнайы оқыту әдістерін оқу барысында қалыптасқан білім, білік және дағдыларды қолдануға үйренеді. Құзыреттіліктері: оқушылардың зерттеу және жобалау қызметін және сыныптан тыс жұмыстарын ұйымдастырудың әдістерін меңгерген

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 4
  • Декоративті техникасы

    Пәннің мақсаты: дәстүрлі түрдегі материалдардан жасалған композицияларды көркем өңдеу және стилизациялау. Мазмұны:текстильные сувенирные композиции. Үш өлшемді объект. Пластика және ритм.Тоқыма көлемді композициялар және олардың функционалдық мақсаты.. Тік , көлденең және көлбеу сызықтармен ырғақтық мүшелер. Тоқыма материалдары. Кеңістіктік композиция заңдары. Қалыптасатын дағдылар: дизайнерлік тәсілді есепке ала отырып қолданбалы өнердегі декорациялау техникасының негіздері мен принциптері.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 4
  • Зергерлік өнер

    Пәннің мақсаты: зергерлік бұйымдарды өңдеу технологиясы саласында практикалық дағдыларды қалыптастыру. Мазмұны: бұйымдарды дайындаудың дәстүрлі әдістері мен заманауи технологиялары. Жұмыстың сәндік және технологиялық түрлері, материалдардың технологиялық және сәндік ерекшеліктерін пайдалану. Қалыптастыру дағдылары: басқа қосымша материалдардың гармониялық үйлесімімен зергерлік бұйымдар жасай білу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 4
  • Ағашта көркем сурет салу

    Пәннің мақсаты: ағашпен жұмыс істеудегі технологиялық процестердің жай-күйі туралы білімді қалыптастыру. Мазмұны: ағаштың көркем суреттерінің әртүрлі түрлері. Бұйымдарды дайындаудың дәстүрлі тәсілдері мен заманауи технологиялары. Инкрустация. Кескіндеменің пайда болу тарихы, оның дамуы, ою-өрнек мотивтері, түс гаммалары, көркем образдар мен сюжеттер, қазақ ою-өрнектерінің дәстүрлі мотивтері .Қалыптасқан дағдылар: практикалық іс-әрекетте ағаш кескіндемесінің құрылымы мен қасиеттері туралы білімді қолдану.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 4
  • Ілгермелі шетел тілі (ағылшын тілі)

    Мақсаты: Қазіргі мәселелер бойынша мақалалар мен хабарламаларды орындау. Шет тілінде өз пікірін түсіндіре және қорғай отырып, таныс мәселе бойынша пікірталасқа белсенді қатысу. Шет тіліндегі өзекті мәселе бойынша барлық "иә" және "қарсы" дәлелдерді айту. Озық шет тілінде ерекше маңызды оқиғалар мен әсерлерді көрсете отырып, эссе, баяндамалар, хаттар жазу

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 5
  • Дизайнның заманауи материалдары

    Пәннің мақсаты: дизайндағы заманауи материалдар саласындағы кешенді білімді қалыптастыру.Мазмұны: дизайндағы заманауи материалдар, интерьер орналасуы. Шығармашылық идеяларды визуализациялау.Қалыптастырылатын дағдылар: заманауи материалдарды пайдалана отырып, шығармашылық идеяларды әзірлеу

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 4
  • Костюм дизайнының элементтерін модельдеу және модельдеу

    Пәннің мақсаты: костюмді макеттеу және модельдеу,стиль және стильдік бірлік саласындағы кешенді білімді қалыптастыру, Мазмұны: орналасу, модельдеу, стильдік бірлік, ассоциативті композиция (жалпылау және теру, сурет). Қалыптасқан дағдылар: модельдеу стилін, идеяны, тақырыпты, сюжетті, өнер туындысын жасау мүмкіндігі.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 5
  • Шеберхана таңдау

    Пәннің мақсаты: дипломдық жоба бойынша технологиялық жұмысты таңдау. Мазмұны: тақырып бойынша идея іздеу. Дипломдық жобадағы жұмыстың реттілігі. Дипломдық жобаның аналогтарын салыстырмалы талдау. Жобаның эскизден аяқталған сәндік композицияға дейінгі кезеңдері. Материалда қалыптасқан дағдылар: эскизді әзірлеу және олардың жұмыстың композициялық тұтастығындағы орындау әдістерінің масштабты арақатынасын орындау.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 6
  • Өндіріс технологиясы

    Пәннің мақсаты: болашақ мамандарды әр түрлі технологияларды меңгерумен қамтамасыз ету. Мазмұны: өндірістегі металл мен ағашты технологиялық өңдеу түрлері. Қалыптастырылатын дағдылар: сипаттамалар мен жіктеуді ескере отырып , материалда, шығармашылықта технология түрлерін білу және қолдану .

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 5
  • Шығармашылық қыш өңдеу және мүсін

    Керамика және мүсін материалдары, олардың түрлері. Жабыстыруға арналған жабдық; керамика мен мүсінге қажетті материал мен құрал-сайманды дайындау. Мүсіннің түрлері. Мүсіннің көркем-мәнерлі құралдары. Адамдарды, тұрмыстық заттарды, құстарды, жануарларды натурадан, есте сақтау, ұсыну және бақылау бойынша мүсіндеу. Жазық рельефті мүсіндеу. Көлемді және рельефті бейнелерді мүсіндеу, көлемді пластикада, эскизді әзірлеуден бастап идеяны материалда іске асыруға дейінгі шығармашылық жұмыстарды орындау.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 5
  • Дипломдық жұмыс зерттеу ретінде

    Пәннің мақсаты: дипломдық жұмыстың әдіснамалық, практикалық және теориялық негіздері. Мазмұны: тарихи, композициялық,шығармашылық,экономикалық бөлімдегі дипломдық жұмыс тақырыбы бойынша дербес зерттеу. Дипломдық жұмыстың нақты, дәйекті сипаттамасы. Теориялық бөлімді, дизайнды, композицияны сипаттаудың кәсіби дағдылары. Қалыптастырылатын дағдылар: теориялық білімді игеру және оларды әдіснамалық және практикалық негіздермен ғылымда қолдану.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 6
  • Шағын формадағы мүсін

    Пәннің мақсаты: шағын формадағы мүсін әдістері мен тәсілдерін меңгеру. Мазмұны: шағын формадағы мүсін, түрлері мен мазмұны. Шағын формадағы мүсін пластикасы. Кіші формасы және оның ерекшеліктері. Техника және технологиялар, шағын формадағы мүсін материалдары. Қалыптасатын дағдылар: шағын формадағы мүсін әдістерін меңгеру

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 5
  • Дипломдық жұмысты (жобаны) жазу және қорғау

    Теориялық және практикалық бөлімді қамтитын, арнайы пәндердің таңдалған тақырыбы бойынша дипломдық жобаны орындау. Бұл ретте білім алушы оқытудың қазіргі заманғы ақпараттық және педагогикалық технологияларын қолдана отырып, мектепке дейінгі педагогика және жеке әдістемелер саласында ғылыми зерттеулерді жүргізу әдістерін меңгереді. Дипломдық жұмыс бөлімдерін орындау кезінде өзінің кәсіби сауаттылығын көрсетеді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 8
    Несиелер - 12

Оқыту нәтижелері

  • көркем білімге қазақстандықтардың жаңа тарихи санасын қалыптастыру саясатының басымдықтарын енгізе отырып, тарихи-саяси сипаттағы қазіргі заманғы процестерді сыныптайды
  • қазіргі ғылымның философиялық, әлеуметтанулық, саяси, мәдениеттанулық және психологиялық аспектілерін, сондай-ақ мәдениет пен өнер әлеуетін пайдалана отырып, тиімді мәдениетаралық коммуникация техникасын бейімдейді
  • шығармашылық бірлестіктер мен одақтарды қоса алғанда, жастар ортасындағы көшбасшылардың жұмысын тиімді ұйымдастыру үшін практикалық білімді пайдаланады
  • мемлекеттік, орыс, шет тілдерінде көркем білім беруді дамыту мәселелері мен болашағы және академиялық жазу бойынша өз пікірін дәлелдейді
  • жаңа цифрлық технологияларды қолдануға, әртүрлі ақпараттық ресурстардың әлеуетін пайдалануды қоса алғанда, қашықтықтан оқыту әдістемесі мен технологиясының мүмкіндіктеріне негізделген білім беру процесін талдайды
  • көркем білім беруді жетілдіру мақсатында Экономика және бизнес, кәсіпкерлік және көшбасшылық, өмір қауіпсіздігі және салауатты өмір салты, экология және тұрақты даму, құқықтық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері бойынша материалдарды пайдаланады
  • ежелгі дәуірден қазіргі уақытқа дейінгі отандық өнер мен көркем мәдениеттің қалыптасуы мен дамуының негізгі кезеңдерін жіктейді
  • мектеп оқушыларының даму психологиясы мен физиологиясына сүйене отырып, ресми және бейресми көркемдік білім берудің педагогикалық процесін құрастырады
  • менеджмент, оқушылардың жетістіктерін өлшеу технологиясы, көркем пәндер мен цифрлық мәдениетті оқытудың қазіргі заманғы әдістемесі негізінде, оның ішінде инклюзивті білім беру жағдайында Көркем білім беру шеңберінде педагогикалық процесті құрады
  • сурет және кескіндеме, сәндік-қолданбалы өнер (түрлері бойынша), жазық және көлемді мүсін, керамика, дизайн, колористика және түстану негізінде қазіргі заманғы өнер нысандары саласында, оның ішінде интерактивті графика құралдары мен медиа-өнердің аудиовизуалды компоненттерінің көмегімен шығармашылық жұмысты модельдейді
  • Көркем еңбек сабақтарын сапалы жүзеге асыру үшін және әрі қарай оқуды өз бетінше жалғастыру үшін технологияның әртүрлі түрлері саласындағы іргелі білімдерін, іскерліктері мен дағдыларын көрсетеді
  • қолмен және машинамен қаріптерді қоса алғанда, сызбаларды, өнім сызбаларын және басқа графикалық құрылымдарды модельдейді
Top