Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7M03101 Психология в Қ. Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік мемлекеттік университеті

  • Шетел тілі (кәсіби) (ағылшын тілінде)
    Несиелер: 3

    Курс шетелдік және отандық әдебиет материалдарынан ақпаратты талдау және өңдеу үшін қажетті арнайы лексиканы меңгеруді қоса алғанда, құзыреттіліктің барлық түрлерінің мәселелерін зерделеуді қамтиды. Курсты оқу кезінде магистранттар ғылыми және кәсіби бағыттағы мәтіндерді оқып, аудара білуі және тиімді ауызша және шет тілінде жазбаша қарым-қатынасты меңгеруі тиіс. Бұл курсты оқыту келесі белсенді әдістерді қолданумен қатар жүреді: проблемалық дәріс, әңгіме дәрісі, кейс әдісі, іскерлік ойындар.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ғылым тарихы мен философиясы (қазақ тілінде)
    Несиелер: 3

    Жоғары оқу орнында оқитын Магистрант болашақ маман және ғалым ретінде "Ғылым тарихы мен философиясы" курсын оқу шеңберінде шығармашылық ойлау мәдениетін тұтас меңгеру дағдыларын иеленеді. Ғылымның қалыптасу ерекшеліктерін зерттейді, сонымен қатар ғылыми танымның әдістері мен әдістерінің әрекеті шеңберіндегі философияның рөлін анықтайды. Қазіргі заманғы ғылымды дамытудың, сондай-ақ ғылымның жаңа бағыттарын дамыту шеңберіндегі мемлекет саясатының маңыздылығын сезінеді. Сонымен қатар, курстың негізгі тақырыптарын зерттеу студенттерге өздерінің кәсіби деңгейлерін қалыптастыруға мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жоғары мектеп психологиясы (қазақ тілінде)
    Несиелер: 5

    Бұл пән кәсіптік білім беру жүйесіндегі болашақ маманның психологиялық дамуын, заңдылықтары мен механизмдерін зерттейді, жоғары мектепте студенттерді оқыту үдерісін, олардың маман және тұлға ретінде дамуының критерийлері мен көрсеткіштерін, білім беру саласын қарастырады. Қарым-қатынас, мұғалімдердің психологиялық ерекшеліктерін зерттейді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Гендерлік психологияның өзекті мәселелері (ағылшын тілінде)
    Несиелер: 5

    Пән студенттердің мынадай психологиялық түсініктер туралы түсініктерін қалыптастырады: жыныс пен гендер, еркектік және әйелдік, әйелдік немесе еркектік тұлғалық қасиеттердің дамуына әсер ететін сыртқы орта факторлары, әлеуметтік, кәсіби, жеке тұлғалық.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру және жоспарлау (ағылшын тілінде)
    Несиелер: 3

    Пән зерттеу әдіснамасын, инновациялық экономиканы, ҒЗТКЖ-ны, зерттеу әдістемесін, ғылыми-зерттеу жұмысының негізгі компоненттерін, авторлық құқықты, патент пен авторлық куәлікті, жобаның ҒЗЖ-дан айырмашылығын, жобаның өмірлік циклін, жоба құнын бағалауды, оңтайлы идеяларды іріктеу критерийлерін зерделейді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жоғары мектеп педагогикасы (ағылшын тілінде)
    Несиелер: 3

    Бұл пәнді оқудың мақсаты жоғары кәсіби білім берудің теориялық және практикалық мәселелері болып табылады. Жоғары оқу орындарының педагогикасы білім беру заңдылықтары мен принциптері, жоғары кәсіби білім беру құралдары мен әдістері туралы білімнің дамуын зерттейді. Пәнді меңгеру нәтижесінде білім алушылар Қазақстан Республикасының жоғары білім беру жүйесінің дамуын, оның негізгі міндеттерін біледі. Сонымен қатар педагогикалық процесті басқарудың ғылыми аспектілері және заманауи педагогикалық технологияларды қолдану туралы білімдері қалыптасады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Төтенше жағдайлардағы стресс психологиясы (ағылшын тілінде)
    Несиелер: 5

    Пән экстремалды жағдайлар мен жағдайлар психологиясының негізгі теориялық және методологиялық мәселелері туралы түсінік қалыптастырады; адамның бейімделуінің психологиялық механизмдерін, психологиялық тұрақтылық факторларын зерттейді; жарақаттан кейінгі стресс бұзылыстарын диагностикалаудың әдістемелік принциптері; төтенше жағдайлардағы психологиялық араласудың негізгі қағидаларын студенттерге үйретеді стресс бұзылулары бар адамдарға психологиялық көмек көрсету

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Басқару психологиясы (орыс тілінде)
    Несиелер: 3

    Бұл пәнді оқудың мақсаты – психологиялық ғылымның қолданбалы бағытының мәселелерін қарастыру, психологиялық білімдер мен теорияларға негізделген басқарушылық қызмет мәселелерін міндетті түрде зерттеу және шешу. Пәнді оқу студенттерге білім беру ортасында болашақ маман ретінде іскерлік қарым-қатынас психологиясы мен мәдениетін, басқару іс-әрекетін меңгеруге көмектеседі. Пәнді меңгеру барысында білім беруді басқару саласында түлектердің көшбасшылық, басқарушылық, рефлексиялық қасиеттерін дамытуға, ғылыми қызметке тікелей қатыстыруға, көшбасшылық қабілеттерін, кәсіби құзыреттіліктерін дамытуға ерекше көңіл бөлінеді, басқару әдістерін дамыту. қалыптасты.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жасерекшелік патопсихологиясы (ағылшын тілінде)
    Несиелер: 4

    Пән білім алушыларда жас ерекшелігіне байланысты патопсихологияның пәні мен әдістері, тұлғаның өзгеруі және психикалық аурулардан зардап шегетін адамдарда жоғары психикалық функциялардың бұзылуы, диагностикалық және сараптамалық патопсихологиялық зерттеулерді өз бетінше жоспарлау және жүргізу дағдылары туралы білімді қалыптастырады. Оқыту нәтижесінде магистранттар дені сау адамдарда патопсихологиялық әдістемелердің стандартты жиынтығын жүргізеді; патопсихологиялық зерттеу хаттамаларын талдаудың патопсихологиялық диагностикасын жүргізу дағдыларын меңгереді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Психологиялық эксперименттің теориясы мен практикасы (орыс тілінде)
    Несиелер: 5

    Пән студенттерді эксперименттік психология саласындағы зерттеудің негізгі бағыттарымен таныстырады; эксперименттік психология саласында теориялық талдау жүргізу дағдыларын қалыптастырады; тәжірибелік зерттеулер жүргізу және мәліметтерді өңдеу дағдыларын қалыптастырады; эксперименттік психологияда магистрлік диссертацияны дайындауға көмектеседі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Казіргі оқытушының психологиялық имиджі (ағылшын тілінде)
    Несиелер: 4

    Курстың негізгі мақсаты - оқытушының жағымды имиджін жобалаудың негізгі аспектілерін зерттеу. Пән педагогикалық мамандыққа қатысты имидждің ерекшелігіне арналып, қазіргі мұғалімнің имиджінің негізгі құрылымдық элементтері, мұғалімнің этика кодексі, сонымен қатар оның имиджін жобалау алгоритмі сипатталған. Оқыту нәтижесінде магистранттар оқытушының имиджін қалыптастыру кезеңдерін мен оның имиджін қалыптастыратын жағымды факторларды анықтай алады және қазіргі педагогтың ұжымдық бейнесінің негізгі ерекшеліктерін анықтай алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Денсаулық психологиясы және психотерапия (қазақ тілінде)
    Несиелер: 5

    Білім беру процесін психологиялық сүйемелдеу білім алушыларда психологиялық денсаулықтың ерекшеліктерін ескере отырып, психологиялық денсаулықтың сыртқы және ішкі факторларын қалыптастыруды, даму компоненттерін анықтауды, денсаулықты дамытудың жас ерекшеліктерін анықтауды қамтамасыз етеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Қылмыстық психологияның теориясы мен практикасы (қазақ тілінде)
    Несиелер: 5

    Пән теория мен практиканы, қылмыстық мінез-құлық заңдылықтарын, қылмыстық мотивацияны, топтық қылмысты, қылмыстық көзқарасты қалыптастыруды және қылмыскердің жеке тұлғасын зерттейді. Оқу нәтижесінде магистранттар қылмыстық мінез-құлықтың салдарын зерттеудің, қылмыстық көзқарастарды түзетудің, қылмыскердің жеке тұлғасы туралы психологиялық білімді басқа құқықтық ғылымдарға біріктірудің дағдылары мен әдістерін меңгереді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Виртуалды шындық (қазақ тілінде)
    Несиелер: 5

    Пән виртуалды және кеңейтілген шындық жүйелерін, негізгі ұғымдарды, принциптерді және AR/AR жүйелерін дамыту құралдарын зерттейді. Пәннің негізгі мақсаты - виртуалды шындық жүйелерін пайдалану кезінде адамның қабылдау ерекшеліктерін зерттеу. Курсты зерделеу нәтижесінде магистранттар вербалды емес қарым-қатынасқа арналған виртуалды құралды әзірлеу, сондай-ақ виртуалды шындықты қолдана отырып, эмоционалды жағдайларды диагностикалау және қалыптастыру дағдыларын иеленеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Психотерапияның қазіргі әдістері (орыс тілінде)
    Несиелер: 5

    Бұл пәнді оқытудың мақсаты психотерапияның негізгі түрлері мен әдістерін ашу, әртүрлі әдістерді игеруге көмектесу, өзіңізді түсіну және клиенттерге эмоционалды, мінез-құлық және тұлғааралық мәселелерді шешуге көмектесу болып табылады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Психологияның теориялық және әдіснамалық негіздері (қазақ тілінде)
    Несиелер: 5

    "Психологияның теориялық және әдіснамалық негіздері" пәнінің мақсаты - магистранттардың кәсіби психологиялық ойлауын қалыптастыруға бағытталған психология ғылымының философиялық және әдіснамалық проблемалары туралы түсініктерін қалыптастыру. Оқыту нәтижелері бойынша магистранттар өздерінің ғылыми-зерттеу және практикалық қызметінде кәсіби міндеттерді қою туралы түсініктерін анықтайды. Магистрант алған жалпы кәсіптік білімін, іскерлігі мен дағдыларын қолдана отырып, психология саласында зерттеулер жүргізуге жіберіледі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Желі форматындағы психологиялық кеңес берудің теориясы мен практикасы (қазақ тілінде)
    Несиелер: 5

    Пән білім алушыларды онлайн форматта психологиялық кеңес берудің заманауи әдіснамасымен, теориясымен және практикасымен таныстыруға мүмкіндік береді. Оқыту нәтижесінде магистранттар қашықтықтан кеңес беруге бағытталған психологиялық техникалар мен әдістерді қолдану дағдыларын меңгеріп, кеңес беру процесінің ұзақтығы мен тиімділігін анықтау әдістеріне иеленеді, клиенттермен алдын алу, диагностикалық және болжамдық жұмыс мүддесінде психотерапия негіздері бойынша білімге ие болады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Құқықтық сана психологиясының қазіргі мәселелері (орыс тілінде)
    Несиелер: 5

    Пәнді игеру барысында студенттер құқықтық психология саласындағы негізгі ұғымдар мен заңға бағынатын мінез-құлықты психологиялық қамтамасыз ету проблемаларын, қылмыстық-атқару жүйесі қызметкерлерімен психологиялық жұмыстың мазмұнын және сотталғандармен психологиялық жұмыстың ерекшеліктерін біледі;кәсіби деңгейде психологиялық білімдерін дұрыс қолдана алады іс-шаралар; психологиялық-коррекциялық жұмыс дағдыларын игеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Заманауи маманның кәсіби мәнді сапаларын дамыту (қазақ тілінде)
    Несиелер: 5

    Курсты оқытудың мақсаты - бұл үдерісті тездетіп, оны сәтті ете алатын сыртқы жағдайлардың әсерінен оқу және оқу процесінен тыс қалыптасатын кәсіби маңызды қасиеттерді дамыту. Пәнді оқу нәтижесінде магистранттар тәуелсіз танымдық және әлеуметтік-еңбек қызметі, коммуникативті құзыреттер саласындағы негізгі құзіреттіліктер туралы білімдерін қалыптастырады, сонымен қатар әлемнің индивидуалды кәсіби бейнесі қалыптасады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Эмоциялық психология (орыс тілінде)
    Несиелер: 5

    Бұл пән жеке тұлғаның психологиялық мүмкіндіктерін қалыптастыруға, психикалық дамуға, ұйымдастыруға, өз эмоцияларын тәрбиелеуге, олардың қалыптасу процестерін қалыптастыруға бағытталған. Курстың негізгі сұрақтары: Эмоция психологиясының ғылым ретіндегі түсінігі, даму тарихы. Эмоция психологиясының негізгі мәселелері. Адамның эмоционалдық реакцияларының қалыптасуындағы мидың қызметі. Мимикрия, пантомима, вокалдық мимика. Эмоциялардың әлеуметтенуі. Эмоционалды реттеу механизмдері. Баланың эмоционалдық сферасының жеке ерекшеліктері. Әртүрлі жас кезеңдеріндегі эмоционалдық күйлердің диагностикасы. Эмоционалдық күйлерді түзету принциптері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Сандық әлемдегі психология (киберпсихология) (қазақ тілінде)
    Несиелер: 5

    Пән білім алушылардың зерттеудің әдіснамасын, теориясы мен практикасын, әлеуметтік Интернет-сервистерді қолдану түрлерін, тәсілдері мен қағидаттарын меңгеруіне арналған. Пәнді оқыту нәтижесінде магистранттар қазіргі заманғы компьютерлік және коммуникациялық технологияларды пайдаланушылардың мінез-құлқын зерттейтін пәндер тұрғысынан ғылым салаларының өкілдерімен іскерлік байланыс орната алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Психологиялық зерттеулердегі қазіргі математикалық статистика (қазақ тілінде)
    Несиелер: 5

    Пән психологиялық зерттеулердегі нәтижелерді жинау, математикалық есептеу және жүйелеу әдістері туралы білімді тереңдетуге арналған. Пәнді игеру нәтижесінде магистрант статистикалық өңдеудің заманауи әдістерін қолданып, талдау әдістерін таңдай алады, зерттеу мәліметтерін өңдей алады және нәтижелерді дұрыс түсіндіре алады. Магистрант корреляциялық, дисперсиялық және факторлық талдау туралы білімдерін көрсетіп, психологиялық эксперимент нәтижелерін объективті бағалаудағы психологиялық деректерді статистикалық өңдеудің рөлін түсінуі керек.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Психологиядағы коучинг (қазақ тілінде)
    Несиелер: 5

    "Психологиядағы коучинг" курсының мақсаты - кәсіптік қызмет барысында магистрант қажетті білімді өзі тауып, ала алуы үшін өзін-өзі оқытуды ынталандыруға бағытталған. Курсты меңгеру нәтижесінде білім алушы ұжымда жеке тұлғаның дамуын болжау және диагностикалау туралы білімге ие болуы, команданы, топты басқару дағдыларын, сондай-ақ өзін-өзі таныстыру және аудиториямен байланыс орнату дағдыларын меңгереді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Код ON1

    Маманның азаматтық ұстанымы мен ғылыми дүниетанымын қалыптастыруға қабілетті белсенді, бәсекеге қабілетті тұлғаны қалыптастыруда қазақ тілі және шет тілдерінде коммуникациялық бағдарламаларды қолданады.

  • Код ON8

    жоғары оқу орындарында психологияны оқытудың замануи әдістерін, формалары мен технологияларын қолданады;

  • Код ON6

    Психологиялық ғылымдардың білім беру жүйесінің кешенді білімдерінде адам капиталын дамытудың классикалық инновациялық платформаларының сабақтастығын сақтайтын құзыретті маманның қалыптасуының хабардарлығын білдіреді

  • Код ON2

    Өзін-өзі жетілдіруге бағытталған практикалық психологияның білімі мен дағдыларын және жоғары мектеп психологиясы саласындағы заманауи кәсіпқойлықты түсіндіреді

  • Код ON4

    Жоғары кәсіби және кәсіби имидж брендін қалыптастыруға бағытталған психология ғылымдарының заманауи әдістерінің теориялық негіздерін қолданады

  • Код ON5

    жоғары мектеп жағдайында педагогикалық үдерісті ұйымдастыруда іскерлік қарым-қатынастың негізгі психологиялық құралдарын және өзіндік шығармашылық таңдау іскерлігін меңгерген;

  • Код ON3

    жеке және кәсіби қызметте жоғары технологияларды пайдалануға бағытталған эмоционалды интеллект пен тұлғаны әлеуметтендіру үдерісін басқаруда жеке және кәсіби дағдылардың заманауи әдістерін іс жүзінде меңгерген

  • Код ON7

    Адамдардың қабілеттерін, мүмкіндіктері мен ынталандыру әдістері негізінде басқару, ұжымда тиімді коммуникацияларды қалыптастыру және қолайлы психологиялық ахуал жасау дағдыларына ие

7M03101 Психология
Магистратура

Қ. Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік мемлекеттік университеті

БББТ: M066 Психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M03101 Психология
Магистратура

Қайнар академиясы

БББТ: M066 Психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M03101 Психология
Магистратура

Сәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан мемлекеттік университеті

БББТ: M066 Психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M03101 Психология
Магистратура

Сәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан мемлекеттік университеті

БББТ: M066 Психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M03101 Психология
Магистратура

Семей қаласының Шәкәрім атындағы университеті

БББТ: M066 Психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
Top