Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7M01301 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі в ҚарМУ Е.А.Бөкетов

  • Шет тілі (кәсіби)
    Несиелер: 4

    Оқу пәні магистратураның негізгі білім беру бағдарламасының жалпы ғылыми оқу циклінің негізгі бөлігін жүзеге асырады және кәсіби мүдделер саласында мәдениетаралық және коммуникация құралы ретінде шет тілін белсенді меңгерген жоғары білікті мамандарды даярлауды жүзеге асыру процесінің органикалық бөлігі болып табылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Шығармашылық тұлғаларды тәрбиелеу жүйесі
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты-педагогикалық ЖОО түлектерінің бастауыш білім беру жүйесінде баламен Құзыретті мақсатты өзара іс-қимылға кәсіби дайындығын дамыту.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жоғары мектептің педагогикасы
    Несиелер: 4

    Жоғары мектептегі педагогиканың міндеттері. Жоғары білім беру жүйесіндегі оқыту мен тәрбиелеудің әлеуметтік-тарихи сипаттамалары. Жоғары мектептің қалыптасу және даму тарихы. Шығыс және батыс білім беру модельдері. Университеттегі педагогикалық қарым-қатынастың мәні мен құрылымы. Оның ерекшеліктері. Байланыс заңдары. Мұғалімнің тұлғасы педагогикалық қарым-қатынас тиімділігінің факторы ретінде. Блоктық-рейтингтік және критериалды бағалау жағдайындағы Жоғары мектептегі педагогикалық бақылау негіздері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Бастауыш мектептегі оқыту технологиялары практикумының негіздері
    Несиелер: 4

    Заманауи білім беру технологиялары объективті қажеттілік ретінде. Педагогикалық технологиялар және оқытушының шеберлігі. Дәстүрлі педагогикалық технология. ЖОО-да оқытудың кредиттік технологиясы. Жеке оқыту технологиясы. Топтық және ұжымдық оқыту технологиялары. Тұлғалық-бағдарлы білім беру технологиясы. Дарынды студенттермен жұмыс технологиясы. Оқытудағы ақпараттық технологиялар. Модульдік оқыту технологиясы. Оқытудың ойын технологиясы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ғылым мен бастауыш білімнің өзекті мәселелері
    Несиелер: 4

    "Ғылым мен бастауыш білімнің көкейкесті мәселелері" пәнін оқытудың объектісі, пәні, міндеттері мен әдістері. Пәннің басқа ғылымдармен өзара байланысы. Ғылыми парадигмалар жүйесі ғылымның даму заңы ретінде. Ғылымның жүйелік центрлік және андроцентр парадигмасы. Бастауыш білім берудің сапасын бағалау. Халықаралық жүйелер. Отандық бастауыш білім беру жүйесін әлемдік білім беру кеңістігіне интеграциялау.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Педагогикалық деонтология
    Несиелер: 4

    Түркелбеті бойынша оқу және эмпатияның әлеуметтік перцепциясын жүзеге асыру; тек көру ғана емес, яғни оқушының тұлғасын, сыртқы белгілері бойынша оның психикалық жағдайын барабар үлгілеу; оқушылармен қарым-қатынаста өзін көрсету (өзін-өзі таныстыру, өзін-өзі ұсыну); психологиялық тұрғыда өз сөзін оңтайлы құру, яғни сөйлеу қарым-қатынас жасау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ғылым тарихы мен философиясы
    Несиелер: 4

    Ғылымның тарихы мен философиясы оның тарихи дамуындағы және өзгермелі әлеуметтік-мәдени контекстіндегі ғылыми танымның жалпы заңдылықтарын зерттеу ретінде. Ғылым философиясы және ғылым әдіснамасы. Ғылым танымдық қызмет және дәстүр ретінде, әлеуметтік институт ретінде және мәдениеттің ерекше саласы ретінде. Қазіргі заманғы өркениет мәдениетіндегі ғылым. Ғылыми танымның ерекшеліктері. Қоғам өміріндегі ғылымның қызметтері. Ғылыми қызметтің институционалдық нысандарының тарихи дамуы.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Басқару психологиясы
    Несиелер: 4

    Басқару психологиясының негізгі түсініктері, теориялық ережелері және өзекті мәселелері; басқару психологиясының теориялық ерекшеліктері; басшының жеке ерекшеліктері; ұйымдағы жетекшінің және бағыныштылардың қарым-қатынас ерекшеліктері; басқару психологиясының негізгі аспектілері, іскерлік коммуникацияның психологиялық аспектілері, басқарудың мотивациялық аспектілері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Салыстырмалы педагогика
    Несиелер: 5

    Әлемнің түрлі елдері мен аймақтарындағы педагогикалық теория мен практиканың дамуының жай-күйін, заңдылықтары мен үрдістерін, сондай-ақ олардың жалпы үрдістерінің, ұлттық және аймақтық ерекшеліктерінің арақатынасын салыстырмалы тұрғыда зерттейтін педагогикалық ғылым саласы; ұлттық білім беру жүйелерін олардың шетелдік тәжірибені пайдалануы арқылы өзара байыту формалары мен тәсілдерін анықтайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Бастауыш білім беру саласындағы инноватика
    Несиелер: 5

    Инновация нысан ретінде. Негізгі түсініктер. Инновацияның жіктелуі. Инновацияның функциясы. Инновацияның теориясы. Бастауыш білім беруде инновацияның пайда болуы және ғылыми алғышарттары. Мұғалім іс-әрекетіндегі инновациялық құрылым. Бастауыш білім берудегі жаңалықтарды игеру технологиясы және оны әзірлеу. Бастауыш оқытудың негізгі инновациялық әдістемелерінің жалпы сипаттамасы, бастауыш білім берудегі инновацияның басым бағыттары. Білім беру ұйымдарында инновациялық процестерді басқару.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Ғылым мен білім берудегі компьютерлік технологиялар
    Несиелер: 5

    Білім берудегі ақпараттық технологиялар: білім беру, ғылыми-зерттеу және практикалық қызметке қатысты ақпаратты өңдеудің математикалық әдістерін және кәсіби қызметтегі математикалық модельдеу процесінің негіздерін зерттеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Бастауыш білім беру саласындағы кәсіби шет тілі терминологиясы
    Несиелер: 5

    Шет тіліндегі кәсіби бағдарланған қарым-қатынас-бұл қарым-қатынастың ерекше түрі, өйткені оны жүзеге асыру үшін арнайы білім қажет.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Педагогикалық жобалау (ағылшынша)
    Несиелер: 5

    Ғылыми-техникалық әдебиетте қолданылатын предлогтарды аудару ерекшеліктері Ағылшын ғылыми-техникалық әдебиетінде қолданылатын одақтарды аударудың ерекшеліктері

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Ағылшын ғылыми -техникалық әдебиеттерін оқу және аудару
    Несиелер: 5

    Орфографияның негізгі ережелері, оқудың негізгі ережелерін білу, шет тілінде сөйлеуді түсіну, өз ойларын баяндау және шет тілінде сөйлеу, сұрақтар мен жауаптар. Тілдің даму тарихы, шет тілінің даму динамикасы, тіл дамуының жаңа үрдістері мен ерекшеліктері

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Ағылшынша ғылыми-техникалық әдебиеттерді оқу және аудару
    Несиелер: 5

    Шет тіліндегі кәсіби бағдарланған қарым-қатынас-бұл қарым-қатынастың ерекше түрі, өйткені оны жүзеге асыру үшін арнайы білім қажет.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Білім сапасын бағалау және өлшеу (ағылшынша)
    Несиелер: 4

    Білім сапасын бағалау және өлшеу пәні ағылшын тілін (оқу және аударма) меңгерудің ең аз мөлшерін, компьютерді пайдалану дағдыларын, интернеттен ақпарат іздеуді қажет етеді; дидактика, педагогикалық психология, білім беру жүйелерін басқару саласындағы негізгі білім; ықтималдық теориясы мен математикалық статистика негіздерін білу қажет.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Шығармашылық басқару
    Несиелер: 5

    Білім, ғылым, өндіріс және инновациялық даму институттарының бірігуіне ықпал ететін ғылыми және ғылыми-техникалық қызметтің коммерциализациясы саласын реттейтін курс.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Ұлтаралық қарым-қатынастың педагогикалық этикасы
    Несиелер: 4

    Ашық этномәдени кеңістікте педагогикалық жұмыстың ролін анықтау негізінде этнопедагогикалық іс-әрекет саласындағы білімдер жүйесі және нақты этнопедагогикалық мәселелерді кәсіби шешу. Қоғамның жаһандану жағдайында және тұлғаны этникалық пен мәдениетаралық байланыстар жүйесіне сондай-ақ ашық этноәлеуметтік байланыстарға енгізуде жастардың толерантты сана-сезімін қалыптастыру бойынша кешенді этнопедагогикалық бағдарламаның кезендерін жасауға оқыту.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Педагогикалық зерттеулердің әдіснамасы мен әдістері (ағылшынша)
    Несиелер: 4

    Педагогика әдіснамасы, педагогика әдіснамасының жалпы ғылыми деңгейі, педагогикадағы жүйелі тәсіл, педагогикадағы нақты ғылыми әдіснамалық тәсілдер; педагогикалық зерттеу, педагогикалық зерттеу әдістері, педагогикалық эксперимент.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Жанжалды жағдайларды шешу технологиясы
    Несиелер: 4

    Жанжалдарды басқару күрделі процесс ретінде келесі әрекеттерді қамтиды: қақтығыстарды болжау және олардың функционалды бағытын бағалау; жанжалдың алдын алу немесе ынталандыру; жанжалды реттеу; жанжалды шешу

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • ЖОО-да жеке-әдістемелік пәндерді оқытудың ғылыми-техникалық негіздері
    Несиелер: 5

    ЖОО-да жеке-әдістемелік пәндерді оқыту негіздері заманауи дүниетанымдық ұстанымдарды қалыптастыруға, балалармен зерттеу және психологиялық-педагогикалық жұмыста студенттердің білімін тереңдетуге және кеңейтуге мүмкіндік береді

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Жоғары оқу орнында оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Жоғары оқу орнының педагогикалық ортасы. Жоғары оқу орнының мұғалімі. Жоғары оқу орындарында сапалы оқыту. Жоғары оқу орнындағы оқу сабақтарын өткізудің негізгі формалары. Жоғары оқу орнының «Ынта» және «Ынталандыру орта» түсініктері. Ынталандыру және аудиторияны басқарудың педагогикалық техникалары. Студенттерді оқыту технологиялары. Жоғары оқу орнында белсенді және интербелсенді әдістер. Жоғары оқу орнында педагогикалық бақылауды ұйымдастыру. Мұғалімнің кәсіби дайындығы және іс-әрекеті.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Ғылыми және ғылыми- техникалық қызмет нәтижелерін коммерциализациялау
    Несиелер: 5

    Техникалық сипаттамаларына аудару; оны коммерцияландыру мақсаттары үшін жобаның экономикалық тиімділігінің есебін орындау; жобаның техникалық-экономикалық құжаттамасын әзірлеу; стартаптың құрылтай құжаттамасын әзірлеу, пайдалы модельге, өнеркәсіптік үлгіге, өнертабысқа құқықтарды ресімдеу; инновациялық жобаға қатысушылардың өзара іс-қимыл процестерін ұйымдастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Код ON6

    Ғылыми зерттеудің логикасын, ғылыми жұмыстың процедуралары мен деңгейлерін, ғылыми зерттеудің әдістерін, педагогикада олардың қолданылу аясы мен ерекшеліктерін біледі, педагогикалық ғылымда оның дамуының қазіргі кезеңінде пайда болатын негізгі әдіснамалық және дүниетанымдық проблемаларға бағдар жасай алады.

  • Код ON8

    Бастауыш мектептің заманауи оқу үдерісіне қойылатын талаптарды негіздеу үшін заманауи педагогикалық технологияларды қолданады.

  • Код ON11

    Ғылыми іздестіру, талдау, эксперименттеу, деректерді өңдеу, негізделген шешімдер алу дағдылары бар, кәсіби қызметте ғылыми зерттеулер жүргізу дағдыларын меңгерген.

  • Код ON7

    Әр түрлі елдердің білім беру жүйесі туралы білімдерін көрсетеді, қазіргі білім беру жүйесінің әлеуметтік-педагогикалық құбылыстары контексінде деонтологиялық ұғымдарды қолданады.

  • Код ON4

    Жоғары оқу орындарының ғылыми әзірлемелері мен технологияларын коммерцияландыру әдіснамасын кәсіби деңгейде қолданады.

  • Код ON1

    Әлеуметтік-гуманитарлық және жаратылыстану-ғылыми білімге заманауи тәсілдер мен олардың өлшеулігі туралы білімді көрсетеді, жоғары мектептегі қазіргі дидактикалық концепциялардың ерекшеліктерін анықтайды

  • Код ON2

    Қақтығыстық жағдайларда оқытудың тиімділігі мен сапасын арттырудың психологиялық әдістері мен құралдарын іріктеуді жүргізеді.

  • Код ON9

    Педагогикалық ғылымның қазіргі жетістіктері негізінде ЖОО-да оқыту әдістері мен әдістемелерін іріктейді

  • Код ON3

    Халықаралық стандарт (С1) деңгейінде шет тілін меңгерген, ғылыми-педагогикалық әдебиетті аударады, ғылыми жұмыспен байланысты тақырыптарға жазбаша хабарламалар дайындайды, халықаралық ынтымақтастықтың нысандары мен түрлері бойынша ресми құжаттарды ресімдейді.

  • Код ON10

    Этникааралық қарым-қатынас мәдениетін тәрбиелеудің адамгершілік негіздерін, этносаралық қарым-қатынас мәдениетін қалыптастыру принциптерін, нысандарын, әдістерін, құралдарын анықтайды.

  • Код ON5

    Инновациялық технологияларды пайдалана отырып, бастауыш мектептің педагогикалық үдерісін ұйымдастыру негіздерін меңгерген .

7M01301 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі
Магистратура

Махамбет Өтемісов атындағы Батыс Қазақстан университеті

БББТ: M003 Пәнсіз мамандандырылған педагогтерді даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01301 Бастауышта оқыту педагогикасымен әдістемесі (н/п)
Магистратура

Халықаралық гуманитарлық-техникалық университеті

БББТ: M003 Пәнсіз мамандандырылған педагогтерді даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01301 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі
Магистратура

"Алматы" Университеті

БББТ: M003 Пәнсіз мамандандырылған педагогтерді даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01301 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі
Магистратура

Абай атындағы Қазақ Ұлттық педагогикалық университеті

БББТ: M003 Пәнсіз мамандандырылған педагогтерді даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01301 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі педагогін даярлау
Магистратура

Оңтүстік Қазақстан мемлекеттік педагогикалық университеті

БББТ: M003 Пәнсіз мамандандырылған педагогтерді даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01301 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі
Магистратура

"Сырдария" университеті

БББТ: M003 Пәнсіз мамандандырылған педагогтерді даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
7M01301 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі
Магистратура

Семей қаласының Шәкәрім атындағы университеті

БББТ: M003 Пәнсіз мамандандырылған педагогтерді даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01301 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі
Магистратура

Ш.Есенов атындағы Каспий мемлекеттік технологиялар және инжиниринг университеті (Yessenov University)

БББТ: M003 Пәнсіз мамандандырылған педагогтерді даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
Top