Біздің инстаграмға жазылыңыз, гранттық байқаудың нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
7M01301 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі в Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Бастауыш білім беру аясындағы терең білімді игерген, нақты білім ортасындағы заманауи ғылыми және практикалық мәселелерді құруға және шешуге қабілетті, педагогикалық, ғылыми-зерттеушілік және басқарушылық әрекеттерді табысты жүзеге асыра алатын педагогтар дайындау.
-
Академиялық дәреже Магистратура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
-
Оқу мерзімі 2 года
-
Кредиттер көлемі 120
-
Білім беру бағдарламаларының тобы M003 Пәндік мамандандырылмаған педагогтерді даярлау
-
Білім беру саласы 7M01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 7M013 Пәндік мамандандырылмаған педагогтарды даярлау
Пәндер
-
1 Оқу жылы
Ғылымның тарихы және философиясы
Басқару психологиясы
Шет тілі (кәсіби)
Жоғары мектеп педагогикасы
«Soft skills» даму технологиясы
Заманауи білім берудегі мәдени-тарихи және іс-әрекеттік тұғырлар
Бастауыш білім беруді психологиялық қолдау
Академиялық жазылым
Ғылыми-педагогикалық жобалау технологиясы
Дамытушылық білім ортасын жобалау
Бастауыш білім берудің жаңартылған мазмұны аясында озық тәжірибені жалпылау және таратуды зерттеу
Білім беру бағдарламасын жүзеге асыру әдістемесі: "Математика және АКТ" пәндік саласы
Бастауыш мектеп педагогикасын мен ғылымның өзекті мәселелері
Педагогикалық зерттеулердегі математикалық өндеу әдістері
Педагогикалық антропология
Көптілділік: теория және практика
-
2 Оқу жылы
Бастауыш білім берудегі интербелсенді оқыту технологиялары
Педагогикалық деонтология
Білім беру бағдарламасын жүзеге асыру әдістемесі: "Тіл және әдебиет" пәндік саласы
Бастауыш мектептегі ӨМШТ (ТРИЗ) технологиясы
Бастауыш білім беру сапасын бағалаудың халықаралық жүйеcі
Білім беру бағдарламасын жүзеге асыру әдістемесі: "Дүниетану және жаратылыстану" пәндік саласы
Профессии
Оқыту нәтижелері
- инновациялық әдістерді қолдана отырып, білім алушылардың бірлескен, Жеке оқу және тәрбие қызметін ұйымдастырудың оңтайлы нысандары мен технологияларын жобалау және қолданады;
- бала жайлы білімді кіріктіреді, кәсіби этика нормаларын қолданады, басқарушылық әрекеттің психологиялық шарттары мен ерекшеліктерін талдайды, басқарушылық ішкі жүйенің жәйі мен өзгерістерін диагностикалайды және болжалдайды;
- дәріс жазу, семинар сабағының мазмұнын құрастыру үшін алған білімдерін педагогикалық және зерттеу практикасында іске асыру, ғылыми зерттеу тақырыбы шеңберінде эксперименттік жұмыс жүргізеді;
- жаратылыстану және әлеуметтік-гуманитарлық ғылымдардың өзекті мәселелерін, ғылыми таным мен жоғары мектеп педагогикасының дамуындағы заманауи беталыстарды бағалайды;
- мониторингтік зерттеулерді ұйымдастырудың түрлерін, мақсаттарын, тәсілдері мен әдістерін, білім беру нәтижелерін диагностикалау технологиялары мен принциптерін пайдалану, ғылыми зерттеулердің әдіснамасы мен әдістерін, математикалық статистика әдістерін қолдану;
- қалыптасқан стереотиптерді жеңу қабілетін бағалау, кәсіби өзін-өзі дамыту үшін қажетті жаңа білімді өз бетінше алуға дайын екендігін көрсетеді;
- ғылыми, психологиялық-педагогикалық басқару, полимәдениеттілік және полилингвалды ортада әлеуметтік өзара әрекеттесу міндеттерін шешу үшін шет тілін қолданады, мәдениетаралық өзара әрекет жасау үдерісінде мәдениеттің әртүрлілігін талдауға және ескеруге қабілетті;
- жаңартылған білім беру мазмұны бойынша бастауыш мектеп педагогикасы мен ғылымның өзекті мәселелерін бағалау, білім алушылардың білім беру бағдарламасын игеру нәтижелерін қадағалау;
- "Тіл және әдебиет", "Математика және АКТ", "әлемді тану және жаратылыстану" пәндері бойынша білім беру бағдарламаларын іске асыру әдістемесін қолдану, ғылыми зерттеулер мен педагогикалық қызметті жүзеге асыру үшін АКТ қолданады;
- жүйелі тәсіл негізінде проблемалық жағдайларға сыни талдау жасау, іс-қимыл стратегиясын әзірлеу, мектептің, ЖОО-ның білім беру қызметін бақылау мен сүйемелдеуді іске асыру; білім беру сапасын халықаралық бағалау жүйесінде мониторингті жүзеге асырады;
- білім беру практикасын зерттеуді жоспарлау және жүргізу, олардың нәтижелерін жариялау, тақырып бойынша шолу зерттеулер ғылыми жарияланымдар, Педагогика, Психология және әдістеме саласындағы жаңа ғылыми зерттеулердің нәтижелерін оқу процесіне енгізеді;
- теориялық және әдіснамалық талдау дағдыларын қолдану, болжау және жоспарлау әдістерін практикада модуляциялау, сонымен қатар зерттеу және практикалық мәселелерді шешу үшін мамандық бойынша білімді және пәнаралық білімді синтездейді.
Ұқсас БББ
7M01301 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі
Жұмабек Ахметұлы Тәшенов атындағы университеті
7M01301 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі
Ыбырай Алтынсарин атындағы Арқалық педагогикалық институты
7M01301 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі
Алматы гуманитарлы-экономикалық университеті
7M01301 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі педагогін даярлау
Өзбекәлі Жәнібеков атындағы Оңтүстік Қазақстан педагогикалық университеті (ОҚМПУ)
7M01301 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі
Семей қаласының Шәкәрім атындағы университеті
7M01301 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі
Шахмардан Есенов атындағы Каспий технологиялар және инжиниринг университеті (Yessenov University)
7M01301 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі
Академик Ебіней Арыстанұлы Бөкетов атындағы Қарағанды университеті (ҚарУ Е.А.Бөкетов)
7M01301 Бастауышта оқыту педагогикасымен әдістемесі
Орталық Азия Инновациялық Университеті (ОАИУ)