7M01301 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі в Yessenov University
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Бастауыш білім беру саласындағы өзінің кәсіби қызметінің міндеттерін заманауи деңгейде өз бетінше шеше алатын, ғылыми зерттеулерді, жобалық жұмыстарды жүзеге асыра алатын кәсіби маман дайындау.
-
Академиялық дәреже Магистратура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 2 года
-
Кредиттер көлемі 120
-
Білім беру бағдарламаларының тобы M003 Пәндік мамандандырылмаған педагогтерді даярлау
-
Білім беру саласы 7M01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 7M013 Пәндік мамандандырылмаған педагогтарды даярлау
Пәндер
-
Шет тілі (кәсіби)
Пәннің мақсаты кәсіби қызметті табысты жүргізу үшін қажетті негізгі коммуникативтік дағдылар мен дағдыларды дамыту және пысықтау болып табылады. Пән Кәсіби саладағы коммуникация терминологиясын, сондай-ақ мәтінді аудару кезіндегі грамматикалық құрылымдар мен лексикалық ережелерді зерттеуге бағытталған. Пәнді оқу кезінде мамандыққа тән негізгі терминдердің, сөздер мен сөз тіркестерінің мағыналары және олардың баламалары қарастырылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Функционалдық тілдік және математикалық сауаттылық
Мақсаты: оқушылардың функционалдық тілдік, математикалық сауаттылығын қалыптастырушы, бастаушы педагогикалық үдерісті жүзеге асыруды қамтамасыз ететін кәсіби құзыреттілікті қалыптастыру. Мазмұны: бастауыш сынып оқушыларының функционалдық сауаттылығын қалыптастыру теориясын, практикасын дамытудың көрсеткіштері, шарттары, үрдістері, бағыттары; Құзыреттілік: негізгі ұғымдарды сипаттау, теорияның, практиканың даму бағыттарын, үрдістерін талдау, функционалдық тілдік, математикалық сауаттылықты диагностикалау үшін тапсырмаларды өңдеу, пайдалану.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Біріктірілген пәндік-тілдік оқыту: CLIL технологиясы
Мақсаты: оқытылатын пәндер арқылы шет тілі оқыту және шет тілі арқылы пәндерді оқыту. Мазмұны: оқу үдерісіндегі CLIL рөлі мен орны,қазіргі білім беру ортасы жағдайында CLIL қолдану ерекшеліктері, оқу үрдісіне CLIL енгізудің әдістемелік ұсынымдарын тәжірибелік іске асыру. Құзіреттілік: мәдениетаралық қарым-қатынас дағдыларын дамыту, мақсатты тілдің кәсіби терминологиясын меңгеру, тілдің жалпы құзыретін жетілдіру.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Инновациялық зерттеу әдістері және коммерцияландыру
Пәннің мақсаты: зерттеу жұмысын тиімді ұйымдастыруда білім алу барысында және болашақ кәсіби қызметінде зерттеу жұмыстарымен айналысуға дайындаудағы кәсіби білімі мен дағдыларын жетілдіру. Курс болашақ педагогтерді іс-әрекеттегі зерттеу мен командалық зерттеудің ерекшеліктері негізінде педагогикалық қолданбалы зерттеуді ұйымдастыру мен оны өндірістік практикада қолдануды жоспарлау дағдысын қалыптастыруға бағытталған. Курс педагогикалық қолданбалы зерттеу әдіснамасымен, әдістерімен және әдістемесімен таныстыра отырып, өз тәжірибелерін зерттеуді мектеп тәжірибесімен және болашақ педагогтерді даярлау ісімен сабақтастығын зерделеуді қарастырады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Әлеуметтік дағдыларды дамыту әдістемесі
Мақсаты: әлеуметтік дағдыларды дамытудың тиімді әдістері мен тәсілдерін зерделеу Мазмұны: әлеуметтік дағды, оқушылардың сәтті әлеуметтену мәселелері, әлеуметтік дағдылардың психологиялық-педагогикалық ерекшеліктері. Әлеуметтік дағдыларды дамытуға бағытталған әдістер. Жаңартылған білім беру мазмұнындағы әлеуметтік дағдыларды дамытудағы оқыту әдістері мен тәсілдерінің рөлі. Құзыреттер: әлеуметтік дағдыларды дамытудағы құндылыққа бағдарланған тәсілдерді білу. Оқушылардың әлеуметтік дағдыларын дамыту деңгейін анықтай білу, олардың әлеуметтік дағдыларын тиімді дамытуға ықпал ететін әдістерді меңгеру.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Бастауыш білім берудегі бағалау технологиясы
Мақсаты: қазіргі білім берудегі бағалау үдерісінің теориялық, практикалық, психологиялық аспектілерімен таныстыру, оқыту нәтижелерін бағалаудың заманауи құралдарымен таныстыру. Мазмұны: оқытудың сапасын бақылауға қойылатын талаптар, мәні, функциялары, бағалаудың қазіргі заманғы құралдары, оларды оқу үдерісінде қолдану. Құзыреттілік: функцияны, талаптарды, бақылау түрлерін, формаларын, әдістерін білу; бақылау жүргізу процедурасын, портфолионың артықшылықтарын білу.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Оқу үрдісіндегі АКТ
Мақсаты: оқу үрдісінде АКТ қолдану құзыреттілігін қалыптастыру. Мазмұны: оқытудағы ақпараттық-әрекеттік модельдерді іске асырудағыАКТ; танымдық қызметті жандандыруда, оқушының оқу жетістіктерін бақылау. Құзыреттілік: танымдық қызметті белсендіру, оқу жетістіктерін бақылау, бағалау және мониторинг жүйесін іске асыру үшін оқытудағы АКТ-ны талдау, таңдау, АКТ үшін материалдар жасау..
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ғылым тарихы және философиясы
Пәннің мақсаты-ғылым тарихын зерттеу негізінде ғылыми ойлау стилін қалыптастыру. Курс теориялық негіздерді зерделеуге, шетелдік және отандық ғылым әдіскерлерінің бастапқы көздерімен, классикалық еңбектерімен жұмысты талдауға, дербес және сыни ойлауға жәрдемдесуге, кәсіби даму үшін ойлау кеңдігі сияқты қасиеттерді қалыптастыруға, тиімділікті, еңбекке қабілеттілікті немесе оқуды арттыру үшін қажетті негізгі кәсіби және жеке қасиеттер негізінде жаңа қасиеттерді дамытуға бағытталған. Ғылымның тарихи кезеңдерін, қоғам, мәдениет, адам туралы ғылымның қалыптасу тарихын қарастырады
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Бастауыш білім берудің заманауи трендтері
Мақсаты: Қазақстанның қалыптасу үдерісіндегі қазіргі тиімді білім беру тенденцияларын талдау, білім беру жүйесінің даму жағдайын, Қазақстандық білім беру жүйесінің әлемдік үдерістерге қаншалықты сәйкес келетінін, қазіргі қазақстандық білім берудің тұрақты дамуға қалай ықпал ете алатынын зерделеу. Мазмұны: Smart технологиясының заманауи мүмкіндіктері мен артықшылықтарын, STEM бағыттары бойынша ғылыми-зерттеу жұмыстарын ұйымдастырудағы халықаралық және отандық тәжірибенің тиімділігін, білім беру ұйымдарындағы инновациялық үдерістерді басқару және тиімді ұйымдастыру жолдарын ескере отырып, ол өз зерттеулерін бастауыш білім беру саласын жетілдіруге бағыттаулы қарастырады. Құзіреттілігі: білім беру жүйесіндегі әлемдік тиімді үдерістерді бастауыш білім беру саласын жетілдіруде саралай және қолдана алады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Мектепке дейінгі және бастауыш білім берудің сабақтастығы
Мақсаты: мектепке дейінгі және бастауыш білім беру сабақтастығын жүзеге асыруға педагогтың дайындығын ғылыми-әдістемелік қамтамасыз ету. Мазмұны: мектепке дейінгі және бастауыш білім берудің сабақтастығы, оның нормативтік-құқықтық базасы, сабақтастық принципі негізінде педагогикалық үдерісті басқарудың механизмдері мен ерекшеліктері. Құзыреттілік: мектепке дейінгі және бастауыш білім беру сабақтастығын іске асыруды қамтамасыз етуге қабілетті.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Киберпедагогика
Пәннің мақсаты: оқыту процесінде цифрлық технологияларды қолдануды жетілдіру, цифрлық контентті құру және цифрлық трансформацияны құру үшін қажетті дағдыларды дамыту, оқыту процесінде цифрлық технологияларды қолдануды жетілдіру. Курс желілік оқытудың теориялық және қолданбалы қағидаттары негізінде онлайн/ аралас курсты жобалау мен іске асыруда цифрлық ресурстарды, технологияларды пайдалануға бағытталған. Курс интернет-технологиялар, виртуалды оқыту, цифрлық сервистер және құралдар арқылы жеке оқытуды көздейді
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Басқару психологиясы
Пәннің мақсаты: басқару қызметі және тұтас педагогикалық процесс бойынша болашақ мамандардың кәсіби-психологиялық құзыреттілігін қалыптастыру. Курста басқару психологиясының теориялық және әдіснамалық негіздері, еңбек ұжымын басқару психологиясы және ұжымдағы әлеуметтік–психологиялық ахуал, тиімді басқаруды ұйымдастыру, басқару қызметінің әлеуметтік-психологиялық мәселелерін шешу мәселелері, тұлғаға психодиагностикалық және психологиялық кеңес беру мәселелері, психологиялық-педагогикалық және пәндік білімді интеграциялау тетіктері мен принциптері қарастырылады
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Жоғары мектеп педагогикасы
Пәннің мақсаты: білім беру, оқыту және білім беру заңдылықтарын зерттеу және жоғары мектеп мұғалімін даярлау процестерін басқару. Пәннің мақсаты жоғары оқу орындарында жұмыс істейтін педагогикалық жүйелерді, сондай-ақ жоғары оқу орындарын басқару жүйелерін игеру. Курста жоғары мектеп педагогикасының теориялық және әдіснамалық негіздері, білім берудің заманауи парадигмасы, ЖЖОКБҰ-да білім беру-ғылыми үдерісін жоспарлау мен ұйымдастыруға қойылатын негізгі талаптар қарастырылады; жоғары білім беру саласындағы нормативтік-құқықтық актілер, педагогикалық менеджмент, Педагогикалық деонтология, педагогикалық аксиология негіздері
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Педагогикалық жобалау
Мақсаты: педагогикалық жобаларды әзірлеу және енгізу арқылы оқу үдерісін инновациялармен қамтамасыз ету дағдыларын қалыптастыру. Мазмұны: Білім берудегі жоспарлаудың тарихы. Педагогикалық жобалаудың теориялық негіздері. Білім беру жүйесін жобалау аспектілері. Жоба мәдениеті. Жоба қызметінің субъектілері мен объектілері. Жобалық іс-шараларды ұйымдастыру. Педагогикалық жобалардың түрлері. Жоба қызметінің нәтижелері және бағалау. Педагогикалық жобалауға қатысушыларға қойылатын талаптар. Құзыреттілік: педагогикалық жобалау әдістерін меңгеру.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Сабақты инновациялық құрылымдау
Мақсаты: сабақты инновациялық әдіспен әзірлеу және ұйымдастыру іскерлігін қалыптастыру. Мазмұны: инновациялық сабақ - функционалдық сауаттылықты дамыту құралы. Инновациялық сабақтардың құрылымы мен түсінігі. Инновациялық сабақтардың сипаттамасы. Кұзыреттіліктер: инновациялық әдіспен сабақтарды әзірлеу және ұйымдастыру; сабақты инновациялық құрылымдауды жүзеге асыру кезінде педагогикалық қызметтің нәтижелерін сыни бағалау; сабақ уақытында
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Бастауыш мектеп педагогикасын мен ғылымның өзекті мәселелері
Мақсаты: бастауыш мектеп педагогикалық ғылымының өзекті мәселелері жайлы түсінік. Мазмұны: Білім берудің негізгі беталыстары, мәселелері, болашағы. Білім беру жүйелерінің мектепке дейінгі, бастауыш деңгейлері арасындағы сабақтастық. Бастауыш білім берудің әдіснамалық мәселелері. Құзыреттілік: білім беруді дамытудың әлемдік беталыстарын қолдану; заманауи білім парадигмаларының мәселелерін, болашағын анықтай алу; ғылыми-зерттеу әрекетінің негіздерімен қарулану.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 6
-
Кәсіби-тұлғалық коучинг
Мақсаты: коучингті дамытудың тұжырымдамасы мен негізгі кезеңдерін, коучингті өткізудің негізгі артықшылықтарын, коучингті ұйымдастыру құрылымын қарастыру. Мазмұны: оқу-кәсіптік қызметтің мәні мен құрылымы. Коучинг әдістері. Маман тұлғасының кәсіби маңызды қасиеттері. Кәсіби қызметке мотивациялық және құндылық қатынасы. Маманның кәсіби-тұлғалық дамуының акмеологиялық негіздері. Кәсіби тұлғалық дамудың психологиялық механизмдері. Құзыреттері: кәсіби қызметте болашақ мамандарды кәсіби қызметке батыруды қамтамасыз ететін коучинг түрлерін қолдану
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 6
-
Ғылыми зерттеулердегі сандық технологиялар
Мақсаты: магистранттарды ғылыми зерттеулерде цифрлық технологияларды қолдануға үйрету. Мазмұны: қазіргі ғылымның әдіснамасы мен құрылымы. Педагогикалық зерттеулердің әдіснамалық негіздері. Ғылыми танымға жүйелі көзқарас. Ғылыми зерттеулерде қолданылатын цифрлық технологиялардың шығармашылық құралдары. Интернет желісінің халықаралық ресурстарында ғылыми ақпаратты іздеу. Ғылыми мәтінді дайындаудың негізгі ережелері. Зерттеу нәтижелерін өңдеудің негізгі құралдары мен әдістері. Құзыреттіліктер: ғылыми зерттеулерде цифрлық технологияларды қолдану.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 6
-
Білім берудегі мобильді технология
Мақсаты: магистранттардың білім берудегі негізгі үдерістер мен жаңа технологияларды меңгеру және оларды оқу іс-әрекетінде және психологиялық-педагогикалық тәжірибеде қолдану. Мазмұны: талдау, бақылау, бағалау, жобалау, жоспарлау, басқару, құрылымдау, мобильді құрылғылар. Құзыреттілік: білім берудің заманауи трендтерін, оқу үрдісінде мобильді құрылғыларды қолдану; зерттеу және практикалық қызметте жаңа технологияларды қолдана білу.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Педагогикалық зерттеулердегі математикалық өндеу әдістері
Мақсаты: педагогикалық зерттеулердегі математикалық өңдеу әдістерін пайдалануға үйрету. Мазмұны: Педагогика мен психологиядағы өлшеу мәселелері. Математикалық нысандар жайлы түсінік. Зерттелетін нысандардың жиынтығы. Бақылау нәтижелерін математикалық өңдеудің негізгі әдістері. Таңдаманы бағалау әдістері. Дұрыс үлестірілім. Бақылау нәтижелерін математикалық өңдеудің корреляциялық әдістері. Регрессиялық талдау. Рангілік корреляциялар. Құзыреттілік: статистикалық ғылыми нәтижелерді математикалық әдістермен өңдеу.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Ғылыми зерттеу тақырыбы шеңберінде эксперименттік жұмыс жүргізе отырып, өз қызметінің басымдықтарын іс жүзінде айқындайды және іске асырады;
- Заманауи және инновациялық (оның ішінде цифрлық) технологияларды қолдана, студенттік орталықтандырылған оқыту және бағалау қағидаттарын ескере отырып, дәріс, семинар және практикалық сабақтарды ұйымдастырады және өткізеді;
- Білім алушы туралы қазіргі заманғы білімді біріктіріп,кәсіби этика нормаларын қолданып, психологиялық жағдайлар мен басқару қызметінің ерекшеліктерін талдай отырып, басқару ішкі жүйесінің жағдайы мен өзгерістерін диагностикалайды және болжайды;
- Мәдениетаралық өзара іс-қимыл процесінде мәдениеттердің алуан түрлілігін талдай және ескере отырып ЖЖОКБҰ саясаты мен рәсімдеріне сәйкес білім беру ортасы мен ұйымдық мәдениетті қолдайды және дамытады;
- Мәдениетаралық өзара іс-қимыл процесінде мәдениеттердің алуан түрлілігін талдай және ескере отырып, кәсіби және әлеуметтік өзара іс-қимыл үшін үш тілде қазіргі заманғы коммуникациялық технологияларды және көпмәдениетті және көпмәдениетті ортада қолданады;
- Ұлттық және халықаралық дерекқорлармен жұмыс істей отырып, арнайы ғылыми білім мен зерттеу нәтижелері негізінде, бастауыш мектеп педагогикасы мен ғылымның білім мазмұны бойынша өзекті мәселелерін бағалайды;
- Mектептің білім беру қызметін бақылауды және сүйемелдеуді жүзеге асырып, іс-қимыл стратегиясын әзірлеп, жүйелік тәсіл негізінде проблемалық жағдайларға сыни талдауды жүзеге асырады;
- Кәсіби өзін-өзі дамытуға қажетті жаңа білімді өз бетінше алуға дайын екендігін көрсете отырып, қалыптасқан стереотиптерді жеңу қабілетін бағалайды;
- Бастауыш білім беру саласындағы соңғы ғылыми зерттеулердің нәтижелерін оқу процесіне енгізе отырып, олардың нәтижелерін жариялап, ғылыми жарияланымдарды рецензиялап, ғылыми конференцияларда зерттеу тақырыбы бойынша баяндамалар жасайды;
- Мамандықтың құндылық белгілерінің ерекшелігін (жоғары білім беруді даярлау бағыты бойынша) ескеріп, болжау және жоспарлау әдістерін практикада модуляциялай отырып, теориялық және әдіснамалық талдау дағдыларын қолдана алады.
Ұқсас БББ
7M01301 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі
Жұмабек Ахметұлы Тәшенов атындағы университеті
7M01301 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі
Алматы гуманитарлы-экономикалық университеті (АГЭУ)
7M01301 Бастауышта оқыту педагогикасымен әдістемесі
Орталық Азия Инновациялық Университеті (ОАИУ)
7M01301 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі
Семей қаласының Шәкәрім атындағы университеті
7M01301 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі
Академик Е.А.Бөкетов атындағы Қарағанды университеті (ҚарУ Е.А.Бөкетов)
7M01301 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі
Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті
7M01301 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі педагогін даярлау
Өзбекәлі Жәнібеков атындағы Оңтүстік Қазақстан педагогикалық университеті (ОҚМПУ)
7M01301 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі
Ы.Алтынсарин атындағы Арқалық педагогикалық институты (Ы.Алтынсарин атындағы АПИ)