Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7M01301 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі в "Сырдария" университеті

  • Басқару психологиясы
    Несиелер: 4

    Жеке тұлғаның жалпы және әлеуметтік психологиясы Тұлға құрылымына теориялық көзқарастар. Жеке тұлғаның психикалық процестері мен қасиеттері жеке тұлғаның психологиялық ерекшеліктері: Темперамент және мінез. Шағын топ пен топты басқару психологиясы Топ туралы ұғым, топтық өзара әрекеттесудің әлеуметтік-психологиялық ерекшеліктері көшбасшылық және көшбасшылық психологиялық әсер іскерлік қарым-қатынастағы жеке тұлғаны қабылдау. конфликтология негіздері және қиын адамдармен байланыс жасау әдіс-тәсілдерін оқып үйренеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ғылым тарихы мен философиясы
    Несиелер: 4

    "Ғылым тарихы мен философиясы" курсы және қазіргі әдіснамасының негізгі модельдері, принциптері, идеялары. Генезис және ғылым дамуының негізгі тарихи кезеңдері. Логостан ғылымға дейін. Ғылымның мәртебесі. Ғылыми критерийлер. Ғылыми білім формалары. Ғылым динамикасы. Адам, тарих, мәдениет және қоғам туралы ғылымдардың қалыптасу тарихы. Нақты ғылымдардың өзекті философиялық мәселелері оқып игереді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жоғары мектептің педагогикасы
    Несиелер: 4

    Жоғары мектеп педагогикасының негізгі категорияларының сипаттамасы, педагогикалық процестің құрылымы мен компоненттері және оны басқару, оқыту әдістері, құралдары мен формалары. Жоғары білім мазмұны. Жоғары мектептегі заманауи білім беру технологиялары. Педагогикалық өзара әрекеттесу субъектісі ретінде отбасы мәселелерін және білім беру жүйесін басқару аспектілерін қалыптастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Шет тілі (кәсіби)
    Несиелер: 4

    Шет тілінің халықаралық стандарт деңгейі. Ғылыми стильдің грамматикалық категорияларын ауызша және жазбаша формаларыу. Ақпараттық және кәсіби мазмұндағы мәліметтерді тыңдап қабылдау әдістері. Мамандық және қоғамдық-саяси мәселелер бойынша монологтық және диалогтық формада кәсіби деңгейде ауызша қарым-қатынас жасау. Магистранттың ғылыми жұмысымен байланысты жазбаша мәлімдеме дайындауды игереді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ғылыми зерттеу жұмыстарын жобалау мен ұйымдастыру
    Несиелер: 4

    «Ғылыми зерттеу жұмысын жоспарлау және ұйымдастыру» курсы психологиялық-педагогикалық мәселелерді зерттеу жұмысын жоспарлау мен ұйымдастыру базасын қалыптастырып, ғылыми зерттеу іс-әрекеттерінде тиімділікті қамтамасыздандыратын дайындықты тереңдетуге бағытталған. Магистранттар педагогикалық зерттеу әдістерін зерделеп, олардың педагогикалық фактілер мен құбылыстарды зерттеу мүмкіндіктерін меңгереді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Бастауыш сынып мұғалімдерін даярлаудың әлеуметтік мәселелері
    Несиелер: 5

    Бастауыш сынып мұғалімдерін даярлаудың теориялық негіздері. Бастауыш сынып мұғалімдерін даярлаудың әлеуметтік мәселелерінің мәні мен маңызы. Мұғалімдерді кәсіби даярлаудың ерекшеліктері. Қазіргі қоғамдағы бастауыш сынып мұғалімі кәсібінің әлеуметтік маңызы. Бастауыш сынып мұғалімдерін даярлаудың әлеуметтік мәселелерінің әдістемелік негіздері. Бастауыш сынып мұғалімдерін даярлаудың әлеуметтік мәселелерінің құрылымы. Мұғалімдерді даярлаудың әлеуметтік мәселелерінің қазіргі жағдайын оқып үйренеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • ЖОО-ғы тәрбие жұмысының әдістемесі
    Несиелер: 5

    ЖОО-ғы тәрбие жұмысының мақсат, міндеттері. Қазіргі әлеуметтік-экономикалық жағдайға байланысты ЖОО-ғы тәрбие жұмысының принциптері. ЖОО-ғы тәрбие жұмысының бағыттары мен мазмұны және ЖОО-ғы тәрбие жұмысының әдіс-тәсілдері формалары.Тәрбиенің қалыптасу генезисі және оның қоғамдық мәні. Тұлғаны отбасында тәрбиелеудің мәні. Ғұлама ойшылдардың тәрбие туралы тағылымдық мұралары. ЖОО-ғы тәрбие сағаттарын ұйымдастыру әдістемесін оқып, талдап үйренеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ғылыми зерттеу жұмысын ұйымдастыру және нәтижелерді коммерциализациялау
    Несиелер: 4

    «Ғылыми зерттеу жұмысын ұйымдастыру және нәтижелерді коммерциализациялау» пәні ғылыми-педагогикалық іс-әрекеттің мәнімен, ғылыми педагогикалық зерттеу жұмысын ұйымдастыру мен оның әдіснамалық принциптерімен таныстырады. Қазіргі педагогикалық зерттеудің мәселелерін, теориялық, эмпирикалық зерттеу әдістерін, педагогикалық эксперименттің түрлерін, ғылыми зерттеудегі олардың қызметін қарастырады және коммерциализациялаудың әдіс-тәсілдерін үйретеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Бастауыш білім беру мамандарын даярлаудың әдіснамасы мен әдістемесі
    Несиелер: 5

    Бастауыш білім берудің əдіснамалық, психолого-педагогикалық, əдістемелік негіздері мен теориялық жəне əдістемелік мəселелері Болашақ мамандарды кəсіби қызметке даярлаудың əдіснамалық негіздері Педагогикалық қызметке психологиялық даярлаy күрделі динамикалық жүйе ретінде. Болашақ мұғалімдерді кəсіби қызметке психологиялық даярлаудың дəстүрлі жəне инновациялық əдістері Болашақ мамандарды кəсіби қызметке педагогикалық даярлаудың интерактивті əдістері Кəсіби-педагогикалық құзыреттілікте.Тұлғаның педагогикалық бағытталғандығы құрылымына педагогикалық еңбекке қызығушылық пен бейімдік, білім алушы тұлғасын дамытуға бағдар кіретін интегралды сапа ретінде. Педагогикалық даярлық немесе кəсіби қажетті білімдер, дағдылар жəне іскерліктер. Мұғалімнің педагогикалық өзіндік санасы өзі жəне өзінің мамандығы туралы түсініктерінің кешені, өзін-өзі бағалау, өз мақсаттары мен перспективаларын анықтау ретінде. Педагогтың даярлаy жүйесіндегі педагогикалық практика (сараман).Педагогтың сөзі тəрбиелік ықпал ету мен мағлұмат беру құралы ретінде.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Бастауыш мектепте робототехниканы оқыту теориясы мен әдістемесі
    Несиелер: 5

    Бастауыш мектепте робототехниканы оқыту теориясы мен әдістемесі пәніне кіріспе. Жобалау жүйесін жобалау негіздері. Роботтық құрылымдардың элементтері роботты басқару. Датчиктер. Байланыс және қашықтықтан датчиктер. Датчиктер роботтар жауап беретін қоршаған ортаның жағдайы навигация. Роботтар интеллектуалды роботты басқару жүйесін құру ерекшеліктері. Жасанды нейрондар мен нейрондық желілерді қалыптастырудағы экзотикалық жұмыстар. Қарапайым аналогтық роботтың құрылысын үйретеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Бастауыш білім беруді ұйымдастырудың теориясы мен тәжірибесі
    Несиелер: 5

    Бастауыш білім беруді ұйымдастырудың теориясы мен тәжірибесі пәнінің мақсаты білім алушыларды бастауыш білім беруді ұйымдастырудың әдіснамалық негіздері, теориясы мен тәжірибесі жайлы білімдермен қаруландырып, бастауыш білім беру ұйымдастыру үдерісін тиімді жүзеге асыру дағдылары мен ептіліктерін, құзыреттіліктерін қалыптастыру. Пәнді оқып игеру арқылы білім беру үдерісі барысында теориялық және тәжірибелік алған білімдері мен дағдыларын дамыту, кәсіби іс-әрекетте жеке және шығармашылық көзқарасы қалыптастырылады, білім алушылардың даму фактор ретінде бастауыш мектептің білім беру ортасын қалыптастыру үдерісінің ерекшеліктерін түсінеді. Мектептің мәдени және білім беру ортасының негізгі компоненттері, мектептін мәдени-ағартушылык ортасының аксиологиялык компоненттерін оқып меңгереді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Ағылшын және қазақ тілдерінің салыстырмалы фонетика
    Несиелер: 5

    Салыстырмалы (контрастивті) тіл білімінің мақсат- міндеттері Тіл біліміндегі салыстырмалы зерттеулердің тарихы Салыстырмалы-тарихи тіл білімінің негізі Түркі тілдерінің алғашқы классификациясы. Махмұт Қашқари Тілдерді салыстыру-салғастырудың әдіс-тәсілдері Тіл біліміндегі салғастырмалы зерттеулердің тарихы Салғастырмалы талдаудың негізгі бағыттары. Тілдерді салғастырудың ұстанымдары Тілдердің типологиялық топтастырылуы Флективті тілдер– Салғастырмалы тіл білімі Тілдердің көпөлшемді классификациясын оқып үйренеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • ЖОО педагогикалык пәндерді оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    ЖОО педагогикалык пәндерді оқыту әдістемесі пәнінің мақсаты магистранттарға ЖОО педагогикалык пәндер оқытудың теориясы мен әдістемесін, практикалык негіздерін меңгерту, даму бағыттары мен үрдістері туралы түсініктерін қалыптастыру. Пәнді оқыту мазмұнында ЖОО педагогикалық пәндерді оқытудың теориясы мен әдістемесі, жеке-әдістемелік пәндерді оқытудың ғылыми-практикалык маселелері, жеке – әдістемелік пәндерді оқыту әдістемесі, психологолиялық –педагогикалық зерттеулердің әдістемесі жайлы білімдермен қаруландырады. Жеке әдістемелік пәндерді оқытудағы кәсіби құзіреттіліктері мен дағдылары қалыптасады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Көптілділік: теория және практика
    Несиелер: 5

    Көптілділік: теория және практика оқу пәні ретінде мақсаты болашақ мамандарды көптілді білім беру мен оқыту жайлы түсініктерін қалыптастырып, көптілді білім беру мен оқыту жағдайында кәсіби іс-әрекетті жүргізуге даярлау, ғылыми-теориялық негіздері жайлы білімдермен қаруландырып, кәсіби-әдістемелік шеберлігі мен құзыреттіліктерін қалыптастыру. Пәнді оқып игеру арқылы болашақ мамандар көптілді білім беру жағдайында жұмыс істеуге даярлықтары қалыптасып, теориялық және практикалық мәліметтермен танысады, көптілді пәндердің танымдық, тәрбиелік, дамытушылық мақсаттарын іске асыру дағдылары қалыптасады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Бастауыш білім беру сапасын бағалаудың халықаралық жүйесі
    Несиелер: 5

    Бастауыш білім беру сапасын бағалаудың халықаралық жүйеcі пәнінің мақсаты білім алушыларды әр түрлі елдердегі бастауыш білім беру жүйесінің жағдайлары мен өзгерістерін анықтау және салыстыра білу жайлы білімдермен қаруландыру, білім беру саласындағы стратегиялық шешімдердің тиімділігін бағалау дағдылары мен құзыреттіліктерін қалыптастыру. Пәнді оқып игеру арқылы болашақ мамандар білім беруді басқару, бақылау және аттестаттау аспектілері, мониторингті ұйымдастыру тәсілдері, нәтижелерді бағалаудың талаптары мен өлшемдері жайлы ғылыми тұрғыда түсініктері қалыптасады. Білім беру сапасын бағалаудың халықаралық жүйесінің ерекшеліктерін анықтау және оқыту мен тәрбиелеу мазмұнын бақылауды ұйымдастыруда әдістер мен құралдарды пайдалануды үйренеді. Бағалау талаптары, оқыту және тәрбиелеу процесіндегі бақылау мазмұны, бақылау әдістері мен тәсілдерін қолдану дағдылары қалыптасады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Педагогика әдіснамасы
    Несиелер: 5

    Педагогикадағы әдіснамалық метабілімнің ірі блоктары (педагогикалық әдіснама туралы жалпы түсінік, оны анықтауға қажет тұғырлар; педагогикалық әдіснаманың ұғымдық аппараты; педагогикалық әдіснаманың қызметтері және әдіснамалық білімдер құрылымы; әдіснамалық бағдарлар жиынтығы, педагогикалық әдіснаманың даму кезеңдері және үрдістері) туралы жүйелі ғылыми білімдер.Ғылыми-педагогикалық таным әдіснамасы. Педагогикалық зерттеудің әдіснамалық және теориялық негіздері. Зерттеудің әдіснамалық негіздерінің құрамы. Педагогикалық зерттеудің логикасы және ғылыми аппараты. Педагогикалық зерттеудің ұғымдық, өлшемдік аппаратын оқып үйренеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Педагогикалық үдеріс сапасын бағалау және мониторингілеу әдістемесі
    Несиелер: 5

    Білім беру сапасын бағалау мен мониторингілеудің теориялық негіздері. Білім сапасын бағалау мен мониторингілеу мәселесінің қазіргі уақыттағы даму тенденциялары.Білім беру сапасын бағалау жүйесі. Бағалау мен мониторинг жүргізудің әдістемесі мен негізгі кезеңдері. Алынған мәліметтермен жұмыс істеудің әдістемесі. Педагогикалық үдерістің тиімділігін жоғарылату және тиімділігі арттыру. Кәсіби шеберлік және кәсіби даму.Тиімді оқытуға арналған жоспарлаумен оқытудағы уәждеу тәсілдері. Барлық мұғалімдерді жұмысқа тарту және тапсырма беру. мониторинг жүргізу және кері байланыс жасау мен бағалау тәсілдерін үйренеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Цифрлық педагогика
    Несиелер: 5

    Цифрлық педагогика пәнінің мақсаты білім алушыларға білім беру саласында ұлттық бәсекеге қабілеттілікке қол жеткізудің негізгі құралы ретінде заманауи қоғамның ақпарат, коммуникация, кәсіп саласындағы бүкіл әлімдік өзгерістер білім берудің мазмұндық, әдістемелік, технологиялық аспектілері, педагогикалық құралдары жайлы білім, білік, дағдылармен қаруландыру. Пәнді оқып игеру арқылы қоғамның цифрлық технологиясы мен телекоммуникациясын дамытудың адамның жеке тұлғалық даму процесіне ықпалы, цифрлық педагогика бойынша білімді жасақтай білуі, оны игеру және бекіту тәсілдері жайлы білімдерді оқып үйренеді. Заман талабына сай тұтынушылардың тез өзгеретін сұранысы мен қажеттіліктеріне жауап беретін жаңа білім беру стандарттарын құра алуға дағдыланады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Ғылым және бастауыш білімнің қазіргі мәселелері
    Несиелер: 4

    «Ғылым және бастауыш білімнің қазіргі мәселелері» курсының басқа оқу пәндерімен байланысы. Педагогика ғылымдарының қазіргі жіктемесі мен әдіснамасы. Ғылыми парадигмалар жүйесі ғылым дамуының заңы ретінде. Бастауыш оқыту педагогикасы саласында ғылыми білім алудың заманауи әдістері.Білім берудегі инновациялық, жобалар және олардың тиімділігін бағалау критерийлері. Бастауыш білім берудегі мсноиторинг ғылыми және тәжірибелік мәселе ретінде. Бастауыш білім берудің халықаралық жүйесі.Оқыту нәтижелерін анықтауға, білім мазмұнын құрастыруға білім алушылардың оқу жетістіктерін бағалауға қатысты амалдар. Бастауыш мектепте оқытудың педагогикалық технологияларын пайдалануды үйренеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Бастауыш білім беру жүйесіндегі IT технологиялар
    Несиелер: 4

    Бастауыш білім беру жүйесіндегі IT технологиялар пәнінің мақсаты - қоғамдық дамуды ақпараттандыру барысында білім алушылардың шығармашылық әлеуетін дамытуда IT - технологияларының мүмкіндіктерін пайдалану жолдары жайлы ғылыми білімдермен қаруландырып, кәсіби іс-әрекетте IT технологияларын пайдалану қабілетитерін, іскерліктері мен дағдыларын қалыптастыру. Пәнді оқып игеру арқылы білім алушылар интернет желісі негізінде техникалық және инновациялық құралдарды пайдалану дағдылары қалыптасады. Білім беруге және білім беруді ақпараттандыру үдерісіне қажетті ресурстарды пайдалана алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Интербелсенді әдістерді ЖОО - да қолдану мәселелері
    Несиелер: 4

    Интербелсенді әдістеменің теориялық және методологиялық негіздемесі.Интербелсенді оқуды жүзеге асырудың негізгі шарттары мен ережелері.Интербелсенді оқуда/оқытуда оқу мақсаттарын айқындау мәселесі. Блумтаксономиясының танымдық деңгейлері.Интербелсенді сабақтың құрылымы.Интербелсенді әдістердің түрлері. Интербелсенді әдістемесінің негізгі мәселелері: білім және диалог. Интербелсенді оқудың шарттары мен ережелері. Интербелсенді оқуда/оқытуда оқу мақсаттарын айқындау мәселесі. Жоғары мектептегі бағалау мәселесі туралы. Интербелсенді сабақтың құрылымы мен әдістемесін үйретеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Бастауыш мектеп пәндерін оқытудағы креативті әдістері
    Несиелер: 4

    «Бастауыш мектеп пәндерін оқытудағы креативті әдістері – шығармашылықпен оқыту туралы ғылым және өнер оқытудағы креативті әдістер білімгерлерді шығармашылықпен жасауға үйретеді. Оқылым арқылы жазылым жұмысына қажетті ақпараттарды ұсыну, оның мазмұнын түсініп, тақырыпқа қатысты маңыздылығын талқылау, саралау, оқушының есінде сол ақпарат қалатындай қажетті сөздер мен сөз тіркестерін сабақ барысында қолдана алады.оқушыға нақты ақпаратты іріктеу мақсатында «Оқылым стратегияларын», сұрақ қою, сұрақ қоя білуге үйрету мақсатында “Үш қадамды сұрақ”, “Бес саусақ”, “ДЖИГСО”, “Барлық факторларды ескеру”, ”Әткешек” әдістерімен қатар, кейіпкерлерге мінездеме беруде, іс-әрекетін бағалауға қатысты көзқарастарды анықтату үшін “Ар-ождан аллеясы” әдісін қолданып үйренеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Бастауыш мектепте ағылшын тілін оқытудың лингвистикалық негіздері
    Несиелер: 4

    Ағылшын тілін оқыту әдістемесінің теориялық негіздерімен, ағылшын тілін оқытудың бастауыш кезеңінің тарихымен таныстырады, ағылшын тілін оқытудың мақсаттары және мазмұнын анықтайды, ағылшын тілін оқытудың әдістемелік принциптері және құралдарымен таныстырады, ағылшын тілін оқыту әдістемесін үйретеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Бастауыш білім беру модернизациясы
    Несиелер: 4

    Бастауыш білім беру модернизациясы пәнінің мақсаты білім алушылардың білім беру модернизациясы жайлы тусініктерін, білім беру жүйесін жаңарту және жетілдіру жайлы білімдерін, кәсіби міндеттерді шешуде сыни тұрғыдан пайдалана білу дағдылары мен құзыреттіліктерін қалыптастыру. Пәнді оқып игеру арқылы білім беру мазмұнын жаңарту және оның сапасын бақылау тетіктерін, бастауыш білім беру модернизациясының бағыттарын оқып игеріп, жалпы білім берудің мемлекеттік стандарттарын әзірлеу және қабылдау; білім беру мазмұнын жеңілдету жолдарын үйренеді, жалпы білім беретін мектептің жоғары сатысында бейіндік оқытуды енгізу дағдылары қалыптасады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Педагогикалық этика
    Несиелер: 5

    Педагогикалық этиканың теориялық және әдіснамалық мәселелері. Педагогикалық мораль және оның мұғалімнің қызметіндегі көріністері. Педагогтың адамгершілік тәрбиесі. "Мұғалімнің оқушылардың ата-аналарымен қарым-қатынасының адамгершілік аспектілері". Педагог пен оқушылардың ата-аналары арасындағы ынтымақтастық қажеттілігі. Педагогикалық процесс. Мұғалім мен оқушылардың ата-аналары арасындағы қайшылықтардың себептері. Оқушылардың ата-аналарымен байланыс орнату кезіндегі мұғалімнің мінез-құлқына қойылатын талаптарды оқып үйренеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Педагогикалық шеберлікті жетілдіру
    Несиелер: 5

    Өзіндік білім беру жұмысы арқылы мектеп мұғалімдерінің педагогикалық шеберлігін жетілдіру. Мұғалімдердің өздігінен білім алу кепілі оқушылардың деңгейін көтеру. Педагогтің өзін-өзі тәрбиелеуі оның кәсіби құзыреттілігін құраушылардың бірі. Өзін-өзі тәрбиелеу - белгілі бір жеке және әлеуметтік маңызды білім беру мақсаттарына қол жеткізуге бағытталған арнайы ұйымдастырылған, әуесқой, жүйелі танымдық қызмет: танымдық мүдделерді, жалпы мәдени және кәсіби сұраныстарды қанағаттандыру және біліктілікті арттыруды оқып үйренеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Педагогикалық жобалау
    Несиелер: 4

    Педагогикалық жобалаудың жалпы негіздері,педагогикалық жобалаудың қалыптасуы мен дамуы, педагогикалық жобалаудың мәні мен түрлері.Педагогикалық жобалау, мақсат қою және басқару. Жобалаудың білім берудің жаңа нәтижелерін қалыптастырудағы ролі. Педагогикалық жобалаудың заңдылықтары мен ұстанымдары. Педагогикалық жобалаудың ұйымдастыру мазмұны, құрылымы, жобалауды ұйымдастырудың шарттары мен жобалауды жүзеге асыру логикасы. Педагогикалық жобалаудың нәтижелері және бағалау. Педагогикалық әрекеттерді жобалаудың технологиясы мен әдіс-тәсілдерін үйретеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Код ON12

    білім беру бағдарламасы бойынша бакалавриат пәндерінің оқу бағдарламаларын, оқу-әдістемелік кешендерін әзірлей біледі; дәстүрлі инновациялық педагогикалық технологиялар негізінде дәрістер, СӨЖ, тәрбие іс-шараларын ұйымдастыра алады және өткізе біледі; студенттердің оқу жетістіктері мен дамуына мониторинг және бағалау жүргізе алады.

  • Код ON2

    бастауыш білім беру жүйесінің әлемдік жетістіктерін біледі; кәсіби қызмет жағдайындағы тұлғааралық қарым-қатынастың педагогикалық заңдылықтары мен механизмдерін, тілдік қарым – қатынас мәдениетін қалыптастыра біледі; әлеуметтік-педагоикалық құбылыстар мен процестердің заңдылықтарын біледі;

  • Код ON9

    педагогикалық ғылымдар аясында зерттеулерді жоспарлап, эмпирикалық деректерді айқындап, өңдей алады, негізгі тұжырымдамалар мен зерттеу құрылымын айқындай біледі, тіл меңгеру дағдыларын қалыптастыра алады, зерттеушілік іс-әрекетті жүзеге асыра алады және зерттеулердің нәтижелерін салыстырып қорытынды жасай алады, тәжірибеде қолданылуы бойынша ұсыныстар даярлай біледі;

  • Код ON3

    жоғары білімді маманның кәсіби-педагогикалық мәдениетінің негіздерін меңгереді, сыни өзіндік пікір білдіріп, шешім қабылдай алады, қарама-қайшышылықты және қарсы пікірлерді жоя алады;

  • Код ON4

    әлеуметтік, этикалық, ғылыми жаңалықтарды ескере отырып, пайымдаулар қалыптастыру үшін ақпаратты жинай алады және пәнді оқытуда АКТ-ны және цифрлық білім ресурстарын пайдалана алады;

  • Код ON8

    оқытудың инновациялық технологияларының негізгі түрлері мен құрылымын, мәнін біледі, педагогикалық инновациялық технологияларды оқыту мен тәрбиелеудің мақсат-міндеттеріне, күтілетін нәтижелеріне және білім алушылардың жеке ерекшеліктеріне сәйкес ЖОО-ның білім беру үдерісінде қолдана біледі, педагогикалық технологиялар көмегімен оқытуды жобалай алады;

  • Код ON7

    білім беру стратегияларын, оқыту, тәрбиелеу әдістері мен технологияларын өңдей біледі және жүзеге асыра алады, білім беруге жаңашылдық енгізе алады, қазіргі заманғы педагогикалық стратегиялар мен технологияларды білім беру мен дамудың жеке траекториясын жобалауда, ерекше білім беруді қажет ететін балаларды оқыту мен тәрбиелеуде тиімді қолдана алады;

  • Код ON1

    кәсіби іс-әрекетті атқаруда пәнаралық және салааралық өзара әрекеттестіктерін жүзеге асыра біледі, пәнаралық саланың негізгі бөлімдерін қорытындылай алады, оқытылатын саладағы мәселелер бойынша шешім қабылдай алады, интеграциялауды көрсете алады;

  • Код ON11

    іс-әрекет пен мінез-құлық бағдарламаларын әзірлей біледі; студенттің оқу міндетін және оны шешу тәсілдерін (іс-әрекет тәсілдерін) түсінуіне қол жеткізе алады; іс-әрекеттің ағымдағы және қорытынды нәтижелерін бағалай біледі; педагогикалық міндеттерді шешуге байланысты тиімді шешімдер қабылдай біледі;

  • Код ON5

    үздіксіз, жүйелі білімді іске асыра біледі; білім беру жүйесі үшін оқу және оқу-әдістемелік материалдарды жасау әдістемесін құрастыра алады; оқу-тәрбие бағдарламаларын іске асыруды ұйымдастыра біледі;, этно және көпмәдени ортада толерантты қарым-қатынас механизмдерін пайдалана алады; білім беру ұйымдарында оқу-тәрбие процесінің ғылыми-негізделген диагностикасын жүзеге асыра біледі; оқытудің қазіргі әдістерін шығармашылықпен пайдалана алады;

  • Код ON6

    педагогикалық мәселелерді диагностикалай алады; педагогикалық мәселелерді шешу үшін қажетті ақпаратты жинау, талдау, қорытынды жүргізе алады; педагогикалық мәселе бойынша жеке және командалық жұмысты ұйымдастыра алады; педагогикалық қызмет бойынша жоспарлау және есеп беру дағыларын біледі;

  • Код ON10

    студенттердің ғылыми жұмысқа қызығушылықтарын оятып ұйымдастыра біледі; ғылыми зерттеулер жүргізу технологияларын меңгереді және ғылыми жұмыстың материалдары мен нәтижелерін жариялай алады; көпшілік алдында сөз сөйлеу техникаларын меңгереді, өзінің ойын ашық жеткізе алады; ғылыми және педагогикалық қызмет мәселелері бойынша кең, белсенді, шығармашылық байланыстарды орната біледі.

7M01301 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі
Магистратура

Махамбет Өтемісов атындағы Батыс Қазақстан университеті

БББТ: M003 Пәнсіз мамандандырылған педагогтерді даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01301 Бастауышта оқыту педагогикасымен әдістемесі (н/п)
Магистратура

Халықаралық гуманитарлық-техникалық университеті

БББТ: M003 Пәнсіз мамандандырылған педагогтерді даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01301 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі
Магистратура

"Алматы" Университеті

БББТ: M003 Пәнсіз мамандандырылған педагогтерді даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01301 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі
Магистратура

Абай атындағы Қазақ Ұлттық педагогикалық университеті

БББТ: M003 Пәнсіз мамандандырылған педагогтерді даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01301 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі педагогін даярлау
Магистратура

Оңтүстік Қазақстан мемлекеттік педагогикалық университеті

БББТ: M003 Пәнсіз мамандандырылған педагогтерді даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01301 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі
Магистратура

"Сырдария" университеті

БББТ: M003 Пәнсіз мамандандырылған педагогтерді даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
7M01301 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі
Магистратура

Семей қаласының Шәкәрім атындағы университеті

БББТ: M003 Пәнсіз мамандандырылған педагогтерді даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01301 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі
Магистратура

Ш.Есенов атындағы Каспий мемлекеттік технологиялар және инжиниринг университеті (Yessenov University)

БББТ: M003 Пәнсіз мамандандырылған педагогтерді даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
Top