Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7M01504 Биология в Әл-Фараби атындағы Қазақ ұлттық университеті

  • Биологиялық білімнің концепциясы
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты: зерттеу жүргізу үшін заманауи биология теориялары мен әдістерін қолданудың орындылығын бағалау қабілетін қалыптастыру. Нәтижелер: биологияның тұжырымдамалар, негізгі заңдары мен теориялық постулаттарының терең заманауи білімін көрсету; қазіргі биология саласындағы заманауи ғылыми білімді интерпретациялау және жалпылау; теориялық биология заңдарының тірі жүйелерге қолданылуын жүйелеу және басқалар.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Биологияның таңдамалы тараулары
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты – биологияның әртүрлі тарауларынан алынған іргелі білімдерді практикалық есептерді құрастыру және шешу үшін пайдалану қабілетін қалыптастыру. Нәтижелер: биологияның таңдалған тараулары бойынша өзекті ақпаратқа ие болу, биология тараулары бойынша алған білімдерін әлемнің жаратылыстану-ғылыми бейнесін қалыптастыру және оларды практикада қолдану, өз бетінше зерттеудің мақсаты мен міндеттерін тұжырымдау. Пән қазіргі заманғы жетістіктерді, биология тарауларындағы даму бағыттарын, теориялық және практикалық негіздерін, іргелі биологиялық білімдерді қарастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру және жоспарлау
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты: ғылыми-зерттеу міндеттерін қою және шешу үшін теориялық және практикалық білімдерін пайдалана білуді және биологиялық білім беру саласында студенттердің оқу-зерттеу іс-әрекетін бақылауды қалыптастыру. Келесі мәселелер қарастырылады: оқу және ғылыми-зерттеу қызметі; дағдылар мен құзыреттілік; биологияны оқытуда студенттердің зерттеушілік дағдыларын дамыту әдістемесінің үлгілері; студенттердің ғылыми-әдістемелік жұмысын ұйымдастыру және жоспарлау ерекшеліктері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Инкклюзивті биологиялық білім беру
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты: Педагогикалық сүйемелдеуді жүзеге асыру қабілетін қалыптастыру және инклюзивті білім беру процесінде денсаулық мүмкіндігі шектеулі балаларды (ДМШ) оқыту үшін биология бойынша оқу-тәрбие процесін психологиялық-педагогикалық сүйемелдеуге дайындық. Нәтижелер:инклюзивті білім беру тұжырымдамасы мен дағдыларын көрсете алады; әдістемелерді меңгеру, диагностикалық/коррекциялық дамытушы міндеттерді шешу; балалардың ата-аналарына кеңес беру. Инклюзивті білім беруді құқықтық қамтамасыз ету; балаларға арналған ГОСО; балаларға білім беру маршрутын әзірлеу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ғылым тарихы мен философиясы
    Несиелер: 3

    Курс ғылым философиясы туралы түсініктерді, олардың рационалды-теориялық түсінудегі мәселелерін қамтитын ерекше типтегі білімдер жүйесі ретінде қалыптастыруға бағытталған. Ғылымның идеялық негізі, пайда болуы, қалыптасуы мәселелері қарастырылады. Ежелгі дүниедегі, Орта ғасырлардағы және Қайта өрлеу дәуіріндегі ғылым.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жоғары мектептің педагогикасы
    Несиелер: 3

    Курстың мақсаты – жоғары оқу орындарының дидактикасы, білім беру теориясы, педагогикалық іс-әрекетті талдау және өзін-өзі бағалау бойынша білімдер негізінде жоғары оқу орындары мен колледждерде педагогикалық құзыреттілік пен педагогикалық қызмет қабілетін қалыптастыру. Заманауи жоғары білімді дамытудағы мега-тренд, Болон процесі түрлі стратегиялар, оқыту әдістерін қолдана отырып, лекторлық және кураторлық шеберлікті меңгеру мәселелері қарастырылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Басқару психологиясы
    Несиелер: 3

    Курстың мақсаты – дамыту менеджмент психологиясының іргелі концепцияларын жүйелі түрде білу, кәсіби даму процесінде менеджмент саласының маңызды аспектілерін теориялық түсіну және практикалық қолдану үшін алғышарттар жасау.Басқару психологиясының негізгі принциптері, басқару әрекетіндегі тұлға, тұлға мінез-құлқын басқару, құндылықтар бойынша басқару туралы заманауи идеялар, топтық құбылыстарды басқару психологиясы қарастырылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Теориялық және практикалық биологияның заманауи проблемалары
    Несиелер: 9

    Пәннің мақсаты - биологиялық негізіне кіретін өмір мен тірі табиғатты тану теория ұғымын қалыптастыру және ілеспе практикалық шеңбермен көрсету. Нәтижелер: тиісті практикалық биологияны көрсету үшін тірі, теориялық биология заңдарының тірі жүйелерге қолданылуын және ілеспе практикалық негіздерін жүйелей алады; биологиялық құбылыстар мен процестердің, олардың физикалық-химиялық негіздерінің тұтас көрінісін дәлелдеу; сендіру, дәлелдеу, қорытынды жасау, өз бетімен жұмысқа дайын болу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Шетел тілі (кәсіби)
    Несиелер: 6

    Пән шетел тілінде білім берудің халықаралық стандарттарына сәйкес өзінің кәсіби қызметінде шетел тілінде қарым-қатынас жасау үшін тілдік, коммуникативтік құзыреттілікті қалыптастыруға, мәдениетаралық, ғылыми коммуникация контексінде кәсіби қарым-қатынас орнатуға, жаңа ақпараттық ресурстарды, технологияларды игеру негізінде ғылыми байланыстарды кеңейтуге және зерттеу қызметін дамытуға бағытталған

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Биологияны оқытудың пәнаралық аспектілері
    Несиелер: 9

    Пәннің мақсаты: білім жүйесі туралы тұтас жүйелі түсінік қалыптастыру, биологияның басқа ғылымдармен пәнаралық байланысын қолдану және есепке алу. Магистрант пәнаралық аспектіні анықтай отырып, зерттеу жүргізе алады; биологияны оқытудағы әдістемелік, тәрбиелік, психологиялық аспектілердің байланысын талдау; пәнаралық есептерді шешу; биологияны оқытуға пәнаралық білімді кіріктіру, бағалау және түсіндіру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Оқу үдерісінің әдістері және басқару
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты: басқару технологияларын пайдалана отырып, оқу-тәрбие процесін зерттеу, ұйымдастыру, бағалау қабілеттерін қалыптастыру, оқу үдерісін басқаруда әдістерді, технологияларды және оқыту әдістерін әзірлеу. Нәтижелер: педагог білім берудегі заманауи менеджмент концепциялары; ғылыми-зерттеу/конструкторлық жұмыстарды ұйымдастыру, ұжымды, оқу процесін басқару дағдылары; іс жүргізу, педагогикалық менеджменттегі ойлау.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Биологиялық білім беруде сандық контент
    Несиелер: 9

    Пәннің мақсаты: ақпараттық-коммуникациялық технологияларды (АКТ) пайдалана отырып, цифрлық мазмұн негізінде биобелсенділік мәселелерін шешу, оқу үдерісінде электрондық ресурстарды пайдалану дағдыларын қалыптастыру. Нәтижелер: оқу процесіне АКТ енгізу және қолдану, заманауи жабдықтарды, ақпаратты жинау, сақтау, өңдеу, талдау үшін компьютерлік жүйелерді пайдалана отырып, жобалау, далалық және зертханалық зерттеулер жүргізу; DOT-оқыту технологиялары; ғаламдық желілерде ақпаратты іздеу; Эксперимент нәтижелерін компьютермен өңдеу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Биологиядағы заманауи білім беру технологиялары
    Несиелер: 9

    Пәннің міндеттері: студенттердің инициативасы мен дербестігін қамтамасыз ету, биологияны оқытуда шығармашылық қабілеттерін дамыту үшін білім беру технологияларын пайдалана отырып, биология сабағының әдістемесін қолдану және тәжірибе жүзінде тексеру қабілеттерін қалыптастыру. Магистрант: оқу процесінің мақсатына сәйкес биологияны оқыту процесінде қолданылатын заманауи білім беру технологияларын талдау, көрсету және талдауды қолдана алады; білім беру технологияларын жобалау әдістемесін қолдану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Биологиялық білім беруде виртуалдық лабораторияны қолдану
    Несиелер: 9

    Пәннің мақсаты: биологияны оқытуда виртуалды зертханаларды пайдалану кезінде тәжірибелер жүргізу дағдыларын, аспаптар туралы білімдерін қалыптастыру, теориялық материалдарды тереңірек және толық меңгеру. Нәтижелері: ақпараттық-коммуникациялық технологиялар саласындағы терең білімдерін көрсету; виртуалды зертханалық технологияларды енгізу және қолдану, виртуалды зертхана үшін/кейін жаңа идеяларды генерациялау; виртуалды зертханамен танысу кезінде технологиялық шешімдерді табу, виртуалды ғылыми зерттеулерді жүзеге асыру және кейіннен нақты.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Жаңартылған бағдарлама бойынша биологияны оқыту әдістемесі
    Несиелер: 9

    Пәннің мақсаты: биологияны оқытудағы жаңа стандарттар мен оқу бағдарламалары туралы тұтас жүйелі түсінік қалыптастыру. Жаңартылған бағдарлама бойынша биологияны оқытуда тәсілдер қолдану, жаңартылған бағдарлама бойынша тиімді бағалау жүйесін құру. Нәтижесі: орта мектептегі биологиядан жаңа стандарттар мен оқу бағдарламаларының мазмұнын білу; жалпыға міндетті орта білім берудің мемлекеттік жалпыға міндетті стандартына міндетті оқуға енгізілген пәндердің жиынтығын білу; критериалды бағалау, қалыптастырушы және жиынтық бағалау принциптерін қолдану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Биологияны оқытудың материалдық базасы
    Несиелер: 9

    Пәннің мақсаты: биология пәніне танымдық қызығушылығын арттыруға қажетті биология кабинеті, оқу-тәжірибе алаңы, жануарлар дүниесінің бұрышы: материалдық базаны ұйымдастыра білуді қалыптастыру. Нәтижесі: биология кабинетін, мектептің экологиялық-биологиялық кешенін ұйымдастыру; биомузей, мектептегі оқу-тәжірибе алаңы; биологиялық объектілерді бақылау, сипаттау, анықтау, жіктеу, өсіру, оқу-зерттеу жұмыстары әдістері арқылы оқушылардың танымдық іс-әрекетін белсендіру; биология кабинетін заманауи аудиовизуалды оқу құралдарымен жабдықтау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Код ON1

    Биология саласындағы алған білімдерін білім беру биологиясының жаңа мәселелерін тұжырымдау және шешу үшін пайдалану.

  • Код ON12

    Кәсіби қызметтегі адамдар арасындағы әлеуметтік-мәдени айырмашылықтарды ескере отырып, жұмыста болатын стандартты емес жағдайларға икемді бейімделе отырып, әріптестермен және басшылықпен кәсіби қарым-қатынастарды құру.

  • Код ON4

    Денсаулық мүмкіндігі шектеулі балаларға биология бойынша инклюзивті білім беруді ұйымдастыру.

  • Код ON3

    Білім беруде биологиялық пәндерді оқытуды ұйымдастырудың формаларын, құралдарын, әдістерін, интерактивті және инновациялық технологияларды қолдану.

  • Код ON10

    Жұмыстың сапасына және алынған нәтижелердің ғылыми сенімділігіне жауап бере отырып, қазіргі заманғы жабдықтарды пайдалана отырып, нақты мәселелерді шешуде далалық және зертханалық биологиялық зерттеулер жүргізу.

  • Код ON11

    Кәсіптік мақсаттар үшін байланысты ғылымдардың деректерін қолдана отырып, ғылымдарды іс жүзінде интеграциялауды жүзеге асыру.

  • Код ON6

    Білім берудің сапа көрсеткіштерін бағалай отырып, білікті педагогикалық кадрларды іріктеу, білім беру саласындағы ұжымды басқару.

  • Код ON5

    Білім беру саласын ұйымдастыруда биологиялық пәндер бойынша (зертханалық, практикалық, семинарлық) оқу сабақтарының жеке түрлері бойынша білім беру жұмысын жоспарлау, ұйымдастыру және практикалық жүзеге асыруды жүйелі ұсыну.

  • Код ON7

    Білім алушылардың ғылыми-зерттеу жұмыстарына жетекшілік ету, ғылыми зерттеудің мақсаттары мен міндеттерін тұжырымдау, тиісті әдіснаманы таңдау, қолда бар ақпаратты өз бетінше талдау, іргелі мәселелерді шешу немесе жаңа іргелі проблемаларды анықтау, кабинеттер мен зертханаларды заманауи жабдықтармен жарақтандыру.

  • Код ON9

    Жаңа ақпараттық технологияларды өз бетінше меңгере отырып, биология саласындағы мәселелерді шешу үшін тәжірибелік биологиялық ақпаратты жинақтау, сақтау, өңдеу, талдау және білім беру үшін қазіргі заманғы компьютерлік технологияларды (IТ) оқуда, білімді бақылауда қолдану.

  • Код ON2

    Биологияны оқытудың дидактикалық принциптерін, заманауи педагогикалық теорияларды қолдану.

  • Код ON8

    Ғылыми-педагогикалық дүниетанымды қалыптастыру үшін биология ғылымдарының тұжырымдамаларын қолдану.

7M01504 Биология (бейіндік бағыт)
Магистратура

Тараз инновациялық-гуманитарлық университеті

БББТ: M014 Биология педагогтерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01504 Биология
Магистратура

Әл-Фараби атындағы Қазақ ұлттық университеті

БББТ: M014 Биология педагогтерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01504 Биология
Магистратура

Ш. Уәлиханов атындағы Көкшетау университетi

БББТ: M014 Биология педагогтерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01504 Биология мұғалімдерін даярлау
Магистратура

"Сырдария" университеті

БББТ: M014 Биология педагогтерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
7M01504 Биология
Магистратура

Шымкент университеті

БББТ: M014 Биология педагогтерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
Top