Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7M01504 Биология в Ш.Уәлиханов атындағы Көкшетау университетi

Пәндер

  • Зерттеу мәдениеті және ғылыми этика

    Курстың мақсаты: Зерттеу тақырыбы бойынша қажетті ғылыми әдебиеттерді іздестіру, оларды ғылыми-педагогикалық қызметте практикалық қолдану бойынша негізгі білім мен дағдыларды қалыптастыру. Пән мазмұнында ғылыми зерттеудің әдістемесі және әдістері туралы түсініктер беру. Зерттеу этикасының принциптері. Зерттеушінің ғылыми тұтастығы және плагиат мәселесі. Ғылыми дәйексөздің принциптері мен мәдениеті. Зерттеу этикасының нормалары мен механизмі. Зерттеу қызметін этикалық реттеудің халықаралық мойындалған стандарттары. Оқытудың белсенді әдістерін қолдану: ризома- әдісі, жобалық әдіс, кейс-стади. Пәнді меңгеру нәтижесінде магистрант: негізгі ғылыми этикалық принциптерді және олардың оқу және ғылыми-зерттеу қызметінде қалай қолданылатынын білу; ғылыми-зерттеу қызметін жоспарлау және жүргізу кезінде этикалық қағидаларды қолдана алатын болады; этикалық дилемманы анықтап, оны шешудің дәлелді шешімін ұсына алады; әдепсіз мінез-құлық салдарын білетін болады; этикалық стандарттарға сәйкес ғылыми рецензияланатын журналдар қойған талаптардан хабардар болады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Зерттеудің қазіргі әдістері

    Мақсаты: ғылыми-зерттеу қызметінің барлық кезеңдерінде жүйелі кіші бағыт ұстанымымен биологиядағы эксперименталды және іргелі міндеттерді шеше алатын мамандарды дайындау. Мазмұны: Биологиялық зерттеулердің заманауи әдістері. Эксперименталды зерттеулердің әдіснамалық негіздері. Биологиядағы математикалық әдістер. Клеткалық биология әдістері. Биологиядағы физика-химиялық әдістер. Экологиялық зерттеу әдістері. Заманауи зерттеу әдістерін өз бетінше зерттеу жүргізуде қолдану.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ғылыми зерттеуді жоспарлау мен ұйымдастыру

    Мақсаты: магистранттарды ғылыми зерттеулер мен инновациялық қызметті ұйымдастыру және жоспарлау негіздері мен практикалық дағдыларына дайындау. Мазмұны: ҚР қазіргі ғылыми-технологиялық саясатын дамыту контексінде ғылыми-зерттеу қызметін ұйымдастырудың теориялық-әдіснамалық және практикалық негіздерін оқу. ҒЗЖ жоспарлау және ұйымдастыру кезеңдері. Халықаралық ғылыми-техникалық ынтымақтастық. Жобаларды дайындау бойынша негізгі ережелер мен әдістемелік нұсқаулар. Жобалау әдісін қолдану. Жеке зерттеу схемасын жоспарлау.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Жоғары мектеп педагогикасы

    Курстың мақсаты: жоғары мектеп оқытушысының педагогикалық мәдениетінің негіздерін, білім беру жүйесінде инновациялық, кәсіби-педагогикалық қызметті жүзеге асыру үшін оның ғылыми-педагогикалық және практикаға бағытталған құзыреттерін қалыптастыру. Міндеттері-теориялық білім негізінде болашақ оқытушыны кәсіби міндеттерді шығармашылық шешуге дайындау; педагогикалық талдау, оқу-тәрбие үдерісін жоспарлау және ұйымдастыру әдістерін таңдау дағдыларын қалыптастыру; педагогикалық қарым-қатынас мәдениетін қалыптастыру. Әдістері: оқытудың белсенді әдістері, жобалық жұмыс, кейс-стади.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Ғылым тарихы мен философиясы

    Ғылым тарихы мен философиясы кең әлеуметтік-мәдени контексте және оның тарихи дамуында қарастырылатын ғылым философиясының жалпы мәселелеріне кіріспе береді. Пән идеологиялық және әдістемелік мәселелерді талдауға бағытталған. «Ғылым тарихы және философиясы» курсын меңгеру одан әрі магистранттардың профиліне сәйкес нақты ғылыми-теориялық пәндердің табысты дамуына ықпал етеді. Пәннің мақсаты мен міндеттері ғылым тарихы және оның философиялық, әдістемелік мәселелері бойынша білім беру. Курстың міндеттері: қазіргі ғылым философиясының пәні мен негізгі ұғымдары туралы түсінікті білу; ғылымның пайда болуын және оның эволюциясының негізгі кезеңдерін түсіну; ғылыми білімнің құрылымын, ғылыми дәстүрлер мен ғылыми революцияларды, ғылымның қазіргі даму кезеңінің ерекшеліктерін аша білу. Жаратылыстану және техникалық ғылымдардың философиялық мәселелерінде құзыретті болу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Шетел тілі (Кәсіби)

    Курстың мақсаты: Кәсіби қызмет саласы үшін қажетті ауызша және жазбаша сөйлеу дағдыларын, коммуникативті сөйлеу қызметінің барлық түрлерінде тілдік материалды қолдану дағдыларын дамыту. Курс барысында магистранттар кәсіби сөздік қорын кеңейтеді, әртүрлі электронды сөздіктер мен анықтамалықтармен жұмыс істеуді үйренеді. Оқытылатын шет тілі саласындағы жобалық зерттеу қызметін қоса алғанда, оқыту үдерісінде коммуникативтік, интерактивтік әдістер мен ақпараттық технологиялар, жұмыстың жеке және топтық нысандары қолданылады. Материалдар мен дереккөздер білім беру бағдарламасының ерекшелігін ескере отырып таңдалады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Биологиядағы физика-химиялық зерттеу әдістері

    Мақсаты: биологиядағы негізгі физикалық-химиялық зерттеу әдістерін білу. Мазмұны: Химиялық заттардың маңызды кластарының, биологиялық мембраналардың қасиеттері мен функцияларын, тірі жүйелер жұмысының физика-химиялық негіздерін, биологиялық процестердің кинетикасын зерттеу үшін заманауи физика-химиялық әдістерді қолдану. Микроскоптау, рентгенқұрылымдық талдау, таңбаланған атомдар әдістері. Спектрлік әдістер. Молекулалық биология әдістері. Жобалық технологияларды пайдалана отырып оқыту. Топтық жұмыс.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Биологиялық статистика

    Мақсаты: ғылыми-зерттеу және педагогикалық қызметті жүзеге асыру үшін қажетті биологиялық статистика бойынша білім, білік және дағды деңгейін қалыптастыру. Мазмұны: Ғылыми зерттеу кезеңдері. Вариациялық статистика. Нәтижелерді ұсынудың графикалық және кестелік тәсілі. Сапалық және сандық белгілер арасындағы байланысты талдау әдістері. Корреляциялық және регрессивті талдау. Зерттеу нәтижелерінің дұрыстығын бағалау. Статистикалық деректерді өңдеудің компьютерлік пакеттері. Интерактивті сабақтар. Топтық жұмыс.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Басқару психологиясы

    Курстың мақсаты – магистранттардың басқару психологиясы бойынша білімдерін және стратегиялық, жобалық және басқа да басқару түрлеріндегі негізгі психологиялық механизмдерді меңгеру негізінде басқару шешімдерін қабылдаудың практикалық дағдыларын дамыту. Магистранттарды шетелдік және отандық менеджмент ғылымының даму тарихымен, оның психологиялық білім жүйесіндегі орнымен таныстыру. Ғылыми менеджменттің заманауи тенденциялары – жаңа ғылыми басқару парадигмасы туралы түсінік қалыптастыру. Пәнді меңгеру нәтижесінде магистрант келесі құзыреттерді меңгеруі керек: (жалпы мәдени құзыреттіліктер) - стандартты емес жағдайларда ұйымдастырушылық және басқарушылық шешімдерді табу қабілеті мен дайындығы және олар үшін жауапкершілік; (кәсіби құзыреттер) - еңбек ұжымдарында өзара әрекеттесу нысандарын талдау қабілеті және дайындығы; кадрларды іріктеу және өндірістік процесті оңтайландыруға қолайлы психологиялық ахуал жасау мақсатында персоналмен жұмыс істеу қабілеті мен дайындығы; қызметкерлердің жеке өсуіне және жеке адамдар мен топтардың денсаулығын сақтауға бағытталған интерактивті әдістерді, психологиялық технологияларды енгізу қабілеті мен дайындығы; жас ерекшеліктерін, даму дағдарыстары мен қауіп факторларын, тұлғаның жыныстық, этникалық, кәсіптік және басқа да әлеуметтік топтарға жататынын ескере отырып, адамның психикалық қызметінің ерекшеліктерін анықтау қабілеті мен дайындығы.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Теориялық биология

    Мақсаты: теориялық биологияның негізгі ережелерімен және заңдылықтарымен таныстыру. Мазмұны: Дүниенің физикалық және биологиялық бейнесі. Ұйымдастыру және тірі материя деңгейлерін зерттеу. Тіршіліктің физиологиялық және биохимиялық мәні. Тірі жүйелер термодинамикасының заңдары. Тірі организмдердің ашық термодинамикалық жүйе ретіндегі қызметі. Эволюция теориясы. Биологиялық эволюция. Адамның шығу тегі. Қазіргі заманғы биосфера түсінігі. Тірі жүйелердегі ақпарат. Теориялық биологияның өзекті мәселелерін талқылау. Топтық жұмыс әдістері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Жануарлардың салыстырмалы анатомиясы

    Мақсаты: әртүрлі таксономиялық топтағы жануарлардың мүшелері мен мүшелер жүйесінің құрылысына жүйелі түрде шолу жасау. Мазмұны: Жануарлардың ұйымдасу деңгейлері. Омыртқасыздарға жүйелі шолу. Бірклеткалы және көпклеткалы жануарлар. қозғалыс органдары. Асқорыту жүйесінің эволюциясы. Омыртқасыздарда жүйке жүйесінің қалыптасуы. Омыртқалыларға жүйелі шолу жасау. Омыртқалылардың терісі. Қаңқаның ерекшеліктері. Бұлшық ет. Ас қорыту жүйесі. Тыныс алу жүйесі. шығару жүйесі. Омыртқалы жануарлардың жүйке жүйесі. Топтық жұмыс.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Эволюциялық биология

    Мақсаты: магистранттардың эволюциялық биологияның теориялық және әдістемелік негіздерін меңгеруі. Мазмұны: Дәстүрлі эволюциялық теориялар және осы саладағы пікірталас тұжырымдамалары. Эволюцияның қазіргі концепциялары мен теориялары, олардың жаратылыстану-ғылыми мазмұны және философиялық негіздемесі. Эволюцияның синтетикалық теориясы. Нейтральды эволюция теориясы. Үздікті тепе-теңдік теориясы. Эволюциялық даму биологиясы. Палеонтологиялық және биогеографиялық әдістер. Эволюциялық биологияның морфологиялық және молекулалық-генетикалық әдістері. Пәнаралық байланыстар. Шағын жобалар. Эволюциялық биологияның өзекті мәселелерін талқылау.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Жоғары оқу орнындағы биологияны оқыту әдістемесі

    Мақсаты: ЖОО-да биологиялық пәндерді оқытудың әдістемелік тәсілдерін меңгеру, өзіндік педагогикалық қызметті табысты жүзеге асыруға дайындық және ерекшелігін білу және түсіну Мазмұны: университеттегі биологиялық пәндердің құрылымы және оларды жоспарлау. Биологиялық пәндер бойынша сабақтарды өткізу әдістемесі. Биологиялық пәндерді оқытуда оқытудың дәстүрлі және инновациялық технологияларын қолдану. Педагогикалық бақылау. Проблемалық талқылаулар, талқылау және оқу жағдайлары.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Өсімдіктердің экологиялық анатомиясы

    Мақсаты: өсімдіктердің экологиялық анатомиясы және өсімдік құрылысы мен қоршаған орта арасындағы байланыс туралы білімдерін қалыптастыру. . Мазмұны: Өсімдіктерді экологиялық-анатомиялық зерттеу әдістері. Гигрофиттер, гидрофиттер, мезофиттердің анатомиялық ерекшеліктері. В.П.Заленскийдің ксероморфтық құрылым заңы. Ксерофиттердің классификациясы (П.А. Генкель бойынша). Галофиттердің морфологиялық-анатомиялық ұйымдасу ерекшеліктері. Литофиттердің (петрофиттердің) анатомиясының ерекшеліктері. Сциофиттер мен гелиофиттердің морфологиясы мен анатомиясының ерекшеліктері. Оксилофиттер мен психрофиттердің сыртқы ортаға бейімделуі. Топтық жұмыс. Жеке жобалар.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Онтогенез

    Мақсаты: магистранттарда адам мен жануарлардың табиғат бөлшектері ретіндегі дұрыс табиғи-тарихи түсінігін қалыптастыру. Мазмұны: Жануарлардың онтогенезінің түрлері. Ұрықтану. Партеногенез. Бластогенез. Бластула. Гаструляция түрлері. Гаструляция процестеріне салыстырмалы шолу. Нейруляция. Эмбриональды мембраналар. Эктодерма, энтодерма, мезодерма туындыларының дамуы. ұрық қабатының теориясы. Регенерация. Сүтқоректілердің көбеюі және дамуының алғашқы кезеңдері. Постэмбриональды даму. Адамның құрсақішілік дамуы. Онтогенез және эволюция. Интерактивті оқыту әдістері. Шағын топтарда жұмыс.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Биоритмология

    Мақсаты: биологиялық ритм және олардың адамның физикалық және психикалық денсаулығына және интеллектуалдық қабілеттеріне әсері туралы түсінік беру. Мазмұны: Биологиялық ритм биологиялық процестер мен құбылыстардың мезгіл-мезгіл қайталанатын өзгерістері ретінде. Биоритмдердің сипаттамасы. Биоритмдердің классификациясы. адамның биоритмдері. Адам ағзасы әртүрлі сипаттамалары бар көптеген ритмдер жиынтығы ретінде. күнделікті ырғақтар. Физиологиялық және экологиялық биоритмдер. Тірі ағзалардың биоритмі туралы білімнің практикалық маңызы. Жобалау әдісі.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Биологияны оқытудағы жаңа тәсілдер

    Мақсаты: кәсіби іс-әрекетте заманауи педагогикалық технологияларды қолдану дағдылары мен дағдыларын меңгеру. Мазмұны: Биологияны оқытудағы жаңа технологиялар. Оқыту нәтижелерін бағалаудың заманауи тәсілдері. Тұлғаға бағытталған оқыту. Биологияны оқытудағы құзыреттілік әдіс. Коммуникативті әрекетті педагогикалық ынталандыру және дамыту әдістері. Жобалық оқыту технологиясы. Оқытуда ынталандыру-мотивациялық әдісті қолдану. Білім алушылардың ақпараттық-коммуникациялық құзыреттілігі. Қашықтықтан оқытудың ерекшеліктері. Оқытудың белсенді және интерактивті әдістерін қолдану. проблемалық талқылаулар.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Биологиядағы ғылыми ақпаратты іздеу және талдау әдістері

    Мақсаты: ғылыми ақпаратты іздеу, іріктеу, талдау және тұтыну мәдениетін қамтамасыз ететін білім мен дағдыларды қалыптастыру. Мазмұны: Ақпараттық ресурстар. Ғылыми кітапханалардың ресурстары. Электронды кітапханалар. Ғылыми мәліметтер базасы. Ғалымдардың жарияланымдық белсенділігінің көрсеткіштері. Библиографиялық іздеу (үздіксіз және таңдамалы). Электрондық ресурстардағы іздеу технологиялары. Ақпарат көздерін іріктеу критерийлері. Ғылыми жұмыстың библиографиялық аппаратын ресімдеу. Ғылыми әдебиеттермен жұмыс.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ғылыми зерттеулердегі сандық технологиялар және жасанды интеллект

    Мақсаты: ғылыми-зерттеу қызметінде цифрлық технологиялар мен жасанды интеллект саласындағы құзыреттер жүйесін дамыту. Мазмұны: Биологияның әртүрлі салаларында цифрлық технологияларды қолдану. Жасанды интеллектті (ЖИ) дамыту бағыттары. Биологияда ЖИ қолдану мүмкіндігі, биологиялық объектілерді талдау. Мобильді бағдарламалар мен қосымшалар. Сараптамалық жүйелер. Нейрондық желілер. Цифрлық технологиялар мен ЖИ қолданудың заманауи мәселелері. Ақпаратты қорғау құралдары. Топтық жұмыс. Оқытудың интерактивті формалары.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Тұқымқуалаушылық пен өзгергіштіктің молекулалық механизмдері

    Мақсаты: организмдердің тұқымқуалаушылық және өзгергіштік механизмдері туралы ғылыми көзқарасты қалыптастыру. Мазмұны: Репликация мен транскрипцияның молекулалық механизмдері туралы заманауи идеялар. Прокариоттардағы транскрипциялық реттелу. Генетикалық ақпаратты аудару. Эукариоттық хромосомалардың генетикалық ұйымдасуы. Генетикалық кодтың пайда болуы және эволюциясы. Мутациялардың молекулалық негіздері. Нуклеин қышқылдарының эволюциясы. бактериялық плазмидалар. Гендік инженерияның мәселелері. Ағзалардың тұқым қуалаушылық және өзгергіштік құбылыстарының практикалық маңызы. Интерактивті сабақтар. Шағын жобалар.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Биологиялық білім берудің қазіргі заманғы концепциялары

    Мақсаты: магистранттардың кәсіби іс-әрекетінде биологиялық білім берудің заманауи тұжырымдамаларын қолдану дағдыларын қалыптастыру. Мазмұны: Іргелі білім мен кәсіптік дайындықты оңтайлы үйлестіру мәселесі. Қазіргі тұжырымдамалар жалпы білім берудің стратегиялары ретінде. Биологиялық білім берудің негізгі концепциялары. Білім алушыларға биологиялық білім беруде тұлғаға бағытталған білім беру және құзіреттілік. Биологиялық білім беру тұжырымдамаларын талқылау. Топтық жұмыс. Интерактивті оқыту.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Биофизика

    Мақсаты: студенттердің тірі жүйелерді ұйымдастырудың әртүрлі деңгейлеріндегі физикалық заңдардың әрекеті туралы түсініктерін қалыптастыру. Мазмұны: Биоэнергетикалық процестер. Фотобиологиялық процестердің биофизикасы. Гемодинамика. Иондаушы сәулеленудің ағзаға әсері. Оптикалық сәулелердің биологиялық әсері. Биоакустика. Әртүрлі орталарда орналасуы. Биомеханика. Биожүйелердің тірек-қимыл аппаратының қызметі мен құрылымы. Ұйымдастырудың әртүрлі деңгейдегі биологиялық жүйелерінің бейімделуі, тұрақтылығы және сенімділігі. Оқытудың интерактивті формалары. проблемалық талқылаулар.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 6

Оқыту нәтижелері

  • қазіргі заманғы ғылым мен білім беру әдістемесінің озық жетістіктеріне негізделген білімін кәсіби деңгейде көрсету және қолдану
  • педагогикалық және ғылыми-зерттеу қызметінде тілдік және ақпараттық-коммуникативтік құзыреттіліктерді пайдалану
  • Қазақстан Республикасындағы биологияның өзекті мәселелерін шешу үшін белгілі бір үлеске әкелетін ғылыми-зерттеу жұмыстарын жоспарлау және жүргізу
  • зерттеу этикасын сақтай отырып, ғылыми ақпаратты жинауды және нәтижелерді түсіндіруді жүзеге асыру
  • докторантурада білімін жалғастыру мақсатында кәсіби өсу үшін қажетті жаңа білім алу процесінде сыни ойлау тәсілдерін көрсету
Top