8D02201 Тарих в Қ.Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Тарих бағытында білім беру саласының қазақстандық және әлемдік нарығында бәсекеге қабілетті ғылыми және ғылыми-педагогикалық кадрларды дайындау.
-
Академиялық дәреже Докторантура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 3 года
-
Кредиттер көлемі 180
-
Білім беру бағдарламаларының тобы D053 Тарих
-
Білім беру саласы 8D02 Өнер және гуманитарлық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 8D022 Гуманитарлық ғылымдар
Пәндер
-
Ғылыми зерттеу әдістері
Бұл курста ғылыми зерттеулер жүргізу кезінде қолданылатын әдістер зерттеледі. Олардың жіктелуі білім саласына сәйкес келтірілген. Индукция, шегеру, талдау, жалпылау, ұқсастық, салыстыру, салыстыру, эксперимент, бақылау әдістері негізге алынды. Компьютерлік модельдеуді қоса, деректерді талдаудың заманауи әдістері сипатталған. Нәтижесінде докторанттар диссертация тақырыбы бойынша зерттеу жүргізу үшін қажетті құралдарды сатып алады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Академиялық жазу
Пәнді оқу барысында докторанттар ғылыми зерттеулер нәтижелерін ресімдеу, статистикалық және эксперименттік деректерді сипаттау стилистикасын сақтау саласында білім мен іскерлікке ие болады. Ғылыми мақаланың құрылымымен, әдебиеттер тізімін, аннотацияларды рәсімдеу ережелерімен танысады. Курстың мазмұнына мақалаларды, монографияларды, оқу құралдарын рецензиялау кіреді. Research Proposal-дан бастап диссертацияны жазуға көп көңіл бөлінеді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Тарих ғылымы және заманауи теориялары
Курсты оқу барысында тарих ғылымының теориялық және методологиялық мәселелері, оның қазіргі даму үрдістері, тарих ғылымында қолданылатын жаңа пәнаралық көзқарастар талданады. Постмодернизм, постколониализм, постструктурализм, неоэволюционизм, макроәлеуметтік және басқа теорияларды жүйелі түсіну қалыптасады. Өзінің ғылыми жұмысында заманауи теорияларды, негізгі тарихнамалық ұстанымдарды қолдану дағдылары дамытылады
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Мұратануды зерттеудің методологиясы
Курс мәдени мұраны Қазақстан мен шетелде оқып-игерудің негізгі кезеңдері мен жолдары туралы, музейдің қалыптасуы мен даму мәселесі бойынша іргелі зерттеулер туралы білімдерді тереңдетуге арналған. Курс барысында мәдени мұраны зерттеу мен көрсетуде қолданылатын заманауи методологиялық тәсілдер анықталады; музейлер мен музей жинақтарын оқып-игерудегі методологиялық тәсілдердің ерекшеліктері, мәдени мұраны танудың теориясы мен практикасындағы заманауи тенденциялар мен бағыттар анықталады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Қазіргі тарихи-антропологиялық зерттеулер
Курс тарихи антропологияның заманауи бағыттары: жаңа мәдени тарих, британдық тарихи антропология, микротарих және т.б. туралы білімдерді тереңдетеді. Докторанттар микротарихтың, аймақтық, макротарих және жаһандық метатарихтың түйісу шекарасы туралы білімді жүйелейді, пәнаралық көзқарастың тарихи антропологияның қалыптасуындағы ықпалына назар аударады. Жоғарыда аталған бағыттар өкілдерінің ғылыми жетістіктерін талдайды және бағалайды.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Шетел тарихнамасындағы отарлық дискурс теориясы
Пәнді оқып-игеру барысында Э. Саидтың ориентализм теориясы, А.Эткиндтің ішкі отарлау теориясы қарастырылып, А.Моррисон, П.Сартори, К.Мацузато, П.Майклс т.б. еңбектері талданады. Шетел тарих ғылымындағы бағыттар мен мектептер, тарих ғылымының теориялық және әдіснамасылқ мәселелері қарастырылады. Қазақстанның империялық кезеңдегі тарихына қатысты батыстың отарлық және ориентализм түсінігін қолдану шекарасы талданады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Білім беру саласын басқару және мониторингтеу
Курс білім беру саласын басқару және мониторингтеу туралы теориялық білімдерді тереңдетуге арналған. Докторанттар менеджмент технологияларын пайдалана отырып, басқару процесінің нәтижелерін іске асыруды ұйымдастыру мен бағалауды зерттейді, диагностиканың әр түрлі технологияларын қолдана отырып, білім беру процесінің қазіргі мақсаттарына бағдарланып, білім беру саласындағы сапа мониторингі тәжірибесін талдайды, білім беру бағдарламаларын модельдеу және жобалау дағдыларын меңгереді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Тарих ғылымындағы қазіргі тұжырымдамалық ережелерді, теориялық және әдіснамалық мәселелерді жүйелі түсінуді көрсетеді.
- Қазіргі ғылыми жетістіктерді сыни талдайды және бағалайды, тарих және пәнаралық ғылымдар міндеттерін шешу кезінде идеялар жасақтайды; өз зерттеулерінде ғылыми әдістерді қолдану дағдыларын көрсетеді.
- Зерттеу нәтижелерін академиялық жазу ережелері мен нормаларына сәйкес ресімдейді, академиялық адалдық қағидаттарын сақтайды, ғылыми жұмыстарды ұлттық және халықаралық деңгейде жоғары ғылыми рейтингі бар басылымдарда жариялайды.
- Ғылыми ізденістер үдерісін әдістемелік тұрғыдан дұрыс ұйымдастырады; өзінің зерттеуінде әртүрлі теориялық тұжырымдамаларды бағалайды және түзетеді, оларды ғылыми зерттеулерде қолданады, зерттеу контексінде идеялар ұсынады.
- Ғылым мен білім саласындағы сараптамалық бағалаудың заманауи талаптарына сәйкес, жасанды интеллект мүмкіндіктерін қоса алғанда, сапалы бірегей ғылыми зерттеу жүргізу арқылы тарих және басқа ғылымдардың әртүрлі мәселелері бойынша жаңа білімді құру, түсіндіру қабілетін көрсетеді.
- Өзінің ғылыми зерттеу тақырыбы бойынша кең ғылыми қауымдастықпен байланыс жасау қабілетін көрсетеді, зерттеу әдістерін қолдану кезінде шеберлігін көрсетеді, тарих ғылымының проблемалары бойынша дербес қорытынды шығарады.
- Өзінің кәсіби және тұлғалық өсуін жоспарлайды және болжайды, көшбасшылық басқару және ұжымды басқару дағдыларын дамытады.