7M01901 Дефектология в ҚарМУ Е.А.Бөкетов
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Дефектология және инклюзивті білім беру саласында іргелі және қолданбалы білімі бар, түзету-педагогикалық қызметті жоғары деңгейде жүзеге асыруға қабілетті магистрлерді даярлау
-
Академиялық дәреже Магистратура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 2 года
-
Кредиттер көлемі 120
-
Білім беру бағдарламаларының тобы M021 Арнайы педагогика
-
Білім беру саласы 7M01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 7M019 Арнайы педагогика
-
Логопедиялық қызметтің ұйымдастыруы мен технологиясы (ағылшынша)
Несиелер: 5Пән логопедиялық қызметтің ұйымдастырылуы мен технологиясын, балалардың салауатты өмір салтын қалыптастыру жағдайларын, балалардың өмірін қорғау және денсаулығын нығайту, баланың зияткерлік, жеке және физикалық дамуын қамтамасыз ету, баланың дамуындағы ауытқуларды қажетті түзетуді жүзеге асыру, баланың толыққанды дамуын қамтамасыз ету үшін отбасымен өзара әрекеттесу мәселелерін қарастырады.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Жоғары мектептің педагогикасы
Несиелер: 4Пәннің мақсаты – магистранттарға педагогикалық теория мен педагогикалық шеберліктің теориялық негіздері, жоғары мектепте оқыту үшін оқу-тәрбие процесін басқару туралы білім беру. ЖОО-да білім беру-тәрбие үрдісінің логикасы туралы түсініктерді қалыптастыру.
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Ғылым тарихы мен философиясы
Несиелер: 4Пәннің мақсаты - ғылым тарихы мен философиясы, оның тарихи дамуындағы және өзгеретін әлеуметтік мәдени контекстегі ғылыми білімнің жалпы заңдылықтарын зерттеу. Ғылым философиясы мен ғылым әдіснамасын меңгеру. Ғылымды танымдық іс-әрекет және дәстүр ретінде, әлеуметтік институт ретінде және мәдениеттің ерекше саласы ретінде зерттеу.
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Мектепке дейінгі білім беру мекемесінің коррекциялық және логопедиялық қызметі
Несиелер: 5Пән МДББМ логопедтік қызметі қызметінің ұйымдастырылуы, мазмұны, қызметі; балалардың сөйлеу дамуын зерттеу және мектеп жасына дейінгі балалармен түзету жұмыстарын жүзеге асыру; Бақылау-диагностикалық жұмыс; МДББМ түзету-логопедтік қызметі мамандарының өзара іс-қимылы қарастырады.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Басқару психологиясы
Несиелер: 4Пән басқарудың ұйымдық құрылымының негіздерін және басқару процестерінің табиғатын түсінуді, басқару мен байланыс құралдарының тиімділігін арттыру тәсілдерін, басқару функцияларын жүзеге асыруға қабілетті мамандарды таңдау мен даярлауды қарастырады.
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Дефектология және арнайы психологиядағы ғылыми зерттеудің әдістері мен әдіснамасы
Несиелер: 4Пән ғылыми зерттеулер әдіснамасының жалпы тәсілдерін, дефектология мен арнайы психологиядағы ғылыми деректерді алу және өңдеу әдістерін, сондай-ақ педагогикалық эксперименттер мен педагогикалық бақылауларды жүргізу және ұйымдастыру технологиясын, ғылыми-педагогикалық білім беру жүйесіндегі зерттеулердің рөлін қарастырады.
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Шет тілі (кәсіби)
Несиелер: 4Оқу пәні магистратураның негізгі білім беру бағдарламасының жалпы ғылыми оқу циклінің базалық бөлігін жүзеге асырады және кәсіби мүдделер саласындағы мәдениетаралық және коммуникация құралы ретінде шетел тілін белсенді меңгерген жоғары білікті мамандарды даярлау процесінің ажырамас бөлігі.
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Арнайы пәндерді оқыту әдістемесі
Несиелер: 4Кәсіптік даярлау процесінде болашақ арнайы педагогтердің инклюзивті құзыреттілігін қалыптастыру моделін іске асыруға ықпал ететін педагогикалық жағдайларды қамтамасыз ету, контекстік оқыту технологиясын қолдану, педагогикалық пәндер мазмұнының әлеуетін пайдалану, оқыту мазмұнына арнайы курсты енгізу, сондай-ақ Болашақ арнайы педагогтердің инклюзивті құзыреттілігін қалыптастыру кезеңдерінің сабақтастығын қамтамасыз ету.
Оқу жылы - 1
Семестр 2
-
Дефектология және инклюзивті білім берудегі инновациялар
Несиелер: 5Пән дефектология мен инклюзивті білім беру саласында заманауи білім берудегі инновациялық үрдістерді, инновациялық педагогикалық қызметтерді, педагогтің инновациялық қызметтегі жеке стилін, білім беру саласындағы инновациялар кезіндегі психологиялық кедергілер мен білім беру мекемесіндегі инновациялық қызметті жоспарлау, ұйымдастыру және ресурстық қамтамасыз етуді қарастырады.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 2
-
Дефектология және инклюзивті тәжірибедегі кәсіби шетел терминдер
Несиелер: 5Пән дефектологияда және инклюзивті тәжірибеде негізгі аудармашылық трансформациялары мен аударма түрлері, кәсіби-бағытталған аударманың теориялық негіздері, ғылыми-педагогикалық және ақпараттық-әдістемелік материалдарды аудару ерекшеліктері, замануи ағылшын тілінде термин жасауды, қысқартуларды аудару принциптерін зерттейді.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 2
-
Дефектология және инклюзивті білім берудегі ақпараттық технологиялар
Несиелер: 5Пән Windows офистік пакетінің негізгі бағдарламалары мен мамандандырылған бағдарламаларының мақсаты мен мүмкіндіктері және ерекше білімді қажет ететін бар адамдарды оқытуға қатысты қашықтықтан білім берудің негізгі түрлері туралы білімді қалыптастыру мақсатында оқытылады.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 2
-
Кәсіптік білім беру саласындағы терминологияны аудару ерекшеліктері
Несиелер: 5Пән кәсіби-бағытталған аударманың теориялық негіздері; аударма түрлері мен негізгі аудармашылық трансформациялары, ғылыми-педагогикалық және ақпараттық-әдістемелік материалдарды аудару ерекшеліктері, қазіргі ағылшын тілінде термин жасауды, қысқартуларды аудару принциптері туралы білімді қалыптастыру мақсатында оқытылады.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 2
-
Арнайы психология және дефектология аумағында ғылыми-зерттеу жұмысы
Несиелер: 4Пән әдіснама сұрақтарын, ғылыми зерттеуді ұйымдастыру тәсілдерін, ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру және орындау принциптері мен әдістерін, дефектология және арнайы психология саласындағы теориялық және эксперименттік зерттеулер әдістерін пайдалануды, Қазақстанда және шетелде ғылыми зерттеулерді дамытуды қарастырады.
Оқу жылы - 1
Семестр 2
-
Білім беру ұйымдарында заманауи түзету-дамыту технологиялары
Несиелер: 4Пән түзету-дамыту технологиясының теориялық-әдіснамалық негіздері; диагностикалық негізде түзету-дамыту жұмысын ұйымдастыру және жоспарлау; оқудағы, аутизмдегі, тірек-қимыл аппараты функцияларының бұзылулары бар, дене және (немесе) психикалық дамуының ауыр және (немесе) көптеген бұзылулары бар балалармен жұмыс жасау технологиясын қарастырады.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 1
-
Ерте түзету-педагогикалық көмек жүйесінің технологиясы
Несиелер: 5Пән сөйлеу дамуында қауіп факторы бар балалармен ерте түзету жұмыстары; жас балалармен жұмыстың мазмұнын анықтау кезінде онтогенездегі психикалық процестердің дамуын ескеру туралы сұрақтарын зерттейді.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 1
-
Дефектологиядағы инновацияларды коммерциализациялау механизмдері
Несиелер: 5Пән дефектология мен инклюзивті білім беру саласында технологияларды коммерцияландырудың негізгі әдістері мен модельдерін, бизнестегі бәсекелестік жағдайға жаңа технологиялардың әсер ету принциптерін, ҒЗТКЖ және технологияларды коммерцияландыру кезеңдерінің мәні мен өзара байланысын зерттейді.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 1
-
Педагог жұмысында стрессті басқару
Несиелер: 5Пән стресстің Г. Селе классикалық теориясы; стресті типті тұлғалық және мінез-құлықтық деформациялар синдромы; стресті алдын алу және түзету әдістері; стрестің адамның мінез-құлқына, іс-әрекетіне және психикалық денсаулығына әсерін бағалау критерийлерін қарастырады.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 1
-
Арнайы білім беру қызметінің заманауи жүйесі
Несиелер: 4Пән медициналық-әлеуметтік-педагогикалық патронаж ұғымдары, медициналық-әлеуметтік профилактика және ерте кешенді көмек (ерте диагностика және ерте педагогикалық көмек), ерте көмек бағдарламаларын қарастырады.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 1
-
Дефектология және инклюзивті білім беру саласындағы ғылыми және ғылыми техникалық қызмет нәтижелерін коммерциализациялау
Несиелер: 5Пән дефектология мен инклюзивті білім беру саласында технологияларды коммерцияландыру терминологиясын, коммерцияландыру процесінің кезеңдерін, нысандарын және қатысушыларын, лицензиялар мен технологиялар нарығының ерекшеліктерін, инновацияларды өндіру кезеңін басқарудың мақсаттары мен ерекшеліктерін, тұтынушының қажеттіліктерін анықтау, коммерциялық әлеуетті бағалау және тұжырымдаманы тексеру әдістері туралы білімді қалыптастыру мақсатында оқытылады.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 1
-
Түзету-педагогикалық процесін қамтамасыз ету құралы
Несиелер: 4Пән түзету-педагогикалық процесс құралдарын: мұғалімнің сөзін, өнер түрлерін, көрнекі құралдарды, оқытудың техникалық құралдарын, балалардың өз іс-әрекетін, педагогикалық жағдайларды, табиғи ортаны, қоршаған ортаны, оқыту құралдарының функцияларын (компенсаторлық, бейімделгіш, ақпараттық, интегративті) зерделеуге бағытталған.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 1
-
Арнайы педагог қызметіндегі күйзелісті басқару
Несиелер: 5Пән арнайы педагог қызметіндегі стресс-менеджменттің мақсаттары мен міндеттері; стресті дамыту кезеңдері; стресті жағдайларға әкелетін факторлардың жіктелуі; стресті жағдайлардың алдын алу әдістемелері; ұйым және жеке тұлға деңгейіндегі стресті жағдайларды басқару тәсілдерін қамтиды.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 1
-
Ерекше білім беру қажеттіліктері бар отбасылар мен балаларға ерте психологиялық-педагогикалық көмек
Несиелер: 5Пән нәресте, ерте жастағы БАЕҚ бар балалардың психикалық және жеке даму ерекшеліктерін; БАЕҚ бар нәресте, ерте жастағы балаларды психологиялық-педагогикалық тексеруді жүргізу әдістерін; БАЕҚ бар балаларды дамытудың әдістері мен тәсілдерін; маманның құжаттамасын жүргізуге қойылатын қазіргі заманғы талаптарды қарастырады.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 1
-
Арнайы білім беруді басқару және сапасын бағалау
Несиелер: 4Пән білім беру процестерін басқару теориясының әртүрлі тұжырымдамаларының негізінде жатқан негізгі ұғымдар мен принциптер; білім беру ұйымдарының қызметіндегі инновациялық үдерістің ерекшелігі; арнайы білім беруде білім беру жүйелерін басқаруды жүзеге асыру ерекшеліктерін қамтиды.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 1
-
Код ON6
Нарықтардың әлеуетін тиімді пайдалану негізінде дефектология және инклюзивті білім беру саласында коммерцияландыру құралдарын іс жүзінде қолдану тәсілдері мен әдістерін пайдалана алады
-
Код ON11
Балалардың сөйлеу дамуын зерттейді және мектеп жасына дейінгі балалармен түзету-логопедиялық жұмысты жүзеге асырады; жеке білім беру бағытын жобалайды
-
Код ON13
Ауызша және жазбаша сөйлеу бұзылыстарын анықтайды және жеңе біледі, оқу қызметіндегі технологиялардың олқылықтарының орнын толтыра отырып, бұл проблемалардың оқытудың келесі кезеңдеріне көшуіне жол бермейді
-
Код ON2
Жоғарғы кәсіптік білім беру педагогика саласының кәсіби білімін пайдаланады
-
Код ON5
Дефектология және инклюзивті білім беру саласында кәсіби шетел терминологиясын және аударма ерекшеліктерін меңгереді
-
Код ON7
Ерекше білім беру қажеттілігі бар тұлғаларға арналған білім беру мекемелерінің инновациялық қызметінің тәжірибесі мен нәтижелерін талдайды және көрсетеді және Қазақстан мектептеріндегі инновациялардың әртүрлі түрлерін және инновациялық тәжірибені қолданады
-
Код ON9
Дефектология және арнайы психология саласындағы өз зерттеулерінің нәтижелерін кәсіби қызметке жобалау, енгізу және бейімдеу қабілетін көрсетеді
-
Код ON15
Арнайы білім берудегі білім беру жүйелерін басқаруда инновациялық идеяларды бағалау, іріктеу, іске асыруды жоспарлау және енгізу әдістемелерін негіздейді және пайдаланады; қазіргі әлеуметтік-мәдени жағдайларда баланың жеке дамуында оң нәтижеге қол жеткізу үшін білім беру ұйымдарында түзету-дамыту технологияларын қолданады
-
Код ON12
Сөйлеу дамуында бұзылыстары бар балаларға уақтылы көмек көрсетеді және олардың ата-аналарына мектепке дейінгі тәрбиені және оқытуды ұйымдастыруда консультациялық-әдістемелік қолдау көрсетеді; мектепке дейінгі тәрбиенің қазіргі заманғы ұйымдастырушылық нысандары жағдайында қауіп-қатер тобындағы, БАЕҚ бар ерте жастағы балалармен қолданады
-
Код ON3
Ақпаратты қабылдауға, жалпылауға және талдауға, мақсат қоюға және оған қол жеткізу жолдарын таңдауға қабілетті, экономикалық және әлеуметтік мәселелер мен процестерді зерттей алады
-
Код ON14
Стрестік жағдайларды басқару әдістерін қолданады; басқарушылық қызмет шеңберінде туындайтын стресстің адам ағзасына әсерін азайту әдістерін қолданады
-
Код ON4
Жеке және кәсіби қарым-қатынас құралы ретінде шет тілін қолданады, әлеуметтік, этникалық, конфессиялық және мәдени айырмашылықтарды толерантты қабылдай отырып, ұжымда жұмыс істей алады
-
Код ON8
Дефектология мен арнайы психологиядағы арнайы ғылыми білім мен зерттеу нәтижелері негізінде педагогикалық қызметті жобалайды
-
Код ON10
Психологиялық-педагогикалық және ғылыми ой-өрісін кеңейтуге, арнайы пәндерді оқыту кезінде нәтижені қолдануға; оқу материалын баяндау негіздеріне оқыту үдерісінде инновациялық формалар мен технологияларды қолданады
-
Код ON1
Ғылым дамуының қазіргі кезеңінде туындайтын негізгі дүниетанымдық және әдіснамалық мәселелерді талдайды
7M01901 Дефектология
МагистратураҚ. Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік мемлекеттік университеті
БББТ: M021 Арнайы педагогика
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша7M01901 Дефектология
МагистратураҚазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті
БББТ: M021 Арнайы педагогика
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша7M01901 Дефектология: Инклюзивті білім беру бойынша мамандар даярлау
МагистратураАбай атындағы Қазақ Ұлттық педагогикалық университеті
БББТ: M021 Арнайы педагогика
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша7M01901 Дефектология: Логопедия бойынша мамандар даярлау
МагистратураАбай атындағы Қазақ Ұлттық педагогикалық университеті
БББТ: M021 Арнайы педагогика
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша7M01901 Дефектология: Сурдопедагогика бойынша мамандар даярлау
МагистратураАбай атындағы Қазақ Ұлттық педагогикалық университеті
БББТ: M021 Арнайы педагогика
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша7M01901 Дефектология (1.5)
МагистратураҚазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті
БББТ: M021 Арнайы педагогика
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша7M01901 Дефектология (1)
МагистратураҚазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті
БББТ: M021 Арнайы педагогика
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша7M01901 Дефектология
МагистратураМанаш Қозыбаев атындағы Солтүстік Қазақстан мемлекеттік университеті
БББТ: M021 Арнайы педагогика
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский7M019011 Дефектология
МагистратураМанаш Қозыбаев атындағы Солтүстік Қазақстан мемлекеттік университеті
БББТ: M021 Арнайы педагогика
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский7M01901 Дефектология
МагистратураСәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан мемлекеттік университеті
БББТ: M021 Арнайы педагогика
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша7M01901 Дефектология
МагистратураСәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан мемлекеттік университеті
БББТ: M021 Арнайы педагогика
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша7M01901 Дефектология
МагистратураІлияс Жансүгіров атындағы Жетісу университеті
БББТ: M021 Арнайы педагогика
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша7M01901 Дефектология
МагистратураІлияс Жансүгіров атындағы Жетісу университеті
БББТ: M021 Арнайы педагогика
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша