7M01901 Дефектология в Сәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Арнайы және инклюзивті білім беру саласындағы кәсіби құзыретті, қазіргі ғылыми-практикалық деңгейде педагогикалық қызмет саласындағы әлеуметтік маңызды міндеттерді шығармашылық және жоғары кәсіби шеше алатын маман-дефектолог даярлау
-
Академиялық дәреже Магистратура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 2 года
-
Кредиттер көлемі 120
-
Білім беру бағдарламаларының тобы M021 Арнайы педагогика
-
Білім беру саласы 7M01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 7M019 Арнайы педагогика
Пәндер
-
Арнайы білім сапасына мониторинг жүргізу
Пәннің мақсаты білім беру процесінің сапасына мониторинг тұжырымдамасын қалыптастыру, мониторинг түрлерімен танысу; білім беру процесін объективті бағалау үшін қажетті дағдыларды қалыптастыру; мониторинг бағдарламаларын құрудың ерекшеліктерін ашу; ақпаратты жинау мен өңдеудің заманауи әдістерімен танысу болып табылады. Пән арнайы білім беру сапасын мониторингілеудің әдіснамалық және технологиялық негіздерін қалыптастыруға, жүйе ретінде мониторингтің критериилері мен технологияларын зерделеуге бағытталған
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Инклюзивті білім берудің құқықтық және экономикалық негіздері
Пәннің мақсаты студенттерді инклюзивті тәжірибені жүзеге асыратын білім беру ұйымдарының қызметінің нормативтік құқықтық базасымен таныстыру, сонымен қатар кәсіби қызметте нормативтік құқықтық актілерді қолдану дағдыларын қалыптастыру болып табылады. Функциялары мен міндеттері, әртүрлі деңгейдегі нормативтік құқықтық актілердің қолдану аясы, оларды қолданудың шарттары мен ерекшеліктері, инклюзивті білім беруді жүзеге асыру және қызмет ету үдерісін экономикалық қамтамасыз ету ашылды
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Ерте балалық аутизмде қолданылатын психокоррекциялық технологиялар
Пәннің мақсаты: студенттердің ЕБА бал балалар мен олардың ата-аналарның психологиялық түзелуімен алдын –алуына мүмкіндік беретін, теориялық білім мен тәжірибелік біліктіліктерін игеруін қамтамасыз ету. Пән аутизмі бар балалардағы сенсорлық өңдеу бұзылыстарының теориялық аспектілерін игеруге, әртүрлі жастағы балалардағы мұндай бұзылулардың себептері мен белгілерін анықтауға, бұзылуларды түзету бағдарламаларын жасауға және жүргізуге бағытталған.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Арнайы білім беру жүйесіндегі психологиялық сараптама және коррекция
Пәннің мақсаты психологиялық сараптама және түзету критерийлерін, даму мониторингі, сараптама және түзету әдістерін зерделеу болып табылады. Пән арнайы білім берудегі субъектілерді психологиялық сараптамалаудың және коррекциялаудың практикалық құзыреттіліктерін қалыптастыруды, дефектологтардың сараптамалық және коррекциялық іс-әрекетінің әдіснамасы және технологиясын; психологиялық сараптаманы жүргізу технологиясын; эксперттік сараптама құрылымын; мүмкіндігі шектеулі тұлғалардың психологиялық сараптамасы және коррекциясының этикалық стандарттарын меңгеруге бағытталған
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Білім беру процесінің ересек қатысушыларымен жұмыстағы психологиялық-педагогикалық технологиялар
Пәннің мақсаты – студенттердің білім беру үдерісінің ересек қатысушыларымен кәсіби қарым-қатынасқа дайындығын қалыптастыру. Білім беру процесіне ересек қатысушылардың категориялары, олардың мазмұны мен рөлдік ерекшеліктері, арнайы мұғалімнің алдында тұрған міндеттер, сонымен қатар психологиялық-педагогикалық технологияларды қолданудың функциялары, міндеттері, түрлері, кезеңдері, тиімділік шарттары , кәсіби деңгейде, білім беру процесіне ересек қатысушыларға дер кезінде көмек көрсету
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Қазіргі білім беру технологиялары
Пәннiң мaқcaты оқу процеciнде жaлпы бiлiм беру мекемелерiнде қолдaнылaтын зaмaнaуи бiлiм беру технологиялaрын зерделеу және игеру болып тaбылaды. Пән бiлiм aлушылaрдың қaзiргi бiлiм беру мекемелерiнде қолдaнылaтын технологиялaрдaғы бiлiмдерiн кеңейтуге, жүйелеуге, жaңaртылғaн бiлiм беру мaзмұнынa cәйкеc келетiн технологиялaрды енгiзу бойыншa прaктикaлық құзыреттiлiктердi дaмытуғa, бiлiм беру және caбaқтaн тыc жұмыcтaрдың нәтижелiлiгiн aрттыру үшiн әдicтемелiк және технологиялық жaңaлықтaрды пaйдaлaнуғa, білім алушылардың жеке қабілеттері мен қажеттіліктерін ескере отырып, оқыту бағдарламалары мен әдістемелерін әзірлеуге бaғыттaлғaн.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 7
-
Академиялық жазу тәжірибесі және ғылыми зерттеулер әдіснамасы
Пәннің мақсаты-зерттеуді дайындау бойынша теориялық, әдіснамалық білім жүйесін тереңдету және түсіну, академиялық жазудың ерекшеліктері, тұжырымдамалары және ғылыми-зерттеу қызметін ұйымдастыру тәсілдері туралы іргелі білім негізінде зерттеу құзыреттілігін дамыту. Пән ғылыми-зерттеу қызметін ұйымдастырудың әдіснамасын, әдістемесін зерделеуге, зерттелетін процестің шарттарын тұжырымдау ерекшеліктері туралы білімді тереңдетуге, білім алушылардың жеке қабілеттері мен қажеттіліктерін ескере отырып, оқыту бағдарламалары мен әдістемелерін әзірлеуге бағытталған.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Басқару психологиясы
Пәнді оқытудың мақсаты психологиялық жағдайларды талдау арқылы қазіргі заманғы басқару қызметінің психологиялық механизмдері және ұйымдардағы адамдардың мінез-құлқын басқару жүйесі туралы білімді қалыптастыру болып табылады. Пән басқару ерекшеліктерін зерттеуге, диагностикалауға, психологиялық жағдайларды болжауға, жеке басқару принципі бойынша бағдарламаларды қалыптастыруға, диагностикалық құралдарды құруға, менеджерлерді оқытудың белсенді әдістерін жасауға, басқару объектісінің психологиялық заңдылықтарын зерттеуге бағытталған.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 3
-
Жоғары мектептің педагогикасы
Пәннің мақсаты мұғалімнің кәсіби құзыреттілігін дамытудың негізгі негізі болып табылатын жоғары оқу орнындағы біртұтас білім беру, тәрбие процесі туралы іргелі теориялық базаны игеру болып табылады. Курстың мазмұны ғылыми-педагогикалық қызмет саласындағы педагогикалық мәселелерді тиімді шеше алатын, білім берудің мазмұнын білу негізінде оқыту, тәрбиелеу процесін жүзеге асыра алатын бәсекеге қабілетті тұлғаның қалыптасуына ықпал етеді.Пән білім алушылардың сыни және әдістемелік ойлауын қалыптастыруға бағытталған.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Инклюзивті білім беру менеджменті
Пәннің мақсаты тиімді инклюзивті білім беруді ұйымдастыру саласында кәсіби құзыреттіліктерді қалыптастыру және дамыту болып табылады. Пән инклюзивті білім беру жүйесіндегі менеджменттің негізгі аспектілерін, менеджменттің қазіргі концепциясын, инклюзивті білім беру жүйесіндегі менеджменттің ерекшелігін, мектепке дейінгі, орта және жоғары білім беру ұйымдарының инклюзивті білім беру жүйесіндегі басқару негіздерін оқытуға бағытталған.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Мектепке дейінгі білім беруде түзету және дамыту мен білім беру вариативті бағдарламаларды жобалау
Пәннің мақсаты – мектепке дейінгі білім беру мекемесінде тәрбиеленетін балаларға арналған вариативті оқу-коррекциялық дамыту бағдарламаларын өз бетінше құрастыруға студенттің дайындығын қалыптастыру. Балалармен, әсіресе, ерекше білім беру қажеттіліктері бар балалармен жеке және топтық түзету-дамыту жұмыстарының мазмұнын білу негізінде бағдарламаларды әзірлеу, бекіту, тексеру және кейіннен бағалау мен өзгертудің құқықтық және мазмұндық сипаттамалары қарастырылады
Оқу жылы - 1
Несиелер - 7
-
Ерекше білім беру қажеттілігі бар бала отбасының психологиясы
Пәннің мақсаты – ерекше білім беру қажеттіліктері бар баланың отбасы психологиясының мәні мен негізгі сипаттамаларын көрсететін ұғымдар жүйесін қалыптастыру. Ол СЕН бар баланың отбасын қолдауды модельдеу, жоспарлау, іске асыру және бақылау құзыреттерін қалыптастыруға мүмкіндік береді. Процестің мазмұнын ашады арнайы педагог қызметінің түрі ретінде жанұяны сүйемелдеу, түзету көмегі және отбасын қолдау мәселелерін шешу үшін клиентпен (бала, ересек) жұмыс істеу дағдыларын қалыптастырады.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Мүмкіндігі шектеулі адамдарға коррекциялық көмек көрсетудің теоретикалық-методологиялық негіздері
Пәннің мақсаты – негізгі теориялық және әдістемелік негіздері: ерекше білім беру қажеттіліктері бар тұлғаларға түзету-дамыту көмегінің мақсаттары, міндеттері және мазмұны туралы білімді қалыптастыру, сонымен қатар кәсіби қызметтің типтік мәселелерін шешуге дайындықты қалыптастыру. Даму бұзылыстарының себептерін, көріну ерекшеліктерін, түзету принциптерін және мүгедектерге түзеу көмегін көрсету технологиясын қолдану ерекшеліктерін білуге негізделген
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Ғылым тарихы мен философиясы
Пәннің мақсаты-мәдениет тарихындағы ғылым мен ғылыми білімнің эволюциясы мен даму заңдылықтары туралы тұтас түсінік қалыптастыру. Білім алушылар ғылымның әлеуметтік институт ретіндегі құрылымдық ұйымымен, қоғамның өркениетті дамуындағы ғылымның орны мен рөлімен, әлемнің ғылыми бейнесін құрудың философиялық негіздерімен, қазіргі мәдениеттегі ғылыми танымның диалектикасымен танысады. Пәннің мазмұны сыни және әдістемелік ойлауды, ғалымның жалпы мәдениетін, зерттеу және кәсіби қызмет дағдыларын қалыптастыруға ықпал етеді.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 3
-
Білім берудегі педагогикалық өлшеулер
Пәннің мақсаты білім берудің мынадай қасиеттерін бағалауда педагогикалық өлшемдерді қалыптастыру болып табылады: оқу жетістіктерінің нақты деңгейі туралы объективті ақпарат алу, қазіргі білім беру жүйесіндегі педагогикалық өлшемдерді өзектендіру факторлары, білім беру сапасын басқарудағы өлшемдерді тұжырымдамалық-әдіснамалық негіздеу мәселелері, оқу жетістіктерінің сапасын өлшеудің әдіснамалық тәсілдері және олардың нәтижелерін қолдану, білім берудегі сандық және сапалық тәсілдердің ықтимал үйлесімі. педагогикалық өлшемдер, білім беру мазмұнын жаңарту идеяларын ескере отырып, білім беру процесін бағалау.Пән білім алушыларда сыни және әдістемелік ойлауды, педагогикалық еңбек пен ғылыми жұмысты ұйымдастыру дағдыларын қалыптастыруға бағытталған.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Арнайы білім беру мекемелерінде персоналдың даму әдістері және акмеология
Пәнді оқытудың мақсаты-экмеологиялық заңдылықтар, жағдайлар мен факторлар, арнайы мекемелер қызметкерлерінің дамуындағы биіктерге жету жолдары туралы білім жүйесін қалыптастыру. Арнайы білім беру мазмұнын өңдеу ерекшеліктері мен талаптарын және МШ балалардың жекелеген категорияларына қажеттіліктеріне сәйкес оқыту және тәрбиелеу технологияларын; білім беру сапасын жетілдіру аймағындағы мониторингті жүзеге асыру әдістемесін және бағалау әдістерін меңгеруге бағытталған.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Арнайы пәндерді оқытудың әдістері
Пәннің мақсаты білім алушылардың арнайы пәндер пәндерін оқытудың теориялық негіздері мен әдістемесін мақсатты меңгеруіне ықпал ету, оқу-білім беру процесін ұйымдастыру және жоспарлау әдістемесін меңгеру болып табылады. Қазақстандағы арнайы білім берудің даму тенденциялары мен принциптері, арнайы білім беру педагогының педагогикалық қызметінің ерекшеліктері, түзету-педагогикалық қызметтің психологиялық-педагогикалық мәні, түзету-педагогикалық қызмет процесінің әдістері мен бағыттары туралы түсініктерді қалыптастыруға бағытталған.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Шет тілі (кәсіптік)
Пәннің мақсаты жазбаша және ауызша ақпарат алмасуды жүзеге асыру үшін шет тілін практикалық меңгеруді қамтамасыз ету; кәсіби қызметтің әртүрлі аспектілерін іске асыру үшін В2-С1 деңгейінде шет тіліндегі коммуникативтік құзыреттіліктің жеткілікті деңгейін қалыптастыру болып табылады. Бұл пәнді оқу білім алушыларға жеке қабілеттері мен қажеттіліктерін ескере отырып, тілдік білім,сөйлеу дағдыларын алуға, алған білімдерін жүйелеуге, кәсіби ауызша және жазбаша қарым-қатынас дағдыларын жетілдіруге, оның ішінде. ақпараттық технологияларды қолдану.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Инклюзивті оқыту жағдайында ерекше білім алу қажеттілігі бар балалар үшін жеке білім беру бағдарламаларын жобалау
Пәннің мақсаты-арнайы мектеп біліміндегі білім беру бағдарламаларын жобалау ерекшеліктерін зерттеу; негізгі категориялар, пән, пән пәні; негізгі ұғымдар; мектептегі білім берудегі вариативті білім беру және түзету-дамыту бағдарламаларын әзірлеу үшін негіз ретінде нормативтік құжаттар; мектептегі білім берудегі вариативті білім беру және түзету-дамыту бағдарламаларының түрлері мен құрылымы.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 7
-
Мүмкіндігі шектеулі балаларды абилитациялау және әлеуметтік оңалту технологиялары
Пәннің мақсаты – ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларға түзету (абилитациялық және оңалту) көмек көрсету саласында студенттердің жалпы ғылыми және кәсіби құзыреттіліктерін қалыптастыру. Курс аясында мүмкіндігі шектеулі балалармен түзету-дамыту жұмыстарының мазмұны зерттеледі: ерекше қажеттіліктері бар балалардың әртүрлі санаттарына қатысты оңалту және әлеуметтік оңалту ұғымдары, олардың компоненттері мен технологиялары
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Білім беру электрондық басылымдары мен интернет-ресурстарды пайдалану және жасау
Пәннің мақсаты-әдістемелік тәсілдер негізінде электронды басылымдарды әзірлеу кезінде бағдарламалау процесін зерттеу. Пәннің мазмұны білім беру электрондық басылымдарының мәні мен ерекшелігін зерделеу, электрондық басылымдарды біріздендіру; білім беру басылымын әзірлеу және сараптау, білім беру электрондық басылымдарының қасиеттерін іске асыру үшін бағдарламалау; бақылау бағдарламаларын әзірлеу, дыбыс фрагменттерін цифрландыру, дайындық бейіні бойынша оқу-әдістемелік құралдар жасау үшін.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Ғылымдағы компьютерлік үлгілеу және бағдарламалық жасақтама
Пәннің мақсаты зерттеу мәселелерін шешуде компьютерлік модельдеу әдістері, қолданбалы бағдарламалармен жұмыс істеу процесі туралы білімді қалыптастыру, ғылыми-зерттеу жұмысының дағдыларын жетілдіру болып табылады. Пәннің мазмұны интернеттегі іздеу жүйелері туралы, ғылыми зерттеулердің нәтижелерін өңдеу құралдары туралы, цифрлық білім беру ресурстары туралы, плагиаттың бар-жоғын бастапқы мәтіндерді тексеру бағдарламалары туралы жүйеленген мәліметтерді құрайды.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Арнайы педагогикадағы ерте проблемаларға араласу
Пәннің мақсаты ерте кезеңдегі процестің мәні мен негізгі сипаттамаларын көрсететін ұғымдар жүйесін қалыптастыру арнайы педагогикаға араласу, сондай-ақ кәсіби қызметте ерте араласу технологияларын қолдану дағдылары. Ерте араласу бағдарламаларын жүзеге асырудың негізгі мәселелері ашылды, отбасында және арнайы ұйымда балаға оның қалыптасуы мен дамуындағы жүйелі ерте медициналық-психологиялық-педагогикалық көмектің рөлі көрсетіледі.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Қазіргі менеджердің бағдарламалық дағдылары
Пәннің мақсаты-soft skills магистранттарының басқару қызметі саласындағы дағдыларын (ұйымшылдық, қызығушылық, жақсы есте сақтау, жоспарлау қабілеті және т. б.), әмбебап әлеуметтік-психологиялық қасиеттерді дамыту, олар әрдайым лауазымға тікелей байланысты емес, бірақ қызметкердің табыстылығына, сипаты мен жеке қасиеттеріне байланысты дағдыларға әсер етеді: бастамашылық, жұмыс істеу қабілеті командада, шығармашылық.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 7
-
Психологиядағы дамыту және коррекциялық зерттеулердің мәселелері
Пәннің мақсаты түзету және дамыту зерттеулерінің теориялық негіздерін зерттеу және оларды кәсіби қызметінде қолдану болып табылады. Дамыту және түзету зерттеулерінің мәселелері туралы, мұндай зерттеулердің мазмұны мен ерекшелігі туралы, даму және түзету саласындағы дербес зерттеу бағдарламаларын жасау технологиясы мен жүргізу негіздері туралы түсініктерді қалыптастыруға бағытталған.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
Профессии
Оқыту нәтижелері
- зерттеу қызметі барысында жүйелі тәсіл мен жүйелі талдау, логика, өзара іс-әрекет және ғылым интеграциясы мәселелері негіздерін қолдану
- ерекше білім беру қажеттіліктері бар тұлғаларға білім беру мǝселелері бойынша білім беруді басқару, денсаулық сақтау жǝне халықты ǝлеуметтік қорғау ұйымдарының қызметкерлерімен жǝне қоғамдық ұйымдардың өкілдерімен өзара ǝрекеттес жұмысты жүзеге асыру
- мүмкіндігі шектерулі тұлғаларға білім беру, денсаулық сақтау жǝне ǝлеуметтік қорғау саласы қызметкерлерінің жұмысын үйлестіру, ата-аналармен, ǝлеуметтік серіктестермен (соның ішінде шетелдік) педагогикалық-түзету міндеттерін шешуде өзара ǝрекеттестікті ұйымдастыра білу
- мүмкіндігі шектеулі балаларды түзету-білім беру үрдісін оңтайландыру мақсатында ақпараттық, білімдік, дамытушылық технологияларды құрастыру
- зерттеудің теориялық және эмпирикалық әдістерін қолдана отырып, өзінің кәсіби қызметі саласында зерттеу қызметін дәлелді түрде жүзеге асыру
- Білім беру бағдарламасы аясындағы іргелі ғылымдардан алған білімдерінің негізінде мүмкіндігі шектерулі тұлғаларды педагогикалық зерттеудің мақсаттары мен міндеттерін тұжырымдау, білім беру, оңалту, ǝлеуметтік бейімдеу жǝне ықпалдасу үрдістерін зерттеу, жобалау, іске асырȧ білу
- өзара іс-әрекетті ұйымдастыру және зерттеу қызметін басқару
- білім беру жүйесінде жǝне түзете-білім беру кеңістігінде инклюзивті білім беруді іске асыруды құқықтық, ǝдістемелік қамтамасыз етуді жобалау
- мүмкіндіктері шектеулі адамдардың ǝлеуметтенуі жǝне кǝсіби өзін-өзі анықтау үрдісін психологиялық-педагогикалық сүйемелдеуді жобалау жǝне жүзеге асыру, оларды кǝсіби бағдарлануға дайындау
- кǝсіби қызмете кездесетін мǝселелерді анықтай білу, зерттеу жұмысының қағидалары, ǝдістері мен құралдарын біріктіре қолдану арқылы, оларды шешу жолдарын анықтау
Ұқсас БББ
7M01901 Дефектология
Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті (QYZPU)
7M01901 Дефектология (1.5)
Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті (QYZPU)
7M01901 Дефектология (1)
Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті (QYZPU)
7M01901 Дефектология
Академик Е.А.Бөкетов атындағы Қарағанды университеті (ҚарУ Е.А.Бөкетов)