Жаңа білім беру бағдарламасы

6B05302 Физика в Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті

  • Математикалық талдау және аналитикалық геометрия
    Несиелер: 7

    Математикалық талдау негіздері, дифференциалды және интегралды есептеу, өріс теориясының элементтері, дифференциалдық теңдеулер теориясы, қатарлар теориясы, комплексайнымалы функциялар теориясы, оперативті есептеу, екінші ретті сызықтар мен беттер, матрицалар, жалпы сызықтық теңдеулер жүйесін шешу әдістері, Евклид кеңістігіндегі сызықтық операторлар, екі сызықтық функциялар және квадраттық формалар.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Құқықтық сауаттылық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
    Несиелер: 5

    Курс өз құқықтары мен міндеттерін білетін, сыбайлас жемқорлықтың кез келген көріністеріне төзбейтін заңды сауатты, заңға бағынатын адамды қалыптастыруға бағытталған. Құқықтық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет Қазақстан Республикасының заңдарын, сондай-ақ сыбайлас жемқорлыққа қарсы заңнаманы және сыбайлас жемқорлық әрекеттері үшін заңдық жауапкершілік мәселелерін зерделеу арқылы дараланады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Экология және тіршілік қауіпсіздігі негіздері
    Несиелер: 5

    Пән студенттердің заманауи экологиялық білімі мен мәдениетін қалыптастырады, өмір қауіпсіздігі үшін техникалық құралдар мен технологиялық процестердің қауіпсіздігін арттыру әдістерін қолдану дағдыларын дамытады. Пән әртүрлі деңгейдегі ұйымның экожүйелері қызметінің, тұтастай биосфераның негізгі заңдылықтарын, адам мен табиғаттың өзара қарым-қатынасында туындайтын қайшылықтарды, сондай-ақ табиғат пен экологияға ұқыпты қарау қажеттігін айқындайды

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Эмоционалды интеллект
    Несиелер: 5

    Эмоционалды интеллект және ұйымдастыру мәдениеті. Эмоционалды интеллекттің топтық көрсеткішітері. Эмоционалды менеджмент. Эмоционалды интеллект және тиімді команда құру. Жеке адамның эмоционалды интеллектін дамыту. Отандық және шет елдік ұйымдарда эмоционалды интеллект енгізудің жүйелі амалдары: жеке адамның мотивациясын орайластыру, топты қалыптастыру тәсілдері, даудамайларды шешу, кері байланыс орнату.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Көшбасшылық негіздері және инновацияларға бейімделу
    Несиелер: 5

    Пәнді игеру арқылы әрбір студент жеке тұлға ретінде көшбасшылық қасиеттерін ашу және дамыту, инновациялық үдерістерден туындаған жаңалықтарға бейімделу дағдыларын дамыту, сонымен бірге ғылыми-техникалық үдерістер нәтижелерін кәсіби қызметінде қолдана алу мүмкіндіктеріне үйренеді. Басқарудағы көшбасшылық қасиеттер мен адами фактордың қазіргі жағдайы мен даму перспективаларын оқып біледі

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Алгебра және сандар теориясы
    Несиелер: 7

    Курс материалдары практикалық физикалық есептерді шешу үшін қажетті дифференциалдық геометрияны, топологияны, функционалдық талдауды, дифференциалдық теңдеулерді және басқа да көптеген пәндерді оқытуда қолданылады . Бұл оны зерттеудің өзектілігін анықтайды. Курстың жалпы ғылыми және кәсіби бағыты бар. Пәнге логикалық дәлелдемелерді жүргізудің әртүрлі әдістері, сондай-ақ алгебра мен сандар теориясы саласындағы кәсіби есептерді шешу әдістері оқытылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Қоғамға қызмет көрсету
    Несиелер: 5

    Пән тұлғаның жеке әлеуметтік жауапкершілігін дамытуға және адамның жеке әлеуетін жандандыруға, ерікті және өтеусіз көмек көрсетуге және өзара көмек көрсетуге, азаматтық қоғамның игілігі үшін кең ауқымды қызмет көрсету, басқа да азаматтық шараларды орындауға үйретуге бағытталған. Пән еріктілер қызметінің маңыздылығын аша отырып, бұл қызметтің Қазақстандағы мәселелері мен даму перспективаларын айқындайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Экономика және кәсіпкерлік негіздері
    Несиелер: 5

    Пән студенттердің кәсіпкерлік дағдылары мен іскерлік ойлауын қалыптастыруға бағытталған. Студенттер экономиканың, кәсіпкерлік қызметті жүзеге асыру шарттарын, оның ішкі және сыртқы ортасының заңдылықтарымен жан-жақты танысу арқылы бизнес-жоспар, жеке бизнесті құру және өз бизнесін сәтті жүргізу дағдыларына ие болады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Векторлық және тензорлық талдаудың негіздері
    Несиелер: 4

    «Векторлық және тензорлық талдау негіздері» курсы үш өлшемді евклид кеңістігіндегі классикалық векторлық талдаудың теориялық негіздерін, сонымен қатар өлшемдердің ерікті саны кеңістігіндегі заманауи векторлық және тензорлық талдауды зерттеуге арналған. Бұл курс екі бөлікке бөлінген. Бірінші бөлімде векторлық талдау негіздері, ал екінші бөлімде тензорлық талдау негіздері мазмұндалады

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Электр және магнетизм
    Несиелер: 6

    Бұл жалпы физика курсының негізгі бөлігі. Электромагниттік өзара әрекеттесу әлемнің физикалық суретін анықтайтын төрт негізгі өзара әрекеттесудің бірі болып табылады. Курстың құрамына электростатика және магнетостатика, вакуум және жартылай қорғалған өрістер, тұрақты және айнымалы ЖҚ, электромагниттік тербелістер және толқындар кіреді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Оптика
    Несиелер: 6

    Пәннің бағдарламасы бойынша жарықтың электрмагниттік сипаты, жарық, фазалық және топтық жылдамдықтардың таралуы және электромагниттік толқындардың спектрлері зерттеледі. Фотометрия, геометриялық оптика негіздері мен заңдылықтары, когеренттік, жарық кедергісі, жарық дифракция, Гюйгенс-Френел қағидасы, Френел және Фраунхофер дифракциясы, дифракциялық тор, оптикалық аберрациялар, жарық поляризациясы. Жарықтың шашырауы, жұтылуы және шашырауы, сәулелену түрлері, Кирхгоф заңы, Стефан-Больцман радиациясы және Виннің ығысу заңы, Рэлея-Джинс формуласы, Планк формуласы, оптикалық кванттық генераторлар, фототүсірілім, Комптон эффектісі, жарық қысымы.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Механика
    Несиелер: 6

    Механика кеңістікте уақыт бойынша денелердің өзара қозғалысына байланысты физикалық процестер мен құбылыстарды қарастырады. Механиканың негізгі есебі – бұл кез-келген уақытта дененің орнын анықтау болып табылады.Пәннің мазмұны кинематиканы, динамиканы, статиканы және сұйықтар мен газдар механикасын қамтиды.Пән академиялық білім беру траекториясының физика мамандану пәндерінің алғашқы пәні болатындықтан студенттерде бірегей, логикалық дұрыс байланысқан, тізбекті физикалық білімдерді қалыптастыруда маңызды болып табылады. Пән академиялық білім беру траекториясында мамандану пәндерінің алғашқы пәні болғандықтан, студенттер үшін бірегей, логикалық тұрғыдан дұрыс байланысқан, дәйекті физикалық білім қалыптастыруда маңызды болып табылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Молекулалық физика және термодинамика
    Несиелер: 6

    Пәнді оқып, студенттер идеал газдың күй теңдеуін, молекулалардың жылдамдық, импульстер және энергия бойынша таралуын, термодинамика бастауларын теориялық негіздерді және практикалық қолдануды үйренеді, нақты газдар мен сұйықтықтардың, бірінші және екінші текті фазалық ауысулардың қасиеттерін, тасымалдау процестерінің сипаттамасын, сұйықтықтардың қасиеттерін, сұйықтықтардағы беттік құбылыстардың қасиеттерін, қатты денелердің сипаттамаларын зерттейді

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Комплекс айнымалы функциялар теориясы
    Несиелер: 5

    Пәнді оқу болашақ математиктердің ғылыми дүниетанымын қалыптастырудың қажетті шарты болып табылады. Курс комплексті айнымалы функциялардың теориясы саласында жүйелендірілген білімді қалыптастыру, функция, шек, үзіліссіздік, дифференциалдау, интегралдау сияқты нақты талдауда қолданылатын негізгі ұғымдарды комплексті айнымалы функцияларға кеңейтуге бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Дифференциалдық теңдеулер
    Несиелер: 5

    Курс практикалық есептерді математикалық модельдеу саласында жүйелендірілген білімді қалыптастыруға және оларды классикалық әдістер мен дифференциалдық теңдеулерді шешудің тәсілдері негізінде шешуге бағытталған; қарапайым дифференциалдық теңдеулер теориясының негізгі ұғымдары, дифференциалдық теңдеулерді шешуде қолданылатын математикалық аппарат туралы түсінік қалыптастыруға негізделген.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Инклюзивті білім беру
    Несиелер: 5

    Инклюзивті білім беру тұжырымдамасы. Шетелде және Қазақстан Республикасында инклюзивті білім беруді дамыту. Ерекше білім беруді қажет ететін жандар үшін оқу іс-әрекетін ұйымдастыру және жоспарлау. Ерекше білім беруді қажет ететін жандарды психологиялық-педагогикалық қолдау бойынша жағдай жасау үшін әртүрлі профильдегі мамандар тобында жұмыс істеу дағдылары. Оқу жоспарларын бейімдеу және инклюзивті оқыту жағдайында репетиторлық практиканы ұйымдастыру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Аналитикалық механика
    Несиелер: 5

    Аналитикалық механика курсында бір материалдық нүкте үшін және материалдық нүктелер жүйесі үшін Даламбер принципін, Материалдық нүкте және механикалық жүйе үшін Герман-Эйлер-Даламбер принципін қолдана білу, виртуалды орын ауыстырулар, еркіндік дәрежелердің саны, идеал байланыстар, динамиканың жалпы теңдеуі, Лагранждың екінші текті теңдеуі, жалпыланған координаттар, жалпыланған жылдамдық, жалпыланған күш ұғымдарын қалыптастырып, , жалпыланған күштерді есептеу мысалдарын шеше алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Қолданбалы электродинамика
    Несиелер: 5

    Курста электродинамиканың әртүрлі фундаменталды және қолданбалы аспектілері зерттеледі. Теориялық және қолданбалы есептер шешіліп, оларды трансформаторлар, электр қозғалтқыштары және т.б. сияқты электр және электр қондырғыларындағы процестерді талдау және модельдеу үшін қолданады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Классикалық механика
    Несиелер: 5

    Пәнді оқу барысында студенттер денелердің қозғалыс заңдарының жалпы теориясы, уақыт, кеңістіктің классикалық түсініктері, материялық нүктенің қозғалыс заңдарын әр түрлі координаталарда жазу, Лагранж, Гамильтон, Гамильтон-Якоби теңдеулері, Максвелл теңдеулерінің жүйесі қарастырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Білім берудегі цифрлық технологиялар
    Несиелер: 5

    Оқу үдерісін ұйымдастыру және әдістемелік материалдарды әзірлеуге арналған цифрлық технологияларды қолдану дағдыларын қалыптастыруға бағытталған практикалық курс. Курс білім беруді цифрландырудың барлық бағыттарында: білім беру басқармасы мен мекемелерінде компьютерлік бағдарламалар, оқытудың цифрлық технологиясы; АКТ дидактикалық мүмкіндіктері; виртуальды орта және қашықтықтан оқыту технологияларында цифрлық бағдарламалар мен техникалық құралдарды меңгеру дағдыларын қалыптастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Электродинамика және АСТ
    Несиелер: 5

    Пән бағдарламасы электромагниттік құбылыстар саласында физикалық көріністі жасау арқылы студенттердің ғылыми дүниетанымы мен заманауи физикалық ойлауын қалыптастыруға ықпал етеді. Вакуумдағы электромагниттік өріс үшін Максвелл теңдеулер жүйесін зерттеу арқылы олардың физикалық мәні ашылады.Курс материалын зерттеу үшін қажетті тиісті математикалық аппарат алдыңғы математика курстарында (Математикалық талдау, Дифференциалдық теңдеу, Аналитикалық геометрия және сызықтық алгебра) оқытылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Электромагниттік сәулеленудің теориясы
    Несиелер: 5

    Пәнде студенттер электромагниттік сәулеленудің оптикалық және толқындық компоненттерін, олардың электромагниттік сәулеленуді анықтайтын және қолданатын аспаптар мен құрылғыларды жобалауда практикалық қолдануын, сонымен қатар әр түрлі технологиялар мен күнделікті объектілерде жарықтың толқындық және оптикалық табиғатын, оның ішінде айналар, линзалар, телескоптар, микроскоптар, лазерлер және талшықты оптикада практикалық түрде қолдану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Python тілінде программалаудың негіздері
    Несиелер: 4

    Курста алгоритмдеу негіздері және Python тілі, оның кітапханасы және енгізу/шығару ерекшеліктері қарастырылады. Сонымен қатар негізгі алгоритмдік құрылымдар, литералдар, өрнектер үшін Python тілінің синтаксисі. Кіріктірілген деректер түрлерінің сипаттамасы, Python-да жалпы қабылданған программалау стилінің ерекшеліктері. Объектілердің кіріктірілген түрлері: сандар, жолдар, кортеждер, тізімдер, сөздіктер және жиымдар

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • C++ тілінде программалаудың негіздері
    Несиелер: 4

    Алгоритм туралы түсінік. Алгоритм қасиеттері және жазу ережелері. Сызықтық алгоритмдер мен бағдарламалар. Математикалық амалдар. Графикалық бағдарламалаудың басталуы. Алгоритмдер мен бағдарламаларда тармақталу. Логика негіздері. Зерттелген алгоритмдерді математикада, физикада және компьютерлік графикада қолдану. Сәйкес бағдарламаларды жазу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Атомдық физика
    Несиелер: 6

    Атомдық физиканың негізі, атом құрылысының күрделігі, атомдық физиканың негізгі іргелі заңдары мен заңдылықтары, атом микроәлем туралы ілімнің негізгі мәселелері қарастырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Академиялық мақсаттағы ағылшын тілі
    Несиелер: 5

    Пән ғылыми стильдің жанрлық түрлері туралы білімді, кәсіби қызмет саласындағы ақпарат пен материалдарды жинау, сақтау және өңдеудің заманауи әдістерін меңгеруді, сондай-ақ сөйлеу қызметінің төрт түрін (оқу, сөйлеу, жазу, тыңдау) академиялық қарым-қатынас жасау мақсатында білігі мен дағдыларын қалыптастырады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Кванттық механика
    Несиелер: 5

    Курс микрообъектілер туралы кванттық-механикалық түсінікті қалыптастыруға бағытталған.Қазіргі физиканың дамуының негізгі бағыттарының бірі болып табылатын курста микроскопиялық масштабтағы микромир процестері және микробөлшектердің қасиеттері, олардың қозғалысы мен өзара әрекеттесу заңдылықтары кванттық шамалардың дискреттілігі, толқындық сипаты және объектілерді сипаттаудың ықтималды (статистикалық) әдісі туралы түсініктеріне сүйене отырып зерттеледі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Ғылыми зерттеулер негіздері
    Несиелер: 5

    Курс болашақ маманның кәсіби қызығушылықтары саласында ғылыми-зерттеу компоненттерін дамытуға бағытталған. Пән студенттердің ғылыми әдебиеттермен жұмыс істеу, зерттеуді ұйымдастыру және жүргізу (таңдалған облысқа сәйкес), ғылыми эксперименттер жасау, зерттеу нәтижелерін академиялық сипатта сауатты рәсімдеу және оларды көпшілік алдында таныстыра білу дағдыларын қалыптастырады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Мұғалімнің кәсіби бағдарлары
    Несиелер: 5

    Пән сабақтың 7 модульге сәйкестігін кешенді бағалауға бағытталған. Ол келесі дағдыларды қалыптастырады: - оқытудың жаңа тәсілдерін қолдану; - сыни ойлау; - оқытуды бағалау; - дарынды және талантты балаларды оқыту; - білім беру ақпараттық-коммуникациялық технологияларын қолдану; Professional reference points of Тeacher - оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқу қызметін модельдеу; - білім берудегі басқару және көшбасшылық.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Физиканы оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Курста студенттер келесі тақырыптарды: физиканы оқытудың мақсаттары мен әдістері, олардың классификациясы және оқу үрдісінде жүзеге асыру мүмкіндіктері, физика бойынша оқу сабақтарын ұйымдастыру формалары, физикадан сабақтың түрлері, заманауи физика сабағына қойылатын талаптар, физиканы саралап оқытудың формалары,физикадан сыныптан тыс жұмыстардың түрлері формалары және физиканы оқыту құралдары және оларды оқу үрдісінде қолдану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Заманауи физика бастамалары
    Несиелер: 6

    Бұл курс қазіргі заманғы физика үрдісін қарастырады. Тұрақты вакуум тұжырымдамасы. Уақыттың ауысуы, кеңістіктік координаттардың эталондық жүйесін ауыстыру, кеңістіктік координаттардың анықтамалық жүйесінің айналуы, салыстырмалықтың классикалық принципі, уақыт белгісінің инверсиясы, ұлы біріктіру теориясы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Кинетикалық теория негіздері
    Несиелер: 5

    Термодинамикалық жүйелердегі қайтымсыз процестер. Статистикалық әдіс. Кинетикалық теорияның даму кезеңдері. Молекулалық жүйелердің тепе-теңдік қасиеттері. Макропараметрлердің кең ауқымында тасымалду құбылыстарының ерекшеліктері. Газдардағы тасымалдау процестерінің элементар кинетикалық теориясы. Кинетикалық теңдеулер. Больцман теңдеуі. Газдардың кластерлік моделі. Газ қоспаларында процестердің кластерлік моделі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Есептеу физикасы
    Несиелер: 4

    Есептеу физикасы саласындағы заманауи теориялық тұжырымдамаларды қолданумен байланысты студенттердің кәсіби құзыреттіліктерін қалыптастыру. Негізгі ғылыми пакеттер (MatLab, Maple, Mathematica, Origin, Derive және т.б.). Компьютерлік пакеттерде аналитикалық есептеулерді жүзеге асыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Элементар бөлшектер физикасына кіріспе
    Несиелер: 6

    Пәнде студенттер элементар бөлшектер физикасының кіріспе бөлігі, яғни электромагниттік, әлсіз және күшті әрекеттесулерге қатысатын элементар бөлшектердің физикасы туралы білімді игереді: кварктар, лептондар және нейтрино.Сонымен қатаролардыңэнергияларын, өзара әрекеттесулерін, механизмдерін, статистикаларын, түрлендірулерін, зарядтарын, айналуларын және басқа сипаттамаларын есептеу дағдыларына ие болады. Және электрониканың әр түрлі салаларының физикалық негіздерін зерделеу кезінде осы білім мен дағдыларды қолданады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Астрофизика
    Несиелер: 6

    Пәнді оқытуда аспан денелерінің және олардың жүйелерінің (жұлдыздар, жұлдызаралық және галактикалық орта және т. б.) физикалық-химиялық сипаттамалары және оларды зерттеудің эксперименттік әдістері бойынша теориялық және практикалық білімдерін қалыптастыру болып табылады. Астрофизиканың негізгі тәжірибелік әдістері болып табылатын спектрлік талдау, астрофотометрия әдістерін, радиотелескопты, фотографиялық және электрлік бақылауларды қолдана отырып зерттеу әдістерін меңгеру оптика, электр және магнетизм және атом физикасы бойынша практикалық дағдыларды жетілдіреді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Статистикалық физика және термодинамика
    Несиелер: 5

    Пәнде термодинамиканың кинетикалық заңдалықтары макроскопиялық теорияның негізі ретінде ұсынылады. Практикалық тапсырмалар термодинамикалық шамалардың көмегімен түсіндіріледі. Сонымен қатар, кванттық механиканың микро жүйелерінің таралуы функциясымен байланыстырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Ықтималдықтар теориясы және математикалық статистика
    Несиелер: 5

    Бұл курсты оқу интеллектуалдық қабілеттердің дамуына әсер етеді, математика курсының қолданбалы аспектісін күшейтеді, пәнге деген қызығушылықтың дамуына ықпал етеді. Курс студенттерде ықтималдық үрдістердің мәні мен қасиеттері, кездейсоқ шамалар, үлестіру функциялары және статистикалық әдістер туралы ғылыми түсініктерді қалыптастырады, кездейсоқ шамалармен және оларды іздеу және бағалау әдістерімен жұмыс істеудің практикалық дағдыларын меңгертеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Математикалық физиканың әдістері
    Несиелер: 5

    Математикалық физика әдістері ұғымына физикалық құбылыстардың үлкен кластарын сипаттайтын математикалық модельдерді құру және зерттеу үшін қолданылатын математикалық әдістерді, арнайы функциялар. Шектік есептер, гиперболалық типті теңдеулер. параболалық типті теңдеулер. эллипс типті теңдеулер. Гельмгольц теңдеуі, Гельмгольц теңдеуінің гиперболалық және параболалық типті теңдеулерін шеше білуге, жалпыланған функциялар теориясының элементтерін анықтай алуға үйретеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Ядролық физика
    Несиелер: 6

    Бұл курста студенттер атом ядроларының құрылымы мен қасиеттерін және олардың соқтығысуын қарастырады. Сондай-ақ курс барысында альфа-, бета- және гамма ыдыраулары, кванттық сандар, симметриялар және сақталу заңдары, ядролық изотоптар және ыдырау заңдары, ядролық және термоядролық реакторлар оқытылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Физикадағы сандық әдістерге кіріспе
    Несиелер: 4

    «Физикадағы сандық әдістерге кіріспе» курсы физикалық есепті құрастыру және оны шешудің ең тиімді сандық әдісін табу туралы білім мен практикалық дағдыларды игеруге бағыталған. Бұл курста келесі тақырыптар қарастырылады: Физикадағы сандық әдістер: негізгі ұғымдар, есептер шығару. Функцияларды жуықтау. Функциялардың интерполяциясы. Эмпирикалық формулаларды таңдау. Сызықтық және квадраттық интерполяция. Функцияларды жақындату.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Электрондық жүйелерді математикалық модельдеу
    Несиелер: 5

    Бұл курста студенттер заманауи бағдарламалық қамтамасыз етуді қолдана отырып, электрондық схемаларды математикалық модельдеудің негіздерімен танысады. Қажетті математикалық модельді және оны құру әдістерін анықтау, модельдердің жіктелуі, электрлік сигналдарды модельдеу, электрондық тізбектерді модельдеуге арналған автоматты жүйелер.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Физикадан зертханалық практикум
    Несиелер: 5

    Мектептегі физикалық эксперименттің маңызы, оның мәні мен түрлері. Мектептегі физикалық эксперимент техникасы және оны жүргізу әдістемесі, олардың айырмашылығы мен байланысы. Мектеп физика кабинетінің Жалпы (Негізгі) жабдығы. Физика бойынша демонстрациялық эксперименттерді жүргізу техникасы мен әдістемесі. Фронтальды Зертханалық жұмыстардың техникасы мен әдістемесі. Мектеп зертханасының типтік зертханалық жабдықтарының жиынтығы. Зертханалық жұмыстарды жүргізу технологиясы. Физикалық семинар жұмысының техникасы мен әдістемесі. Оқушылардың танымдық белсенділігін арттыру үшін физикалық экспериментті қолдану

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Физикалық процестерді модельдеу
    Несиелер: 5

    Физикалық жүйелерді модельдеудің сандық әдістерін қолдану, физикалық құбылыстарды көрсету, зертханалық жұмыстарды орындау үшін компьютерлік бағдарламаларды қолдану, кванттық механикалық есептерді шешудің Вариациялық әдістері, қатты материалдардың электронды құрылымын есептеудің әртүрлі әдістерін сипаттау қарастырылады. Оқу процесін ұйымдастыру әдістері, жобалық жұмыстарды орындаудағы коммуникативтілік сипатталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Күрделілігі жоғары физикалық есептерді шешуге арналған практикум
    Несиелер: 5

    Физикалық оқу эксперименті және көрнекіліктер технологиясы болашақ физика мұғалімдерінің эксперименттерді жүргізу техникасының жүйелі білім мен біліктерін қарастырады. Студенттерге эксперименттер мен көрнекіліктер технологиясының оқыту мүмкіндіктерін кеңейтіп көрсету. Тәжірибе дайындауға және көрсетуге студенттердің шығармашылық қабілеттерін дамытуға жәрдемдесу; физикалық эксперимент теориясы мәселелеріне студенттердің назарын аудару.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Физикалық есептерді шығарудың теориясы мен әдістемесі
    Несиелер: 5

    Курста физикадағы есептерді шешудің маңыздылығы және оның оқу үрдісіндегі рөлі, физикалық есептерді шешудің психологиялық ерекшеліктері мен физикалық есептерді шешу процесін дидактикалық талдау, есептерді шешу жолдары мен әдістері қарастырыады. Есептерді шешу үшін пайдаланылатын математикалық аппарат, физикалық есептердің шешу алгоритмі, физикалық есептерді шешу алгоритмі, сапалы есептерді шешу әдістемесі, эксперименталды есептер, тест тапсырмалары, графиктік есептер қарастырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Физикалық эксперимент әдістері
    Несиелер: 5

    Пән студенттердің болашақ кәсіби қызметі үшін физикалық экспериментті әдістемелік дұрыс ұйымдастыру, физикалық шамаларды өлшеу, эксперименттің алынған нәтижелерін өңдеу және оларды дұрыс талдау дағдыларын, сондай-ақ физикалық аспаптар мен жабдықтарды жинауды тиімді ұйымдастыру әдістерін біліктілігін (аспаптарды құрастыру, қолдан жасалған аспаптар және т.б.) қалыптастырады. Осылайша, жаңартылған мектеп физика курсы аясында студенттер шығармашылық және сыни ойлауды талап ететін, теориялық білімді практикалық қолдана отырып, әртүрлі нақты мәселелерді шеше отырып жүзеге асырды, одан әрі кәсіби қызмет үшін қажетті құзыреттерді дамытады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Код ON8

    Заманауи аспаптар базасының көмегімен, теориялық және эксперименттік физикадан физикалық объектілерге, жүйелер мен процестерге ғылыми зерттеулер, әртүрлі практикумдар мен эксперименттер, оның ішінде виртуалды эксперименттерді жүргізеді

  • Код ON5

    Тиісті математикалық аппаратты, сандық әдістерді, компьютерлік модельдеуді, заманауи бағдарламалық жасақтаманы қолдана отырып, іргелі және қолданбалы физикадан алған білімдерін қолдана отырып, теориялық, эксперименттік және сандық сипаттағы мәселелерді шешеді

  • Код ON9

    Болашақ кәсіби қызметінде жоғары математика, фундаментальды және қолданбалы физика, оқытудың әр түрлі әдістері, технологиялары және тәсілдері, заманауи ақпараттық технологиялар мен бағдарламалық қамтамасыз ету салаларындағы білімдерін, біліктерін және практикалық дағдыларын, оның ішінде шет тілінде тұжырымдайды және жүйелейді

  • Код ON4

    Жалпы, теориялық және заманауи физика салаларында іргелі білімдерге, практикалық біліктерге мен дағдыларға ие

  • Код ON3

    Пәндік салада зерттеу нәтижелері мен академиялық жазбаны, оның ішінде шетел тілінде, таныстыра алатын, ғылыми-зерттеу жұмыстарын жүргізе алатын дағдыларды меңгерген

  • Код ON7

    Қазіргі заманғы техникалық құралдар мен компьютерлік технологиялардың, эксперименттік ғылыми-зерттеу, өлшеу-аналитикалық және технологиялық жабдықтардың көмегімен, аналитикалық және сандық есептеулердің деректерін, эксперименттік деректерді, оның ішінде шет тілінде өңдейді, талдайды және ұсынады

  • Код ON2

    Білім алушылардың жас кезеңдері ерекшеліктерін ескере отырып, жаңартылған жүйедегі педагогикалық процессті жүзеге асыра алатын негізгі білім мен дағдыларды, сонымен қатар цифрлық білім беру технологиясын қолдану дағдыларын меңгерген

  • Код ON1

    Инновациялық және волонтерлік қызметке дайын, жаһандық проблемаларға бей-жай қарамайтын және икемді дағдылары бар (Soft skills), ұлттық рухта тәрбиеленген іскерлік және құқықтық мәдениетті түсінеді

  • Код ON6

    Заманауи бағдарламалық жасақтаманы қолдана отырып, типтік кәсіби есептердің физикалық, математикалық және компьютерлік модельдерін құрастырады және алынған нәтижелерді модельдердің қолдану шекараларын ескере отырып түсіндіреді

Top