Инновациялық білім беру бағдарламасы

6B05302 Киберфизика в әл-Фараби атындағы Қазақ Ұлттық университеті

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты Физика мен кибернетиканың соңғы жетістіктерінің түйіскен көпбейінді салаларда мәселелерді шешуде кешенді және жүйелі көзқарасты талап ететін пәнаралық есептерді шешуге бағытталған, инновацияларды енгізудің жоғары деңгейіне жеткен кәсіпорындар мен өндірістік компанияларда жұмыс істеу үшін талап етілетін білімі мен құзыреттері бар, инновациялық консалтингтік қызметтерді ұсынатын компанияларда және ғылыми-зерттеу ұйымдарында жоғары технологиялық әзірлемелер жасауға қабілетті киберфизика саласындағы мамандарды сапалы даярлауды қамтамасыз ету
  • Академиялық дәреже Бакалавриат
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
  • Оқу мерзімі 4 года
  • Кредиттер көлемі 240
  • Білім беру бағдарламаларының тобы B054 Физика
  • ҰБТ-дағы пәндер Математика және Физика

Пәндер

  • Математикалық талдау

    Мақсаты-талдау кезінде математикалық аппараты және математикалық әдістерді қолдану дағдыларын қалыптастыру. Пән шектер теориясын; үздіксіз және сараланған функциялар туралы негізгі теоремалар; Тейлор формуласы; бірнеше айнымалылардың функциялары; қатарлар теориясы; параметрлерге байланысты дұрыс емес интегралдар; беткі интегралдар мен интегралдар; Фурье қатарлары мен интегралдары зерттеуге бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Механика

    Кинематика. Механикалық қозғалыс материяның ең қарапайым түрі болып табылады. Материалдардың және қатты заттың динамикасы. Ньютон заңы. Гравитациялық күш. Әмбебап гравитация заңы. Серпімділік күштері. Хуке заңы. Үйкеліс күші. Инерциальды тірек рамасы. Салыстырмалықтың механикалық принципі. Галилейдің трансформациясы. Арнайы салыстырмалық теориясының элементтері. Эйнштейннің постулаттары. Лоренцтік өзгерістер

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Әл-Фараби және қазіргі заман

    Пәннің мақсаты: студенттердің әлемдік және ұлттық мәдениеттің даму контекстіндегі ұлы түркі ойшылы Әбу Насыр әл-Фарабидің ғылыми және философиялық мұрасы туралы түсініктерді қалыптастыру. Әл-Фараби мұрасының ерекшеліктері және оның түркі философиясының қалыптасуына тигізген әсері; шығыс философиясының Еуропалық Ренессансқа әсер ету сипаты; ұлттық және әлемдік философия тарихының дәстүрлі және қазіргі заманғы мәселелері қарастырылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Кәсіпкерлік

    Мақсаты: кәсіпкерлік теориясы мен тәжірибесін зерделеу негізінде кәсіпкерлік қызметтің практикалық дағдыларын қалыптастыру болып табылады. Студент қабілетті: жеке қызығушылықтары мен қабілеттеріне сәйкес келетін нарық мүмкіндіктерін пайдалануға; бизнесті бастау туралы бастапқы шешімді қабылдауға; қолданыстағы құқықтық нормалар шеңберінде тиімді жұмыс жасауға; стартаптың әлеуетті нарықтық мүмкіндіктерін анықтауға және бағалауға.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Қаржы сауаттылығының негіздері

    Пәннің мақсаты: қаржылық ақпаратты түсіну мен олардың жеке қаржы мәселелеріне қатысты сауатты және негізделген шешімдер қабылдау үшін студенттерде ұтымды қаржылық мінез-құлықты қалыптастыру, сонымен қатар сыни тұрғыдан бағалау қабілетін арттыру, қаржылық құралдарды, оның ішінде цифрлық технологияларды пайдалану арқылы қаржылық қызметтерді тұтынушылар ретінде олардың құқықтары мен мүдделерін қорғауға байланысты процестерді талдау.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Компьютерлік физиканың әдістері

    Пәннің мақсаты: Курсты оқу барысында студент төмендегідей білімдерді меңгереді: физикалық құбылыстарды моделдеуде қолданылатын негізгі математикалық алгоритмдерді бағдарламалау дағдыларын қалыптастыру.Пәнді оқу нәтижесінде студенттер төмендегі мәселелерді қарастырады: физикалық есептерді шешуде және эксперимент деректерін өңдеуде қолданылатын негізгі есептеу әдістері. Молекулалық динамика әдісі. Ең кіші квадраттар әдісі және регрессиялық талдау. Физикадағы ақпараттық Моделдер және компьютерлік эксперименттер. Физикалық экспериментті автоматтандыру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Экология және адам тіршілігінің қауіпсіздігі

    Мақсаты – адамның табиғатпен, оның ішінде туристік-рекреациялық қызмет процесінде өзара әрекеттесу жағдайларын үйлесімді оңтайландыру принциптерін жүзеге асыратын қазіргі заманғы экологиялық менеджмент тұжырымдамалары негізінде бірқатар негізгі құзыреттерді қалыптастыру.Оқытылатын болады: адам өмірінің қауіпсіздігін қамтамасыз ету үшін табиғи ресурстарды тұрақты дамыту, сақтау және молайту қағидаттары, тәуекелдерді бағалау және азайту әдістері, қауіптерден, оның ішінде саяхат кезінде авариялардың, апаттардың салдарын жою шаралары, табиғи апаттар, қоршаған ортаны қорғау және қоршаған ортаны ұтымды басқару.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Дифференциалдық теңдеулер теориясы

    Пәннің мақсаты: дифференциалдық және интегралдық теңдеулерді практикалық шешудің негізгі ұғымдары мен әдістерінің негізін қалыптастыру. Курсты оқу барысында студенттерде төмендегідей қабілеттіліктер қалыптастыру: - дифференциалдық теңдеулерді шешу әдістерін қолдану; - интегралды теңдеулерді шешу әдістерін қолдану; - сызықты жүйелерді практикалық шешу әдістерін қолдану; - қолданбалы есептерді шешуде математикалық аппаратты қолдану; - типтік кәсіби міндеттердің математикалық моделін құру; Пәнді оқу нәтижесінде студенттер төмендегі мәселелерді қарастырады: Дифференциалдық теңдеулер (ДТ); сызықты ДТ және бірінші реттік ДТ жүйесі; сызықты жүйелер; қалыпты жүйелер; сызықты дифференциалдық теңдеулер; функционалдық талдау элементтері; интегралдық теңдеулер.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Молекулалық физика

    Мақсаты: заттың әртүрлі фазалық күйлерінде болатын молекулалық құрылымды, қасиеттер мен процестерді зерттеу бойынша білім мен дағдыларды меңгеру. Мазмұны: Молекулалық-кинетикалық теория негіздері. Температураның молекулалық-кинетикалық мәні. Термодинамикалық параметрлер. Идеал газ күйінің теңдеуі. Статистикалық үлесу. Сұйық пен газдағы қысым. Үзіліссіздік теңдеуі. Бернулли теңдеуі. Сұйық ағысының режимдері. Изопроцестер. Карно циклы. Нақты газдар.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Жемқорлыққа қарсы іс-қимылдың құқықтық негіздері

    Мақсаты – сыбайлас жемқорлық бойынша құқық бұзушылықтарды алдын-алу мақсатында сыбайлас жемқорлыққа қарсы заңнаманың қағидалары мен нормаларын қолдануды іс-жүзінде көрсете білу, жауапкершілік қабілетін қалыптастыру, жеке өмірінде және жұмыс орнында, азаматтық-құқықтық жауапкершілікке ие болып, сыбайлас жемқорлыққа төзбеушілікті, күнделікті өмірде сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті қалыптастыру. Оқытылатын болады: сыбайлас жемқорлыққа қарсы заңнама, сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл субъектілерінің жүйесі мен қызметі, сыбайлас жемқорлыққа ықпал ететін себептер мен жағдайлар, сыбайлас жемқорлыққа қарсы саясат, сыбайлас жемқорлыққа қарсы күрестің халықаралық тәжірибесі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Абай ілімі

    Мақсаты – болашақ мамандардың бойында өзін-өзі тану қабілетін қалыптастыру, Абай ілімін қазіргі Қазақстанның руханилығы мен зиялылығының негізі ретінде пайдалану, ел бірлігін және қоғамның азаматтық ынтымағын нығайту мақсатында өзінің кәсіби білімін, түсінігі мен қабілеттерін гуманизм және білім беру призмасы арқылы қолдана білу. Оқытылатын болады: Абай ілімі туралы түсінік; оқыту қайнары; Абай ілімінің құрамдас бөліктері; Абай ілімінің категориялары; Абай ілімін өлшеу құралдары; Абай ілімінің мәні мен мағынасы.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Ғылыми зерттеудің әдістері

    Мақсаты: әдіснамалық және ғылыми мәдениетті қалыптастыру; ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру мен жүргізуде білім, білік және дағдылар жүйесін қалыптастыру. Зерттеудің жалпы ғылыми әдістері, оның ішінде ғылыми білімнің объективті мазмұнын табу үшін ғылыми ақпаратты іздеу, өңдеу, жүйелеу, талдау, синтездеу, жалпылау және дәлелдеу әдістері зерделенеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Электр және магнетизм

    Мақсаты: негізгі физикалық құбылыстарды, электр және магнетизм ұғымдары мен заңдылықтарын, электр құбылыстарын бақылау және эксперименттік зерттеу әдістерін, эксперимент нәтижелерін өңдеу мен талдауды зерттеу. Мазмұны: Электростатика. Электр зарядтарының өзара әрекеттесуі. Электр зарядтарының сақталу заңы. Электр өрісі. Электрсиымдылы0. Конденсаторлар. Тұрақты электр тогы. Ом және Джоуль-Ленц заңдары. Кирхгоф ережелері. Магнит өрісі. Суперпозиция принципі.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 9
  • Есептеуіш физика

    Пәннің мақсаты: қазіргі алгоритмдік тілдердің бірінде бағдарламалау дағдыларын қалыптастыру. Курсты оқу барысында келесі аспектілер қарастырылады: құрылымдық бағдарламалау, тілдің пайда болуы мен артықшылықтары, программалау тілі мен алгоритмизациясы, VisualC ++ бағдарламалау ортасы, бағдарлама құрылымы, include, define препроцессорлық директивалары, операторлар мен өрнектер, тілдің мәліметтерді енгізу мен шығару функциялары, массивтер, нысанға бағытталған бағдарламалау.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 9
  • Оптика

    Пәннің мақсаты - оптикада нақты есептерді шешу үшін физиканың жалпы заңдарын қолдану қабілетін қалыптастыру; қарапайым оптикалық құбылыстардың математикалық моделін құру. Пәнді оқу нәтижесінде студенттер төмендегі мәселелерді қарастырады: геометриялық оптика; толқындық құбылыстар туралы түсінік; изотропты, анизотропты, диэлектрлік және өткізгіш материалдармен сәулеленудің өзара әрекеттесуі; дисперсия, шашырау және жылу сәулеленудің заңдары.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 5
  • Физикалық процесстерді модельдеу

    Пәннің мақсаты – физикалық құбылыстарды моделдеуде қолданылатын негізгі математикалық алгоритмдерді бағдарламалау дағдыларын қалыптастыру Оқытылады: физикалық есептерді шешуде және эксперимент деректерін өңдеуде қолданылатын негізгі есептеу әдістері. Молекулалық динамика әдісі. Ең кіші квадраттар әдісі және регрессиялық талдау. Физикадағы ақпараттық Моделдер және компьютерлік эксперименттер. Физикалық экспериментті автоматтандыру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 9
  • 3D модельдеу және оны қолдану

    Мақсаты-белгілі бір пәндік саладағы типке және технологияға байланысты 3D модельдеу мен басып шығаруды тиісті түрде қолдану қабілетін қалыптастыру; 3D модельдеу мен басып шығару технологиялары мен әдістерін түсіну. Қатты объектіні қабаттық құру ("өсіру") қағидаты; 3D-басып шығаруда қолданылатын файлдардың неғұрлым кең таралған кеңейтімдері; 3D-басып шығару процестерінің санаты; 3D-басып шығару қосымшалары; 3D-басып шығаруда қолданылатын технологиялар мен материалдардың түрлері зерделенетін болады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 9
  • Атомдық физика

    Мақсаты: атом физикасының негізгі құбылыстары мен әдістерін зерттеу және микромир заңдылықтарын түсінуге мүмкіндік беретін физикалық ойлауды қалыптастыру. Мазмұны: Электромагниттік толқындардың корпускулярлық қасиеттері. Микробөлшектердің толқындық қасиеттері. Атомдық күйлердің дискреттілігі. Атом жүйелерінің кванттық-механикалық сипаттамасы. Көпэлектронды атомдар. Сыртқы өрістегі атом.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 6
  • Радиофизика және электроника

    Пәннің мақсаты – студенттердің радиофизика және электроника негіздерін талдауды игеруі; қажетті математикалық аппаратты, есептерді шешу әдістерін меңгеруін қалыптастыру, мәселені қою, аналитикалық түрде де, компьютерлік технологияларды пайдалана отырып, шешу әдістерін таңдау. Пән мыналарды зерттеуге бағытталған: радиофизика және электрониканы көрсетудің координаттық емес әдісі туралы заманауи идеяларды зерттеу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 6
  • Аппараттық криптографиялық жүйелер

    Пәннің мақсаты: студенттерге ақпараттық қауіпсіздік, шифрлау алгоритмдері және олардың деректерді қорғау үшін қалай қолданылатыны туралы негізгі түсінік беру; студенттерді желіаралық қалқандардан Wi-Fi шифрлау опцияларына дейінгі желі қауіпсіздігімен таныстыру. Пәнді оқу нәтижесінде студенттер төмендегі мәселелерді қарастырады: зиянды бағдарлама. желілік шабуылдар. Криптография. Симметриялық криптография. Симметриялық шифрлау алгоритмдері. Асимметриялық криптография. Асимметриялық шифрлау алгоритмдері. Хэшинг. Хэштеу алгоритмдері. Аутентификация бойынша ұсыныстар. Сертификаттар. Авторизациялау және қол жеткізуді бақылау әдістері. Қауіпсіз желі архитектурасы. Сымсыз қауіпсіздік. Желі мониторингі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 6
  • Кванттық механика және статистикалық физика

    Пәннің мақсаты: студенттерге микродүние заңдылықтары жөнінде түбегейлі түсінік беру. Студенттерге табиғаттағы кванттық заңдылықтарға бағынатын құбылыстар туралы нақты көрініс қалыптастыру, кванттық процесстерді түсіндіру. Түпкілікті және жуықтап шешу әдістерін және олардың қолдану шегін үйрету, сонымен қатар студенттері оларды практикада тиімді түрде қолдана білуге бағыттау.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 9
  • Газды разряд физикасының негіздері

    Пәнді оқу мақсаты: плазманың негізгі түсініктері мен жалпы қасиеттерін, электр және магнит өрістеріндегі плазманың мінез-құлық заңдылықтарын зерттеу, сондай-ақ газ разрядының негізгі түрлері туралы, газ разрядының ерекше ерекшеліктері мен өзіне тән параметрлері және оның теориялық сипаттамасы туралы қазіргі заманғы түсінікті қалыптастыру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 9
  • Жоғары өнімділік және бұлттық есептеулер

    Мақсаты-көп еңбекті қажет ететін есептеуіш есептерді шешу үшін параллельді компьютерлік жүйелерді зерттеу және практикалық қолдануға, сондай-ақ үлестірілген және жоғары өнімді есептеуіш технологиялардың заманауи әдістерін пайдаланатын күрделі жүйелерді зерттеуге, заманауи суперкомпьютерлік және бұлтты технологияларды қолдануға бағытталған Зерттеледі: компьютерлік есептеулердің параллелизм деңгейлері, есептеу жүйелерінің қолданыстағы архитектураларына шолулар, грид-жүйелер, грид жүйелеріндегі ресурстарды анықтау әдістері, жүктемені теңдестіру әдістері, бұлтты технологиялардың қасиеттерін анықтау және талқылау, MapReduce деректерді өңдеу технологияларын қарастыру және кейбір таратылған файлдық жүйелер

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 6
  • Жасанды интеллект және машиналық оқыту

    Мақсаты-студенттерді жасанды интеллект саласындағы шешілген және шешілмеген мәселелер шеңберімен, машиналық оқытудың негізгі ұғымдары мен әдістерімен және оларды кәсіби салаға қатысты міндеттерге қолданумен таныстыру. Мыналар зерделенеді: деректерді пайдаланатын жобалардың мысалдары, Машиналық оқыту алгоритмдері, күшті және әлсіз жасанды интеллект, Алгоритмдер, есептеу күрделілігі, Аристотельден Карнапқа дейінгі пайымдауды формализациялау мәселелері, толық емес Гедель теоремасы, ойлау моделі ретіндегі логика, индукция мен шегеруді біріктіру проблемасы, әмбебап Тюринг машинасы

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 6
  • Заманауи физиканың қосымша тараулары

    Мақсаты-күрделі жүйелердің модельдерін құруға қажетті әртүрлі объектілердің параметрлерін есептеу әдістерін зерттеу және талдау Мыналар зерделенеді: плазма мысалында күрделі жүйелерді талдау әдістері (кіші параметр, моменттер және т.б.), плазма электродинамикасының базалық теңдеулері. Материалдық теңдеу. Дисперсиялық қатынастар және оларды шешу. Плазмалық толқындардың түсу спектрі және декременті. Потенциалдар және тиімді потенциалдар. Зерттеу нәтижелерін жариялау.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 6
  • Киберфизикада теориялық әдістер

    Пәннің мақсаты:Курсты оқу барысында студент төмендегідей білімдерді меңгереді: киберфизика есептері үшін теориялық әдістерді қолдану қабілеттерін қалыптастыру; модульденген сыртқы өрісті пайдалана отырып, физикалық жүйелерді басқарудың теориялық негіздерін және жүйенің құрамдас бөліктерінің өзара әрекеттесуін бақылауды зерттеу. Пәнді оқу нәтижесінде студенттер төмендегі мәселелерді қарастырады: физикалық жүйені басқару және басқару теориясының әдістері: сызықтық, сызықты емес, оңтайлы, робасты, адаптивті басқару әдістері; параметрлерді сәйкестендіру әдістері, күйлерді (параметрлерді) сүзу және бағалау әдістері; жүйелерді оңтайландыру әдістері.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 6
  • Ядролық физика

    Мақсаты: ядролық физиканың жалпы принциптерін, атом ядроларының көлемінде болып жатқан процестерді сипаттау және бағалау қабілетін қалыптастыру; микромирдің өзекті ұғымдарымен, оның ішінде атом ядросы мен элементар бөлшектердің құрылымымен танысу. Мазмұны: Атом ядроларының статикалық қасиеттері. Радиоактивтілік. Жартылайөткізгіш, сцинтилляциялық және трек детекторлары. Ядролардың бөлінуі және синтезі. Ядролық реакциялар. Элементар бөлшектер.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 5
  • Заттар интернеті және зияткерлік талдау

    Мақсаты-студенттердің Заттар интернетінің технологиялық феноменінің жалпы сипаттамаларын, әртүрлі процестер мен күнделікті операцияларды автоматтандыруға арналған IoT заманауи технологиялары негізінде әлеуметтік-техникалық жүйелерді жобалау принциптерін зерттеу. Олар: Intel Эдисон технологиясы құрылғыларын питон тілінде бағдарламалау әдістері, Заттар интернеті класы жүйелерінің мақсаты мен құрылу принциптері, контроллерлер, датчиктер, актуаторлар, Arduino және Raspberry Пи Микропроцессорлар мен микрокомпьютерлер желісі, ZigBee және Bluetooth аз қуатты тұтынумен жұмыс істеу технологиялары.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 6
  • Интеллектуалды робототехникалық жүйелер

    Пәнді оқытудың мақсаты-студенттердің зияткерлік робототехникалық жүйелерді құру теориясы туралы негізгі түсініктерін қалыптастыру. Пән интеллектуалды жүйелер мен робототехникалық кешендерді құру теориясы мен әдіснамасының негіздеріне арналған. Курста мыналар қарастырылады: интеллектуалды жүйелер теориясының негіздері, білімді ұсыну, шешімдерді іздеу әдістері. Қоршаған орта туралы ақпарат алудың аппараттық схемалары, оның ішінде датчиктермен, сенсорлармен жұмыс және т.б.; жасанды интеллект пен күрделі динамикалық объектілерді басқарудың тиімді жүйелерін құру мәселелері. Интеллектуалды робототехникалық жүйелерді қолдану салалары.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 9
  • Машиналық оқытуға негізделген кибернетикалық жүйелерді модельдеу

    Мақсаты-физикалық жүйелердің мінез-құлқын бақылау және болжау үшін терең Машиналық оқыту әдістерін қолдану қабілетін қалыптастыру. Машиналық оқытуда бағдарламалау тілін қолдану жасанды нейрондық желілер оқытылады. Эволюциялық Алгоритмдер. Регрессия және кластерлеу. Терең Машиналық оқыту. "Ab-initio" киберфизикалық жүйелердің қасиеттерін Машиналық оқыту арқылы модельдеу.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 6
  • Сандық физика-техникалық модельдеудің бағдарламалық шешімдері

    Мақсаты-студенттерде бағдарламалық шешімдерді қолдана отырып физика-техникалық модельдеудегі компьютерлік эксперимент әдістері туралы негізгі түсініктерді қалыптастыру. Зерттеледі: компьютерлік эксперимент әдістері, детерминистік әдістер, стохастикалық әдістер

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 6
  • Сызықты емес тепе-теңсіз жүйелердің теориялық негіздері

    Пәннің мақсаты: студенттерде бейсызық тепе-теңсіз жүйелердің теориялық негіздері туралы негізгі түсініктерін қалыптастыру. Пәнді оқу нәтижесінде студенттер төмендегі мәселелерді қарастырады: Тепе-теңсіздік ұғымы, Динамикалық хаос критериилері, Бейсызық маятник тербелісінің фазалық портреті, Тепе-теңдік және тепе-теңсіз темодинамиканың қолдану аясы, Кинетикалық сипаттаудың принциптері

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 9
  • Наноқұрылғылардың қолданбалы аспектілері және оларды өнеркәсіпте қолдану

    Пәннің мақсаты: студенттердің шығармашылық ойлау қабілетін қалыптастыру, қолданбалы есептерді шешу үшін қасиеттері бар нано - және композиттік материалдарды алудың негізгі заңдары мен әдістері туралы іргелі білімдерін біріктіру. Курстың негізгі міндеті-нанотехнологияның физика-химиялық қасиеттері жақсартылған жаңа үлгідегі құрылғыларды шығаруға мүмкіндік беретін қолданыстағы шешімдерімен, сондай-ақ өнеркәсіптің және жалпы адамзаттың барлық іс-әрекетінің жаңа кезеңі болып табылатын наномеханизмдерді, нанороботтарды, наноботтарды және т.б. өндіру технологиясымен танысу.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 9
  • Физикалық электроника және бөлшектердің үдеткіштері

    Пәннің мақсаты: Студенттер жадында әртүрлі вакуумды және жартылай өткізгішті электронды аспаптармен құрылғылардың қызметі, сондай-ақ зарядталған бөлшектердің шоғын үдету және қалыптастыру техникасы туралы білім жүйесін қалыптастыру. Бұл курста мына сұрақтар қарастырылады: Эмиссиялық және газдық (плазмалық) электроника. Электрондық оптика. Электрондық вакуумдық аспаптардың физикасы. Жартылай өткізгішті электроника. Зарядты шоқтармен бөлшектердің үдеуінің физикасы мен техникасы. Плазмалық және зарядты шоқтар технологиялары. Зарядталған бөлшектер шоғын диагностикалау.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 9
  • Заманауи плазмалық технологиялар

    Пәннің мақсаты: студенттердің заманауи плазмалық технологиялар және әртүрлі салаларда қолдану тұжырымдамалары туралы білімдерін қалыптастыруға негізделген. Пән негізгі заманауи плазмалық технологияларды зерттеуге бағытталған. Курста келесі тақырыптар қарастырылады: плазмалық технологиялар негізінде талап етілетін сипаттамалары бар жаңа перспективті материалдар жасау әдістері; материалдарды плазмалық беріктендіру әдістері; "чиптегі зертхана" жасау әдістері; разряд түрлері және оларды өнеркәсіпте қолдану (солғын, жоғары жиілікті, индукциялық, тәждік, ұшқынды, доғалық және т.б.); болашақтың энергетикалық аппараттарын құру тұжырымдамасы (Токамак, иондық қозғалтқыш, стеллатор).

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 6

Оқыту нәтижелері

  • Физиканың іргелі заңдарын және олардың қолданылу саласын терең түсіну негізінде процестер мен құбылыстарға жан-жақты талдау жүргізу;
  • Физикалық процестер мен жүйелердің компьютерлік моделін таңдау және құру, сондай-ақ алынған нәтижелердің визуализациялау құралдарын пайдалану;
  • Қазіргі іргелі физикалық принциптер мен заңдар шеңберінде аналитикалық есептерді орындау, сондай-ақ оларды стандартты емес есептерді шешу үшін білікті қолдану;
  • Қазіргі заманғы есептеу жүйелері мен желілерінің аппараттық-бағдарламалық кешені мен сәулет үлгілерінің нарығына талдау жүргізу;
  • Киберфизика саласындағы стандартты және зерттеу есептерін шешу үшін қазіргі заманғы математикалық аппаратты және жоғары деңгейдегі бағдарламалау тілдерін қолдану;
  • Физикалық процестерді түсіну негізінде күрделілік дәрежесі әртүрлі жүйеге есептеуіш ресурстарын білікті біріктіру;
  • Физика саласындағы қазіргі заманғы құралдарды меңгеру негізінде зертханалық жұмыстарды және тәжірибелік зерттеулерді орындау, алынған мәліметтерді өңдеу, нәтижелерді талдау және негізделген қорытынды жасау;
  • Гуманитарлық және әлеуметтік салалардың адам өміріндегі маңызын ескере отырып, олардың қызмет ету заңдарын сыни ұғыну негізінде кәсіби, этикалық және экологиялық нормаларды сақтау;
  • Бағдарламалық модульдер деңгейінде бағдарламалық кодты әзірлеуді және баптауды жүзеге асыру, қолданбалы міндеттерді шешу үшін қолданыстағы модульдер мен пакеттерді түрлендіру;
  • Өмір бойы оқыту тұжырымдамасын іске асыру шеңберінде ғылыми және ғылыми-техникалық ақпаратты жинауды, өңдеуді, талдауды және жүйелеуді ұйымдастыру;
  • Жоғары өнімді есептерді ұйымдастыру, стандартты емес физикалық есептерді шешу кезінде қазіргі заманғы аппараттық құралдар мен жасанды интеллект әдістерін қолдану;
  • Физикалық жүйелерді автоматтандыру және бақылау, сондай-ақ нақты уақыт режимінде шешімдер қабылдау үшін деректер базасын пайдалануды дамыту стратегиясын әзірлеу;
Top