Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7M01702 Орыс тілі мен әдебиеті в ҚарМУ Е.А.Бөкетов

  • Көркем шығармашылық психологиясы (ағылшын тілінде)
    Несиелер: 4

    Курс психологиялық ғылым аясында әдеби шығармашылықты зерттеуге арналған. Жазушының "шығармашылық зертханасының" сұрақтары, көркем шығарма құру процесі және оның психологиялық механизмдерінің сипаттамасы қарастырылады, көркемдік қабілеттердің табиғаты мен шығармашылық тұлғаның өзіндік ерекшелігі зерттеледі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Медианарратив теориясы мен практикасы
    Несиелер: 4

    Көркем емес мәтіндердегі баяндау формаларын коммуникативті-прагматикалық, құрылымдық және тілдік ұйымдастыруды дамыту мақсатында оқытылады. Орыс тілді интернеттегі наррация модельдері шындықты модельдеудің тілдік әдістерінің кешені және әлем туралы білімді беру тәсілдері, сондай-ақ интернеттегі әңгімелеу мәтіндерінің лингвистикалық-прагматикалық және лингвистикалық-стилистикалық ерекшеліктері ретінде қарастырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Филологияның заманауи ғылыми парадигмалары
    Несиелер: 4

    Ол тілді символдық жүйе ретінде және белгілі бір бірліктері, модельдері мен құрылымы бар деңгейлер жүйесі ретінде түсінуді, сондай-ақ қазіргі лингвистер мен әдебиеттанушылардың еңбектерінің негізгі ережелерін қалыптастыру мақсатында зерттеледі. Лингвистикалық және әдеби терминологияны меңгеру дағдылары қалыптасады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Әдебиет және мәдениет (ағылшын тілінде)
    Несиелер: 4

    Курс әдебиет пен мәдениет арасындағы диахроникалық және синхронды байланыстарды зерттеуге арналған. Антикалықтан бүгінгі күнге дейінгі эстетикалық ұғымдар, көркемдік мәтінді қабылдау ерекшеліктері мен сипаттамалары оның мәдени ерекшелігін, эстетикалық табиғатын ескере отырып қарастырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Мәтін және дискурс теориясы
    Несиелер: 4

    Курс мәтіндік категориялардың құрамын зерттеуге және оларды мәтіндік категорияда жалпылауға арналған; мәтінді шығарудағы жіберушінің стратегиясы және мәтінді түсіндірудегі алушының стратегиясы. Мәтіндердің функционалды-жанрлық және "нақты" типологиясының мәселелері қарастырылады; дискурсты түсінудің әртүрлі тәсілдері; интертекстуалдылық категориясының мәні зерттеледі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Білім берудегі инновациялық жобалар
    Несиелер: 5

    Курс ғылыми-зерттеу, технологиялық, ұйымдастырушылық, қаржылық және басқа да іс-шараларды қамтитын аудиторияны және оларға қол жеткізу бағдарламаларын зерттеуге арналған. Мақсат қоюдағы, білім беру міндеттері мен мазмұнындағы, оқыту құралдарындағы, нәтижелерді бақылау мен бағалаудағы жаңалықтар игерілуде.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Орыс тілі мен әдебиетті оқытудағы инноватика
    Несиелер: 5

    Курс білім беру мазмұнындағы, оқыту нысандары мен әдістеріндегі, "Оқытушы – студент"қатынастарындағы жаңалықтарды зерттеуге арналған. Оқытудың ақпараттық технологияларын қолдану, жаңа жабдықтарды енгізу, оқу процесін ұйымдастыруда, оны басқаруда және т. б. дағдылар қалыптасады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Тіл білімінің өзекті мәселелері
    Несиелер: 4

    Қазіргі лингвистиканың мәртебесі, оның объектісі, тақырыбы, мақсаттары, міндеттері мен әдістері; гуманитарлық ғылымдар мен табиғи цикл ғылымдары қатарында лингвистиканың алатын орны туралы мәселелер қарастырылады. Курс лингвистикалық ғылымның дамуының негізгі бағыттары туралы түсінік қалыптастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Диахрондық русистиканың
    Несиелер: 4

    Салыстырмалы-тарихи тіл білімінің мәселелері қарастырылады, зерттеу әдістерін таңдау мүмкіндігі қалыптасады: Салыстырмалы-тарихи, сипаттамалық, салыстырмалы, сандық. Орыс тілінің дамуы мен эволюциясы, оны кезеңдеудің негізгі кезеңдері зерттелуде. Ұғындырылады экстралингвистических әсер ететін факторларды эволюциясын және оның жұмыс істеуін орыс тілі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Көркем мәтін және көркем әлем
    Несиелер: 4

    Көркем мәтін және көркем әлем, автор және көркем мәтін ұғымдарының арақатынасы мәселелері қарастырылады. Оқу, қабылдау, түсіну, түсіндіру және талдау арқылы көркем мәтінді түсінудің ерекшеліктері зерттеледі. Көркем мәтіннің формальды-мазмұндық құрылымының теориялық аспектілері зерттеледі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жоғары мектепте филология пәндерін оқыту әдістемесі
    Несиелер: 4

    Жүйелік-әрекеттік оқыту парадигмасында филологиялық пәндерді оқыту әдістемесін игеру мақсатында оқытылады. Дәстүрлі академиялық формалар аясында да, инновациялық формаларда да оқыту мәселелері қарастырылады, сондай-ақ орыс тілі мен әдебиеті бойынша ғылыми-зерттеу жұмыстарын ұйымдастыру дағдылары қалыптасады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Шет тілі (кәсіби)
    Несиелер: 4

    Курс Шет тілі бойынша жалпы ғылыми оқу циклін оқуға арналған. Гуманитарлық білім саласында мәдениетаралық, ғылыми және кәсіби коммуникация құралы ретінде Кәсіби шет тілін меңгеру дағдыларын қалыптастыру мақсатында оқытылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Басқару психологиясы
    Несиелер: 4

    Ол басқарушылық қызметтің психологиялық заңдылықтары туралы, менеджер қызметінің құрылымында әлеуметтік психологиялық білімді қолдану ерекшелігі туралы, тиімді басқарудың негізін құрайтын әлеуметтік-психологиялық принциптер туралы, басқару психологиясының теориялық ерекшеліктері туралы жүйелі идеяларды қалыптастыру мақсатында зерттеледі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Білім берудегі мәдениетаралық коммуникация
    Несиелер: 4

    Курс мәдениетаралық қарым-қатынасты олардың өзіндік ерекшелігі мен өзіндік ерекшелігін ескере отырып, әртүрлі лингвистикалық және мәдени қауымдастықтар өкілдерінің тең мәдени өзара әрекеті ретінде зерттеуге арналған. Кросс-мәдени талдау білім алушылардың мәдениетаралық құзыреттілігін қалыптастырудың қажетті элементі ретінде. Мәдениеттер диалогы білім беру ортасындағы өзара түсіністік тетігі ретінде.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Жоғары мектептің педагогикасы
    Несиелер: 4

    Ол жоғары білім мазмұнының негізгі принциптері, жоғары білім берудегі заманауи дидактикалық тұжырымдамалар, заманауи білім беру технологиялары туралы білімді қалыптастыру мақсатында оқытылады. Университетте педагогикалық процесті жобалау және ұйымдастыру дағдылары қалыптасады, Педагогикалық шеберлік пен педагогикалық техниканың негіздері, Білім берудегі менеджмент дамиды.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Ғылым тарихы мен философиясы
    Несиелер: 4

    Ғылыми білімнің жалпы заңдылықтарының мәселелері оның тарихи дамуы мен өзгеретін әлеуметтік-мәдени контекстінде қарастырылады. Ғылымды танымдық іс-әрекет және дәстүр ретінде, әлеуметтік институт ретінде және мәдениеттің ерекше саласы ретінде түсіну қалыптасуда.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Заманауи әдебиеттанудың өзекті мәселелері
    Несиелер: 4

    Қазіргі әдебиеттанудың өзекті мәселелері қарастырылады, сондай-ақ қазіргі филологиялық білім жүйесіндегі әдебиеттанудың рөлі туралы түсінік қалыптасады. Курсты оқу барысында көркем мәтінді зерттеудің әдіснамалық тәсілдерінің мүмкіндіктері; қазіргі әдебиеттанудағы интегративті тенденциялар туралы көзқарас қалыптасады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Байланыс теориясы және тілдік манипуляция
    Несиелер: 4

    Курс тілдік әсер ету және манипуляция әдістерін игеруге арналған. Тілдік әсердің әртүрлі түрлері қарастырылады: риторика, сананы басқару, насихат, тілдік демагогия, брейноошинг, нейро-лингвистикалық бағдарламалау, ұсыныс, PR. Ақпараттық қоғамның жұмыс істеу заңдылықтары зерттелуде.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Филологиялық зерттеулер әдістемесі
    Несиелер: 4

    Курс филологиялық зерттеулердің ерекшелігі мен әдіснамасын игеруге арналған. Филологиялық зерттеудің ерекшелігі, филологиялық зерттеудің жалпы және жеке әдістері, мысалы: интертекстуалды талдау, семантикалық-стилистикалық, салыстырмалы-стилистикалық, өмірбаяндық әдістер, мотивациялық талдау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Қазіргі русистиканың өзекті бағыттары
    Несиелер: 4

    Орыс грамматикасын, теориялық және практикалық лексикографияны үйренудегі дәстүрлі және жаңа ерекшеліктерді түсіну; белсенді және пассивті тіл сөздігі мен тілдік тұлға туралы түсінік қалыптастыру мақсатында оқытылады. Мәтінді коммуникативті, семантикалық және құрылымдық бірлік ретінде анықтаудағы даулы мәселелер қарастырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Ғылыми және ғылыми- техникалық қызмет нәтижелерін коммерциализациялау
    Несиелер: 5

    Табыс алуға бағытталған жаңа немесе жетілдірілген тауарларды, процестер мен қызметтерді нарыққа шығару мақсатында зияткерлік қызмет нәтижелерін қоса алғанда, ғылыми және ғылыми-техникалық қызмет нәтижелерін қолдану дағдыларын қалыптастыру мақсатында зерделенеді. Жоғары және жоғары оқу орнынан кейінгі білім беру ұйымдарының қатысуымен коммерциялық орталықтар құру процесі ұғынылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Көптілді білім беру стратегиясы
    Несиелер: 5

    Курс көп тілді білім берудің мақсатты, ұйымдастырылған, нормаланған Үш тілді оқыту, тәрбиелеу және жеке тұлғаны көп тілді тұлға ретінде дамыту, бір уақытта бірнеше тілді меңгеру негізінде стратегиясын зерттеуге арналған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Қазіргі филологтың кәсіби терминологиясы (ағылшын тілінде)
    Несиелер: 5

    Лингвистика және әдебиеттану бойынша академиялық жұмыстарда, ғылыми-зерттеу, педагогикалық және практикалық кәсіби қызметте жұмыс істейтін кәсіби лексиканы қолдану мақсатында оқытылады. Филология саласындағы зерттеу міндеттері мен практикалық сипаттағы міндеттерді шешу үшін ағылшын тіліндегі тұжырымдамалық-категориялық аппараттың ерекшелігі түсіндіріледі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Постмодернизмнің поэтикасы мен эстетикасы
    Несиелер: 4

    Әдеби Постмодернизм поэтикасының ерекшеліктері зерттелуде. Постмодерндік әдебиеттегі дәстүр мен жаңашылдық, барлық алдыңғы бағыттарға, ағымдарға, мектептерге, стильдерге, дискурстарға әртүрлі мәдени тілдердің семиотикалық жүйелері ретінде қарау, сонымен қатар мәдени тілдердің плюрализмі, модельдер, стильдер, эстетикалық мутациялар.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Қолданбалы тіл білімі
    Несиелер: 5

    Жаңа компьютерлік және ақпараттық технологиялар саласында базалық лингвистикалық білімдерді қолдану мәселелері қарастырылады, олар нақтыланатын және кейінгі жалпы кәсіптік және арнайы пәндердің мазмұнымен толықтырылатын болады. Тілді қолдануды оңтайландыруға байланысты практикалық есептерді шешу әдістері зерттеледі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Код ON7

    Қазіргі филологияның өзекті мәселелері бойынша ғылыми пікірталас жүргізу қабілеті бар.

  • Код ON2

    Өз білімін кәсіби деңгейде қолданады, педагогикалық кәсіптік қызметте түсінігі мен мәселелерді шеше білу қабілетін көрсетеді.

  • Код ON11

    Өз бетінше шығармашылық, ғылыми-зерттеу жұмыстарын жүргізу дағдыларын меңгереді, өз қызметін тиімді және тиімді ұйымдастыра алады, ғылыми жұмысының нәтижелерін коммерцияландыру мүмкіндіктері туралы түсініктері бар.

  • Код ON6

    Іс жүзінде инновациялық лингводидактикалық әдістерді меңгерген және қолданады.

  • Код ON3

    Диссертацияның зерттеу концепциясын тұжырымдау үшін ақпаратты жинауды және түсіндіруді жүзеге асырады.

  • Код ON13

    Деңгейлік құрылымды және көп функциялы іске асатын әмбебап белгілер жүйесі ретінде тілдік парадигманы талдауды жүзеге асырады

  • Код ON14

    Тілдік және әдеби құбылысты оның генезисі және қазіргі жағдайы тұрғысынан қарастырады, белгілі бір құбылыстың шығу тегін анықтайды, оның ерекшеліктерін біледі, оның әрі қарайғы қызмет етуін болжайды.

  • Код ON9

    Педагогикалық қызметті жүзеге асырады, заманауи инновациялық білім беру технологияларын пайдалана отырып, әртүрлі аудиторияларға арналған тіл және әдеби циклдер пәндерін оқытудың оқу бағдарламаларын жүзеге асырады.

  • Код ON10

    Аналитикалық жұмыс қабілеттілігі бар, жаңа білім алу мақсатында ғылыми-зерттеу және инновациялық қызметті жүзеге асыра алады және осы білімді нақты тілдік жағдаяттарды сараптамалық бағалау үшін қолдана алады.

  • Код ON5

    Қазіргі тіл білімі мен әдебиеттану ғылымының жалпы және арнайы әдістерін терең меңгерген, қазіргі филология ғылымының әдістемесін қолдану дағдыларын сенімді түрде меңгерген.

  • Код ON12

    Көркем шығармаға нақты тарихи-контекстік талдау жүргізеді, әдеби шығармаларды толық талдау үшін теориялық білімдерін қолданады.

  • Код ON4

    Әртүрлі коммуникативті және эстетикалық сипаттағы мәтіндерді өз бетінше талдауға қажетті білім, қабілет және дағдылар кешенін меңгереді.

  • Код ON8

    Шет тілін кәсіби қарым-қатынас құралы және өзінің кәсіби және тұлғалық деңгейін көтеру құралы ретінде сөйлейді.

  • Код ON1

    Әр түрлі педагогикалық жағдайлардың, соның ішінде әр түрлі сабақ үлгілерін өз бетінше құрастырады.

7M01702 Орыс тілі мен әдебиеті
Магистратура

Әл-Фараби атындағы Қазақ ұлттық университеті

БББТ: M018 Орыс тілі мен әдебиетінің педагогтерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский
7M01702 Орыс тілі мен әдебиеті
Магистратура

Манаш Қозыбаев атындағы Солтүстік Қазақстан мемлекеттік университеті

БББТ: M018 Орыс тілі мен әдебиетінің педагогтерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01702 Орыс тілі мен әдебиеті
Магистратура

Ш. Уәлиханов атындағы Көкшетау университетi

БББТ: M018 Орыс тілі мен әдебиетінің педагогтерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский
7M01702 Орыс тілі мен әдебиеті педагогін даярлау
Магистратура

Оңтүстік Қазақстан мемлекеттік педагогикалық университеті

БББТ: M018 Орыс тілі мен әдебиетінің педагогтерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский
7M017021 Орыс тілі мен әдебиеті
Магистратура

Манаш Қозыбаев атындағы Солтүстік Қазақстан мемлекеттік университеті

БББТ: M018 Орыс тілі мен әдебиетінің педагогтерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский
7M01702 Орыс тілі мен әдебиеті
Магистратура

Абай атындағы Қазақ Ұлттық педагогикалық университеті

БББТ: M018 Орыс тілі мен әдебиетінің педагогтерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский
7M01702 Орыс тілі мен әдебиетінің педагогтерін даярлау
Магистратура

Х.Досмұхамедов атындағы Атырау университеті

БББТ: M018 Орыс тілі мен әдебиетінің педагогтерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский
7M01702 Орыс тілі мен әдебиеті
Магистратура

Ілияс Жансүгіров атындағы Жетісу университеті

БББТ: M018 Орыс тілі мен әдебиетінің педагогтерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский
7M01702 Орыс тілі мен әдебиеті
Магистратура

Ілияс Жансүгіров атындағы Жетісу университеті

БББТ: M018 Орыс тілі мен әдебиетінің педагогтерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский
7M01702 Орыс тілі мен әдебиеті
Магистратура

Х.Досмұхамедов атындағы Атырау университеті

БББТ: M018 Орыс тілі мен әдебиетінің педагогтерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский
7M01702 Орыс тілі мен әдебиеті
Магистратура

Сәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан мемлекеттік университеті

БББТ: M018 Орыс тілі мен әдебиетінің педагогтерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
Top