Инновациялық білім беру бағдарламасы

7M01602 Тарих және география в Әл-Фараби атындағы Қазақ ұлттық университеті

  • Шетел тілі (кәсіби)
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты: магистранттарда іскерлік және ғылыми салаларда қарым-қатынас жасауға қажетті дағдыларды қалыптастыру, халықаралық ғылыми ұжымдарда ғылыми-зерттеу қызметін жүргізуге мүмкіндік беретін коммуникативтік құзыреттіліктерді жүзеге асыру. Мыналар зерттелетін болады: ауызша, жазбаша және электронды коммуникация әдістері; ағылшын тілінде өнімді кәсіби маңызды мәтіндерді құру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • ХІХ ғ. Орталық Азияның картографиялық зерттеулері
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты: Ресей империясының Орталық Азия территориясында жүргізген картографиялық жұмыстарын, Орталық Азияда тарихи-географиялық ақпараттың жинақталуы және картография дәстүрлерінің дамуын талдау қабілетін қалыптастыру.ХІХ ғасырдағы Орталық Азияның картографиялық зерттеулерінің қалыптасу тарихын, курс мәселесі бойынша тарихи және географиялық әдебиеттерді талдау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Басқару психологиясы
    Несиелер: 3

    Пәннің мақсаты: магистранттарда ғылыми менеджменттің заманауи психологиялық тәсілдерін қолдану үшін қажетті құзыреттіліктерді қалыптастыру. Мыналар оқытылады: басқарушылық өзара әрекеттестіктің теориялық негіздері, негізгі басқару функцияларын жүзеге асырудың психологиялық ерекшеліктері, басқарушылық қызмет субъектісінің психологиясы, басқару саласындағы психологиялық зерттеу әдістері. белсенділік пен өзара әрекеттесу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Экскурсиялар жүргізу әдістемесі
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты: туристік-экскурсиялық ұйымның кадрларын даярлау және қалыптастыру, экскурсияны сапалы әзірлеуге экскурсоводтарды дайындау, оны өткізудің әдістемесі мен техникасын игеру, экскурсияның мәнін, жіктелуін, дайындық кезеңдерін, оның барлық құрамдас бөліктерін түсіну.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру және жоспарлау (ағыл.)
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты - ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру және жүргізу үшін базалық білім мен дағдылар жүйесін қалыптастыру. Ғылыми мақаланы ұйымдастыру, ғылыми жарияланымдардың халықаралық жүйесі, халықаралық ғылыми жарияланымдар жүйесіндегі авторлық құқықтар, Халықаралық ғылыми жарияланымдар жүйесіндегі библиометрикалық (ғылымиметрикалық) индикаторлар: ғылыми дәйексөз алу индексі және импакт-фактор қарастырылатын болады

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Тарихи-географиялық зерттеулердегі ГАЖ
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты: ГАЖ бағдарламалары және онымен байланысты бағдарламалар аясында жұмыс істеу, географиялық ақпараттық жүйелерді ұйымдастырудың негізгі әдістемелік қағидалары, оларды география мен тарихта қолдану аясы, даму болашағы туралы ұғымдарды қалыптастыру, геоақпараттық технологиялардың жұмыс істеу және пайдалану әдістері туралы, ғылыми және техникалық мәселелерді шешудегі жалпы ойларды қалыптастыру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жоғары мектептің педагогикасы
    Несиелер: 3

    Мақсаты - жоғары оқу орындарының дидактикасы, тәрбие мен білім беруді басқару теориялары, педагогикалық қызметті талдау және өзін-өзі бағалау білімдері негізінде университетте педагогикалық іс-әрекеттің қабілетін қалыптастыру. Болашақ оқытушының білім беру қызметін ОКТ қолдана отырып жобалауды, Болон процесін жүзеге асыруды,дәріскерлік,кураторлық шеберлікті оқыту/тәрбиелеу және бағалау стратегиялары мен әдістерін қолдана отырып (TLA-стратегиялар) игеруді қарастырылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Ғылым тарихы мен философиясы
    Несиелер: 3

    Пәннің мақсаты: ғылымның пайда болуы мен дамуының жалпы заңдылықтарын, қазіргі ғылым философиясының негізгі концепцияларын түсінуге және анықтауға қажетті құзыреттіліктерді магистранттарда қалыптастыру. Мыналар зерттелетін болады: әртүрлі фактілер мен құбылыстарды талдау және бағалау үшін ғылым философиясының ұстанымдары мен категориялары;ғылыми зерттеу құрылымындағы мәселенің,гипотезаның, философиялық, жалпы ғылыми, арнайы, қолданбалы және пәнаралық әдістеменің функцияларын; тұтас жүйелі ғылыми көзқарасты қалыптастыру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Қазақстанның экономикалық және әлеуметтік географиясы
    Несиелер: 9

    Пәннің мақсаты күрделі құрылымдық кешен ретінде Қазақстан Республикасының табиғаты мен экономикасын талдау қабілетін қалыптастыру. Пәнді игеру табиғи-ресурстық әлеуетті бағалаудың теориялық білімдері мен практикалық дағдыларын меңгеруге, адам әлеуетін бағалауды жүргізуге, ҚР салалық құрылымының ерекшеліктерін талдауға, экономикалық-географиялық дамудың өңірлік ерекшеліктерін зерттеуге, ҚР Сыртқы экономикалық байланыстарына талдау жүргізуге бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Географияны оқытудағы инновациялық әдістер
    Несиелер: 9

    Пәннің мақсаты-студенттерді оқыту процесінде инновациялық әдістер мен әдістерді енгізу, дамыту және қолдану қабілетін қалыптастыру. Оқу курсы оқытушының алдыңғы қатарлы және заманауи инновациялық құралдарын, оқытудың инновациялық әдістерін, сараланған оқыту технологияларын, географиялық пәндерді оқу мен оқытуда ГАЖ технологияларын қолдануды түсінудің теориялық-әдіснамалық негізін құрайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Географияның теориялық және әдістемелік мәселелері
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты-география ғылымының мәнін түсіну, қазіргі әлемдік географияның жаңа бағыттарының жетістіктері мен шешілмеген міндеттерін бағалау қабілетін қалыптастыру. Курс географияның мәні мен оның қазіргі құрылымы, география әдіснамасының негізгі принциптері мен тәсілдері, зерттеу әдістері жүйесі, табиғат пен қоғамның өзара әрекеттесуінің географиялық аспектілерін аумақтық саралау заңдылықтары туралы көзқарастар эволюциясын ғылыми түсінудің негізін құрайды.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Тарихи географияны оқыту мен зерттеудің заманауи мәселелері
    Несиелер: 9

    Пәннің мақсаты-тарихтың негізгі кезеңдерін, қазіргі тарихи географияны оқытудың институттарын, тәсілдерін, әдістері мен ерекшеліктерін талдау қабілетін қалыптастыру, сондай-ақ тарихи география саласындағы зерттеу жұмыстарының әдістері мен дағдыларын, кеңістіктік ойлау дағдыларын және оны тарихи және жалпы гуманитарлық бейіндегі талдамалық жұмыстарда қолдана білу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Қазақстан Республикасының халықтар географиясы және еңбек ресурстары
    Несиелер: 9

    Пәннің мақсаты – Қазақстан Республикасының еңбек ресурстарының бөлінуін, олардың құрамы мен пайдалануындағы аймақтық айырмашылықтарды зерттеу. Пән өндіргіш күштердің таралуын талдау, демографиялық, миграциялық, этникалық процестердің, халықтың қоныс аудару процестерінің жалпы және аймақтық ерекшеліктерінің еңбек нарығына әсерін ашу бойынша бакалавриат дағдыларын дамытуға бағытталған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Білім беру саласындағы коммуникациялар
    Несиелер: 9

    Пәннің мақсаты білім беру процесінің коммуникативті мәнмәтінін түсіну және бағалау қабілетін қалыптастыру. Курс білім беру субъектілерінің оң өзара іс-қимылын түсінудің, білім беру қызметтерін таңдаудың теориялық-әдіснамалық негізін қалыптастырады; коммуникациялардың білім беру процесіне әсерін, жеке коммуникативтік ресурстарды, жаңа коммуникативтік технологияларды интеграциялауды, әлеуметтік коммуникациялар мен коммуникативтік практикаларды игеруді зерделеуге бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Орталық Азия тарихи географиясы тұрғысынан
    Несиелер: 9

    Пәннің мақсаты: Орталық Азияның тарихи географиясының негізгі аспектілерін талдау қабілетін қалыптастыру. Пән бірқатар маңызды түсініктерді игеру қабілетін қалыптастырады: тарихи үдерістің кеңістіктік, уақыттық және оқиғалық координаттары; Орталық Азияның территориялық номенклатурасы, физикалық-географиялық номенклатурасы, этникалық және демографиялық номенклатурасын талдау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Орталық Азияның сакралды географиясы
    Несиелер: 9

    Пәннің мақсаты: Орталық Азияның сакралды орындарының аймақ халықтарының рухани және материалдық мәдениетіндегі орнын анықтау мақсатында аймақтың сакралды географиясының әр түрлі нысандарын сипаттау қабілетін, этнографиялық мәліметтерді интерпретциялау, ОА сакралды нысандары картасын жасау, сакралды орындарға саяхат жасау бағдарламасын құрастыру қабілеттерін қалыптастыру болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Код ON6

    Білім беру басқармасының ЖОО және орта арнаулы білім беру мекемелері оқытушыларының біліктілігін арттыру жүмысын жақсарту, оқу үдерісіне инновациялық білім беру технологияларын енгізу бойынша ұсыныстар жасау; қашықтықтан оқыту түрлерін қолдану және әзірлеу;

  • Код ON4

    Экологиялық білім беру бойынша бейімделген бағдарламалар және тиісті оқу-методикалық материалдар дайындау, соның ішінде экологиялық білім берудің оқыту методикасы бойынша оқу құралдарын қоса, білім алушылардың қоршаған ортаға жауапкершілікпен қарау көзқарасын қалыптастыруды қамтамасыз ететін ғылыми білімдер, көзқарастар мен сенімдер қалыптастыру;

  • Код ON2

    Оқыту процесінде дифферентивті оқыту, коммуникативті-сұхбаттық, модульдік және жобалық қызмет технологияларын қолдану; ГАЖ технологиларын қолдану; білім беру үдерісінде оқытудың техникалық құралдарын, ақпараттық және компьютерлік технологияларды тиімді пайдалану;

  • Код ON9

    Қосалқы тарихи және географиялық пәндер әдіс-тәсілдерін, пәнаралық зерттеу методологиясын тарихи карталар жасауда қолдану;

  • Код ON8

    Өлкетану, көптілді білім беру салаларында ғылыми зерттеулер жүргізу және ғылыми зерттеу нәтижелерін оқу үдерісіне енгізуге қабілетті болу;

  • Код ON10

    Қазақстан Республикасының экономикалық аймақтарының даму бағдарламасын, олардың қазіргі әлеуметтік, демографиялық және экономикалық әлеуетін ескере отырып жасау; елдегі өндіріс пен қызмет көрсету саласына жұмыс күшін тартуға кедергі келтірушы факторларды түсіндіру;

  • Код ON5

    Кішікомплектілі мектептерде жұмыс жүргізуде білікті болу, экстернатта жұмыс жүргізу ерекшеліктерін білу; ККМ оқыту методикасы бойынша бейімделген бағдарламалар және тиісті оқу-методикалық материалдар жасау, ККМ тиімді оқыту технологияларын таңдау

  • Код ON3

    Жоғары кәсіби білім берудің білім беру бағдарламаларының мазмұнын бітірушінің біліктілік үлгісі, мемлекеттік білім стандарттары және заманауи тәсілдер жүйесі (модульдік, тұлғаға бағдар ұстаған) негізінде жобалау; ЖОО-да сабақтың интерактивті формаларын ұйымдастыру, методикалық құралдар, балау құралдарын жасау, студенттердің оқуға ынталандыру мотивтерін қалыптастыру;

  • Код ON12

    Әріптестерімен және басшылармен кәсіби қарым-қатынас жасау; ерекше жағдайларға бейімделе білу; тұлғалық коммуникативтік ресурстарды, жаңа коммуникативтік технологияларды ықпалдастыру.

  • Код ON7

    орта, орта арнаулы және жоғары білім беру ұйымдарында білім беру қызметін жоспарлау, ұйымдастыру және тәжірибеде жүзеге асыру бағдарламаларын білікті зерттеу және сараптамалық бағалауды жүргізу;

  • Код ON1

    Жалпы білім беретін, орта арнаулы білім мекемелерінде және жоғары білім беру мекемелерінде замануи педагогикалық және методикалық білім негізінде тарихи-географиялық инновациялық білім беру методикалары мен технологияларын жасау;

  • Код ON11

    Сакралды нысандар картасын жасау, Орталық Азияның сакралды географиясы бойынша жинақталған материалдар негізінде Орталық Азияның киелі орындарына туристік бағдарламалар жасау; ғылыми қызметкерлермен, туристік және білім беру мекемелерімен және жұртшылықпен байланыс жасау; экскурсиялық әдістемені меңгеру, ғылыми-танымдық, туристік-экскурсиялық бағыттар бойынша экскурсиялық мәтіндерді әзірлеу;

Top