Жаңалықтарды бақылап, талқылауға қатысыңыз!
Инстаграмымызға,
Telegram-арнаға жазылып,
қауымдастық чатына қосылыңыз — грант байқауының нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
7M01602 Тарих-дінтану в Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Кәсіби, жеке өсуге ұмтылатын, қазіргі ақпараттық ағымдарға бағдарланған, тарих пен дін феноменіне ғылыми көзқарасы бар, зерттеу, оқытушылық және сараптамалық жұмыстармен айналыса алатын, жоғары сапалы оқыту контентін құруға және білім беру процесін ұйымдастыруға қабілетті мамандарды даярлау.
-
Академиялық дәреже Магистратура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 2 года
-
Кредиттер көлемі 120
-
Білім беру бағдарламаларының тобы M016 Тарих педагогтерін даярлау
-
Білім беру саласы 7M01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 7M016 Гуманитарлық пәндер бойынша педагогтарды даярлау
Пәндер
-
1 Оқу жылы
Жоғары мектеп педагогикасы
Шетелдік тарихнамадағы негізгі бағыттар
Шет тілі (кәсіби)
Басқару психологиясы
Тарихтағы заманауи теориялар мен әдіснамалар
Ғылымның тарихы және философиясы
Тарихи білімнің тарихы
Магистрлік диссертация дайындаудың әдістемесі
Дінді зерттеу теориялары мен әдістері
Діндегі пәнаралық байланыс
Отандық және шетелдік дінтанудың тарихы
Қазіргі әлемдегі жаһандану және интеграциялық процестер
Діни деректану
Шығыс елдеріндегі қоғам мен дін
Жоғары мектепте тарихты оқытудың теориясы мен әдістемесі
Орталық Азиядағы тарих пен дін
Профессии
Оқыту нәтижелері
- тұтас педагогикалық процесс, оқыту әдістері, формалары мен құралдарының кең спектрі туралы жүйелі білімді көрсету; әртүрлі конфессиялар мен нанымдардың өкілдерінен тұратын ұжымды басқару, патриотизм рухын, толеранттылық пен діни төзімділікті ұстанады
- Шет тілін ақпаратты еркін меңгеру деңгейінде қолдана біледі, мамандық бойынша әдебиеттерді оқылым, тыңдалым, конспектілеу қабілеттерін іс жүзінде қолданады, терминологиялық аппаратты, шет тілінде академиялық жазу және ауызша коммуникация дағдыларын меңгереді;
- Тарих/дінтану ғылымының алдыңғы қатарлы жетістіктерін және ЖОО-да тарихты/дінтануды оқыту әдістемесін қолдана отырып, әр түрлі типтегі сабақтарды құрастыру кезінде шығармашылық әдіс пен инновациялық технологияларды қолдана отырып жүргізеге асырады;
- шет елдердің, соның ішінде Орталық Азия мен Қазақстанның тарихы бойынша тарихнаманың, тарихты зерттеудің өзекті мәселелері мен негізгі бағыттарын сыни және пәнаралық талдауды, ретроспективті, салыстырмалы-тарихи және тарихты /дінтануды ғылыми зерттеудің басқа әдістері арқылы жіктейді.
- дінтанудың, діни деректанудың қазіргі заманғы тәсілдері мен тұжырымдамаларын бағалайды және салыстырады, ханафит мазхабына, діни-саяси экстремизмнің әртүрлі көріністеріне сараптамалық талдау жүргізеді, ақпарат пен дереккөздерді олардың дұрыстығы, идеологиялық бағыты және ғылымы тұрғысынан түсіндіреді.
- Шығыс елдерінің (Орталық Азия, Қазақстан) тарихи дамуының тұтастығы мен үздіксіздігін сипаттайтын негізгі оқиғаларды, құбылыстар мен процестерді талдайды, олардың себеп-салдарлық байланыстарын орнатады, қоғам дамуының объективті заңдары туралы білімді негізге ала отырып, жергілікті тарихи-мәдени, әлеуметтік-саяси және конфессиялық процестерді сыни бағалайды.
- ғылымның тарихы мен философиясы, Тарихи-дінтанулық зерттеудің қазіргі заманғы теориясы мен әдістері, цифрлық технологиялар саласындағы білімді пайдалана отырып, тұтас жүйелі ғылыми дүниетаным негізінде кешенді, оның ішінде пәнаралық зерттеулерді жобалайды және жүзеге асырады.
- Оқытудың барлық нысандарында ақпараттық және цифрлық білім беру ресурстарын қоса алғанда, заманауи білім беру технологияларын қолдана отырып, гуманитарлық ғылымдар саласындағы жаңа жетістіктермен жұмыс істеу құзіреттілігі артады;
- тарихи/діни танымның теориялық негіздерін білу, деректерге жүгіну кезінде және, тиісінше, өзінің зерттеу жұмысы барысында (зерттеу жобасы, ғылыми мақала, диссертация және т. б.) әдіснамалық рефлексия дағдысын қалыптастырады.
- Әлемнің ғылыми бейнесін, жаһандық, интеграциялық процестердің даму логикасын әлемдік даму жолы ретінде білу және түсінеді, діннің жаһандық тенденцияға әсерін өз бетінше тұжырымдау және баға беру қабілеті артады;