Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7M01105 Педагогика. Білім берудегі менеджмент в Әл-Фараби атындағы Қазақ ұлттық университеті

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты Білім беру жүйесінің ішкі және сыртқы мүмкіндіктерін талдауға және білім беру стейкхолдерлерінің әлеуетті қажеттіліктерін анықтауға, білім берудің әртүрлі салаларында жобаны жүргізудің саяси және экономикалық мүмкіндіктері мен тәуекелдерін бағалауға, Стратегиялық жоспарлау, жобаларды/бағдарламаларды моделдеу, жобаға/бағдарламаға инвестициялардың тиімділігін бағалау жөніндегі басшылық үшін қажетті деректерді ұсынуға, жоба/бағдарлама сапасына мониторинг жүргізуге қабілетті мамандарды даярлау.
  • Академиялық дәреже Магистратура
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша
  • Оқу мерзімі 2 года
  • Кредиттер көлемі 120
  • Білім беру бағдарламаларының тобы M001 Педагогика және психология
  • Білім беру саласы 7M01 Педагогикалық ғылымдар
  • Басқару психологиясы
    Несиелер: 3

    Курстың мақсаты – дамыту менеджмент психологиясының іргелі концепцияларын жүйелі түрде білу, кәсіби даму процесінде менеджмент саласының маңызды аспектілерін теориялық түсіну және практикалық қолдану үшін алғышарттар жасау.Басқару психологиясының негізгі принциптері, басқару әрекетіндегі тұлға, тұлға мінез-құлқын басқару, құндылықтар бойынша басқару туралы заманауи идеялар, топтық құбылыстарды басқару психологиясы қарастырылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Білім беру саясаты және білім беру экономикасы
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты: білім беру және мектеп саясатын талдау қабілетін қалыптастыру, мектеп саясатын модельдеу және құжаттарды жобалау, ұйымды және мектептегі инновациялық жобаларды басқару тәжірибесінде талдау құралдарын қолдану. Курс білім беруді инновациялық дамыту үшін мектеп саясаты мен ұйымдастыру мәдениетін салыстыру өлшемдері мен параметрлері бойынша бағалау және мониторинг әдістерін меңгеруді көздейді. Магистранттардың білім беру саласындағы экономикалық ресурстар мен қаржы ағындарын басқару мәселелерінде құзыреттілігін қалыптастыру, қаржыландыру үлгілерін талдау және бағалау тәжірибесін, практикалық қолдану дағдыларын игеру NPA

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру және жоспарлау
    Несиелер: 6

    Мақсаты: болашақ маманның ғылыми-зерттеу мәдениетін, зерттеу құзыреттілігін қалыптастыру.Курс ғылымды дамыту және ҚР индустриялық-инновациялық даму бағдарламаларын іске асыру жағдайында ғылыми-зерттеу қызметін ұйымдастырудың теориялық-әдіснамалық және практикалық негіздерін, ғылыми зерттеудің әдіснамасы мен әдістемесінің негіздерін, педагогикалық зерттеудің логикасы мен құрылымын, ғылыми аппарат пен зерттеуді жоспарлауды зерделеуге бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Орта білім беру сапасын арттырудағы зерттеу қызметі
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты: білім беру үрдісінің тиімділігін және білім сапасын арттыру үшін мектепте Action Research өткізу қабілетін қалыптастыру. Курс квалиметриялық тәсілдерді, Action Research және педагог – зерттеушінің рөлін зерттеу циклі кезеңдерінің логикасын игеруге бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Шетел тілі (кәсіби)
    Несиелер: 6

    Пән шетел тілінде білім берудің халықаралық стандарттарына сәйкес өзінің кәсіби қызметінде шетел тілінде қарым-қатынас жасау үшін тілдік, коммуникативтік құзыреттілікті қалыптастыруға, мәдениетаралық, ғылыми коммуникация контексінде кәсіби қарым-қатынас орнатуға, жаңа ақпараттық ресурстарды, технологияларды игеру негізінде ғылыми байланыстарды кеңейтуге және зерттеу қызметін дамытуға бағытталған

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • ЖОО педагогикалық және психологиялық пәндерді оқыту әдістемесі
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты: ЖОО мен колледждерде педагогика мен психологияны оқыту әдістемесін жобалау мен меңгеруде педагогикалық іс-әрекеттің дидактикасы, психологиясы және әдіснамасы аймағында теориялық білім кешенін қолдану қабілетін қалыптастыру. Курс психологиялық-педагогикалық білім берудегі негізгі ғылыми-практикалық мәселелерді ашады; білім беру, бақылау және оларды меңгеру сапасын түзету үдерістерімен таныстырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Білім беруді ұйымдастырудағы персоналды басқару және кадр саясаты, коучинг
    Несиелер: 9

    Пәннің мақсаты: магистранттарда білім беру ұйымдарында кадр саясатының қазіргі заманғы әдістері мен құралдарын жинақтау және түсіндіру, персонал-технологияларды пайдалану қабілетін қалыптастыру. Курс персоналды басқарудың негізгі аспектілерін, кадр саясатын әзірлеудің теориялық және қолданбалы аспектілерін, персоналды тарту, бейімдеу және бағалау технологияларын, персоналды дамыту және ынталандыру қағидаттарын, әдістерін зерделеуге және қызметкерлердің жеке басының өсуіне бағытталған психологиялық технологияларды іске асыруға және басқарушылық біліктілікті дамытуда коучингті қолдануға бағытталған

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Сапа менеджментi және ұйымдық кемелдік
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты: магистранттарда білім беру қызметтерінің сапасын басқару саласындағы дағдылар мен іскерліктерді практикада пайдалану, білім сапасының жаңа стандарттарына сәйкес ұйымдық өзгерістерді іске асыру бойынша кәсіби міндеттерді шешу үшін теориялық және практикалық білім қалыптастыру. Курс қазақстандық және шетелдік және практикада білім беру сапасын басқару модельдерін, білім беру саласындағы сапа менеджментінің халықаралық стандарттарын, құжаттауды, білім беру ұйымдарында сапа менеджменті жүйесін құруды, сапаны басқару технологиясын ашады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Білім берудегі инновациялық стратегиялар мен үдерістер
    Несиелер: 9

    Пәннің мақсаты – педагогикалық инноватика білімі негізінде педагогтардың инновациялық ойлауын дамыту, білім берудің инновациялық стратегияларын, әдістері мен технологияларын меңгеру. Пәннің бағыттары: білім алушылардың белсенді қайта құру қызметінің құзыреттілігін меңгеруі, мектепті дамыту процесін жобалау және ұйымдастыру, білім беру мекемесінің даму тиімділігінің критерийлерін анықтау, сонымен қатар білім алушыларды қазақстандық мектепті жаңғыртудың қозғаушы күші болып табылатын білім берудегі қазіргі инновациялық үдерістермен таныстыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Жоғары мектептің педагогикасы
    Несиелер: 3

    Курстың мақсаты – жоғары оқу орындарының дидактикасы, білім беру теориясы, педагогикалық іс-әрекетті талдау және өзін-өзі бағалау бойынша білімдер негізінде жоғары оқу орындары мен колледждерде педагогикалық құзыреттілік пен педагогикалық қызмет қабілетін қалыптастыру. Заманауи жоғары білімді дамытудағы мега-тренд, Болон процесі түрлі стратегиялар, оқыту әдістерін қолдана отырып, лекторлық және кураторлық шеберлікті меңгеру мәселелері қарастырылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Ғылым тарихы мен философиясы
    Несиелер: 3

    Курс ғылым философиясы туралы түсініктерді, олардың рационалды-теориялық түсінудегі мәселелерін қамтитын ерекше типтегі білімдер жүйесі ретінде қалыптастыруға бағытталған. Ғылымның идеялық негізі, пайда болуы, қалыптасуы мәселелері қарастырылады. Ежелгі дүниедегі, Орта ғасырлардағы және Қайта өрлеу дәуіріндегі ғылым.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Білім берудегі прожект-менеджмент және фандрайзинг
    Несиелер: 9

    Пәннің мақсаты: магистранттардың білім берудегі жобаларды басқару және дағдылы, операциялық, стратегиялық жобалық міндеттерді тиімді орындау қабілетін қалыптастыру. Магистранттарда фандрайзинг және әлеуметтік бағдарланған маркетинг саласында практикалық дағдыларды қалыптастыру, білім беруді ұйымдастыру үшін фандрайзинг қызметінің маңызын түсіну Курс магистранттарда тәуекелдерді және жобадағы өзгерістерді үйлестіру және басқару қабілеттерін қалыптастырады; жобалау жұмыстарының құрылымдық декомпозицияларын әзірлеуге; стейкхолдерлермен коммуникация құруға; Waterfall, Scrum, Trello, Kanban және т.б. құралдарды қолдану

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Оқу бағдарламасын басқару
    Несиелер: 9

    Пәннің мақсаты: топтық, институционалдық, мемлекеттік деңгейде білім беру мазмұнын талдау, бағалау және модельдеу қабілетін дамыту (оқу бағдарламасы). Курс оқу жоспарын басқарудың әртүрлі парадигмаларын, Стратегиялық жоспарлау әдістерімен, оқу жоспарын құру және әкімшілендіру, оқытудың нәтижелерін және оқу бағдарламасын жетекші парадигмалар мен оқыту стратегияларын моделдеуді ашады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Білім берудегі көшбасшылық
    Несиелер: 9

    Мақсаты - ұйымдастырушылық мақсаттарға жету үшін адамдармен өзара әрекеттесуде әртүрлі билік көздерін тиімді пайдалану және олардың жеке көшбасшылық қасиеттерін дамыту қабілеті мен дағдыларын қалыптастыру. Курс персоналдың тұлғалық және мансаптық өсуін жоспарлауға ықпал етеді; ұйымда тиімді коммуникацияларды құруға, стратегиялық басқару міндеттерін іске асыру процесіне қызметкерлерді тартуға үйретеді; білім беру көшбасшылығының технологиясын жасауға үйретеді

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Конструктивті конфликтология
    Несиелер: 9

    Пәннің мақсаты: кикілжіңдер және олардың туындауы мен дамуының заңдылықтары мен механизмдері, кикілжіңді басқару принциптері мен технологиялары және оларды конструктивтік форматқа ауыстыру туралы білімді қамтитын магистранттардың кәсіби құзыреттіліктерін қалыптастыру. Курс конструктивті әлеуметтік, кәсіби, көпмәдениетті, көпэтникалық, көпконфессиялы өзара іс-қимылды қамтамасыз ету үшін келіссөздер технологияларын меңгеруге бағытталған

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Білім беруді басқару және өзгерістер енгізу
    Несиелер: 9

    Пәннің мақсаты: магистранттардың өзгерістерді басқару туралы жүйелі түсініктерін қалыптастыру және өзгеретін сыртқы орта жағдайында білім беру ұйымдары мен олардың бөлімдеріндегі өзгерістерді басқарушылық қолдаудың бастапқы іс-шараларын меңгеру. Курс өзгерістерді жүзеге асыру тәжірибесін, оларды сыни талдауды, басқаруды ұйымдастырудың тиімді нысандарын әзірлеуді қарастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Код ON12

    мектеп мәдениетін модельдеу, білім берудегі өзгерістер, ақпаратты жинау, өңдеу және талдау үшін әдістер мен құралдарды, адам және материалдық ресурстарды басқарудың арнайы әдістерін пайдалана отырып басқару процестерін жақсарту үшін педагогикалық және жобалық менеджмент әдіснамасын өзгерту.

  • Код ON5

    өзінің мансаптық өсуін модельдеу және өз білім беру ұйымын дамытуды қамтамасыз ету үшін басқарушылық функционалдық дағдыларды, көшбасшылық және сараптамалық құзыреттерді дамыту және жетілдіру;

  • Код ON8

    «жұмсақ» көшбасшылық дағдыларды, кикілжіңдерді шешу және ынталандыру дағдыларын жобалау командасына немесе топқа міндеттерді үйлестіру және бөліп беру техникаларын пайдалана отырып, жобаға тиімді басшылық ету үшін келіссөздер жүргізу;

  • Код ON11

    әлеуметтік-мәдени жобалаудың заманауи тәсілдерін қолдана отырып, білім беру және аралас салалар аймағында әлеуметтік-маңызды жобалар мен зерттеулер әзірлеу және жүргізу;

  • Код ON4

    білім беру стейкхолдерлерімен тиімді өзара іс-әрекетті құру үшін инновациялық және жобалық менеджмент, білім беру көшбасшылығы, білім беру сапасы теорияларын жүйелеу және пайдалану;

  • Код ON2

    ЖОО-да басқарушылық-педагогикалық процесті жобалау және жүзеге асыру, ЖОО-ның білім беру ортасын белсендірудің жаңа тәсілдері мен әдістерін іздеу, білім алушыларды оқыту және тәрбиелеу негізінде студенттік ғылыми-зерттеу жобаларына, стартаптарға кеңес беруді жүзеге асыру;

  • Код ON6

    қажетті ресурстарды талдау, іске асыру процесінің мониторингі және Жобаға қатысушылармен іскерлік коммуникацияны жүзеге асыру арқылы жобаның немесе білім беру бағдарламаларының тиімділік көрсеткіштерін анықтау және негіздеу;

  • Код ON10

    коучинг тәсілінде білім беру бағдарламаларын жобалау үшін персоналды басқаруда коучинг-техникаларды қолданудың ұйымдастырушылық-мазмұнды негіздерін анықтау және қалыптастыру;

  • Код ON1

    жобалық өтінімдерді құру, конкурстарға қатысу және бастамашылық жобалар мен бағдарламаларды әзірлеу үшін ғылымтану, ғылыми зерттеуді ұйымдастыру, мемлекеттік білім беру саясаты, білім беру мен жобаны басқару тұжырымдамалары мен практикалары саласындағы пәнаралық білімді талдау және біріктіру;

  • Код ON3

    ұйымдастыру құралдары мен жобаларды басқару әдістерін пайдалана отырып, білім беру процесін, жобаны, даму бағдарламаларын ұйымдастыру, жоспарлау, іске асыру, бақылау процесін үйлестіру және жүзеге асыру;

  • Код ON7

    қойылған мақсаттарға жету, басқару міндеттерін шешу және бағалау үшін құқықтық, қаржылық әкімшілік жасау және стратегиялық жоспарлау дағдыларын қолдану; білім сапасын қамтамасыз ету факторлары мен шарттарын жүйелік талдау әдістерін, нормативтік-техникалық құжаттаманы әзірлеу технологиясын қолдану

  • Код ON9

    халықаралық стандарттар мен ұлттық басымдықтар негізінде білім беруді ұйымдастырудың нақты шарттарына сапаны басқарудың заманауи үлгілерін бейімдеу және пайдалану; жобадағы тәуекелдер мен өзгерістерді ескере отырып, персоналды басқару сапасын арттыру үшін жобалық топқа немесе командаға әсер етудің сыртқы және ішкі факторларын анықтау

Top