Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7M01704 Орыс тілінде оқытпайтын мектептеріндегі орыс тілі мен әдебиеті в Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті

  • Қазіргі әдебиеттанудың өзекті мәселелері
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты - Қазіргі әдебиеттанудың өзекті мәселелерін қарастыру, қазіргі әдебиеттанудың құрылымы мен негізгі әдіснамалық бағыттары туралы түсінік беру; әдебиеттанудың негізгі іргелі және жеке ұғымдарын қамтитын ұғымдық аппаратты қалыптастыру. Курста қазіргі әдебиеттанудың методологиясындағы өтпелі үрдістер, жалпы мәдени процесс ретінде әлем карталарының динамикасы және оның заңдылықтары; қазіргі филология ғылымындағы өтпелі үрдістер және олардың заңдылықтары; отандық әдебиеттанудың дәстүрлі ғылыми парадигмасын сипаттайтын негізгі параметрлер; қазіргі әдебиеттанудағы әдіснамалық қондырғыларды ауыстыру үрдісі туралы түсінік беріледі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Әдебиеттанудағы ақпараттық ресурстар
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты-қазіргі заманғы электрондық ресурстарды түсіну және тәжірибелік қызметте қолдану қабілетін қалыптастыру; ақпараттық технологияларды пайдалану мүмкіндіктерін, қызметін және құрамын түсінігін көрсету; әдебиеттану және фольклористика саласында ғылыми зерттеулер жүргізу барысында ақпараттық технологияларды қолдану принциптерін түсіндіру; Кәсіби бағытталған ақпараттық жүйелерде деректерді жинау, орналастыру, сақтау, жинақтау, қайта құру және беру технологияларын пайдалану; кәсіби қызметте бағдарламалық қамтамасыз етудің, соның ішінде арнайы түрлерін пайдалану; компьютерлік және телекоммуникациялық құралдарды қолдану; орыс тілі қазіргі заманғы ақпараттық

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ғылыми зерттеулердің әдіснамасы мен технологиясы
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты – магистранттарды білім беру саласындағы дербес ғылыми педагогикалық зерттеуге дайындау; зерттеу қызметін талдау, жүйелеу және нақты ғылыми-зерттеу міндеттерін шешу үшін зерттеу әдістері мен технологиялары кешенін қолдану арқылы лингвистика саласындағы ғылыми зерттеулердің нәтижелерін жалпылау негізінде жүргізу қабілетін қалыптастыру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Мәдениетаралық коммуникация
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты – мәдениетаралық коммуникация бойынша лингвистикалық білім жүйесінде кәсіби құзыреттілікті қалыптастыру, кәсіби қызметтің түрлі салаларында, сондай-ақ ғылыми-зерттеу саласында тілдік, әлеуметтік-мәдени, мәдениетаралық, ұлтаралық коммуникацияны қамтамасыз ету; мәдениетаралық интеграция жағдайында болашақ магистрлерде коммуникативтік құзыреттілік негіздерін қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Қазақстандық мәдениетаралық коммуникация контекстіндегі орыс тілі
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты-магистранттарда Қазақстан халықтарының тілдері мәдениетінде ойлау және мінез-құлық стереотиптерін назарға ала отырып, оның тілдік, пәндік және іс-әрекеттік формаларында мәдениетаралық қарым-қатынас дағдыларын қалыптастыру; мәдени шындық ретінде Тіл туралы түсінік беру; Қазақстандағы әлеуметтік құбылыс және коммуникация ретінде орыс тілінің проблемаларына байланысты мәдениетаралық қарым-қатынас мәселелерінде бағдарлануға үйрету; жаһандану жағдайында қазіргі коммуникация тілдері туралы түсінік беру; "тіл-мәдениет-қоғам" өзара іс-қимыл мәселесі туралы түсінік қалыптастыру; мәдениетаралық және мәдениетті тіл призмасы арқылы талдау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Сын тұрғысынан ойлау және ғылыми сауаттылық
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты – магистранттарды орыс тілі мен әдебиетті оқытудағы сын тұрғысынан ойлаудың негізгі тәсілдеріне үйрету, сын тұрғысынан ойлаудың теориялық-әдіснамалық негіздерін қарастыру, сондай-ақ оларды ғылыми және практикалық зерттеу тәжірибесінде іске асыру. Курсты оқу барысында магистранттарда лингвистикалық құбылыстарды талдау кезінде курс бойынша білімді қолдану қабілетін қалыптастыру; дискурсты сыни талдау дағдысы; сыни талдау әдістерін қолдана отырып, эмпирикалық материалды талдау; лингвистикалық теорияларға сыни талдау жасау; оның құрылымдық компоненттерінің құрамындағы коммуникативтік құзыреттіліктер: лингвистикалық, сөйлеу, әлеуметтік-лингвистикалық, әлеуметтік-мәдени, стратегиялық.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • АКТ және БАҚ ақпараттық сауаттылығы
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты – БАҚ және ақпараттық сауатты мұғалімдерді даярлау. Ақпараттық сауаттылық ақпаратқа қол жеткізудің, оны бағалау мен этикалық пайдаланудың маңыздылығын, ал медиасауаттылық бұқаралық ақпарат құралдарының қызметтерін түсінуге, осы қызметтерді орындау сапасын бағалауға және өзін-өзі көрсету мүддесінде БАҚ-пен ұтымды әрекеттестікке түсуге бағытталған. Педагогтарға арналған БАҚ және ақпараттық сауаттылықты арттыру бағдарламасы екі тәсілді де біріктіреді. БАҚ және ақпараттық сауаттылықты оқыту теориясын концептуалдаудың айырмашылықтары мен нұсқаларына, қолданылатын нақты нысандар мен технологияларына қарамастан, олар іздестіру дағдыларын дамыту қажеттілігі мен БАҚ және ақпараттық арналармен мағыналы әрекеттесу қабілетін көрсететін құзыреттермен байланысты.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ғылым тарихы мен философиясы
    Несиелер: 4

    Курс ғылымның пайда болуы мен қалыптасуын, көзқарастық негіздерін, ғылымның қызметтерін қарастырады. Ғылым дамуының бейклассикалық, постбейклассикалық кезеңдерінің және постпозитивистік, постклассикалық емес кезеңдерінің негізгі концепциялары мен бағыттарының ерекшелеліктерін меңгеру барысында дүниенің ғылыми бейнесі жайлы тұжырым қалыптасады және ғылыми білімнің құрылымы мен деңгейлері, ғылымның идеалдары мен нормалары негізінде ғылымның философиялық негіздемелеріне жете мән беріліп, ғылыми дәстүрлер, ғылымның мамандық ретінде қалыптасуы мәселесіне толық талдау жасалады. Мақсат - ғылымның аксиологиялық аспектілері негізінде қазіргі заманғы жаһандық өркениет мәселелерді шешудегі ғылымның атқаратын рөлін анықтау. Міндет - жаратылыстану және техникалық ғылымдардың тарихы мен философиясын; әлеуметтік және гуманитарлық ғылымдардың тарихы мен философиясын жан-жақты қарастыру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Шетел тілі (кәсіби)
    Несиелер: 4

    Курс шет тілін практикалық меңгеруді қамтамасыз етуге, шетелдік білім беру процесінде тілдік емес мамандықтар магистранттарының мәдениетаралық-коммуникативтік құзыреттілігін Базалық Стандарт (С1) деңгейінде қалыптастыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жоғары мектеп педагогикасы
    Несиелер: 4

    Курс ғылым саласына мамандар даярлауды жетілдіруді көздей отырып, жоғары мектептегі оқыту теориясы негізінде педагогикалық қызметтің мазмұны мен құрылымын талдау арқылы жоғары мектеп педагогының кәсіби құзыреттілігі, коммуникативтік білімі туралы мәселелерді қарастырады. ЖОО-дағы заманауи педагогикалық технологияларды, кәсіптік білім берудегі инновациялық үрдістерді меңгеру арқылы оқу үдерісін ұйымдастыру қабілеті қалыптасады. Мақсат- магистранттарды кәсіби, педагогикалық іс-әрекетке қазіргі ғылым мен тәрбиенің қол жеткен негізінде даярлау. Міндет - болашақ мамандықтың теориясы және технологиясымен танысуға бағыттау; ЖОО жүйесіндегі білім беру үрдісін басқару менеджментімен танысу; жоғары мектеп педагогикасы саласындағы өзекті зерттеу мәселелерін анықтап, талқылауға жағдай туғызу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Басқару психологиясы
    Несиелер: 4

    Курста басқарудың ғылыми-әдістемелік негіздері және басқару психологиясы, басқарудың психологиялық теориялары қарастырылады. Басқару психологиясының жалпы теориялық мәселелері, менеджердің тұлғалық ерекшеліктері, кәсіби іс-әрекеті, қызметтері жалпы басқарушылық қарым-қатынас психологиясы. жан-жақты талданады. Мақсат – басқару үдерісіндегі басқару субъектісінің, объектісінің мінез-құлық стратегиясы арқылы тұлғаның кәсіби деформациясының алдын алу технологияларын игеру. Міндет - ұйымның кадрлық саясатын психологиялық қолдау; басқару міндеттерінің психологиялық ерекшеліктерін анықтау.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Коммуникациялық менеджмент
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты – магистранттар арасында қоғамдық қатынастарды дамытудағы стратегиялық және тактикалық міндеттерді шешу мақсатында адамдардың, олардың топтарының, әлеуметтік және саяси формациялардың ақпараттық өзара әрекеттесу ағындарын ғылыми басқару ретінде коммуникациялық менеджменттің тұжырымдамалық негіздері туралы жүйелі білімдерді қалыптастыру. Курстың мақсаты: магистранттардың коммуникациялық менеджменттің теориялық ережелері, мәні, үдерісі, қызметтері, қызметтің әртүрлі салаларындағы ерекшеліктері мен жағдайлары туралы түсініктерін дамыту; пәндік қызметтің әртүрлі салаларында ақпараттық өзара әрекеттесуді басқару дағдыларын, тиісті бөлімдерде жұмыс істеу және консалгтингтік қызмет көрсету үшін коммуникациялық зерттеулер жүргізудің әдіс-тәсілдерін меңгеруіне ықпал ету; коммуникациялық менеджментті ұйымдастырудың технологиялары мен әдістерін білу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Гендерлік лингвистика
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты – тілдің әлеуметтік қызметтерін зерттеу, гендерлік және феминистік көзқарас мәселелері туралы идеяларды қалыптастыру және оны қазіргі заманғы социологиялық тәжірибеде қолдану негізінде кәсіби және әлеуметтік құзыреттілікті дамыту, гендерлік-рөлдік мәселелер саласындағы білімдерді жүйелеу, педагогтар арасында эгалитарлы-постэгалитарлы дүниетанымды қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Тәуелсіздік кезеңіндегі орыс қазақстандық прозасының трансформациясы
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты – Тәуелсіздік кезеңіндегі орыс қазақстандық прозасының жанрлық трансформациясын зерттеу. Міндеттері: орыс қазақстандық прозаның жанрлық түрлену үдерістерін зерттеу; жанрлар және жанрлық трансформация теорияларымен танысу, Тәуелсіздік кезеңіндегі орыс қазақстандық авторлардың жаңарған әңгімелерінің жанрлық трансформациясын талдау дағдыларын меңгеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Лингвистикалық компаративистика
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты - тілдердің ежелгі жағдайын қалпына келтіру мақсатында олардың арасындағы сәйкестіктерді анықтау; тілдік байланыстар мен қарым-қатынастарды, лингвистикалық және мәдениеттанулық құбылыстардың арасындағы ұқсастықтар мен айырмашылықтарды зерттеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Салыстырмалы-салғастырмалы тіл білімі
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты - тілдің салыстырмалы және салғастырмалы оқыту тәсілдерін белсенді меңгеру үшін оқытудың коммуникативтік қабілетін қамтамасыз ету, тілдің фонетикалық, морфологиялық, синтаксистік және лексикалық құрылысын дамыту заңдарын жүйелеу, оқытылатын тілдердегі сөзжасам принциптерімен, туыстық емес Тілдерді оқыту әдістері мен принциптерімен танысу, салыстырмалы-салғастырмалы тіл білімінің дамуына үлес қосқан ғалымдардың негізгі теориялық әзірлемелері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Қазақстан халықтарының әдебиеті: жаһандану дәуіріндегі дәстүрлі мәдени құндылықтар
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты – Қазақстанның қазіргі әдеби үдерісін зерттеу, Қазақстан халықтарының мәдениетімен, рухани мұрасымен таныстыру, сондай-ақ ұлттық мәдени құндылықтардың өзара байланысы мен өзара ықпалын зерттеу. Міндеттері: Қазақстандағы қазіргі әдеби үдеріс жағдайында «Еуразиялық идеяның» мәнін түсіну; магистранттардың ұлттық мәдениет пен әдебиет туралы көркемдік-эстетикалық көзқарасын қалыптастыру, жаһандану дәуіріндегі әлемдік әдеби үдеріс мәнмәтініндегі ұлттық әдебиеттің орны мен рөлін айқындау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Филологиялық білім берудің тарихы мен әдістемесі
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты – қазіргі әдістемелік зерттеулер негізінде әртүрлі әдеби мектептерді олардың өзара әрекеттесуін ескере отырып, магистранттар арасында оның дамуының негізгі кезеңдерінде филологияның тарихы мен әдістемесі туралы түсініктердің толық жүйесін және филологиялық білім беруді қалыптастыру. Міндеттері: заманауи әдістер мен әдістемелерді қолдана отырып, басқа мамандар жүргізген ғылыми зерттеулердің нәтижелерін білікті талдау, түсініктеме беру, қаорытындылау және қорытындылау дағдыларын меңгеру; XVIII-XXI ғасырлардағы тарихи-әдеби үдерістің теориялық үлгілері туралы түсініктерін қалыптастыру; әдебиет тарихының фактілеріне және оларды теориялық түсіну формаларына тарихи көзқарасты қалыптастыру; әдебиеттанудағы мәтінаралық тәсілдің мәнін зерттеп, мәтінаралық талдау дағдыларын меңгеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Жоғары мектептегі оқыту технологиялары
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты-магистранттарда жоғары мектепте оқыту технологиялары туралы, педагогикалық ЖОО-дағы филологиялық пәндер жүйесі туралы, олардың педагогикалық бағыттағы бітірушілерді кәсіби даярлаудағы орны туралы тұтас түсінік қалыптастыру. Пәнді оқу барысында магистранттарда жоғары білім беруді дамытудың қазіргі кезеңінде кәсіби міндеттерді шешу үшін әдістемелік ғылым мен білімнің қазіргі мәселелерін білу қабілетін қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Әлемдік мәдениет контекстіндегі орыс әдебиеті
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты - әртүрлі мәдени феномендерді салыстырмалы талдау қабілетін қалыптастыру; өнердің әртүрлі түрлерінің ерекшеліктерін меңгеру және әдебиеттің рөлі мен ерекшелігін түсіну; орыс мәдениетінің әмбебап константаларын таныстыру және меңгеру; орыс мәдениетінің негізгі сипаттамалары неғұрлым мәнерлі және толық ұсынылған мәтіндер корпусын меңгеру; кең тарихи-мәдени контексте жазушылардың жеке әдеби шығармалары мен шығармашылығын өз бетінше түсіну және талдау қабілетін дамыту.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Педагогикалық риторика
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты – педагогтың коммуникативтік және риторикалық құзыреттілігін қалыптастыру; мұғалімнің кәсіби қызметіне тән педагогикалық қарым-қатынас ерекшелігін, коммуникативтік-сөйлеу жағдайларының ерекшеліктерін ұғыну; кәсіби маңызды пікірлерді талдау және құру тәжірибесін меңгеру; жаңа тұрақты өзгермелі жағдайларда алған білімін және қалыптасқан білімдерді қолдана алатын, әртүрлі кәсіби міндеттерді өз шешімін іздеуге және табуға қабілетті креативті ойлайтын тілдік тұлғаны дамыту.Педагогикалық риторика курсы магистранттарда өз сөзін сын тұрғысынан ұғынуға, білім алушылардың сөздерінде коммуникативтік кемшіліктерді жоюға қабілетті қалыптастыруға тиіс.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Педагогикалық қарым-қатынас мәдениеті
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты - педагогикалық қарым-қатынастың ерекшеліктерін, мұғалімнің кәсіби қызметіне тән коммуникативтік-сөйлеу жағдайларының ерекшеліктерін ұғыну; тиімді педагогикалық қарым-қатынастың негізгі тәсілдерін үйрету; білім алушыларды педагогикалық қарым-қатынастың негізгі формаларымен таныстыру; Педагогикалық этикет формаларын меңгерумен байланысты дағдыларды қалыптастыру. Пәнді меңгеру нәтижесінде алған теориялық білімдер мен практикалық дағдыларды түлектер педагогикалық және қолданбалы қызметте қолдана алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Әдеби бағыттар мен мектептер
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты - әдебиеттанудағы негізгі бағыттар мен мектептер туралы білімді жүйелеу, категориялық аппаратты меңгеру, негізгі теориялық-әдеби ұғымдарды жүйелі бірлікке келтіру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Лингводидактиканың өзекті мәселелері
    Несиелер: 6

    "Лингводидактиканың өзекті мәселелері" пәнін меңгеру мақсаты - тілдерді оқытудың лингводидактикалық негіздері бойынша теориялық білімдердің қажетті жиынтығын меңгеру негізінде магистранттардың болашақ кәсіби қызметінде заманауи әдістерді, ұйымдастыру формалары мен технологияларын қолдануға дайындығын қалыптастыру болып табылады, ал бұл өз кезегінде педагогикалық білім беру магистрлерінің кәсіби құзыреттілігінің құрамдас бөлігі болып табылатын лингвистикалық және әдістемелік құзыреттілік негіздерін кеңейту және тереңдетуге септігін тигізеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Орыс тілі мен әдебиетін орысша оқытпайтын аудиторияда оқыту әдістемесі
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты – Қазақстанда білім беруді дамытудың негізгі үрдістерін, оның мазмұнын, оқыту технологияларын меңгеру. Курсты оқу барысында магистрант оқытушының кәсіби-педагогикалық мәдениетінің негіздерін, педагогикалық қызметте талап етілетін негізгі дағдылар мен іскерліктерді, білім беру үрдісінің нормативтік құжаттарын; оқу үдерісін практикалық ұйымдастыруды және орыс емес аудиторияда оқыту әдістемесін меңгереді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Код ON2

    Педагогика және психология ғылымдарын дамытуың теориялық- әдіснамалық негіздерін, оқыту әдістерін басқару және меңгеру үрдістерін, психологиялық-педагогикалық зерттеулердің мәні мен мазмұнын кәсіби қызметте қолданады;

  • Код ON4

    Кәсіби қарым-қатынас, тұлғааралық және мәдениетаралық өзара әрекеттесу мәселелерін шешу үшін орыс және шет тілдерінде ауызша және жазбаша түрде сөйлесе алады;

  • Код ON3

    Мәдениетаралық қарым-қатынас жағдайында қазіргі тіл жүйесінің қызмет ету заңдылықтарын жүйелейді, тіл мен мәдениеттің өзара әрекеттесуіндегі байланыс тәсілдерін ескере отырып, әртүрлі тілдердегі лингвистикалық және мәдени құбылыстарды ажыратады;

  • Код ON1

    Қазіргі заманғы ғылым философиясының өзекті мәселелерін, бағдарлау және сөйлеу коммуникациясының кәсіби негіздерін (тыңдау, оқу, сөйлеу, жазу) іскерлік хат алмасумен ) жұмыс істеу дағдысын (хат, электрондық пошта және т.б.) меңгереді;

  • Код ON6

    Әдебиет теориясы, әдебиет тарихы саласындағы негізгі ережелер мен концепциялар туралы білімдерін көрсете алады; көркем мәтіндердің әртүрлі жанрлары туралы түсініктері бар;

  • Код ON9

    Қарым-қатынастың әртүрлі салаларында қабылданған коммуникативтік стратегиялар мен тактикаларды, риторикалық, стилистикалық және тілдік нормалар мен әдістерді меңгереді;

  • Код ON11

    Білім беру үдерісіне қатысушылармен, әлеуметтік серіктестермен, ұжымды басқарумен тиімді өзара әрекеттесу үшін ғылым мен білімнің заманауи мәселелері бойынша білімдерін пайдаланады; халықаралық тәжірибе негізінде нормативтік-құқықтық актілерді, оқу бағдарламаларын, оқу бағдарламаларын жобалау дағдыларын қолданады;

  • Код ON8

    Aқпарат құралдарының қызметін түсінеді, олардың сапасын бағалай алады және оқу үдерісінде ақпараттық құралдар мен ақпараттарды пайдалана алады;

  • Код ON12

    Негізгі оқытылатын тіл мен әдебиет теориясы мен тарихы саласында алған білімдерін өзінің ғылыми-зерттеу қызметінде көрсетеді.

  • Код ON5

    Филология саласындағы қазіргі ғылыми парадигма және оның даму динамикасы, филологиялық зерттеудің әдіснамалық принциптерінің жүйесі мен әдіснамалық әдістері туралы білімін көрсете алады;

  • Код ON10

    Практикалық іс-әрекетінде зерттеулік және цифрлық дағдыларды, маркетингтік зерттеулер мен менеджмент саласындағы озық тәжірибелерді салыстырмалы талдау нәтижесінде алынған ақпаратты пайдаланады;

  • Код ON7

    Орыс тілді емес аудиторияда филологиялық пәндерді оқытудың білім беру технологиялары мен нақты әдіснамаларын меңгереді;

Top