Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B01201 Педагог-тарбиеші және мектепке дейінгібілім беру әдіскері в Х.Досмұхамедов атындағы Атырау университеті

  • Балалар психологиясы
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты-балалардың психикалық дамуының жетекші заңдылықтарын ашу, студенттердің психикалық даму кезеңдері туралы, баланың жас ерекшелік психологиялық ерекшеліктері туралы түсініктерін қалыптастыру. Мазмұнына балалар психологиясына кіріспе, балалар психологиясының әдістері, шетелдік және отандық психологиядағы балалар дамуының мәселелері, нәрестелердің психологиялық ерекшеліктері; ерте жастағы және мектепке дейінгі жастағы психикалық даму; бала тұлғасының даму шарттары: отбасы, "балалар қоғамы", ересек; мектепке дайындық мәселесі кіреді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Академиялық жазылым
    Несиелер: 3

    Курстың мақсаты студенттердің академиялық жазу жанрының негіздері бойынша теориялық білімдерін және академиялық оқу және зерттеу мәтіндерін жазудың практикалық дағдыларын қалыптастыру болып табылады. Курсты оқу студенттерге ғылыми деректер қорынан ақпаратты іздеуге, мәтіндерді талдауға және қорытындылауға, академиялық жазбаның әртүрлі жанрларымен жұмыс істеуге байланысты кәсіби қызметті жүзеге асыруға мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Тәрбиеші мамандығына кіріспе
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: болашақ мұғалімді педагогикалық мамандыққа және педагогикалық білім саласына енгізу; педагог-тәрбиешінің мамандығына деген қызығушылығын ынталандыру және бекіту; педагогикалық мамандықтың гуманистік сипатын ашу, ЖОО-ның өміріне бейімделуге және оқу-тәрбие процесінде Өзін-өзі жүзеге асыруға ықпал ету. Курстың мазмұны: кәсіби педагогикалық қызметтің пайда болуы және дамуы, оның гуманистік сипаты, қазіргі қоғамдағы рөлі; педагогикалық мамандық: жалпы сипаттамасы, ерекшеліктері, даму болашағы; педагогикалық мамандық түсінігі, оның әртүрлілігі; педагог тұлға-мектепке дейінгі білім беру жүйесінің құрылымы, оның кәсіби маңызы бар қасиеттері; педагог-тәрбиешінің жеке тұлғасына және кәсіби құзыреттілігіне қойылатын талаптар (мемлекеттік білім беру стандарты); педагогтың педагогикалық этикасы; педагог-тәрбиешінің жалпы және кәсіби мәдениеті; педагог-тәрбиеші тұлғасының дайындығы және кәсіби қалыптасуы; педагог-тәрбиеші мамандығын игерудің мазмұны, нысандары мен әдістері;; мектепке дейінгі білім берудің болашақ педагог-тәрбиешісі кәсіби өзін-өзі тәрбиелеу, өзін-өзі білім беру және өзін-өзі жетілдіру

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Мектепке дейінгі педагогика
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты мектепке дейінгі педагогика теориясы саласында фундаменталды құзыреттілікті қалыптастыру және мектепке дейінгі білім беру саласында кәсіби педагогикалық функцияларды жүзеге асыруға практикалық дайындық болып табылады. Курстың мазмұны мектепке дейінгі педагогиканың теориялық негіздерін, ерте жастағы балаларды, мектепке дейінгі жастағы балаларды дамыту, тәрбиелеу және оқыту негіздерін, ерте жастағы және мектепке дейінгі жастағы балалардың негізгі іс-әрекет түрлері олардың даму, оқыту және тәрбиелеу шарты ретінде кіреді.; мектепке дейінгі мекеменің тұтас педагогикалық процесі, мектепке дейінгі білім беру мекемелеріндегі педагогикалық үдерісті жоспарлау, Мектепке дейінгі білім берудің қазіргі заманғы тұжырымдамаларына сәйкес білім беру үдерісін моделдеу, мектепке дейінгі білім беру мекемесінің педагогикалық үдерісін ізгілендіру

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Жас ерекшелік физиологиясы және мектепке дейінгі гигиена
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты-мектепке дейінгі жастағы балалардың жас физиологиясының ерекшеліктерін оқу, болашақ тәрбиешілер қызметінде ойлаудың психологиялық-педагогикалық бағыттылығын қалыптастыруға ықпал ету. Мазмұнда балалардың өсуі мен дамуының жалпы заңдылықтары, ағза мүшелері мен жүйелерінің жас ерекшелік физиологиялық ерекшеліктері,көрсеткіш-физиологиялық дамуы, оның қоршаған ортамен өзара қарым-қатынасы және мектеп жасына дейінгі балалардың денсаулығын сақтау мен қолдауға қазіргі заманғы көзқарас; бала қызметінде оңтайлы жағдайларды қамтамасыз ететін гигиеналық нормативтер оқытылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Мектепке дейінгі білім берудегі денсаулық сақтау технологиясы
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: студенттерді дені сау жас ұрпақты тәрбиелеудің қажетті шарты ретінде мектепке дейінгі білім берудегі денсаулық сақтаудың концептуалды негіздерімен таныстыру, гуманистік дүниетаным мен денсаулық мәдениетін қалыптастыру. Мазмұнда проблеманың теориялық-әдіснамалық негіздемесін зерттеу, денсаулықты сақтаудың ұйымдастырушылық негіздері, Денсаулық қалыптастыру қызметінің моделі, мектепке дейінгі білім беру мекемесіндегі денсаулықты мониторингілеу және алдын алу, денсаулықты сақтау білім беру технологиялары, тәрбиешіні мектепке дейінгі тәрбиеге дайындау кіреді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Баланың физикалық дамуы мен денсаулығын жақсартуға бағытталған іс-шараларды ұйымдастыру
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты баланың денсаулығын нығайту және физикалық дамуына бағытталған іс-шараларды жоспарлау және ұйымдастыру болып табылады. Мазмұнына режимдік сәттерді, таңғы гимнастиканы, сабақтарды, серуендеуді, шынығуды, дене шынықтыру мен мерекелерді ұйымдастыру мен өткізуді; мәдени-гигиеналық дағдыларды тәрбиелеуге және денсаулықты нығайтуға бағытталған режимдік сәттерді (жуыну, киіну, тамақтану, ұйқы) ұйымдастыру мен өткізуді; шынықтыру рәсімдерін, дене шынықтыру мен мерекелерді балалардың жасына сәйкес оқу кіреді.; дене тәрбиесі бойынша іс-шараларды бақылау және талдау; дене тәрбиесі процесін түзету бойынша ұсыныстар әзірлеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Мектеп жасына дейінгі балалардың өмір қауіпсіздігі негіздері және дене шынықтыру әдістемесі
    Несиелер: 5

    Оқу пәнін оқытудың мақсаты: мектепке дейінгі ұйымның болашақ педагог-тәрбиешілері мен әдіскерлерінің қауіпсіз өмір сүру негіздері және мектеп жасына дейінгі балалардың дене шынықтыруын оқыту әдістемесі бойынша кәсіби біліктері мен дағдыларын қалыптастырудағы теориялық, практикалық және әдістемелік дайындық. Пәннің міндеттері: - білім алушылардың мектеп жасына дейінгі балалардың жас және жеке ерекшеліктеріне сәйкес қауіпсіз өмір сүру негіздері, дене шынықтыруды оқытудың нысандары, әдістері мен тәсілдері бойынша білім жүйесін меңгеруі; - болашақ тәрбиешілердің білім жүйесімен, кәсіби шеберліктерімен және педагогикалық қабілеттерімен қаруландыру; - мектеп жасына дейінгі балалардың тіршілік қауіпсіздігі және дене тәрбиесі негіздерін қалыптастыру бойынша білім беру жұмысын жүзеге асыру. -мектеп жасына дейінгі балаларда салауатты өмір салты дағдыларын қалыптастыру әдістерін және мектепке дейінгі ұйымдарда білім беру процесін ұйымдастыруда денсаулық сақтау технологиялары бойынша оқыту; - жас ерекшелік топтары бойынша сабақ жоспарларын жасақтай білу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Мектепке дейінгі білім берудегі тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі
    Несиелер: 5

    Пәнді окытудың мақсаты студенттерге жалпы мектепке дейінгі ұйымдағы балалармен жүргізілетін тәрбие жұмысын ұйымдастырудың мәнін, принциптерін, мазмұнын, әдістемесін, тәрбиенің шеберлігін, балалармен іс-әрекетті ұйымдастырудың әртүрлі әдістері мен формаларын, технологиясын теориялық меңгерту, тәрбиелік міндеттерді кәсіби денгейде шешу үшін қажет болатын құзырлылықпен каруландыру болып табыладыБолашақ мамандардың мектепке дейінгі балалардың өмірін ұйымдастыру және тәрбиелеу саласына кәсіби құзыреттілігін, тәрбиеленушілермен өзара іс-әрекетінде тұлғаға бағдарланған позициясын қалыптастыру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Денсаулықтың биомедициналық және әлеуметтік негіздері
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: болашақ мектепке дейінгі ұйым педагог-тәрбиешілері мен әдіскерлерінің кәсіби қасиеттерін қалыптастырудағы дене және психикалық саулығын педагогикалық бақылау негіздері бойынша теориялық, практикалық және әдістемелік дайындық болып табылады. Пәннің міндеттері: - денсаулықты баланың денесінің күйі мен қасиеті ретінде зерттеу; - ерте және мектепке дейінгі жастағы балалар денсаулығының әлеуметтік және медициналық-биологиялық негіздерін зерделеу; -балалардың білім беру мекемесінің жағдайына бейімделуіне медициналық-педагогикалық қолдау көрсетуге ықпал ету; - балалар аурулары мен жарақаттанудың алдын алу бойынша біліммен қаруландыру; - мектепке дейінгі білім беру мекемесінде болу кезеңінде балалардың дамуы мен денсаулығын, әр баланың көңіл-күйіндегі өзгерістерді медициналық-педагогикалық бақылау тәсілдерін анықтау; - мектепке дейінгі білім беру мекемесі жағдайында қауіпсіз ортаны жоспарлау және ұйымдастыру;.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Білім беруде IT қолдану
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты - оқу процесінде ақпараттық және коммуникациялық технологияларды (АКТ) қолдану бойынша білім алушының құзыреттілігін қалыптастыру негізін құрайтын білім беру мен білім беруде ақпараттық және коммуникациялық технологияларды пайдалану саласындағы білім, білік және дағды жүйесін дамыту. "Білім беруде IT қолдану" курсында мұғалімнің күнделікті қызметінде компьютерді пайдалануға байланысты жалпы мәселелер, компьютердің дидактикалық құрал ретіндегі мүмкіндіктері қарастырылады. Практикалық материал ретінде мектептің оқу үрдісінде АТ-ны қолдану мәселелері қарастырылады: әртүрлі бағыттағы Педагогикалық бағдарламалық құралдарды пайдалану; нақты объектілерді (оқу боталарын) басқаруды жүзеге асыру; виртуалды модельдермен компьютерлік эксперименттерді ұйымдастыру және өткізу; жаһандық және жергілікті желілерде әртүрлі формадағы ақпаратты мақсатты іздестіруді жүзеге асыру, оны жинау, жинақтау, сақтау, өңдеу және беру; оқушылардың зияткерлік бос уақытын ұйымдастыру және т. б.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Кәсіпкерлік негізі және ментор стартаптары
    Несиелер: 5

    Курсты оқытудың мақсаты студенттердің Қазақстанда кәсіпкерлік принциптері, жаңа идеяларды іздеу және стартаптар құру әдістері, студенттер мен басқаларды кәсіпкерлікпен айналысуға тарту туралы білімдерін қалыптастыру болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Отбасы педагогикасы
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты-қазіргі отбасы туралы ғылыми-теориялық негіздерді қамтамасыз ету, әртүрлі отбасылармен жұмыс жасауда туындайтын қиындықтарды шешуде осы саладағы білімді жетілдіру, болашақ мамандардың теориясы мен практикасының үйлесімінде дағдылары мен қабілеттерін қалыптастыру. Болашақ мұғалімдерге отбасының қоғамдағы әлеуметтік рөлін түсіндіруге және олардың тәрбиелік функцияларын белгілеуге көмектесу. Пәннің міндеттері: 1. отбасылық тәрбие теориясын зерттеу. 2.болашақ тәрбиешілерге отбасындағы балаларды тәрбиелеу бойынша мазмұнды және тиімді жұмыс жүргізуге көмек көрсету. 3.ата-аналардың педагогикалық мәдениетін дамытуда отбасында балаларды тәрбиелеу мүмкіндігін зерттеу. 4. отбасылық тәрбие мәселелерін шешуде оқушылардың белсенділігі мен шығармашылығын дамыту. Пән болашақ тәрбиешілердің отбасылық тәрбие саласындағы теориялық және практикалық білімін кеңейтеді, отбасы тарихын, оның тәрбиелік мәнін, отбасы түрлері мен атқаратын функцияларын, отбасылық тәрбие көздерін, отбасылық тәрбиенің педагогикалық мәселелерін, қазіргі қоғамдағы отбасылық тәрбиенің құқықтық негіздерін, отбасындағы балаларды тәрбиелеудің педагогикалық ерекшеліктерін, отбасы мен мектепке дейінгі ұйымның өзара әрекеттесуін анықтайды. оларды шешу жолдары туралы идеялар.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Мектепке дейінгі ұйымда қазақ (орыс) тілін оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты студенттердің қазақ (орыс) тілінің негіздерін терең түсінуін қалыптастыру және оларды тиімді әдістермен және балалармен жұмыс істеу тәсілдерімен қаруландыру болып табылады. Мазмұнға тілдермен байланысты сөйлеу дағдылары мен іскерліктерін зерделеу, қазақ (орыс) тілін оқыту әдістемесін меңгеру; оқыту мен тәрбиелеудің әдістемесі мен әдістерін, оның ішінде ерекшеліктер баланың жан-жақты дамуына ықпал ете отырып, баланың психологиялық дамуы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Мектеп жасына дейінгі ұйымда тұрақты даму негіздерін оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты-мектепке дейінгі мекемелерде тұрақты даму негіздерін оқыту әдістемесі бойынша студенттердің терең теориялық білімдерін қалыптастыру, мектепке дейінгі жастағы балаларды оқыту процесінің тиімділігін анықтайтын негізгі әдістерді, әдістер мен критерийлерді дамыту тәжірибесін байланыстыру.Мазмұнына орнықты дамуға оқытудың концептуалды принциптерін зерделеу; мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың мазмұны және тұрақты даму элементтері; мектепке дейінгі білім берудің қазіргі бар білім беру бағдарламаларын түрлендіру және жаңа білім беру бағдарламаларын құру кіреді.; мектепке дейінгі білім беруде оқыту мен оқытуға тұрақты даму негіздерін енгізу әдістері мен әдіснамасын интеграциялаудың практикалық мысалдары.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Кәсіби қазақ (орыс) тілі
    Несиелер: 5

    Пән мақсаты-студенттердің қазақ (орыс, шет тілдерінде) мектепке дейінгі білім берудің кәсіптік негіздерін, сөздік терминдерінің этимологиясын және терминологиясын, мағынасын, ұғымдарын және арнайы әдебиеттегі мектепке дейінгі білім берудің негізгі мәселелерін қазақ тілінде қалыптастыру болып табылады.)

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • "Мәңгілік Ел" идеясы және Қазақ халқының рухани мәдениеті
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: қазақ халқының ұлттық мәдениетін, оның тарихы, тілі, дәстүрі, өзіндік ерекшелігі сияқты маңызды компоненттерін зерделеу, сондай-ақ қазақ халқының ұлттық мүдделерін, ұлттық құндылықтарын саналы түрде қабылдау негізінде білім алушылардың жоғары деңгейлі ұлттық сана-сезімі мен ұлттық рухты қалыптастыру. Пәнді оқу барысында келесі аспектілер қарастырылады: қазақтардың көшпелі өмірінің құндылықтары, номадтардың халықтық философиясы, қазақ ауыз әдебиеті, халық білімі, қазақ қоғамының рухани мәдениетіне жататын салт-дәстүрлер мен әдет-ғұрыптар және т.б. қазақ халқына тән рухани құндылықтар туралы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Балабақша мен отбасының өзара әрекеттесуінің инновациялық формалары
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты-бала тәрбиесіндегі балабақша мен отбасының өзара әрекеттесуінің инновациялық формалары туралы ғылыми және теориялық негіздерді игеру, теория мен практиканы ұштастыра отырып, ата-аналармен жұмыстың инновациялық түрлері бойынша кәсіби дағдылар мен дағдыларды қалыптастыру және қалыптастыру. Оқу пәнін оқытудың міндеттері: - Балабақша мен отбасы ынтымақтастығының түрлерін қарастыру. - Балабақшада және отбасында тәрбиені ұйымдастырудың әдістері мен тәсілдерін қолдану. - Балаларды тәрбиелеуде отбасы мен балабақшаның өзара іс-қимылын дамыту. - Ата-аналармен балабақша жұмысының инновациялық формаларын қолдана білуде оқушылардың белсенділігін дамыту. Тәртіп ата-аналар мен тәрбиешілердің өзара әрекеттесуінің бірлігінде отбасылық тәрбие ерекшеліктерін дамытуға, балалардың ұлттық отбасылық тәрбиесін арттыруға және оның тиімділігін дәлелдеуге ықпал етеді. Оқушылар отбасылық тәрбиенің психологиялық - педагогикалық аспектілерін, отбасылық тәрбиенің ерекшеліктері мен стильдерін, балабақша мен отбасының өзара әрекеттесуінің инновациялық формаларын, ата-аналармен қарым-қатынас формаларын, ата-аналармен әңгімелесу әдістемесін, педагогикалық кеңесті өткізуге қойылатын талаптарды игереді..

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Қоғамға қызмет ету
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: волонтерлік қызмет саласында әлеуметтік әріптестікті ұйымдастыру үшін теориялық және практикалық білімді қалыптастыру, ол күнделікті өмірде практикада қолдана алатын рухани-адамгершілік қасиеттерді дамыту. Пәннің мазмұны: ҚР-да волонтерлік қозғалысты дамыту, Волонтерлік қызметті ұйымдастырудың қазіргі жағдайы мен модельдері, әлеуметтік салада волонтерлік қызметте педагогикалық технологияларды пайдалануды регламенттейтін құқықтық құжаттар, волонтерлік қызметте педагогикалық технологиялар.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Экология және тіршілік қауіпсіздік негіздері
    Несиелер: 5

    Оқу пәнінің мақсаты табиғат пен қоғамның тұрақты дамуының негізгі заңдылықтары туралы бірыңғай түсінікті қалыптастыру, техносферада адамды антропогендік, техногендік және табиғи шығу тегінің сыртқы теріс әсерінен қорғауды құру болып табылады. Адамның қоршаған ортамен қауіпсіз өзара әрекеттесу жолдары, еңбекті қорғау және төтенше жағдайлардың жағымсыз факторларынан қорғау мәселелері қарастырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Мектепке дейінгі ұйым әдіскерінің педагогикалық қызметі
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты мектепке дейінгі ұйымның педагог-тәрбиешісі мен әдіскерінің кәсіби шеберлігін жан-жақты арттыру, шығармашылық әлеуетті дамытуға және жинақтауға және әдістемелік жұмысты жүзеге асыруда мектепке дейінгі ұйымның педагогикалық қызметін үйлестіруге бағытталған өзара байланысты іс-әрекеттер туралы білім жүйесін қалыптастыру болып табылады. Пәннің міндеттері: - мектепке дейінгі білім беру ұйымы педагогінің педагогикалық қызметінің ерекшеліктері, педагог-тәрбиешінің және мектепке дейінгі ұйым әдіскерінің жеке басына қойылатын функционалдық міндеттері мен талаптары - мұғалімнің аналитикалық-болжамдық қызметі, басқару функциясы ретінде жоспарлаудың мәні мен принциптері; - бақылау функциясының маңызы мен мәні, мектепке дейінгі ұйым әдіскерінің педагогикалық қызметін ұйымдастырудың кезеңдері, шарттары мен принциптері; - мектепке дейінгі ұйымда педагогикалық қызмет пен әдістемелік жұмысты дамытудың перспективалық бағыттары; - мектепке дейінгі білім беруді дамытудың заманауи үрдістері, білім беру бағдарламалары, жүйелер мен технологиялар.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Сенсорика және қарапайым математикалық түсініктерін қалыптастыру әдістемесі
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты: студенттерге білімді және іскерлікті үшін қажетті кәсіби шешімдер оқу-тәрбиелік міндеттерді, мектепке дейінгі жастағы балалардың пайда болатын қарапайым математикалық түсініктері. Курстың мазмұнына кіреді: Сенсорика және әдістемелер қарапайым математикалық түсініктерді қалыптастыру; жиындар арасындағы қарым-қатынас; Эйлер-Венн диаграммалары; жиындарға операциялар жасау, надмножествалармен операциялар жасау заңдары; жиындарды класстарға бөлу; балаларда жиын туралы түсініктерді дамыту; заттардың белгілері бойынша топталуымен, жіктелуімен және сериясымен танысу; сандық түсініктерді қалыптастыру әдістемесі; екі жиын элементтерін салыстыру тәсілдері; балалардың заттардың формалары мен геометриялық фигураны қабылдау ерекшеліктері; геометриялық фигурада арифметикалық есептерді шешу ерекшеліктері. мектепке дейінгі мекемелер.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Мектепке дейінгі ұйымдарда зерттеу жұмыстарын ұйымдастыру
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: Болашақ мектепке дейінгі білім беру педагогтарына білім, мектепке дейінгі мекемелерде зерттеу қызметін ұйымдастыру принциптерін меңгеруге көмектесу. Мазмұны: Эксперименталды-зерттеу қызметінің мақсаттары мен міндеттері; балалардың эксперименталды жіктелуі; жқд балалардың эксперименталды ұйымдастыру ерекшеліктері; балалардың эксперименталды іс-әрекеті үшін жағдай жасау; мектеп жасына дейінгі балалармен бірлескен Эксперименталды-зерттеу іс-әрекетін ұйымдастыру технологиясы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Мектеп жасына дейінгі балалардың үштұғырлы тілін дамытудың әдістемесі
    Несиелер: 5

    Пән мақсаты: Үш тілді оқытуды дамыту әдістемесі арқылы сөйлеу, жазу, тыңдау және оқу. Мазмұнға оқу кіреді: қазақ тілі-мемлекеттік тіл, Орыс тілі – ұлтаралық қатынас тілі және ағылшын тілі-жаһандық экономикаға табысты кірігу тілі; оқыту әдістемесі мен технологиясы, әдеби тілдің негізгі нормалары.; көптілді орта жағдайында коммуникативтік дағдыларды қалыптастырудың мәні мектепке дейінгі балалардың сөйлеу дағдыларын, қарым-қатынас мәдениетін, шығармашылық тілдік қызметін қалыптастыруға Гогтың рөлі мен әсері барлық түрлерін білу; сөйлеу этикасының нормаларын сақтау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Мектепке дейінгі ұйымдарда әдістемелік жұмысты ұйымдастыру
    Несиелер: 5

    Оқу пәні білім алушыларды мектепке дейінгі білім берудің негізгі педагогикалық тәсілдеріне, шығармашылық және зерттеу үдерістерін басқару және ұйымдастыру әдістеріне, мектепке дейінгі ұйымның нормативтік-құқықтық құжаттамасын талдауға, мектепке дейінгі ұйымда әдістемелік жұмысты жоспарлауды, ұйымдастыруды, үйлестіруді және бақылауды жүзеге асыруда практикалық дағдыларды меңгеруге оқытуға ықпал етеді. Пәннің мақсаты: психологиялық-педагогикалық ғылым мен білім беру тәжірибесінің тез жаңаруы жағдайында, мектепке дейінгі білім беруді стандарттау жағдайында мектепке дейінгі білім беру саласындағы әдістемелік жұмыстың мәнін игеру. Пәннің міндеттері: - мектепке дейінгі білім беру бағдарламаларының мазмұны, мектепке дейінгі білім беру мәселелері бойынша әдістемелік ұсынымдар; - мектепке дейінгі ұйымда әдістемелік жұмысты ұйымдастырудың негізгі ғылыми тәсілдері, әдістемелік жұмыстың дәстүрлі және инновациялық педагогикалық технологияларының ерекшеліктері; - отандық және шетелдік педагогикалық тұжырымдамалар, ҚР мектепке дейінгі білім беру жүйесі, оның даму жағдайы мен перспективалары; - қоғамдық және отбасылық мектепке дейінгі білім берудің педагогикалық технологияларының даму және денсаулық сақтау әлеуеті; - балабақшадағы әдістемелік жұмыс технологиялары - тәрбиеленушілердің жас және жеке ерекшеліктеріне сәйкес әдістемелік және білім беру қызметін жоспарлау және ұйымдастыру. - мектепке дейінгі білім беру ұйымының әдістемелік кабинетін жабдықтауға қойылатын талаптар.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Педагогикалық технологияларды жобалау
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты студенттерді оқу-тәрбие процесін технологизациялаумен байланысты Білім және іскерлікпен қаруландыру, өз бетінше ұғынылатын кәсіби-педагогикалық қызметке ынталандыру. Мазмұнына оқыту моделін және қазіргі педагогикалық технологияларды оқу, педагогикалық технологияның негізі ретінде педагогикалық есептің мәні, педагогикалық жобалау технологиясының мәні, педагогикалық жобалау кезеңдері: моделдеу, жобаны құру, құрастыру, кәсіби оқытудың формаларын, әдістері мен құралдарын жобалау, педагогикалық өзара әрекеттесуді жобалау, кәсіптік білім беруде оқытудың заманауи технологиялары кіреді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Сандық білім беру ресурстарын жасақтау
    Несиелер: 5

    "Сандық білім беру ресурстарын жасақтау" пәнін оқу "АКТ", "білім беруде IT-ны қолдану" курсының біліміне негізделеді. Пәнді оқу барысында студенттер педагогикалық жобалау негіздерін меңгеруі керек, білім беру қызметінде электрондық білім беру ресурстарының мүмкіндіктерін пайдалану есебінен оқу процесін қалай қарқындатуға болатынын түсіну керек (оқыту процесінің тиімділігі мен сапасын арттыру; пәнаралық байланыстарды тереңдету; қажетті ақпаратты іздеу көлемін ұлғайту және оңтайландыру; танымдық қызметтің белсенділігін арттыру); білім алушының тұлғасын дамыту, ақпараттық қоғам жағдайында жеке тұлғаны қолайлы өмірге дайындау (ойлаудың әртүрлі түрлерін дамыту; коммуникативтік қабілеттерін дамыту; компьютерлік графиканы, мультимедиа технологиясын пайдалану есебінен эстетикалық тәрбие беру; ақпараттық мәдениетті қалыптастыру, ақпаратты өңдеуді жүзеге асыру қабілеті).

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Әр түрлі жас топтарында математиканы оқытуды ұйымдастырудың теориялық негіздері
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты-студенттердің кәсіби құзыреттілігін, мектепке дейінгі білім беру жүйесін дамыту бағыттарын қамтамасыз ету, мектепке дейінгі жастағы балалардың әртүрлі топтарындағы математика негіздері саласындағы қазіргі заманғы бағдарламаларды жүзеге асырудың әдістемелік және тәжірибелік іскерліктері кешенін қалыптастыру; мектепке дейінгі мекемелерде жұмысты талдай білуді қалыптастыру. Мектепке дейінгі жастағы балаларды оқыту мен математикалық дамытуды ұйымдастыру; математикалық түсініктерді дамыту бойынша бағдарлама бөлімдерінің мазмұны мен құрылымы.; математика элементтеріне балаларды оқытудың формалары, әдістері мен құралдары; мектепке дейінгі балалардың математикалық дамуындағы дидактикалық ойындардың маңызы мен орны; әр түрлі жас топтарында мектепке дейінгі білім беру мекемелерінде математикадан сабақ ұйымдастыруға қойылатын заманауи талаптар; мектепке дейінгі білім беру мекемелеріндегі балалардың математикалық дамуы бойынша жұмысты жоспарлау (жоспарлау түрлері, сабақтың жоспары мен конспектісі, сабақтың өзіндік талдауы).

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Жаратылыстануды оқыту қызметінің теориясы мен әдістемесі
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты: әлемнің жаратылыстану-ғылыми бейнесін қалыптастыру, студенттердің ғылыми жаратылыстану, тарихи, өлкетану, жалпы педагогикалық және әдістемелік білімдерінің жиынтығын қамтамасыз ету. Курстың мазмұны: мектепке дейінгі балаларды қоршаған ортамен таныстыру теориясы, әдістері және әдістемесі; жүйелі және эпизодтық бақылау жүргізу әдістемесі; қазіргі кезеңде оқыту әдістемесін дамыту; Жаратылыстану пәнін оқыту әдістемесі. мектепке дейінгі жастағы балалардың әлемнің тұтас суретінің түсініктері мен түсініктерін қалыптастыру; жаратылыстану бойынша практикалық жұмыстар, оларды ұйымдастыру ерекшеліктері; мектепке дейінгі баланың танымдық даму процесіндегі ұйымдастырушылық формалардың жүйесі; әртүрлі даму құралдарымен дербес жұмыстарды ұйымдастыру және ұстау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Мектеп жасына дейінгі балалардың сөйлеуін дамыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Пән мақсаты-студенттердің ана тілін оқытудың лингводидактикалық және психофизиологиялық негіздерін терең түсінуін қалыптастыру және оларды балалармен жұмыс жасаудың тиімді әдістері мен тәсілдерімен қаруландыру. Мазмұнда шетелдік және отандық педагогикадағы сөйлеуді дамыту мәселелері, балабақшадағы сөйлеуді дамыту жүйесі, байланыстырғыш сөйлеуді дамыту әдістемесі, сөздікті дамыту әдістемесі, тілдің грамматикалық құрылысын қалыптастыру әдістемесі, сөйлеудің дыбыстық мәдениетін тәрбиелеу әдістемесі, көркем әдебиетпен жұмыс істеу әдістемесі, балаларды сауатты оқытуға дайындау, Мектепке дейінгі жастағы балалардың сөйлеу дамуын диагностикалау, мектепке дейінгі ұйымда балалардың тілін дамыту бойынша жұмыстарға әдістемелік басшылық жасау оқытылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Мектеп жасына дейінгі балалардың сөздік қорын дамыту әдістемесі
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты-мектепке дейінгі балалардың сөздік қорын дамыту әдістемесі. Мектепке дейінгі жастағы балалардың тілдік дамуының диагностикасы, мектепке дейінгі жастағы балалардың сөздік қорын дамыту әдістемесі Мектепке дейінгі жастағы балалардың тілдік дамуының диагностикасы, мектепке дейінгі жастағы балалардың сөздік қорын дамыту әдістемесі

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Инклюзивті білім беру
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты: мектеп жасындағы балалардың физикалық және адамгершілік денсаулығын қалыптастыру, дамыту, сақтау; әртүрлі категориядағы балалардың әлеуметтенуін зерттеу: мүмкіндігі шектеулі, эмиграцияланған, девиантты, дарынды және т.б. интеграциялық оқыту жағдайында жалпы білім беру үдерісіне, оларға психологиялық қолдауды қамтамасыз ету әдістерін үйрену.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Мектепке дейінгі білім беруде қаржы-экономикалық сауаттылықтың қазіргі заманғы аспектілері
    Несиелер: 5

    Бұл пәннің мақсаты экономикалық және қаржылық сауаттылықтың базалық деңгейін, экономикалық ойлауды қалыптастыру, экономикалық мәселелер бойынша дәлелді пайымдауларды шығара білу, жеке және қоғамдық өмірде жауапты қаржылық және экономикалық шешімдерді қабылдаудың практикалық дағдыларын қалыптастыру, қазақстандық қоғам өміріндегі болып жатқан өзгерістерге бағдарлау мен әлеуметтік бейімделуге, сондай-ақ бітірушілердің кәсіби бағдарына қажетті нақты экономикалық жағдайларды талдауда тәжірибе алу болып табылады. "Еңбек — өнім", "жарнама", "ақша", "тұрмыстағы пайдалы дағдылар мен әдеттер" бөлімдер мазмұнындағы қаржылық және экономикалық сауаттылықты жүзеге асыру әдістері, мектепке дейінгі балалардың қаржылық-экономикалық сауаттылығын жүзеге асыру бойынша әдістемелік ұсынымдар қарастырылады және этикалық, Еңбек және экономикалық тәрбиенің тығыз байланысын қарастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Мектеп жасына дейінгі балалар үшін роботохеника бойынша практикум
    Несиелер: 5

    Пәнді игерудің мақсаты-білім алушылардың инженерлік әлеуетін, мектепке дейінгі ұйымның білім беру процесінде мектеп жасына дейінгі балалардың техникалық шығармашылығын дамыту үшін жобалау және бағдарламалау арқылы LEGO Education WoDo білім беру конструкторларын қолдану саласындағы құзыреттіліктерін қалыптастыру. Оқу пәнін оқытудың міндеттері: - білім алушыларды LEGO Education WoDo білім беру конструкторларымен, оның бағдарламалық жасақтамасымен, роботтарды жасау және бағдарламалау технологияларымен, робототехниканы оқыту әдістерімен және тәсілдерімен, осы конструкторларды мектеп жасына дейінгі балалармен жұмыста қолдану ерекшеліктерімен таныстыру; - білім алушылардың LEGO Education WoDo білім беру бағдарламасын пайдалана отырып роботтарды жинауға және бағдарламалауға бағытталған тәжірибелік біліктерін және дағдыларын қалыптастыру; - мектепке дейінгі білім беру стандартының талаптарына және жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту міндеттерін шешуге мектепке дейінгі балалардың кәсіби дайындығын қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Мектепке дейінгі ұйымда қазіргі заманғы педагогикалық әдістерді қолдану (М.Монтессори,«Step by step»).
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты-студенттерді мектепке дейінгі оқытуда заманауи педагогикалық әдістер мен тәсілдерді қолдану дағдылары мен білімдерімен қаруландыру болып табылады. Пәннің мазмұнына балаларды дамыту және тәрбиелеу бойынша бағдарламаның мазмұнын (М. Монтессори, "Stepbystep") оқу кіреді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Мектепке дейінгі қосымша білім беруді ұйымдастыру
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты студенттерді қажетті біліммен, іскерлікпен және қосымша білім беру бойынша жұмысты ұйымдастыру дағдыларымен қаруландыру, мектепке дейінгі балалардың қосымша білім беру бойынша жұмысқа теориялық және практикалық дайындығын қамтамасыз ету болып табылады. Курстың мазмұнында: мектепке дейінгі мекемеде қосымша білім беруді ұйымдастырудың теориялық негіздерін, қосымша білім беруді басқару негіздерін, қосымша білім беруді ұйымдастырудың нормативтік базасын, дамыту ортасын құрудың жаңа тәсілдерін қалыптастыруды үйрену қарастырылған.; мектепке дейінгі мекемелерде қосымша білім беруді ұйымдастыру бойынша жұмысты жоспарлау

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Білім берудің жаңартылған мазмұны бойынша оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: болашақ педагог-тәрбиеші мамандарға жаңартылған мектепке дейінгі білім беру саласындағы өзгерістерге икемді әрекет етуге ықпал ету, пәннің мазмұнын түсіндіру және оны мектепке дейінгі білім беру тәжірибесінде қолдану және кәсіби құзыреттіліктерін қалыптастыру. Пәннің міндеттері: - мектепке дейінгі білім беру саласындағы халықаралық процестерді талқылау; - мектепке дейінгі білім беру мазмұнын жаңартудың қажеттілігін, себептері мен мақсаттарын анықтау; - мектепке дейінгі ұйымда педагогикалық процесті ұйымдастыруда ұлттық құндылықтар және баланың тұлғалық құзыреттілігінің кең ауқымын қалыптастырудың негізін түсіндіру; - қазіргі мектепке дейінгі білім беру мазмұнын анықтайтын ресми құжаттар (стандарт, оқу бағдарламалары, оқулықтар, бағалау критерийлері) талдау - теория мен практиканы ұштастыра отырып, мектепке дейінгі оқыту мен тәрбиелеу мазмұнындағы инновациялық оқыту әдістерін меңгеру; - болашақ педагог-тәрбиеші мамандарды оқу қызметін ұйымдастыру арқылы оқыту теориясының педагогикалық ғылыми негіздерімен қаруландыру, олардың педагогикалық ойлауын қалыптастыру; - мектепке дейінгі білім берудің жаңартылған мазмұнын оқыту әдістемесі бойынша шығармашылық қабілеттер мен практикалық дағдыларын дамыту.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Мектепке дейінгі ұйымда көркем әдебиет пен драманы оқыту әдістемесі
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты-студенттердің мектепке дейінгі білім беру жағдайында практикалық іс-әрекет үшін қажетті білім жүйесін, кәсіби шеберлік пен дағдыларды қалыптастыру, көркем әдебиет пен драманы оқыту әдістемесінің негіздерін терең түсіну, театрланған іс-әрекет арқылы шығармашылық қабілеттерді және сөйлеу дамуын дамыту. Көркем әдебиет пен драманы ғылым ретінде оқыту әдістемесі, әдебиетті оқытудың принциптері мен әдістері, жанрлық тиістілігін ескере отырып, көркем шығармаларды оқытудың заманауи әдістері мен тәсілдерін меңгеру оқытылады.; көркем шығармамен жұмыс істеу кезеңдері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Экология негіздері және қоршаған ортамен таныстырудың әдістемесі
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты-болашақ мамандарды қоршаған ортамен таныстыру, экологиялық мәдениетті қалыптастыру бойынша оқу үдерісін жетілдіру. Курстың мазмұны қоршаған ортамен және экологиямен танысуды оқытудың теориялық негіздері, оқыту әдістерінің теориялық негіздері мен жіктелуі оқытылады.; экологиялық білім берудің қазіргі заманғы педагогикалық технологиялары оқу үрдісін ұйымдастыру, оқыту әдістері мен әдістемелік тәсілдер, Оқыту әдістемесін меңгеру, мектепке дейінгі жастағы балаларды экологиялық тәрбиелеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Педагогикадағы ғылыми зерттеу әдістері
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты студенттердің ғылыми педагогикалық зерттеу әдістері туралы толық түсінігін қалыптастыру және білім беру мекемесінің шарттарын жүзеге асыру, зерттеудің теориялық және эмпирикалық әдістері дағдыларын қалыптастыру. Курстың мазмұнына білім беру жүйесіндегі ғылыми педагогикалық зерттеулер қызметін оқу, зерттеудің әдіснамалық, теориялық және эмпирикалық деңгейлерінің арақатынасы, әдіснамалық сипаттамалары, ғылыми зерттеудің категориялық-ұғымдық аппараты, ғылыми-педагогикалық зерттеудің жалпы логикасы мен құрылымы,зерттеу әдістерінің жіктелуі, әдістердің оңтайлы кешенін анықтау, зерттеу әдістерінің сенімділігі мен валидтілігі, ғылыми деректерді өңдеу және интерпретациялау кіреді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Мектеп жасына дейінгі балалардың музыкалық тәрбие теориясы мен әдістемесі
    Несиелер: 5

    Аталған бағдарламаның мақсаты-мектепке дейінгі білім беру мекемесінің Болашақ маманын дайындау, Мектепке дейінгі жастағы балаларды музыкалық тәрбиелеу мен оқытудың әртүрлі әдістері мен тәсілдерін және мектепке дейінгі балалардың музыкалық-эстетикалық тәрбиесін жүзеге асыруға қатысуға қабілетті меңгеру. Курстың / пәннің мазмұны: музыка-өнер түрі және балаларды музыкалық тәрбиелеудің міндеттері; музыкалық-көркем іс-әрекет, оның құрылымы мен өзіндік ерекшеліктері; музыкалық қабілеттердің құрылымы мен дамуы.; музыкалық қабілеттің дамуын бақылау; музыкалық тәрбиенің педагогикалық әдістері, қабылдау әдістері; музыкалық-дидактикалық ойындар мен құралдар, музыкалық қызмет түрлері; мектепке дейінгі жастағы балалардың музыкалық қабылдауын дамыту; балалардың музыкалық қабылдауын дамыту әдістері мен тәсілдері; мектепке дейінгі білім берудегі Музыкалық-білім беру қызметінің маңызы.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Мектеп жасына дейінгі балаларға экологиялық тәрбие беру
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты экологиялық тәрбие мәселелерінде студенттердің кәсіби құзыреттілігін арттыру, мектепке дейінгі балаларды оқытуда экологиялық мәдениетті қалыптастыру. Мазмұнға шетелдік және отандық педагогика тарихындағы экологиялық білім және экология негіздерін зерттеу, қазіргі кезеңдегі балалардың экологиялық тәрбиесі мәселелерін ғылыми әзірлеу, экологиялық білім берудің мақсаттары мен міндеттері, Мектепке дейінгі балаларды экологиялық тәрбиелеу, балабақшадағы экологиялық тәрбие жүйесі кіреді, мектепке дейінгі жастағы балалардың экологиялық білім беру мәселелері, балалардың экологиялық тәрбиесінің мәні және оны диагностикалау тәсілдері ашылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Мектепке дейінгі ұйымда бейнелеу өнерінің теориясы мен әдістемесі
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты-студенттердің эстетикалық мәдениетін арттыру және бейнелеу өнері құралдарымен мектепке дейінгі жастағы балаларды тәрбиелеу және оқыту әдістемесіне үйрету. Курстың / пәннің мазмұны: бейнелеу өнері негіздері; бейнелеу өнері теориясы, оның түрлері мен жанрлары, бейнелеу қызметі әдістемесінің даму тарихы; әртүрлі жастағы топтарда бейнелеу қызметін ұйымдастыру; бейнелеу өнері туындыларымен танысу әдістемесі; әртүрлі жастағы топтарда балаларды оқыту және олардың шығармашылығы: сурет салу, мүсіндеу, жапсыру, құрастыру; мектепке дейінгі ұйымдарда бейнелеу қызметін ұйымдастыру.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Мектепалды даярлық әдістемесі
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты жаңартылған бағдарлама бойынша заманауи педагогикалық үдерістерде инновациялық технологияларды пайдалана отырып, мектепалды даярлық тобы педагогының кәсіби қызметінің мазмұнын көрсететін, оқу қызметін ұйымдастыруда қолданылатын принциптерді, қағидаттарды, нормативтік құжаттар мен әдістемелік жұмысты көрсететін теориялық білімді игеру болып табылады. мектепалды топ балаларының физиологиялық дамуы және мектепке бейімделуі. Оқу пәнін оқытудың міндеттері: - балалардың денсаулығын сақтау мен нығайту, оларды дене дамуы мен ақыл-ой жұмысына қабілеттері жағынан жетілдіруді қарастыру; - балаларда оқу қызметінің ұйымдастырылған мінез-құлқының дағдыларын қалыптастыру (танымдық белсенділік, шығармашылық); - мектепке қолайлы бейімделуге қажетті болашақ бірінші сынып оқушысының жеке қасиеттерін қалыптастыру (жауапкершілік, зейінділік, дербестік, ынталық); - ұжымдық қызметтегі бірлескен әрекет дағдыларына тәрбиелеу; - балалардың жас ерекшеліктерін ескере отырып, мектепке дейінгі ұйымнан мектепке көшу кезінде сабақтастықты және табысты бейімделуді қамтамасыз ету; - баланың адамгершілік қасиеттері мен эстетикалық, этносаралық қатынастар мәдениетінің негіздеріне ден қойғызу; - баланың этностық-мәдени сәйкестілігін қалыптастыру амалы ретінде оны ұлттық мәдениет бастауларынан нәрлендіру. - баланың мектепке эмоционалды оң көзқарасын, оқуға деген ынтасын дамыту.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Өзін-өзі тану оқу қызметінің әдістемесі
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты-болашақ маманның өзін-өзі тануды оқыту әдістемесі бойынша заманауи тұжырымдамалар мен технологиялар бойынша терең жан-жақты білім мен іскерлікті әзірлеу және қолданудағы құзыреттілік жүйесін қалыптастыру. Мазмұны: өзін-өзі тану орны мен рөлі, өзін-өзі тану мақсаты, оқытудың теориялық негіздері, оқыту тәжірибесі, өзін-өзі тану мазмұнының ерекшелігі, әдістемелік қамтамасыз ету, өзін-өзі тану сабақтарында шығармашылық және топтық жұмыс, Өзін-өзі танудағы әлеуметтік-психологиялық тренингтер, әлеуметтік-психологиялық тренинг тобының сабақтарының әдістемелік әзірлемелері оқытылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Мектепке дейінгі блім беру менеджменті
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты студенттерді мектепке дейінгі білім беруде менеджментті ұйымдастыру саласында қажетті білімдермен, іскерліктермен және дағдылармен қаруландыру және оларды әртүрлі буындарда басқару, қазіргі заманғы талаптарға сәйкес Басқару қызметін орындауға теориялық дайындықты қамтамасыз ету. Пән мазмұнында білім беру жүйесін басқарудың теориялық негіздері, Мектепке дейінгі ұйымды басқарудың мәні, мектепке дейінгі білім беруді нормативтік-құқықтық қамтамасыз ету, білім беру ұйымы басқару объектісі ретінде оқытылады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Мектеп жасына дейінгі балаларға рухани- адамгершілік тәрбие беруде арт-терапия әдістері
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты студенттерді отандық және шетелдік психологияда қабылданған өнер терапиясы саласындағы тәсілдерімен, жұмыстың негізгі түрлері мен әдістерімен таныстыру; психотерапиялық және психокоррекциялық үдерістер технологиясы, психоэмоционалдық бұзылыстардың алдын алу және түзетуде арт-терапия техникаларын қолдану бойынша психотерапиялық жұмыс тәжірибесін ашу. Курстың мазмұнына арт-терапия теориясына кіріспе, арттерапиядағы психотерапиялық әсер ету факторлары, арт-терапиялық процесс кезеңдері, Дамуында проблемалары бар балаларға психокоррекциялық көмек көрсету жүйесіндегі арт-терапия, топтық арт-терапия, арт-терапияның түрлері мен түрлері және олардың түзету-терапиялық әсері кіреді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Код ON6

    мектепке дейінгі педагогиканың теориялық негіздері, мектеп жасына дейінгі балалардың анатомиялық, физиологиялық және психологиялық даму заңдылықтары және олардың жеке басының әлеуметтік қалыптасуы туралы білімдерін көрсетеді

  • Код ON15

    Мектепке дейінгі балалармен өзара қарым-қатынаста демократиялық стильді сақтап, жоғары әлеуметтік құндылықтар мен гуманистік педагогика идеяларын қолдау

  • Код ON5

    Өзін-өзі дамыту және мансаптық өсу үшін өмір бойы жеке білім беру траекториясын құру, дене шынықтыру әдістері мен құралдары арқылы толыққанды әлеуметтік және кәсіби қызметті қамтамасыз ету үшін салауатты өмір салтын қалыптастыру

  • Код ON2

    Философия, әлеуметтану, саясаттану, мәдениеттану және психологияның базалық білімін ескере отырып, тұлғааралық, Әлеуметтік және кәсіби коммуникацияның, экологиялық ойлаудың, кәсіпкерлік дағдыларының әртүрлі салаларындағы жағдайларға баға беру; академиялық адалдық принциптері мен мәдениетінің мәнін түсіну

  • Код ON11

    педагогикалық қызметті дамытудың перспективалық бағыттарын айқындайды, оның нәтижелерін болжайды, мектепке дейінгі және бастауыш жалпы білім берудің сабақтастығын қамтамасыз етеді

  • Код ON7

    академиялық мәтіндерді құрастыру және редакциялау дағдыларын, мектепке дейінгі саланың теориялық тұжырымдамалары мен интеграцияларындағы мектепке дейінгі дидактиканың классикалық ережелерін, мектепке дейінгі психология мен педагогика ғылымдарының жаңа жетістіктерін, АКТ арқылы оқытудың дәстүрлі технологиялары мен дидактикалық құралдарын қолданады

  • Код ON14

    Білімнің ұлттық жүйесінің міндеттеріне сәйкес пәнаралық байланыстарда оқытудың инновациялық технологияларын пайдалану арқылы оқыту үдерісін өз бетімен жобалайды және зерттеудің теориялық негіздерін қолдана отырып, жоғары кәсіби педагогтардың тәжірибесін жинақтайды және қолданады

  • Код ON3

    Жеке, мәдениетаралық және өнеркәсіптік (кәсіби) қарым-қатынас мәселелерін шешу үшін ауызша және жазбаша түрде қазақ, орыс және шет тілдерінде сөйлесу

  • Код ON10

    мектепке дейінгі жастағы балалардың денсаулық жағдайы мен дамуын ескере отырып, жас және жеке ерекшеліктері бар білім беру жүйесінің өзекті міндеттеріне сәйкес оқу-танымдық іс-әрекетті ұйымдастыру, мектепке дейінгі ұйымның оқу процесінде инновациялық технологияларды пайдалана отырып, оқу процесін өз бетінше жоспарлау

  • Код ON1

    Қазақстанның тарихи дамуының негізгі кезеңдерін, ерекшеліктерін және түпнұсқалығын терең түсінуге және ғылыми талдауға негізделген азаматтығын көрсетеді

  • Код ON13

    балалардың іс-әрекеті бойынша пәндік және тілдік дағдыларды бағалау критерийлерін қалыптастыру, педагогикалық диагностиканы іске асырады және сыныптайды, пәнаралық байланыстарға инновацияларды енгізу нәтижелерін талдайды және бағалайды

  • Код ON9

    Қазақстанның жалпыұлттық құндылықтарын, білім беру мазмұны мен оқу қызметінің тәрбиелік әлеуетін және мектепке дейінгі жастағы балаларды тәрбиелеудің инновациялық технологияларын кіріктіру қағидаттарын қалыптастыру

  • Код ON4

    Ақпараттық-коммуникациялық технологиялардың әртүрлі түрлерін қолдана алады; онлайн-оқытудың, электрондық оқытудың, желілік коммуникацияның сандық құралдарымен жұмыс істеу; желілік бірлескен қызмет үшін оқу-танымдық тапсырмаларды әзірлеу; сандық сабақтар сценарийін, қашықтықтан білім беру оқиғаларын жасау; сандық із негізінде оқу қызметі туралы деректерді талдау дағдылары бар.

  • Код ON12

    ғылыми зерттеулер мен академиялық жазудың әдістерін біледі және оларды зерттелетін салада қолданады, білім беру процесі субъектілерімен өзара іс-қимылды құру үшін мониторингтік зерттеулердің нәтижелерін дербес пайдаланады

  • Код ON8

    Мектепке дейінгі балалардың жеке қабілеттерін ашудың принциптерін, оқытудың педагогикалық технологияларын, оқытудағы құзыреттілік көзқарас ерекшеліктерін және коммуникативтік, денсаулық, ақпараттық, танымдық, шығармашылық, әлеуметтік дағдыларын қалыптастырудың принциптері мен әдістерін қолдану

Top