Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B01201 Педагог-тәрбиеші және мектепке дейінгі білім беру әдіскері в Х.Досмұхамедов атындағы Атырау университеті

Пәндер

  • Тәрбиеші мамандығына кіріспе

    Пәннің мақсаты: болашақ мұғалімді педагогикалық мамандыққа және педагогикалық білім саласына енгізу; педагог-тәрбиешінің мамандығына деген қызығушылығын ынталандыру және бекіту; педагогикалық мамандықтың гуманистік сипатын ашу, ЖОО-ның өміріне бейімделуге және оқу-тәрбие процесінде Өзін-өзі жүзеге асыруға ықпал ету. Курстың мазмұны: кәсіби педагогикалық қызметтің пайда болуы және дамуы, оның гуманистік сипаты, қазіргі қоғамдағы рөлі; педагогикалық мамандық: жалпы сипаттамасы, ерекшеліктері, даму болашағы; педагогикалық мамандық түсінігі, оның әртүрлілігі; педагог тұлға-мектепке дейінгі білім беру жүйесінің құрылымы, оның кәсіби маңызы бар қасиеттері; педагог-тәрбиешінің жеке тұлғасына және кәсіби құзыреттілігіне қойылатын талаптар (мемлекеттік білім беру стандарты); педагогтың педагогикалық этикасы; педагог-тәрбиешінің жалпы және кәсіби мәдениеті; педагог-тәрбиеші тұлғасының дайындығы және кәсіби қалыптасуы; педагог-тәрбиеші мамандығын игерудің мазмұны, нысандары мен әдістері;; мектепке дейінгі білім берудің болашақ педагог-тәрбиешісі кәсіби өзін-өзі тәрбиелеу, өзін-өзі білім беру және өзін-өзі жетілдіру

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Балалар психологиясы

    Пәннің мақсаты-балалардың психикалық дамуының жетекші заңдылықтарын ашу, студенттердің психикалық даму кезеңдері туралы, баланың жас ерекшелік психологиялық ерекшеліктері туралы түсініктерін қалыптастыру. Мазмұнына балалар психологиясына кіріспе, балалар психологиясының әдістері, шетелдік және отандық психологиядағы балалар дамуының мәселелері, нәрестелердің психологиялық ерекшеліктері; ерте жастағы және мектепке дейінгі жастағы психикалық даму; бала тұлғасының даму шарттары: отбасы, "балалар қоғамы", ересек; мектепке дайындық мәселесі кіреді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Академиялық хат

    «Академиялық хат» курсының мақсаты студенттердің академиялық жазу жанрының негіздері бойынша теориялық білімдерін және оқу және зерттеу академиялық мәтіндерін жазудың практикалық дағдыларын дамыту болып табылады. Курсты оқу студенттерге ғылыми деректер қорынан ақпаратты іздеуге, мәтіндерді талдауға және қорытындылауға, академиялық жазбаның әртүрлі жанрларымен жұмыс істеуге байланысты кәсіби қызметті жүзеге асыруға мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Ғылыми зерттеу әдістері

    Пәнді оқу студенттердің ғылыми зерттеу әдіснамасы туралы білімі мен түсінігін қалыптастыруға бағытталған; болашақ ғылыми жұмыстың құрылымын құруға үйрету; мақсатты дұрыс тұжырымдауға, міндеттер қоюға үйрету; зерттеу объектісі мен пәнін анықтауға үйрету; ғылыми зерттеу әдістерін сауатты таңдауды игеру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Кәсіпкерлік негіздері және стартаптардың тәлімгері

    Курсты оқытудың мақсаты студенттердің Қазақстанда кәсіпкерлік принциптері, жаңа идеяларды іздеу және стартаптар құру әдістері, студенттер мен басқаларды кәсіпкерлікпен айналысуға тарту туралы білімдерін қалыптастыру болып табылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Жас ерекшелік физиологиясы және мектепке дейінгі гигиена

    Пәннің мақсаты-мектепке дейінгі жастағы балалардың жас физиологиясының ерекшеліктерін оқу, болашақ тәрбиешілер қызметінде ойлаудың психологиялық-педагогикалық бағыттылығын қалыптастыруға ықпал ету. Мазмұнда балалардың өсуі мен дамуының жалпы заңдылықтары, ағза мүшелері мен жүйелерінің жас ерекшелік физиологиялық ерекшеліктері,көрсеткіш-физиологиялық дамуы, оның қоршаған ортамен өзара қарым-қатынасы және мектеп жасына дейінгі балалардың денсаулығын сақтау мен қолдауға қазіргі заманғы көзқарас; бала қызметінде оңтайлы жағдайларды қамтамасыз ететін гигиеналық нормативтер оқытылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Экология және тұрақты даму

    Оқу пәнінің мақсаты табиғат пен қоғамның тұрақты дамуының негізгі заңдылықтары туралы біртұтас идеяны қалыптастыру, техносферада адамды антропогендік, техногендік және табиғи шығу тегінің сыртқы жағымсыз әсерлерінен қорғау болып табылады. Адамның тіршілік ету ортасымен қауіпсіз өзара әрекеттесу жолдары, еңбекті қорғау және төтенше жағдайлардың жағымсыз факторларынан қорғау мәселелері қарастырылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Қаржылық сауаттылық негіздері

    Пәннің мақсаты білім алушыларда жеке қаржыға қатысты шешімдер қабылдау кезінде ұтымды қаржылық мінез-құлықты, сондай-ақ цифрлық технологияларды пайдалану арқылы қаржылық қызметтерді тұтынушылар ретінде олардың құқықтары мен мүдделерін қорғауға байланысты процестерді сыни бағалау және талдау қабілетін қалыптастыру болып табылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері

    Пән сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті тарихи және қазіргі контексте қалыптастыру мәселелерін қарастырады. Сыбайлас жемқорлықтың әмбебап мәнін, шығу сипатын, орнықтылығының себебін жүйелі түрде ашады, сондай-ақ Қазақстан Республикасында сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимылдың әлеуметтік-экономикалық, құқықтық, мәдени, адамгершілік-этикалық аспектілері талданады. Тәртіп сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл саласындағы заңнамамен жұмыс істеу дағдыларын меңгеруді қалыптастырады және осы құбылысқа азаматтық ұстанымды қалыптастырады. Бұл пән сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті жетілдіруге және сыбайлас жемқорлық құқық бұзушылықтар үшін моральдық-адамгершілік және құқықтық жауапкершілікті қалыптастыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Мектепке дейінгі педагогика

    Пәннің мақсаты мектепке дейінгі педагогика теориясы саласында фундаменталды құзыреттілікті қалыптастыру және мектепке дейінгі білім беру саласында кәсіби педагогикалық функцияларды жүзеге асыруға практикалық дайындық болып табылады. Курстың мазмұны мектепке дейінгі педагогиканың теориялық негіздерін, ерте жастағы балаларды, мектепке дейінгі жастағы балаларды дамыту, тәрбиелеу және оқыту негіздерін, ерте жастағы және мектепке дейінгі жастағы балалардың негізгі іс-әрекет түрлері олардың даму, оқыту және тәрбиелеу шарты ретінде кіреді.; мектепке дейінгі мекеменің тұтас педагогикалық процесі, мектепке дейінгі білім беру мекемелеріндегі педагогикалық үдерісті жоспарлау, Мектепке дейінгі білім берудің қазіргі заманғы тұжырымдамаларына сәйкес білім беру үдерісін моделдеу, мектепке дейінгі білім беру мекемесінің педагогикалық үдерісін ізгілендіру

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Баланың физикалық дамуы мен денсаулығын жақсартуға бағытталған іс-шараларды ұйымдастыру

    Пәннің мақсаты баланың денсаулығын нығайту және физикалық дамуына бағытталған іс-шараларды жоспарлау және ұйымдастыру болып табылады. Мазмұнына режимдік сәттерді, таңғы гимнастиканы, сабақтарды, серуендеуді, шынығуды, дене шынықтыру мен мерекелерді ұйымдастыру мен өткізуді; мәдени-гигиеналық дағдыларды тәрбиелеуге және денсаулықты нығайтуға бағытталған режимдік сәттерді (жуыну, киіну, тамақтану, ұйқы) ұйымдастыру мен өткізуді; шынықтыру рәсімдерін, дене шынықтыру мен мерекелерді балалардың жасына сәйкес оқу кіреді.; дене тәрбиесі бойынша іс-шараларды бақылау және талдау; дене тәрбиесі процесін түзету бойынша ұсыныстар әзірлеу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Денсаулықтың биомедициналық және әлеуметтік негіздері

    Пәннің мақсаты-мектепке дейінгі ұйымның болашақ педагог-тәрбиешілері мен әдіскерлерінің дене саулығы мен психикалық саулығының жай-күйін педагогикалық бақылау негіздері, балалардың денсаулығын нығайту және сақтау әдістерін оқыту және балалар денесінің мектепке дейінгі білім беру мекемесінің жағдайына бейімделу ерекшеліктері бойынша кәсіби қасиеттерін қалыптастыру. Пәнді зерделеу барысында ерте және мектепке дейінгі жастағы балалар денсаулығының Әлеуметтік және медициналық-биологиялық негіздері, балаларды бейімдеуді медициналық-педагогикалық сүйемелдеуді жүргізу, Балалар аурулары мен жарақаттанудың алдын алу негіздері, балалардың дамуы мен денсаулығын медициналық-педагогикалық бақылау тәсілдері, мектепке дейінгі білім беру мекемесі жағдайында қауіпсіз ортаны жоспарлау және ұйымдастыру қаралатын болады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Мектеп жасына дейінгі балалардың өмір қауіпсіздігі негіздері және дене шынықтыру әдістемесі

    Пәнді оқытудың мақсаты-мектеп жасына дейінгі балалардың қауіпсіз өмір сүру негіздері мен дене шынықтыруды оқыту әдістемесі бойынша мектепке дейінгі ұйымның болашақ педагог-тәрбиешілері мен әдіскерлерінің кәсіби дағдылары мен дағдыларын қалыптастыру. Пәнді оқу барысында мектеп жасына дейінгі балалардың жас ерекшеліктеріне және жеке ерекшеліктеріне сәйкес қауіпсіз өмір сүру негіздері, дене шынықтыруды оқытудың нысандары, әдістері мен әдістері, мектеп жасына дейінгі балалардың өмір сүру қауіпсіздігі мен дене тәрбиесі негіздерін қалыптастыру бойынша білім беру жұмысын іске асыру әдістемесі, Мектепке дейінгі ұйымда білім беру процесін ұйымдастыруда Денсаулық сақтау технологияларын қолдану, жас ерекшеліктеріне сәйкес сабақ жоспарын жасау қарастырылады топтарға.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Мектепке дейінгі білім берудегі тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі

    Пәнді окытудың мақсаты студенттерге жалпы мектепке дейінгі ұйымдағы балалармен жүргізілетін тәрбие жұмысын ұйымдастырудың мәнін, принциптерін, мазмұнын, әдістемесін, тәрбиенің шеберлігін, балалармен іс-әрекетті ұйымдастырудың әртүрлі әдістері мен формаларын, технологиясын теориялық меңгерту, тәрбиелік міндеттерді кәсіби денгейде шешу үшін қажет болатын құзырлылықпен каруландыру болып табыладыБолашақ мамандардың мектепке дейінгі балалардың өмірін ұйымдастыру және тәрбиелеу саласына кәсіби құзыреттілігін, тәрбиеленушілермен өзара іс-әрекетінде тұлғаға бағдарланған позициясын қалыптастыру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Мектепке дейінгі білім берудегі денсаулық сақтау технологиясы

    Пәннің мақсаты: студенттерді дені сау жас ұрпақты тәрбиелеудің қажетті шарты ретінде мектепке дейінгі білім берудегі денсаулық сақтаудың концептуалды негіздерімен таныстыру, гуманистік дүниетаным мен денсаулық мәдениетін қалыптастыру. Мазмұнда проблеманың теориялық-әдіснамалық негіздемесін зерттеу, денсаулықты сақтаудың ұйымдастырушылық негіздері, Денсаулық қалыптастыру қызметінің моделі, мектепке дейінгі білім беру мекемесіндегі денсаулықты мониторингілеу және алдын алу, денсаулықты сақтау білім беру технологиялары, тәрбиешіні мектепке дейінгі тәрбиеге дайындау кіреді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Білім беруде цифрлық технологиялар мен жасанды интеллектті қолдану

    Пәннің мақсаты-оқу процесінде ақпараттық және коммуникациялық технологияларды қолдану бойынша білім алушының құзыреттілігін қалыптастырудың негізін құрайтын оқыту мен білім беруде цифрлық технологияларды (ЦТ) пайдалану саласындағы білім, білік және дағдылар жүйесін дамыту. Курста мұғалімнің күнделікті іс-әрекетінде компьютерді қолданумен, компьютердің дидактикалық құрал ретіндегі мүмкіндіктерімен, жасанды интеллект технологияларын қолданумен байланысты жалпы мәселелер қарастырылады. Практикалық материал ретінде мектептің оқу процесінде ЦТ қолдану мәселелері қарастырылады: әртүрлі мақсаттағы педагогикалық бағдарламалық құралдарды пайдалану; нақты объектілерді (оқу боттарын) басқаруды жүзеге асыру; виртуалды модельдермен компьютерлік эксперименттерді ұйымдастыру және жүргізу; ғаламдық және жергілікті желілерде әртүрлі формадағы ақпаратты мақсатты түрде іздеуді, оны жинауды, жинақтауды, сақтауды, өңдеуді және беруді жүзеге асыру; оқушылардың зияткерлік бос уақытын ұйымдастыру және т.б.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Отбасы педагогикасы

    Пәннің мақсаты-студенттердің заманауи отбасы негіздері туралы білімдерін, әртүрлі отбасылармен жұмыс жасауда туындайтын қиындықтарды шешу дағдыларын, теорияны практикамен ұштастыра отырып, болашақ мамандардың дағдыларын қалыптастыру. Пән болашақ тәрбиешілердің отбасылық тәрбие саласындағы теориялық және практикалық білімдерін кеңейтеді, отбасының тарихын, оның тәрбиелік мәнін, отбасы түрлері мен атқаратын функцияларын, отбасылық тәрбиенің қайнар көздерін, отбасылық тәрбиенің педагогикалық мәселелерін, қазіргі қоғамдағы отбасылық тәрбиенің құқықтық негіздерін, отбасындағы балаларды тәрбиелеудің педагогикалық ерекшеліктерін, отбасы мен мектепке дейінгі ұйымның өзара іс-қимылын анықтайды және қазіргі заманғы көптеген мәселелерді шешудегі идеялар.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Ерте жас тобындағы ұйымдасқан іс-әрекетті өткізу әдістемесі

    Пәнді игерудің мақсаты-студенттердің ерте балалық шақтың педагогика теориясы саласындағы білімдері мен дағдыларын және жас балалармен кәсіби педагогикалық функцияларды жүзеге асыруға практикалық дайындығын қалыптастыру. Пәнді оқу барысында студенттер ерте жастағы баланың денсаулығы мен дамуының теориялық заңдылықтарын, ерте жастағы баланың анатомиялық-физиологиялық, психологиялық ерекшеліктерін, ерте жастағы балаларды тәрбиелеу мен оқытудың ерекшеліктерін меңгереді; балалардың бірлескен және жеке іс-әрекетін ұйымдастырудың ұсынылған әдістері мен әдістерін, жас балаларды диагностикалаудың әдістері мен әдістерін қолданыңыз, жас топтардағы тәрбиенің практикалық жағдайларын шешіңіз.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Мектеп жасына дейінгі ұйымда тұрақты даму негіздерін оқыту әдістемесі

    Курстың мақсаты-мектепке дейінгі мекемелерде тұрақты даму негіздерін оқыту әдістемесі бойынша студенттердің терең теориялық білімдерін қалыптастыру, мектепке дейінгі жастағы балаларды оқыту процесінің тиімділігін анықтайтын негізгі әдістерді, әдістер мен критерийлерді дамыту тәжірибесін байланыстыру.Мазмұнына орнықты дамуға оқытудың концептуалды принциптерін зерделеу; мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың мазмұны және тұрақты даму элементтері; мектепке дейінгі білім берудің қазіргі бар білім беру бағдарламаларын түрлендіру және жаңа білім беру бағдарламаларын құру кіреді.; мектепке дейінгі білім беруде оқыту мен оқытуға тұрақты даму негіздерін енгізу әдістері мен әдіснамасын интеграциялаудың практикалық мысалдары.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Балабақша мен отбасының өзара әрекеттесуінің инновациялық формалары

    Пәннің мақсаты балаларды тәрбиелеуде балабақша мен отбасының өзара іс-қимылының теориялық негіздері мен практикалық дағдыларын қалыптастыру, ата-аналармен жұмыстың инновациялық түрлері бойынша кәсіби дағдыларды қалыптастыру және дағдыландыру болып табылады. Пәнді оқу барысында: балабақша мен отбасы ынтымақтастығының түрлері, балабақша мен отбасындағы тәрбиені ұйымдастырудың әдістері мен тәсілдері, бала тәрбиесіндегі отбасы мен балабақшаның өзара іс-қимылы, ата-аналармен балабақша жұмысының инновациялық нысандары, отбасылық тәрбиенің педагогикалық аспектілері, отбасылық тәрбиенің ерекшеліктері мен стильдері, ата-аналармен әңгімелесуді жүргізу әдістемесі, ата-аналарға қойылатын талаптар қарастырылады. педагогикалық кеңесті өткізуге. Тәртіп ата-аналар мен тәрбиешілердің өзара әрекеттесуінің бірлігінде отбасылық тәрбие ерекшеліктерін дамытуға, балалардың ұлттық отбасылық тәрбиесін арттыруға және оның тиімділігін дәлелдеуге ықпал етеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Ерте жас педагогикасы

    Пәннің мақсаты-студенттердің заманауи ғылыми білім, ерте жастағы баланың даму ерекшеліктері, тәрбие мен оқытудың физиологиялық-гигиеналық негіздері, педагогикалық жұмыстың заманауи әдістері негізінде жас балаларды оқыту және тәрбиелеу саласындағы кәсіби қызметке дайындығын қалыптастыру. Пәнді оқуда студенттер ерте жастағы балаларды тәрбиелеудің, дамытудың, оқытудың отандық және шетелдік тұжырымдамаларын, ерте жастағы балаларды тәрбиелеу мен оқытудың физиологиялық-гигиеналық негіздерін, педагогикалық жұмыс әдістерін, ерте жастағы балаларды оқыту мен тәрбиелеудің заманауи технологияларын зерттейді; ерте жастағы баланың және оның жеке басының әртүрлі салаларының дамуын зерделеу мен бағалаудың технологиясын, әдістері мен әдістемелерін меңгереді. педагогикалық процестің тиімділігін бағалау әдістерімен, балалардың ата-аналарымен педагогикалық өзара іс-қимылдың заманауи әдістерімен.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Педагогикалық технологияларды жобалау

    Пәннің мақсаты студенттерді оқу-тәрбие процесін технологизациялаумен байланысты Білім және іскерлікпен қаруландыру, өз бетінше ұғынылатын кәсіби-педагогикалық қызметке ынталандыру. Мазмұнына оқыту моделін және қазіргі педагогикалық технологияларды оқу, педагогикалық технологияның негізі ретінде педагогикалық есептің мәні, педагогикалық жобалау технологиясының мәні, педагогикалық жобалау кезеңдері: моделдеу, жобаны құру, құрастыру, кәсіби оқытудың формаларын, әдістері мен құралдарын жобалау, педагогикалық өзара әрекеттесуді жобалау, кәсіптік білім беруде оқытудың заманауи технологиялары кіреді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Мектепке дейінгі ұйым әдіскерінің педагогикалық қызметі

    Пәннің мақсаты мектепке дейінгі ұйымның педагог-тәрбиешісі мен әдіскерінің кәсіби шеберлігін жан-жақты арттыру, шығармашылық әлеуетті дамытуға және жинақтауға және әдістемелік жұмысты жүзеге асыруда мектепке дейінгі ұйымның педагогикалық қызметін үйлестіруге бағытталған өзара байланысты іс-әрекеттер туралы білім жүйесін қалыптастыру болып табылады. Пәнді оқу барысында мектепке дейінгі білім беру ұйымы педагогінің педагогикалық қызметінің ерекшеліктері, мектепке дейінгі ұйымның педагог-тәрбиешісі мен әдіскерінің жеке басына қойылатын функционалдық міндеттері мен талаптары, бақылау функциялары, мектепке дейінгі ұйым әдіскерінің педагогикалық қызметін ұйымдастырудың кезеңдері, шарттары мен принциптері, мектепке дейінгі ұйымдағы педагогикалық қызмет пен әдістемелік жұмыстың даму бағыттары, мектепке дейінгі білім беруді дамытудың қазіргі тенденциялары қаралатын болады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Мектеп жасына дейінгі балалардың сөздік қорын дамыту әдістемесі

    Пәннің мақсаты-мектепке дейінгі балалардың сөздік қорын дамыту әдістемесі. Мектепке дейінгі жастағы балалардың тілдік дамуының диагностикасы, мектепке дейінгі жастағы балалардың сөздік қорын дамыту әдістемесі Мектепке дейінгі жастағы балалардың тілдік дамуының диагностикасы, мектепке дейінгі жастағы балалардың сөздік қорын дамыту әдістемесі

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Мектепке дейінгі ұйымдарда зерттеу жұмыстарын ұйымдастыру

    Пәннің мақсаты: Болашақ мектепке дейінгі білім беру педагогтарына білім, мектепке дейінгі мекемелерде зерттеу қызметін ұйымдастыру принциптерін меңгеруге көмектесу. Мазмұны: Эксперименталды-зерттеу қызметінің мақсаттары мен міндеттері; балалардың эксперименталды жіктелуі; жқд балалардың эксперименталды ұйымдастыру ерекшеліктері; балалардың эксперименталды іс-әрекеті үшін жағдай жасау; мектеп жасына дейінгі балалармен бірлескен Эксперименталды-зерттеу іс-әрекетін ұйымдастыру технологиясы.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Сандық білім беру ресурстарын жасақтау

    "Сандық білім беру ресурстарын жасақтау" пәнін оқу "АКТ", "білім беруде IT-ны қолдану" курсының біліміне негізделеді. Пәнді оқу барысында студенттер педагогикалық жобалау негіздерін меңгеруі керек, білім беру қызметінде электрондық білім беру ресурстарының мүмкіндіктерін пайдалану есебінен оқу процесін қалай қарқындатуға болатынын түсіну керек (оқыту процесінің тиімділігі мен сапасын арттыру; пәнаралық байланыстарды тереңдету; қажетті ақпаратты іздеу көлемін ұлғайту және оңтайландыру; танымдық қызметтің белсенділігін арттыру); білім алушының тұлғасын дамыту, ақпараттық қоғам жағдайында жеке тұлғаны қолайлы өмірге дайындау (ойлаудың әртүрлі түрлерін дамыту; коммуникативтік қабілеттерін дамыту; компьютерлік графиканы, мультимедиа технологиясын пайдалану есебінен эстетикалық тәрбие беру; ақпараттық мәдениетті қалыптастыру, ақпаратты өңдеуді жүзеге асыру қабілеті).

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Мектеп жасына дейінгі балалардың сөйлеуін дамыту әдістемесі

    Пән мақсаты-студенттердің ана тілін оқытудың лингводидактикалық және психофизиологиялық негіздерін терең түсінуін қалыптастыру және оларды балалармен жұмыс жасаудың тиімді әдістері мен тәсілдерімен қаруландыру. Мазмұнда шетелдік және отандық педагогикадағы сөйлеуді дамыту мәселелері, балабақшадағы сөйлеуді дамыту жүйесі, байланыстырғыш сөйлеуді дамыту әдістемесі, сөздікті дамыту әдістемесі, тілдің грамматикалық құрылысын қалыптастыру әдістемесі, сөйлеудің дыбыстық мәдениетін тәрбиелеу әдістемесі, көркем әдебиетпен жұмыс істеу әдістемесі, балаларды сауатты оқытуға дайындау, Мектепке дейінгі жастағы балалардың сөйлеу дамуын диагностикалау, мектепке дейінгі ұйымда балалардың тілін дамыту бойынша жұмыстарға әдістемелік басшылық жасау оқытылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Мектепке дейінгі ұйымдарда әдістемелік жұмысты ұйымдастыру

    Пәннің мақсаты: психологиялық-педагогикалық ғылым мен білім беру тәжірибесінің тез жаңаруы жағдайында, мектепке дейінгі білім беруді стандарттау жағдайында мектепке дейінгі білім беру саласындағы әдістемелік жұмыстың мәнін игеру. Пәнді зерделеу барысында мектепке дейінгі білім берудің негізгі педагогикалық тәсілдері, шығармашылық және зерттеу процестерін басқару және ұйымдастыру әдістері, мектепке дейінгі ұйымның нормативтік-құқықтық құжаттамасын талдау, мектепке дейінгі білім беру бағдарламаларының мазмұны, мектепке дейінгі білім беру мәселелері бойынша әдістемелік ұсынымдар, отандық және шетелдік педагогикалық тұжырымдамалар, ҚР мектепке дейінгі білім беру жүйесі, оның даму жағдайы мен перспективалары қаралатын болады, тәрбиеленушілердің жас және жеке ерекшеліктеріне сәйкес әдістемелік және білім беру қызметін жоспарлау және ұйымдастыру, мектепке дейінгі білім беру ұйымының әдістемелік кабинетін жарақтандыруға қойылатын талаптар.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ойын іс-әрекетінің психологиялық-педагогикалық негіздері

    Пәнді игерудің мақсаты студенттердің ойын іс-әрекетінде мектеп жасына дейінгі балалармен өзара әрекеттесу саласындағы білімдері мен дағдыларын қалыптастыру болып табылады. Бұл пән болашақ тәрбиешілердің білім алушылардың ынтымақтастығын ұйымдастыру, білім алушылардың белсенділігі мен бастамашылығын, дербестігін қолдау, олардың шығармашылық қабілеттерін дамыту, Оқу тобындағы істердің нақты жай-күйін талдау, балалар ұжымында достық атмосфераны қолдау, мектеп жасына дейінгі балалардың ойын өзара іс-қимылын ұйымдастыру қабілеттерін кеңейтеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Мектепке дейінгі білім беруде қаржы-экономикалық сауаттылықтың қазіргі заманғы аспектілері

    Пәнді оқытудың мақсаты-экономикалық және қаржылық сауаттылықтың базалық деңгейін, экономикалық ойлауды, экономикалық мәселелер бойынша дәлелді пайымдаулар шығара білуді, қаржылық-экономикалық шешімдер қабылдаудың практикалық дағдыларын, жеке, қоғамдық өмірде қалыптастыру, студенттерді кәсіби бағдарлау үшін тәжірибе жинақтау. Пәнді оқу барысында студенттер Қаржы-экономикалық сауаттылықтың негізгі аспектілерін, қалыптастырудың қағидаттары мен кешенді тәсілдерін, "еңбек-өнім", "жарнама", "ақша", "тұрмыстағы пайдалы дағдылар мен әдеттер" бөлімдерінің мазмұнында қаржылық және экономикалық сауаттылықты іске асыру әдістерін, қаржы-экономикалық сауаттылықты іске асыру жөніндегі әдістемелік ұсынымдарды қарайтын болады мектеп жасына дейінгі балалар.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Мектепке дейінгі ұйымда көркем әдебиет оқыту әдістемесі

    Пәннің мақсаты-студенттердің мектепке дейінгі білім беру жағдайында практикалық іс-әрекет үшін қажетті білім жүйесін, кәсіби шеберлік пен дағдыларды қалыптастыру, көркем әдебиет оқыту әдістемесінің негіздерін терең түсіну, театрланған іс-әрекет арқылы шығармашылық қабілеттерді және сөйлеу дамуын дамыту. Көркем әдебиет ғылым ретінде оқыту әдістемесі, әдебиетті оқытудың принциптері мен әдістері, жанрлық тиістілігін ескере отырып, көркем шығармаларды оқытудың заманауи әдістері мен тәсілдерін меңгеру оқытылады.; көркем шығармамен жұмыс істеу кезеңдері.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Мектеп жасына дейінгі балалар үшін роботохеника бойынша практикум

    Пәнді игерудің мақсаты-білім алушылардың инженерлік әлеуетін, мектепке дейінгі ұйымның білім беру процесінде мектеп жасына дейінгі балалардың техникалық шығармашылығын дамыту үшін жобалау және бағдарламалау арқылы LEGO Education WoDo білім беру конструкторларын қолдану саласындағы құзыреттіліктерін қалыптастыру. Оқу пәнін оқытудың міндеттері: - білім алушыларды LEGO Education WoDo білім беру конструкторларымен, оның бағдарламалық жасақтамасымен, роботтарды жасау және бағдарламалау технологияларымен, робототехниканы оқыту әдістерімен және тәсілдерімен, осы конструкторларды мектеп жасына дейінгі балалармен жұмыста қолдану ерекшеліктерімен таныстыру; - білім алушылардың LEGO Education WoDo білім беру бағдарламасын пайдалана отырып роботтарды жинауға және бағдарламалауға бағытталған тәжірибелік біліктерін және дағдыларын қалыптастыру; - мектепке дейінгі білім беру стандартының талаптарына және жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту міндеттерін шешуге мектепке дейінгі балалардың кәсіби дайындығын қалыптастыру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Педагог-тәрбиешінің кәсіби шеберлігі

    Пәннің мақсаты-студенттерде педагогикалық шеберлік негіздері бойынша білім мен дағдыларды қалыптастыру, жаңа педагогикалық ойлауды, кәсіби маңызды жеке қасиеттерді және шығармашылық педагогикалық қызметке дайындықты дамыту. Осы пәнді оқу нәтижесі ерекше білім беру қажеттіліктері бар білім алушылар мен тәрбиеленушілер үшін дайындық бейініне сәйкес жеке және топтық сабақтар өткізу, білім алушылар мен тәрбиеленушілердің білім беру процесінде жеке жетістіктерін бағалаудың әртүрлі құралдарын қолдану, білім алушылар мен тәрбиеленушілердің жеке ерекшеліктерін ескере отырып, оқу материалдарын әзірлеу болып табылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Сенсорика және қарапайым математика негіздерін оқыту

    Курстың мақсаты: студенттерге білімді және іскерлікті үшін қажетті кәсіби шешімдер оқу-тәрбиелік міндеттерді, мектепке дейінгі жастағы балалардың пайда болатын қарапайым математикалық түсініктері. Курстың мазмұнына кіреді: Сенсорика және әдістемелер қарапайым математикалық түсініктерді қалыптастыру; жиындар арасындағы қарым-қатынас; Эйлер-Венн диаграммалары; жиындарға операциялар жасау, надмножествалармен операциялар жасау заңдары; жиындарды класстарға бөлу; балаларда жиын туралы түсініктерді дамыту; заттардың белгілері бойынша топталуымен, жіктелуімен және сериясымен танысу; сандық түсініктерді қалыптастыру әдістемесі; екі жиын элементтерін салыстыру тәсілдері; балалардың заттардың формалары мен геометриялық фигураны қабылдау ерекшеліктері; геометриялық фигурада арифметикалық есептерді шешу ерекшеліктері. мектепке дейінгі мекемелер.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Инклюзивті білім беру

    Курстың мақсаты: мектеп жасындағы балалардың физикалық және адамгершілік денсаулығын қалыптастыру, дамыту, сақтау; әртүрлі категориядағы балалардың әлеуметтенуін зерттеу: мүмкіндігі шектеулі, эмиграцияланған, девиантты, дарынды және т.б. интеграциялық оқыту жағдайында жалпы білім беру үдерісіне, оларға психологиялық қолдауды қамтамасыз ету әдістерін үйрену.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Әр түрлі жас топтарында математиканы оқытуды ұйымдастырудың теориялық негіздері

    Пәннің мақсаты-мектеп жасына дейінгі балалардың әртүрлі жас топтарында математиканы оқытуды ұйымдастыру негіздері саласында заманауи бағдарламаларды іске асырудың әдістемелік және практикалық дағдыларының кешенін қалыптастыру, мектепке дейінгі мекемелердегі жұмысты талдау дағдылары. Пәнді оқу барысында студенттер: мектеп жасына дейінгі балаларды оқыту мен математикалық дамытуды ұйымдастыру; балаларды математика элементтеріне оқытудың нысандары, әдістері мен құралдары; мектеп жасына дейінгі балалардың математикалық дамуындағы дидактикалық ойындардың маңызы мен орны зерделенеді; әр түрлі жас топтарындағы мектепке дейінгі білім беру мекемелерінде математика сабақтарын ұйымдастыруға қойылатын заманауи талаптар; мектепке дейінгі білім беру мекемелеріндегі балаларды математикалық дамыту бойынша жұмысты жоспарлау (жоспарлау түрі, сабақ жоспары мен рефератының сызбасы, сабақтарды интроспекциялау).

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Мектепке дейінгі қосымша білім беруді ұйымдастыру

    Пәннің мақсаты студенттерді қажетті біліммен, іскерлікпен және қосымша білім беру бойынша жұмысты ұйымдастыру дағдыларымен қаруландыру, мектепке дейінгі балалардың қосымша білім беру бойынша жұмысқа теориялық және практикалық дайындығын қамтамасыз ету болып табылады. Курстың мазмұнында: мектепке дейінгі мекемеде қосымша білім беруді ұйымдастырудың теориялық негіздерін, қосымша білім беруді басқару негіздерін, қосымша білім беруді ұйымдастырудың нормативтік базасын, дамыту ортасын құрудың жаңа тәсілдерін қалыптастыруды үйрену қарастырылған.; мектепке дейінгі мекемелерде қосымша білім беруді ұйымдастыру бойынша жұмысты жоспарлау

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Мектеп жасына дейінгі балалардың мәнерлеп оқыту әдістемесі

    Пәнді оқытудың мақсаты-мәнерлеп оқу, сөйлеу техникасы, тілдік экспрессивтілік құралдары, ана тілінің лингводидактикалық және психофизиологиялық негіздері туралы білімді қалыптастыру, оларды балалармен ұйымдастырылған жұмыста тиімді қолдана білу. Пәнді игеру барысында болашақ тәрбиешілер практикалық іс-әрекетте мәнерлеп оқу әдістерін қолдану, көркем шығарманы талдау, мәнерлеп оқудың тиімді әдістері мен әдістерін таңдау және ғылыми-педагогикалық негізде баланың тілін дамыту, әр топ бойынша ұсынылған көркем шығармаларды талдау дағдыларын күшейтеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Мектепке дейінгі ұйымда қазіргі заманғы педагогикалық әдістерді қолдану (М.Монтессори,«Step by step»).

    Пәннің мақсаты-студенттерді мектепке дейінгі оқытуда заманауи педагогикалық әдістер мен тәсілдерді қолдану дағдылары мен білімдерімен қаруландыру болып табылады. Пәннің мазмұнына балаларды дамыту және тәрбиелеу бойынша бағдарламаның мазмұнын (М. Монтессори, "Stepbystep") оқу кіреді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Педагогикадағы ғылыми зерттеу әдістері

    Пәннің мақсаты студенттердің ғылыми педагогикалық зерттеу әдістері туралы толық түсінігін қалыптастыру және білім беру мекемесінің шарттарын жүзеге асыру, зерттеудің теориялық және эмпирикалық әдістері дағдыларын қалыптастыру. Курстың мазмұнына білім беру жүйесіндегі ғылыми педагогикалық зерттеулер қызметін оқу, зерттеудің әдіснамалық, теориялық және эмпирикалық деңгейлерінің арақатынасы, әдіснамалық сипаттамалары, ғылыми зерттеудің категориялық-ұғымдық аппараты, ғылыми-педагогикалық зерттеудің жалпы логикасы мен құрылымы,зерттеу әдістерінің жіктелуі, әдістердің оңтайлы кешенін анықтау, зерттеу әдістерінің сенімділігі мен валидтілігі, ғылыми деректерді өңдеу және интерпретациялау кіреді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Мектеп жасына дейінгі балаларға экологиялық тәрбие беру

    Пәннің мақсаты экологиялық тәрбие мәселелерінде студенттердің кәсіби құзыреттілігін арттыру, мектепке дейінгі балаларды оқытуда экологиялық мәдениетті қалыптастыру. Мазмұнға шетелдік және отандық педагогика тарихындағы экологиялық білім және экология негіздерін зерттеу, қазіргі кезеңдегі балалардың экологиялық тәрбиесі мәселелерін ғылыми әзірлеу, экологиялық білім берудің мақсаттары мен міндеттері, Мектепке дейінгі балаларды экологиялық тәрбиелеу, балабақшадағы экологиялық тәрбие жүйесі кіреді, мектепке дейінгі жастағы балалардың экологиялық білім беру мәселелері, балалардың экологиялық тәрбиесінің мәні және оны диагностикалау тәсілдері ашылады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Ұлттық құндылықтар негізінде коммуникативтік дағдыларды қалыптастыру әдістері

    Пәннің мақсаты-мектеп жасына дейінгі балаларда ата-аналармен, ересектермен, балалармен әртүрлі жағдайларда, Қазақстан халқының мәдениеті, салт-дәстүрлері арқылы тиімді қарым-қатынас құруда қажетті дағдыларды қалыптастыру мен дамытудың әдістері мен әдістерін меңгеру. Пәнді игеру нәтижесінде студенттер: ғасырлар бойы қазақ халқы жинаған ауызша әдебиет негізінде баланы қазақ халқы фольклорының көркем-күлкілі, бейнелі, ойын нұсқаларына тарта отырып ұйымдастырудың тиімді тәсілдерін анықтайды, ертегілерді, мақал-мәтелдерді, жұмбақтарды пайдаланады; ертегінің басы мен соңын түсіндіреді және ауызша жоспар негізінде талдау әдістерін меңгереді; халық ойындарын, әсіресе қуыршақ ойындарын, музыкалық ойындарды, тілдік ойындарды ұйымдастырады; мектеп жасына дейінгі балалардың дүниетанымын қалыптастыруда қазақ этнопедагогикасының материалдарын пайдаланады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қоршаған ортамен таныстырудың әдістемесі

    Пәннің мақсаты-болашақ мамандарды қоршаған ортамен таныстыру, экологиялық мәдениетті қалыптастыру бойынша оқу үдерісін жетілдіру. Курстың мазмұны қоршаған ортамен және экологиямен танысуды оқытудың теориялық негіздері, оқыту әдістерінің теориялық негіздері мен жіктелуі оқытылады.; экологиялық білім берудің қазіргі заманғы педагогикалық технологиялары оқу үрдісін ұйымдастыру, оқыту әдістері мен әдістемелік тәсілдер, Оқыту әдістемесін меңгеру, мектепке дейінгі жастағы балаларды экологиялық тәрбиелеу.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Мектепке дейінгі блім беру менеджменті

    Пәннің мақсаты студенттерді мектепке дейінгі білім беруде менеджментті ұйымдастыру саласында қажетті білімдермен, іскерліктермен және дағдылармен қаруландыру және оларды әртүрлі буындарда басқару, қазіргі заманғы талаптарға сәйкес Басқару қызметін орындауға теориялық дайындықты қамтамасыз ету. Пән мазмұнында білім беру жүйесін басқарудың теориялық негіздері, Мектепке дейінгі ұйымды басқарудың мәні, мектепке дейінгі білім беруді нормативтік-құқықтық қамтамасыз ету, білім беру ұйымы басқару объектісі ретінде оқытылады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Мектеп жасына дейінгі балалардың музыкалық тәрбие теориясы мен әдістемесі

    Аталған бағдарламаның мақсаты-мектепке дейінгі білім беру мекемесінің Болашақ маманын дайындау, Мектепке дейінгі жастағы балаларды музыкалық тәрбиелеу мен оқытудың әртүрлі әдістері мен тәсілдерін және мектепке дейінгі балалардың музыкалық-эстетикалық тәрбиесін жүзеге асыруға қатысуға қабілетті меңгеру. Курстың / пәннің мазмұны: музыка-өнер түрі және балаларды музыкалық тәрбиелеудің міндеттері; музыкалық-көркем іс-әрекет, оның құрылымы мен өзіндік ерекшеліктері; музыкалық қабілеттердің құрылымы мен дамуы.; музыкалық қабілеттің дамуын бақылау; музыкалық тәрбиенің педагогикалық әдістері, қабылдау әдістері; музыкалық-дидактикалық ойындар мен құралдар, музыкалық қызмет түрлері; мектепке дейінгі жастағы балалардың музыкалық қабылдауын дамыту; балалардың музыкалық қабылдауын дамыту әдістері мен тәсілдері; мектепке дейінгі білім берудегі Музыкалық-білім беру қызметінің маңызы.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Мектеп жасына дейінгі балаларға рухани- адамгершілік тәрбие беруде арт-терапия әдістері

    Пәннің мақсаты студенттерді отандық және шетелдік психологияда қабылданған өнер терапиясы саласындағы тәсілдерімен, жұмыстың негізгі түрлері мен әдістерімен таныстыру; психотерапиялық және психокоррекциялық үдерістер технологиясы, психоэмоционалдық бұзылыстардың алдын алу және түзетуде арт-терапия техникаларын қолдану бойынша психотерапиялық жұмыс тәжірибесін ашу. Курстың мазмұнына арт-терапия теориясына кіріспе, арттерапиядағы психотерапиялық әсер ету факторлары, арт-терапиялық процесс кезеңдері, Дамуында проблемалары бар балаларға психокоррекциялық көмек көрсету жүйесіндегі арт-терапия, топтық арт-терапия, арт-терапияның түрлері мен түрлері және олардың түзету-терапиялық әсері кіреді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Мектепалды даярлық әдістемесі

    Пәннің мақсаты студенттерде заманауи педагогикалық процестерде инновациялық технологияларды қолдана отырып, мектепалды даярлық тобы мұғалімінің кәсіби қызметінің мазмұнын көрсететін теориялық білім мен практикалық дағдыларды қалыптастыру болып табылады. Оқу пәнін зерделеу барысында балалардың денсаулығын сақтау және нығайту, олардың физикалық дамуы мен ақыл-ой жұмысын жетілдіру мәселелері қаралатын болады; балаларда оқу іс-әрекетінің ұйымдастырылған мінез-құлық дағдыларын қалыптастыру, мектепте жайлы бейімделу үшін қажетті болашақ бірінші сынып оқушысының жеке қасиеттерін қалыптастыру мәселелері; балада адамгершілік қасиеттер мен эстетикалық, этносаралық қатынастар мәдениетінің негіздерін қалыптастыру; баланың мектепке эмоционалды-оң көзқарасын, оқуға деген ынтасын дамыту.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Мектепке дейінгі ұйымда бейнелеу өнерінің теориясы мен әдістемесі

    Курстың мақсаты-студенттердің эстетикалық мәдениетін арттыру және бейнелеу өнері құралдарымен мектепке дейінгі жастағы балаларды тәрбиелеу және оқыту әдістемесіне үйрету. Курстың / пәннің мазмұны: бейнелеу өнері негіздері; бейнелеу өнері теориясы, оның түрлері мен жанрлары, бейнелеу қызметі әдістемесінің даму тарихы; әртүрлі жастағы топтарда бейнелеу қызметін ұйымдастыру; бейнелеу өнері туындыларымен танысу әдістемесі; әртүрлі жастағы топтарда балаларды оқыту және олардың шығармашылығы: сурет салу, мүсіндеу, жапсыру, құрастыру; мектепке дейінгі ұйымдарда бейнелеу қызметін ұйымдастыру.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5

Профессии

Оқыту нәтижелері

  • мектепке дейінгі балалардың жеке қабілеттерін ашудың принциптерін, оқытудың педагогикалық технологияларын, оқытудағы құзыреттілік көзқарас ерекшеліктерін және коммуникативтік, денсаулық, ақпараттық, танымдық, шығармашылық, әлеуметтік дағдыларын қалыптастырудың принциптері мен әдістерін қолдану
  • мектепке дейінгі педагогиканың теориялық негіздері, мектеп жасына дейінгі балалардың анатомиялық, физиологиялық және психологиялық даму заңдылықтары және олардың жеке басының әлеуметтік қалыптасуы туралы білімдерін көрсетеді
  • Қазақстанның тарихи дамуының негізгі кезеңдерін, ерекшеліктерін және түпнұсқалығын терең түсінуге және ғылыми талдауға негізделген азаматтығын көрсетеді
  • мектепке дейінгі балалармен өзара қарым-қатынаста демократиялық стильді сақтап, жоғары әлеуметтік құндылықтар мен гуманистік педагогика идеяларын қолдау
  • Қазақстанның жалпыұлттық құндылықтарын, білім беру мазмұны мен оқу қызметінің тәрбиелік әлеуетін және мектепке дейінгі жастағы балаларды тәрбиелеудің инновациялық технологияларын кіріктіру қағидаттарын қалыптастыру
  • өзін-өзі дамыту және мансаптық өсу үшін өмір бойы жеке білім беру траекториясын құру, дене шынықтыру әдістері мен құралдары арқылы толыққанды әлеуметтік және кәсіби қызметті қамтамасыз ету үшін салауатты өмір салтын қалыптастыру
  • академиялық мәтіндерді құрастыру және редакциялау дағдыларын, мектепке дейінгі саланың теориялық тұжырымдамалары мен интеграцияларындағы мектепке дейінгі дидактиканың классикалық ережелерін, мектепке дейінгі психология мен педагогика ғылымдарының жаңа жетістіктерін, АКТ арқылы оқытудың дәстүрлі технологиялары мен дидактикалық құралдарын қолданады
  • жеке, мәдениетаралық және өнеркәсіптік (кәсіби) қарым-қатынас мәселелерін шешу үшін ауызша және жазбаша түрде қазақ, орыс және шет тілдерінде сөйлесу
  • философия, әлеуметтану, саясаттану, мәдениеттану, психология, экологиялық ойлау, құқық және кәсіпкерлік негіздері, ғылыми зерттеу әдістері туралы негізгі білімді ескере отырып, тұлғааралық, әлеуметтік және кәсіби коммуникацияның әртүрлі салаларындағы жағдайларға баға беру
  • балалардың іс-әрекеті бойынша пәндік және тілдік дағдыларды бағалау критерийлерін қалыптастыру, педагогикалық диагностиканы іске асырады және сыныптайды, пәнаралық байланыстарға инновацияларды енгізу нәтижелерін талдайды және бағалайды
  • мектепке дейінгі жастағы балалардың денсаулық жағдайы мен дамуын ескере отырып, жас және жеке ерекшеліктері бар білім беру жүйесінің өзекті міндеттеріне сәйкес оқу-танымдық іс-әрекетті ұйымдастыру, мектепке дейінгі ұйымның оқу процесінде инновациялық технологияларды пайдалана отырып, оқу процесін өз бетінше жоспарлау
  • кәсіби қызметте ақпараттық технологиялар мен жасанды интеллект мүмкіндіктерін пайдалану; онлайн-оқытудың, электрондық оқытудың, желілік коммуникацияның цифрлық құралдарымен жұмыс істеу; желілік бірлескен қызмет үшін оқу-танымдық тапсырмаларды әзірлеу; цифрлық сабақтардың сценарийін, қашықтықтан білім беру оқиғаларын жасау; цифрлық із негізінде оқу қызметі туралы деректерді талдау дағдыларына ие.
  • педагогикалық қызметті дамытудың перспективалық бағыттарын айқындайды, оның нәтижелерін болжайды, мектепке дейінгі және бастауыш жалпы білім берудің сабақтастығын қамтамасыз етеді
  • ғылыми зерттеулер мен академиялық жазудың әдістерін біледі және оларды зерттелетін салада қолданады, білім беру процесі субъектілерімен өзара іс-қимылды құру үшін мониторингтік зерттеулердің нәтижелерін дербес пайдаланады
  • білімнің ұлттық жүйесінің міндеттеріне сәйкес пәнаралық байланыстарда оқытудың инновациялық технологияларын пайдалану арқылы оқыту үдерісін өз бетімен жобалайды және зерттеудің теориялық негіздерін қолдана отырып, жоғары кәсіби педагогтардың тәжірибесін жинақтайды және қолданады
Top