Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7M07106 Аспап жасау в АЭжБУ

  • Басқару психологиясы
    Несиелер: 3

    Студенттерді оқыту және тәрбиелеу психологиясының негіздерін оқып үйрену, жоғары оқу орындарында оқытудың заманауи әдістері мен тәсілдерін қолдана отырып, педагогикалық қызмет саласындағы кәсіби мүмкіндіктерді кеңейту. Магистранттарға психодиагностикалық зерттеу әдістерін қолдануды үйрету.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Бақылау - өлшеу аспаптары мен жүйелерін жобалау
    Несиелер: 5

    Пәндерді оқу нәтижесінде білім алушылар негізгі құрылымдар, жұмыс алгоритмдері, аспаптардың өлшеу-есептеу кешендері мен ақпараттық өлшеу жүйелерінің сипаттамалары туралы білім алуы тиіс. Бұл білімнің көлемі метрологиялық сипаттамаларды бағалау, бірлескен қызметті таңдау және ұйымдастыру үшін жеткілікті болуы керек аспаптардың функционалдық блоктарының және нақты қолданылатын ақпараттық жүйе-лердің жұмыстары өлшеу құралдарының негізгі ұғымдары мен анықтамалары, сипаттамалары; аспаптар мен ИАЖ жобалаудың негізгі кезеңдері; аспаптарды жобалау негіздері; есептеу аспаптар мен жүйелердің сипаттамаларын; аспаптар мен жүйелердің қателіктерін есептеу; өлшеу-есептеу кешендерінің жалпы сипатта-масы; ақпарат алу құралдары; ақпаратты басқару, өңдеу және сақтау құралдары; жүйелі алмасу құралдары және жедел-диспетчерлік жабдық;

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жоғары мектеп педагогикасы
    Несиелер: 5

    Жоғары кәсіптік білім берудің базалық бағдарламасына негізделген жоғары білім берудегі педагогикалық іс-әрекеттерге кешенді психологиялық, білім беру, әлеуметтік-экономикалық және ақпараттық технологияларды оқыту. Жоғары мектептің мұғалімінің кәсіби және педагогикалық мәдениетінің негіздерін меңгеру, болашақ мұғалімдерді жалпы мәселелермен, жоғары мектеп педагогикасының әдістемелік және теориялық негіздерімен таныстыру, талдау және жоспарлау, оқыту және тәрбиелеу үшін заманауи технологиялар

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Бақылау-өлшеу аспаптарын жобалау және есептеу
    Несиелер: 5

    Пәндерді оқу нәтижесінде білім алушылар негізгі құрылымдар, жұмыс алгоритмдері, аспаптардың өлшеу-есептеу кешендері мен ақпараттық өлшеу жүйелерінің сипаттамалары туралы білім алуы тиіс. Бұл білімнің көлемі метрологиялық сипаттамаларды бағалау, бірлескен қызметті таңдау және ұйымдастыру үшін жеткілікті болуы керек аспаптардың функционалдық блоктарының және нақты қолданылатын ақпараттық жүйелердің жұмыстары өлшеу құралдарының негізгі ұғымдары мен анықтамалары, сипаттамалары; аспаптар мен ИАЖ жобалаудың негізгі кезеңдері; аспаптарды жобалау негіздері; есептеу аспаптар мен жүйелердің сипаттамаларын; аспаптар мен жүйелердің қателіктерін есептеу; өлшеу-есептеу кешендерінің жалпы сипаттамасы; ақпарат алу құралдары; ақпаратты басқару, өңдеу және сақтау құралдары; жүйелі алмасу құралдары және жедел-диспетчерлік жабдық;

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ақпараттық-өлшеу техникасының заманауи мәселелері
    Несиелер: 3

    өлшеу құралын немесе датчикті таңдауды жүзеге асыру; ақпараттық-өлшеу жүйесінің дәлдігін есептеу. қазіргі заманғы өлшеу аспаптары мен жүйелерінде ақпараттық-өлшеу процестерін жүзеге асыру бойынша дағдыларының болуы; құрал жасауда ақпаратты өлшеу, жинау, өңдеу және ұсынудың қазіргі заманғы әдістеріне қатысты кәсіби қызметтің барлық аспектілерінде құзыретті болуы тиіс.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Робототехникаға бас ғылыми эксперимент теориясы
    Несиелер: 5

    Білім алушылар экспериментті жоспарлауды, Эксперименталды зерттеу объектісін таңдауды, таңдалған эксперименттерді жүргізудің мақсаттылығын, алынған материалды ұсыну нысанын; робототехникалық және мехатрондық жүйелердегі кез келген ғылыми білімнің негізі болып табылатын эксперименталды мәліметтер туралы түсініктерді қамтитын ғылыми-зерттеу эксперименталды жұмыс теориясын таниды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ғылыми тәжірибені жоспарлау мен талдаудың әдістері
    Несиелер: 5

    Қысқаша мазмұны (негізгі бөлімдері): әр түрлі басқару жүйелері - процестердің ағынын, олардың өзара әсерін және байланыстарын анықтайтын параметрлердің едәуір саны мен әртүрлілігімен көрінетін олардың күрделілігі, модель көмегімен процестерді зерттеу - қажетті бағытта шектелген жеке сипаттамаларын көрсететін оңайлатылған жүйе қарастырылып жатқан процесс (математикалық және физикалық модельдеу). Тәжірибелерді жоспарлау әдістері статистикалық модельдерді алуға арналған

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ғылым тарихы мен философиясы
    Несиелер: 3

    Магистранттарға философиялық білім негіздерін зерделеу: ғылым тарихы мен философиясы, әлеуметтік және гуманитарлық ғылымдардың философиялық және әдіснамалық мәселелері және т.б. Магистранттарға танымның ғылыми әдісін қолдануға және ғылыми дүниетанымын қалыптастыруға тәрбиелеу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Шет тілі (кәсіби)
    Несиелер: 5

    Магистранттардың базалық коммуникативтік дағдыларын игеру және меңгеру және шет тілінде ақпаратты іздеу, өңдеу және беру бойынша табысты кəсіби қызмет үшін қажетті дағдылар. Бағдарламаның оқу-тәрбиелік компоненттері қатарлас және кәсіби құрамдас бөлікпен бірге жүзеге асырылады, өйткені тілдің көмегімен бакалавриат практикалық қызметтің барлық салаларынан білім алады

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жобаны басқарудың теориясы мен практикасы
    Несиелер: 5

    Жобаны ұйымдастыруда жобаның рөлін, жобаларды басқарудың қазіргі заманғы тұжырымдамасының негізгі ережелерін түсіну, қазіргі заманғы құралдар мен әдістерді пайдалану; жобаны іске қосу және ұсынылған шаблондар негізінде жобаны басқару және мониторингілеу жоспарын, бастамашылықтың стандартты құжаттарын әзірлеу; жоба мен жұмыстардың мақсатын, міндеттерін, ұйымдық және иерархиялық құрылымын айқындау; жобаның мерзімі мен құнын есептеу

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • БЛИС технологиясының негіздері
    Несиелер: 5

    Сәулет ерекшелігі және бағдарламаланатын логикалық интегралдық схемалар (БЛИС) тұқымдасының сипаттамалары. MAX + PLUS II автоматты жобалау жүйесі және Quartus бағдарламалау ортасы. Аппараттық құрал сипаттамасы AHDL, VHDL, VERYLOG HDL тілдері: комбинациялық логика, логикалық өрнектер мен теңдеулерді орындау, жүйелі логика, сандық автоматика жады, порттар, қосылу ережелері. БЛИС контроллерлерінде басқару жүйелерін енгізу мысалдары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Басқару мен бақылаудың бейне бақылау жүйелері
    Несиелер: 5

    Пәнде визуалды бақылауға немесе бейнелерді Автоматты талдауға арналған бағдарламалық-аппараттық кешен (тұлғаларды, автокөлік нөмірлерін автоматты түрде тану) оқытылады. Әдетте, Бейнебақылау жүйелерін құру кезінде компьютерлік желіге біріктірілген көрнекі ақпаратты түсіруге, беруге және сақтауға арналған оптикалық және электронды құрылғылар зерттеледі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Мемлекеттік сатып алуды ұйымдастыру және басқару
    Несиелер: 5

    Мемлекеттік сатып алу қағидаларын, ашықтығын, адалдығы мен тиімділігін қамтамасыз ету шарттарын, мемлекеттік сатып алу тетігін, сатып алу заңнамасын, тендерлік құжаттаманы, техникалық ерекшеліктерді, халықаралық тәжірибені, мемлекеттік сатып алулармен жұмыстағы жаңа құралдарды; квази-мемлекеттік секторда сатып алуды, түрлі ақпараттық сервистерді; мемлекеттік сатып алулардағы сыбайлас жемқорлық тәуекелдерін болдырмау жүйесін игереді. Мемлекеттік сатып алу саласында қолданбалы зерттеулер жүргізу әдістерін меңгереді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Робототехникадағы техникалық көру жүйелер
    Несиелер: 5

    Пән бойынша кескіндерді автоматты түрде талдауға (сахнаны, бетті, заттарды автоматты түрде тану) және оның негізінде шешім қабылдауға арналған бағдарламалық-аппараттық кешен оқытылады. Әдетте, техникалық көру жүйелерін құру кезінде визуалды ақпаратты түсіруге, өңдеуге және тиісті командаларды өнеркәсіптік роботтың атқарушы құрылғыларына беруге арналған оптикалық және электронды құрылғылар зерттеледі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Бағдарламалық кешендер бақылаушыларды жаңа Робототехникаға
    Несиелер: 5

    Білім алушылар робототехникалық және мехатрондық жүйелерде өнеркәсіптік бақылау-шылар шешетін міндеттерді, сондай-ақ өнеркә-сіптік контроллерлердің типтік серияларының құрамын және архитектурасын зерттейді; өндірістік контроллерлерді пайдалануда практи-калық дағдыларды меңгереді. Робототехника-лық (мехатрондық) бақылау мен басқарудың үлгілік құралдарын іске асыру; робототехниканы басқарудың заманауи мультипроцессорлық жүйелерінің даму үрдістері туралы түсінікке ие болады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Jetson контроллерлеріне негізделген машиналық оқыту
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты Jetson контроллері негізінде Машиналық оқыту бойынша теориялық білім мен практикалық дағдыларды алу болып табылады. Машиналық оқыту (ағылш. machine learning, ML) - жасанды интеллект әдістерінің класы, оған тән белгі мәселені тікелей шешу емес, көптеген ұқсас мәселелердің шешімдерін қолдану арқылы оқыту болып табылады. Мұндай әдістерді құру үшін математикалық статистика, сандық әдістер, Математикалық талдау, оңтайландыру әдістері, Ықтималдықтар теориясы, графикалық теориялар, сандық түрдегі деректермен жұмыс істеудің әртүрлі әдістері қолданылады. Пәнді оқу барысында студент машиналық принциптерді меңгереді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Басқару жүйелеріндегі математикалық модельдер
    Несиелер: 5

    Пәнді оқыту және оқыту міндеттері мамандардың жүйелерді модельдеу саласындағы белгілі бір білім көлемін, іскерліктер мен дағдыларды меңгеруінен, оның ішінде модельдеу модельдері мен түрлерінің қолданыстағы жіктемелерін; жүйелер модельдерінің мысалдарын; ұқсастық теориясының негізгі ережелерін; математикалық модельдеу кезеңдерін; жүйе-лердің математикалық модельдеріне қойылатын негізгі талаптар мен құру принциптерін; жүйелердің математикалық модельдерін зерттеудің мақсаттары мен міндеттерін, математикалық модельдерді әзірлеудің жалпы схемаларын; жүйенің жұмыс істеу процесін формализациялауды; агрегаттық модель ұғымын меңгеруден тұрады.; модельдеу әдістерін; техникалық және бағдарламалық модельдеу құрал-дарын; басқару жүйелері мен құралдарын талдау және синтездеуді; электрондық жүйелер мен басқару құралдарын модельдеуді және сынауды автоматтан-дыру әдістері мен құралдарын; техникалық жүйе-лердің математикалық модельдерін құра білу; әртүрлі физикалық сипаттағы объектілерді басқару үшін реттеуіштерді әзірлеу; Автоматтандыру және басқару жүйелерінің жұмыс істеу сапасын талдау және арттыру.; Автоматтандыру және басқару жүйелерін құру және жетілдіру кезінде математикалық модельдеу мен автоматтандырылған жобалау жүйесін пайдалану; Автоматтандыру және басқару объектілері ретінде техникалық жүйелердің, технологиялық процестердің және өндірістердің математикалық модельдерін құру дағдыларын алу; әртүрлі физикалық сипаттағы объектілерді Автоматтандыру және басқару жүйелерінің математикалық модельдерін әзірлеу; әртүрлі сипаттағы объектілерді басқару жүйелерін модельдеу, талдау және синтездеу әдістерін жетілдіру; жүйелерді компьютерлік модельдеудің қолданыстағы бағдарламаларымен жұмыс істеу

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Аспаптар мен жүйелерді модельдеу
    Несиелер: 5

    Графикалық бағдарламалау ортасында виртуалды аспаптар мен құрылғыларды құру кезеңдері, негізгі басқару элементтерін тағайындау; сигналдарды жинау және өңдеу

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Басқару жүйелеріндегі контроллерлердің бағдарламалық қешендері
    Несиелер: 5

    Білім алушылар жүйелердегі өнеркәсіптік бақы-лау-шылар шешетін міндеттерді зерттейді техно-логиялық процестерде автоматтандырылған бас-қару, сондай-ақ өнеркәсіптік контроллерлердің типтік серияларының құрамы мен архитекту-расы; өндірістік контроллерлерді пайдалануда практикалық дағдыларды меңгереді. Техноло-гиялық бақылау мен басқарудың үлгілік құрал-дарын іске асыру; басқарудың қазіргі заманғы мультипроцессорлық жүйелерінің даму үрдістері туралы түсінік болады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Зияткерлік басқару мен бақылау жүйелері
    Несиелер: 5

    Сараптамалық жүйелер негізінде интеллектуалды басқару жүйесін құру дағдыларын оқып үйрену. Интеллектуалды технологиялардың әдістері мен құралдары. Әдетте, интеллектуалды басқару жүйе-лерін құру кезінде эксперттік жүйелердің жіктелуі, түсініксіз жиындар теориясының негіздері, басқару мақсатында анық емес жүйелерді құру негіздері, нейрондық желілер аясы сияқты бөлімдермен танысу қажет.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Сандарға басқару жүйелері
    Несиелер: 5

    Білім алушылар дискретті нысандарды математи-калық модельдеу және сыртқы әсерлердің дискретті процестерін, сандық (дискретті) жүйелердің орнықты-лығын, өлшенетін жай-күйімен сыртқы әсерлерге және объектілерге арналған сандық жүйелердің реттеуіштерін құрудың аналитикалық әдістерін, өлшенетін айнымалыларға шектеумен сыртқы әсерлерге арналған сандық жүйелердің реттеуіштерін құрудың аналитикалық әдістерін терең меңгереді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Өнеркәсіптік және компьютер желісінің Робототехникаға
    Несиелер: 5

    алушыларды компьютерлік желілерді, PROFIBUS өндірістік желілерін жаю, баптау және жаңғыртудың негізгі әдістерімен, сондай-ақ Packet Tracer, ProToolPro бағдарламаларының көмегімен желілерді жобалау және модельдеу негіздерімен таныстыру. Білім алушыларды робототехникада қолданылатын әртүрлі технологиялармен өнеркәсіптік және жергілікті желілерді құру және келісу принциптері мен әдістерімен таныстыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Электрэнергетикадағы өнеркәсіптік жүйелер
    Несиелер: 5

    Білім алушыларды компьютерлік желілерді, PROFIBUS өндірістік желілерін жаю, баптау және жаңғыртудың негізгі әдістерімен, сондай-ақ Packet Tracer, ProToolPro бағдарламаларының көмегімен желілерді жобалау және модельдеу негіздерімен таныстыру. Өнеркәсіптік және жергілікті желілерді құрудың және келісудің принциптерімен және әдістерімен әр түрлі технологиялармен таныстырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Бейсызықты басқару жүйелері
    Несиелер: 5

    Білім алушылар дискретті нысандарды математи-калық модельдеу және сыртқы әсерлердің дискретті процестерін, сандық (дискретті) жүйе-лердің орнықтылығын, өлшенетін жай-күйімен сыртқы әсерлерге және объектілерге арналған сандық жүйелердің реттеуіштерін құрудың ана-литикалық әдістерін, өлшенетін айнымалыларға шектеумен сыртқы әсерлерге арналған сандық жүйелердің реттеуіштерін құрудың аналитикалық әдістерін терең меңгереді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Робототехникаға зияткерлік басқару жүйесін
    Несиелер: 5

    Білім алушылар робототехникалық (мехатрондық) жүйелерді басқарудың Зияткерлік жүйелерін жобалау және есептеу теориясының негіздері, құру принциптерін меңгереді. Білім алушылар жасанды интеллект әдістеріне негізделген қазіргі заманғы басқару жүйелерінде; анық емес логиканы, Нейронды желілерді, робототехникада қолданылатын генетикалық алгоритмді пайдалана отырып басқару жүйелерін жобалау әдістеріне бағдарлануы тиіс.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Код ON6

    Экономиканың түрлі салаларындағы өндірістік кәсіпорындардың бақылау-өлшеу жабдықтарын жаңғыртуды ұйымдастыра білу.

  • Код ON7

    Өнеркәсіптік және көліктің технологиялық процестерін басқару жүйелерінде жаңартылатын электр энергиясы көздерін қолдану қабілетін көрсету.

  • Код ON9

    Аудиториялық оқу сабақтарын өткізу, ғылыми-зерттеу жұмыстарын ұйымдастыру және жоспарлау, магистрлік диссертациялар мен жобаларды рәсімдеу және жазу дағдылары болуы тиіс.

  • Код ON4

    Қазіргі заманғы компьютерлік және ақпараттық технологияларды, Сандық техниканы және құрал жасаудың ғылыми-техникалық міндеттерін шешуде бағдарламалық қамтамасыз етуді тиімді пайдалану қабілеті болу.

  • Код ON2

    Электронды аспап жасаудың ғылыми-техникалық мәселелерін өз бетінше талдай білу, Технологиялық процестерді моделдеу және ғылыми эксперименттер жүргізу.

  • Код ON10

    ЖОО мен колледжде оқытудың заманауи педагогикалық әдістері саласында теориялық және практикалық білімдерін көрсету.

  • Код ON8

    Заманауи аспаптар мен жүйелерді жасау кезінде қолданбалы бағдарламаларды автоматты жобалау және пайдалану жүйесімен жұмыс істеу дағдысын меңгеру.

  • Код ON3

    Қазіргі заманғы интеллектуалды басқару жүйелері мен нанотехнологиялар, диагностика және сенімділік саласында теориялық және практикалық білімдерін көрсету.

  • Код ON5

    Қазіргі заманғы микропроцессорлық басқару жүйелерін енгізу бойынша жобаларды басқару дағдыларын және оларды өндірістің технологиялық процесіне тиімді пайдалану тәсілдерін меңгеру.

  • Код ON1

    Ғылым философиясы, жоғары мектеп педагогикасы, Шет тілдері және басқару психологиясы негізінде өзінің зияткерлік деңгейін көрсету. Өзінің ғылыми дүниетанымын кеңейту және жаңа білім алу қабілеті.

Top