Инновациялық білім беру бағдарламасы

6B04107 Social медиа маркетинг в Дәулет Серікбаев атындағы Шығыс Қазақстан техникалық университеті

  • Экономикадағы математика
    Несиелер: 5

    Сызықты және векторлық алгебра элементтері; аналитикалық геометрия элементтері; математикалық талдауға кіріспе; бір және көп айнымалы функциялардың дифференциалдық есептеулері. Бұл бөлімдерді білу экономикадағы, жоспарлаудағы және болжаудағы практикалық міндеттерді шешудің модельдері мен әдістерін терең игеруге мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ықтималдықтар теориясы
    Несиелер: 4

    Оқытылатын бөлімдер: Кездейсоқ оқиғалар, кездейсоқ шамалар және олардың таралу заңдары. Бұл бөлімдерді білу нақты техникалық және технологиялық процестердің нақты көрінісі болып табылатын стохастикалық математикалық модельдерді құруға мүмкіндік береді. Бұл білім салалық статистиканың негізі болып табылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Адам бол
    Несиелер: 5

    Курстың дамуы мен енгізілуі білім беру жүйесін ізгілендіру, пәнаралық интеграция, жалпы ұлттық контексте ұлттық мәдениеттің мәселелерін терең зерттеу бағытында жетілдірудің объективті қажеттіліктерімен байланысты. Абай Құнанбаевтың философиясы мен шығармашылығы контексінде студенттердің бойында ашық сананы қалыптастыру, өзіндік ұлттық код пен ұлттық ерекшелікті түсіну, рухани жаңғыру, бәсекеге қабілеттілік, реализм және прагматизм, тәуелсіз сыни ойлау, білім мәдениеті, дүниетанымның негізгі тұжырымдамаларын, толеранттылық құндылықтарын, мәдениетаралық диалог пен мәдениетті игеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 3
  • Экология негіздері және өмір тіршілігінің қауіпсіздігі
    Несиелер: 5

    Экологиялық және өндірістік орта мен олардың қауіпсіздігі арасындағы өзара байланыс, оларды сәйкестендіру тәсілдері мен өлшемдері, экологиялық және өндірістік сферадағы жағымсыз элементтердің әсерін төмендету мен алдын-алудың негізгі әдістері, өмір тіршілігінің факторларын бақылау мен қауіпсіздігін қамтамасыз ету үшін жағдайларды нормалау, сонымен бірге төтенше жағдайлардың мониторингі мен болжау және жою шараларын әзірлеу ұғымдарын қалыптастыру

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 3
  • Маркетинг негіздері
    Несиелер: 3

    Пән білім алушыларда жалпы маркетинг жүйесі туралы түсінік қалыптастыруы тиіс, оның ішінде: нарықтағы жұмыс тәртібі; нарықты барлау; қоршаған ортаны талдау, тауарларды сегментациялау және жайғастыру, Стратегиялық жоспарлау, тұтынушылардың сұраныстарын қанағаттандыру, нарықтағы жұмыс әдістері және маркетинг жоспары.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 3
  • Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
    Несиелер: 3

    Пәнді енгізу және әзірлеу Қазақстан Республикасының 2022 - 2026 жылдарға арналған сыбайлас жемқорлыққа қарсы саясат тұжырымдамасын іске асырумен байланысты, онда жоғары білім беру жүйесіндегі басты басымдықтар сыбайлас жемқорлыққа қарсы білім беру мен тәрбие арқылы білім алушылардың сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениеті мен санасын, сыбайлас жемқорлық көріністері мен құқық бұзушылықтарға "мүлдем төзбеушілікті" дарытуға бағытталған азаматтық бірегейлікті және әлеуметтік-құқықтық дағдылар мен құзыреттерді қалыптастыру болып табылады. Пән студент жастардың білім беру мәдениеті мен санасын, академиялық адалдық пен ашықтық қағидаттарын нығайтуға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 3
  • Іргелі және қолданбалы экономика негіздері
    Несиелер: 5

    Бұл курсты оқу студенттерге экономика қалай жұмыс істейтіні және алған білімдерін нақты шешімдерді қабылдауда тиімді қолдану туралы негізгі идеяларды қалыптастыруға мүмкіндік береді.Құрылымдық тұрғыдан алғанда, пәнге экономикалық ғылымның іргелі біліміне арналған бөлімдер кіреді, сонымен қатар қазіргі экономикадағы бизнес-процестерді ұйымдастыру бөлімдері қарастырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 3
  • Веб-дизайн, юзабилити және оны жылжыту
    Несиелер: 4

    Бұл пән веб-сайттарды дамыту, конфигурациялау, қолдау және қолдау бойынша студенттердің біліміне негіз қалайтын пәндерге жатады. Пән бойынша тәртіп - сайтпен жұмыс істеудің қарапайымдылығы мен жайлылығын сапалы бағалауды қамтамасыз етеді. Студенттер өздерінің функционалдығын жоғалтпастан және көптеген беттерді оңай табуға үйренеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Беделді басқару және СЕО
    Несиелер: 4

    Бұл курстың мақсаты студенттерді кәсіптік құзыреттіліктер мен дағдыларды игеруді ұйымдастыру және беделді басқаруды ұсынуға көмектеседі. Төмендегі мәселелер толығырақ қарастырылады: іздеудің дизайны, компанияның онлайн сауда платформаларын насихаттаудың практикалық әдістері, семантикалық ядросымен жұмыс істеу, ішкі және сыртқы оңтайландыру және қызығушылықтың интернет сегментінің веб-аналитикасы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Журналистика мен медиа этиканың құқықтық негіздері
    Несиелер: 4

    Пән халықаралық және ұлттық құқық деңгейінде журналистика мен бұқаралық ақпарат құралдарын құқықтық реттеу саласындағы білім жүйесін қалыптастырады, сондай-ақ медиаиндустрия саласындағы кәсіби қызметтің негіздерін бекітетін құқықтық және этикалық нормалар туралы кешенді түсінік береді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Ғаламтор кеңістігінде жарнаманы құру және жылжыту
    Несиелер: 3

    Бұл курс интернеттегі жарнама саласындағы теориялардың қажетті негіздерін және өнімді интернет желісінде нарыққа шығару, сұраныс тудыратын, сату үдерісін логистикалық қайта құру, қоғамдық пікірді қалыптастыру және мамандандырылған форумдар, блогтар мен әлеуметтік желілер арқылы коммерциялық құрылымның имиджін қалыптастыруға байланысты түрлі қолданбалы материалдарды біріктіреді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Үлкен деректерді талдау
    Несиелер: 5

    Курс көптеген мәліметтерден пайдалы ақпаратты: нарықтық үрдістерді, тұтынушылар мен тұтынушылардың қалауын, үрдістер мен құбылыстардың өзара байланысын алу дағдыларын меңгеруге мүмкіндік береді. Курстың мәні нақты бизнес-есептерді шешу дағдыларын қалыптастыру мақсатында деректерді жинау, талдау және визуализациялау құралдарын зерттеу болып табылады. Деректермен жұмыс істеудің математикалық әдістері қарастырылады: трендтерді тұрғызу, регрессиялық үлгілерді және т. б. құру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Сандық фотография
    Несиелер: 3

    Курс суретке түсірудің жаңа ақпараттық технологиялары саласында білім мен дағдыларды алуға мүмкіндік береді. Курс қазіргі заманауи техниканы, бағдарламалық қамтамасыз етуді қолдануға негізделген және студенттің шығармашылық әлеуетін дамытуға бағытталған. Курс сандық фотоаппаратура мен компьютерлік техниканы пайдалану арқылы білім алушылар қызметінің жаңа мүмкіндіктерін ашады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Ұйымдағы коммуникациялар
    Несиелер: 4

    Адамдар арасындағы өзара іс-қимыл ақпарат алмасу және жеке тұлғалар немесе олардың топтары арасында ақпарат алмасу процесі ретінде қарастырылады. Командадағы қарым-қатынас басшылық пен орындаушылар арасында байланыс орнату, әріптестермен тиімді өзара әрекеттесуді қалыптастыру және осылайша ақпараттық және уақытша шығынсыз тиімді және дәл деректер алмасуды қамтамасыз ету үшін қажет.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Бейне түсіру негіздері
    Несиелер: 4

    Бұл курс студенттердің кәсіби құзыреттілікке ие болуын және видео түсірілім мен бейнежазу дағдыларын меңгеруін қарастырады. Курстың негізгі бөлімдері: бейнетүсірілім жасау үшін түсіру техникасы мен жабдықтары, бейне түсірілім ережелері, бейнелерді редакциялау, түсіру алаңын құру негіздері және дыбыс-бейне қабылдаудың негіздері.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 5
  • Паблик рилейшинз
    Несиелер: 4

    Курсты оқып-үйрену барысында біз заманауи PR жобалары мен бағдарламаларын іске асырудың ерекшеліктерін, олардың басқару қатынастарын қабылдаудағы есептерін қарастырамыз. Паблик рилейшнз моделі. Әлеуметтік маркетинг паблик рилейшнз және маркетинг әрекетінің қорытындысы. Қызметтің негізгі бағыттары. Паблик рилейшнз бен пропаганда арасындағы айырмашылық. Әлеуметтік корпоративтік міндеттеме.Фирмалық стиль: жасау мен қолдану ерекшеліктері. Ақпаратпен қатынас механизмдері. Тұтынушылар әрекеті: анықтау, мазмұны, түсініктемесі. Тұтынушылар әрекетіне факторлардың әсері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 5
  • Қазіргі PR-технологиялар
    Несиелер: 4

    Пән тиімді маркетингтік коммуникацияларды құрудың теориялық негіздері мен практикалық дағдыларын, сонымен қатар B2B және B2C бизнес саласын ұйымдастыру үшін PR-технологиялардың қазіргі заманғы практикалық әдістерін зерттеуге бағытталған. Негізгі екпін PR-іс-шараларды ұйымдастыру мен өткізуді зерттеуге жасалады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 5
  • Дыбыс жазу негіздері және аудио ақпаратты сандық өңдеу
    Несиелер: 4

    Бұл курста дыбыс дабылдарын жазу үрдісі, қажетті жабдықтың жұмыс істеу қағидаттары оқытылады. Дыбыс жазудың келесі түрлері оқытылады: монофондық, стереофондық, көп арналы. Студенттер келесі дыбыс жазу түрлерін меңгереді: аналогты және сандық. Компьютерде дыбысты ұсыну негіздері, дыбыстық файлдар түрлері, аудиоақпаратты кодтау, дыбыстық адаптерлер, карталар мен платалар оқытылады. Дыбысты өңдеуге арналған компьютерлік бағдарламалар мен редакторлар оқытылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 5
  • Веб-журналистика: сторителлинг, лонгрид
    Несиелер: 4

    Пәнде веб-журналистика теориялық негіздері, сондай-ақ табысты сатылатын мәтінді қалыптастырудың практикалық әдістері мен әдістері бар. Веб-журналистиканың негізгі әдістерінің қазіргі заманғы контент-маркетинг мамандарын іс жүзінде пайдалану мәселесі: әңгімелеу және ұзақ сөйлеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 5
  • Бұқаралық коммуникация құралдары
    Несиелер: 2

    Жаһандық ақпараттық кеңістік жағдайында тиімді бұқаралық коммуникация құралдарын иелену нарықтың үлесін және бизнестің тиімділігін арттыруға мүмкіндік береді. Курстың мәні медиасүйелердің қызмет ету ерекшеліктерін, қазіргі жағдайдағы бұқаралық коммуникациялық үрдістің ерекшелігін және бұқаралық коммуникацияның үш негізгі теориясын оқыту болып табылады: нормативтік, ақпараттық-технологиялық және манипулятивті.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 5
  • Бұқаралық ақпарат саласындағы әлеуметтік коммуникациялар
    Несиелер: 4

    Пән қазіргі қоғамдағы әлеуметтік коммуникация жүйесіндегі БАҚ-тың орны мен әлеуметтік қызметтерін зерттеудің теориялық-қолданбалы концепциялары мен бағыттарын зерттейді. Әлеуметтік коммуникациялар негізінен психология негізінен айналысатын әлеуметтік топтар арасында ақпарат беру процестерін зерттеумен байланысты, сондықтан коммуникация социологиясы терминінің орнына "бұқаралық коммуникация социологиясы" термині жиі қолданылады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 5
  • Мультимедиядағы фотосурет
    Несиелер: 3

    Көрнекі технологиялар заманауи қоғамның өмірінде маңызды орынға ие болды. Бұл пән компьютерлік жүйеде мәтінді, дыбыс, бейне, графикалық кескінді және анимацияны (анимация) біріктіруге мүмкіндік беретін қазіргі заманғы компьютерлік ақпараттық технологияларды - мультимедиа арқылы эмоциялық-сенсорлық деңгейге әсер ету арқылы жаппай сана-сезімін басқарудың заманауи визуалды-эстетикалық тәжірибесін дамытуды қамтиды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 6
  • Сандық маркетинг және жарнама
    Несиелер: 4

    Курс сандық ортаның көмегімен өнімдерді, тауарларды, жұмыстарды және қызметтерді жылжыту құралдарын, сандық маркетинг стратегияларын жасау тәсілдерін зерттеуге бағытталған. Курс әлеуметтік желілерде жұмыс істеу үшін сайттарды құру және оңтайландыру үшін қажетті білім мен дағдыларды алуға мүмкіндік береді. Сондай-ақ, зерттелуде E-mail маркетинг, веб-аналитик және жарнамалық компанияның тиімділігін талдау

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 6
  • Сандық интеграцияланған маркетингтік коммуникациялар
    Несиелер: 4

    Пән қазіргі заманғы цифрлық маркетингтің түрлі коммуникациялық стратегияларын және олардың комбинацияларын (интернет-жарнама, PR, өткізуді ынталандыру, сату орындарындағы жарнама және т.б.) компания қызметінің онлайн маркетингтік бағдары контексінде қарайды және талдайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 6
  • Дизайн және басылымдарды безендіру
    Несиелер: 3

    Басылымның сыртқы және ішкі дизайнының графикалық түпнұсқалары мен макеттерінің жинағы зерттелуде: мұқаба, түптеу, шаңды қаптама, титулдық бет, жолақ макеттері, таралу, айдарларды теру, иллюстрациялар, безендіру және басқа элементтер. Басылымдардың даму кезеңдері қарастырылады: кітапқа мазмұндық материалдарды жинақтау және іріктеу; басылымның дизайн концепциясын әзірлеу, кітапты безендіру; таңдалған материалдардың макетін, кейіннен бекітілген беттерді баспаға дейін дайындау; баспаханада басып шығару.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 6
  • Қазіргі медиа нарығы
    Несиелер: 4

    Ресурстық нарық пен ақпарат нарығын қамтитын медиа нарығы зерттеледі. Ресурс нарығы ақпараттық мазмұнды өндірудің қажетті компоненттерін қамтиды: қаржы, материалдар, әр түрлі ақпарат. Ақпараттық нарықта БАҚ өнімдері тауарға айналады және сатып алу-сату процесіне қатысады. Құрамында: баспасөз, аудиовизуалды медиа, электронды БАҚ, ақпараттық агенттіктердің басылымдары, кинофильмдер.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 6
  • Дата журналистика
    Несиелер: 4

    Деректерді журналистика құралдары - үстелдермен қарапайым жұмыс жасаудан бастап, ақылды деректерді өңдеу алгоритмдерін өңдеу жұмыстарымен айналысады. Үш негізгі идеядан құралады. Ең алдымен, сыни бағдарламаларды емес, сыни ойлауды, яғни тапсырмаларды дұрыс тұжырымдауды (бағдарламалауға арналған орындаушылар кейіннен табуға болады) үйрету керек. Екіншіден, деректер журналистикасы жеке дағдылар ретінде жоқ. Ол журналист, редактор, дизайнердің жұмысына кіреді. Үшіншіден, деректер журналистикасы тарихты айтудың қажеттілігін жоймайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 6
  • Кәсіпкерлік журналистика
    Несиелер: 3

    Жаңадан пайда болған тенденциялар, тақырыптық әртүрлілігімен қатар, жаңа журналистік формалар журналистика принциптері мен функциялары өзгерген кезде пайда болады. Шығармашылық ізденістерді объективті жариялау барысында жаңа жанрлар шығуда . Ақпараттық нарықтағы өзгерістер тұрғысынан қазіргі заманғы медиа және қазіргі заманғы журналистика принциптерін дамытудағы жаңа үрдістер қарастырылады. Мәтіндік және аудиовизуалды материалдармен жұмыс істеу, студенттерге жаңа мультимедиалық, қоғамдық ұйым, деректер журналистикасы, визуализация сияқты жаңа дағдыларды үйрету.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 6
  • Имиджмейкерлік
    Несиелер: 4

    Пәнді оқу барысында мақсатты аудиторияға қолайлы әсер ету мақсатында адам бейнесі, компания бейнесін және т.б. құру үшін қажетті білім, білік және дағды қалыптасады. Бұл курстың теориялық білімі мен дағдылары сенім тудыратын бейнелерді қалыптастыруға, имидждің әлсіз және күшті жақтарын анықтауға, бейненің тұжырымдамасы мен нұсқаларын әзірлеуге, бейнені жақсартуға мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 6
  • Экономикалық теория
    Несиелер: 3

    Экономикалық теория тұтас ғылым кешенінің әдіснамалық негізі болып табылады: салалық (өнеркәсіп, сауда, құрылыс және т.б. экономикасы); функционалдық (қаржы, кредит, маркетинг, менеджмент және т. б.); салааралық және т. б. Құрылымдық экономикалық теория экономика қызметінің іргелі мәселелерін, қоғамның әлеуметтік экономикалық дамуының эволюциясын, ұлттық экономика деңгейінде ұдайы өндіріс заңдылықтарын қамтиды.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 7
  • Инженерлік білім беруге кіріспе
    Несиелер: 3

    Бұл курсты оқу студенттерге экономикалық процестерге көзқарастардың эволюциясы, экономикалық теориялар мен мектептердің қалыптасу және даму заңдылықтары туралы білімнің теориялық негіздерін қалыптастыруға мүмкіндік береді. Пәнді оқу кезінде келесі сұрақтарға жауап алынады: экономикалық шындыққа көзқарастар қандай жағдайлардың әсерінен өзгереді, негізгі категорияларды түсіндіру қалай дамиды, экономикалық зерттеу әдістері жетілдіріледі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 7
  • Менеджмент негіздері
    Несиелер: 3

    Бұл пән ұйымды басқарудың теориялық негіздері мен практикасының жүйелі түрде ұсынылуы (ұйым теориясы). Курста ұйымның мақсаттарын, ресурстарын және нәтижелерін талдау арқылы қазіргі жағдайда ұйымдардың жұмыс істеуінің барлық аспектілеріне ғылыми негіздеме берілген.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 7
  • Алгоритмдеу және бағдарламалау тілдері (Python)
    Несиелер: 5

    Курс Python жүйесі мен тілінің мен негізгі ұғымдарымен танысуға мүмкіндік береді. Курста негізгі тілдік құрылымдар мен кірістірілген функциялар, модульдер мен пакеттер, функционалды бағдарламалау құралдары, деректермен жұмыс істеуге арналған Python негізгі кітапханалары қарастырылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 7
  • Кәсіби компьютерлік бағдарламалар
    Несиелер: 4

    Пән екі кәсіби графикалық пакеттерді дамытуды қарастырады: CorelDRAW және Adobe Photoshop. Бағдарламалар растрлық және векторлық графикамен жұмыс істеуге мүмкіндік береді. Студенттер болашақ мамандығына байланысты оқытылатын пәндер бойынша шығармашылық тапсырмаларды орындай алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 8
  • Маркетингтік зерттеулер
    Несиелер: 4

    Бұл пән маркетингтің заманауи құралдарын: интернет пен әлеуметтік желілерді қолдана отырып, нарықты зерттеу негіздерін ашады. Тыңдаушылар маркетингтік зерттеулер жүргізу тәртібін білуі тиіс. Олардың негізінде ұсыныстар беру және басқарушылық шешімдер қабылдау үшін сауалнамалар жүргізе білу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 8
  • Микро-макроэкономика
    Несиелер: 4

    Микроэкономика бұл ресурстардың шектелген жағдайында шешімдерді ұтымды қабылдау туралы ғылым, онда жекелеген экономикалық субъектілердің, атап айтқанда тұтынушылар мен фирмалардың мінез-құлқы зерттеледі. Макроэкономика жұмыссыздық, баға деңгейі, экономикалық циклдер, ұлттық кіріс, салық-бюджет және қаржы-несие саясаты сияқты агрегаттық көрсеткіштерді қарастырады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 8
  • Маркетингте мультимедиа құруға арналған аппараттық және бағдарламалық құралдар
    Несиелер: 4

    Маркетингтік мәселелерді шешу үшін мультимедиялық технологияларды зерттеу және практикалық қолдану. Қолданушыға ақпаратты ең ыңғайлы түрде беру үшін мультимедиялық жүйелерді құруға арналған аппараттық және бағдарламалық қамтамасыз етуді қолдану дыбыстың, бейненің, анимацияның, кескіннің және т.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 8
  • Брендменеджмент
    Несиелер: 4

    Пән брендтерді құру және басқару бойынша, бәсекеге қабілетті сауда маркаларын құру және маркетингтік стратегияны және фирманың жалпы даму стратегиясын ескере отырып оларды дамыту бойынша білім мен дағдыларды алуға бағытталған. Бренд-менеджменттің негізгі құралдары мен технологиялары, брендингтің негізгі ұғымдары, бренд пен т. б. жеке құрамдастары оқытылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 9
  • Бейнемонтаж негіздері
    Несиелер: 5

    Бейнені өңдеу сапалы бейне мазмұнды жасаудың негізі ретінде қарастырамыз. Бейнелерді редакциялау бағдарламаларын шолу, каталогтандыру, бейне өңдеу алгоритмдері. Әр түрлі категориялардағы бейне репортаж: репортаж, сюжет, сұхбат, синхрондау, коммерциялық, эскиз, фантастикалық фильм, деректі фильм, қысқаметражды фильм. Бейнені декодтау.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 9
  • Медиа-жоспарлау негіздері
    Несиелер: 3

    Брендтің, өнімнің немесе қызметтің жарнамалық қызметін дамытудың стратегиялық процесі зерттеледі, соның нәтижесінде ең дұрыс байланыс арналары таңдалып алынды, бюджет оңтайландырылды, маркалы байланыс жоспары жасалды; Бұл аудиторияның брендпен байланысын тиімді басқаруға мүмкіндік беретін процесс.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 10
  • Іздеу маркетингі
    Несиелер: 3

    Бұл пән студенттерге интернетте іздеу алгоритмдерін басқару арқылы қорғасын ұрпағын және әлеуетті тұтынушыларды арттыруға бағытталған маркетинг саласында тәжірибелік дағдыларды игеруге мүмкіндік береді. Курстың бағдарламасы келесі мәселелерді қамтиды: іздеу маркетингтік технологиялары, ТМД мен Қазақстанда іздеу маркетингтік практикасы, ұйымның маркетингтік қызметін жетілдіру әдістері мен әдістері, оңтайландыру қызметінің тиімділігін бағалау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 10
  • Контент-маркетинг
    Несиелер: 5

    Бұл курс студенттерге контент-маркетингтің заманауи моделі - резонанс, дифференциация, сенімнің болжаушылары талаптарына жауап беретін бірегей ақпараттық өнімді жасау бойынша практикалық дағдыларды ұсынады. Курста қосымша ақшалай қаражат ағыны үшін сайттың және басқа да ақпараттық сайттардың мазмұнын құруға негізделген медиа-маркетингтің өзара байланысты практикалық әдістері жиынтығын қамтиды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 10
  • Электрондық медиа өнімдерін әзірлеу және жарнама
    Несиелер: 5

    сандық мультимедиалық өнімдер мен жарнамалық өнімдерді дамытудағы тәжірибелік дағдылар. Веб-медиа саласындағы жарнамалық коммуникациялар жүйесін құрастырудың мазмұны мен ерекшеліктері, ұйымның медиа өнімі тұжырымдамасы, компанияның медиа өнімін жасау мен жетілдірудің практикалық әдістері мен әдістері қарастырылды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 10
  • Талдау материалдарын жасау дағдысы
    Несиелер: 5

    Талдамалық материалдарды дайындау кезінде пайдаланылатын негізгі тәсілдер мен өлшемдер қарастырылады. Түрлі авторлар жинақтаған материал аналитикалық құжаттарды қалыптастыруға мүмкіндік береді. Қоршаған ортаның шындықты аналитикалық тұрғыдан қарауға және қабылдауға және ақпараттың әртүрлі элементтері арасындағы маңызды байланыстар мен қарым-қатынасты табысты анықтауға мүмкіндік беретін жағдайлар қарастырылады. Мұндай материалдарда анықтамалық материалдар, статистикалық жинақтар, анықтамалар, ақпараттық бюллетеньдер, есептер, есептер және басқа да материалдары жатады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 10
  • Іздеуді оңтайландыру және маркетинг
    Несиелер: 3

    Бұл пән студенттерге практикалық дағдыларды иеленуді және маркетинг саласындағы кәсіби құзыреттілікті қалыптастыруды ұсынады, ол ұйымның интернет-сайттарын іздеу жүйесін оңтайландыруға бағытталған. Курстың бағдарламасы келесі мәселелерді қамтиды: іздеу маркетингтік технологиялар, маркетингтік қызмет жүйесі және SEO оңтайландырудың ерекшеліктері, мақсатты интернет-ресурстардың іздеу жүйесін оңтайландыру қызметін жетілдіру әдістері мен әдістері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 10
  • Сандық жобаларды басқару
    Несиелер: 4

    Цифрлык жобалар мен өнімдердің айтарлықтай ерекшелігі бар. Пәнде жабдықты орнату және желіні жаңғырту, бағдарламалық қамтамасыз етуді әзірлеу, виртуалды орта құру және бұлтты есептеулер бойынша жұмыстарды ұйымдастыру тәсілдері қарастырылады. Басқару функциялары мен кезеңдері, цифрлык жобалардың өмірлік циклы оқытылады. Басқару әдістемелерінің келесі түрлері қарастырылады: дәстүрлі, икемді, өзгерістерді басқару, процесске бағытталған.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 10
  • Риторика және іскерлік қарым-қатынас негіздері
    Несиелер: 4

    Оқытылатын пәнде студенттер заманауи риторикамен танысады. Тиімді сөйлеу қарым-қатынасы, атап айтқанда іскерлік риторика практикалық қамтамасыз етуді үйренеді, риторикалық оқыту, сөйлеу дағдысының негіздері, дағдыларды қалыптастырады, қазіргі кезде кәсіби қарым-қатынас жағдайында тиімді сөйлеу мінез-құлық. Студенттер біліп шығады: - риториканың негізгі түсініктері, атап айтқанда іскерлік риторика; - риторикалық жанрлар; - өнімділікті дайындау кезеңдері; - спикерлердің түрлері және заманауи спикерге қойылатын талаптар;- іскерлік қарым-қатынас ерекшеліктері.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 11
  • Тұтынушылардың нарықтағы мінез-құлығын басқару
    Несиелер: 5

    Бұл курс тұтынушылар топтарының мүдделері мен мінез-құлқына бағдарлануын ескере отырып, маркетингтік қызметті жүргізу мәселелерін қарастырады. Келесі аспектілер зерттеледі: адамның қажеттілігін ұғыну және нарықтағы қызығушылық танытатын ұсыныстарды іздеу механизмі, клиенттің мотивациясы психологиясы, клиенттердің әр түрлі топтарының триггерлері мен "мотиваторлары" және оларды зерттеу тәсілдері, "консьюмеризм" бағытының негіздері мен әсері, тұтынушылар тәжірибесінің аналитикалық карталары, "клиенттің адалдық ілмегі" және т. б.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 11
  • Желілік қауымдастықтар және блоггинг
    Несиелер: 5

    Блогпен байланысты іс-әрекеттерді негізгі мазмұны, үнемі жазылған жазбалар, суреттер немесе мультимедиа сайттары зерттеледі. Олар, әдетте, жұртшылық алдында және автормен қоғамдық пікірталасқа қатыса алатын үшінші жақ оқырмандарын тартады. Желілік қауымдастықтардың құрылуы мен жұмыс істеуіне назар аудару - компьютерлік желілік құралдарды пайдалану арқылы байланыс орнатуға және бірлескен қызметті жүзеге асыратын адамдардың тобын қарастырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 11
  • Интернет-қоғамдастықтарды басқару
    Несиелер: 5

    Бір-бірімен қарым-қатынас жасау арқылы, негізінен, интернеттегі ұқсас мүдделерге ие адамдардың топтарына әсер ету жолдарын зерттейді. Мұндай итернет-қоғамдастықтар біртіндеп бүкіл қоғамның өмірінде, әсіресе, электронды демократияны құру жағдайында елеулі рөл атқарады. Онлайндық қауымдастықтардың мысалдары вики жобалары, форумдар, сөйлесу бөлмелері, веб-конференциялар, әлеуметтік желілер, командалық блогтар, имидждік тақталар, бірнеше ойыншы онлайн ойындар және т.б. болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 11
  • Копирайтинг және журналистика
    Несиелер: 5

    Осы пән бойынша студенттер копирайтинг негіздерімен композиция ретінде танысады жарнамалық (оның ішінде" сатылатын", имидждік және презентациялық) мәтіндер.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 11
  • Дикторлық өнер
    Несиелер: 5

    Аудиторияға қажетті әсерді қамтамасыз ету үшін сенімді және әсем сөйлегендерді салу және жария сөз сөйлеу технологиясын зерттейміз. Сенімділік пен жарқындық міндетті сөйлеу белгілері болып табылады, дәлелдеме дәлелдемелер жүйесі арқылы жасалады. Сонымен қоса, эмоциялар мен сөйлеудің керемет әдістері сөйлеуді жандандырады, аудиторияның назарын ұстап тұруды қамтамасыз етеді және сөздің ықпалын күшейтеді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 11
  • Тұрақты даму экономикасы
    Несиелер: 3

    Пән білім алушыларда келесі құзыреттерді қалыптастырады: тұрақты экономикалық даму тұжырымдамасын және өсу модельдерін, экологиялық қауіпсіз экономиканы құрудың өлшемдері мен тәсілдерін білу, табиғатты қорғаудың экономикалық тетігін түсіну, экологиялық тәуекелдерді ескере отырып, экономиканы дамытудың бағдарламалары мен жоспарларын бағалау білігі, экологиялық қауіпсіздікті ескере отырып шешімдер қабылдау дағдылары, табиғатты пайдаланғаны үшін төлемдерді есептеу, экологиялық залалдарды бағалау, қоршаған ортаны қорғауды бағалау Табиғи ресурстар, қоршаған ортаға эмиссия үшін төлемдер.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 11
  • Маркетингдегі психология
    Несиелер: 5

    Бұл курс әр түрлі байланыс топтарының психология ерекшеліктерін ескере отырып, студенттерді маркетингтік қызмет саласындағы тәжірибелік дағдыларды игеруді қамтамасыз етеді. Бағдарламада маркетинг негіздері, психология негіздері, жарнамадағы коммуникативті әсер ету стратегиясы, жеке психология, ынталандыру, эмоция, қарым-қатынас психологиясы, әсер ету және өзара әрекеттесу, жарнамадағы сапалы әдістер, халық пен массаның психологиясы, жарнама қабылдау психологиясы, тұтынушылардың мінез-құлқы психологиясы қарастырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 11
  • Код ON6

    Кәсіби қызмет міндеттерін шешу үшін аппараттық құралдармен, ақпараттық-коммуникациялық технологиялармен жұмыс істей білу.

  • Код ON11

    Компанияның түрлі интернет алаңдарында бар визуалды корпоративтік контентті түпнұсқалық генерациялау және редакциялау алу біліктілігі.

  • Код ON13

    ATL, BTL, промоакциялар іс-шараларының тиімділігін дұрыс бағалауды жоспарлау, үйлестіру және жүргізу.

  • Код ON14

    Онлайн және оффлайн серіктестік жобалар мен жарнамалық науқандарды, event-іс-шараларды, PR өткізу дағдыларын меңгеру.

  • Код ON2

    Тұлғаның, қоғам мен мемлекеттің тиімді жұмыс істеуін сақтау, дамыту және тиімді жұмыс істеуі мақсатында әлеуметтік жүйелердің қауіпсіздігін қамтамасыз ету әдістерін қолдану.

  • Код ON4

    Математикалық әдістерді қолдана отырып статистикалық ақпаратты жинау, өңдеу және талдау дағдыларын меңгеру.

  • Код ON9

    Ауызша және жазбаша кәсіби коммуникация дағдыларын көрсету.

  • Код ON7

    Бұқаралық ақпарат саласында әлеуметтік коммуникацияның тиімді стратегиясын әзірлеу.

  • Код ON1

    Экономикалық-құқықтық ортада біртұтас тұлғаны қалыптастыруға және индивидтің жауапкершілігін арттыруға ықпал ететін білімді көрсету.

  • Код ON10

    Social media маркетингтің қазіргі заманғы құралдарын тиімді қолдана білу.

  • Код ON3

    Экономика, менеджмент, маркетинг саласындағы түсініктер мен санаттарға ие болу, нарықтық процестер мен өзара байланысты түсіну.

  • Код ON5

    Мақсатты аудиториямен талап етілген цифрлау, жазбаша, аудиальды, көрнекі формада кәсіби өзекті медиаөнім жасау.

  • Код ON8

    Шаруашылық қызметтің экономикалық тиімділігін арттыру мақсатында компанияның қолайлы имиджін жасау.

  • Код ON12

    ӘMM белсенділік саласындағы басқару шешімдерінің нұсқаларын бағалау, тиімділік пен тәуекелдер критерийлерін ескере отырып, оларды жетілдіру бойынша ұсыныстар әзірлеу.

Top